Najnovije vesti

Milivoje11 | 28.11.2020 u 21:59
Neko je Djordje Tomic, a neko Nemanja Vidic. Jebiga nismo svi isti. "Svet se deli na pione i na sampione", rece jednom davno pesnik. A prilicno je jasno ko je ovde pion.
Odgovori
13
3

Nikola44 | 28.11.2020 u 21:52
Po nasoj staroj srpskoj tradiciji. Nema rezultata, a niko nije kriv, i svi rade dobro. Nigde odgovornosti ni za sta. Mora da se zna ODGOVORNOST. Ako nemas rezultat letis. ako imas super, najbolji si, nastavi da radis. Ali ako nisi uspeo da se plasiras na najslabije Evropsko Prvenstvo u istoriji. Pa apsolutno je nemoguce da u bilo kojoj fudbalski pismenoj evropskoj zemlji rukovodioci ostanu u foteljama. To je nepojmljivo. Ali mi smo Srbija. Ovde nema nikakve odgovornosti za rezultate, za drzavu, za imidz drzave. Tu se samo gleda svoj dzep. A jos najbitnije je ne zameriti se( jer to se smatra "nozem u ledja"). Sve se shvata licno. Jednom recju seljacka posla. Zato niko ozbiljan i ne zeli da dodje u srpski fudbal. Sta ozbiljan covek(Vidic, Jugovic, Lane Jovanovic, Bane Ivanovic) da radi sa zavidnim seljacima. To je vise posao za Zigica, Pantelica, Ivicu Ilijeva, Lalatovica... to je taj nivo. Covek se poznaje po delima svojim.
Odgovori
7
3

Cofi43 | 28.11.2020 u 14:38
Svako ko ne vidi sledece je slep kod ociju ili ne zeli da vidi- sadasnje stanje je isto kao u vreme toleta. Samo ima jedan promenjena okolnost sada se navlaci za zvezdu kao nekada za partizan. Ovo govorim kao grobar, sada se samo svita promenila tako da je obrnut slucaj. Partizan devastiran kao onomad zvezda pod lukicem, isti scenarijo samo sad u reziji zvezde. Preslikano stanje i REALNO STANJE FUDBALA DANAS U SRBIJI.
Odgovori
7
3

Kampanja! | 28.11.2020 u 14:20
Organizovana kampanja FSS! Zasto bi Đorđe Tomić ustajao u odbranu ljudi koji nicim nisu zasluzili da dodju na celo FSS? Zasto bi to radio nako skandalozne smene selektora na koga su direktno vrsili pritisak? Đole mozda ima neki interes, ali mora da bude svestan da se na ovaj nacin ozbiljno kompromituje. Ko je Kokeza da bi Tomić stao iza njega, a, recimo, postoji sansa da ga zameni covek koji ce karijerom, mudroscu, pamecu, karakterom dostojanstveno da nas predstavlja fudbalskom svetu? Nema logike da je ovo stav lišen ličnih interesa i da ovo nije deo kampanje.
Odgovori
10
3




Bon Jovi | 28.11.2020 u 13:13
Da je to jedna utakmica u redu dešava se. Jel zna ovaj koliko je Tumba dobio utakmica a koliko izgubio? Osim Portugala sve su to timovi treće i četvrte klase. Smešno je na šta nam je spao fudbal, ne treba to gledati samo se napuni čovek negativnom energijom bez veze.
Odgovori
3
0

Nebo 28.11.2020 u 14:05
AL problem I jeste u tome sto oni hoce da mi to ne pratimo da bi mogli da to rade sto I rade
1
0

MK | 28.11.2020 u 13:09
Covek ih brani kada su njegov klub koji je bio 7. u ligi ubacili u visi rang takmicenja... Najbolje da ce da ih pljuje... Sns prica samo takva...
Odgovori
11
1

@ssss | 28.11.2020 u 12:55
Totalno promašeno.Naravno da FSS nije kriv za promašene penale,ali ako se 20 godina nismo kvalifikovali na EP i 10 godina na Svetsko,a pritom nemamo uspostavljen sistem,uništeni su nam veliki fudbalski centri,da ne spominjemo menadžere,nameštena prvenstva da li od strane Zvezde ili Partizana,sudijsku organizaciju koja je do te mere devastirana da je najbolji naš sudija rešio da se ne vrati u Srbiju već da nastavi da radi u inostranstvu.......i još brdo drugih stvari onda ne možemo da kažemo da FSS nije kriv.Naravno nisu oni stvorili sve ove probleme.Većinu su i nasledili,ali je činjenica da nisu baš najbolje radili svoj posao i da bi trebali da podnesu ostavke bar iz moralnih razloga,a šansu treba dati istinskim legendamo koje bar za sada imamo.Za desetak godina više ni njih neće biti.
Odgovori
9
0

