Komentari na vest

Ovakva Valensija ništa ne prašta: Stotka Španaca u Pioniru, Zvezda samo na kratko zapretila

P

Prlekana

pre oko 4 sata

Sa FMP om uvek neka kuknjava na sudije. Ajte vi u KLS tamo vam je mesto u frizideru do smrznutog graska.
J

Jedini...

pre oko 7 sati

... krivac za ovaj i ovakav poraz je trener! Obradović se totalno pogubio i trenutno izgledamo za nijansu bolje nego pod Sfetopulosom, jer je očigledno da nije pronašao recept da uklopi igrače i da im pronađe uloge. Nema petorku, ne zna se ko je vođa ove ekipe, a to mora biti neko od spoljnih igrača, ili Kodi ili Batler, po meni oni ne bi trebalo da igraju u istoj petorci. Šta smo mi sinoć branili, liniju za tri nismo, a nismo ni reket. Gde mu je Izundu celo prvo poluvreme? Oni nam se šetaju kroz reket a mi bez centra, smešno, a što se tiče Jaga, dečko je smešan i nema šta da traži na ovom nivou košarke, i kada čujem Obradovića da kaže kako Jago razume šta trener traži,pa druže, džabe što razume ako ništa ne može...trenerov poraz, i trebalo bi SO dobro da se zamisli i razmisli kako će dalje. Protiv Žalgirisa na sve ili ništa...
T

Tomy

pre oko 13 sati

Zvezda jednostavno nije imala juče šansi protiv turbo nabildovanog tima koji je brži, snažniji i organizovaniji, još i u punoj formi. Nije tu Obradović ništa mogao, jednostavno su naleteli na podmazanu košarkašku mašinu koja odlično igra. Od Valensije se samo može učiti kako sa relativno no name igračima i dobrim radom, modernim pristupom igri i dobroj kondiciji možeš da napraviš elitni tim. Nema Zvezda potrebe da kuka, ima potrebu da više trenira i približi se tom nivou košarke.
K

Kako...

pre oko 7 sati

...misliš jači? Ako misliš fizički, to svakako nije, Izundu i Motejunas sila za njihove centre ali ne iskorišćeni, kao i Odželej. Valensija ima igru u od nje ne odustaju, za razliku od nas, gde se izgleda ne zna ni ko pije ni ko plaća, kao mi da li se brani linija za tri ili reket...
Z

Zeko

pre oko 6 sati

Valenciju igra odlično, u dobroj je formidobžo selekcinisana, dobro vođena u ekipi se zna ko sta radi imaju odličnu hemiju. Zvezda tu ništa nije mogla.
D

Del Boj

pre oko 14 sati

Ja se bas cudim kako je Valensija pobedila, kad ono los sudijski kriterijum?A Valensija deli prvo mesto u EL, e te sudije, stalno neki problem sa njima kad se gubi, a kad se pobedi oda radosti, najbolji, najuspesniji itd, itd...
u

u jeee

pre oko 14 sati

Sta to bese igra na niskom postu? Centri zaboravljena rec u Zvezdi. Na stranu uzasno sudjenje u pojedinim trenucima, igrali smo najgoru odbranu na svetu. Pretrcani smo, unakazeni sutevima, nista se nije branilo. Valensija igra kao nekad Golden Stejt koji mi je tad vratio veru u NBA. Potpuno zasluzeno su nas razbili. Mora da se ozbiljno porazgovara sa nekim igracima, pre svega Kalinicem, ima jedno 5 tehnickih ove sezone.
B

Branko8

pre oko 15 sati

Dobro je,spasiše mi ovaj dan.
B

Bojan BG

pre oko 16 sati

Montejunas posle dobrog početka na klupu, Nvora čim se razigra na klupu. Jago uz sav trud nije mogao da brani šut za 3 ni preko ruke. To je mogla jedino visoka petorka. Batler, Nvora, Moneke/Odželaj, Izundu i Monejunas. Obradović, standardno kasni sa tajmaut-ima. Sve u svemu, ovo je bio trenerski poraz.
F

Filip021

pre oko 13 sati

Slazem se sa tobom - Saletov poraz! Nwora sedi skoro celu 1/4 na klupi onda udje nezgrejan pa greši… Batler konstantno igra u paru sa Kodijem i ne dolazi do izrazaja skoro pa kao da igramo sa igracem manje… Montejunas dobro otvorio, pa ga preselio na klupu do kraja utakmice?? Jago nije za EL, Devonte moze da potpise za Borac… Jednostavno Sale ne moze da pronadje kombinaciju ko sa kime treba da igra. Svi kao cekamo Bolomboja, Kartera i Riveru, pitanje kakvi ce se oni vratiti… Kenan je u rangu Devontea, on ni prosle sezone nije mogao vola da ubode, a mogu misliti kad se vrati kakav ce u ovakvoj konkureciji biti… Sve u svemu izgleda da su nam svima bila velika ocekivanja, ali realnost je da ce Zvezda jedva uci u top 10. Ima kvalitet i za vise, ali to je sad na Obradoviću da dokaže.
N

Nunka

pre oko 16 sati

Sa ovakvom igrom Valensija 100 posto ide na final four,ovo je nemoguće zaustaviti.
V

V1ad

pre oko 16 sati

Utakmicu najvise izgubio Obradovic petorkom sa Jagom i Davidovcem i kasnim tajmautom kad su prvi put stigli na +10. Realno je pustio da mu utakmica izadje iz kontrole kao i protiv Pariza. Ostavio je Batlera koji je krenuo dobro na klupi a drzao Kodija koji je imao 2 poena do poslednje cervrtine kad su oni pravili razliku. Logike bez.
G

Gost "

pre oko 17 sati

Mene zanima , ako trener uzme čeledže i uspešni su ima li pravo na dodatne ili nema ? Ono u trećoj četvrtini kad su svirali prestup Nvori , a videlo se da nije bio zasto nije tražen , jer se prilazi na dva razlike
H

Hhjf

pre oko 17 sati

Ocekivao sam u tekstu neku skromnu statistiku o broju primljenih koseva, ali izgleda je komsinica u svojoj slavnoj takmicarskoj istoriji znala biti i darovitija.
P

Prcko89åå

pre oko 17 sati

A krenuli na f4..
0

015

pre oko 18 sati

Grejemu se zahvaliti koliko danas i potraziti novog pleja, jer on decko je sve samo kosarkas nije. Tomic da porazgovara sa Sasom oko centara, zasto ih ne koristi, zamisli vrati se Bolomboj i ovaj "strucnjak" ga zakuca za klupu.
S

Slavuj

pre oko 2 sata

Da bi se zahvalili Grejmu morali bi isplatiti cijeli ugovor, a još tražiti novog pleja koji košta, to može samo neko sa velikim budžetom, a očigledno da para ima, ali nema pameti što primijeti vaša legenda Čović. Previše očekujete od Bolomboja koji izlazi iz pauze od godinu dana. Niko ne može predvidjeti u kakvom je on stanju i da li se može uopšte vrati na nekakav približan nivo od ranije. Teško je vratiti se nakon povrede koja je očigledno bila teška, plus duga pauza. Ne očekujte previše.
K

Kez

pre oko 18 sati

Jedina Saletova taktika je menjanje igraca dok ne ubode pravu petorku.
K

Komedija

pre oko 19 sati

Komedija od kluba, komedija od igrača, trenera i navijača a sve ih jedan čovek plaća
N

Nemar

pre oko 15 sati

Pogledaj se u ogledalo karikaturo od čoveka .Fenjer ,a ti našo nešto da sereš jadniče.Transfer blama.
Č

Čuj ti njih

pre oko 20 sati

Kada internet botovi i lažni navijači zvezde kažu da je Obradović najgori trener hahahah pazi molim te

BesanTesteraš

pre oko 21 sati

Ako se, posle ove utakmice, bude selo i pričalo, analizirao poraz, a najviše igra Žalgirisa kod kuće, doneli prioriteti - odnosno ko šta i kada igra, prva petorka, zamene, izabrati najboljih 12, ne samo za igru, tu mora da bude i Miljenović, ili neko, ko će da im nanese bol faulovima I I četvrtini, pa ponovo na početku III četvrtine, neko ko će se žrtvovati za tim, radi pobede - a po meni je u tom slučaju Miljenović bolje rešenje za i pritom na put ne treba da ide 20 igrača od kojih 8 neće da igra taj meč (izuzev Bolomboja, Rivera i Kartera - da gledaju), Motiej mora da dobije veću minutažu, nego u prošlim utakmicama, probati sa Grejemom u prvoj petorci, kada smo egal, ako nastavi da bunari - ne davati mu više šansi, u Kaunasu prepustiti domaćinu - favorizaciju, a igrati košarku i pa Efes je skoro odrao taj Žalgiris u gostima... Batler mora da se čuva faulova, a sve ono što su noćas promašili Moneke, Batler and Grejem, pa i Nvora - uči će u Kaunasu... Igramo isti stil košarke i po meni je to utakmica svih pitanja što se tiče stručnog štaba, trenera i igrača... Utakmica koja se može lakše dobiti od nego Armani i Monako i usponu (mada mi smo do sada uvek nekako lako pobeđivsli taj Monako u gostima... Većina naših startera o izmena su stranci I a njima je 'svejedno' da li igraju kod kuće bolje ili na strani - ja bih rekao da u gostima igraju bez pritiska... Idemooooo breeee Zvezdoooo, nisu nam sve lađe potonule i dalje smo na deobi 8/9 i 10. mesta a pobeda nas dovodi na sigurno VIII mesto... Sve ostale utakmice u januaru u gostima će nadam se značiti Zvezdi I verujem da možemo do dve ili tri pobede na strani i jer sve su to ekipe sa kojima možemo da igramo i onda u Beogradu u punoj Areni Dubai - da im vratimo za ono gostovanje i da se mesec januar završi lepo kao što je i započeo lepo I Istanbulu. A nakon toga, nadam se, da se ekipi pridružuji i Bolomboj i Rivero, pa možda čak i Karter!!! Idemooooo samoooo jakoooo!!! Mir Božiji, Hristos se rodi!!! Srećan Božić svima!!!
G

G

pre oko 18 sati

Do sad dve pobede u gostima!!!
O

Ognjen Drinski

pre oko 23 sata

Najgori, ali najgori trener u EL. Najgori.
A

Ajde mrss

pre oko 20 sati

Ti ces da kažes??
O

Ognjen Drinski

pre oko 12 sati

@Ajde mrss, ćelafuto, tili si?
b

boc

pre oko 23 sata

A gde su delije? Slave kao badnje veče??? Pa zar ne bi bilo lepo da su došli na utakmicu,pa isprepadali ove Špance i podle proslavili....
P

Portista

pre oko 6 sati

Hahhahahaaa, paz da neću na Badnje veče, veče uoči rodjenja Isusa Hrista da idem da gledam jednu Valensiju alooo?! Pa gde je mozak, dečače?! Mora da se znaju prioriteti u životu. Pamet u glavu! Sportski pozdrav.

kuri

pre oko 23 sata

Рефериз имали исте боје дресова као гости. Паметном доста.
K

Kipranin

pre oko 18 sati

A ti si kao pametan ?

