Komentari na vest

Osamdeset dana do Engleske – Orlovi i dalje u „odelu“ iz Lisabona

r

ranzo

pre oko 1 mesec

Nemamo brkove za 442? Pavlovic bi bio idelan kao levi bek. Desno Erakovic. Obojica dovoljno brzi za Saku i Grilisa. Mozda nemaju cenarsuteve kao Trent Arnold ali najvaznije da protiv Engleza pokriju njihova krila. Zadnji vezni Gruic ili Gudelj u paru sa Samardzicem, koji igra u Udinezeu centralnog veznog, ili SMSom ako se proceni da je dovoljno spreman. Nikako ni-vino-ni-voda Lukic. Ispred njih Kostic Tadic Zivkovic. To je 451 ali Tadica i onako nema u odbrani tako da ovu formaciju mozemo zvati 442. Jovic zna da igra malo povuceno, moze neko vrijeme umesto Tadica. U napadu Mitar bolje protiv Engleza.
p

pavloviccc

pre oko 1 mesec

brz ? HEHHEHEHEHEHHEHEHE GGEGEGEG
L

Lazeta

pre oko 1 mesec

Erakovic je sporiji od Pavlovica. Ono je najgori stoper ikad vidjen! Pretrcavali ga Rusi i Madjari kao cunj da je, uz to sto je nizak on je i spor covece, protiv Kipra 5min na terenu i ostavlja igraca samog i Rajkovic spasava cist gol, klasicna vezara iz zvezdine skole, samo moze i da igra u Zvezdi i Zenitu, timovi koji su dominantni u svojim ligama.
s

srka

pre oko 1 mesec

Tekst je dobar, ali sve to mi znamo, ništa ovde nije posebno rečeno. Prva priča ide od formacije. Piksi neće odustati od igre sa tri štopera, jedini je problem što mi pored Milenkovića i Pavlovića, trećeg štopera nemamo. Ako bi ga i imali, on mora da bude komandant odbrane, jer ni Milenković i Pavlović jesu dobri štoperi, ali lideri odbrane, kao što je bio, na primer Djukić, ili pokojni Mihajlović. Mi takvog igrača jednostavno nemamo. Nisu to ni Veljković, ni Mitrović, ni Gudelj, ni Mašković i ne znam ko još nije probam na toj poziciji srednjeg štopera. Za to mesto bi nam idealno legao Dragović, on je taj profil, koji bi bio pravi lider odbrane. Potpisao bih odbranu Milenković, Dragović, Pavlović. To bi bio beton. Drugi problem je što mi bekove nemamo. Ova priča sa Živkovićem i Kostićem kao bekovima, to ne pije vodu i tu priče dalje nema. Oni ne mogu da pokrivaju aut linije devedeset i kusur minuta. Vratiće se devet puta u odbranu, deseti put će zakasniti, ili zaboraviti i prima se gol. To smo videli na Mundijalu u Kataru i ako nam to nije bio nauk, onda ne znam šta bi drugo bilo. Njih dvojica su klasična krila, nikako nisu bekovi. Oni mogu da igraju u sistemu 3-4-3, koji Piksi voli, ali bočno, desno i levo od centralnog napadača, nikako u sredini. Inače, Piksi je namerno protiv Rusije izašao sa četiri u liniji u odbrani, da bi naciji, koja zagovara taj sistem, zapušio usta i pokazao da mi to ne možemo da igramo. To nije istina. Nama bi legao sistem 4-2-3-1, ko budali šamar. Mi boljeg sistema od tog, ne možemo naći. Još kada bi se Piksi potrudio da vrati Matića, koji sjajno igra u Lionu i koji bi sa Lukićem bio sjajan osigurač na sredini terena, to bi bilo sjajno. Ispred njih, u napadu, desno Tadić, levo Kostić i Sergej iza Mitra. To je dobitna kombinacija. 4-2-3-1 Vanja - Gajić, Milenković, Pavlović, Mladenović - Lukić, Matić - Tadić, Sergej, Kostić - Mitrović. Ovaj tim nam treba, nijedan drugi, i onda nema koga da se plašimo. Nažalost, to Piksija nije ni na kraj pameti. Prvo, on je nadobudan i prepotentan lik i neće mu pasti na pamet da moli Matića da se vrati u reprezentaciju i drugo već vidim tri štopera i Živkovića i Kostića kako špartaju desnom i levom stranom, samoubistvo! Videli smo to protiv Kameruna i Švajcarske, a tek ćemo videti protiv, Engleske i Danske, a ne bih potcenjivao ni Sloveniju. Oni su ozbiljna reprezentacija sa selektorom Kekom, koji je mnogo lukav i namazan kouč. Imaju u napadu Benjamina Šeška, koji je sjajan igrač i kojeg ćemo teško zaustaviti, pogotovo u ovom sistemu igre. Mi nismo prošli u nokaut fazu takmičenja još od 2002. godine. Sad ćemo možda proći, ako dobijemo Sloveniju, jer iz šest grupa, u osminu finala idu i četiri najbolja trećeplasirana. Moguće je da i ovakvoj konstataciji priče koju forsira Piksi, kroz takav sistem proći grupu i tu nam je nažalost kraj. A onda će Piksi izaći pred novinare i reći, "Kažite mi kada smo poslednji put uspeli da prodjemo grupnu fazu na nekom velikom takmičenju, eto samo to vas pitam?!". Već vidim i čujem tu priču i tu ću se zaustaviti. Živi bili, pa videli.
М

