Komentari na vest

Javorova inicijativa: Neka ispadnu četiri kluba, ispaštaju pošteni klubovi

X

Xerox Zerox

pre gotovo 3 godine

Kakva ujudurma
S

Spacebound

pre gotovo 3 godine

Nadam se da ce nam Uefa uvesti neki monitoring u Fss
L

LoLo

pre gotovo 3 godine

Nek ispadne 6 i naredne sezone pa da imamo normalnu ligu sa 12 klubova (ako ne i 10), pa će i kvalitet biti viši.
b

bccf

pre gotovo 3 godine

Koliko ovi ljudi nemaju obraza, da je cela Srbija taoc ovakvih ljudi kao da im je fudbal i klubovi u nasledstvo ostavljeno. Znao je od pocetka da ispada 6 klubova sto je katastrofa i sta sada trazi. I zna se da ce drzava popustiti posto je bilo sumnjivo sa Radom, svi su znali da ce ostati pricalo se tako, onda su se dosetili sada da bude da su kao gluposti to pa da ih ovako uguraju nazad. Napravljene su gluposti i sad svako trazi neku pravdu, kao sto da se lomi na mom klubu kada su drugi ovako radili. katastrofa je sve ovo, gore od cirkusa gde mi zivimo. Sad da ima pravde neke, posto je 16 klubova ogromno i smesno za nase uslove, Rusija ima toliko ovi hteli super ligu da prave sa 20 klubova u Evropi a mi imamo 16 i malo im hoce jos. Sad bi bila pravda da se presece i koliko toliko popravi stanje, a to je da se odluci da se smanji liga na 10 ili 12, znaci da ispada 10 klubova, ali da ne kukaju nego od 10 do 20 mesta kao i ona 2 iz Prve lige sto treba da udju, lepo svi u baraz. Pa onda koja dva ostanu zadnja treba da udju u Super ligu a ligu cemo konacno smanjiti na pristojan broj i realan klubova da ne gubimo jos jednu godinu posto smo do sada toliko godina bacili. I nema ko da se ljuti jer ovako ako si bolji ulazis da ne bude vise povika ovaj namestio mi nismo. Ako je Javor najbolji onda ce ostati. Ovi sto su sad ostali u SL ce se budniti ali svi znamo i cela Evropa da su mnogi igrali zadnje vreme kao Bajern tako da bolje ce biti da cute i prihvate to sto im se nudi, a drzava konacno da spere ljagu sa svega u sta je mesaju i da dokaze da konacno radi za dobrobit.
Z

Zajst

pre gotovo 3 godine

A zasto u tom slucaju ne upadnu jos dvoje iz prve lige Srbije. Po cemu su oni manje zasluzili da udju nego da vi ispadnete...
P

Prcoje

pre gotovo 3 godine

Vi ste lepo ispali zajedno sa Radom. Lepo napustite ovo takmičenje ako treba, a ne treba dvv kluba vratiti vratiti ih iz nižeg ranga a ne vas vraćati, vi ste bivši i aut.
C

Cirkus se nastavlja

pre gotovo 3 godine

Kako su sada svi zaboravili sta je radio Napredak ovog proleca, Radnicki prosle godine, kako je Novi Pazar usao u Superligu, o Lucanskom medjedu da ne pricam...
S

Sherlocked

pre gotovo 3 godine

Pa ovo samo kod nas ima.. Nema smisla onda sto su se svi takmicili cele godine. da su ostali u ligi ne bi im palo ovo na pamet. ako dozvole ovo pa to bi bila veca bruka od onog sudije sto mu se svet smejao
R

Rupčaga

pre gotovo 3 godine

Iiiii počelo je...U Srbiji ne važe propisi, zakoni...i tako je u svakoj sferi društva.
N

Nenad

pre gotovo 3 godine

Lazovicu, ti i tebi slicni ste unakazili srpski fudbal…idi pravi stolice,stolove… ovakvi ljudi bez moralnih vrednosti nam vode fudbal ali tako je I u svim drugim sferama naseg drustva, zato mrš bre, Lazovicu
6

6345gaka

pre gotovo 3 godine

Ako liga bude prosirena treba bombu bacit na prostorije fss.
S

Stefnik

pre gotovo 3 godine

Kakvi smo moralisti postali! Sve moralne gromade. Voleo bih da vas vidim i cujem da pripadate i radite u tim klubovima kako bi komentarisali. Da se razumemo nisam ni ja da opstanu. Ali razumem te ljude nesto su ulozili, dali, borili se i sad pokusavaju da uhvate slamku. Trenirajte vise i bolje u buducnosti! A sto se tice ovih modeliteta moram ponovo da kazem da je broj klubova samo 14 i dvokruzni sistem. Nikakbe ove budalastine sa cetvorokruznim i trokruznim sistemima. Kao da od juce pratita fudbal pa niste bili u prilici da vidite da ti sistemi nista dobro nisu doneli. A tek poredjenja sa Hrvatima, Skotima, Svajcarcima ili neznam ni ja kim veze s mozgom nemaju iz raznoraznih razloga. Ukinuti bonus i pravilo o strancima i tako furas godinama a ne ovako svako malo menja sistem i onda svi mogu da traze da se promeni ovaj ili onaj sistem da ostane ovaj u ligi ili da se liga prosiri.
H

Hrvoje

pre gotovo 3 godine

Samo ti si u Srbiji pametan i nešto razumeš. 14 klubova i dvokružni sistem, sve ostalo su već isprobane gluposti. Kada se samo setim trokružnog sistema iz 90 godina, najveća glupost.
V

Vile sampion izraziti favorit

pre gotovo 3 godine

Alo ljudi da'l smo bre ludi. Sto sami sebi jamu kopamo. I liga 12 klubova, posle dva kruga ili 22 utakmice liga se deli na play off i play out jos dva kruga ili po 10 utakmica, dva kluba direktno ispadaju. II liga 12 klubova isto, III liga 12 klubova i onda se redjaj regionalne lige. Drzava glavni sponzor sve 3 lige. Prvu sponzoriše sa 25 miliona eura, drugu sa 15 miliona, 3 sa 10. Za uzvrat vlasnik svih tv prava, 20% od svake plate i trnasfera ide drzavi. Svaki klub koji duguje tri plate igrac slobodan, ne placas plate nisi rentabilan letis u amatersko takmicenje. Svaka ekipa koja nema grejace trave, normalan stadion, svlačionice, uslove za gledaoce, kamere koje snimaju gledaoce, garantovanu bezbednost za iste, novinare i kamermane ne moze u profesionalna 3 ranga da igra, privatizacija svih klubova i strogo primenjivanje zakona o sportu i nasilju na sportskim takmicenjima. Minimalna plata za svakog fudbalera u ova 3 ranga takmicenja 1.000 eura. Garantovano za 4,5 god od osnivanja ovakve profesionalne lige uz pomoc drzave smo medju 10 liga Evrope. Ja zaista neznam sta je to toliko komplikovano. A ako vam se cini da je sponzorstvo drzave god od 50 miliona mnogo, videćete posle 2, 3 sezone za koliko ce drzava prodati tv prava, koliko ce naplatiti poreza i doprinosa, kakvo ce takmicenje da se napravi. Sportski pozdrav.
S

Stefnik

pre gotovo 3 godine

Sta ti naprica? Kakve bre nebuloze kakva drzava, kakve plate , avioni, kamioni. Koja je jos drzava vlasnik lige? Drzava nema za lecenje dece ali ce da odvaja za tri lige.
V

