Najnovije vesti

OCENE – ZVEZDA: Pavkov negledljiv, Krstičić i Sanogo pokidali vezu, Stanković precenio Kairat

Hronološki

Pozitivni

Negativni

Poppaa

| 23.07.2021 u 09:46

Vezni red i Degenek prijatelju. Krsričić ne može da igra, bar ne u ovom trenutku.

Dusan KG

| 22.07.2021 u 10:04

Setimo se Omonije, jako liči na tadašnji disbalans na terenu. I ovoga puta konstantni pokušaji preko leve strane Ivanića i Kataija. Miloje je bio odbranbeni igrač i skockao je odbranu. Kod Dekija je veza funkcionisala sjajno prošle godine. Složiće on to samo mora neko da igra pleja da distribuira lopte i pravi balans na terenu. Sanogo i Krtičić to ne mogu. Ili ne mogu kad su zajedno.

Volim fucu

| 22.07.2021 u 10:47

Kanga umesto Krstičića i biće sve ok. Krstičić nevidljiv .

3 0

czbgd

| 22.07.2021 u 09:22

Menjati Dekija odmah, biće kasno posle sledeće srede bojim se...

11 7

Pavkov

| 22.07.2021 u 08:22

Licemerni i sujetni trener ponovo udara. Zbog njegove sujete ne igra Kanga, zbog naredbe iz vrha kluba ne igra Degenek. Dozvoljavamo da nas nakon 4 godine nadigra jedan Kairat. Koga briga sto je njima sezona u toku ? Mi smo tim koji je 2 puta prezimio u poslednjih 5 godina, igrali ligu sampiona 2 godine. Ligu Evrope 2 godine i nas nadigra mrtvi Kairat. A da, nema Milosa Milojevica da rukovodi, sad ce se videti koliki je trener sujetni mister.

46 40

Škrabotina

| 22.07.2021 u 16:37

FAUND DA GROUBARRRRRR!!!! 0:1 manćester na koljenima

0 1

Jova1245

| 22.07.2021 u 08:15

Bas mi nekako drago zbog poraza zvezde, da hoce danas i partizan da kiksne.Da se licemeri malo ucute po drustvenim mrezama i portalima. Nema sudija u evropi da pomazu, ne sklanjaju se protivnici, nema sile kao u Srbiji... Koliko bi bilo dobro za sport da se oba zla ugase!!!

21 13

RedStar91

| 22.07.2021 u 07:55

VOLIM ZVEZDU i kad pobedjuje i kad gubi! Pitam se, aman ljudi, sta vam je? Zasto tolike kritike i napadi? Odigrali su slabo, izgubili ali sad sve tako crniti ?! To je tim koji je prosle sezone igrao veoma dobro i u Evropi i u domacem prvenstvu. Tim koji je pruzio onakav otpor velikom Milanu, vicesampionu Italije, tim koji je dva puta pobedio Partizan. Slavili ste te iste ljude kao sampione sveta a sada... Realno, Kairat je kvalitetna ekipa, objektivno ako smo i jaci od njih onda smo malo jaci. Shvatite. mi smo iz Srbije a Srbija nije, niti je ikada bila fudbalska velesila. Ne mozemo ocekivati da bilo koga tek tako pobedimo. Mi smo za fudbal prosecno talentovani. Pa u ukupno preko 120 ucesca u evro kupovima, Zvezda i Partizan su uspeli da zajedno svega tri puta da dodju do finala! To sto je Zvezda pre 30 godina bila najbolja u Evropi, to je izuzetak i senzacija. U normalnom slucaju smo prosek! Momci su se borili do maksimuma, dali su sve od sebe ali treba priznati protivniku kad je bolji a Kairat je juce bio bolji. Nadajmo se i verujmo da ce u revansu biti bolja igra i da ce Zvezda proci. Prestanite da pljujete po Zvezdi ako ste pravi Zvezdasi! Partizanovci sto pljuju, mogu i da razumem. U njima su frustracije velike, Zvezda je dominirala zadnjih godina a i oni su veliki klub i tesko im je palo. Nije u redu sto neki od njih provociraju i vredjuju ali da se raduju nasem porazu je normalno, to je rivalstvo, Zato, uvek uz Zvezdu i kad dobija i kad gubi! Uvek podrska, ljubav i postovanje prema voljenom klubu, igracima i strucnom stabu! NAPRED ZVEZDA, ZVEZDA SAMPION!

40 18

Зорањ

| 22.07.2021 u 08:29

Браво за коментар. Аплауз на отвореној сцени.

19 11

Jole al pravi

| 22.07.2021 u 09:16

U pravu si.. Mi smo prosek što se tiče talenta.. Eto slučajno pre 30 godina bili to što bili.. Senzacija ko sto rece.. Slucajno mlada reprezentacija postade prvak sveta u fudbalu.. Jos jedna senzacija...jer nismo talenat... 7 miliona stanovnika... Gledam bugare....veci broj stanovnika a nikad ni prismrdise nekom finalu.. A isto prosečni talenti...

4 3

GostKiza

| 22.07.2021 u 09:56

Kairat je dobar tim? Kairat je tim sa kojim zvezda i bez pola prvog tima grize i daje golove. Sezona im je u toku i ostala opravdanja su smešna. Zvezda dokle god hoće da se nadigrava sa Milanom I Liverpulom, dotle mora da gazi Kairat, Šerif, Tiranu. Uvodjenje Falka u 91om, Degenek ni u planu, Krsticic kao može odmah da udje u mašinu a Doni čeka nesto? Sve to i slepom kaže da se nešto čudno i strasno dešava u našoj Zvezdi. Kao NN lice vredja Ibru I sada će osnovci da nose Zvezdu do pobede? Ako slučajno ispadnemo od Kairata.......... Zna se

10 0

Volim fucu

| 22.07.2021 u 10:51

Dvaka cast za komentar . Ovo je pravo razmisljanje jednog zdravog navijača Zvezde. NAPRED ZVEZDA

4 1

Gost87

| 22.07.2021 u 07:52

Ali generalno, svim našim klubovima će biti u Evropi sve teže. Jer je fudbal kod nas siva zona gde se preklapaju menadžeri, kriminal i država. Kairat, Šerif i takvi timovi sve više imaju bogate vlasnike koji ulažu ozbiljan keš. Dok drugi napreduju mi stagniramo. Neki drugi tim bi za četiri godine igranja u Evropi i sa novcem koji smo mi zaradili napravio čudo.

31 2

dr. hyypia

| 22.07.2021 u 06:56

Meni jedino nije jasno kako je moguce da ti degenek igra celu proslu polusezonu i sad ti bude na klupi. Realno stopere moras uigrati ne mozes stalno da ih menjas. Ako si se odlucio za dragovica i babica onda guraj to do kraja. Katai je igrao kao na terminu trebao je biti zamenjen na poluvremenu. Ivanic se nije video uopste, generalno jako losa utakmica svih juce. Dva redovna suta dva prekida i dobijamo dva gola..

21 2

Мистер промашај

| 22.07.2021 u 08:13

Све је ово промашај тренера. Тактика велика 0! Канга мора од почетка! И да се сатерају у свој шеснаестерац! Има право на 5 измена!

24 0

Mislim ne mislim

| 22.07.2021 u 09:06

Ne razumem zbog cega tolika hipa oko Degeneka?Decko je jadan prosek i velika kiksara.Jedan na jedan je smesan sto smo mogli da vidimo vise puta.Kod Miloja se to toliko nije primecivalo jer smo igrali jadni bunker u Evropi tako da se njegova losa igra nije toliko primecivala a nasu ligu ne treba ni pominjati jer nije merilo.Hvala mu za Salcburg ali to ne znaci da mora sad do kraja karijere da igra za Zvezdu.Moramo da idemo napred i da nas kadar poboljsavamo iz sezone u sezonu ali on realno nema mesta medju prvih jedanaest.Isto tako i Pavkov,jednostavno nema kvalitet da bude standardan.Mnogo je bilo gresaka juce sto zbog izbora igraca sto zbog taktike i ocigledno je da fali Milojevic 2 koji je u sta sam sad siguran bio najbitniji covek ali nazalost u senci mistera.Ne sumnjam da ce Zvezda proci jer smo kvalitetniji od Kairata ali to neka nam bude skola za neke sledece utakmice.

4 10

CZV Zvezda

| 22.07.2021 u 05:55

Jedva cekam da Pankov zavrsi karijeru i ode u penziju. To je jedini nacin da ne igra u Zvezdi koliko vidim.

14 8

0211

| 22.07.2021 u 04:38

Ček, oni ne mogu da kupe bekove, napadača, stavlja Pankova jer smo prerasli Degeneka? Kanga zapostavljen, Falko ulazi u 90i.šta je ovo? Na šta bre ovo liči? Kakav je ovo cirkus bre? Terziću, Mrkela... DOSTA JE BILO. Jel će neko da odgovara za ovo? Pod hitno da se menjaju ovi neradnici.

47 2

duke

| 21.07.2021 u 23:58

Gledam tekmu, ne verujem. Dva zadnja vezna protiv Kairta, bekovi standardno loši, samo su danas oduševili protivnika. Prvo poluvreme, Pavkov u špicu,visok, nijedan kršteni centaršut, drugo poluvreme, Dioni u špicu, sve same visoke lopte. Gde su Petrović, Nikolić I Gavrić...zašto ne Falko, zašto ne brzi igrači koji mogu da probiju. O fizičkom stanju naših igrača je suvišno pričati. Grčevi itd. u Engleskoj bi mogli da odigraju prvih 15-20min. Nama treba liga od 16 klubova, jedan krug(15 utakmica) i da od januara lepo mogu da odmaraju svi.

47 3

Dil

| 21.07.2021 u 23:46

Cekaj, to je ona reeovna LS i Evropska Zvezda tako kaze Terza. Toliko ruganja prema ostalim srpskim timovima koji se bore za Evropu, jedino ce Zvezda ovo, ono, mi smo u LS konstantno... Niste ispali, ali velika opomena za vas da se ne hvalite previse jer ispascete u prvom kolu od ovih boranijasevica. Taj Banjak koji vam je presudio je igrao za Partizan, mesar kao i ostali igraci po vasim ocenama. Ocigledno je da ce vam posle revansa biti sponzor mesni narezak Karneksa ili nekog drugog proizvodjaca.

44 7

Hannibal

| 21.07.2021 u 23:42

Moj utisak je potpuno drugačiji: Ivanić očajan, bezidejan, Krstičić spor u nogama, spor u glavi, Katai i Ben odsečeni, a Degenek na klupi je imao bolji učinak od Dragovića, koji je indirektno kriv za oba gola. Borjan je bio dobar, kao i Kanga i Falko.

27 9

Delija penzioner

| 22.07.2021 u 09:19

Kod drugog gola ako cela ekipa izlazi i pravi ofsajd i golman bi morao da izađe na 5m , možda bi i stigao da pokupi loptu koja je išla na protivnika igrača , možda bi i Rodić istrčao brže i napravio ofsajd to su stvari koje se u fudbalu uče u pionirima i kadetima.......