ERA PORA | 28.11.2020 u 12:40
Šta imaš ti sa reprezentacijom Srbije u fudbalu,Djordje Tomić i Goran Drilić umislili da su neke zvezde srpskog fudbala.Ubedjeni da njihovi komentari imaju neku težinu.Možda su dekintos pa se grebu za neko radno mesto u FSS.
Odgovori
8
1

Sliks17 28.11.2020 u 13:41
Za Tomica Drulic je Ronaldo Zuba lično. Da nije imao povreda Savo i Kovačević bi mu nosili kopacke
4
6

Monterooo 28.11.2020 u 13:46
Nije mozda nego upravo tako dekintaza isti slucaj kao perica ,cirkovic ,pantela i ili opcija 2 kao ziga i stolica - tu su da im ne diraju rodbinu neka se ljudi bave fudbalom.
5
0

Penali? | 28.11.2020 u 12:30
Pa do penala nije trebalo ni doci. Nadigrali nas skoti. Umjesto mi njih i da ih pobjedimo i u regularnom djelu. Ne postavljaju ugraci taktiku i odredjuju na kom ce mjestu igrati. Ali uvijek je bilo poltroba. Promjene pod hitno. Pogledajte mladje kategorije ? Postave selektore kojo nemaju veze.
Odgovori
8
4

Србенда | 28.11.2020 u 12:15
Наравно, па није ни вучић крив што људи са завршеним медицинским факсом слажу робу у Максију, а није ни крив што су понављачи разреда из ОШа успешни бизМисмени... МИ СМО КРИВИ!!!
Odgovori
37
0

Slaba odbrana | 28.11.2020 u 11:45
Dzajić,Karasi,Vukotić,Stepanović,Savić,Kosanović, fina ekipica,skoro svi 70 godina i više,takoreći jednom nogom u grobu uključujući i selektora.Zar oni da nam sede u savezu i da se pitaju nešto a nisu se pitali zadnjih 20 godina ništa.Sve mi se čini da će Tumbaković da strada,zar neko stvarno misli da će Kokeza Vučićev kum tek tako da ode,pa on ga je tu postavio.
Odgovori
15
2

montekristo | 28.11.2020 u 11:45
Ja mislim da su škoti krivi preozbiljno su oni tu utakmicu shvatili
Odgovori
24
0


Bu | 28.11.2020 u 11:22
Stanite ljudi, čim neko kaže nešto što je pomirujući ton, kao u ovom slučaju, gdje on u pravu otprilike, ne možeš kriviti nikoga što se nije otišlo na EP, jedna utakmica, kući, protivnik po mjeri i ti ne odeš, nije mogao Bjeković ili Pantelić igrati za njih dole. Odmah se proglasi za sns, ciganima ne smeta sns klub, smeta im sns savez, e pa ne može tako. Preko koljena se ne može lomiti, to ne ide tako. Slažem se da Kokezu treba skloniti, on je sramota tog saveza jer njemu nije mjesto tu, nevezano za ispadanje od Škota. A sad Vidić i ekipa neka vide na koji način to mijenjati. Ovako halabukom neće ići. Mora se krenuti sa konkretnim prijedlozima i konkretnim riješenjima.
Odgovori
3
14

Nebo 28.11.2020 u 12:41
Druze, ovde se ne radi o jednoj utakmice, nego o sijaset losih utakmice pogotovo zadnjih par godinama, a posledica toga je los rad u Fss. TACKA! Ne bih sad da nabrajam sve lose stvari, jer su prezvakane million puta. A sto se tice Vidicevog plana, covek je lepo rekao stop menadzersko-kumovskim odnosima u Fss! I to ti je 70% resenog problema u nasem fudbalu. U Fss treba da rade strucni ljudi, dal se oni zvali Vidic, Matic, Krivic ili Blatic potpuno sve jedino, koji ce preuzeti potpunu odgovornost kako za uspehe tako I za neuspehe. TACKA! U nasem fudbalu kao I drustvu generalno su klimaci glava, poltroni, uhljebi, sendvicari, krimosi... I raznorazni likovi sumljivog morala.Sve dok je tako nema napretka I time nisam izmislio toplu vodu, to znamo svi. E zato dole FSS mafija!!
10
0