Vikomb

pre gotovo 3 godine

Država ima za decu, ali više voli za sebe.
D

Doya

pre gotovo 3 godine

To vaše su maštarije. Realnost je da se moraju klubovi prodati i da imaju vlasnike/gazde koji će da ih vode. Mi smo upliv države/opština u fudbal preterano uradili i bespotrebno. Evo primera iz moje opštine koja ima oko 20000 ljudi ukupno, a iz opštinskog budžeta se finansira rad 19 fudbalskih klubova!! Skoro pa svako selo ima klub kojeg finansira opština. Naravno, to je toliko neplodotvorno da se pare samo svake godine bacaju uludo u te klubove i neka njihova takmičenja, dok rezultata nema nigde niti iko snosi odgovornost što rezultata nema a pare potrošene! E zato ne može država/opština da bude finansijer klubova!
S

Slanina

pre gotovo 3 godine

Treba ti pomoci druze. Ali ozbiljno. Ne salim se.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

pre gotovo 3 godine

@ Sima Arauho Zašto bi bio prvi "Taj" i na kraju ? Neka drugoplasirani i trećeplasirani igraju dobro celu sezonu, bodovna razlika neka bude 2-3 boda do play-off a, u play off pobede i dokažu da su bolji,,,, ili zašto bi prvo plasirani bio kažnjen i izgubio privilegiju da sa 2. i 3. igra kao domaćin. Razmisli malo, Mada ne vidim ništa loše i da se u play off u igraju dva kruga. Slažem se i sa tim.
B

B. Grobar

pre gotovo 3 godine

Vi posten klub? Pa kada bi se postenje ocenjivalo od 1 do 100, vi ne biste dosli ni do 5. Inace, najposteniji ste kada igrate protiv zvezdane. Jefini mi je zao sto nije ispao i Radnicki. Tu ste negde sa "postenjem".
m

makarijus

pre gotovo 3 godine

ako ljudi koji odlucuju misle dobro nasem fudbalu prva liga ne treba da ima preko deset klubova koji bi igrali cetvorokruzno,e sto se tice manjih centara za to je druga liga odlicna, ona moze da ima 16 i to bi bilo taman.I da bi se unela neizvesnost,da bi bilo sto manje namestanja svake godine iz prve lige ispadaju dva direktno,treci u baraz sa trecim iz druge.A iz druge lige 4 ispadaju i toliko isto ulazi iz trecih liga.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

pre gotovo 3 godine

Interesantan je račnik koji koristi ovaj iz Javora,,,, "POŠTENI KLUBOVI IDPAŠTAJU" ???? Pa ako već znaš koji su POŠTENI, sigurno je da znaš kako se zovu i NEPOŠTENI. Lepo ih sve nabroji, imena i prezimena svih koji stoje iza "nepoštenih" , sve nepoštene radnje za koje Ti znaš i imaš dokaze, pa lepo svi oni NAPOLJE NE U DRUGU NEGO U 4. RANG NIŽE, a vi "pošteni" lepo ostanitite. 1. LIGA TREBA DA BROJI SAMO 12 KLUBOVA 2. PRVIH ŠEST IGRAJU PLAY OFF, SA SVIM BODOVIMA OSVOJENIM U PRVA DVA KRUGA, I DA SE U PLAY OFF-u IGRA JEDAN KRUG 3. KLUBOVI OD 7. DO 12. MESTA DA IGRAJU PLAY OUT. IZ LIGE ISPADAJU POSLEDNJA DVA, I TO JE TO. A ne da čitamo baljezgareije sitnih mešetara i lokalnih fudbalskih kabadahija. Naravno da su svi klubovi prepuni ološa u svojim rukovodstvima, ali to je tema koja će sačekati neko vreme koje će sigurno doći, i tada će se desiti čistka kolovođa koji su zagadili i fudbal i fudbalere i trenere i sudije i navijače i celu zemlju.
S

Sima Arauho

pre gotovo 3 godine

Znaci u plej ofu po jedna utakmica i to na terenu bolje plasiranog?!Znaci sampion je onaj koji je prvi pre pocetka plej ofa.
G

Gosttrtreer

pre gotovo 3 godine

Napolje bre!!!! Sredite stadion, svlacionice, igraci vam igraju za 700e a kad prodajete hocete pola miliona
G

Gost111

pre gotovo 3 godine

Slavko Šajber poništio je čitavo poslednje kolo Prve lige Jugoslavije u sezoni 1985/86 zbog osnovanih sumnji za nameštanje. Po prvobitnim rezultatima Partizan je zahvaljujući boljoj gol razlici postao šampion ispred Crvene zvezde, međutim, nisu bile sporne samo utakmice beogradskih večitih rivala, već skoro sve ostale koje su o nečemu odlučivale. FSJ je naredio da se celo kolo ponovi, ali pošto crno-beli nisu želeli da ponovo izađu na teren izgubili su titulu. Prvaci su tako postali crveno-beli, a svi klubovi za koje se sumnjalo da su umešani u nameštanje kažnjeni su sa po minus šest bodova u narednom prvenstvu. Ali ni tu nije bio kraj. Pošto su se u čitavu priču umešali Sud udreženog rada i Ustavni sud, poništivši sve odluke fudbalskih vlasti, nastao je potpuni haos, koji će se preneri i na narednu sezonu. Pa ovo sada nije nista!!!
G

Gost8

pre gotovo 3 godine

I ovo sve u uredjenoj stabilnoj drzavi nekada
G

Gost41

pre gotovo 3 godine

I Rad je potpisao inicijativu? Hahahhaha pa ovo je cirkus.... Nego zasto da se Javor i Rad spasu ispadanja, ajde onda jos jedna inicijativa od Macve i Zlatibora, neka i oni opstanu.... I neka se liga prosiri i u nju dodatno upadne Kabel i Graficar, Brodarac i Borac Sakule pa da igramo NBA fudbalsku ligu. Kad mogu ameri mozemo i mi.... Budalastine iz FSS-a....
B

Boze Gospode

pre gotovo 3 godine

Ovo je bre leteci cirkus, a ne FS, i Super liga! Doziveli smo i to da nam se i hrvati smeju! Ako ova inicijativa prodaje stvarno treba i Uefa i FIFA da reaguju i izbace i klubove i reprezentaciju, sa svetske i evropske scene na jedno 15.godina!Zamislite situaciju da se sad na primer Fulam i Sefild zale sto ispali u drugu ligu i da traze prosirenje lige jer im se ne ide u Cempionsip?! Ovo je... ma nemam reci
Л

Ложач

pre gotovo 3 godine

Марш и једни и други, 12 бодова мање пеналтизму догодине, па нек веља плаћа нека два нова клуба својим ћевапима!
b

batabane

pre gotovo 3 godine

Jel to sto je i Partizan ucestvovao u namestanju,dajuci bod Radu??? Posto Zvezda nije spasila Rad namestanjem, sad pokrece predlog za prosirenje,toboze preko Javora.Sramno!
R