Alex Mano

pre oko 14 sati

😭😭😭😭😭😭
P

Preža

pre oko 23 sata

Brži i precizniji su od naših igrača i to je presudilo. Igraju moćnu košarku trenutno, dokle, videćemo?
s

srka

pre oko 23 sata

Ali ljudi stvarno, da li je moguće da jedna metropola, kao što je Beograd, nema pristojnu dvoranu sa bazenom, nego mora da ga pravi u Areni, a onda ovi moraju da se seljakaju i utakmice tokom januara igraju ko se kako snađe, sramota.
d

dzonzi89

pre oko 15 sati

Eto kolika je metropola...
s

srka

pre oko 14 sati

I sva međunarodna takmičenja, koja niko neće da organizuje, to uvaljuju nama, slepcima. A mi se upiškimo od sreće. Toliko nas cene da nam, malo, malo, uvale neki vaterpolo turnir, tekvondo, ultimat fight. I mi sve guramo u Arenu. Pravi bazene, vuci kofe vode i nalivaj, tegli strunjače. E bedo jadna.
s

srka

pre oko 14 sati

Na šta će da liči vaterpolo u Areni?! Ogromna hala, a to neće gledati ni hiljadu ljudi. Smešni smo.
s

samorealno2

pre oko 24 sata

partizan nece u top 10, a isto tako nece ni zvezda, dzaba vam novci moji sinovci :(
G

Gost "

pre oko 17 sati

Jesi ti sretan zbog toga ??? Manje mržnje a više ljubavi bar oko Božića bices sretni u životu
T

Top 10

pre oko 16 sati

Bas me briga da li ce Zvezda u top 6 ili top 10 ili nece. Meni je bitnije sta je nama napravio najveci trener galaksije, da budemo poslednji, alo bre. U sustini je svejedno 11. ili 20. ali je sramota bas biti poslednji sa timom za koji su pricali da je cilj F4.
V

Valdano

pre oko 24 sata

Zvezdina sramota, egal u Spaniji,a katastrofa na domaćem terenu. Zvezda ima dva najgora pleja evrolige i sa njima se ne može naprijed (jago i mekintajer).Grejem i Batler ,treba da imaju veću minutazu ne znam šta se više čeka i treba ih razigravati kroz aba ligu. Zvezda ne smije da gubi na domaćem terenu.
L

Luja

pre oko 23 sata

Zvezda ima ubedljivo najgoreg trenera u EL. Sve drugo je posledica toga. Što se Grejema tiče gori je čak i od Jaga.
C

Cccccc.

pre oko 20 sati

Mekintajer sa dadl dabl je najgori? Sta je sa mozgom
B

Bijadokija007

pre oko 16 sati

Dr. Prof.
M

Milk shake

pre oko 24 sata

Pustila ih zvezda
s

srka

pre oko 24 sata

Razlika između talentovanih i ratničkih ekipa je u tome, što talentovane ekipe pobeđuju i igraju sa radošću i osmehom na licu, dok ratničke ekipe moraju da iskrvare da bi pobedile, a svaki pokušaj osmeha, pretvara im se u bolnu grimasu. Eto, to je otprilike razlika između Valensije i Crvene zvezde, na žalost.
p

pozajmica od sina

pre 1 dan

ako neko pogleda statistiku iz prosle utakmice Efes sutirao 0/11 trojke dok nije pogodio prvu . Pa ne dobija se loto svaki dan prijatelji
V

Visente Del Boske

pre 1 dan

Dati otkaz Grejemu jer je sad stvarno previse i potpisati Dinvidija.
K

Kez

pre 1 dan

Zvezdas sam. Sad nisi grobari od nikavog znacaja. Zvezda igra lose, nema pozicionog napada, iako nesto damo od poena to je na individualni kvalitet i u tranziciji. Sale se ne snalazi, procitan je, jednostavno nema ideju. Mucno je gledati. Po meni je ovo najjaci tim Zvezde uz eventualno poredjenja sa onom generacijom koja je igrala cetvrtfinale
M

Milk shake

pre oko 24 sata

Cetvrtfinale cega? Hahahahhahahahah
ш

шуми

pre 1 dan

јбт у једном тренутку на терену Јаго ,Давонте ,Давидовац ,Оџелеј на петици јбт па шта ради овај човек није ми јасно ,очито да не зна да погоди петорку ,док је играо са 7 играча ми смо били добри сада када се доста њих опоравило Саша се погубио
s

srka

pre oko 24 sata

Da se ne lažemo, precenjen trener.
P

Pst

pre 1 dan

Najneorganizovanija utakmica sezone. Protiv ovih se nije trebalo njihovim oruzjem. Trci i pucaj. Klasicna koledz kosarka. Nismo uhvatili loptu u odbrani. Ovo je trebalo igrati na faul vise. Greska je u igri sa preuzimanjima. Kome je palo na pamet da cemo ove dobiti njihovim nacinom igre. Ok idemo na Zalgiris. Mozemo to dobiti. Ovi kad krenu nizbrdo nema stajanja. Kosarka nije samo sut.
s

srka

pre oko 24 sata

Au, grešiš žestoko. Ovo što igra Valensija, nije run and gun. Ovo je moderna košarka. Ljudi su avangarda, u svakom smislu, ispred svog vremena. Pedro Martinez, preozbiljan trener. Montero, igrač koji će dominirati Evroligom narednih godina, ako ne ode u NBA.
I

Ivan.,..

pre 1 dan

Nisam imao osecaj da Zvezda igra kod kuce, bilo je cudno. I pionir ima uzasno osvetljenje, mrak je u dvonari.
m

metalika moj dobar

pre 1 dan

pa i u pravu si niste igrali mada i u Zelezniku je slabo osvetljenje
s

svaka tebi cast

pre 1 dan

haha dobar si ...a ovi iz Valensije imaju bolji vid ??
d

dejan pizon

pre 1 dan

Sramota bitno da, su svi na društvenim mrezama
ш

шуми

pre 1 dan

обрадовић,обрадовић ,обрадовић

BesanTesteraš

pre 1 dan

Do pobede u Litvaniji, da se ovaj težak poraz što pre zaboravi!!! Mir Božiji, Hristos se rodi!!!

Veca1971☆

pre 1 dan

inace se svi redom vade u Kaunasu...opšte poznato 🤣

❤️❤️❤️❤️❤️

pre 1 dan

Sudjenje je veceras bilo i vise nego domacinsko ali za Valensiju, ako sudije daju dve bezsmislene tehnicke pri tome ti izbace tako bitnog defanzivnog igraca u prvom poluvremenu, sviraju slobodna bacanja za valensiju i ako faulovi nisu ni na sutu ni na ulazu, na drugoj strani dozvole tucu bez sviranja faula, onda sviraju gazenje linije Nvori kada je zvezda bila u naletu i prilazila na dva razlike, i automatski se posle toga okrece utakmica u valensijinu korist i tu je bio kraj. Da me ne shvate ljudi pogresno nismo izgubili zbog sudija, izgubili smo zbog blede igre u prvom poluvremenu za sta je Obradovic kriv zbog psiholoske pripreme igraca, dosta utakmica krecemo iz neke minus faze pa se onda juri rezultat, Obradovic je kriv i zbog pogresno rotiranih petorki, zbog nelogicnih izmena kada je ekipa u naletu... Ali sudije su imale lepu ulogu u konacnom rezultatu. A inace bilo bi me sramota da komentarisem ovu vest sa fenjerom u ruci...
P

PG

pre oko 17 sati

na stranu loše suđenje,ali što se tehnočke tiče,ne znam da li na svakoj utakmici sudije ne znaju ili je do Kalinića koji je na svakoj zaradi

BesanTesteraš

pre 1 dan

Stručni štab pod hitno mora da obavi razgovor sa trenerom KKCZ - A. Obradovićem, da se vidi lepo jer nam treba Motijeunas, koji je stvarno otkidao u prvom delu sezone, kada je većina bila povređena, druga stvar: videti šta i kako dalje bez pleja, koga nemamo, a date su ogromne pare za CMM, Grejema, kao najveće pojačanje, a on najveći promašaj; treća stvar: svi ostali iskusni treneri EL su pročitali vođenje tima od strane našeg trenera i on nas zakopava protiv Partizana, Pariza, Valensije (dva puta) i njegova rotacija igrača je za udžbenike (de, de, znam da sada ne može da se menja trener, jer smo ga već promenili, mada ni to nije nemoguće u kakvoj državi živimo, msm ima se para, tako da to ne bi bio problem, samo kada bi neko od drugih trenera pristao na to, u ovom trenutku - ima ih, siguran sam, ali da ne skrećem sa teme); četvrta stvar: napraviti prirotite, ili igramo EL. da uđemo u PLAY IN, ili ćemo da osvajamo ABA Ligu, prosto je nemoguće da se igraju utakmice na oba fronta, s'obzirom da i ABA Ligu, u odnosu na većinu drugih klubova iz EL, igramo i drugim državama; peta stvar I najbitnija, napraviti dobar skating, odraditi dobar trening i maksimalno se pripremiti za Žalgiris, jer će ta utakmica (trenutno) biti utakmica za opstanak u prvih 10 ekipa. Ono što je urađeno u utakmicama protiv Partizana, Pariza i Armanija (na početku sezone) - je nedopustivo više, da smo bilo koju od ovih utakmica dobili, mi bi sada bili u prvih 8 ekipa, samo sa jednom pobedom više, da ne govorim o dve, s kamo li - tri pobede (a btw sve tri su bile itekako moguće)... Šta je tu je, sada se Žalgiris mora dobiti u petak i valjda je i Obradoviću jasno da Jago ne može da igra EL, nikako, ni kada bi vodili 20 razlike. Razumem zašto je Jago vraćen, ali ne razumem ako ste uspeli da u toku sezone dovedete Batlera i Motijeunasa, zašto nismo doveli nekog od naših plejmejkera ili proverenog pleja iz EL). Ljudi ovakav pristup igrača i šefa stručnog štaba je nedopustivo, kada smo jako blizu PLAY IN-a, a možda i PLAY OFF-a, u pitanju je par pobeda ili poraza i sada sve zavisi od nas. Sreća u nesreći je da je Žalgiris izgubio večeras, ali protiv nas će imati ogroman motiv da nas pobede, i znate psihologiju, Žalgiris je favorit u toj utakmici, kao mi večeras protiv Valensije, prepustiti taj "pritisak" i Žalgirisu, koji "takođe mora da pobedi naš tim" - ukoliko misle da ostanu u prvih 10 ekipa na tabeli!!! Motijeunas je naš igrač, i nije mi jasno zašto ga ne koristimo, jer nam je on jedini klasični centar - odnosno 5-ica, dok Bolomboj ponovo ne uđe u ritam, a kada će to biti je pitanje za milion eura!!! Motijeunas mora da ima veću minutažu, a Jago ne sme da bude ni na klupi u sledećim utakmicama na gostovanjima u EL. Bolje je da u rosteru bude Miljenović, ako ni zbog čega drugog - zbog odbrane i faulova u prvoj četvrtini!!! Idemooooo dobar skauting i da se dobije Žalgiris u petak, kako bi se vratilo samopouzdanje kod igrača, neverica kod navijača, i sačuvalo mesto u prvih 10 ekipa EL, možda i prvih 8!!! Idemooooo jakoooo, da se vrati dug Žalgirisu konačno!!! Sada Drčelić, Tomić i Dozet moraju da urade pravu stvar za ekipu i obave razgovor sa šefom stručnog štaba KKCZ!!! Srećan Božić i Badnje Veče svima!!! Mir Božiji, Hristos se rodi!!
p

podesen

pre oko 16 sati

Montejunas je kombinacija,menadžer mu zalizani kao i treneru.Sad i Moneke prešao kod zalizanog,Davidovac,Kalina,Miljenović ,sve igrači zalizanog.
1