Мозак у шпицу

pre oko 1 mesec

Добра анализа. Ја мислим да је управо у томе и проблем. Јесу ово играчи одиграли против Португала, али је квалификациони циклус изнело бар 22 играча. Играли су и Лазовић, Младеновић, Радоњић, Максимовић, Грујић, зависно од противника, умора, форме. Сада играју Живковић, Костић, Лукић, Гудељ, Митровић, као да су једини на свету, на једној нози и са душом у носу. Играју већ две ипо године и ништа. Ваљда је логично да неко каже да је цар го и да се проба неко ново одело.
P

Pobeda je resenje

pre oko 1 mesec

Piksi lepo da postavi formaciju 5-3-2 i pobedjujemo Englesku 100% ja garantujem za ove momke.
g

gg84

pre oko 1 mesec

Dok nas vodi ovaj priuceni 7+ prva sigurno.
P

Prti

pre oko 1 mesec

Sve ispod 5 komada od Engleza bice top rezultat.
P

Pixy

pre oko 1 mesec

Odbrana baš loša, vezni red spor, napad ima kvalitet za EP.
D

DjulaMeshter

pre oko 1 mesec

Dres iz Lisabona i igra iz Katara

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

Pa ja plačem od smeha kad god pročitam neku vest o reprezentaciji Srbije u fudbalu. Pa ljudi, mi smo na Svetskom prvenstvu primili 2 gola od Kameruna na kontru dok smo vodili 2-0 !!! Pa jel treba nesto da dodam ? Da su to bili klinci pa i da razumem neiskustvo ali ovo su matori konji od 30+ godina, Piksija da i ne pominjem. Mi grupu necemo proci, gol razlika ce nam biti bar -10 , pitanje da li cemo i gol dati. Samo cekam strucnjaka Piksetu posle da nam kaze kako smo se borili ali nismo imali srece. I da je uspeh sto smo posle 30 godina na EP. Zapamtite moje reci, pozdrav.
1

1912

pre oko 1 mesec

Nismo mogli da vodimo 2:0 protiv Kameruna kad smo gubili 1:0. Bilo je 3:1 posle gola Mitrovića pa Piksi nije išao da zatvara utakmicu kako bi to uradili Muslin ili Stanković. Najzanimljivije ste vi žalosne sove koje stalno nešto naričete nad sudbinom reprezentacije, Zvezde, Partizana. Koliko god u ovom trenutku loše izgledali valjda je naučeno nešto iz lošeg iskustva iz Katara. A i neki zakoni velikih brojeva kažu da ćemo pobediti bar na jednoj utakmici na turniru posle pet vezanih neuspelih pokušaja.