7 1

Joe Lesh

| 21.07.2021 u 23:41

Neke cudne stvari se desavaju da Zvezdom. Ubacivanje Falka u 91 min je vrhunac "ludila" naseg trenera. Valjda je hteo da sacuva vreme ili je pak neki ego trip i sujeta naseg trenera za sprdnju sa igracem. Isto tako se Terzic sprdao sa Degenekom javno pred kamerama sa pricom da ga je Zvezda prerasla. Sve to vide i cuju i igraci i deluje na njihovu psihu. Nekidan na zrebu Terza napravio facu kao da je u sudnici i ocekuje odluku da li je dobio dozivotnu ili je oslobodjen. Da smo izvukli Ferencvaros, bacio bi se kroz prozor. Sve mi to pokazuje uz vidljivu nervozu nasih igraca, da para nema i da plate kasne i po godinu dana. I ako ne udjemo u LŠ da sledi raspad sistema osim ako drzava ne ubaci 20-30 miliona u kešu. Uz sve to ekipa je totalno van forme kao i lani pred Tiranu. Da li su preforsirani na pripremama i da li ce u formu uci tek u grupnoj fazi kao i prosle godine ostaje da vidimo ali bi to moglo biti malo kasno za ovu sezonu. Postavlja se pitanje i koliko je pomocnik Milos Milojevic pravio taktiku i igru a koliko Stankovic. Sad kad ga nema i kad vidim sta radi nas trener cini mi se da je Milojevic bio " glavni" trener. Bojim se da su teski dani pred nama. Samo da se ne ponovi sezona 2016-17 sa Vozdovcem na krovu kao tacka na i. Onda bi opet zvali Vladana Milojevica da nas spasava.

64 5

Gost87

| 21.07.2021 u 23:33

Zaista ne mogu da tvrdim i ne znam da li je opravdanje ili ne, ali sve se više aktuelizuje priča da je Miloš Milojević taj iz senke koji je odgovoran za uspehe od kada je došao Stanković. I da će se tek sada videti da je Deki loš trener.

47 1

Радован

| 21.07.2021 u 23:29

Морате схватити да богати власник није ушао у клуб да би испао од Звезде,одмах на почетку сам знао да ће Звезда изгубити. Терзићу су то сигурне паре,и прошле квалификације је узео паре.

19 5

Gost e

| 21.07.2021 u 23:12

Pored ovakvih bekova nijedan klasičan centarfor nece valjati.

35 0

realno85

| 21.07.2021 u 22:47

vise je stvarno sramota da ne moze da se lupi 5 godina kvalitetan spic koji je sposoban da daje golove u kontinuotetu. sramota je da godinama ekipa nema bekove sposobne da naprave jedan centarsut na mecu. svaka cast rodicu al decku je zvezde preko glave tako izgleda na terenu. gajica samo moja pokojna baba mozda ne obisla u igri jedan na jedan. o centarsutevima necu ni komentarisati. u sredini terena nam protiv jadnog kairata igraju dva zadnja vezna koja cuvaju jedan drugog. ben prespavao 90min, katai se trudio lik nije islo. prodali cicu, degeneka sklonili i sad duva promaja i u odbrani. pa zvezdi s cicom niko sanse nije napravio iz prekida prosle sezone. a vidite sad sem dragovica koji vuce oba stopera i pankov i babic kriticni. pa kraj one stozine babica protiv vojvodine skace covic s visino metar o zja da poraste. o cemu vise da pricamo

30 1

d.g.

| 21.07.2021 u 23:04

Pisao sam da bi najvece pojacanje bio cica da je ostao. Da su ga svrstali u najplacenije on bi ostao. Bez njega smo bezopasni u prekidima a sad primamo gol iz kornera.

23 3

djapetooo

| 21.07.2021 u 22:41

Jedna utakmica ne čini sezonu i jasno je da ce to biti mnogo bolje. Medjutim nije jasno zašto ne igraju najbolji i najspremniji. Odnosno zasto tim nije spreman. Danas nisu bili bez volje ili znanja, nego bez vazduha. Nikad sporije, kao da je slowmotion. Puno je pitanja posle ove blamaže... Zasto ne dati šansu mladima, dali bi sve da se pokažu, neko bi i uspeo u tome. Zasto ne Degenek sa Dragovićem, to bi bio ozbiljan tandem? Zasto Falcineli out, a za isti novac kupljen francuz, macka u dzaku. Kako bez spica u Evropu? Čemu onaj perspektivni crnac koji se sapliće na loptu? Zašto 30+ i zasto nekad ne odmoriti Bena i ostale kojima ne ide, dati sansu mladjima? Kakve su ono izmene, koja je logika? Kakva su ono ispucavanja kapitena, dekoncentrisan, nervozan, umoran, nespreman ili...? Nešto gadno ne štima!

36 2

Andre Ayew

| 21.07.2021 u 23:07

Te fraze kako jedna utakmica ne cini sezonu su neosnovane. Od ovog dvomeca umnogome zavisi kako ce se okarakterisati sezona, uspesna ili neuspesna.

35 2

Monterooo

| 21.07.2021 u 22:40

Pankov kod prvog gola gleda kako se covek zaletio i konstatuje ...neka je. Ko gura tog decka od petlica vojvodine nzm ali to je igrac za Javor. Rodic,gajic-kraj gotovo. I veliki problem sto je ova ekipa prosla svoj zenit,4 godine igranja evrope ,nisu otisli i sad im je bas dosta svega... Ti u nasoj ligi za 4 godine ne napredujes nego nazadujes. Mister prica za sebe.

55 3

d.g.

| 21.07.2021 u 23:06

Ne potcenjuj Javor. Dugalic je od njih otisao u Kairat.

35 2

RastaRasta

| 21.07.2021 u 22:35

Nikolic, Gavric, Petrovic, Erakovic, Radulovic, Krstovic, gde su??? Sete ih se samo u prelaznom roku i kad treba da se igra u Surdulici... Bolji su Krsticic, Pankov, Pavkov, Ben, Babic???

16 13

d.g.

| 21.07.2021 u 23:05

Mnogi su prizivali Pavkova i pljuvali Krstovica.

29 3

Budiboxnama

| 22.07.2021 u 01:51

Ne, najbolje da Ben nije bolji od svih pomenutih zajedno.

7 0

Samo jedna stvar

| 21.07.2021 u 22:25

Glupo je da ljudi porede timove zvezde i dinama...nebo i zemlja..dinamo ima 5-6, reprezentativaca viceprvaka svijeta...i to je to, kvaliteta 3x vise i od partizana i zvezde...neuporedivo

27 10

Blinker

| 21.07.2021 u 23:10

Jos gluplje je porediti timove koje nisu igrali jedan protiv drugog.Nema teorije da Dinamo izbaci Zvezdu iz prostog razloga,to ti je kompleks niže vrednosti iz proslih vremena.Dao Bog da se sastane i u plej ofu pa da vidimo ko je u pravu.

19 17

FormaIdeale

| 21.07.2021 u 23:35

Od kud sad ovaj sa Dinamom i uporedjivanjem? Gde to pise u tekstu?

18 2

Psycho

| 21.07.2021 u 22:06

igra je bila bas losa ali nismo nista bolje ni zasluzili kad citam komentare mi smo jos gori navijaci nego sto je igra bila do ne tako davno ste svi kenjali nesto tipa "sretan Pavkovdan" i slicne gluposti sad kad ne ide pljujete svakoga zato nam je fudbal tu gde jeste i ne samo fudbal nego celo drustvo tek je druga utakmica sezone ne znam zasto se neki nazivaju navijacima kad samo podrzavaju klub kad pobedjuje a cim padne forma ili slicno odmah pljuvanje teranje iz Zvezde zasto vi ne idete iz Zvezde i ovako niste neka podrska samo pljujete sve i svakoga vise se stidim takvih navijaca nego moje Zvezde koja mi godinama donosi radost i jbg kiksne nekad desava se bitno je da su ovde sve strucnjaci koji su bez posla verovatno imate svi velike plate inace bi vodili Real, Barsu, Celsi,...

12 13

ET-1

| 21.07.2021 u 22:26

Mene samo nervira kada izgube od nekih žnj ekipa iz Kazahstana, Azerbejdžana, Malte itd... Da su izgubili od neke ekipe iz Belgije, Holandije itd... nikakav problem hajd jači su bolji su. Al ovo ne znam šta im bude vjerojatno potcijene protivnika i onda ih ljudi razbiju i ćao.

18 1

Psycho

| 21.07.2021 u 22:48

i mene nervira ali jbg desava se tako je i Liverpool potcenio Zvezdu ali je problem sto samo mi kao narod odmah teramo sve napolje i pljujemo nije niko zadovoljan igrom i rezultatom ali ima jos jedna utakmica i verujem da ce drugacije igrati u Bg-u a i da ispadnemo imamo evroligu mi uvek imamo nerealna ocekivanja i nemamo razumevanja kad ne ide uvek se ocekuje dominacija kao da zivimo jos u osamdesetim godinama pa je Zvezda dominantna toliko previse zivimo u proslosti

7 6

ET-1

| 21.07.2021 u 22:01

Evo i Čukarički na svom terenu igrao 0:0 protiv tima iz Azerbejdžana, na šta je naš fudbal pao da ne možemo proći timove iz Kazahstana, Azerbejdžana, Jermenije i ostalih, šta onda očekivati kad igraš protiv timova iz Belgije, Holandije, Rusije, Grčke a o ligi petica da ne govorim.

47 0

Spa

| 22.07.2021 u 02:41

Zamisli plasiramo se u LŠ i tipa gostujemo Portu, pa kući Real Madrid, pa gosti npr. Dormund, dali bi jedan gol, a primili deset u 3 meča. Sramota je na šta liči ovo. Nadam se samo da će da ih digne ovo i proradi inat!!!

4 2

MolosNN

| 21.07.2021 u 21:58

Gde su Nikolic, Gavric, Erakovic, Petrovic, Krstovic, Radulovic???? Ni blizu prvih 11, a kad dodje prelazni citamo po 5,6,7 miliona se trazi za svakog... Gledamo decu Vojvodine i crnce...

48 6

Majestro

| 21.07.2021 u 21:58

Terza out, Mirkela out, Degenek in, Kanga in!

44 1

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

| 21.07.2021 u 21:40

Stankoviću, ko Ti je naredio da Degeneka NE SMEŠ DA UVRSTIŠ U TIM ? Stankoviću, zašto Kanga nije starter ? Stankoviću, zašto nisi naredio ofanzivu i zašto nisi pripremio ekipu da igra napadački od prvog minuta protiv Kairata, od koga Zvezda ima duplo kvalitetnije igrače ? Stankoviću, ko Ti je podmetnuo ovog Francuza , i po čijem naređenju njega ubacuješ u igru ? Stankoviću, zašto si Falka ubacio tek u 89.minutu ? Stankoviću, zašto si napravio kukavičku taktiku za ovaj meč ?

155 6

Gost5555

| 21.07.2021 u 22:14

Neđe kad ga sretneš nalupaj mu šamara i izvuci uši. On je našao tebi da ne podnosi raport sram ga bilo. Alo tebi!? Ti najveći Zvezdaš ikad!

18 38

Sherlocked

| 22.07.2021 u 02:54

@gost555 pa decko je napisao sve sto bi ga svako od nas pitao. I treba da mu nalupa samare ako ce prestati da bude marioneta i nece postavljati igru kao sisa. On je odgovoran za rezultate i polaze racune nasim navijacima izmedju ostalog.