Nebo 28.11.2020 u 11:32
Penali su im samo izgovor, da nije bilo penala bila bi Kisa kriva I mokar teren, da toga nije bilo, bila bi visoka trava, onda verovtno Korona.. Itd, it'd. Samo oni nikad nisu niti mogu biti krivi
13
1

gunners | 28.11.2020 u 11:16
Krivi su sto su dozvolili da dodje do penala i sto nam igra nije licila ni na sta. Takodje krivi su za krah svih mladjih selekcija. Dovoljno.
Odgovori
13
1

MahaCZV | 28.11.2020 u 10:57
Ne, nije kriv, samo je kriv što FSS vode ljudi sumnjivih biografija i još sumnjivijih poslova.
Odgovori
21
0



RN 28.11.2020 u 11:46
Ne znam...ali je taj profil. Ono sto znam...clan je Bjekoviceve ekipe pored Stanojevica, Damjanca, Bjekovica mladjeg. Klasican kumovsko-rodjacko-menadzerski klan.
19
0

0211 28.11.2020 u 14:05
Jeste, proverena informacija. Pa 65% Srbije je uclanjeno u SNS, zato nam je i ovako super.
5
0

Menjaj igrace manekene | 28.11.2020 u 10:53
Kad shvatite da treba izbaciti umisljene zvezde a ubaciti normalne igrace zeljne dokazivanja iz tsc napretka, mlade iz partizana i zvezde bice bolje. Svi ste uhvatili fss kao da su oni krivi sto igrace boli ona stvar za reprezentaciju.
Odgovori
0
6

Nebo 28.11.2020 u 12:52
I Kokezu da im bude Kapiten.
2
0

dr. hyypia | 28.11.2020 u 10:47
Kriv je kokeza jer igraju menadzerski ihraci tipa sergej raspali!!!
Odgovori
8
5

MozzartJVucicevicc | 28.11.2020 u 10:42
Apsolutno tacno. Samo je kriv jer su skoti dosli u priliku da sutiraju penale.
Odgovori
10
1

Koki33 | 28.11.2020 u 10:36
Koleza vam doneo onu nepostojeću titulu iz 46. a sada vam ne valja, e plaćenici sa severa, lažne patriote, sluge svake vlasti
Odgovori
10
17

Sima Arauho | 28.11.2020 u 10:33
"Piksi je promasio '90"?!"Mijat je promasio '98"?!Pazi ti te paralele?!Kako im padaju na pamet te ideje?!
Odgovori
6
6

Ложач 28.11.2020 u 12:17
Беба Поповић је одувек био маштовит деран
8
0

Nirvana1 | 28.11.2020 u 10:33
Nisu mi jasni ovi navijači mezimice, nije vam valjao Miljanić, Stojković, Terzić.. Sve vaši kadrovi i rukovodioci, sada vam ne valja Kokeza koji vam je doveo vašeg "idola" Terzu mađiju u klub, a on sam bio potpredsednik, čak vam donirao novac kada ste bili bez žute banke. Sada bi i njega da smenjuju plaćenici i šibicari, nije vama stalo do reprezentacije, jer da jeste ne bi rezirali Đenovu i Albaniju. Nije Kokeza šutirao penale, nego dao uslove i premije, ali vi ste čerga, da je te pare dao vama, sada bi ste ćutali, plaćenici
Odgovori
10
17

Vuc 28.11.2020 u 10:53
Za vreme Miljanica na celu FSJ-a, Partizan je uzeo 6 titula, Zvezda 3 a Obilic 1 (ta je silom oteta Zvezdi). Toliko o "nasem" Miljanicu. Ubi vas statistika i papiri. Sve sto slazete onako "Panticevski" svaki papir,Evropa ili svedocenja vasih trenera i igraca, vas poklopi. Prestanite vise kao deca da lazete. Niste vise interesantni.
12
6

Sima Arauho | 28.11.2020 u 10:28
Znaci okrenuo te je Bjeka da kazes i ti nesto?!Pa gde si Tomicu splacino jedna,nisam video da si se do sada oglasavao povodom regularnosti domaceg takmicenja?!
Odgovori
16
5

31 Željko | 28.11.2020 u 10:22
Svi da se pometlaju, od predsednika saveza do selektora...
Odgovori
8
0

Realno1234 | 28.11.2020 u 10:18
A ko je ovaj? Aha lik za koga nikada ne bi ni znali da ga menadzerija i FSS nisu iz svoje koristi izmislili. A njegova izjava to i dokazuje.
Odgovori
14
2

Tvrtko | 28.11.2020 u 10:14
Kokeza da ostane, Tumbaković metla, a dovesti selektora koji nas vodi u Katar
Odgovori
2
14