1980

pre 1 dan

Iskreno iznenađen sam rezultatom. Bolje smo odigrali u gostima Valensiji. Baš su nas odvalili pošteno.
T

Top 20 klub u EL

pre 1 dan

Ono kad Zvezdi nesto pricaju navijaci Top 20 kluba u EL..neprocenjivo! 🤣
M

Monako igokeu...

pre 1 dan

..vratio na fabricka i zadnje mesto na tabeli!
Z

Zvezda ide na F4 2026

pre 1 dan

Tek kreće serija pobeda Zvezde !
F

Fuzija laktasi 2007

pre 1 dan

IGOKEA TOP 20 🤣
t

teško si oboleo

pre 1 dan

sam si ostavio 10 različitih komentara
b

banence

pre 1 dan

Uzalud je država sipala silne novce i pare,kad smo Fenjerasi u EL i zadnji na tabeli...😭
T

Top 20

pre 1 dan

ZVEZDI SE SMEJU ONI KOJI SU SA 30.MIL BUDZETOM POSLEDNJI NA TABELI U EVROLIGI!
S

Samo Željko

pre 1 dan

Imate veći budžet od nas, doveli ste 30 igrača

Veca1971☆

pre 1 dan

Dokle god su tu, trošač sekundi Jago, "stare zasluge" Kalinić, "vođa ekipe" Grejem i neartikulisani Plavšić (koji ne igra ali je u ekipi) ne gledam utakmice u EL. Ne nerviram se, samo opušteno, dobili ili izgubili, *be mi se baš. Šta god da urade, njima svakog prvog u mesecu desetine i stotine hiljade evra kaćing na račun i pište im testisi za Zvezdu. Nekad bacim oko na Aba ligu jer je nebitna, opuštena, pogledam eventualno rezultat u EL i to je to. Obradovića sam cenio kao igrača ali mislim da nije trener za neki veći rezultat, dosta je i do igrača ali neki potezi koje on vuče tokom utakmica nisu rezonski a naročito neke koje ne povuče, pre svega tu mislim na izmene, bar ono što sam pogledao otkad je došao, odloženo naravno. Svaka čast ljudima koji gledaju uživo ili prenos na Tv. Da li je to ljubav ili čist mazohizam, ne znam, ali da nije zdravo, nije. Sve najbolje narode i čuvajte se.
P

Pera genije

pre 1 dan

Dogovori se da li gledaš ili ne?

Veca1971☆

pre oko 24 sata

Za tebe sa IQ=broj poena Jaga...ne gledam El
Z

Zadnji u EL

pre 1 dan

Niko igokei ne moze da zabrani da budu Zadnji u EL,to je njihovo pravo!
F

Fenjerasi iz laktasi

pre 1 dan

Cestitam vam zadnje mesto na tabeli od svih ekipa u EL top 20
G

Gost10

pre 1 dan

Iskreno, najljepse je ovdje citati komentare kad izgubi i Zvezda i Partizan. Onda se ne bave jedni drugima, nego gledaju u svoja dvorista.
D

Dr.Nebojša Čović

pre 1 dan

Ja bi ovde menjao trenera. Kao šok terapija.
D

Dr Čela

pre 1 dan

Pa ja sam preuzeo odgovornost prošli put. Al da ide Sferopulos.
D

Da li će

pre 1 dan

Moneke zapevati Srpsku pesmu? Da li će Saša popiti čašicu rakije?
b

banence

pre 1 dan

sta sad velite..smejete se komsijama gori ste za klasu..zahvalite ostoji..i povredi karlika sada biste bili ispod pod garancijom...a sta tek sleduje na gostovanjima...videli ste se u sest...necete biti ni u petnaest..a sasi cete pozeleti srecu na kraju parade..seirite i nemozere da se nasladite sl sve dodje pod svoje....
D

Dachazvezda

pre 1 dan

Sad VELIMO da si nepismen, do bola!! Zavrtelo mi se u glavi dok sam ovo pročitao! Ko Navaho šifra 😵‍💫
n

nanence

pre oko 24 sata

A htela je ona u prvih sest...pa..sad deset...neide..neide...u prvih petnaest ide ide..pustite partizan. on ima 4 ff i titulu sa zeljkom jedno 6 mesto i pokraden ff...sta vi imate sirocici od osnivanja. jedno deseto i jedno deveto i uvek bunar....tradicija statistika istorija..ubija. ali vi ne odustajete....

Bojsa2

pre 1 dan

Sa - 19 dodjes na -4 i protivnik te zgromi?! Obradovic,menja,menja,menja covek...pogubio se totalno u ovom mecu, to su cinjenice! Njegov poraz najvecim delom. Sve sam vise ubedjen,da je Obradovic daleko od ozbiljnog trenera za ovaj nivo kosarke.
b

banence

pre 1 dan

uvek trener..pogubljen..nemate bre kvalitet za ovu ligu..uzeste bodove kod kuce..igrali sa oslabljenim timovima..prve jace provere zavrsile na ovaj nacin..od igraca batler...i tu je kraj ..ostalo igraci za aba i neki od kupova..to je realnost..a smejete se komsijama koji su isto u velikom problemu ali iz potpuno drugih razloga..oni sa valensijim tamo do pred 5min do kraja na loptu..i naravno poraz..imaju i oni rupe sterlinga vanju osetkovskog ..ali imaju i kvalitet koji zvezda nema..nazalost proguta ih nesto drugo..nema plakanja ni jednima ni drugima...najbolji nacin da se uvidi gde ste.... ..

Sladjan

pre 1 dan

To su bile moje reči još onda kada se vratio u Crvenu Zvezdu... U trenutku kada imaju momentum u igri vrate se ba minus 4 on uvede Jaga i Kalini i ode voz ponovo...
K

Kon

pre 1 dan

Srpski igrači 5 poena.
M

Markusss

pre 1 dan

Ćuti, ovo je odlično. Prošlu kad su "raskantali" Efes, bilo 6 poena naših.
D

Dr.Nebojša Čović

pre 1 dan

Likes this!

Sakur

pre 1 dan

Al pazi naslova na monako Partizan i valensija zeleznik ahahahahahahaha
N

Nebitan63

pre 1 dan

Devote Graham je najveca prevara, kako je moguce da sportski sektor ovakvog igraca angazuje nije mi jasno.
M

Miodrag 1

pre 1 dan

Kako??? Pa tako što preko čitave decenije dovode promašaj za promašajem što se pojačanja tiče, a najavljuju se kao bombe na Malom kalemegdanu. Mi praktično pa čitavu deceniju igramo bez plejmekera.
b

banenc

pre 1 dan

moze pod ruku sa braunom i sejom iz partizana..mislim da nimoneke nije daleko to su druze moj bacene pare aljubav prema klubu 0
B

Baba sera

pre oko 24 sata

Davonte reče biću lider ? Mozda u karlingu. Videcemo poledilo. Mozda hoce.
P

Prijatelj Milan

pre 1 dan

Tandrčak vreteno!
Q

Qer++

pre 1 dan

Valensija,ekipa jako skromnog budzeta i bez ijedne zvezde,evrokup igraci i ocito najpusmeniji trenutno trener u Evropi koji zna sta radi u svakom trenutku.
M

Markusss

pre 1 dan

Grobar sam, ali šta pričaš? Akcionari im objavili rekordnih 35 miliona. U Zvezdinih 20-22 zvaničnih ne verujem, ali reći da je Valensijin skroman. Nonsesn.
A

Aco1980

pre 1 dan

Saša pojma nema, nemamo centra i pleja! Kraj priče!
m

mirko staric

pre 1 dan

pravice te vi grka od blata, dzabe oteraste coveveka
P

Pixy

pre 1 dan

D & D će uništiti KK svojim "radom". Nema strategije, sad ovako sutra onako. Stalno neka lutanja i traženje instant uspeha.
7

777u77

pre 1 dan

Da pratite košarku, znali bi da je ovo realan poraz i da je sasvim očekivan, pogledajte samo utakmicu Valensije u Endesa Ligi

DarthVader

pre 1 dan

Ajde da malo smirimo strasti i osećanja i da uključimo mozak. Igramo protiv tima koji je osvojio Evrokup i koji je na postojeći tim doveo 3-4 veoma kvalitetna igrača. A oni igraju protiv tima koje je sačuvao 4 igrača od prošle sezone ( Kodi, Kalina, Deda, Dobrić ) sa 20 novih igrača od kojih četvorica nisu igrali ni jednu utakmicu, a ostatak tima nije zbrojao 12 krštenih igrača cele sezone u više od dve utakmice. Da li je kriv Sale ??? Ne, naravno da nije, ne možeš da uigraš 15-20 novih igrača za par meseci, pogotovo ako pola njih provede u povredama. Majkl Džordan sa Horasom Grantom nije osvajao ništa par sezona, pogodite zašto?? UKLJUČITE MOZAK !!!
R

Realno istina

pre 1 dan

Evrokup je uzeo Hapoel. Slazem se da preko noci nista ne ide. Ali kao i u fk tako i u kk svake sezone gomila novih igraca. Nema strategije nema napretka. Bar po meni. Sad licni interesi drzava hljeba i igara... i sta vec ne zelim da sudim. Zvezdas sam u srcu i dusi ali mnogo toga nije ok po meni. Ovo je samo licno misljenje .
M