Raša P

pre gotovo 3 godine

Tek posle povlačenja Kokeze počeli su sumnjivi rezultati. Ipak mislim da su naše sudije ispod svakog nivoa i neznači da su baš za sve krivi klubovi ima nešto i do kladionica i ne samo u Srbiji nego u celom svetu.
n

nebo

pre gotovo 3 godine

Slazem se!!! Ja bi kokezu vratio a kladionice stavio na celo FSS!!!
V

Vini Gogniti

pre gotovo 3 godine

Zao mi je Javora ali ovo nema smisla da se Rad na silu vraca nazad,to zapravo i jeste verovatno njihova ideja pa poturaju Javoru kao Novi Pazar i kompanija kradu a vi ste ispali posteni.Kazem Javora mi je zao i Spartak Subotica,Rad,Napredak,Radnicki Nis i Novi Pazar su naneli ogromnu stetu mnogim klubovima direktno i na silu su odlucivali o mnogo toga,te pobrojane bi iste sekunde pogasio i zabranio sve oblike fuzije i drugih gluposti kojima se sluze Sloboda Uzice i kompanija da na silu postoje ali Javor je ispao iako mi ih je zao i verujem da ce sledece sezone jer imaju dovoljan kvalitet da se vrate odma u Superligu ukoliko je pojedinci ne ugase do tada ako nastave sa ovim sto rade.I samo da odgovorim na ranije prozivke posto sam se pozivao na Donji Srem,ne nisam iz Pecinaca naravno ali nepravda koju su pretrpeli oni,OFK Backa kada je Lalatovic trenirao Radnicki Nis kada su ih vredjali od igraca do sudija i psovali ih u sred utakmice sudije,pa i Metalac kada su Radovi "navijaci" bacili suzavac u teren pa opstali u ligi su nevidjena i neizbrisiva sramota a Donji Srem je cak i ugasen nakon toga e zato se gospodo postenjacine pozivam na Donji Srem i za razliku od vas sto lupetate o metropolama,stadionima i broju navijaca a ovamo kukate kako se krade i sta Bertomeu radi od Evrolige,evo objasnite mi vi molim vas u cemu je razlika izmedju vas i njega onda?Klubova moze da ima 10 ili 50 ali nije bitno ako se i dalje krade,klubovi ne treba da se prebrojavaju ko je odakle,da nema tribinu nego zicanu ogradu oko terena i da je iz sela sa 50 ljudi TREBA DA IGRA AKO JE TO NA TERENU ZASLUZIO!
Z

Zasto ne

pre gotovo 3 godine

priznas da si opet promenio nik ti si KALCO i meni nije zao Javora zato sto je filijala Partizana i zato sto nema ni stadion a o terenu necu ni rtositi teci. Znaci sve sto ima je dobra volja i to je sve.
V

Vini Gogniti

pre gotovo 3 godine

Da.svi smo mi Kalcopolista,to sto onaj vas ANALIZA koristi 30 imena nema veze samnom a cisto da znas obrati paznju na moje kosarkaske komentare o Evroligi i njegovima kada je Partizan u pitanju pa ono,malo vise razmisljaj a malo manje budi bot...
G

Gost3

pre gotovo 3 godine

Klub koji je 36 kola van zone ispadanja, ispao je zbog tudjih namestanja. Covek je rekao da je Rad potpisao inicijativu(iako svi znamo da su oni inicijatori) a ne da je Rad igrao posteno. A Javor je igrao pisteno, svidelo se nekome ili ne.
Л

Ложач

pre gotovo 3 godine

У српском фудбалу не игају поштено ни петлићи у јужно бачкој лиги
Š

Šta se dešava

pre gotovo 3 godine

Sa slučajem uvođenja prinudne uprave od strane UEFA za Srpsku ligu kao što je uvedeno u grčkom fudbalu, otome se pričalo proteklih nedelja. Po tom pravilu glavni sudija bi bio stranac a pomoćnici i četvrti domaći, isto tako sudije u VAR sobi (njih je valjda pet bilo bi tri strana i dva domaća). I u Disciplinskoj komisiji ista situacija tri strana delegata i dva domaća odlučivaće o dužini trajanja kazne igraču koji dobije direktni crveni karton kao i o vrsti kazne za klubove. Da li je realna ova mogućnost. Da li postoje neke informacije. Što se tiče proširenja lige nije nemoguće da se to dogodi sve zavisi od Zvezde i Partizana a oni će dobiti instrukcije iz vrha države.
K

Koan

pre gotovo 3 godine

Pošto većina piše da se sve zna unapred, ja bih molio da mi kažu ko će biti prvak sledeće sezone, čisto da odigram u kladionici. Mislim, nije loše odigrati siguricu. Ali bez dodatnih ali ako ovo, ako ono. Uvek se čudim kako ljudi sve znaju, ne samo za našu nego i za špansku i druge lige, znaju te prelaze, golove a nikako da se obogate. Ja da znam ja bih igrao za opasne pare i bilo bi me briga da komentarišem. A da, oni to rade zbog dobrobiti fudbala. Ono što posle kukaju kako su ih zeznuli ovi ili oni to ne važi.
T

Taribo

pre gotovo 3 godine

Evo ja cu da ti kazem, igraju slobodno da mezimica uzima titulu i sledece godine!! Kucu i imanje stavi slobodno. Dok je prvorodjeni za uzdama ovog standa nece biti drugacije...
K

Koan

pre gotovo 3 godine

@Taribo Hvala ti, znači obojica ćemo se obogatiti. Ko da propusti višegodišnji siguran dobitak.
T

Taribo

pre gotovo 3 godine

Necemo se obogatiti jer ce kvota da bude 1.20. A posto vidim da si ironican, hocu da te pitam ko bi drugi uopste mogao da parira? Partizan koji vec godinu dana nema igraca na poziciji CF, i kojem na leto odlaze oba stopera, i mora da ih zameni sa nova dva igraca, sa vec fantasticnim bekovima? PFC vec odavno nije ozbiljan klub. Posle toga realno cuka i tsc su sledeci konkurenti, al pored "madjije", "mistera" i "prvorodjenog" to bi bas bilo smesno da se dogodi...
g

gost Vlajko

pre gotovo 3 godine

Jedino resenje je privatizacija klubova i da se blizanci otkace od drzavnih jasli. Ili mozda opcija gde ce se ove nase vedete sto se vracaju iz inostranstva,tipa L. Markovic, Jojic, Meleg, A. Pesic i ostali vracaju u manje klubove i tako donesu kvalitet(kakav takav) Javoru,Macvi,Radnickom.
G

Gostanko

pre gotovo 3 godine

Vratite Javor i Rad,nije fer da Partizan ostane bez 12 sigurnih bodova
D

Dupla Kruna 2017

pre gotovo 3 godine

I tata bi sine Danilo!!!
M

Miloš37

pre gotovo 3 godine

Počelo je...
G

Gost#

pre gotovo 3 godine

Ovakav dopis su pisali pre par nedelja i Pazarci
b

budvanin

pre gotovo 3 godine

Iskreno mi je zao sto je Javor ispao a pogotvo sto je NP opstao i volio bi da su i dalje dio super lige, ali ako realno gledamo i 16 timova je masa ili da smanje 12 ili na 10 klubova. Mnogo bi se ojacala liga i bili bi bolji u Evropi i mozda bi se jos neko provukao u Evropu i bio sampion i bila bi zanimljivija liga. Uz to uloziti u manje srpske klubove isto tako i da gadjemo 2 mjesta u LŠ.
l

lool

pre gotovo 3 godine

Javor i Rad ispastaju?Filijale vecitih???Da je pravde, na koju se pozivate,ukinuli bi vam prvi tim na 10god.Svi ste isti.Fuj!
Т