Ложач 28.11.2020 u 12:17
Него шта него коки да остане, бар 20 година иза решетака у соби 2 са 2
6
2

Gost123 | 28.11.2020 u 10:12
Koji spineri majko moja, stavlaju akcenat na neku penale i kao neku srecu, a celu utakmicu sansu nismo napravili, dali gol u 90-om iz prekida, nisko ni zasluzili penale. Ne valja Muslin, Krstajic, Tumbakovic, Sivic, Lalatovic, Nesko Milivanovic, Drulovic, pa ko ih je doveo? Jel postoji neka odgovornost? Baneta oterali kao kera, to ni jedna reprenzetacija na svetu nije tamo kapitena oterala. Liga poluamaterska od 20 klubova od kojih ne duguju plate mozda 2-3, prvenstva se igraju i propisi se menjaju u sred iste. Kako to da Graficar nije prebacen rang ispod usled odustajanje? Na odnovu cega se ne gleda tabela, nego se pravi komisija i onaj ko da vise para ulazi u rang iznad. Zasto se onda igra fudbal kad se ne gleda tabela, kakve to veze ima sa sportom i u kojoj drzavi je to moguce? Ne mora da znaci ni da ce novi ljudi napraviti renesansu, ali ovi sasvim sigurno ne znaju gde biju. I na kraju jbg nismo imali srece, penali su rulet.
Odgovori
21
2

Србенда 28.11.2020 u 12:18
Банета отерали зато што није хтео да дозволи да продавац упаљача са бувљака на месту председника ФССа тренира са репрезентативцима у Русији!
8
0

Gosmmmm | 28.11.2020 u 10:09
mema nam spasa dok se fudbsl ne ocisti 8d vvv, terzinha,mrkela i kokezanije
Odgovori
17
1

Gosmmmm | 28.11.2020 u 10:09
mema nam spasa dok se fudbsl ne ocisti 8d vvv, terzinha,mrkela i kokezanije
Odgovori
9
0

JokerDjole15 | 28.11.2020 u 10:09
Nije kriv, ali je kriv što je uopšte došlo do penala!!
Odgovori
5
0

JokerDjole15 | 28.11.2020 u 10:09
Nije kriv, ali je kriv što je uopšte došlo do penala!!
Odgovori
4
0



Ложач 28.11.2020 u 12:19
Па сви који су припадници васколике назадњачке секте
3
0

XXXL | 28.11.2020 u 10:04
Nek vam Vucic opet dovede neku budalu poput Kokeze,to vam zelim!
Odgovori
17
0

XXXL | 28.11.2020 u 10:03
I ovaj Tomic se javlja sve janicar do janicara i gad do gada!Gdje si to ti igrao fudbal pa da ti mozes da odlucujes sta je dobro a sta nije u FSS.Dobar ti Kokeza pa tu niko PAMETAN nece ni doci ni na njegovo mesto ni na Tumbakovicevo eto vam savez iducih 20 godina eto vam i Vucic i onako hvala bogu korona ce to sve unistiti a narodu nece biti nidocega pa mozete to iskoristiti da Zvezdu prodlasite i pre nove godine prvakom jer cekat prolece je rizik mozda se nebude igralo.Kradite ,lazite,namestajte,otimajte Srbi od srba,podanici bedni ,jadni svako pametan i korektan vas je procitao!
Odgovori
18
3

Гооост | 28.11.2020 u 10:00
Ко би реко да и Кокезу овако бране СНС ботови. Ееее смрадови.
Odgovori
16
3

Miner pb | 28.11.2020 u 09:57
Škoti nisu imali sreće na penalima,do njih nije trebalo ni da dodje. Škoti su imali srece na žrebu!!
Odgovori
12
1

pecko pivo | 28.11.2020 u 09:56
Sta je Kokezinih botova ovde! Iste komentare su ostavili i na B92. Bukvalno iste. Hvale Tomica a smem da se kladim da nemaju pojma ko je on.
Odgovori
17
4

Bomba22 | 28.11.2020 u 09:54
Tomiću maestro, samo nisi rekao koliku premiju im je dao FSS, pet milki, ali džaba kad su babe, a Tumba kukavica, sad im kriv Pantela i Kokeza, nije nego
Odgovori
3
8

Nebo 28.11.2020 u 10:04
Odakke savezu 5 Mio???
4
2

Klisa12 | 28.11.2020 u 09:51
Nisu "gospoda" eliminisala Srbiju onim sramnim suđenjem protiv Švajcarske, nisu oni pripremali taktiku protiv Škotske, nisu mogli da trče umesto Tadića i balerina
Odgovori
3
5

