Komentari na vest

Porazi koji paraju srce: Posle Žalgirisa i Pao oteo trijumf crveno-belima

p

profander67

pre oko 1 mesec

Čitam komentare i ne verujem. Kao sve smo živo razbili al nas pokradoše jadne. Ova ekipa će se ubrzo raspasti i trener će otići. Jednostavno, većina igrača ne može da igra Evroligu, neki ni Evrokup. Sve to liči da smo blizu a u stvari smo jako daleko. Ovo je maksimum ove ekipe. U svakom smislu. Ne vidim kako mogu bolje kad su limitirani. Užasno spora, kilava, mekana ekipa Dzabe lucidnost i inteligencija kad ne možeš. Moć u sportu je najvažnija. Naravno i borbenost. Ovo je sve više atletska košarka. Ljudi se čude kako Mitrovič, Dobrić , Lazić, Gedraitis, Daum Plavšić, Davidovac pa i Mekintajer , Kalinić i Nedović ne mogu da probiju protivničkog igrača i idu na ulaz , izvuku faul i dodatno bacanje . Čude se ljudi kako nam ne sviraju faulove . Ne sviraju nam jer niko od pomenutih ne može svojom brzinom i eksplozivnošću da pobegnu protivničkim igračima u prodoru ka košu. Sinoć smo videli samo dva ili tri prodora....Jago , Mekintajer i Teo nekim čudom po jednom...........Samo nas je šut držao u egalu........i solidna igra u odbrani....Kad je Pao zategao odbranu nigde nas nije bilo.......Ljudi su nam oduzeli mnogo čistih lopti....Teu, Kalini , Plavšiću.........i onda se pljuje Jago, jedini koji ide na ulaz........
l

look

pre oko 1 mesec

Opet krađa koraci Slukasa,faull nad Teodosićem pri šutu, država da zaštiti mezimicu!
Z

Zvezda šampion izraziti favorit

pre oko 1 mesec

Ha ha ha,a vidi ovog mukicu malog sa stadiona jna,izgleda da ne vidi kako ove njegove đelje ko stigne a javlja se na Zvezdinim vestima,koji su ovo paćenici.Sinko javi se 21 novembra,tad ima da se igramo sa vama
G

GostPa

pre oko 1 mesec

Nema se šta zameriti igračima za jučerašnju utakmicu. Zvezda je bila egal sa Barselonom, Panatinaikosom i Žalgirisom. Verujem da bi i utisak protiv Reala bio mnogo bolji da nisu odsustvovali Bolomboj i Nedović. Ponekad lopta ode na jednu, ponekad na drugu stranu. Malo je do samopouzdanja, malo do neuigranosti, malo do sudijskih grešaka, malo do toga što je tim dosta putovao u poslednje vreme, ali dobrim delom je i do (ne)sreće. Bilo kako bilo, biće prilike za bolje rezultate. Ima još mnogo da se igra, a dolazi niz uslovno lakših utakmica. Apsolutno verujem da na osnovu prikazane igre možemo da uđemo u top 10 klubova, a možda čak i u top 6 ako se poklope rezultati. Ne bi trebalo dramiti zbog 4 poraza u nizu, u svim tim utakmicama smo bili autsajderi. Samo da igrače posluži zdravlje. Sportski pozdrav!
R

Redmond

pre oko 1 mesec

Od dolaska Bodiroge u EL ista se srozala na najniže moguće grane. Nikad gora EL od osnivanja 2000 godine. Od kriminalnog suđenja i to najviše na Zvezdinu štetu (kkp ima više nego domaćinsko suđenje u zadnje dve sezone i u ovoj trećoj do sada), pa do organizacije i svega ostalog (Makabi može da igra, a Ruski klubovi ne mogu)...Zvezda je žestoko pokradena na 3 utakmice protiv Barselone, Žalgirisa, Panatinaikosa i umesto 3-4 trebalo je da ima skor 6-1...i tako godinama, Zvezda se besomučno pljačka. EL se pretvorila u jedan veliki cirkus, a najveći krivac za to je Dejan Bodiroga osvedočeni Zvezdomrzac koga vlasnici "A" licenci moraju odmah najuriti iz EL! Odmah! U suprotnom biće još i većih sramota u EL od ovih do sada!
Р