Танасије

pre gotovo 3 godine

Увек остаје могућност проширења лиге или одустајања неког друголигаша од Кинг Конг лиге у корист смРАДа. Не верујем да ће искомплексирани, умоболни тата дозволити да се искомплексирано дебилно детенце од 23 године игра са друголигашком играчком.
Л

Ложач

pre gotovo 3 godine

Можда болесник болеснику купи неког новог прволигаша, ето кабел на пример, таман је на територији на којој оперише стрикан, да дете мало изиђе из беогеада
p

pR1

pre gotovo 3 godine

E moja Srbijo...
3

32 titula

pre gotovo 3 godine

A sta cemo sa kvalitetom ? Pravila se ne menjaju na kraju posle zavrsene sezone nego pred pocetak takmicenja. Mozes misliti posteni klubovi.
3

32 titula

pre gotovo 3 godine

A sta cemo sa kvalitetom ? Pravila se ne menjaju na kraju posle zavrsene sezone nego pred pocetak takmicenja. Mozes misliti posteni klubovi.
R

Raša P

pre gotovo 3 godine

Nema ništa od toga jer pre samo nekoliko dana doneta je odluka o smanjenju na 12 klubova za dve sezone. Bilo bi dobro da FSS donese odluku o ukidanju bonusa u super ligi a povećanju na 4 u prvoj ligi. Ukinuti i pravilo o 4 strana igrača i povećati na 6 da bi bar malo bili konkurentniji u Evropi jer nemožeš u prvenstvu igrati sa jednim timom a Evropu sa drugim
G

Gordi Albion

pre gotovo 3 godine

Povećanje sa 4 do 6 stranaca nećeš postići ništa jer to gledaš samo sebično da omogućiš Zvezdi i Partizanu za još više dominiraju u ligi. Kao da ti sad nije dovoljno gde oba timaju 20+ pobeda u nizu. Nemožeš očekivati da niko osim ta dva tima imaju više od 4 strana jer nemaju apsolutno nikakav budžet. Uzmi budžet recimo Voše koji je oko 3 miliona koje strance isti može da dovode. Nije poenta u kvantitetu u kvalitetu. Ako želiš da napreduješ treba ti dobar stranac koji košta, To što Zvezda i Partizan dovode je buranija. Za Evropu ti treba 11 u postavi jer osim nekih mizernih istupa, konkurenti nikad nećemo biti jer smo siromašna zemlja. Nemože da se sve gleda kroz budžet Zvezde koji je neograničen,
V

Vixtra

pre gotovo 3 godine

@Gordi Albion Ne igra se sve samo radi domaće lige, već i zbog Evrope. Partizanu i Zvezdi trebaju stranci jer smo time konkurentniji u Evropi. Zamisli da Realu brane strance zato što Eibar ne može da ih dovede.
A

As

pre gotovo 3 godine

Liga od 10 klubova,cetiti kruga,dva kluba direktno ispadaju a jos jedan igra baraz sa trecim iz prve lige.Pa da vidimo da li ce se sklanjati,setati po terenu i namestati...
P

Postic

pre gotovo 3 godine

12 je realnije
B

Banja Luka357

pre gotovo 3 godine

To je to!
L

Lipo molim

pre gotovo 3 godine

Isto primeniti i na prvu ligu. Dva direktno ispadaju, od 4 šampiona zona igraju kvalifikacioni turnir (može i liga sistem 3 kola) i dva najbolje plasirana ulaze gore. I da se iskristališe onda situacija, 20 ekipa u prva dva ranga, ostali u zoni, molim lepo.
G

Gost200

pre gotovo 3 godine

Tole lopove odlazi iz Srpskog fudbala zarad njegovog spasa! A da, nije vise Tole, sad je neciji kum Kokeza i njegovi jataci, pa nam je liga 50 puta namestenija i gora nego pod Toletom. Ali nije vazno, mogu svi klubovi da se ugase, nije problem, dokle god je obaranje svetskih rekorda u pitanju. Je l tako Zvezdasi? Ja kao navijac Partizana kazem, ako je Partizan muljao pod Toletom, ispitati koliko je muljao u kojim utakmicama, doneti pravosnazne presude makar isle na stetu Partizanjer je to posteno. Ja tamo na tribinama kada sam gledao, nisam mogao da vidim da je u 180 utakmica za tih 6 godina bilo ociglednog namestanja, sumnjiva mi je utakmica bila protiv Novog Pazara 4-3, zao mi je sto je Zvezdi ponisten regularan gol u kupu i to je to. Ako su nesto dogovarali sa predstavnicima drugih klubova, ja za to kao navijac ne znam, meni je teren merilo. Cudno mi je da se promenila kompletna vlast, a da tom Toletu nista nisu nasli niti Partizanu. A imali su sve razloge ovoga sveta da to ucine, igralo 1000 igraca u tom periodu, sudije, funkcioneri, mogao je bilo ko da tuzi nekoga, da progovori o svemu a nije se desilo nista. Zasto?? Kazem, ako je bilo kakvih namestanja, ajmo da ih otkrijemo. A sta cete vi navijaci Zvezde reci? Vi niste za ispitivanje svojih utakmica pa makar do bilo kakve istine stigi?
@

@gost 200

pre gotovo 3 godine

Evo ja kao navijac Zvezde, na terenu ne videh ni jednu namestenu utakmicu Zvezde… I ja sam za to da se sve preispita… Nepristrasno, zar ne? Ne ide to tako… Vi preposteni, a u Zvezdi sve lopovi… Vazi
O

Ovo sad bruka

pre gotovo 3 godine

Bravo. Ne navijam za blizance ali kod Toleta se tacno te tekme secam kad je Partizanu priznat gol koji nije usao u mrezu protiv Pazara i nista drugo toliko ekstremno kao sad. Tad sam pisao statistiku iz hobija i stadioni su bili puni,imam jos u kompu. Sezone kad je Pozarevac bio u SL, Jagodina..Ni priblizno nije bilo kao sad,sad nam se smeje ceo svet. Mi neki pratimo nas fudbal vec 20 godina,mene zabole i za Toleta i Kokezu ali ni 10% nije bilo kao sad. A vi lupajte minus jer ste navijacki obojeni
K

Kakve...

pre gotovo 3 godine

...gluposti. . . Prosto ostane čovek bez teksta. Odakle vam ideja da mi ne želimo istragu? A Tole je i dalje savezu, ako nisi znao. Zašto ga ne istraže? A ko je u Srbiji ikad odgovarao za nešto? Kokeza nije u savezu, i to da te obavestim. Misliš da je regularno da predssednici drugih klubova budu potpredsednici Partizana? Zaboravio si faul nad Kaduom u derbiju u šesnaest metara. Ima još toga, ali nema potrebe da se objašnjava, vi ste prošlost.
J

Jones

pre gotovo 3 godine

Pričao Dmitrović, pričao Mateus, jedan vaš funkcioner takođe. Svi se sećamo Džombe, pa Smedereva(iako je kec ko vrata, pevaćemo iz inata), predsednika Metalca(člana vaše uprave). Ja to ne pratim nit pamtim toliko, ali verujem da će ti se javiti neko ko može sve malverzacije da ti navede. Sa druge strane, vi niste imali rezultate u Evropi, kakve Zvezda ima ove četiri godine. Dokazuje se na svim frontovima. Za razliku od vas, koji ste ove sezone imali ništa manje fascinantan niz, dok niste izgubili derbi. Međutim to je bilo regularno.
G