Uspesi | 28.11.2020 u 09:51
BOJKOT! Zašto bojkot? U svakom sloju našeg društva potrebna je odgovornost. Savez je postavio selektora koji nije uspeo da ostvari zacrtani cilja i plasman na EP. Odgovornost saveza je postavljanje neadekvatnog selektora. Da u našem društvu postoji odgovornost ovaj savez bi bio raspušten već posle SP jer je promenio trenera pre takmičenja i nije odgovarao za svoju odluku koja je proizvela neuspeh. Zato BOJKOT!
Odgovori
13
0

07.08.16 | 28.11.2020 u 09:50
Kokeza i citava kokezanija treba da ode.Nemamo reprezentativne uspehe,niti u jednoj kategoriji,imamo preglomaznu i izuzetno nekvalitetnu ligu,imamo klanove u reprezentaciji,jedna grupa igraca ne govori sa drugog,jedn ne govore sa trenerima,drugi sa funkcinerima,pojedini igraci nece da se odazivaju na poziv,drugi opet odlaze sa okupljanja kako im je cef,najbolji treneri nasi beze od reprezentacije.Ali,nemoj samo da se vide,daj Vidica,daj ovog daj onog.Taj neko mora pored imena,da ima i znanje neko.Program.Plan.Da vidimo sta planiras,kako da reorganizujes savez,ligu,poboljsas neke stvari.Program na videlo,preznetuj ga javnosti,pa da vidimo.Ali,sve ovo je utopija,ko god da dodje,mafija ce upravljati savezom i fudbalom,velike su tu pare,a drzava ne moze sa njima da se obracuna.Opet ce da sjasi Kurta,a da uzjasi Murta.Mozda,ako i bude nekih promena,bude na kratko bolje,ali to ce biti samo na kratko.Kao neka opticka varka,dok se opet ne dodje na staro.
Odgovori
12
1

Nebo 28.11.2020 u 10:27
Bravo momce! Nase fudbalu spasa nema dok su ovi tu, I to treba svakome normalnom da bude jasno. FSS mafija!
6
0

Ragdar | 28.11.2020 u 09:50
Hahaha kakva je ovo botovska kampanja krenula, ove komentare ako nije pisala jedna osoba onda su mozda eventualno dve, pa svaki komentar pocinje ,, Tomicu bravo, Tomicu sve si lepo rekao, Tomicu svaka cast'' hahahaha od kako se Pantic obrusio na Vidica i Matica odma krece botovanje.
Odgovori
9
1

Nebo 28.11.2020 u 10:29
To su jedni te isti koji skacu sa jednog na drugi portal, I to pod obavezno na narucene tekstove.
9
0

Bbrdo | 28.11.2020 u 09:50
FSS funkcionise kao koministicko preduzece zato smo u problemu... U bilo kojoj firmi ako ne valja Ili se ne pravi profit,ili planovi firme se ne ispune dolazi do menjanja menadzmenta I postavlja se neko ko bolje I produktivnije radi posao. Nek svako krene od sebe dal bi mu neko ko lose radi vodio posao. I kad nadjes operativca,menadzera,poslovodju koji ti prave posao I rastes sa njim to pokusavas da sacuvas. platom,uslugama lojalnoscu....i ako radi dobro das mu slobodu da odlucuje u svojoj sferi a ti kao director/vlasnik mu omugucavas da je zadovoljan I da ti puni dzepove. Prosto I jednostavno ... Ali jbg Fss je Prva Petoletka iz 60' po razmisljanju
Odgovori
7
0


SimoSabrosa | 28.11.2020 u 09:48
I da smo prosli na evropsko, problem bi ostao. Ovde nije rec o sreci i penalima, problem je u ljudima koji vode nas fudbal. Sistem je los, mladi igrai rano odlaze, sumnjivi transferi, namestanje utakmica, cak i u 4,5 rangu takmičenja, skole fudbala, gde mogu da igraju samo bogata deca, a ne talentovana. Dosta vise sa pravdanjem i svaljivanjem krivice, na igrace i na vise sile, pogledajmo istini u oci, dosta vise javljanja ljudi sa niskom inteligencijom i ljudima koji imaju interes.
Odgovori
7
0

Maradona25 | 28.11.2020 u 09:46
Tomić kao Njegoš, boli istina ove koji bi da siluju i samo ruše
Odgovori
1
8