Mamma mia

pre 1 dan

Mi svake godine (i FK i KK) menjamo skoro po čitav roster. Kad znamo da to ne donosi rezultat, zašto se onda to radi?! AJDE, UKLJUČI MOZAK.
M

Mamma mia

pre 1 dan

Mi svake godine (i FK i KK) menjamo skoro po čitav roster. Kad znamo da to ne donosi rezultat, zašto se onda to radi?! AJDE, UKLJUČI MOZAK.
M

Miodrag 1

pre 1 dan

Nije Saša kriv, ali neko jeste. A to su sigurno oni iz uprave stavljaju parf na dovođenje "takozvanih" pojačanja, koji su svi kao po nekom pravilu lezi lebu da te jedem.
P

Pera genije

pre 1 dan

Mislim da mnogi ovde drame bez potrebe? Kao prvo da je na početku neko ponudio ovaj skor verovatno bi 90% posto ljudi prihvatilo. Kao drugo, mnogi pričaju kao da je Valensija neka tamo ekipa a oni su bar po meni u 6 sigurno. Imaju opasan tim, bez velike zvezde, ali kada u ekipi imaš bar 6 igrača koji su na svakoj do sad bili dvocifreni a svi opasni šuteri ta ekipa može mnogo. Svi trče, šutiraju, skaču... Malo i o nama, upali smo u njihovu mašinu, nismo ispoštovali odbranu na kojoj ovaj tim Zvezde mora da živi. Primer je Efes gde smo i pored 22izgubljene lopte pobedili a tako je bilo i na nekim ranijim utakmicama. Kinjite Obradovića? Svako živ može da pogreši pa i on, ali on ne može da da trojku mesto Grejema, ne može da odigra odbranu mesto Kalinića, Nvore, ne može da organizuje napad mesto Kodija i Jaga. Možda je mogao više da koristi Dobrića ali i on je izašao tek iz povrede. Ovaj put ne bih komentarisao suđenje jer je možda tek drugi put bilo loše suđenje ove sezone?
A

Armagedon s

pre 1 dan

Ovde je brate sve pogresno. Igramo bez centra sto nas svaki put kosta poraza. Odbrana je bila loša i protiv Efesa. Rekao sam to i tada i dobio gomilu minusa. Efes je imao isti broj otvorenih suteva za 3 kao i Valensija ,ali su sve promasili. Mi iz kornera primamo 3 ili 4 trojke uz jos par promadaja. Uvek su bili sami. Gubimo lopte i pustamo kontre . Damo trojku i ne vracamo se u odbranu. Podrzavam Sašu,ali mora da se utegne tim. Sve vise licimo na komšije.
R

Realni Arth

pre 1 dan

Valensija nije slučajno prva, znaci ima kvaliteta, ali ima i najboljeg trenera definitivno! Zvezda ima jos nade da se bori za prvih 10 mada Milano je vec na 1 pobedu, sledeca Zalgiris, tesko gostovanje, tu je zapravo najgore prosao nas komsija, i bice vraski tesko da dobijemo. Napred Zvezdo, idemo dalje, nema predaje, podrska do zadnjeg atoma! Pozdrav!
Z

Zzzzz

pre 1 dan

Ovo je valjda eksperimentalna sezona u Zvezdi i Partizanu koja je dokazala da se krenulo pogrešnim putem. Radije bih gledao i jedne i druge van play off zone sa našim igračima jer bih znao da će reprezentacija bar da napreduje. To bi imalo bar neku poentu. Ovako, em ne praviš igrače, em nema rezultata - što znači da veze ovo nema.
P

Pera genije

pre 1 dan

Svi pričamo o domaćim igračima i svi znamo da to niti je realno niti moguće, iz više razloga. Evo samo nekih, nema ih, ( nabroj te domaće koji bi mogli da igraju), ima i onih koji neće da dođu ( Jović, Petrušev, Lučić...)... Znači ta priča o domaćim igračima ne pije vodu i biće sve gore i gore. Malo pre na Areni Jakovljević i Đurović prosipaju neke nebuloze, kao da su došli iz prošlosti gde je još velika Jugoslavija gde je bila velika baza igrača, gde ti igrači nisu mogli pre 27 godine napolje.
Z

Zzzzz

pre 1 dan

@Pera genije, To je samo maestralno usađen narativ - "da je to nemoguće i nerealno". I te kako je realno i moguće. Međutim, ne postoji želja za radom i ulaganjem u decu, talente i sportske centre, već se isključivo ide na "hleba i igara" da bi se usmerila pažnja javnosti. Zamisli da su sve ove pare, milioni koji su dati Evroligi i stranim osrednjim igračima, uložili u srpske klubove, škole, sportske akademije? Pa gde bi nam kraj bio sa našim talentom za 10 godina... Ovako, ne vidim ikakvu poentu sem skupe razonode i skretanje pažnje..
P

Pera genije

pre 1 dan

To nije narativ to je jednostavno tako. E sad to mnogi neće da prihvate. Kao prvo nemamo ljude koji će kvalitetno da rade sa tom decom. Svima ili bar velikoj većini je primarni cilj članarina, drugo uslovi u kojima ta deca treniraju i igraju je blago rečeno katastrofa. To su neke školske sale u kojima nema ni " U" od uslova za igru. Dalje, ponašanje sudija koju su i u tim mlađim kategorijama jako dobro plaćene je van svake dalje diskusije, ne poznavanje elementarnih pravila a često i dolazak samo jednog sudije na utakmicu. I na samom kraju deca koja su u nekom svom svetu. Ovo pišem kao roditelj klinca koji trenira košarku 6 godina.
A

Arena Studio

pre 1 dan

😭
Р

Ремикс мајстор

pre 1 dan

Не падају ми толико тешко порази колико то што ово више није Звезда. Нису Звезда само боја дресова и грб, има нешто више од тога. Чак је овај и овакав пораз и симболичан баш на ово вече, као опомена да се не треба одрицати свога зарад туђега.

DarthVader

pre 1 dan

NE POSTOJI srpski igrač koji bi za klub ginuo više od Monekea. NE POSTOJI mogućnost da sastaviš deset srpskih igrača a da se ne napravi bar tri klana koji će jedni druge potkopavati. NE POSTOJI srpski igrač koji će igrati sa glavom, srcem i znanjem kao Batler a da ne misli da vredi bar 5 miliona po sezoni i da se neće buniti zbog toga i praviti probleme.
p

predrag l

pre 1 dan

Ti kad stižeš protivnika, izmeni sve igrače, da slučajno ne pobediš. Moto Obradovića
d

d. g.

pre 1 dan

Još jedno loše vođenje utakmice od strane Obradovića. Nisu meni igrači ništa krivi. Umesto da imamo prednost na centru mi 30 minuta igramo bez centra. Upuštamo se u jurnjavu protiv Pariza i Valensije. Normalno da smo dobili po nosu.
K

Kalabasas

pre 1 dan

Ovo je NBA kosarka nizeg fizickog nivoa ovako igraju OKC,Minesota,Denver,Boston...iz divlje trojke ide kucanje,trojke iz tranzicije,trcanje,drzi se tempo,ima gresaka izgubljenih lopti,ali oni te teraju u rizik. To mozes dobiti samo kosarkom pet na pet,centar da zida,kalina da zida,moneke...i kad promasis ,dosta ih potrosis na tu akciju u odbrani ,ne mogu da drze te procente,udjes u trku nema te.
V

Vrhunski komentar

pre 1 dan

Sale Brate pročitaj ovaj komentar. Bravo
K

Kalabasas

pre oko 24 sata

Vrh kom@ ali nemas druge opcije sem da spustis tempo,pet na pet,strugalica ,65-63,guras na centra,tako spursi su vec dva puta dobili OKC ,zabranili wembiju da sutira trojke,guraj pod kos ,puni reket,tuci ,10 igraca,zidaj u meso SGA padaju procenti,i pustis da ih njihova divljina unisti...krenes da igras s njima ,ritam ,to su serije od 22-4 za dva minuta,nema te...isto igra valensija na mnogo nizem nivou.
A

Ahahahahahahahahahahahahahahah

pre 1 dan

Ahahahahahahahahahahahahahahah
M

Milan KALENIĆ

pre 1 dan

😭
Z

Zulu warriors

pre 1 dan

Očigledno je da za veće ciljeve mi nemamo klasne plejmejkere,Grejem i Batler to nisu,Jaga ne treba ni pominjati,Kodi to nije,sad igramo 4 za redom u gostima,biće mnogo tesko
L

Lusiliu

pre 1 dan

Bice ovaj top 8 od 12 do 20 mesta isto interesantan,samo Partizan ce imati prednost domaceg terena,eventuani utesni f4 zbog interesovanja u Becu ili Minhenu.
@

@ssss

pre 1 dan

Ne treba Delije da brinu.Sledeću utakmicu će igrati u Beogradu.Zajebano je kad igraš protiv Valensije u gostima!
S

Sasonnnnnn

pre 1 dan

dabogda drzali fenjer sa grobarima
J

Jsjzj

pre 1 dan

Vidim mnogo vas kazu veceras je ekipa bila uzasna.....ekipa je uzasna vec 10 utakmica,ali lada krene batlera nworu i ostale trojke mi pobedimo....ljudi moji sasu su svi procitali,nema akciju novu,sve isto svaka tekma i naravno da gubis....pa ljudi moji oni ne mogu pick and roll da naprave kako treba 10 utakmica,svi ih citaju.....auuu na sta ovo lici niti odbrane niti napada,sasa trener limitiran....smislenu akciju nemam ali bukvalno,sve nesto silimo....bas sam se razocarao....ocekivao sam od sase mnogo vise ispade da je sferopulos 2....katastrofa od trenra do igraca

DarthVader

pre 1 dan

Najgora stvar - u prvom delu EL imali smo deset utakmica kući i 9 gostovanja. U drugom, delu EL imamo mnogo više gostovanja, čitavih deset, naspram devet kod kuće. Raspored nam je nemilosrdan. Lebe mekani...
N

Nikola22t

pre 1 dan

Prvi deo 10 kuci 9 gost.drugi deo 10 gost 9 kuci.Kakva je razlika ako mozes da mi objasnis tu matematiku...molim te

DarthVader

pre 1 dan

@ Nikola22t - Pa u tome je stvar. Svi nešto kukaju kako nas sad čekaju gostovanja... Čekaj, bre, majku mu, kakva gostovanja kad imamo samo jednu više u gostima za razliku od prvog dela sezone ???