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

odg 1912....U cemu je razlika 2-0 ili 3-1...dva gola razlike druze
N

Nikola44

pre oko 1 mesec

Kljucno u Lisabonu je bilo to sto je sporac Mitrovic poceo na klupi i sto je usao tek kad je Vlahovic dobro izmorio njihove stopere. Vlahovic je ubedljivo najbolji igrac nase reprezentacije. A Piksiju je druga opcija. Jel Vi mislite da Vlahovic slucajno propusta okupljanja? Pre bih rekao da bojkotuje Piksija. S razlogom s obzirom na tretman koji ima kod Piksija.
P

Piksi Dunstercina

pre oko 1 mesec

Ne dao nam Bog da nam igraju isti kao tad. Golman: Petrovic - Odbrana: Erakovic - Pavlovic/Milenkovic - Babic - Veza: Lazovic/Zivkovic, Ilic, Grujic/SMS, Samardzic, Kostic/Mladenovic - Napad: Jovic, Vlahovic - Trener: bilo ko sem Piksija, pozeljno Ivic ili Milojevic mladji
p

postic

pre oko 1 mesec

A sto mladji Milojevic ,zar ce da trci pa ce da mu skodi
p

pocinjemo se lozit

pre oko 1 mesec

strah me vec sada a kamoli za 80 dana i potopa
S

SP

pre oko 1 mesec

Uroš Spajić je za Miloša Veljkovića Ferdinand.
P

Pley

pre oko 1 mesec

Mora da se menja i da igraju igraci koji su u datom momentu u formu (ne garantuje to rezultat ) Samardzic i Vlahovic moraju da budu starteri . Mitar sa klupe , takodje zadnji vezni zustriji i mozda nesto uradimo. POzdrav
a

analizaja

pre oko 1 mesec

Sto mitar sa klupe kada je u najboljoj formi ne razumem bas?
@

@andaluzija

pre oko 1 mesec

Zato sto je Mitrovic spor, a Vlahovic brz. Prosto ko pasulj.
S

Stefaan35

pre oko 1 mesec

Da se ne lažemo ljudi, nemamo dovoljan nivo kvalitet u reprezentaciji, a uz to nam je i selektor nedorastao ovom poslu. Na početku je sve to i nekako izgledalo, dok su igrači bili nošeni njegovim autoritetom i likom i delom majstora, kakav je Piksi svojevremeno, neosporno bio na terenu. Nakon što je početni entuzijazam splasnuo, selektor ništa novo nije mogao da pruži ekipi osim svoje prepotentnosti, koju ovaj posao ne trpi. S obzirom da smo ipak igrački ograničeni i da nije ovo suv kvalitet kao s kraja prošlog veka, ovom timu su potrebni znalci poput nekada Antića i Muslina, koji su kadri da izvkuku maksimum iz onoga što imaju. Ali takvi ljudi, što je i dokazano neće pristati da im drugi diriguju, a savezu to ne odgovara. Treba im neko sa kim će mlatiti kako hoće, zato se takvi i biraju na svim bitnim pozicijama. A to što nacija čezne za uspehom reprezentacije, njih puno ne dotiče. I na kraju, opet politika ispade ključ svega.
S

Svašta

pre oko 1 mesec

Naravno da imamo kvalitet. Kako su to Island, Vels, Grci, Česi i drugi dolazili do četvrtfinala, neki i dalje, sa daleko gorim timom. Naravno potrebno je imati i sreće u celoj priči
S