Gost200

pre gotovo 3 godine

Pocelo je ovde da se pise sve i svasta i da mi se stavlja u usta nesto sto nisam rekao. Za coveka koji je napisao u Partizanu su svi posteni a u Zvezdi su sve lopovi, gde si ti shvatio da sam ja to napisao? Lepo sam napisao da se istraze sve utakmice Partizana i Zvezde u ovom veku bez obzira na posledice i pitao naivijace zvezde da li se slazu sa tim posto nam liga ide ka suspenziji od 10 godina van UEFINIH takmicenja jer je sve namesteno. Prosto i jednostavno. Ko misli da nije tako, taj je i sam lopov. Napisano je jos da nije vidjeno nista cudno na terenu na zvezdinim utakmicama, evo ti nekoliko prosle sezone Indjija preokret od 0-1 do 2-1 u 90. minutu sa dva penala od kojih je jedan bio van 16m, Napredak u Krusevcu gde je dosudjen izmisljeni slobodan udarac za Zvezdu u 90. minutu, za 1-0 Marin, Vozodovac na Marakani gde Marin daje gol iz ofsajda a Vozdovcu se ponistava gol zbog faula posle kornera, Penal van 16 metara protiv Rada i gol Gobeljica nakon igranja rukom (doduse u istoj utakmici je i Rad dobio nepostojeci penal), ponisten gol Mladosti iz Lucana na Marakani u 4. kolu zbog nepostojeceg ofsajda, ponisten gol Spartaka u 20. kolu zbog nepostojeceg ofsajda. Ove godine na prvu loptu mi na pamet pada gol Sanoga u polufinalu kupa gde je u ofsajdu 5 metara.

MIJA

pre gotovo 3 godine

Cirkus Zivi..e sad bih tog iz Ivanjice lepo strazarno sproveo u Tuzilastvo i da kaze koji su to neposteni klubovi..koji su to namestali i surovali..dokaze na sunce ili Robija..iza i ovga stoji Rad i zna se ko vec..svi oni su uvredjeni i sve znaju..kao onaj Poledica
G

Gost111

pre gotovo 3 godine

A ti kao ne znas, Napredak je haos napravio, i zbog njega i Rada su drugi sisli nize
!

!!!

pre gotovo 3 godine

12 klubova realno u superligi,mozda cak i 10 ako hocemo kvalitet ! sve ostalo je tapkanje u mestu!
B

Bodin

pre gotovo 3 godine

Jedino realno i profesionalno fudbalsko takmičenje u Srbiji bilo bi da zvezda i partizan igraju medjusobno do 10 pobeda a ostali da igraju potpuno amatersku ligu, sve drugo dok se situacija u državi ne promeni čista imitacija takmičenja i totalna improvizacija!
M

Mohikanac

pre gotovo 3 godine

Liga treba da ima 10 timova da bi imali koliko toliko "kvalitetne" utakmice..
A

Ah ta druga liga

pre gotovo 3 godine

Jedino je u Srbiji smak sveta, ako se ispadne u drugu ligu!Pazi kukaju kao da ulozili 100.000 000e u ekipu!
Џ

Џими Џими

pre gotovo 3 godine

Већ месецима се "шушка" да ће уколико дође до непредвиђеног развоја ситуације на крају сезоне, као што се управо и десило (можеш мислити испао Рад) лига бити смањена на 18 клубова, а не 16 као што је планирано. Ова "иницијатива" из Ивањице је изгледа само пробни балон. Све у свему циркус не престаје да ради.
j

ja sam jaaa

pre gotovo 3 godine

Zato nam je liga smesnija i od africke osme lige. Ima da ispadnete i da se borite sledece godine da se vratite. Liga treba da broji u vrh glave 10-12 klubova i gotovo.

NemanjaKZ

pre gotovo 3 godine

FSS mafija ako ovo prihvati indirektno se slaze sa tim da se ovde namesta samo tako posto se sad satro bore protiv mafije

NemanjaKZ

pre gotovo 3 godine

Joj gluposti, kao kad te ne uzme ni jedna ekipa na fudbalu ispred zgrade, a lopta tvoja pa ti uzmes loptu i odes kuci. Sto niste podneli ovu inicijativu na pocetku prvenstva sramote jedne zajedno sa ovima iz Rada?

NemanjaKZ

pre gotovo 3 godine

Od juce razmisljam sta ce da se desi da bi Rad ostao u ligi, da li ce da odustane Kolubara ili Radnicki al ovo mi ni u ludilu nije palo na pamet
U

Uzicanin

pre gotovo 3 godine

Krenuo Javor prvi da traži ispadanje 4 kluba, a sve zbog Rada i SINA u upravi istog. Ovo je sprdnja najveća!
d

daj

pre gotovo 3 godine

breeeeeeeee smešni ste,pa ovo je cirkus,to nema nigde
G

Gost200

pre gotovo 3 godine

Molim vas, procitajte pazljivo od pocetka do kraja moj jucerasnji komentar napisan pre pocetka odigravanja svih utakmica, evo vam link. Koga mrzi da ulazi u njega, prekopiracu post ponovo i jos jednom podvuci, zalosno je ako se neko jos uvek lozi na Zvezdu, Partizan ili bilo koga drugog, kada se pre pocetka prvenstva zna ko ce biti prvi, ko drugi, ko treci itd. sve do poslednjeg mesta, cak se zna i da ce ispasti 4 a ne 6 ekipa. Dakle jucerasnji post - Ne mogu verovati da postoje ljudi koji se odistinski loze na nasu domacu ligu, pa ma ko bio prvak da li Zvezda da li Partizan. Liga je totalno zaprljana, jedna od najnamestenijih u Evropi. Naravno, jednom ce doci i taj trenutak istine, samo polako, kada ce se javno objaviti sta su sve radili Zvezda, Partizan, Vojvodina, Radnicki iz Nisa, Rad, Spartak, Vozdovac, Zlatibor koji je morao da udje ove sezone u LingLong, a onda odradi kladionicarski sve za 10-tku, potom ispadne i nikad se vise ne vrati u najvisi rang. Kada se to bude dogodilo, srpski fudbal ce biti suspendovan iz UEFINIH takmicenja na neko vreme, kao sto po svakoj pravdi i treba. Uglavnom, sto se tice trenutne situacije, dobro procitajte sta cu napisati-FSS jos uvek nije doneo odluku koliko klubova ispada, da li svih 6 ili mozda samo 4, u zavisnosti kome sta odgovara. Neki igraci su vec ubedjeni da su samo 4 ekipe. Ljudi, nemojte da ste naivni, fudbal nam se raspao samo neki to jos uvek odbijiju da vide (to su uglavnom botovi). https://www.mozzartsport.com/fudbal/vesti/leti-dva-od-pet-vozdovac-i-javor-na-zivot-i-smrt-rad-juri-dvojku-u-subotici-pazar-keca-protiv-mirnog-napretka/387566/comments
G

Gost1111

pre gotovo 3 godine

Druze,svo stariji od 18 god to znaju,znaju ko su tvorza,corke,vucela,vazura...A mi 35+ znamo sta su doticni radili i pre 2000,ko je bio Slobin prvi covek,ko ministar informisanja...Ovde se loze deca ispod 15 koja se prozivaju i vredjaju.Kad zavrse skole pitacu ih sta misle o svemu
O