Руменко сладолед

pre oko 1 mesec

Што се мене лично тиче, изузетно ми се свиђа Звездина екипа..... Ако узмемо у обзир да је рана фаза сезоне, тим неће сигурно још неко време бити на максимуму уиграности....Са довођењем центра који се помиње, сваки прави Звездаш, мора да стане уз екипу.... Биће ово све још боље.... Само јака борба .. НАПРЕД ЗВЕЗДА 🔴⚪🔴
M

MileSenjakBG

pre oko 1 mesec

Kakvo crno paranje srca? Kakvo otimanje? Koji je to trip, uh nije to lako...
M

Milantom

pre oko 1 mesec

Nema mesta tugovanju. Igramo dobro, deset srpskih igrača imamo, vratiće nam se ovo tokom sezone, samo polako. Sada da se dobije Alba pa idemo dalje. Sada je potrebna podrska...
m

mx

pre oko 1 mesec

Sta kazu ? Jel priznali ovaj poraz ili zvezda otisla na 7 0?
N

Nije sve crno-belo

pre oko 1 mesec

Kažu da je Partizan otišao na 2-5
Z

Zvezda šampion izraziti favorit

pre oko 1 mesec

Tragedija kako mi gubimo utakmice,onoliko izgubljenih bolje reći poklonjenih lopti,najmanje 15-ak je previše,kod 14 razlike za nas 3-4 napada za redom ili poklonimo njima loptu ili promašimo čist šut za 3 poena,Nedović i Kalinić podbacili,vidi se koliko nedostaje Bolomboj,nema ko da koš zagradi,grci su imali 15 ofanzivnih skokova tako da se mora dovesti jaka petica,ovaj Motli bi bio vrh
w

wqyxgobewqy

pre oko 1 mesec

JEL OPET POKRADENA?!
g

gf

pre oko 1 mesec

Jeste. Odnos u faulovima 26-12. Sviran im je faul ako se neko očeše o njihovog igrača, a na drugoj strani je puštan kontakt. U drugom pol. bacanja 17-2, koraci, 5-ti faul Nunn-a, gde udara Dobrića po ruci je oprošten na ime, koraci Slukasa, faulovi Jaga na Lorencu su smešni, faul Teodosića u prvom za 2+1 itd.
M

Mućuruf

pre oko 1 mesec

Zvezda ima ekipu za razliku od nas,teško mi je da priznam ali mora čovek biti realan...imaju glavu,imaju rep,imaju igru. Šta mi imamo,raspad sistema,zastarelu taktiku koju su odavno svi treneri provali i nikad im nije lakše da pripreme utakmicu nego kaf igraju protiv Partizana.Željku hvala za sve,veliko poštovanje i naklon do poda,ali on je odavno bivši trener na našu žalost i sve ovo je isključivo njegova krivica!!! Ne mora da se dobije Fener,pogotovo kad ti daju 19 trojki od toga Biberović,Gudurić i Pjer 10 dali,toliko neće ukupno dati u naredne 4 utakmice,ali kući legendo da lagano gubiš od Virtusa i Monaka...pa izvini,SRAMOTA!! Izgubili smo ono gde smo bilo najjači,domaći teren,gde su redom padali velikani kada smo imali 10x manji budžet sa msx 2 stranca u ekipi,a sada nas tambura ko hoće!!! Propala sezona već na početku i to je to.
G

Gds

pre oko 1 mesec

Kad su to padali velikani,kod Duleta? Dečko pogledaj rezultate iz tog perioda.Ovo je nov tim i treba vreme. Mi bi sve i odma,pa ne može tako na žalost. Strpljen,spašen...
M

Mućuruf

pre oko 1 mesec

Dečko,za razliku od tebe ja sam svaku utakmicu gledao uživo,za razliku od ove ekipe i ovog budžeta...smešno je porediti...i da,padali su velikani,CSKA,BARSA,PAO,OLY,Real...jer možda znaš jačinu tih ekipa i jačinu Partizana sa najvećom platom od 300.000e godišnje!!! Ja VOLIM Partizan,a šta smo dobili za 4 god sa ovolikim budžetima...marketing,simfonije,selfi navijače...jesu to rezultati,time treba da se ponosimo?????
d

dule vujosevic trpa

pre oko 1 mesec

gypsy fags, you have betrayed Kosovo
M

Motli u Zvezdu

pre oko 1 mesec

Ako nasa Uprava odnosno Drcelic i Covic uskoro ne dovedu MOTLIJA u Zvezdu, mi nemamo sta da trazimo u EL ove godine! Samo sa MOTLIJEM NA CENTRU mozemo da racunamo na pobede protiv jakih timiva! Nemamo Centra dobrog u opste i zato gubimo sve utakmice!
М