Stefaan35

pre oko 1 mesec

Poštujem tvoje mišljenje, ali meni je ovo daleko od kvalitetnog tima. Sasvim limitiran kadar sa puno nekih nedokazanih igrača. Te reprezentacije koje si nabrojao su upravo kao što si i sam rekao imale sreće i postigle neke manje ili veće uspehe, ali ta sreća dođe jednom u 50-100 godina. Ako treba na nju da se oslanjamo, gde smo onda mi...
T

Tarzanko

pre oko 1 mesec

Imamo odlične golmane, tu ne bi trebalo da bude problema. Odbrana najveći problem koji se može rešiti povratkom Nastasića koji ove sezone igra odlično za Majorku. Što se tiče stabilnosti veznog reda i to bi se moglo rešiti povratkom Matića. Takođe pričati još jednom sa Aleksandrom Pavlovićem i ponuditi mu mesto startera. Što se tiče napada, jedan napadač, a iza dvojica OM. Koristiti više Lazara Samardžića...
A

Aboubakar Oumarou

pre oko 1 mesec

Bili smo sasvim dobra reprezentacija na krilima Tadića, ali evidentno je da je drastično pao u formi, sustižu ga godine. Verovatno su to uvideli i u Ajaksu i doneli odluku da ga se odreknu. Moraće selektor više Samardžića da koristi...
D

Džukela klasična

pre oko 1 mesec

Tadić u top 5 najbolja igrača u istoriji Ajaksa, u mnogim stvarima i najbolji. Napljuvali ga na sva usta, sramota kako su se ponašali prema čoveku sa kojim su došli do završnice LŠ i igrali možda i najbolji fudbal u ovom veku. Drago mi je što su propali kao žeton posle toga
M

Megaloman

pre oko 1 mesec

Od odbrane sve kreće i tačka. Da li su to četvorica u liniji ili 3 CB, to je do selektora i pošto je on trener a ja nisam, na njemu je da to sredi. a sređuje kako? Prijateljske utakmice, pa i one u LN su mu jedina šansa da uigra tu poslednju liniju. Selektor jedva čeka te utakmice da krene da isprobava, proverava po stotinu puta. Jednostavno im ne da da se upoznaju, sinhronizuju, steknu potrebne mehanizme. Uvek ubacuje nekog novog, zadovoljava hordu menadžera gladnih provizija i novih transfera. Zavarava nas kroz to da je neodlučan, da ne zna ni sam šta bi, a itekako zna. Kao što je autor teksta lepo napisao i ja mogu da izdiktiram prvu postavu sa svega 2 - 3 varijacije. Kada dođu kvalifikacije ili neko prvenstvo odjednom postaje ozbiljan, ne luta, ali avaj, kasno je. Zadnja linija neuigrana, golova kao kiše, koje ni efikasan napad ne može nadomiriti. Ako imaš dobru odbranu, u nekoj grupi, gde igraš 3 utakmice i ne primiš ni jedan gol (ni ne postigneš) imaš 3 boda, možda i prođeš dalje uz sreću, svakako se ne obrukaš, popraviš i nac. koeficijent. Ako u takvom slučaju postigneš samo 1, jedan gol, slučajno, imao bi 5 bodova i sigurno prošao grupu. Tako ja gledam na te stvari i na takmičarski fudbal.
G

Gost 1990

pre oko 1 mesec

Mi protiv Engleske ne smemo da izadjemo sa standardnom 3-5-2 formacijom - Saka, Foden i Rashford obozavaju ovu formaciju za kantanje. Znaci tu mora 4 u odbrani, sa 2 beka/stopera, koji nece prelaziti pola, a makar su malo brzi. Krila moraju biti brza i cekati kontru i pretrcati 13km na tekmi. Znaci neka se Kostic i Zivkovic kidaju 60 minuta, pa uvesti izmene. Znaci ovako nesto: Petrovic Erakovic Milenkovic Gudelj S. Pavlovic Sergej Sasa Lukic Zivkovic Tadic Kostic Mitar
L