Klisa 1. | 28.11.2020 u 09:42
Glavni krivci za sve su "gospoda" koja sede u savezu,oni su Muslina zamenili Krstajicem(amater koji nije nikad nikog trenirao,nije mu isti sastav odigrao dve utakmice za redom),na kraju oni su i doveli Tumbakovica koji je totalno pogresio taktiku I sastav(raspored igraca) protiv Skota!
Odgovori
12
1

maestro | 28.11.2020 u 09:38
Naravno da nisu krivi za penale, al oni su ti koji su doveli Tumbu koji nije bio sposoban da psihicki pripremi ekipu i zbog toga je mec izgubljen, ocajan mec smo odigrali. Cilj je bio prvenstvo Evrope i ako sa ovim igracima nismo uspeli da udjemo medju 24 ekipe to je ogroman neuspeh i da imaju morala prvo Tumba pa svi za njim bi morali da odu.I vrapci na grani znaju koliko je metastazirao nas fudbal, godinama je kao mrtvak koji hoda..
Odgovori
10
1

Gost11 | 28.11.2020 u 09:27
Kakva vise sreca kakve su to nebuloze? Ili znas da izvedes penal ili ne, sutni penal kao sto je tadic pa da vidimo da li ce da odbrani golman. Ako ne znas nemoj da ga sutiras pa posle da se vadis kako je to lutrija kao da se sutira zmureci...
Odgovori
4
2

951357 | 28.11.2020 u 09:25
Na osnovu botovanja ovde, vidim da su resili da bace Tumbu pod voz, a da ce sledeci selektor biti stranac.
Odgovori
13
1

Nebo 28.11.2020 u 09:46
Tacno! Postali su toliko providni da im sve namere unapred znas.
6
0

Nebo | 28.11.2020 u 09:21
Svaka cast sendvicari, ovaj put ste izasli masovno na komentare.
Odgovori
12
1

Golfer 28.11.2020 u 09:56
Samo NEBO i tvoja glupost su neograničeni. Nik ti baš pristaje
1
8

Gate7 28.11.2020 u 10:14
Ima li većeg bota od tebe? Ko god misli drugačije od tebe i tvog gazde ti ostavljaš besmislene komentare. Smiri se, dobićeš ono što ti sleduje. Gazda je zadovoljan.
4
1

Dzane | 28.11.2020 u 09:09
Ometlati Tumbakovića, dovesti selektora stranca, Kokeza dovedi stranca da nas odvede na SP!
Odgovori
3
13


Man Vitni | 28.11.2020 u 09:09
Tomiću sve zboriš dobro, ali nemoj da pravdaš Tumbu, on je najveći krivac, a ne da se spunuje kako su krivi Kokeza i ovi drugi!
Odgovori
7
13

Aca | 28.11.2020 u 09:08
Ne slažem se ovo oko Škota, brate morali smo da ih razbijemo, ali ne Kokeza i Pantela, nego Tadić i ekipa, a sada Vidara puca po Kokezi, što nije pošteno i normalno!
Odgovori
3
15

Njeovan | 28.11.2020 u 09:08
Tomiću sve si rekao, dobra analiza celog stanja! Istina, Škotska je morala da se pobedi, ali kriv je samo Tumbaković i njegov kukavičluk
Odgovori
2
17

Lark1n | 28.11.2020 u 09:07
Tomiću ne volim što hvališ Bjekovića, ali te razumem, a Tumbaković je sve promađio protiv Škotske i FSS mora da mu se zahvali. On je bivši trener!!!
Odgovori
7
7

Uspesi 28.11.2020 u 09:52
Savez mora da se zahvali sam sebi jer je doveo tog Tumbakovića na mesto iako smo svi znali da je prosečan trener sa kojim verovatno nema uspeha.
4
0

Pecko Pivo 28.11.2020 u 09:54
Botino!
3
1

Bubamara33 | 28.11.2020 u 09:07
Tomiću, sve si dobro rekao, jeste ti Tumba bio trener, ali brate on je, sa igračima, NAJVEĆI krivac za poraz od Škotske, jer da smo pobedili sada bi sve bilo med i mleko
Odgovori
6
8

- Đole - | 28.11.2020 u 09:07
Ovaj je doktor nauka za Vidaru i Matića, barem nema suzu u oku, a nema ni batu i kuma koje bi uveo u Savez
Odgovori
6
13

RemmI | 28.11.2020 u 09:07
Šta ovde nije jasno? Tomiću pozovi na privatni čas Vidića, samo nemoj da ti ukliza, nego da ga edukuješ.
Odgovori
4
14

Realan | 28.11.2020 u 09:06
Gde je ovaj Tomić, gde radi? Pa takvi trebaju da se pitaju u fudbalu, ligi, a ne Đorići
Odgovori
4
5