Милутин

pre oko 1 mesec

Шта ти је и тај Мотли?Јел си гледао тог играча некад?!
p

profander67

pre oko 1 mesec

Motli je sličan Petruševu, lagan i ne mnogo skočan i pri tom ne šutira sa poludistance i nikako trojke.......treba neko fizički jači....................Motli nije ništa posebno
N

Nenaad

pre oko 1 mesec

Hej ljudi! Veceras je u Novom Sadu p a l a nadstresnica na železničkoj stanici! Odnela ljudske živote! Kakva košarka kakvi bakrači. Dozovite se pameti, ljudi, krajnje je vreme. Prst na čelo, jako, da zaboli.
B

Bane 011

pre oko 1 mesec

Svi pljuvaci Jaga i Kenana da olade malo. Veceras su nas upropastili domaci (Kalina I Teo)
S

Sima0

pre oko 1 mesec

Zaboravio si i Nedovića!
p

profa67

pre oko 1 mesec

Negde posle Barse sam zaključio da ove sezone nećemo dobaciti do prošlogodišnjih 11 pobeda u sezoni. Večeras sam 100 % ubeđen u to. Pao nas je dobio da pola snage. Kad su zaigrali odbranu u drugom poluvremenu jedino smo trojkama Kenana i u par prodora Jaga držali egal. Kod jake protivničke odbrane nema nigde Mekintajera, Tea, Nedovića, Dobrića, Gedraitisa, Dauma.......Kalina još nešto može da uradi...Davidovca, Lazića , Mitrovića i Plavšića ne bih ni komentarisao . U odbrani pojedinci ne postoje, spori, kilavi ........Neozbiljna ekipa skroz......Čitam kako se ljudi čude kako je odnos ličnih grešaka u korist Paoa. Zar se ne vidi da nema prodora brzih bekova na koš, da nema igre leđima krila ili centara??? A opet u odbrani niko nikog ne može da stigne pa se preuzima svaki put .........Trener ne vodi ekipu, vode je Kalina i Teo...........Nikakav autoritet ni kod igrača ni kod sudija.......neozbiljno........Predsednik KSS sedi pored Zvezdine klupe....baksuz
P

Pst

pre oko 1 mesec

Skakutanje u vidu lastinog repa. Sve je katastrofa. A kako smo poveli 15 razlike. Buraz to je sindrom Srpske kosarke. Seti se OI. Mi pokazemo da mozemo a onda lako cemo. Ovde promasaji nisu poraz vec kriminalna dodavanja i ravnodusnost zbog toga. Idemo dalje.
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

330 komentara na poraz na jednu loptu od sampiona evrope, a na potaza od nikad goreg i nikad slabijeg fenera (vase reci od pre par utakmica) samo 170 komentara... a da gledate malo u svoje dvoriste, sta mislite o tome?
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 1 mesec