Letaq

pre oko 1 mesec

Nas problem nije sam u odbrani ve i u bočnim igračima koji se uopšte ne vraćaju nazad. Živković protiv Švajcarske gleda u nebo, igrač mu 30 m otišao iza ledja. Holandija je igrala 352 sa defanzivnim bočnim i pretvarala to u 532, i malo je nedostajalo za polufinale na SP.
G

Gost 1990

pre oko 1 mesec

Slazem se da sistem moze biti dobar, al kad imas u odbrani Van Dajka :) pa i Ake koji ipak igra za City, a na boku njima Dumfries, nama Zivkovic... tako da se sistem mora podloziti igracima, a ne igraci sistemu.
p

postic

pre oko 1 mesec

Nmg zajedno Lukic i Sergej ,bas su spori mnogo spori , mozda Sergej- Maksimovic ili Lukic -Maksimovic ali mislim da bi najvise dalo rezultat Gudelj-Makimovic a na stoperu ili Babic ili Veljkovic,posto su Milenkovic i Veljkovic igrali tu najvise to je sto se tice odbrane i veznih
1

1912

pre oko 1 mesec

Slažem se. Da se ne bi dogodila katastrofa protiv Engleza moraju da se zatvore bokovi uz jak defanzivni blok. Mislim samo da bi Radonjić iz kontri pravio dosta problema Vokeru i Stounsu. Ko zna da li će ga Piksi uopšte voditi u Nemačku ali ako bude tamo umesto Kostića na toj utakmici bi bio mnogo bolje rešenje.
G

Gost Vuk

pre oko 1 mesec

Naš jedini spas je da se zove Murinjo, Piksi odlazi!!!
O

Oh yeah

pre oko 1 mesec

Saglasan sam sa tobom. Da su nam selektori Murinjo ili Muslin ja bih potpisao četvrtfinale. Za dalje i nismo, realno, ali malo li je.
J

Jöle 39

pre oko 1 mesec

Ovo jeste malo ofanzivnija postava ali gledajući se najbolje pokazala jer smo sa dva napadača u ligi nacija razbili i Norvežane i Slovence i Svedjane.: na golu -Vms ( Uz svo poštovanje Petroviću,14 clean sheetova Vanje ove sezone je nešto što treba nagraditi), odbrana Pavlović,Gudelj, Nastasić, po krilima Mladenović (Kostić) i Živković, u vezi Sergej i Samardžić, ispred Tadić i u napadu Vlahović i Mitrović ( Jović se bolje pokazao kada ulazi sa klupe i u klubu i u reprezentaciji.)
@

@jole

pre oko 1 mesec

Ne može tako ofanzivno, nemoj biti smešan. Pa jedan Real nije ništa mogao osvojiti kad je vezni red bio Kros-Modrić-Hames nego je Zidan kad je došao na klupu vratio Kazemira sa pozajmice i izbacio Hamesa...
G

Guh

pre oko 1 mesec

Ne možeš da zoveš Maldinia iz Zenita u reprezentaciju i da se nadaš uspehu, jednostavno ne ide
И

И

pre oko 1 mesec

Наша репрезентација је школски пример непостојања никаквог баланса. Тим који игра да две класичне деветке и класичном десетком, односно 3 играча која не играју одбрану, морао би да буде ултра доминантан и да стоји веома, веома високо да би то функционисало. Са Митром, Тадићем и Влаховићем немамо контру, нико није брз, па не можемо стајати ниско и препустити лопту противнику, а опет кад станемо високо, одбрана нам је трома и свака добра лопта у простор је гол шанса. Некако су нам сви играчи на свим позицијама на исти калуп. Не може се направити, а да нема рупа.
i

imali smo vremena

pre oko 1 mesec

Srdjan Babic mora da bude startni stoper. Nije mi jasno zasto nikada nije probao sa Pavlovicem na levoj strani i Babicem u centrali.
F