18 2

Degenek?

| 21.07.2021 u 21:36

Jako tužno ovo izgleda, duša me boli što moram to reći jer Zvezdu volim više od ćaleta, ali moram, ovo je tužno. Prošle sezone smo imali priču da su nam prekidi jača strana, uvežbavaju se redovno. Sada, ne možemo prekid da odbranimo od jednog Kairata. Do izražaja dolazi kvalitet naše lige, nakantamo 100+ golova, bodova isto toliko, zlo, a onda gubimo od Kairata. Forsiranje igrača, muka. Poštujem sve što je Ben uradio za našu ekipu, ali zašto po svaku cenu? On ne zna da počne sa klupe? Dovedemo Falka, zvučno pojačanje, individualno top, momak dobija šansu na kašičicu. Da li je Sanogo isto tako neko ko mora da počne utakmicu? Zašto ne Velja Nikolić? Zašto ne Stanić? Zašto ne probati sa mladim momcima željnim dokazivanja? Zašto sad ne ustanu ovi 'navijači' sto nisu dali da se dovede Birmančević, da pitaju zašto je Degenek sklonjen iz tima? Momak koji nas uvede u Ls 2 puta (Salzburg, Jang Bojs), neko ko bi dao krvi na terenu i završio karijeru u Zvezdi, neko odluči da se skloni i prodaje po ko zna koji put. Sme li ko da izadje i kaže nešto više o tome? Tužno mi je da gledam ovakvu moju Zvezdu, kako je u njoj sve SUPER a zapravo ništa ne valja. Sve dajem da gledam i ove godine Ls na Marakani, ali ništa se promeniti neće dok prvi put ne izvisimo i ostanemo bez evrope, tad ce doći u pitanje sve, i plate pojedinih igrača, i status dece našeg kluba, i sve će tad da izadje na videlo..

96 5

Pirki

| 21.07.2021 u 21:35

Krstičić napolje!!!

68 5

Braca It...

| 21.07.2021 u 21:34

Jel moguće da neznanju da kupe špica? A jel moguće da godinama ne mogu da prodaju igrača?

44 1

SilverSurfer

| 21.07.2021 u 21:31

Zvezda ima aktivan rezultat za revanš. Treba uzeti u obzir da je do Kazahstana dugačak put i da je Zvezdin protivnik u ozbiljnom takmičarskom ritmu. Važnost utakmice je učinila da Zvezdini igrači počnu u grču a vidi se i da su im od priprema teške noge. Dodatno ih je opteretio gol koji su primili ni iz čega a potpuno ih je presekao drugi gol Kairata. Videlo se da danas svi igraju fudbal i da nema lakih protivnika. Verujem da će u revanšu Zvezdini igrači ostaviti srce na terenu. Koliko puta ste pročitali ovakve fraze? Jedino ove izlizane fraze vrede za utakmici koju je odigrala Zvezda. Stanković zaslužuje nulu. Ali, ne zbog izbora igrača već zbog vođenja utakmice i izmena koje su bile pozicija za poziciju. Šta je značilo dovođenje Krstičića? Babić je vraćen da ne bi igrao? Kako Bakajoko pre Falka? Mnogo čudnih i ne baš logičnih odluka. Ivanić pod hitno ponovo da kreme na Reiki. A juče je bilo jasno zašto Katai nije mogao da igra u nekom Alavesu. Najbolja generacija od Barija uspela je da za 90 minuta ne uputi nijedan upotrebljiv centaršut. A u prvih 180 minuta nije postigla gol. Videlo se i koliko je Falćineli značio za ekipu. Kada su u klubu interesi lični i sebični onda je značaj nekog igrača za ekipu nebitan. Čak iako Zvezda prođe Kairat jasno se vidi manjkavost koncepta u kojem matori polovnjaci predstavljaju garant igranja u Evropi. A iako se ispadne nije toliko važno jer će se graditi sportski kompleks u Surčinu. Uvek postoji besmisleno opravdanje koje će proći.

44 9

Delija penzioner

| 21.07.2021 u 21:30

Koje bre ocene , totalno neuigrana ekipa , kakve 5. i 6. sve sama 0 do 0 , deki i Mrkela igrali ste fudbal kao napadači ako je ovaj Dioni bolji od Falćinelija , onda mogu da kažem da ste imali mnogo sreće u fudbalskoj karijeri.......

54 0

ET-1

| 21.07.2021 u 21:26

Loš pristup utakmici, loša postavka i izmjene kasno pravljene. U Beogradu znači autobus pred našim golom i proći ćemo isto kao i protiv Vojvodine i tako propade još jedna sezona i opet bez lige šampiona i onda će da slijedi propast kluba zaduženja još veća i dugovi će biti sve veći i vratićemo se opet na staro kad nećemo 10 godina nikakav trofej osvojiti.

28 1

esex

| 22.07.2021 u 06:41

osvajacemo domace trofeje,al jos nema iskoraka ka evropi..bili smo sporiji,slabiji cak i nizi od kairata..

3 0

Braca It...

| 21.07.2021 u 21:23

Nedeljama pišemo, nema Kange nema fudbala...no Kanga no fudbal...svako poluvreme bez Kange je izgubljeno...na kraju za velike pare dovedu Krstičica. Docice vreme za polaganje racuna. Između Dekija i Kange biram Kangu.

68 5

GostЈа

| 21.07.2021 u 21:20

Павков оцена 6 ахаххахахахахаха,на којој то утакмици ?????????

39 7

Marinjo

| 21.07.2021 u 21:20

Veliku ste ocenu dali Dejanu kad Bakajoka uigrava na desnog beka, a danas mu igra levo krilo, Krsticic slabiji nego osrednji pionir i drzi ga celu utakmicu. Ben pre Falka. Degenek bez sanse. Ne daj Boze da ispadnemo, ima bude uprava napolje posle toga

49 1

Pljoka

| 21.07.2021 u 21:18

Složiće se većina, IZVINI mnogo Drago što neznalice od.štopera igraju sa tobom.

42 4

Norwegianviking

| 21.07.2021 u 21:17

EEE ja sam vam reko, nismo mi ono sto svi misle da jesmo. Sad kada je var tu, i 16 ekipe bice ovo drugacije. Kange da neigra ?? Pavkov je naj losije igrac zvezde vek 2 godine. Jedino sto je dao gol liverpula i milan to je to. Ben slap i spor ko puz, gajic hahaha joj baba moja igra bolje. roda se skroz izgubio i to je sasvim normalno kada uprava nije sposobna da dovede jednog levog beka . Falko placen oko 3mill eura kad se i uzima plate i igra 10 sekundi. 1 sezona stankovica je miloje vec sve uradio, druga je bila cirkus arnando 20 ekipa korona svi jaki klubovi su otisli u PM sad deki sad se vidi fakticki ko si i sta si. Nema sanse da prodjemo kairata. bice 1-1 u bg. pankov igra a da degenek ne igra to dosta govori u tebi!!!

11 8

Raša P

| 21.07.2021 u 21:08

Zvezda ide dalje!!!

19 20

Тадеј

| 21.07.2021 u 21:08

Овако изгледа екипа која нема бекове и нападаче.

48 0

Гоуст1

| 21.07.2021 u 21:07

Ма какве петице... Чиста НУЛА за све! Од Борјана до Дионија - нула. А Деки се вечерас чак приближио и минусу

50 1

pangovor

| 21.07.2021 u 21:03

ALO sta ste im radili na tim pripremama?! Rodic neprepoznatljiv, nespreman, grcevi, Gajic ni senka igraca sa kraja prosle sezone, vratio se na pocetak, bez samopouzdanja, Sanogo sporiji i tromiji, Katai neprepoznatljiv, IVANIC neprepoznatljiv, Ben neprepoznatljiv, sporo sporo sporo, ubacis Pankova covek ne dobije centarsut, ubacis Dionija covek ne dobije loptu 10 minuta, Falka ubacujes u 90om a Ben se muci celu utakmicu...Sta je ovo bre, bez emocije, svi snuzdeni....sta ste im radili, mora da je zbog Degeneka... Ovo nema veze sa fudbalom nema sta su odigrali, kao da su prvi put igrali zajedno, bez ideje...

61 1

Gza

| 21.07.2021 u 21:02

Uživajte, ovaj vam u večernjim satima povladjuje. Kairat slabo. Već vas treći put tuče. I oni ko što nama držite predavanja tim za LŠ. Ej 0-3 imate sa ekipom iz Kazahstana. Mi smo bar Astanu dva puta rastavili.

11 18

Mićo Ivanić

| 21.07.2021 u 21:05

A grupna faza? A Milan dvomeč? A 114 golova u ovom šugavom prvenstvu? A 108 bodova? A derbi? A kup kako tako? SVE JE TO BILO POVUCI POTEGNI ALI U S P E Š N O, JEDVA STE DOČEKALI PRVI EJJJJ PRVIIII PRVIII PORAZ POSLE GODINU I JAČE DANA SRAM VAS BILO, MOŽE NEKAD I DA PROMAŠI TRENER I DA TOTALNO IZMENE PROMAŠI I TAKTIKU I SVE.. lepoo je rekao veliki SINIŠA MIHAJLOVIĆ, nikad u Srbiji trener biti neće, jer su ljudi takvi kakvi jesu po pitanju sporta, čekaju lošu stvar da krenu da gaze, tako je i kod Miloja bilo, sram vas bilo sve do jednog!

27 12

Kao

| 21.07.2021 u 21:06

Rastavili ste i Samrok, Petakh Tikvu...

20 3

Gza

| 21.07.2021 u 21:12

Imali i vi one Poljake koji više ne postoje. Pa Černomorec, isto ne postoji, Ekeren, isto ne postoji, CSKA Kijev, isto ne postoji. Mani se. Kairat vas tovari, konstantno. 3 meča tri vas puta dobili.

20 7

Info

| 21.07.2021 u 21:24

Daj bre druze bar se informisi pre nego sto krenes da pises, 3:2 za Kairat...

2 2

Gza

| 21.07.2021 u 21:51

Izvini u pravu si. Bez obzira u poslednje vreme vas tovari. Pa i Šamrok je vas pre 50 godina dobio pa mi to nije neki reper.

7 2

Gza

| 21.07.2021 u 21:52

Petardirao vas čak šta više.

8 3

Lk

| 21.07.2021 u 23:01

Samrok je petardirao Zvezdu u vašoj paralelnoj stvarnosti,takvima je Zvezda davala po sedam komada.Vama je Vaduz dao 13,hajde nadji neki zvanican podatak o toj utakmici pa ću ja tebi poslati protokol sa utakmice Kes protiv Vaduza.

2 4

Pfc SRBI

| 21.07.2021 u 21:01

Ovaj tim nije boda izguboo u lingu cetiri godine osim u derbijims?! Pa jbt sns je prevazisao sam sebe. Sutra svi na jna da se gleda dobar fudbal i goleaa naseg najveceg kluba.

16 21

Balboa je Rambo

| 21.07.2021 u 21:08

I kao najveci klub u vitrinama drzite pehar kupa sampiona i prvaka sveta.

10 8

Mecava

| 21.07.2021 u 20:55

I sta sam napisao pre utakmice, ispalo je da sam navijac patlidzana. Ne treba biti neki genije da skontas kako sve funkcionise. Eto vam Krsticica infuzije i ostalih doktora fudbala.

23 4

GSO

| 21.07.2021 u 20:53

Kairat je za cz sns real madrid hahahaha brukanje tesko. Nikad jaci sa vagner lavom i kanteom po 48 godina. Sve je laz samo pusta laz!