Neca Golubovic 28.11.2020 u 12:14
Ne radi niti je radio igde. Drzao na foru maticni Srem iz Jakova ( na dodjem ti platu ) dok je moglo. Sad tavore u Bg zoni, gde im je i mesto.
3
0

Rankela | 28.11.2020 u 09:06
Zna li Tomić koliko su Tadić i ekipa imali premiju za prolaz na EURO, ej bre, pet miliona evra! A ispade posle svega da je kriv onaj ko im je obećao premiju... Samo u Srbiji!
Odgovori
3
15

Nebo 28.11.2020 u 09:30
Ne zna on za premije,njega zanimaju samo sendvici
3
2

Nebo 28.11.2020 u 09:36
Nije 5 nego 50, Bata Djora zaboravio jednu nulu
3
1

951357 | 28.11.2020 u 09:06
Kampanja pranja. Koliko zamena teza, stao sam na pola sa citanjem...
Odgovori
11
4

Pecko Pivo | 28.11.2020 u 09:05
Ocekivano od Tomica. Od nekoga kome su dobri Bjekovic, Stanojevic i ostali beskicmenjaci i ne mozes da ocekujes da bude protiv ovakvog saveza i Kokeze. Klasican fudbaler, tj. fudbalski radnik...karakter na nivou pevaca narodne muzike. Svi su mu dobri, svi su mu prijatelji, braca, kumovi...
Odgovori
13
7

Pierro | 28.11.2020 u 09:05
Brate, ovaj je intelektualac za Vidića, njemu drugi ne sastavljaju saopštenja, nego licem u lice, majstore kapa dole za sve što si rekao, a ne samo skloni se da bi ja došao!
Odgovori
6
12

Bombara | 28.11.2020 u 09:05
Ovom Tomiću ne pišu saopštenja i šta će da kaze kao Vidiću, Mrđi i ovima što bi da ulete u FSS a sada su 2000 kilometara van Srbije
Odgovori
4
10

Rade | 28.11.2020 u 09:05
Fenomenalna priča Tomića. Nije slučajno, Antićev đak, bio kod njega u Atletiku.
Odgovori
4
10

Romantičar | 28.11.2020 u 09:05
Da neko ne misli da sam grobar, bio sam i ostao „romantičar“, ali majke mi koliko ovi bivši igrači Partizana govore konkretnije, pametnije i ako hoćete poštenije, od igrača Zvezde.
Odgovori
5
11


Nebo 28.11.2020 u 09:15
Slazem se! Bilo bi vise sendvica
17
0

Oleg | 28.11.2020 u 09:04
Kod Tomića se ne vidi loša namera, a ni ambicija da upadnu u Savez, ako Vidić i ekipa, naprotiv, bravo momče!
Odgovori
3
12

Nebo 28.11.2020 u 09:38
Covek koji nema ambicije, nije covek, nego poltrone I sendvicar
6
1

Ivan | 28.11.2020 u 09:04
Čovek je sve u pravu! Ne mrači kao Vidić, Matić i Mrđa, nego koristi argumente
Odgovori
3
16

Lošmi | 28.11.2020 u 09:03
A može li neko da napravi razgovor sa Vidićem ili on voli sam sa sobom da razgovara i onda napiše saopštenje
Odgovori
4
8

Obijana | 28.11.2020 u 09:03
Za Škotsku je kriv Tumbaković, sa Partizanom je uvek loše prolazio u Evropi, jednostavno nije dorastao izazovu, kakve veze ima Kokeza, pa čovek im dao 5 miliona da podele ako pobede, nisu ni to znali i mogli
Odgovori
2
9

Nebo 28.11.2020 u 09:17
Ja bi Kokezu stavio da bude trener-igrac.
7
0

Jozza | 28.11.2020 u 09:03
Tomić objasnio, Matiću ovako govore oni koji žele dobro srpskom fudbalu, bez suze u oku
Odgovori
4
9

Nebo 28.11.2020 u 09:17
A pogotovo oni koji vole sendvice.
12
1

Konte Marko Mario del Tintoreto | 28.11.2020 u 09:03
Dobar intervju, Tomić sve u čelo! Bravo majstore! Ovakvi ljudi treba da uđu u Savez, ako hoće
Odgovori
3
12

IlijaT | 28.11.2020 u 09:03
Bravo Tomicu, sve receno kako treba. Da li se secate koliko je narod pljuvao Muslina dok je bio selektor, jer je svaka utakmica dobijena "jedva", pa se gradjanima nije svidjala formacija u kojoj igra....ali na to su svi zaboravili. Bitno je samo pljuvati. Mi smo zemlja za bar 4 miliona fudbalskih strucnjaka.
Odgovori
3
9