Figaro

pre oko 1 mesec

Zato što obojica koriste levu nogu i ne mogu zajedno
L

Ladno pivo

pre oko 1 mesec

Englezi kad nisu osvojili EP/SP sa Terijem, Ferdinandom, Volkotom, Lampardom, Džerardom, Skolsom, Runijem, Ovenom... neće ni sa ovim indijancima. Nož u zube i u napad protiv pegavih. Protiv Janeza rutinska pobeda sa 3, 4 komada u njihovoj mreži, protiv Danske kalkulisati i videti da li nam odgovara X ili poraz čak
K

Kritičar iz mase

pre oko 1 mesec

Malo si dosadan s tim - pegavi. Ja sam živeo u Engleskoj i Irskoj neko vreme. Sada sam..nije bitno, ali niti su svi Englezi pegavi, više Irci, niti su svi ružni kao Runi. Ne vređam, šta će čovek, takav je. Koliko ih samo prijatnog izgleda ima u Holivudu i po svetu, koliko je samo manekenki odande, a video sam tamo itekeko lepih žena, na ulici, da ti pamet stane. Ovde je neka percepcija kako je tamo prepuno nekih gabora. Svima preporučujem da odu tamo, makar turistički, i videće da je manje više svuda isto. Srbin sam, naravno, nisam iz te priče, ali stvarno, smanji s tim - pegavi, nije u redu.
M

Modern horse

pre oko 1 mesec

Svi su ružni, samo srbi lepi. 😂 Patetika
B

Babaroga

pre oko 1 mesec

Imamo top ekipu, ako se posloži sve kako treba eto nas u eliminacionoj fazi, a tamo je sve moguće. Vidim da nam je najbolje da budemo 3. u grupi. Oooo Srbijaaaaaa oooo Srbijaaaaa oleeeeee ole ole ole ole ole ole naša pesma grmi i ne prestaje 🇷🇸🇷🇸🇷🇸
i

iz sljivika

pre oko 1 mesec

Ne brine memne napad, mene brine odbrana. Ne možemo mi da damo golova koliko možemo da ih primimo. Pavlović i Milenković su sasvim solidni štoperi, ali kada igraju za reprezentaciju deluju kao da igraju Beogradsku zonu. I ne samo oni već kompletna odbrana, sa sve zadnjim veznjacima. I ne kažem da ne žele bolje, već da se nešto u sistemu te odbrane mora menjati. Ne igrači koliko sistem, kako god da se igralo, sa 3 ili 4 pozadi. Sistem ne valja.
Z

Zzzz

pre oko 1 mesec

Pavlović nas buši i u Kataru , i u Rusiji.. Dečko se trudi,ali mnogo više štete nego koristi
B

Boris iz Beograda

pre oko 1 mesec

@ Zzzz ne znam koji fudbal ti gledas, al Pavlovic je jedina svetla tacka nase reprenzetacije u Kataru
r

rgergergre

pre oko 1 mesec

Sto pre prihvatimo da smo u samom dnu Evrope sto se fudbala tiče biće nam lakše... mozemo po nekog tu i tamo da dobijemo da se izložimo malo i tjt
P

Prti

pre oko 1 mesec

Nemamo top klasu igrace. Vlahovic jedini tu ima neki status klase ali nije ni on jos definisan kao takav. Tadic, SMS, Mitrovic to je sve zalazak karijere daleko od onoga sto su bili pre par godina. Golmani su solidni, odbrana ocajna, vezni red nema neki kvalitet tako da smo mi u sustini jako limitirana reprezentacija i tehnicki i trkacki i na klupi takticki ne postojimo.
H

Haha

pre oko 1 mesec

Problem je sto Piksi nema hrabrosti da ubaci mladje, brze a ne forsirati Tadića i Mitrovića, koje protivnici prizeljkuju. Lakse je stoperima da se nose u vazdusnim duelima sa Mitrovicem nego da jure Vlahovica. Samardzic treba biti orva opcija a Tadic neka ulazi 20, 30 minuta a posle prvenstva u futsal reprezentaciju. Vratiti Radonjica, Lazovica ne mogu spori igraci poput Zivkovica i Mladenovica na tim pozicijama.
Z