25 11

Dejan Pizon

| 21.07.2021 u 20:50

Vraca se Kafu,to jest Gobelja pa ce mo proci vaka vaka.

16 1

Braca It...

| 21.07.2021 u 20:50

Od svih veznih igrača jedino je Kanga u stanju da napravi pas unapred. Krstičic stalno vraća loptu unazad. Sanogo ne može da povede loptu ni pet metara.

35 1

GostioničarBg

| 21.07.2021 u 20:46

Znate šta meni nije jasno što se tiče stranaca kod nas. Vidite gledam groblje i kod njih dođe stranac i lik prvu utakmicu postigne gol, redovno pa i odbranu da igra. Secam se gledam sa drugarom koji je grobar njihovu prvu utakmicu u prvenstvu pre par godina i onaj Dornelas koji i nije se kasnije naigrao dade gol a štoper je. Igrao lik debitantsku utakmicu pokidao. Pa onaj Gogua ga dade nama na derbiju. Pa Asano pretprosle god udje protiv Malatije a dosao u Srbiju dva dana pre toga i imao 4 treninga dade gol za 10 minuta. Istu utakmicu Sadik dade gol. Rikardo tako u prvom mandatu a evo i sad prvu utakmicu 2 gola a mogao je jos dva. Suma isto tako. Natko mesec dana nakon sto je dosao dade oba gola u remiju sa AZ-om a zadnji je vezni. Pa da odemo u proslost pa se setimo Dijare koji je u prvoj utakmici za Partizan za kvalifikacije u Kup UEFA dao 4 komada, pa Moreira i brdo ih je takvih i stalno sam to sa tim drugarom koji je grobar to komentarisao. Kod nas stranac kada dodje i debituje ili pregori od velike zelje ili ga uopste nema na terenu. Jedino koga pamtim ko je na deboju resetao i samo nastavio tako je Ugo Viera. Nikoga drugog ne pamtim. Eto da budem posten i Ben je takav. Ali ovi ostali nista. Ja ne znam sta groblje radi ali oni tako te srance naloze kao da odmalena igraju u Partizanu.

47 2

Dzo Black

| 21.07.2021 u 20:50

Bolje strance biramo od vas u tome je stvar!Kada dodju kod nas igraju kao da su dece Partizana, kao da su prosli sve selekcije!!!

23 2

GostioničarBg

| 21.07.2021 u 21:06

@Dzo Black nema šta svaka čast, u tom segmentu ste dosta bolji od nas a i da prepoznate mladog talenta. Eto i u košarci sa Vujoševićem kada sam gledao jeste da ga ne volim ali mi se dopao taj njegov način da kada dovode igrača prvo pre svega se raspitaju kakav je čovek, je li prgav, bezobrazan, da li se neko od saigrača žalio na njega i takve stvari pa tek onda gledaju sportske tj košarkaške kvalitete. To mi se jako dopalo jer sam onda shvatio da čovek želi da napravi tim a tim predstavlja i skup karaktera koje moraš da uklopiš i onda dolaze rezultati kada jedan drugog čini boljim a onda i nema sujete. Za to svaka čast. Mene kao Zvezdaša koji jako voli Zvezdu iskreno bilo sramota od onoga što je Gobeljić radio i kakve gluposti i izgovarao. Pa i Filip Stojković pa Vujadin Savić. To je velika sramota. Jer smo mi nekada imali gospodu. Pa znate ko je bio Piksi, Pa Dzaja, pa Pancev pa kakve su manire imali i kako o suparnicima govorili sa velikim postovanjem. Pa ljudi koji su bili prijatelji kluba, kada vidim na tribinama Dragana Nikolica meni srce puno. A sada odem gledam Lukasa, pa onog mutavog novinara Kurita koji je bio po rijalitima a sada je narodni poslanik pa me bude sramota sto sam na istoj tribini sa njima. Daj Boze da se opet vrate dani obostranog uvazavanja.

34 2

Dzo Black

| 21.07.2021 u 22:21

@Gostionicar bg.... Nije samo dovesti dobrog stranca, nego treba biti i jaka licnost kao covek, pre svega, e tek onda odlican fudbaler, evo Npr Leonardo kakav je to igrac, da je malo normlaniji mogao bi i mnogo boljem klubu da igra, ali.sta ces kada je cudnog temperamenta, i meni se to isto svidja kao tebi da biras fudbalera i po karakteru, to je izuzetno bitno....Nemaju sto kazes ovi danasnji mladji fudbaleri nikakve manire, pa kada je Piksi ili Pancev skidao gace i govorio u tom.smislu ajde da te j...:)) Pa to je takav prostakluk i primitivizam da nema dalje, a brate to su sve razmazena deca, mamini i tatini sinovi koji nemaju ni malo kucnog vaspitanja, i postovanja prema drugima, ta prosla generacija ne samo da su bolji fudbaleri nego i bolji ljudi u svakom smislu...Pozz

11 1

Gost87

| 22.07.2021 u 08:15

Ja već godinama govorim da mi kao pojačanje treba da dovedemo partizanove skaute.

0 0

MagikoMarko

| 21.07.2021 u 20:46

Prosek godina 30+, trzisna vrednost 0, budzet 25 do 30 miliona evropskih novcanica.

31 1

Gost realan

| 21.07.2021 u 20:45

kanga mora da igra od starta i .

27 0

Seoskivrac

| 21.07.2021 u 20:50

Kijuku sa 35 je bolji od svih ostalih zajedno!

30 0

Miloslav

| 21.07.2021 u 20:43

Terza i Deki out...

20 2

humska..

| 21.07.2021 u 20:42

Aloo strucnjaci kad budete shvatili da imate krs tim bice vam lakse.. Isto vam je bilo i prosle god protiv Tirane, slucajno ste dobili i prosli, a ljudi vam ubili, trebalo da bude 4-1 za Tiranu.. U trecen kolu vas izbacila Omonija.. Mogu da zamislim sta bi vam uradila Sarloa kad vas ovako jadni Kairat rasturi.. Sto sam rekao i prosle Sarloa bi zvezdi dala 5 kom lagano plus u tom trenutku su bili prvi u Belgijskim sampionatu i nisu znali za poraz od decembra meseca.. Kairat ahahahahahahahahahahaha

18 51

Makijan

| 21.07.2021 u 20:41

Ovo je licilo na veliko nista. Robujemo nekim glupim shvatanjima i staromodnim razmisljanjima. Lopta se davi igra se sporo, igraci su nam u vali tromi.. od Radonjica nemamo brzog i eksplozivnog igraca. Ako smo stvarno imali ponudu za Ivanica 4 miliona trebalo ga je prodati i uloziti u dva preozbiljna vezna(Juznoamerikanca) tipa Evandro, Stopera jakog fizicki. Eksplozivan spic sa nizim tezistem, i krilo mnogo brzo. Iz aviona se vidi da nam u navali fali brzine. Los prelazni rok bas los. Ali i ne cudi me nista Terziceve floskule "nosioci igre ne smeju da idu do kraja kvalifikacija" Mi skaut sluzbu i nemamo.

16 3

Škrabotina

| 21.07.2021 u 20:49

Dioni je brz ali mu treba kondicija. Falko nije sprinter ali je hitar i spretan. E sad zašto igra na kašičicu, to je pravo pitanje.

21 0

Pvkv

| 21.07.2021 u 21:24

Ne treba njemu kondicija, treba neko sposoban da mu doda loptu, gde treba. Ja iskreno nisam video neku razliku izmenom Pavkova danas. Mislim da bi bolje bilo da je on ostao, bar bi imali na prekid nekoga. A I najmanji problem je bio on veceras. Naravno pod uslovom da kad imas Pavkova ne kombinijes pri izvodjemju nego centri ras, sto veceras nije bio slucaju. Prvi centarsust iz kornera je koliko se secam bio kad je Pavkov izasao.

4 0

Škrabotina

| 22.07.2021 u 04:08

@Pvkv. Ima ko da mu doda loptu ali sa Krstičićem smo od početka bili sa deset igrača. Katai se spuštao nisko, previše trčao za svoje mogućnosti radi dotičnog. Ivanić igrao levog krilnog beka zbog nesposobnog Rodića. Voleo ga Deki ili ne, Kanga je ključ koji otvara ovu ekipu i jedini je nezamenjiv.

2 0

Gost Pele

| 21.07.2021 u 20:38

Terziću napolje iz kluba, dok nismo prošli kao OFK Beograd. KK je svojevremeno uništio Vesić, a ti češ FK. Nijednog igrača ne možete da prodate, a doveli ste neke lomove od igrača sem Falka koji i ne igra.

30 1

Blicoje

| 21.07.2021 u 20:36

Zasto Krstovic nije igrao kad je bolji od Pavkova? Zasto Babic nije igrao pre Pankova? Terza out.

13 7

Dejan Pizon

| 21.07.2021 u 20:33

Krle je doveden,cisto da bi se reklo da su kao doveli igraca,mi smo u kanalu nemas dve godine nijednog krstenog beka napadaca nemas, tako da nevidim svetlo na kraju tunela.

26 2

humska..

| 21.07.2021 u 20:48

Ne brini imas presednika Vucica koji vam je poklonio 4 titule.. Mozda ove ne osvojite zato sto idu izbori i necete moci da namestate, al od sledece krece sve izpocetka.. Vi ste bruka, 4 poraza za 4 sezone, a jadni vas Kairat ubi, prosle god prvo vas Tirana razbila samo srecom ste dobili, Omonija vas izbacila.. Partizan je igrao sa Sarloom u tom trenutku prvoplasiranom timom belgijskog sampionata i bez poraza od decembra, ubio ih igrom pogledajte tu utakmicu i ove vase jadne nasta licite

8 22

hmm

| 21.07.2021 u 20:32

falko 1.5mil. a ne igra. ali zato bakajoko ulazi ladno. pri prvom kontaktu se vidi da on decko nije za profesionalni fudbal. krsticic hmm. o njemu posle psg nije vise bilo potrebe pricati spor, bez smisla, bez volje. gde je veljko nikolic. dioni. on covek nije za ovo.

23 3

Saklaman

| 21.07.2021 u 20:22

Samo mi je drago od cele ove nesrece sto ce valjda i ovi koji ocigledno ne vide nista konacno uvideti da je Krsticic dve brzine ispod proseka evropskog fudbala. Na stranu emocija, koje sigurno ima za to kapa dole ali kvalitet jednostavno nema..

32 3

Braca It...

| 21.07.2021 u 20:19

Da bi Zvezda napredovala Tvorzić i Muurkela moraju da se povuku. Dokle će samo predsednik fk da ima koristi of kluba a ne obrnuto ili uzajamno?

21 0

Sumar

| 21.07.2021 u 20:18

Два лоша убише Милоша...буквално.

22 0

Gost5544

| 21.07.2021 u 20:13

Najgori su mi ovi koji konstantno tupe kako umesto ovog igraca treba ovaj i sve tako. Pa najbolje trener vidi i zna ko kako i koliko može. Evo da u revansu on ubaci da od pocetka igraju svi ovi koje ste pobrojali i da i oni nista ne naprave do 60tog minuta sta cemo onda? A ne mogu svi da igraju 90, morace da menja i onda ce umesto tih igraca uci ovi za koje ste rekli da su katastrofa. Ista cemo onda? Onda znaci da nemamo igrace dorasle Zvezdinom dresu a ni trenera.