Ognjeeeen

pre gotovo 3 godine

Juče sam napisao za tatinog sina da će tražiti upravo ovo ahahahahahhaha
B

Bnm

pre gotovo 3 godine

hahaha u ligi gde mezimica kobajagi doda gas pa da 16 golova u 3 meca da bi oborila rekorde, gde joj svi 18/19 klubova ispunjavaju zelje kako treba pojave se ova 2 kluba sa zeljama ko je ce im biti ispunjene! Znaci ako si miljenik vlasti zelje u srpskom fudbalu se lako ispunjavaju! PROPAST SRPSKE PINGI LONGI LIGE-NAJGORI SMO U EVROPI 100%
B

Bcs Šabac

pre gotovo 3 godine

Bačka, Mačva, Zlatibor i Inđija su pošteno gubili, znači treba i oni da ostanu u ovoj jadnoj ligi. Treba smanjiti ligu sa 10 klubova, Beograd 3 kluba. Hrvatska liga je pravi pokazatelj kvaliteta i trassfera igrača. Liga je zanimljiva do kraja, neizvesno za prvaka, Evropu, baraž i ispadanje, jedino Slaven Belupo od 10 timova nije imao bodova za Evropu i nije bio ugrožen za opstanak.
G

Goat111

pre gotovo 3 godine

Ovaj dobio i otkucsn text
N

Nisam brzoplet

pre gotovo 3 godine

Gledaj ti koliko komentara,ovo psiholozi treba da analiziraju. Ovo je samo predlog, Savez će ga odbiti. I šta ćete onda vi što sve znate? A da, onda ide da namerno nisu hteli da ostave Rad da bi se oprali od toga da su ga podržavali u nameštanju. Imate li vi živote ljudi

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Danilo,ti si?
G

Gostovanja

pre gotovo 3 godine

Činjenica je da je Napredak nameštao kao i Radnički, al liga treba da se skrati na 10 ekipa
M

Mačva

pre gotovo 3 godine

MRŠŠŠ BAGRO LOPOVSKA, a zašto MAČVA da ispadne
N

NE DAMO

pre gotovo 3 godine

SVI NA NOGE
C

Codinho

pre gotovo 3 godine

Javor+Rad=Jad
D

Dr Laza

pre gotovo 3 godine

Da si, gospodine Lazoviću, podneo inicijativu pre početka prvenstva pa da te i podržimo, ali sada na kraju je više nego sramotno. Sram vas bilo obraza i funkcije koju obavljate. Ako se ovo usvoji svi bi trebalo da pišemo UEFA da raz*ebe ovo leglo klriminala u našem fudbalu!
K

Kostakurta

pre gotovo 3 godine

Hahahahah eee Ćija, Ćija, vi i Rad posteni... Pa ne smem ni da zamislim sta bi radili da ste u Partizanu i Zvezdi, kad muljate samo tako u ovim malenim klubovima... Javor je jedan od najnepostenijih klubova ove zemlje u zadnjih 20 godina, a o Radu da i ne govorim... Kao prvo nikad liga nije ni trebala da se siri na 20 klubova, to je bila tvoja inicijativa Ćija, da bi lakse namestali sa svojim pajtosima, ali ste se prekombinovali i sad adio... Dogodine vam zelim dalje ispadanje, pa sa za koju godinu budete gde i pripadate, u ligi sa Fk Prilikama i Brezovom. Pozdrav iz Ivanjice.
B

BP

pre gotovo 3 godine

Je l' to malom D.V. blam da vodi klub iz 2.lige?A jeste malo bezveze realno,dajte mu onda neki Proleter,Radnički,Surdulicu,Lučane,Vojvodinu samo ne vraćajte Rad molim vas!
P

PAMET

pre gotovo 3 godine

Napraviti Superligu i Prvu Ligu sa po 12 klubova što pre.
Z

ZzzRrr

pre gotovo 3 godine

Da li je ovo normalno?
D

Deyan X

pre gotovo 3 godine

Sram vas bilo. Gde ste do sad bili. Prvenstvo se igra 9 meseci! Ovde se izgleda naviklo na onu "pravila su tu da bi se kršila". Ajte, molom vas, uradite update, na "pravila su tu da bi se postovala" ..... Pravite smejuriju od SRPSKOG fudbala. BiH bre ima bolje i lepse prvenstvo. Stavite prst na čelo. Posle korone ko ce da,dodje da vas gleda na stadion .
h

hahahahahahahhahah

pre gotovo 3 godine

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH Kao inicijator Javor, jer, eto Rad bi svi pljuvali pa ajd da probaju ovako. Mrs u drugu ligu i sredjuj onu njivu od terena u Ivanjici!
R

Rasa1977

pre gotovo 3 godine

Ko bre igrao pošteno??? Pa Rad bi trebalo izbaciti dve lige zbog nameštanja... Kako ih nije sramota da potpisuju tako nešto... Lično krivo mi je za Javor ali sami su krivi... I 16 klubova je mnogo za Super ligu...
s

stefan11111111111

pre gotovo 3 godine

Za vas ne znam, ali Rad posten klub???? hahahaha idi begaj bre nasmejaste me. Sto se tice broja klubova, nasa liga treba da ima max 12 klubova, i treba da se to postepeno smanjuje i da za neku godinu se uspostavi taj sistem. Jedna Rusija ima 16 klubova u prvoj ligi. Pa mi vi kazite dal je realno da mi imamo isto 16 ili ne daj boze vise, kao ove godine. Manje klubova manje prostora za namestanje jer ce klubovi biti ili u poziciji da se bore za evropu ili da se bore za opstanak.
9

951357

pre gotovo 3 godine

Hahahahahahahhahahahahahahahahaahahahahaha. Bravo. Ajde pošto smo ispali, da ne ispadnemo. Ali, predlog je podneo Javor, a ne Rad. :D Menjam iskaz, samo je Radnički pošteno odigrao. Ajde saveze, pokaži se :D

07.08.16

pre gotovo 3 godine

Hahaha,evo ga,znao sam....Ja imam predlog,neka NIKO ne ispadne,plus nek prosire ligu za jos 10 klubova.I tako svake sezone.Ne znam da li sam vise besan,ili mi je sve ovo smesno.
U

UF87

pre gotovo 3 godine

Smesno je vi ste i zacetnici svega ovoga sa Tole lopove.Evo dosao je vas Kalcopoli i obarate rekorde.Cigani imaju obraza da pricaju,svakojvlasti odani.Ne brinite se i Djilas i Marinika kada dodju bice vodje severa uz njih kao sto uz uz DS,DHSS.....i sada SNS
A

Arzt

pre gotovo 3 godine

Popij lek za bes.
M

Mikki

pre gotovo 3 godine

Zamisli da si dio grupe neonacista i nekom držiš moralne pridike

07.08.16

pre gotovo 3 godine

@arzt...Kad smo kod lekova,trebaju vama.Titule ni od korova,ni u fudbalu,ni kosarci.
C

Crni Grom

pre gotovo 3 godine

Ma daj ugasite vise nas fudbal,ovo je stvarno postalo brukanje i pucanje po svim savovima,pa najbolje da niko ne ispadne i da svi iz druge lige udju u prvu
A

Ako to

pre gotovo 3 godine

Fs treba ih izbaciti 5 godina sve iz uefe. Uvesti amaterizam. Igrači da igraju za 500 evra u prvoj 300 u drugoj i 200 evra u trećim ligama. Tada će se očistiti sav šljam u fudbalu od funkcioner nabeđenih trenera igrača do huligana. Dosta ludila zauvek
G