DarthVader

pre 1 dan

@ Nikola22t - Svaki tim ima 19 domaćih i 19 gostovanja, samo Zvezdu, po kuknjavi "navijača", eto, sad očekuju silna gostovanja...
L

Lazar 1980

pre 1 dan

Volim te Crvena Zvezdo! Ti si naš ponos! podrška i ljubav prema tebi se pokazuje u ovim momentima..Idemo dalje pobedicemo Zalgiris!
s

samo

pre 1 dan

Menjam sva cetiri nazovi pleja,za jednog Jovica ili Lorenca Brauna.
M

Miodrag 1

pre 1 dan

Upravo tako. Samo mi imamo 3 pleja koji su to kao što sam ja Mikelanđelo.

Gradinaboys

pre 1 dan

Ako Nvora nije gazio liniju onda bi to moglo biti ono što je prelomilo meč. Tada bi stigli na -2. Sudija Difala je večeras bio jako bitan faktor, jer je bio toliko nedosljedan u svojim odlukama na dva kraja parketa i time je ubacio naš tim u nervozu. Ipak mislim da nije samo to odlučilo, jer je izmjena sa Jagom na kraju treće četvrtine bila veoma loša za nas gdje oni za dva minuta prave seriju 9-0. Ni Grejem nije bio produktivan u napadu, ali je u odbrani bio prilično korektan. Sve u svemu ovaj tim kad igra odbranu kao protiv Efesa može dobiti svakoga, ali večeras nismo bili dobri i nismo se sa njima potukli od početka. Ovaj poraz ne mora ništa da znači, sad imamo ta gostovanja i vidjećemo od kakvog smo materijala napravljeni.
B

BoysBoysBoys

pre 1 dan

Da je baba deda svašta bi bilo.

vozi Miško

pre oko 12 sati

Nije odbrana bila sjajna ni protiv Efesa, samo su oni težak kanal pa ništa ne mogu da pogode ni kad su otvoreni...
g

gost123456

pre 1 dan

ja zaista ne osećam nikakvu povezanost s ovom ekipom. i kada gube i kada dobijaju, svejedno mi je. čak mi je bilo malo i ponižavajuće da na badnje veče gledam onu petorku stranaca koja je i prelomila utakmicu u korist valensije, pa sam prebacio kanal. radonjićevu zvezdu sam jedva čekao da gledam i kada je gubila i kada je dobijala, to je bio glavni događaj dana. ne mislim da je obradovićeva krivica, ovo je prosto užasno selektirana ekipa i niko s njom ništa bolje ne bi uradio. ne ponovila se ovakva skupina građana, ali nešto mi se čini da će sledeća selekcija biti još gora i da se zvezda više nikad neće 'vratiti kući'.
1

149

pre 1 dan

😭
S

Sreca tu je History!

pre 1 dan

Idemo dalje,Mi smo karastrofa,Valensija odlicna,nema navijanja,sudjenje katastrofa,ali ocigledno nismo zasluzili...samo me nervira taj bezobrazluk sto samo mi dobijamo tehnicke i sto hoce oni da budu u prvom planu... Ceo dan citam Valensija nije odavno pobedila u Beogradu i dobije... Jedino dobro ove sezone je sto Zvezda svakog moze da dobije,ajde da za pocetak da vratimo za one 2 pljacke Zelenima pa polako...Jedini kiks je Partizan,samo zbog kretanja rezultata... Dobio si Pao,Oli,Real,danas izgubio... Ajmo sad reset pa da dobiemo ona g u petak!!!
M

Mileta Ilić

pre 1 dan

Ekspo sudije su još jednom pokušale da reše meč poput onog u Istanbulu kada su sasekle efes odmah na startu sa faulima koji su svi bili dosuđeni u korist tkz. zvezde i psihički uništili igrače Efesa i posle je bilo lako privesti meč do kraja. Večeras opet rekordan broj bacanja i odluke trojca shodno onome što su dobili iz expa. Današnji meč je samo još jedna potvrda da je glavni navijac tkz. zvezde u svojim poslednjim mesecima velik novac izdvojio i na sudije koje su plaćene od expa što je više medija i objavilo, da njegova mezimica napokon izbori istorijsku top 8 pobedu. Najviše slobodnih bacanja, najbolji raspored na početku i sudjenje poput ovog večeras i u Istanbulu gde sve ide mezimici u korist to i potvrđuju.
R

Realni Arth

pre 1 dan

Žeks dosadan si vise!
Z

Zeks tebra

pre 1 dan

Zeks tebra niso mogo da izdrzis da ne spomenes Expo sudije hahahaa, al bar budi hrabar da se potpises hahahaa
k

keruzzi

pre 1 dan

Kakva njihova crna pobeda u plej ofu. Oni bi dali sve ove lažne titule, a znamo čije, za jednu pobedu u osam. Nikad to neće da se desi, jer su totalno nebitan klub za evropske standarde.
U

U prolazu

pre 1 dan

Pa ovo bolje od Zeksa hahahaha. Ma ko 3 Zeksa.... Daj 3 Zeksa ili nijedan :))))))
A

AkiBg

pre 1 dan

Bolje ove pare da ste dali u nase igrace u rukomet koji da ima para bi bili velesila i klubovi i repezentacije u zenske i muske odbojkaske klubove u zenski fudbal da nasa deca i devojke mogu da imaju normalne uslove a svuda imamo talenta i kvaliteta vi dajete ovim crncima blizancima.Sramota.
M

Mileta Ilić

pre 1 dan

Ekspo sudije su još jednom pokušale da reše meč poput onog u Istanbulu kada su sasekle efes odmah na startu sa faulima koji su svi bili dosuđeni u korist tkz. zvezde i psihički uništili igrače Efesa i posle je bilo lako privesti meč do kraja. Večeras opet rekordan broj bacanja i odluke trojca shodno onome što su dobili iz expa. Današnji meč je samo još jedna potvrda da je glavni navijac tkz. zvezde u svojim poslednjim mesecima velik novac izdvojio i na sudije koje su plaćene od expa što je više medija i objavilo, da njegova mezimica napokon izbori istorijsku top 8 pobedu. Najviše slobodnih bacanja, najbolji raspored na početku i sudjenje poput ovog večeras i u Istanbulu gde sve ide mezimici u korist to i potvrđuju.
Y

Yox

pre 1 dan

Devonte moẓ̌da i najveća prevara ikada
N

NN3

pre 1 dan

Saša Obradović sa rotacijama od derbija je za ispitivanje..

DarthVader

pre 1 dan

Do sada sam maksimalno podržavao Sašu, ali posle ovoga...Dva puta dolazimo na minus 4 u drugom poluvremenu i trener Valensije zovne tajm-aut i, vrlo verovatno, samo kaže svojim igračima "Samo nastavite ovako, ovaj će sam sebe zakopati" i Sale ga posluša, izmeni petorku koja je stizala razliku i pobeđivala Valensiju i to bi bilo to. Umesto da ih potera da izjednače ili povedu, pa da POSLE TOGA menja petorku, on misli da je ovo Monako i da je Jago Strazel i da su igrači zajedno godinama, a ne par meseci pa da znaju gde i kako. Valensija je tim kojem je na prošlogodišnju ekipu dodato 3-4 igrača. Zvezda je tim kojem su na 3-4 igrača dodati ostali i to je OGROMNA razlika.
s

sadomazohizam

pre 1 dan

Kad gledam jos jedan ubedljiv poraz u EL bez realne sanse da se ista uradi, pitam se CEMU OVO, Cemu milioni koji se svake godine uucavaju u strance koje pretodno nisu uzeli oni timovi koji realno i odlucuju u finisu o titulama, pa su dopali Zvezdi, Partizanu itd. Nvora MVP?! Covek koji ne moye da probije 1:1 ni da prenese loptu preko centra. Ko tu koga ...Sta bre fali FIBA ligi ili Uleb kupu. Igras sa 7 domacih i 5 stranaca i sve super i nisi kanta za nabijanje, Plus ovo blamiranje S. Obradovica. Ne sme da preduzme nikakve drasticnije mere protiv igraca koji NECE da krvave kolena u odbrani. A ne sme jer ce zavrsiti kao i njegov prezimenjak, Tako je to danas. Platis gomilu stranaca i rade ti sta hoce. Pametan ljubitelj basketa zna da su proce o fajnal goru pa i ulasku medju osam sa ovom grupom individualaca - bajka. A deca nek se loze,
F

FT

pre 1 dan

Saša sa svojim rotacijama kao i sudija su zreli za zatvor
D

Dachazvezda

pre 1 dan

Pokidaše nas ko mače muškatlu.. Zasluženo! Od prvog do zadnjeg minuta! Pogadjaju ko nenormalni! Kapa dole i idemo dalje! Za ovim ne vredi plakati, imali smo nalet od 2-5 minuta, suviše malo za bilo sta... Naš trener... ono... 🤐🤐
C

Cane Kurbla

pre 1 dan

Op trt gevezn zajn!
V

Vladimir31

pre 1 dan

Odnos trenera i domaćih igrača isto kao i navijači, badnje veče, nema zara i navijanja, stranci raspušteni da se izigraju a protivnik pun elana i energije za gazanje!
A

Aca (s) LUKAS

pre 1 dan

😭
s

srka

pre 1 dan

Ljudi moji kakva je ekipa ova Valensija, kako momci igraju i kakav je igrač ovaj Hean Montero, gde njega iskopaše, davno nešto ovakvo nisam video. Ekipa koju uopšte ne zanima rezultat na semaforu, oni i ne gladaju u njega. I kad ih je Zvezda pritiskala i stizala, oni nisu paničili, igrali su isto. Svoju igru od početka, pa do kraja, bez ikakve zadrške. Neverovatno zvuči, ali Partizan je u prošlom kolu odigrao pametniju utakmicu protiv njih. Da li je to zbog Penjaroje, koji ih dobro poznaje, ali Zvezda im večeras bukvalno nije mogla ništa. Stvarno sjajna ekipa. Prebrza, skočna, agresivna, rastrčana i što je najvažnije ekstra talentovana. Nikako nisu slučajno prvi i ako ovako nastave, Boga mi, ne bih bio u koži nikome ko im izađe na crtu.
O

Ok

pre 1 dan

Najgora utakmica od pocetka sezone. Nismo je izgubili njihovim izuzetnim sutem za tri poena. Izgubljena je pod kosem. Nismo zatvorili jednu loptu. Sve su sto su promasili strpali u kos. Tukli gde su stigli. Sramno navlacenje sudija. Pitanje za klub trenira li Grejem sa timom. MCM do gubljenja utakmice ne postoji na obe strane terena. Pitanje za Sasu postavis li nekada na treningu zonu. Bilo kakvu. Ovi su tipicna trci i pucaj ekipa. Siroka zona bez preuzimanja. Mi stalno srljamo u neka preuzimanja. Ovo se leci timskom igrom. Nvora ne sme sam da kreira. Ostavite coveka samig i imate ubicu. Katastrofalno pripremljen mec izgubljen unapred.
P

Premudri

pre 1 dan

Aaaa,sudije znači,a? Na -skoro 20 kod kuće
Б

Бибарс

pre 1 dan

Народ одвајао од уста да би ганфури губили од Валенсије.
D

Daj faul

pre 1 dan

Za razliku od vas koji meljete redom… ziveo Zoc! A ne, cekaj…
L

L.N

pre 1 dan

Ovo sa Obradovicem je horor,kako je on trener Evrolige,to je za izucavanje.Ama bas je sve uradio da nas Valensija razbije.Dve ekipe koje igraju slicnu kosarku Pariz I Valensija su nas razvalile,dale preko 100 poena.Sada ce opet da pisu za Jaga,ali Mcintajer,Graham,Kalinic ,Davidovac,pa to su prevare od igraca.I sada kada je jasno da tesko mozemo u play off,treba se osloboditi bar njih 4-5,ali kako kad Kalinic Graham i Mcintajer imaju svaki 1 I po milion a mozda i vise po god.Ej bre Partizan I Zvezda imaju zajedno budzet preko 50 mil,a za sta?Za 14 i 20 mesto u Euroligi.Izgleda da je trebalo ostaviti Tomovica,a Obradovica poslati u Lokomotivu to je njegov maksimum.