4 18

Aleksa9898

| 21.07.2021 u 20:17

А Терзић је тренер? Ја колико знам није Деки рекао да Дегенек није за звезду већ јебени Терзић. И зашто је Фалко доведен уопште?

32 2

boccoo

| 21.07.2021 u 20:12

Treba biti realan i malo i druge kritikovati. Je Degenek bolji igrač od Pankova to nije sporno ali taj momak nije baš toliko loše odigrao kako ga svi napadaju, po meni čak i među boljima danas ako je uopste i bilo nekih da su zadovoljili. Ivanić se nije vidio celu utakmicu a kod prvog gola je isto zaspao. Borjan čovek svaka mu čast za odbrane ali njegova dodavanja i izbijanja su tragikomedija skoro svaka lopta protivniku i to ne samo danas nego stalno. Krsticic 0. Gajic 0. Rodic ne postoji ocena, njega grčevi vataju u prvoj utakmici, njegov gol katastrofa danas-10. Ben je mogao pre van, a ono sa Falcom mi nije jasno, bolje da ga nije ni uvodio ostao bi mu čist dres za subotu ako bi dobio šansu da igra. Sanogo? jel on igrao danas?

25 3

Marko1105

| 21.07.2021 u 23:04

Brate, pa Pankov je najveci krivac za prvi gol Kairata... Ponekad, kada citam komentare, zapitam se da li sam gledao istu utakmicu kao neki...

6 2

Salieri

| 21.07.2021 u 20:05

Moram reci da se vidi da je Dragovic ozbiljan igrac, nakon sto je u intervjuu izjavio da je davno igrao u veznom redu i da mu je pas odlican, danas sam obracao paznju na to i zaista je tako, odlicnu tehniku ima, mogao bi po potrebi i zadnjeg veznog da igra! I slazem se sa ostalima, Kanga i Degenek moraju igrati!!! A Falko barem poluvreme, blam me je bilo kad videh da ulazi u 90-om minutu

35 1

Škrabotina

| 21.07.2021 u 20:59

Seljoberija rodjače. Ništa Srbi ne mrze više od uspešnog Srbina, pogotovo "gastosa". Tom liku su trebali kapitensku traku dati samo za dolazak. Oko takvog se gradi igra jer ima i muda i tehniku da iznese loptu. To automatski eliminiše probleme tehničko slabih zadnjih veznih, kao što su Sanogo i Krstičić. Dobro, nije Ramos ili Pike, ali naspram fantazija, nismo mi Real i Barsa. Velika je grehota što je Milunović pušten.

12 0

Ofkskam

| 21.07.2021 u 20:03

Grejt nejsn of kazahstan!

Kikimusampa

| 21.07.2021 u 20:03

Zasto nisu poceli Babic i Krstovic, vec Pankov i Pavkov??? Mister neznalico.

4 14

Braca It...

| 21.07.2021 u 20:02

Zašto je doveden Krstičič?

67 3

Ne znam

| 21.07.2021 u 20:02

Posle ovakve igre mene bi bilo sramota da se vratim u Bg… Ostanite vi lepo tamo, nadjite neku sljaku (perite sudove, ribajte klozete…) nije fudbal za vas… Ovo pisem kao neko ko punih 30 godina prati Zvedu, skoro svaku utakmicu u prvenstvu i Evropi

28 4

Jakoee

| 21.07.2021 u 20:00

Po prvi put otkad znam za sebe me apsolutno nije briga da li ce Zvezda pobediti i vidim da nisam usamljen u tom osecaju. Na stadion bi me naterali jedino pod oruzanom pratnjom. Ova atmosfera, kombinacije, zgadilo mi se sve jos prodajom Savica i Stojkovica za 0. Medjutim to je proslo neopazeno jer je taj kriminal izvrsen u trenucima euforije. Posle toga neki stranacki gospodin vredja Ibru i kaznjava se klub jer nije hteo da otkrije pojedinca. Sad trpi Degenek jer je hteo da ostane u svojoj Zvezdi i propale im njihove kombinacije, verovatno bi bilo kao u slucaju Savica i Stojkovica, vise bi se para uzelo na ruke nego sto bi bio prijavljen transfer. I dan danas ni jedan jedini novinar nije postavio pitanje ni na jednu od tema koje sam naveo. Kako kapiten i zamenik kapitena pod ugovorom, direktno iz lige sampiona, odlaze za 0 evra? Ko je vredjao Ibru? I sta je sa Degenekom? Dakle u ovoj zemlji ne smeju da se postave ni ona pitanja koja se sama namecu. I onda ja nesto da se nerviram oko Kairat-Zvezda,ma daj. Situacija u Zvezdi je ogledalo celog drustva i kako se radi u drzavi. Najkriminalnija drzava otkad je ja pamtim. Uvek je bila, ali ovo je nivo iznad.

100 3

Škrabotina

| 21.07.2021 u 20:56

Savića i Stojkovića bukvalno niko na svetu nije hteo da kupi.

9 8

Jakoee

| 21.07.2021 u 21:40

@skrabotina ti verujes u to? Ili samo lupas gluposti, posto vidim da nikad normalan komentar nisi ostavio samo se svadjas sa ljudima. Kako je onda Stojkovic sad procenjen po transfermarktu na 2,5 miliona? Kako se onda smatra da je u top 3 beka lige? Znamo mi svi da njih dvojica nisu neka klasa. Ali da se nije moglo 100 hiljada uzeti za njih, jesi ti normalan?

14 3

Bukvalnoa

| 21.07.2021 u 21:49

Bravo. Konacno neko to da pomene. Oterati Stojkovica u momentu kad kao zamenu imas samo Gobeljica i to jos zvanicno bez obestecenja je jos ludje i nelogicnije od svega sto danas rade samo se slavio ulazak u ligu sampiona pa je to olako proslo.

11 0

Nenadppapa

| 21.07.2021 u 19:56

Zvezda prolazi dalje! 3:1 rezultat u Beogradu.

13 18

777

| 21.07.2021 u 20:11

Nije poenta proci, poenta je da igraju najbolji a ne da Stankovic isteruje neki svoj ego. Da su najbolji igrali dobili bi Vojvodinu danas bi barem X bio. Da li ce neko mene sada da ubedjuje da je normalna izmena da Katai izadje a da udje Bakajoko pored zivog Falka??? Brate neprijatelj ne bi izveo postavu koju je on izveo a izmene ni sam djavo ne bi izvrsio takve u zelji da nas ubije.

41 0

GostDusan

| 21.07.2021 u 19:55

Sa Liverpoolom 4 utakmice,3 pobede.Sa Kairatom 3 utakmice,3 poraza.Sta see desava?

40 1

99%

| 21.07.2021 u 20:23

Sveta igralo 2. Eto to se zbilo!!!

6 1

Lk

| 21.07.2021 u 21:30

Nije nego pet utakmica,dve pobede i tri poraza.

3 0

Ja Amater

| 21.07.2021 u 19:55

Ja ovo vidim drugačije. Recimo Pavkov u Beogradu možda i ima logike, ali u gostima??? Gajić sam po celoj desnoj strani više nije ni mogao. Rodić umesto beka igra trećeg štopera i zato je često hvatan u mestu leđima od gola, a na njegovo mesto vraćen i žrtvovan Ivanić. Nepotrebno defanzivno se dodaju trojica pozadi usporavajući tranziciju, sa manje mogućnosti napred. Da je bio Babić umesto Pankova bolje bi kontrolisali prekid, a tako primismo oba gola, a i naš prekid bi bio ubojitiji. I još Falko desno od starta, a Ben u špicu umesto Pavkova i bilo bi mnogo bolje i konkretnije. Mene plaši što je analiza protivnika bila loša, što su izmene bile pogrešne i protiv Voše i Kairata, a to pokazuje da nije nadoknađen odlazak Milojevića u stručnom štabu i mislim da je tu ključ.

74 1

Sascha

| 21.07.2021 u 19:55

Dobri ste bili

Gost#

| 21.07.2021 u 19:55

Mesar Sanogo,bolje da pređe kod Matijevića

14 7

Gost 8

| 21.07.2021 u 19:55

I tako vrag odneo šalu , sada je jasno da Degenek mora da igra kao i Kanga jedino ako Stanković hoće da mu štoperi iznose loptu .

27 3

Loše,loše..

| 21.07.2021 u 19:53

Ako je Bakajoko za Zvezdu i ja sam(1974 godište).Možda ima brzinu ali zar neko ko je došao iz Intera da onako petlja sa loptom?Zašto je ušao umjesto Kataija a Gajić je jedva hodao po terenu?!Zašto im Falko služi?Po izgledu igrača,meni se čini da plata nije dugo legla.Niko ne voli ništa dugo raditi za "dž".

29 2

Blajvčo

| 21.07.2021 u 19:51

Rodic, Gajic, Gobeljic, Krsticic, Gavric, Pavkov, i magiko Katai, sve sami naši reprezentativci, plus Kanga, Ben, Dragovic, Degenek, Borjan, reprezentativci drugih zemalja. Odlicno je ovo, jedino sto ne mogu šansu da stvore a pozadi bušni kao sir, ali odlično je ovo.

12 1

Škrabotina

| 21.07.2021 u 19:51

Što se tiče Rodića, on više nema snagu da igra celu tekmu. Nije imao pre dve godine. U ofanzivi je ne samo loš nego protivniku počinje kontre. Gajić: nije loš koliko je u večitom strahu, o centaršutevima da ne pričam. Pogledajte reakciju pri autogola hrvata. On sam ne veruje kad i nehotice nešto dobro uradi.

23 1

Škrabotina

| 21.07.2021 u 19:50

Lepo sam pisao pre par godina da je Kanjas doktor i da sve kritike na njegov račun prosledite Krstičiću. Može on uz nekog Bakulu koji će za njega da ore njive, ali on i Sanogo zajedno jednostavno ne može. Okej, ajde da prihvatim bajku o Kanginim manirima. Lično, nek je ljakse i nek zove vrača iz Gabona na poluvremenu, ne zanima me ako igra. A on i kad igra loše opet je ključ ove ekipe. Ali onda za boga miloga gde je Veljko Nikolić koji je za Krstičića doktor nauka i Usejn Bolt u isto vreme?? Vezni red je najbitniji deo igre, a mi gradimo igro preko svog najgoreg igrača.

40 0

CaleB pravi

| 21.07.2021 u 19:49

Nista, to bi bilo to...a sad, pakuj kablove, gasi svetlo...A ti Evropo, putuj dalje bez nas, previse si brza, ne mozemo da trcimo zajedno. I da usput zamolim ove manje pametne navijace sto se i dalje deru - dobicemo ih kod kuce - da se napokon utisaju i pokriju usima i da nas koji jos imamo nesto u glavi, prestanu da nazivaju Zagorcima i kojekakvim pogrdnim imenima.

13 3

GV

| 21.07.2021 u 19:47

Samo me zanima šta se dešava sa Degenekom. Da bilo ko iz uprave izađe, ili Deki, i kažu "to i to je razlog što Degenek ne igra". Pa ako oni smatraju da su Babić i Pankov bolji, u redu. Ili ako je neki problem zbog (ne)prodaje, nečega trećeg, ali samo da se javnost obavesti u čemu je problem, a neko ovako, da se pravimo ludi i usput primamo dva gola od Kairata.