Gost1111

pre gotovo 3 godine

Tacno sam znao,banana drzava
d

d.g.

pre gotovo 3 godine

Sto se postenja tice setim se vase igre na vojnom stadionu.
G

Gostwv

pre gotovo 3 godine

Boli te nerešen rezultat u rupi ?
d

d.g.

pre gotovo 3 godine

Bolje da ne ispada niko i da se liga prosiri na 22. Da bar u necemu budemo svetski rekorderi sto se fudbala tice. Koje su ovo gluposti.
P

PantaDelijaCZ

pre gotovo 3 godine

Ja cu reci samo ovo, ako moja Zvezda ovo bude podrzala, moja Mara me vise videti nece, a vlasnik sam sezonskih ulaznica preko 20 godina. I svi moramo tako da razmisljamo i navijaci Zvezde i Partizana i Vojvodine, Radnickog... Dosta je bilo ove bagre u fudbalu. Ako su mogli navijaci Junajteda, Celzija, Liverpula da isteraju svoje ekipe iz Superlige mozemo i mi da ne dopustimo mafiji da radi sta god hoce

Kalčopolista®

pre gotovo 3 godine

To vam je zato sto se niste hteli igrati sklanjalice sa crveno belim rekorderima, crveno belim terminatorima!
9

951357

pre gotovo 3 godine

Ali su zato rado igrali sklanjalice sa crno-belom gromadom. Nepošten se nepoštenom raduje.
r

rty

pre gotovo 3 godine

Igrali su oni sklanjalice sa purgerima iz Zagrebacke 1 dugi niz godina i jedni i drugi tako da je vreme da se krene dalje nize u dubine iz kojih se nadam nece vise vracati.
G

Gost123

pre gotovo 3 godine

Kmeeee...
R

Ris

pre gotovo 3 godine

Ovo ce biti realno vrhunac bezobrazluka ako se ovo desi! Da se mjenjaju pravila za sezonu nakon zavrsetka sezone, to ne rade ni klinci ispred zgrade kada igraju lopte. Sledecu sezonu necu pratiti ako se ovo desi i da moj Partizan uzme duplu krunu pa makar uzeo i Zvezdu oba puta po 3:0!
r

re: ris

pre gotovo 3 godine

Partizan moze pobediti Zvezdu sa 3:0 jedino ako Vučić dozvoli, kao što vam je dao titulu 2017 godine. Ove godine, poučeni tim iskustvom zavrnuli smo drzavu, Ivanic je dao gol i uzeo titulu koju je Vucic namenio vama. Kraj i cao. Bravo Zvezdo.
I

Iskreno

pre gotovo 3 godine

Da posteni klubovi ne ispastaju i doda Rad posle dve reci...
h

hahahaha

pre gotovo 3 godine

Naravno, tako će i biti. Sve je unapred dogovoreno. Zahtev piše kao Javor a Rad se slaže. I zato kao pošteno odigraju 1:1 sa Spartakom....
2

23.06.1993

pre gotovo 3 godine

Vi ako ste posteni ja sam LeBron Dzejms.
L

Lopovi lopovi

pre gotovo 3 godine

uuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
G

Gost0000

pre gotovo 3 godine

NE nikakako,12 klubova dovoljno i previse.
I

Igore00

pre gotovo 3 godine

I sad ce izglasati da ostanu oni i rad .. Pa gde ovo ima covece? Tim ispadne iz lige i onda kaze: E ne moze to tako.. i onda ne ispadne
V

Vidi gari, ne meže

pre gotovo 3 godine

Dosta je bilo
C

Che sa jug

pre gotovo 3 godine

Hahaah i to na kraju prvenstva, sto niste podneli to na pocetku nego sada kada ste videli rezultat, Da je nis ispao sve bi bilo ok npr tada se ne biste zalili sigurno nego bi cutali sram da vas bude.
J

JaMrva

pre gotovo 3 godine

Nek ispadnu svi koji nisu MI...
R

Rodman1986

pre gotovo 3 godine

Bilo mi je žao Javora, ali pošto vama očigledno nije važna regularnost, pošto vidim u bitku za ostanak idete sa najnepoštenijim klubom posle Zvezde, volio bi da se i jedni i drugi nikad ne vratite.
9

951357

pre gotovo 3 godine

Slažem se sa svime, samo tvoj Partizan je nepošteniji od svih ostalih zajedno u ovoj ligi
R

Raul Bobadilla

pre gotovo 3 godine

Ko o cemu "bunkeras" o postenju! Hahahahahaha
G

Gost123

pre gotovo 3 godine

Kmeeee....
i

i

pre gotovo 3 godine

Hahahahahahahhahahahahahahahahjajahahah,Rad je postena ekipaaaa hahahahahahhah,dal je moguce vise ovo...
V

Vidić za predsednika

pre gotovo 3 godine

Na ulice u obračun sa mafijom
g

gostkost

pre gotovo 3 godine

Što to treba da znači? Da Partizan opet ima već 12 osvojenih bodova pred start prvenstva. Nipošto. Nikako. U drugu ligu. Inače za neupućene Javor nikada u svojoj istoriji nije pobedio Partizana ali nikad. U drugu ligu i Javor i Rad. Da Bog da se nikad više ne vratili.
j

ja sam jaa

pre gotovo 3 godine

Pa dobro, Partizan 12, a vi ocigledno 100+ bodova u startu.
L

LazarKG

pre gotovo 3 godine

Ovo ako se desi zelim da nas UEFA izbaci iz svih takmicenja na period od 10 godina, dokle vise?!?
"

"Najpošteniji klubovi"

pre gotovo 3 godine

Javor i Rad
I

Iskreno

pre gotovo 3 godine

Treba da ispadne 6 klubova ove i 4 naredne (ako ne moze 6) i da se liga svede na maksimum 14 klubova (ako vec ne moze 12) i da to bude dugorocno
J

JaMrva

pre gotovo 3 godine

A ovo vrlo lako moze i da prodje...
L

Ljubitelj fudbala 123

pre gotovo 3 godine

Ovo bi bila uz ulazak Pazara prošle godine najveća sramota u istoriji domaćeg sporta.
P

Prvo,...

pre gotovo 3 godine

... glupost je bilo proširenje lige na 20 klubova, drugo, još gluplje je da ispada 6 i tako brzo vraćati ligu na 16, trebalo je to postepeno uraditi, da narednih par godina stalno ispada 4 kluba, a ulazi 2, i sve tako dok ne dođemo do 12 klubova...i taj sistem sa 12 klubova ostaviti barem 10 godina!
a

abraham

pre gotovo 3 godine

Pa budite pošteni u Prvoj ligi Srbije. Biće jaka prva liga Srbije, u čemu je problem da se ona igra, kad svakako tavorite u Superligi.
N

Neće da može

pre gotovo 3 godine

Marš napolje iz lige!!!!!
D

Danilo0

pre gotovo 3 godine

Šta drugo očekivati od Velikog Vodje
J

Jasno kao dan

pre gotovo 3 godine

Hahahahhah, krenulo je. Na noge braćo, ne smemo im ovo dozvoliti! Kao što su se stranci izborili protiv Superlige, tako i mi moramo protiv ovog zla!
O