Nebi 28.11.2020 u 09:19
Muslin je odveo repku na SP, a sendvicari u propast.
9
0

kkcz 28.11.2020 u 09:42
4 miliona trucnjaka i 5 miliona sendvicara
10
0


Markizzio | 28.11.2020 u 09:02
Tomić bio pametan igrač, dobar vezni, a po ovom tekstu se vidi koliko je bistriji od Vidića i njegovog saopštenja u kome bi da preuzme Savez i dovede Mrđu i ekipu
Odgovori
3
12


Jopa | 28.11.2020 u 09:02
Sve što je rekao, u pravu je, nisu igrali Bjeka, Panta i Kokeza, odlična analiza stanja u srpskom fudbalu
Odgovori
2
12

Garaaa | 28.11.2020 u 09:02
Odavno nisam video da neko tako realno sagledava stvari. Tomiću, svaka čast!
Odgovori
3
13

Makidaki | 28.11.2020 u 09:01
Tako je Đole, ljude kao što si ti treba srpaki fudbal, a ne bata Đoru, lepo si objasnio, samo smo Škote morali da dobijemo, a zašto nismo kriv je samo selektor i njegov kukavičluk
Odgovori
1
8

Pantelija22 | 28.11.2020 u 08:59
Bistar igrač, sada dobro rekao, mi bi sve preko kolena, mnogo je interesa, mora Tumbakovića da smene, igračima treba autoritet
Odgovori
0
10

Nebo 28.11.2020 u 09:41
Igrac nije vec odavno, ispravi to brze dobices packu od sefova
8
0

Gost 212121 | 28.11.2020 u 08:58
Svaka cast na komentaru.Konacno neko iskreno i otvoreno da prica,a ne kao pojedinci koji iz prikrajka vredjaju a nigde ih nije bilo kad smo dobili Norvesku i kad smo odigrali najbolju utakmicu u zadnjih 10 godina!!Stara srpska posla...
Odgovori
2
11

U Tem Denveru | 28.11.2020 u 08:57
Da je fss strucan kao i svi ostali kadrovi, do tog meca ne bi ni doslo. Mi smo ekipa koja apsolutno mora da ide na ep kroz kvalifikacije. Znaci kakvi barazi kroz ligu nacija, direktno kroz kvalifikacije. I najjaci mi ovi strucnjaci pa covece aj nadji neki polurazlog bar pa brani te sto su ti naredili, a ne ovo, prvo cega si se setio.
Odgovori
8
2

Magiko1 | 28.11.2020 u 08:57
Bio dobar igrač, Antić ga odveo u Atletiko, pametno rekao, ne mogu biti krivi Panta, Bjeka i Kokeza, a Tumbaković, Tadić i igrači imali veliku premiju, a pokazali se da nisu dostojni trenutka
Odgovori
1
7

koolerski | 28.11.2020 u 08:54
kakva sreca,kakvi penali bre..trebali smo da ih pobedimo,da im bukvalno otmemo pobedu.
Odgovori
9
1

cccccc | 28.11.2020 u 08:53
FSS nije kriv?! Pa kriv je sto nemamo krstenog selektora od Radomira Antica, kriv je sto je smenjen Muslin kad nas je odveo na SP, kriv je zbog ovakvog stanja u domacem fudbalu, kriv je sto nemamo normalne sudije, od profesionalnog do amaterskog ranga, kriv je sto nam menadzeri sastavljaju tim... itd... dok nam se legende (Mijatovic, Jugovic, S.Milosevic, Jokanovic...) ne vrate u FSS ili u vecite rivale, nama boljitka nema....
Odgovori
14
3

Nisu jokanovic 28.11.2020 u 09:03
I milosevic legende pobrkao si nesto legende su dule savic dzaja piksi binic i ostali
4
8

Qwe 28.11.2020 u 10:50
Binic legenda? Hahahaha
2
1
951357 28.11.2020 u 15:52
Zapravo nije isto. Tada se navlacilo za Partizan, a sada za oba tima. A koji je tim bolji i ima sposobnije ljude se vidi na tabeli. Da se ne navlaci za vas, mogli su da vam ne plate licence i da vas puste da ispadnete iz lige...
MozzartJVucicevicc 29.11.2020 u 04:23
Ne, mi nismo pod lukicem dovodili igrace arsenala, rome, liverpula itd. Vama napad cine bivsi igraci tih klubova, a nama je prvi spic doveden iz 3 lige, nase.