Obradović

pre 1 dan

Lepo sam na konferenciji rekao da lopta mora da se rotira!
C

Coxyland FMP Diva

pre 1 dan

I sta sad? Jel idemo na F4? Necete vi ni u play out...
A

AK10

pre 1 dan

Pa ako nećemo u plej aut, to znači da ćemo u plej of lol..
P

Pravda Crvena zvezda

pre 1 dan

Nije Zvezda već fmp! Dokle ćete više pisati jedno te isto iako je najveća legenda fmp rekla da su fmp. Pravi navijači Crvene zvezde nikada neće priznati ovaj klub. Vraticemo ime ,grb i adresu kad tad i tražiti da svi mediji odgovaraju za nazivanje stvari pogrešnim!
D

Dr Excel

pre 1 dan

Jutarnji TV Prva: "Ja jednostavno nemam šta da krijem i cifre koje su se vrtele po medijima bar kada je KK Crvena Zvezda u pitanju nisu tačne jer je njima pridruženo nešto što je bila BIVŠA Zvezda"
D

DDF

pre 1 dan

Od sigurnog F4 u novembru,do ispod 10 mesta pocetkom januara...znalo se da cim bude krenuo ritam gostovanja i igranja duplih kola da ce sve krenuti"nizbrdo"

DarthVader

pre 1 dan

Kume, okreći monitor da vidiš svoje na vrhu tabele!

vozi Miško

pre 1 dan

Užasna odbrana od starta, a od izlaska Motejunasa u 5 minutu i raspad u napadu. Jago nije za EL, Loše vođenje utakmice, promašene izmene i neadekvatne petorke. Grejem nije plej, ako ne pogađa šuteve beskoriniji od Kenana. Ne može se dugo igrati bez centra jer onda nema u napadu ni protoka lopte ni igre sa posta ni ofanzivnog skoka. 10 mesto će biti maksimum ako ga izvučemo, a posle 4 gostovanja će sve biti jasno jer ako sve izgubimo nemamo čemu da se nadamo. Valensija nam održala čas moderne košarke.
г

гост 1312

pre 1 dan

Све могу да схватим, али ову игру са 6-7 играча то никад нећу разумети. Шта је са Миљенивићем, јел дечко толики антиталенат да нема простора ни за 2 минута? Шта је са Давидовцем? Шта је са Монтејунасом? ‘де је онај Плавшић, јел он у опште члан ове екипе? Овај дечко Грејем је дијабола, не знам који мој га не избаци из састава, гарантујем да Миљеновић не може бити лошији… Нвори ако два пут трибине викну мвп он крене да дивља као на баскету. Екипа озбиљних дивљака без смисла и реда…
P

Poljubi

pre 1 dan

grb Sale, al pre toga traži premije za Radonjin kup, legendo
B

Blinkeri

pre 1 dan

Samo jednom da vidim da centar Zvezde ostane na skoku kod suta protivnika,ali tesko da cu taj film gledati.
S

Srbija Majka

pre 1 dan

Ako nisi gledao utakmicu...ovaj poraz kada vidis izgleda veliki, i kao da Zvezda nije imala nikakve sanse, ali to uopste nije tako. Ono sto se meni nije svidjelo je da onda kada se upravo trebala slomiti utakmica, i okrenuti u nasu korist...mi pravimo seriju gresaka, i dajemo protivniku sansu da se opet lagano odljepi. Ima i nekih gresaka gdje nas sudije sijeku u nasem pravom momentumu, ali to sigurno nije presudilo u ovoj utakmici. Bojim se i da je Sasa nekim rotacijama veceras protivniku olaksao, i dao priliku da igraju svoju igru. Sve u svemu tezak poraz rezultatski gledano, ali i prilika da neki igraci porastu, i shvate da moraju ozbiljnije da pristupaju prije svega kada je odbrana u pitanju. Vidjecemo sada u nastavku kako ce to sve izgledati, ali pritisak je poslije ovih poraza gdje nam sada visi plej of, i sansa da sezona zavrsi nikada bolje u Evroligi.

Gradinaboys

pre 1 dan

Kad smo kod sudijskih grešaka više je to bio neujednačen kriterijum od strane ovog Difale, ali nismo smjeli onako da reagujemo. Ono Nvorino gaženje je pod znakom pitanja i dosta je uticalo na ostatak utakmice. Ali definitivno ulazak Jaga na kraju treće četvrtine je prelomio na njihovu stranu. Nismo dali koš dok je on bio u igri, oni su napravili seriju 9-0 za ta dva minuta i tu je bilo gotovo. Saša treba ozbiljno razmisliti da njegove minute u EL da Miljenoviću.
L

Lolol

pre 1 dan

Ovaj trener Valensije pobedio sistem Melju ljudi kako igraju Potpuno zaslužena pobeda i prvo mesto za Valensiju, svaka im cast Zvezda je tu gde jeste, možda bude 9 ili 10 i to je to i za ovu godinu Grejemu momentalni otkaz... Inace ovo j ema od ove ekipe, Valensija je pokazala sta je FF ekipa, OBRADOVIĆ i Zvezda mogu samo da im po zavide, ovaj Martinez ga odlučio od košarke... Svaka čast za Valensiju Groblje je tek raspad Žali boze bacenih i ulozenih para...
V

Vuk gorski

pre 1 dan

Umjesto da dovedemo Paskvala mi dovedemo Obradovica
N

NinaLex

pre 1 dan

Uzmite još narodu od minimalca za beogradske 2 nigerije
D

Dobri moji cigani

pre 1 dan

Biće vama jebada i ovo 10. mesto da zadržite kako stvari stoje
Z

Zeljko Pantic

pre 1 dan

EXPo sudije, ali Valensija za ovu Zvezdu Golden State.
P

Power on the north

pre 1 dan

Pregazili su nas!!!Apsolutno zasluženo,preozbiljan trener Valensije ozbiljno je skolovao Sasu !!!Ovaj mali Gream je za zatvor!!
P

Predrag Užice

pre 1 dan

Da li postoji iko normalan da prati ovo sipanje u beogradske rupe bez dna dok se deca na onkologiji leče sms porukama
R

Rosso

pre 1 dan

Sudije su bile kriminalne, mi u odbrani rasulo, a Valensija igra NBA kosarku trci i sutiraj, to je to, dovoljno za poraz..
Ј

Јосиф

pre 1 dan

Нажалост још увек има људи који нису схватили да Саша Обрадовиќ може да води само дивљачке екипе какве је видио кроз каријеру типа: Монако,Алба,Локомотив Краснодар!! Једноставно човек нема игру,нема нацртан напад,једино транзиција,трчи и пуцај! Одбрана нула,организација позиционог напада нула.Ко мисли да са Изундуом,Грејемом и Мекинтајером може да се игра топ 8 ЕЛ мислим да неразуме кошарку! Сада је бар јасно да нам остаје дефинитивно борба за трофеје против Партизана,и да схватимо да је то реалност!!
1

1980

pre 1 dan

Slažem se. Nemam ništa protiv njega ali Saša nije trener za visoke domete.
J

Julijun

pre 1 dan

Brate posna hrana ceo dan, to nije moglo da se pobedi. Ja sam igrao jednom utakmicu na veliki petak, jedva poluvreme izdržao, nabili mi se pasulj i oslić u dušnik, jedva sam vazduh uzimao
B

Bnm

pre 1 dan

A NIGERIJCI NA POSTU I TO SAMO NA VODI 🤣🤣🤣
0

011

pre 1 dan

Pa vi nista ne znate... Ubice vas Sasa.
A

Akica1982

pre 1 dan

Drago mi je zbog ovog Plavsica,tako čovjek viče da je to nevjerojatno i ova novinarka što uzima izjave po nekoliko minuta ispituje sve.TUZNA TV.
B

Bnm

pre 1 dan

USR.SE VAM SE NA F4... MISLIM ČIMA I DRČELA SU VEC TAMO, ALI OSTALI OSTAJU UZ TV EKRANE 🤣🤣🤣 NIJE NI CUDO STO VAS VALENSIJA ODRALA KAD VAM IGRACI I PREDSEDNIK BLEBECU O F4, I PLEJ IN CE NA KRAJU IZMACI
M

Milan8484

pre 1 dan

Sramota kakav je ovo trener, onaj niz pobeda je bio samo na neku atmosferu. Ovo sad kako vodi ekipu, amaterizam.
Z

Zvezda le

pre 1 dan

Dobio je 22 igrača, raspored najbolji i opet gubi. Ćelava prevara mora da leti iz kluba već večeras!
D

DosijeX

pre 1 dan

Sudije katastrofa!! A Obradovic nek se zapita šta radi.. 2 puta ti se ekipa vraća na -4 i znaš da Izundu treba radi odbrane i skoka i ti ga vadiš van.. Ubacivanje Jage sam si se osramotio svoje trebnerske licence
Z