11 0

Blajvčo

| 21.07.2021 u 19:47

Rodic, Gajic, Gobeljic, Krsticic, Gavric, Pavkov, i magiko Katai, sve sami naši reprezentativci, plus Kanga, Ben, Dragovic, Degenek, Borjan, reprezentativci drugih zemalja. Odlicno je ovo, jedino sto ne mogu šansu da stvore a pozadi bušni kao sir, ali odlično je ovo.

Fpntana9

| 21.07.2021 u 19:44

Jeli igrao onaj vas madjar magiko.Moze da igra samo namestene utakmice i kada ima Srbina za trenera kao u Cikagu.Gledao sam utakmice u Cikagu covek se nije sastavljao sa loptom.

11 36

Realno posmatrano

| 21.07.2021 u 19:44

Stankoviceva taktika gde smo napadali sa 3 pozadi je bila ocajna, jos u prvom poluvremenu je moralo da se odustane od toga. Vezni red nam nije postojao, bekovi su bili ocajni, krila i napad odseceni, kad su i dolazili do lopte i oni su bili ocajni. Stankovic je ocajno odabrao prvih 11, ali je jos ocajnije menjao (izuzev Kange). Bakajoko? Covek je usao i svez nije mogao proci nikoga, sta je cekao sa Falkom? Zasto je povukao Ivanica umesto Sanoga ili Krsticica?

24 1

Goat222

| 21.07.2021 u 19:43

Vrati se Miloje. Ne bi nam ovi dali gol 2 dana.

22 7

Dostavise

| 21.07.2021 u 19:43

Dosta vise sa ovim Terzom, madjija naciju sa laznim pojacanjima. Igraci daje po 500.000 do 700.000 platu jer u talu i dovodi samo svoje kombinacije. Napolje iz Zvezde

37 1

Sherlocked

| 21.07.2021 u 19:40

Tacno mi je zao Dragovica , kakva momcina i igracina , u sta se uvalio dolaskom kod ovih neznalica i mufljuza belosvetskih. Ni za prvu ljubav ne bih trpeo te dileje oko mene..

51 1

Škrabotina

| 21.07.2021 u 19:59

Nema šta da ga žališ. Ispunjenje dečačkog sna, samo da vidiš koliko si bio naivan, je super za sazrevanje. Ako ima Boga vratiće se jednog dana kao funkcioner i uneti malo klase i dostajanstva, kojima inače zrači.

14 0

Škrabotina

| 21.07.2021 u 20:02

Ova Zvezda najbolje izgleda u formaciji 4-1-4-1. Kad imaš lucidnog štopera sa odličnim pasom (Dragović) možeš proći sa samim Sanogom. To onda dozvoljava da Falko bude starter, pa vrti Bena i Kangu na bazi forme. Nadam se da su svi shvatili da je Krstičić mrtav igrač. Nije mali Velja Modrić ali za Nenu, ovakvog kakav je bio danas, je barem Rakitić.

19 0

k

| 21.07.2021 u 19:39

Realno : Stanković, Pavkov , Pankov i Krstičić nisu za zvezdu....

28 5

Ivan FCRS

| 21.07.2021 u 19:35

Krstitic sa ovim sto igra, je pojacanje za protivnika, a ne za nas. On izgleda na terenu kao da je dosao na odmor sa sljake u inostranstvu. Ako se ne daj boze desi da ispadnemo, pola ovih igraca, treba izbaciti na ulicu, kao sto se radi u kosarci, samo raskines ugovor i kraj price. Nisi ispunio ocekivanja, nema dalje rasprave.

36 1

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

| 21.07.2021 u 19:34

........ Kad ovaj Dioni postane igrač, JA ĆU DA LAJEM NA SRED KNEZ MIHAJLOVE.

56 7

Ivan FCRS

| 21.07.2021 u 19:34

Katai ne zna sta ce sa loptom kada prodje po strani. Nije mu problem da prodje igraca, ali kada stigne na 15 - 20 metara od gola, ili ga stignu i izbiju mu loptu, ili on sam izadje u gol aut, ili neki sramotan centarsut napamet, sto mu se skida zatvorenih ociju... Niko nije zasluzio prelaznu ocenu, ali od najboljih se ocekuje da povuku kada ne ide, a ne da se svi uklope u to.

30 3

Braca...It...

| 21.07.2021 u 19:34

Kad menadžment pobrka lončiče i umisli da je najvažniji na terenu..

20 0

Orao

| 21.07.2021 u 19:34

Krsticic nevidjen promasaj

36 3

CZ

| 21.07.2021 u 19:31

Niti štopera uz Dragovića nemamo,niti pravog centarfora,morali su na te 2 pozicije dovest klasne igrače za evropu

21 0

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

| 21.07.2021 u 19:31

Znači: Borjan - - - 3 Gajić - - - - 0 Rodić - - - - 0 Pankov---- 0 Dragović - - - 3 Sanogo - - - 1 Krstičić - - - 1 Ivanić - 1(minus 1) Kataji - - - - - 00 Pavkov - - - 00 Ben - - - - - - 1 Kanga - - - 3 Dioni - - - - 00 Dejan Stanković - 2(minus dva)

48 4

VecaBgd

| 21.07.2021 u 19:29

U 180 minuta nismo dali gol ovaj autogol ne racunam...sta reci

30 1

Tvorzan Madjija

| 21.07.2021 u 19:28

Stankela od Kariata legemda bate

22 2

Bananas

| 21.07.2021 u 19:28

Prolaz kao protiv Helsinkija, biće 2:0 u Beogradu! Mora Degenek da igra jer drži celu odbranu, ovo danas je bilo smešno!

29 8

32 titula

| 21.07.2021 u 19:27

Siguran sam da Milojevic ovu utakmicu nebi izgubio!!!

34 5

Braca It...

| 21.07.2021 u 19:25

Džaba smo pisali, bez Knge je svako poluvreme izgubljeno. Na kraju on zameni Ivamica... Deki iz sujete...il ko zna što sto...skrajno je najboljeg veznog igrača u zadnjih nekiko godina, Degeneka je ponizio. Činilo se Terzić i Mrkela treba polako da pakuju kofereali ali sada je izvesno, morajur kući što pre. Godinama nisu u stanju da naprave stabilnog bonus igrača. Sve forsiraju neke spore, nejake, tankonkge igrače. Zar je moguće da od onoliko fudbalera koji su korektno igrali omlafinsku ligu šampiona nemogu da prodaju baš ni jednog?

51 0

Gost123

| 21.07.2021 u 20:02

Bravo za komentar!!!!!!! Ovo sto smo gledali je vredjanje inteligencije svakog navijaca Zvezde!!!!! To je toliko prosto i jednostavno, vredjaju nam inteligenciju!!!!!

16 0

Goust

| 21.07.2021 u 19:22

Jedino Dragovic odigrao nesto ovo ostalo ni za Ling long..

37 0

777

| 21.07.2021 u 19:22

Ako ima neka najmanja ocena za Stankovica tu ocenu treba da mu date. Pavkov pre Dionija skandal, Pankov pre Degeneka skandal, Ben pre Falka skandal, Krsticic pre Kange skandal. Mi Zvezdasi kazem No Kanga no Party... Iskreno citao sam tekst do Pankova gde ste mu dali 6. I ishvalili ste ga samo ste zaboravili da kazete da nije ni skocio kod prvog gola nego je gledao kako njegov igrac Kante zakucava loptu u mrezu direktan je krivac za taj gol. Nije ovo kraj i nije nista strasno ako u Bg zaigra Kanga, Falko, Dioni a ne igraci koji igraju zbog stare slave...

34 6

SanTim

| 21.07.2021 u 19:21

Ne sklanjaju se? A ok😊😊😊

20 8

777

| 21.07.2021 u 20:21

Druze ako vi budete prvi treba vam cestitati. Samo mojne to da se ne svira penal kada je penal tj da se ni snimak ne gleda kao protiv Vose. Sto se tice sklanjanja nisu se sklanjali ni Liverpul, Napoli, Arsenal, Keln, Liberec, Gent, Yong Boys, Salzburg, Sparta, Kopenhagen, Bate Borisov, Olimpijakos i td vi ako svim tim timovima uzimate bodovoe ja se besim na terazijama

6 11

Bula

| 21.07.2021 u 19:21

Vrh kluba posluje bez plana i programa. Igrace dovodimo na osnovu snimaka sa YT i preporuka ljudi bliskih klubu. Skauting ne postoji, sportski direktor ne postoji. Pregrst promasenih igraca bes ikakve odgovornosti, pregrst pustenih igraca bez da su dobili kvalitetnu sansu da se pokazu. Imamo 127 igraca na spisku. I dalje nemamo startnih 11 jasno definisanih i non stop tumbamo, kombinujemo, a ne zna se koja kombinacija je gore od koje. Strucni stab sa jako malo iskustva okupljen, predvodjen trenerom pocetnikom. Slab kvalitet lige posledica lose i fizicke i kondicione spreme, igraci spori, tromi i neokretni. Prisutne raznorazne kombinacije i muljaze unutar kluba. Kad to sve stavimo na papir i rezimiramo, nista ne cudi. Ako ovako nastavimo prvi individualno kvalitetniji tim nas glatko izbacuje. Kairat igracki nije kvalitetniji od Zvezde, ali je takticki nadmudrio, jer nam je trener covek bez dovoljne obucenosti sa jako tankim taktickim znanjem. Po trenutnom stanju stvari, LE maks, LS nerealna. Sve u svemu lose, jako lose, i pitanje je sta ce biti u BGu. Sanse su 50/50. Veliko razocarenje sve u svemu, cekas celu nedelju tih 90 minuta i sta? Osecas se kao pop.san.

37 1

pace

| 21.07.2021 u 19:21

sta je ganci prosle sezone bili ste najbolji na svetu jurili da oborite rekorde u nasoj ligi gde su vam svirali penale na svakoj utakmici gde je bio tesan rezultat a sad u evropi ne mozete da opepelite gde je sad lice sa poternice da se kezi i hvali svoj rad

13 27

GostKg

| 21.07.2021 u 19:29

Zaboravio si da je ovako bilo i na pocetku prosle sezone a kraj je dobro poznat.

15 4

KarimBezAbdula

| 21.07.2021 u 19:39

Ne lupaj...... Kao da su vam mozgovi bazdareni na sklanjalicu. I vi ste nam se sklanjali prosle godine. Uzmi terapiju i uzivaj.

6 2

Zaim

| 21.07.2021 u 19:21

Samo jednu ispravku imam.Gajic jedna velika nula.Nikad mi vise ne bi zaigrao.

35 0

Cup

| 21.07.2021 u 19:42

Najgori na terenu. Kad ga vidim kako širi ruke... Šta će sa loptom... Nijedan minut mi ne bi igrao više.