Kakve sve komentare ovde čovek može da pročita pa ovo je fenomenalno. Svaka čast pojedincima ali 80% ljudi što ostavlja ovde komentare nema blage veze sa ovim sportom.Odigrano je 7 kola Evrolige, imali smo jedan od najtežih rasporeda od svih 18 učesnika, igrali smo sa 4 sigurna učesnika fajnal fora odnosno plasmana u prvih 6 ekipa, falilo je još samo da igramo sa Olimpijakosom i da doživljaj bude potpun. Od ovih 7 utakmica 3 dobijemo i 4 izgubimo od čega 3 na jednu loptu a u 2 od te tri nas pokradoše i sudije. U tri utakmice igramo bez prvog centra, sa Petrušev im koji je tek došao dve utakmice i to prinudno na poziciji pet. Pored svega ovoga paralelno je napravljen i težak raspored u Aba ligi. I nakon svega toga sledi zaključak vas cenjenih stručnjaka da nema ništa ni od plej ina a kamoli nešto više.,traži se smena trenera i teraju igrači. Pogledajte malo realno kakvi igrači igraju u Feneru,Barseloni, Realu i Panatenaikosu. Onda uzmite pa pogledajte ko igra za nas ali kompletne roster a ne samo pojedince.U četvrtak pobeđujemo Albu i dolazimo na 4:4 recite ali iskreno koliko vas bi bilo nezadovoljnih ovim skorom pre početka Evrolige imajući u vidu kakav smo raspored imali i još nedolaskom Petruševa od početka sezone i povredom i neigranjem Bolomboja u tri utakmice, ja mislim 5% ljudi a možda ni toliko. Zaključno sa 2 januarom odigraće se 19 kola Evrolige u kojima je Zvezda 11 puta gost i samo 8 puta domaćin. Ako Zvezda u tom momentu bude imala skor 10:9 tjst pozitivan biće sigurno u top 8 Evrolige jer od tog kola pa sve do kraja regularnog dela sezone u 15 utakmica devet igramo kod kuće i samo šest na strani. Da bi bili u top 8 nama je najbitnije da pobeđujemo ekipe kao što su Alba, Asvel,Pariz, Virtus pa i Bajern, Makabi i Partizan i kući i na strani.Od ovih favorita nekoga ćemo zveknuti barem jednom kao što smo već zveknuli Fener. Ranijih godina nas su uvek koštali porazi od takvih ekipa. Podržite ovu ekipu jer verujte da je ova ekipa među osam najkvalitetnijih u Evroligi. Žalgiris, Bajern,Monako,Baskonija, Efes, Pariz koji su trenutno sa tri, dve i jednom pobedom ispred nas se mogu stići budite uvereni u to. Taj Žalgiris kako je ostvario šest uzastopnih poraza isto može i da doživi šest uzastopnih poraza. Ko prati Evroligu godinama u ko zna šta je kvalitet a šta nije zna o čemu pišem.
Z

Zzzzzzzzzz

pre oko 1 mesec

Ko prati evroligu vidi da su Zvezda i Partizan promasaji teski.....Mi smo natrpani domacim igracima koji su neki potroseni a neki jednostavno limitirani....Komsije su nabacale 12 legionara sa trenerom koji je totalno posle serije sa Realom u play ofu pogubio konce i kanali ih zbog licne sujete....Sveropulos za sada malo bolje kontrolise svoje igrace a i to ce se raspasti u besomucnom silovanji lopte od strsne Tea,Jaga i Nedovica plus Kalina koji evidentno nema snage.
M

Milos92@Vs

pre oko 1 mesec

Slazem se sa tobom. Pa sta Realovi navijaci da kazu, raspadaju se i nema toliko kritika kao kod nas. Kakav smo narod da ne verujes.
g

gost999

pre oko 1 mesec

Bravo,,,Zauvek Zvezdas,,.Napokon neko ko se razume,voli klub i ne kuka.
K

Kevin kapiten

pre oko 1 mesec

@Milos92Vs Otkud znas da nema kritika navijaca, jel citas njihove komentare? Daj kopiraj jedan gde ih hvale sto gube pa zalepi ovde da vidimo. Druga stvar je sto ce Real pobedjivati i sigurno biti u prvih 6, a mi, i jedni i drugi u poslednjih 6. Nije ni to tako strasno, neko mora da popuni ta mesta ali ne izadju pre sezone ljudi iz Albe, Pariza, Asvela, Virtusa, Bayerna i kazu "napadamo F4, imamo najbolju ekipu u istoriji".
V

Valter 2

pre oko 1 mesec

Zvezda igra jako dobru košarku. Izgubiti na jednu loptu od prvaka Evrope, potom ekipe koja je trenutno u najboljoj formi u EL (Žalgiris) i Barse koja je bila u neviđenom šuterskom modu protiv nas nije ništa strašno. Pritom, pobede protiv dva drugopomenuta kluba su nam sudije bukvalno otele. 3-4 uz paklen raspored uopšte nije strašan skor, a realno je trebalo da bude 5-2. No dobro, tako je kako je. U narednih 10 utakmica pobediti barem 6, što nije nerealno (Alba, Partizan, Asvel na strani, jedan od dva italijanska kluba na strani, Bajern i Makabi kod kuće i eto nas na 9-8 na polusezoni. Dobar zalog za nastavak lige i borbu za TOP 6! Nema padanja ni hejta, braćo Cigani. Dobri smo, a bićemo još bolji!
p