Zzzz

pre oko 1 mesec

Od Radonjića nikakve koristi nema,ni gol ni asistenciju nema u reprezentaciji. Živković mnogo bolji i Mladenović
K

Kajzer Franc

pre oko 1 mesec

Odlična reprezentacija ali za neki džudo ili sumo rvanje. Aca Mitrović 100 kila deluje ko da je pojeo prase pred svaku utakmicu isto ko i Sergej. Gledam Musijalu pre neki dan kako dribla i naniže par igrača, i shvatim da mi nemamo nijednog igrača koji ume to da uradi. Naš fudbal je bukvalno da Tadić poturi zadnjicu zagradi se i centrira Mitrović na glavu i tako sto puta pa onda prođe jednom ko protiv Portugala pa sledećih sto utakmica ništa i tako...
V

Vasilis

pre oko 1 mesec

Prosecna ekipa, bez konkretne formacije, bez jasnih prvih 11 (uz dve promene), bez sistema, bez normalnog saveza, selektor i potpredsednik (prvi covek) ne pricaju, bez normalnog dresa, bez publike, sa atmosferom “mi ih ne volimo njih bas briga”, bez ikakvih uspeha na takmicenjima, sa gomilom lazne prokockane nade i mi opet hocemo nesto? Da je ovo kosarka/vaterpolo, pa da razumem, ali mi smo u fudbalu 3. liga i kao takvima nam je mesto tu gde jesmo.
M

Mitrandir

pre oko 1 mesec

Ključni igrači su van forme kao što je Mitrović, odnosno daje golove u Arabiji ali kad dođe u reprezentaciju vidi se koliko mu je opao nivo. Kostić se raspada od odlaska u Juventus, životna greška mu je odlazak u Italiju sa njegovim stilom igre osim toga i godine ga stižu pomalo. Vlahović je večito povređen ili ga baš briga za reprezentaciju, ne znam šta je ali nešto od ta dva jeste. Tadić pri kraju karijere, odbrana standardno prosek pa i ispod toga sa igračima iz Austrijske lige i prosečnih talijanskih klubova. Još par igrača iz grčkih klubova i to je sve, kad se tako stvari postave jasno da je ovo plafon ovih igrača.
T

Tata Martino

pre oko 1 mesec

Treba ući u prvenstvo kao apsolutni autsajder! Izjave moraju biti u stilu "Svaki bod je ogroman uspeh" " Samo da se ne obrukamo" i mnogo će lakše biti kada nemaš pritisak rezultata od često nerealnih navijača u Srbiji! Ako nešto uradiš dobro je, ako ne onda pa to je bilo realno i očekivano!
n

neko1

pre oko 1 mesec

Na Euru bi trebali igrati Vlahovic, Samardzic i recimo Petrovic. Oni bi u narednim godinama uz Simica iz Milana trebali biti stubovi reprezentacije. A ako se na EP desi ono igranje po starim zaslugama i na ime onda nista od nas. Tadic se vuce po terenu, Mitrovic takodje dakle obojica su za zadnjih 20 minuta maksimum. I da, penale da ne sutira Mitrovic niposto!
N

NaMladjimaSvetOstaje

pre oko 1 mesec

Petrovic Terzic Pavlovic Simic Nedeljkovic Samardzic Sergej Kostic Tadic Zivkovic Vlahovic
r

realan99944

pre oko 1 mesec

Prosek igraci, treba biti realan i ne ocekivati nista, eventualno poslednje mesto u grupi sa sto slabijom gol razlikom,mada iskreno ni ne znam sa kim igramo evo bas posle ovog komentara cu da pogledam sa kime smo u grupi.
V

Vulex

pre oko 1 mesec

To Vlahovicu sa 3prstaa, tako i posle Engleza kad im uvalite ti i Mitro po dva komada!