12 1

crvenobelii

| 21.07.2021 u 19:17

Ya mene potpuno očekivani problemi za Zvezdu, samo su se mnogi navukli na Terzićevu priču o najboljem rimu u poslednjih 30g.Mnogi kukaju kako nije bilo pravih akcija,nema igre itd,ali to je standardan problem naših timova u kvalifikacijam,zbog toga kakva nam je liga(pa na svaki presing postoje ozbiljni problemi sa prenosom lopte).Ali Zvezdi je uspehe donosila stabilnost pozadi.Ko pamti kako je zvezda prošla tiranu,pre toga litvance,letonce itd.Ali Zvezda nije primala skoro nikad golove,posebno u prvim kolima kvalifikacija(a posebno to važi kod Milojevića)...U sezonu u kojoj napadaš lš ne ulazi se bez napadača,tj. dođe pet dana pred prvi meč kvalifikacija,a posebno se ne ulazi sa potpuno novim štoperskim tandemom. Prvo pustiš najboljeg štopera da ode,onda dovedeš odličnu zamenu za njega,ali Dragović se zbog ep priključi tek desetak dana pred start sezone.Onda umesto da ga uigravaš sa Degenekom koji je bio deo štoperskog tandema prošle sezone,ti njega volšebno skloniš i uigravaš ga sa Babićem koji nije nikad bio deo sistema ovog trenera.I onda na sve to staviš Dragovića sa drugim štoperom u kvalifikacijama...Nije ni čudo što je Zvezda od prosečnog kairata primila 2 gola,a mogla još toliko..Što se kairata tiče vidim da ga mnogi veličaju,ali po onome što sam video to je prosečan tim,nemaju oni majstore kao što je Katai,Ivanić pa i Falko,ali su veoma uigrani,svako zna šta radi, i sa tim pomalo divljim presingom me mnogo podsećaju na Lalatovu Vošu.Mislim da će Zvezdi trebati malo čudo da prođe dalje,sad kad nema gola u gostima,pa joj treba dva gola,posebno što je Kairat u ovom momentu ne kvalitetniji,ali bolji (pre svega uigraniji) tim...

23 7

Sherlocked

| 21.07.2021 u 19:17

Pa kad Deki i kompanija tretira svoje igrace kao da su neprijatelji kluba , zar treba ja da se nerviram? Sve pogresno sto rade , sada cemo platiti ceh. Gajic veze nema i tu nema price , Pankov je ocajan nije dobar partner Dragovicu ,a Degenek na klupi bi mu odlican bio. Sanogo katastrofa unazad par meceva , bolje da su onog malog novog pustili. Krsticic uzas. Kangu zajebavaju bukvalno sa ovim po 25,30 min.. Pavkov decko nije kriv jer neko treba njemu da stvori sansu. Rodic jedva ziv decko nije ni on kriv sto je uprava nesposobna da nadje beka , mada sad vec mislim da nece zabole ih. dok Roda ne padne negde kao Eriksen ne daj Boze.. sve u svemu igrali smo kao sise , a posle naslova ovde danima gde se ovi predstavljaju kao Real to smo i ocekivali

97 1

ZvezdanTvorza

| 21.07.2021 u 19:16

Dok je AV tu bice i Tvorzic tu tako da se ne lozite

27 2

Cz

| 21.07.2021 u 19:15

I samo da se zapise da su oni veci dio utakmice igrali bez 2 standardna prvotimca sa djecom ispod 20 godina. Sramno da sramnije ne moze

34 0

Dzo Black

| 21.07.2021 u 19:15

I da ih prodjete niste nesto posebno jaki, Kataj i Mirko vam vade prosek, onako iskreno!Kanga je drugaciji tip igraca , ove ostalo necu ni da pominjem...

17 2

Јосиф

| 21.07.2021 u 19:13

Ова утакмица данас је показала ко је Дејан Станковиќ! Само очајна фигура, у рукама оних који му састављају тим, који као да иду против звезде са неким својим одлукама. Лоша звезда се видела и против штурма и против воше, давао је Дејан небулозне изјаве, како је задовољан, како нам требају јаке утакмице, како све долази на своје. Ово што се видело до сада, дасе изразим његовим сленгом"још малкице и полакице, да пакује коферчиче". Позз

40 5

Roby

| 21.07.2021 u 19:12

Mizerija

14 0

moni

| 21.07.2021 u 19:11

Degenek, kanga..falko...

34 1

Gost777

| 21.07.2021 u 19:11

Ovi su nestvarne stvari koje se dešavaju. Mi smo od dve LŠ i od dve LE zaradili skoro 70 miliona evra. Dobro na plate i pojačanja u te četri god otišlo je sigurno 50 miliona. Ostalo je bar 20 miliona ajd da je ostalo i 10. I mi za 4 ili 5 godina ne mozemo da dovedemo dva krstena beka i jednog napadaca!? Pa o cemu se tu radi? A tolike pare zaradili. Mi smo nakon 4 godine u Evropi od toga dve LŠ spali da nam kvalifikacije u napadu nosi Pavkov koji ne zna je li pošao ili došao, Krstović koji nije ni za Čuku i ovaj Francuz koji je tu samo zbog para. On je tu na pozajmici pare su mu zagarantovane i boli njega ćošak bre za tamo neku Zvezdu i njenu tradiciju. A onog golgetera ovaj naš trio magiko fantastiko, Mister, Terza i Mrkela kaparosao za januar. Kao da smo projektovani za cetvrtfinale LŠ pa nam za to treba. Ja ne znam od tolikog brda igrača koje su oni doveli možda za pet možemo da kažemo da su bili pojačanja. Iskreno ako ispadnemo sledeće nedelje mislim da bi najčasnije sa njihove strane bilo da sva trojica daju ostavke. Deki hoće i dobar je to momak ali ako se ova dvojica budu krila iza njega moramo da ih najurimo.

18 2

Škrabotina

| 21.07.2021 u 20:52

Sori frend. Postoji na zapadu nešto što se zove POREZ. Ne znam konkretan procenat ali se oduzima PRE isplate klubovima. Dakle, zakopaj bajku o pokradenim parama. Da ima šema i muvanja, ima sigurno, ali nije tu nešto bitno maznuto. Jednostavno nam je država još uvek komunistička u praksi, ako nije u teoriji, i vode nas ljudi koji u savremenom svetu ne umeju da funkcionišu.

3 7

RSB

| 21.07.2021 u 19:08

Ovo je uzas uzasa bas samo cekam da vidim sta CE da izjave u svoju odbranu verovatno Kako SMO Tek poceli sezonu I Kako su Dugo putovali u Kazahstan...

18 0

Iz sljivika

| 21.07.2021 u 19:08

Ja stvarno ne znam gde ste vi videli Ivanica, po cemu je zasluzio 6? Ali da ne smaram sa ocenama, svi su bili ocajni, jedino mi je zao sto Pavkova prozivate i ako nije postojao vezni red, i ako niko nije uspevao da gurne loptu ka njemu. Kompletan vezni red sa dodatkom Milana Rodica jedna velika NULA. Al verujem da je to zbog vremenske razlike, dugog puta, i da ce za 7 dana Zvezda osuriti Kairat jer ce tada oni putovati i boriti se sa vremenskim zonama. Zaista, i pored poraza i ovakve "igre" verujem u prolaz. Gore ne mozemo igrsti.

27 6

reyales

| 21.07.2021 u 19:08

zlocin je da kanga ne igra 90 minuta, a logika da se izvedu ivanic i katai kolko god da nisu u ritmu, koji jedini mogu da probiju je nesto ocigledno poznato samo misteru. Izvodjenje njih je nebulozan poklon protivniku. Pogledajte koliko puta su izveli mesija i ronalda u zavrsnim minutima meca kad ima treba gol - NIKAD. Ali zato nas mister njih vadi, jer sigurno ce bakajoko da predje 5 igraca i da gol kao katai. Katai i posle odigranih 90 minuta moze vise da uradi nego svez bakajoko i nikako, ali nikako mi ne ide u glavu na koji nacin dolazi do tih ideja, ALI NIKAKO.

27 0

Zasto se cuti

| 21.07.2021 u 19:07

Objavite ime funkcionera Sns iz Nisa koji je vredjao Ibrahimovica iz loze na Marakani.Neka prave delije vide zbog kakvih primitivaca nece pratiti zvezdu na stadionu

141 0

MalingaTheSlinga

| 21.07.2021 u 19:07

Tesko to ide Darjane kad protivnici hoce da igraju fudbal i trce, a od takvih protivnika su se igraci zvezde odvikli zadnjih 8 sezona...

20 10

Daj faul

| 21.07.2021 u 19:09

Koji fudbal? Pa ovi nemaju pojma o fudbalu, a mi smo jos gori sto ne mozemo da ih dobijemo…

15 4

Lololol

| 21.07.2021 u 19:05

Mister je sisa!!!7 defanzivnij veznij stavi,ziherasu jedan!!!Dejan Stankovic je neznalica, Milojevic je bio trener , a Mister Promasaj Samo reklama!!!Krs su naoravio on Terzic I Mrkela ove sezone

39 0

Gost88

| 21.07.2021 u 19:03

Bice guravo u revansu, Kairat tvrda ekipa, nisam znao da Vagner Love igra za njih...strasan igrac.

24 1

raaraaraa

| 21.07.2021 u 19:02

Ja se samo nadam da nije do toga što je otišao Miloš Milojević, jer ovo je ličilo na dno koje smo dotakli sa lažnim grofom Božovićem.

37 4

Gostttt

| 21.07.2021 u 19:02

pa on je bio glavni, vodio postavljao taktiku i sve ostalo organizovao

20 2

Southgate

| 21.07.2021 u 19:02

2 гола смо примили због непажње. Неозбиљно и од играча Родића, који није за велике утакмице по мени. ...и од тренера би се могло очекивати да је припремио 100% екипу и одбрану за корнере/игру из прекида. Леви бек поново није решен прије почетка сезоне. Мркела није довео замену за слабог и Родића који се бори као лав а ли нема класу. Кангу оставити на клупи је грешка. Квалитетан играч коме су потребно поуздање од тренера и минутажа. Напад остао без нападача. Нису решили ту у предсезони. Не можеш проћи или победити без да даш довољно голова, нека питају Енглезе.

14 1

Delija

| 21.07.2021 u 19:02

Trio MTS da pakuju kofer, ali to mi videti necemo, dok je AV tu, niti pojacanje sem Dragovica niti igre ma duplo golo, tz. MISTER je precenio sebe, nema Degeneka, Kanga na klupi, Falko isto, onaj krecavi Dione ili kako vec gori od Pavkova, a Pavkov pa .... da nedade ona dva gola Liverpoolu niko ga ne bi ni znao. Ne znam sta reci, uzas!

27 6

Gost abc

| 21.07.2021 u 19:28

Sve je tacno sem za Pavkova, da ne dade golove protiv Liverpula, ali dade, dade i Milanu i Partizanu i Kopenhagenu i jos mnogo golova u prvenstvu. Nisam gledao prvo poluvreme, ali ako nije imao lopti, tesko sta centarfor moze da uradi. Deluje da je bolji od ovog Dionija.

16 2

Gosttttt

| 21.07.2021 u 19:01

sanogo nije ni doveden da gura pasove napred, njegovo je da kvari igru protivnika, gubio je neke duele, gresio u nekim predajama na vecu daljiju ali daleko od ovoga sta se napisali.... dok krsticic ne kreativniji tip igraca i on je trebalo da gura loptu napred.. kangi ubija samopouzdanje ovim sto ga ubacuje na 20-25 min... falko morao ranije u igru... pavkov nije dobio ni jednu loptu u 16 metara, par loptj je spustio i stalno je imao igraxa na ledjima...

14 2

Gost985

| 21.07.2021 u 19:01

Vidim ja da se istorija ponavlja.