Orao

pre gotovo 3 godine

Ovo je gore od one superlige bogataša.. A sto nebi onda ušla 4 poštena kluba?
A

Alex55

pre gotovo 3 godine

Hahahahahaha, pa ovo samo kod nas ima! Na kraju sezone se raspravlja o promeni formata lige, koji je određen na početku sezone. I pazi, sa Javorom se složio i prepošteni Rad! Čim su se oni složili, lako je zaključiti koliko je "poštena" ova inicijativa. Smešno je što smo jedina liga u Evropi u kojoj ispada 6 timova i u kojoj je potrebno preko 50 bodova da bi opstao (primera radi toliko imaju premijerligaški klubovi koji su na 9. ili 10. mestu), ali još smešnije bi bilo da imamo 18 timova u ligi, koliko ima jedna Nemačka ili da ostanemo na 20, koliko imaju engleska i španska liga, a 16 timova je sasvim dovoljno. Javor sa svojim stadionom nije ni za 2. ligu, isto kao što nije ni Rad sa svojim nameštanjem utakmica. Takođe, da se u ovoj zemlji pošteno sudi, Rad bi se i u 2. ligi borio za opstanak, s obzirom na to kakav tim imaju. Iskreno se radujem povratku Radničkog iz Kragujevca, kluba iz velikog grada i sa dugom istorijom.
j

ja psv !

pre gotovo 3 godine

A Rad je Bas olicenje Postenja ! umjesto da se smanji ligq na 10-12 Klubova ovi bi da igraju sa 18 klubova pa Rusija ima.16 klubova veca od Srbije 20 puta i Jedna Njemacka ima 18 klubova a ovi bi duloksi i da srbija ima 18 klubova
G

Gost716

pre gotovo 3 godine

Ako ovo prodje, slobodno ugasite fudbal u Srbiji.
b

bat8758965

pre gotovo 3 godine

Znači ovo je razlog zašto Rad juče nije dobio u Subotici?! Čitavu noć sam se pitao šta će se desiti i zašto su rezultati juče bili onakvi, kad danas s neba pa u rebra! Nek je sa srećom svima koji slave ovu lakrdiju!
G

Guesttutt

pre gotovo 3 godine

Prvo, ko su ti nepošteni klubovi, hoće li neko da stisne m..a i kaže?! Drugo, poznati ste po poštenju i vi i galaktikosi sa Banjice (doduše ovo za Javor se odnosi na mnoge ranije sezone i tri za tri). Treće, da je sreće, klubovi sa stadionima kao što su Javorov i Radov ne bi smeli ni da primirišu superligi.
O

Old

pre gotovo 3 godine

Vas predlog!?Rad posten?
G

Gost021

pre gotovo 3 godine

Ugasiti fudbal ako ovo prodje.
T

Trebalo_bi

pre gotovo 3 godine

...snimiti film o ovom cirkusu. Moram da kontaktiram Amazon, Netflix, Hbo itd. Ozbiljna terapija
g

gg1984ddf

pre gotovo 3 godine

Dosta muljanja, ispali ste i to je to. Pogotovo Rad.
Z

Znači

pre gotovo 3 godine

Rad će ponovo ostati?
G

Gosto

pre gotovo 3 godine

treba nasa liga da ima 10 klubova i da igra cetvorokruzni sistem,pa neka najbolji budu
M

Marco

pre gotovo 3 godine

Svi ste vi manje-vise posteni, al' u lakat!
n

nebo

pre gotovo 3 godine

hahahah. krenulo je!!
f

ffffcccc

pre gotovo 3 godine

Trebalo je 8 klubova da ispadne pa da imamo normalnu ligu, a ne da smanjujemo broj timova koji ce da ispadnu. Kako da ne preposteni Lazovic, i smRad
h

handycam

pre gotovo 3 godine

Pa istina je, možda ispaštaju pošteni klubovi kao npr. Mačva, Bačka, Zlatibor, možda i Inđija.. Ali kako Rad City ispašta kao pošten klub brate?
X

XD

pre gotovo 3 godine

evo moje inicijative: Neka ispadne 10 klubova.
K

Kolololo

pre gotovo 3 godine

Nama ne treba evropska super liga kad imamo nasu u kojoj nema ispadanja.. kad nije bilo ispadanja zbog korone prosle godina bilo vam je lepo, a sad potpisujete saopstenja.. svake godine se izvlace u poslednjim kolima i jedni i drugi, a sad im format kriv.. cirkus kolorado od lige, preko klubova do laznih finansijera i vlasnika

Mali peca

pre gotovo 3 godine

svi nameštaju samo je Rad posete , dajem rep da je tako
b

bojank91

pre gotovo 3 godine

Ma kako da ne
B

Brajan

pre gotovo 3 godine

Ma nema ispadanja,prosirenje lige...sta je za nas dvadesetak klubova u ligi nismo mi mali nemci pa da igra samo 18 klubova...mrs iz fudbala svi koji potpisu ovaj predlog
g

gostic

pre gotovo 3 godine

hahah vec poceli da pripremaju teren da ostanu zajedno sa Radom. Koja papzjanija od lige.
G

Gostyststst

pre gotovo 3 godine

mrš u drugu ligu
9

951357

pre gotovo 3 godine

A sto se formata tice, ili 10 ekipa cetvorokruzno ili 12 ekipa dvokruzno, pa plej of i plej aut isto dvokruzno. Pa da nema muljaze jer svima treba svaki bod. A sa 16 se isto mulja kao i sa 18 i 20, samo malcice manje.
Z

Zmaj93

pre gotovo 3 godine

Zbog ovakvih klubova sto su se juce borili za opstanak treba izbaciti 10 klubova iz super lige. Vi jedinu dobru volju imate kad trebaju da se uzmu pare od namestanja. U super ligi trebaju da igraju najbolji klubovi, pa nije ovo valjda putujuci cirkus koji treba da dodje u svako mesto, da zabavlja narodne mase. Neki gradovi jos zive na staroj slavi jer su pre 40,50 godina imali rezultate pa misle da moraju da igraju u supre ligi bez ikakvog ulaganja. Krivce za to sto vam se dogadja trazite u lokalnim serifima sto vam vode klubove cija je jedina kvalifikacija partijska knjizica i obraz kao djon.
D

Ddddd

pre gotovo 3 godine

Svaka cast vama na postenju i zao mi je zbog vas sto je tako ispalo, ali jednom mora da se presece i da se smanji broj klubova, znali ste to na pocetku. Vasa je krivica sto ste kuci protiv Backe i Indjije uzeli ukupno 2 boda, da ste barem Backu dobili, opstali biste
G

Gost12321

pre gotovo 3 godine

Наравно биће прихваћен
r

realno ...

pre gotovo 3 godine

Smesno...
P

Pertini

pre gotovo 3 godine

ahahahah znao sam da ce na kraju da ostane Rad
9

951357

pre gotovo 3 godine

Hahahahahahahhahahahahahahahahaahahahahaha. Bravo. Ajde pošto smo ispali, da ne ispadnemo. Ali, predlog je podneo Javor, a ne Rad. :D Menjam iskaz, samo je Radnički pošteno odigrao. Ajde saveze, pokaži se :D
R

Rudar mm

pre gotovo 3 godine

Rad i poštenje ne idu u istoj rečenici.
d

delijebazel

pre gotovo 3 godine

Ako se ovo usvoji, bice najveca sramota srpskog fudbala
G

Gostima

pre gotovo 3 godine

Ovo se čekalo