Zeljko1212

pre 1 dan

Divlja ekipa i to je to, igraju za sebe, trener izgubljen u prostoru, nema sta realno od 12 do 14 mesta, dok presednik najavljuje F4
r

realno85

pre 1 dan

mislio sam da je ovaj obradovic dobar trener i da je ono prvi put bilo splet nesrecnih okolnosti, korona itd. al decko je teska dijabola. opet domaci igraci sede na klupi kao i u prvom mandatu. stranci divljaju. kodi kao da mu je sin, jago da ne komentarisem. ajde neka mi neko objasni zar je moguce da je mali miljenovic losiji igrac od grahama i jaga. eto necu dalje. jadna zvezda s ovoakvim trenerom
p

podesen

pre 1 dan

Misliš da ga gazda Monaka 2.puta pedalirao džabe.
r

realno85

pre 1 dan

mislio sam da je ovaj obradovic dobar trener i da je ono prvi put bilo splet nesrecnih okolnosti, korona itd. al decko je teska dijabola. opet domaci igraci sede na klupi kao i u prvom mandatu. stranci divljaju. kodi kao da mu je sin, jago da ne komentarisem. ajde neka mi neko objasni zar je moguce da je mali miljenovic losiji igrac od grahama i jaga. eto necu dalje. jadna zvezda s ovoakvim trenerom
P

PES13

pre 1 dan

Zvezda je igrala najbolje sa skraćenom rotacijom, od kako se vratio Grejem i još neki, Obradović se totalno pogubio. Kodi klonuo.. Zar nismo providni sa startnom postavom i Montijunasom... jer možemo nekad da promešamo karte, baš smo laki za skautiranje. Izundu mora ranije, Nwora isto ranije da se uvede u tekmu, a ne uvek iz nekog minusa...ubacivanje Yaga je znak nemoći i put ka znamo već čemu. Dobrić je morao da igra odbranu više, a on ubacuje npr Davidovca a oni duplo brži? E sad se vidi zašto je ona pobeda protiv efesa iako ubedljiva svima nekako bila gorka
E

Eeeer

pre 1 dan

Ovo vam je rođaci bila košarka dvadesetog veka s zaostalim jugoslovenskim nasleđem protiv košarke dvadeset i prvog veka. Toliko.
G

Gospodinnnnnnnn

pre 1 dan

Hoce li bilo ko da meni kao coveku iz fudbala objasni koji su kvaliteti Sase Obradovica? Po meni ovo moze da bude samo ne znanje ili da ga igrace ne siusaju?
M

Mookie Blaylock

pre 1 dan

E da je drug Tito živ!!! On ne bi dozvolio ovakvo brukanje svojih blizanaca.
D

Delije iz parka

pre 1 dan

Opet smo se ponadali
P

PFK

pre 1 dan

Poslednji poziv putnicima za Zeleznik, sa perona 106. Poslednji poziv za Zeleznik, peron 106.
D

Daj faul

pre 1 dan

Morate da pojacate zvucnike, ne cujete se sa mesta broj 20…
х

хаха

pre 1 dan

чуј овог фењераша, паћеника. Додуше, први на табели, али одоздо 😂
H

Humska 01

pre 1 dan

Čuje se cepanje mrežice u Istanbulu '92! Idi Kebo sanjaj top 8! :D
T

Tvrle

pre 1 dan

Sad je već jasno da je Grejem promašaj. Kodi u grču, raspucao se na kraju, kad je gotovo. Osim Monekea svi u padu forme, čak i Nvora. Šta je sa Odželejem? Sale, bre, gde ti je odbrana? Pa, probaj bre sa Miljenovićem i Dobrićem. Prvi nije ni igrao, a drugi dva minuta. Ovaj poraz već ide na dušu trenera. Imam utisak da bi Barcokas, recimo, razbio sa ovakvim timom, a Sale se povremeno gubi...
H

Hanter

pre 1 dan

Prodajte ovog Grejema i Jaga,pusti malog Miljenovica malo
A

Avenger

pre 1 dan

Dokle više ove petorke bez centra... Pogotovo protiv Valensije koja nema pod reketom jakog igrača i gde je jedino tanka, plus da ne pričam o našem defanzivnom skoku...
M

Mm lice

pre 1 dan

To bi bilo to što se nas tiče. Eventualno kao 10-ti a to je nemoguća misija.
К

КилБил

pre 1 dan

Много лоша утакмица никако нисмо могли да успоставимо темпо који нама одговара и пустили смо се у трку са тимом коме то одговара, суђење нећу коментарисати...
m

milan800000

pre 1 dan

Drzava pod hitno i jedne i druge mislim na Partizan da privatizuje pa neka bacaju "svoje" pare na crce i na leba i igara...Koliko god.jedni ili drugi pricali kako drzava daje vise para obima ili onima
D

Daj faul

pre 1 dan

Kad kod… ali KAD GOD igra Jago mi brzinom svetlosti na dvocifreni minus! Jel ste vi ljudi realni!? Jel toliko ne vidite!? Ja bih igrao sa 4 u polju, isto nam dodje! Terajte ga bre vise u tri lepe…

Shdzbhd

pre 1 dan

Utakmica izgubljena u 1 cetvrtini , mislio sam da sale je ozbiljan trener ali se varam , pustas jaga i davidovca na egal utakmicu i prave razliku i zavrsena je utakmica , pocinjas bez Nwore koji je najbolji igrac u ekipi , srecni praznici i sportski pozdrav
M

Mursijal

pre 1 dan

Za košarku svaka čast ali smeješ li fudbala sa nama valensijo??
b

besraman

pre 1 dan

Realno pustila ih Zvezda žurilo se crncima kući da slave badnji dan
D

Dileje Sever

pre 1 dan

Obradoviću neznalico.
m

miha1990

pre 1 dan

Nešto mi upada u oči, nešto možda neprimetno kod većine. Skok, građenje skoka, ponašanje u odbrani. A jel znate ko to radi sa igračima? Glavni trener ne. Rade pomoćnici i u jednom i drugom srpskom timu. Te neke sitnice koje znače utakmicu rade sa igračima pomoćni treneri koji primaju platu za to. A i u jednom i drugom našem timu to je glavni problem. Neša Ilić pogotovo da se stavi na tapet zašto je to tako! Za šta prima platu.
R

Rodman93

pre 1 dan

Hshahaha, počinje tekst pričom o sudijama. Neka neka...
N

Najgori sam

pre 1 dan

Ja sam sebi, sto se svake godine palim da cemo nesto uraditi... Ja ne znam... prisjela mi je vecera kad vidim rezultat, igru ne bi ni komentarisao. Sto neko rece, lagan bol medju nogama kod pojedinih igraca. Nije ovo Minesota, Denver, Juta...trci trosi lopte...
I

Izvor

pre 1 dan

Jednostavno ne mogu da shvatim neke Obradoviceve poteze
A

Ahahahahahahahahahahahahahahah

pre 1 dan

Ahahahahahahahahahahahahahahah
M

MM1989

pre 1 dan

Sudijski kriterijum definitvno odlučuje na Zvezdine rezultate, priđeš na -4 i svira se nepostojeći aut. Na stranu to što ova Valensija od 100 metara da baci pogađa lagano.-
K

Kuguar

pre 1 dan

Saša obradović sada prihvatio odgovornost za poraz. Kaže da je greškom pripremao taktiku za utakmicu sa baskonijom a ne za valensiju. Saradnici mu pomešali papire u fioci. Čudno deluje ali je tako rekao

Sasa Jovanovic

pre 1 dan

Sramota prvo igrače zvezde i trenera Obradovića bili smo očajni najgora nada utakmica,uvek posle dobre odigrano kosu.
H

Hahahahahahhaha

pre 1 dan

Zvezdas sam ali pojma nemamo ni mi ni grobari. Razbijemo Efes koga svi delju u Turskom prvenstvu i idemo na F4 hahaha a onda dodje Valensija i rasturi nas kao zvecku. Vrlo brzo idemo i mi u minus i ocekuje nas teska borba za deseto mesto. Cemu ovolike pare, ovoliki budzeti, ovoliko stranaca i kod nas i kod Partizana. Unistili smo i reprezentaciji a klubovi tek nemaju nikakav uspeh. Dajte sve nase i dva, tri strana igraca pa kako nam bude. Bolje da igramo i Evrokup nego da punimo dzepove nekim strancima a za nasu decu nema ni minuta ni para. Uzas smo i mi i Partizan, blagi uzas.
D

Delija57

pre 1 dan

Ubili nas, ali ona “linija” Nwore, ljudi moji…. Posle toga smo se raspali, šta da se radi. Ali eto vam ga Grejem, pre bih Yaga gledao, bar zna svoje limite..
в

велики штрумф

pre 1 dan

Сале је ФОРА тренер. Изваћарио на Звездаштво. Чим пн почне да прича о доброј одбрани, још да пре утакмице објашњава како ћемо ми то бранити, па као да ће он нешто да постави у неким фауама меча - обавезно примимо стотку и будемо разнизани! Каснинса тајм аутом, неке чудне измене… Она петорка са Јагом, Грејемом, Давидовцем на крају 1/4 и полетком 2/4 - па Плавшић је одмах рекао са је то проблематична петорка одбрамбено. За тих пар монута док су они били разбили су нас и направили велику разлику. А он први тајм аут зове тек на -10! Невероватно. И чудне измене, без концепције. Изундуа убацио тек кад смо примили 50+.
D

Djape45||

pre 1 dan

Srećan Božić i badnje veče svima. Očigledno nam ne odgovaraju ekipe koje igraju u ultra brzom ritmu i to je na stručnom štabu da reaguje. Valensija zasluženo pobedila ali evo ovo večeras je kako sudije sa jednom odlukom okrenu meč. 64-68 Nvora daje 2 poena ali umesto -2 sudija izmišlja aut i od tog momenta kreće serija 14-0 Valensije.
0

015

pre 1 dan

Kakve neshvatljive odluke i petorke Obradovica, vrati se Sfero sve ti je oprosteno!
R

Ruz

pre 1 dan

Trener amater. Divlja košarka. Ispadamo iz deset nema više sumnje.