25 0

421

| 21.07.2021 u 19:01

Navijam za Zvezdu ali po prvi put me danas nije bilo briga sta ce biti! Kad onako tretiras Degeneka, coveka koji je izneo kvaliifikacije, LS i LE i ne zasluzujes bolje. Drugo, Krsticic iz aviona u prvu postavu a vise je nego ocigledno da je kanga uz Kataia i Ivanica ubedljivo najbolji fudbaler tima sto se i videlo danas. A sad glavna stvar. Nema publike zbog jedne moro*cine i nikom nista. Sve u svemu, sta bude bilo bice, nikad me manje bilo briga nije.

152 2

Aviv auqa

| 21.07.2021 u 19:33

Svaka čast na komentaru, bukvalno sam se i ja osećao tako danas. Zadnje 4 godine sam se toliko puta radovao i nervirao, a danas me jednostavno nije bilo briga. Da jedan ološ lopovski odlučuje ko će kad da igra radi sopstvene koristi, sramota je šta se radi Degeneku i Kangi koji su bili standardni od kako igraju za Zvezdu. Samo ne mogu da poverujem da Stanković sluša sva ta naređenja, mnogo me je razočarao... Nadam se da grešim i da je ovo što sam ja sad napisao sve neistina, ali čisto sumnjam.

39 1

Fudbalista

| 21.07.2021 u 19:00

Gde ste, strucnјaci, koji me ismevaste kad vam kažem koliki je Pavkov, jebote, dao je golove Liverpulu i Milanu, fudbalska neznalica. Pa ljudi, Kinezi ga nisu hteli a on glavni zvezdin napadač! Srpska liga je premija za njegovo fudbalsko znanje. Srećom, bolju ste od ovih, i imate Delija za trenera. Dobijate tri razlike u Beogradu.

5 22

Boka123

| 21.07.2021 u 18:59

degenek umesto pankova, kanga umesto krsticica, falko umesto bena, i bakajoko umesto gajica i licilo bi na nesto. ne znam sta je sa rodicem, najgora mu je ovo utakmica u poslednje 3 4 godine

32 3

Dule gost

| 21.07.2021 u 19:14

Bakajoko ne bi mogao da igra u startnih 11 Kolubare, a ovaj stručnjak Mister je samo prošao pored trenera. Nasledio je ekipu koja je igrala po autizmu kod Vladana Milojevića i samo zahvaljujući tome je prošle god imao uspeha. Sad kada su sve ideje Milojevićevih taktičkih zamisli izblede, vidi se svo trenersko neumeće Mistera.

12 2

GostB

| 21.07.2021 u 19:21

Ma kakav Bakajoko, bolje Gobelju na beka.

11 0

Sashki85

| 21.07.2021 u 18:59

Dobro ima dosta komentara o igri neću da pišem. Nego može li mister da objasni one izmene na kraju? Gajić se spremio da izađe da uđe bakajoko, kad mister vadi levo krilo a ovaj igra desno. Onda falko u 90. Minutu! Sramota! Sada se vidi da proslogodisnji uspeh je bio isključivo pomoćnog trenera milojevića. Jer ovaj nešto da zna, nebi ga najurili iz omladinaca itera pa odlučio da kao to nije za njega. Dobro sad pljujemo a posle ce mo lizati. Al uprava da ode što još juče. Još nisu doveli krstenog igrača na krilu, a ovi iz kariata koda idu na ugalj. A ti mrkela i dalje prati igrače po godinu dana i govori kako si ti zaslužan za njegov dolazak. Čoveče ej Jermenija, Rusija i ostale te države imaju mnogo kvalitetnih igrača. Gledam ove procelavi, matori i slično mogu da nose ove naše u zubima. Mister je izgubio konce, nema pojma da sastavi tim. Utakmica protiv vojvodine nam je sve pokazala. Pavkov se nije video... Pa kako će kad ga niste tražili loptom. Nije on igrač za tike taku, već da navuče 2 igrača na sebe. Užas!

86 1

Daj faul

| 21.07.2021 u 19:11

Trazio Katai izmenu…

11 0

Salieri

| 21.07.2021 u 19:57

Nije taj procelavi toliko mator, cini mi se da je komentator rekao da ima 28 godina, sto je manje nego Katai, Ben, isto kao i Ivanic. Ali slazem se da bi mogli da trazimo igrace i na istocnom trzistu

10 0

Crni Grom

| 21.07.2021 u 18:59

5 za Stankovica? Pa ja goru postavku i taktiku, kao i izmene u zivotu nisam video, sve sto je mogao lose da uradi, uradio je

48 0

Nele922

| 21.07.2021 u 18:58

Manje više korektne ocene,sem Pankova,čovek je kriv za oba gola,nula teška.Ne znam čime se Degenek zamerio Terziću,ali ovo ne sluti na dobro.Rekao sam još na početku da je Krstičić bespotreban i evo ga.On i sanogo nikako zajedno ne mogu,a i nema potrebe.Kanga je morao danas umesto Krstičića.Špica nemamo,gde su sad stručnjaci koji su govorili da je Pavkov doktor za falčinelija?Fali nam kao niko,nemamo dubinu u napadu,on je maestralno čuvao lopte i širio igru.I ovo duplanje ivanića i kataia je možda najgluplji potez ikada.Samo su ugušili jedan drugog.Stanković je bez onog pomoćnika iz švedske nula,nema nikakav plan igre.

36 3

Fudbalski Grof

| 21.07.2021 u 18:58

Protivnik je bio bolji, niti pasa, niti igre , dovedes dva Italijana, jedan igra 10 , a drugi pet minuta, pa ako su dosli kao pojacanja onda trebaju da igraju od prvog minuta, ovo danas je bilo u rangu Omonije, Kairata iz 2015, ili Krasnodara prvih pola sata, u sredu na sve ili nista

15 1

Dèjàn27

| 21.07.2021 u 18:57

Veze ti Stankovicu nemas, taktika je da se stoperi dodavaju i da ispucavaju loptu na Katajia, pa onda sta on sam uradi, uradio je. Pocinjes utakmicu bez Kange i Degeneka, a sa Pankovom, Pavkovim, dva zadnja vezna?! Bakajoko jednu utakmicu igra desnog beka, drugu levo krilo... I da, jedan savet, nemoj toliko vremena davati Falku, puno je 3 minuta.

32 1

Lego

| 21.07.2021 u 18:57

Meni samo jedna stvar nije jasna… Kako je moguce da igraci nemaju snage i umiru u 50. minutu, a druga utakmica u sezoni?!

23 0

Daj faul

| 21.07.2021 u 19:12

Kako da razumes kad se izgleda nikad nisi bavio sportom… promena vremenske zone, nema vremena za adaptaciju, vrucina (veca nego kod nas), dugacak put… pa sta da kazu Kazahstanci koji ne mogu da stoje na nogama a odigrali 20 utakmica vec

2 12

Gost778

| 21.07.2021 u 18:56

Kad cujem strucnjake Pavkov, Pavkov... Eto vam ga u kicu ga drzite. Odbio milion eura po sezoni u Kini? Znate li kad ce ponovo da vidi takav ugovor, samo u crtanom filmu.

44 8

951357

| 21.07.2021 u 19:06

Pavkov je dobar za našu ligu i kao džoker u Evropi. Ko misli da on može više od toga, taj je lud.

47 5

Gost2

| 21.07.2021 u 18:55

Nzm kako I'm nije jasno da je Kanga igrac u rang sa Katajijem I Ivanicem a da je Degenek tu negde sa Dragom aj ti obijansni sveznajucem pa taj Kairat vec igra 25 utakmica uigrani nisu I'm teske noge itd ovaj France nista I jos pusta Falka u 90 min sta moze on je za min imao jedan sut ka golu a o Gajicu I Rodicu nemam reci da jedan bar ubaci u 16 ili nisu obojica jeli nista danima cim nemaju snage da ubace bar jednom I mislim da je Ben ok samo za Srbiju u EU nema sta da trazi...istrosen,nemocan Ali imamo mi vec srucnjaka I sporskog dir koji ce opet da se krije iza Terzica I Stankovica

50 1

Sashki85

| 21.07.2021 u 19:01

Pa Kanga je jedini igrač koji ume da doda loptu a da ona ne leti 2 minuta po vazduhu ili da se vuče po travi. On kad je udari ona leti kao da je ispucana iz topa, a ne da je vezana lancem kao je drugi šutiraju.

28 1

951357

| 21.07.2021 u 18:54

Individualno o igračima nema smisla, svi su bili manje ili više loši. Ono što je evidentno je da ne trče, nemaju samopouzdanja, i da imaju veliki pritisak sa kojim se bore. Taktički smo bili veoma loši, došli smo po 0:0 i da iskoristimo Pavkova, a sopstvenim greškama smo dozvolili Kairatu da se probudi i da deluje bolje od nas iako su za 2 klase slabija ekipa. Još ono, hoćemo na centarfora i kontre, a niti centriramo na njega niti trčimo. Ono glupiranje sa kornerima umesto jednostavnog centaršuta, dosta individualnih akcija, precenjen protivnik sa Sanogom i Krstičićem u vezi, bekovi koji em ne idu napred em ne mogu da stignu pozadi. Ovo mora da se dovede u red za samo nedelju dana. Pre svega da se radi na motivaciji i samopouzdanju. Sledeća u prvenstvu mora da se dobije sa 4-5 razlike, samo zbog samopouzdanja. I da se u revanšu odigra bez grča, već motivisamo, pametno i jako.

61 1

Gonzales Kili

| 21.07.2021 u 19:58

Aha, da otvori sudija na vreme nekim penalom do 10.min ili crveni neki

7 1

AS-AS

| 21.07.2021 u 18:48

ocene me uopste ne interesuju a ne bi trebalo nikog jer zvezda je CEMERNA narvno I ZVEZDAN TERZIC I MRKELA MORE MARSSSSSSS IZ CZV

21 1

Gosteee

| 21.07.2021 u 18:48

Ostavke !!!!!!

11 1

ZvezdasSrb

| 21.07.2021 u 18:47

"Zvezda u ovom trenutku nema ni standardni štoperski tandem, ni prvog napadača, čoveka koji daje golove. " Ovo je ono sto je bitno...Katastrofa da nemamo standardni stoperski tandem kao sto smo imali tokom Milojevica.

54 0

Voša NS

| 21.07.2021 u 18:47

Nista strasno, tek to sledi!

Miki Banjak.

| 21.07.2021 u 18:46

Oh ne....opet KAiRAt.

10 35

fabri

| 21.07.2021 u 18:46

sta je Pavkov kriv, covek nije dobio nijednu jedinu loptu u 16 metara, nijednu stovernu polusansu, nije on Aguero nego Pavkov ljudi, nece on izmisljati golove. Sta Katai treba da napravi da bi bio zamenjen na vreme, Ben takodje? Platis Falka toliko para za nase uslove i uvodis ga u 90min, Degenek ti na tribinama.. Sramota sta radi uprava, pozdav momku koji je Ibrahimovica nazivao i prozivao sto je muslimanske veroispovesti dok ima u ekipi Muhameda El Fardua Bena

90 3

Kruščaga

| 21.07.2021 u 18:44

Stanković nije precenio, već potcenio Kairat i dobro je prošao, mogao je Kairat da ih rastavi na proste činioce...

13 20

Ostale vesti