Dragan Prokic

pre 1 dan

Zvezda jeste igrala večeras mnogo loše to nije ništa sporno ali u trećoj četvrtini Difala i drugari su rešili utakmicu onim samo njima vidjenim gaženje linije na 4 razlike. Posle toga je bila rutina Valensije.
D

DDSS

pre 1 dan

Primis 35 poena u prvoj cet, preko 100 do kraja, i onda pricas kako si ekipa koja igra i sve polazi od odbrane, eto samo toliko… srecan praznik svima. Hristos se rodi
B

Baja Mali Knindža

pre 1 dan

😭
K

Kimibk

pre 1 dan

Na 68 64 sudije sviraju Nvori da gazi liniju, niko sa klupe ne reaguje, na usporenom snimku se vidi da nije gaženo. Posle kreće silovanje u napadu i to je to. Krećemo sa haosom kao prošle godine.... Dalje po starom.
V

Vuk gorski

pre 1 dan

Obradovic limitirani trener,unistio nas je sa Jagom i nije mu bilo vidljivo posle prvog ulaska Jaga kod jedan razlike za Valensiju nego ga uvodi na cetri razlike i Zvezda se ponovo raspada
Z

Zola018

pre 1 dan

Ljudi su nas samleli. Idemo dalje
R

Redstarbari91

pre 1 dan

Ozbiljna kradja, baš ozbiljna
Z

Zola018

pre 1 dan

Ljudi su nas samleli. Idemo dalje
Г

Геџа - Србијанац

pre 1 dan

Изгледа да је до презимена тренера. Овакво вођење је баш упитно, макар мени као лаику. Друго, Грејам? Навикавање? Које је навикавање да промашиш целу конструкцију? Јаго? Изунду не игра против ових? ЦММ? Стрелац небитних кошева.
M

Maler

pre 1 dan

Koliko poena su dali srpski igraci za Zvezdu? Ili to od ove sezone nije bitno, kao sto je bilo proteklih? Koliko mladih sprskih igraca je igrali, ili sada ni to nije vazno?
n

nije lepo smejati se tuđoj nesreći

pre 1 dan

A smejali ste se nama što su nas pokrale sudije u Valenije eto vam ga sad
A

Asistent

pre 1 dan

Sa komsijama pod ruku ,pa borba za top 18!!!Ponizenje za ponizenjem....nije problem izgubiti ali ovo postaje cirkus!!!
B

B.C

pre 1 dan

Opet preko 100 primljenih poena! A poslije Efesa , idemo na F4! Sa ovakvim odnosom prema obavezama nema vas ni među 10! Pa protiv raspalog Efesa 22 izgubljene lopte! Večeras ko zna koliko , nisam stigao izbrojati! Na -6 ubacuje Yaga da nas vrati na -13! Nemam riječi osim da me Obradović sve više negativno iznenađuje!
P

Prdoje

pre 1 dan

Ne treba se zanositi, nema ništa od ovoga. Ekipe iz ULEB kupa Valencia i hapoel na vrhu Eurolige. Crvena Zvezda godinama ne napreduje. Tko god da je trener nema napretka. Iako je moje mišljenje da je Saša Obradović isti trener kao što je bio igrač, neusredotočen.
N

Nekako

pre 1 dan

Mi deluje da se Sale bas pogubio. Nzm zasto ali zadnjih 5 utakmica kao da je drugi trener. Cak i pobeda nad efesom je vise zato sto se oni raspadaju nego sto mi igramo dobro.
M

Milos 1980

pre 1 dan

Ocigledno je pustila zvezda ovai mec,vise joj odgovara da Valensija bufe prva,a i cuva se snaga za F4 !! Sad po brejk,samo da opet ne puste Zalgiris...
N

Neutralni posmatač

pre 1 dan

Je l sme baš ovako da se nalupa zvezdana, siguran učesnik f4 i stub srBstva pred domaćom publikom koja neće da navija?
1

1989 DS

pre 1 dan

Treba da ih je sramota😡
T

Ti si moj bol

pre 1 dan

A jbg, na -4, 1 izgubljena lopta Nwore I drugu ne gazi aut liniju. Falilo je malo u 3oj da se okrene. Prvo poluvreme katastrofa I sudjenje odavno nisam video gore.
d

dale23

pre 1 dan

Surova realnost Partizana, a za zvezdinu stotku je kriv sudijski kriterijum?! Ko vas je zarobio ?! ko vam pise naslove, Andricev Venac?!
D

Dachazvezda

pre 1 dan

Pokidaše nas ko mače muškatlu.. Zasluženo! Od prvog do zadnjeg minuta! Pogadjaju ko nenormalni! Kapa dole i idemo dalje! Za ovim ne vredi plakati, imali smo nalet od 2-5 minuta, suviše malo za bilo sta...
J

Ja i ti

pre 1 dan

Bitno da je Dobrić sa badnjakom ušao..... 106 poena primiti... Strašno...
P

Princex

pre 1 dan

Sta kaze Drcela, kupuje karte za navijace za F4 u Atini...
D

Darko Pančev i Olmeta

pre 1 dan

E slepci jedni.Stvarno ste me razočarali
A

Avenger

pre 1 dan

To baš mrzim, pogotovo od ljudi koji su juče zašli u sport. Umesto odmerene izjave da će se tim boriti da ostvari što bolju poziciju, svi daju bombastične izjave i posle se pitaju zašto ih ljudi pljuju...
D

Drčela

pre 1 dan

da se šutira nogom u bulju ako ovo 10. mesto zadrže do kraja
G

Gahahahahaha

pre 1 dan

Samo luzeri krive sudije kad te oderu sa datih 106 poena…
К

КилБил

pre 1 dan

Нису судије биле Х фактор ужасна утакмица Звезде свакако, али да је суђење било очајно, јесте
H

Head hunters

pre 1 dan

Raspad sistema 106 poena na svom terenu
у

ужас

pre 1 dan

На -4 судије свирају гажење линије Нвори,уопште је није газио и то би било -2 где је Валенсија већ била сломљена и утакмица би отишла у тотално другом правцу,а ово није први пут да намерно или ненамерно гурају противничке екипе,што наравно не умањује чињеницу да Обрадовићу трена много времена да нађе праву петорку.Од следећа 4 гостовања мора бар 2 победе ако желе неки прикључак

Željko S.10

pre 1 dan

Tačno! Perfidan potez u tom trenutku kad smo bili u naletu, i taj momenat je prelomio utakmicu.
@

@ssss

pre 1 dan

Dali su vam preko 100 poena.Ne blamiraj se.Kakve crne sudije!

Alex Mano

pre 1 dan

@ Željko S.10 ZGAZILI zvezdanku a places zbog sudija 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

Macannn

pre 1 dan

U par navrata sam se zapitao da li gledam Aba ili Evroligu zahvaljujuci izmenama i rotacijama koje nikad necu moci da razumem. Pritom se sve to desava u jako vaznoj utakmici protiv lidera Evrolige na domacem terenu. Sacekacemo i Grejema, cekali smo mnogo gore igrace, ali ovoliko sansi u ovako bitnoj utakmici je previse. Jedino to vidim kao razlog zasto Zvezda ima toliko amplituda u igri.

Fear The Beard

pre 1 dan

Srecno Badnje vece,Mir Bozji,Hristos se rodi.Veceras apsolutno uzasna utakmica,po svim pitanjima.Igraci u rasulu,konfuzni,ogroman pad forme,energetski,jeziva odbrana,kilav napad.Pojedinci ispod svakog minimuma,neki zaista nisu na nivou EL.Obradovic uzasno vodio utakmicu,koja je i prelomljena vec u 1/4.Imali smo momentum u 3/4,ali,to je bio sam kratkotrajni bljesak.Trener je ukanalio utakmicu dozvolivsi sebi da Jago uopste i bude na parketu.Posle je bilo kasno.Devalvirali smo pobedu protv Efesa ovim porazom.Bas,bas lose.
s

srl

pre 1 dan

Montero na turbo pogon
L

Letac

pre 1 dan

Sasa ponavlja greske koje je i Grk pravio. Nemoguce da ti Dobric i Davidovac presede skoro citavu utakmicu na klupi dok se stranci ispucavaju, ne trce nazad i ne igraju odbranu, cast pojedincima! Utakmica u kojoj ti treba cvrstina, kontakt, skok, bacanje za loptu, trcanje! Grejem nije za Zvezdu, Jago nije za ovaj nivo takmicenja i tacka.
o

očekivano

pre oko 16 sati

Šta očekivati kada u timu imaš Batlera, Nvoru, Monekea, Grejema, CMM… Svaki od njih traži loptu i svojih 15+ šuteva po utakmici, a kada to nemaju uzimaju se nerezonski šutevi kako bi se ispunila kvota. Niko od njih nije šljaker i bez lopte malo toga rade na terenu. Obradović je posebna priča…
M

Mit

pre 1 dan

Prošao je medeni mesec odavno. Divlja smo ekipa, a Saša nema kapacitet za nešto više. Valensiji svaka čast, najlepša košarka u EL.

Bojan Bojan

pre 1 dan

najlepse sutira za 3p.. Kakva kosarka kao Pariz prosle godine..
M

Mit

pre 1 dan

@Bojan Bojan komentar ti nema smisla, pogledaj kako se krecu i kako lopta ide, u 80% situacija su sami na šutu.
s

stv

pre 1 dan

Kako loše pripremljenja utakmica stručnog štaba, upustili se u trčanje sa timom koji ih je pretrčao ko Usein Bolt
L

Lakrdija

pre oko 24 sata

Sami igrači kažu da nisu ispoštovali dogovoreno i trener je potvrdio da nije trebalo da se igra tako..Mislim da je Sasa hteo nešto sasvim drugačije..
K

Kao

pre 1 dan

raspojasana rulja bez trenera ....... Što bi se Bolomboj vraćao,kada naš trener ne koristi centre uopšte .......
G

Gost i c

pre 1 dan

Jel se broje poeni domacih igraca za Badnje Vece? Pitam za druga
D

Daj faul

pre 1 dan

Jel to onaj onaj drug sto broji poene u Monaku?
V

Vasilis

pre 1 dan

Postajem bot, ALI Sasa Obradovic je najveca greska uprave Zvezde! Lepo je rekao Uli Henes “Gde se navijaci pitaju, to je druga liga”.
1

100% tačno

pre oko 16 sati

Upravo tako. Gledam pre neki dan, na početku priprema FKCZ, navijači dolaze pred svlačionicu igračima, kao onaj vođa im drži slovo… U Nemačkoj, Engleskoj, Španiji ili nekoj četvrtoj, normalnoj zemlji, pendreci bi radili da samo priđe tuda neko ko nije deo kluba.Terzić kao drži govor “ima da vas nema”… Uprava se dodvorava navijačima, a ovi ćite na malverzacije, bogate se i jedni i drugi glumeći ljubav prema Zvezdi.
Б

Блок13

pre 1 dan

S

Stefan98t

pre 1 dan

Kakav lagani bol u genitalijama...106 poena...
M

Markoms

pre 1 dan

Pa zar mislite da je neko strasno doziveo ovaj poraz od nasih igraca?skoro niko,a i oni Koji Jesu su manjnat ako da...sve je ovo normalno
g

goxy172671

pre 1 dan

pljacka, oba puta kad smo prisli na 4, dve velike greske sudija. plus jos mnogo gresaka
E

Evo banke

pre 1 dan

Ahahaahaha,odvaljivanje sa 60% snage,cestitaj,ne kmeci...
1

115

pre 1 dan

Ma bas su nam krive sudije. Izgledamo kao banda na terenu. Dva pleja Batler i Kodi, energija kao da su tek skinuti sa infuzije. Jago, Grejem, Davidovac tuga...
1

1980

pre 1 dan

.....