profander67

pre oko 1 mesec

Zvezda igra uglavnom rekreativnu košarku koja će je kao i prošle godine dovesti na 14. mesto Evtolige. Dobili smo dve utakmice na foru, Fener je igrao sa drugom postavom a Pariz nije sklopio ekipu u prvom kolu. Videćete ko će čuvari Šortca u Beogradu. Ne znam kako ljudi to ne vide........Nema igre, ako Nedović dobro odigra i pogodi nemoguće onda Zvezda pobeđoje....Kad on zakaže Zvezda gubi.......Nemamo ozbiljnog pleja, ni stabilnog šutere. Kenan je kao i Nedović totalno nestabilani nepouzdan....... Dobrić , Mitrović Davidovac, Teo, Plavšić Gedraitisi Lazić ne mogu da igraju ni u Asvelu ....možda u nekoj Evrokup ekipi.......
S

Slaba odbrana

pre oko 1 mesec

Da se kazni ova jadnica sa par utakmica bez publike...
G

Gile 88

pre oko 1 mesec

@Gost900 Stoje neke stvari ali bar jedan od ova dva domaca poraza ces negde morati da vratis ceka bas derbi za 3 nedelje a mora da se pobede i Alba i Bajern a jel lako u Monaku ili Vilerbanu da se trazi brejk nije gotovo ali ova grupa na play off pozicijama ima pobedu vise
G

Gost26

pre oko 1 mesec

Realno jedna je vec vratena, Fener, ali vratice se jos neka, solidan skor za ovakav raspored a uz Bolomboja i valjda ovaj Motli (Plavsic klupa nazalost, mada tanak je dosta tako da...) dobra je ovo skola za igraci, bice dobra serija i dobra sezona, jaki smo kao stena samo neka zdravje sluzi i ulazimo u 6 sigurno!
1

1980

pre oko 1 mesec

Kada sam pisao pre početka sezone da imamo MATORU EKIPU,NAJVIŠE IGRAČA PREKO 30 GODINA mnogi su se ljutili. Ne mogu da igraju u ovom ritmu i to je to.
G

Gost objektivan

pre oko 1 mesec

Cz ima dobar ali mator tim. Uz odgovarajući energy management može u top 10. Partizan ima mlad, a glup tim uz tvrdoglavog tenera. Dve klase ispod. 13. mesto realno.
0

015

pre oko 1 mesec

Debelo ce nas kostati odsustvo Bolomboja, i kad se vrati dok udje u prepoznatljivu formu prodje sezona.
T

Tako nekako

pre oko 1 mesec

Janis je bruka dobar trener, nemamo centra, danas postigli 2 poena, Lesoru nista nisu mogli, L.Braun zakucava, da je Bolomboj tu bilo bi 2 od 3 pobede sigurno, i to lagane pobede.
M

Macannn

pre oko 1 mesec

Ja se iskreno nadam se ce ljudi shvatiti da jedino Yago ima mu*a u ovoj ekipi. Istina je da ume atmosfera da ga odvede u gresku, ali od blata da ga pravimo. Ovo sto su veceras igrali najiskusniji domaci igrac (Teodosic,Kalinic), treba video snimak napraviti i deci koja uce kosarku pustati pod naznakom "Sta ne smes da uradis na utakmici". Svi mi volimo Tea i Kalinu, ali mucno je gledati ih ovakve. Mali Andrej Kostic je doveden da uci od Milosa, oterali ste dete u Dynamic, od koga sad uci? Garantujem da bi to dete cak i u Evroligi doprinelo vise, pa onda Topic, itd...Mi i dalje imamo talentovane dece, ali ih koristimo samo za malverzacije. Tome se mora stati na put. Dosta mi je i CMM-a, covek verovatno ima najvecu platu, ne sme na kos da ide, ne sme da sutne kad je sam. Zvezda nema sutera, upamtite to. Takodje, Rokas Gedraitis sluzi za uzimanje love, covek apsolutno ne postoji na terenu. Istina je, fali Bolomboj, ali Plavsicu se otvori prica da u Evroligi bude prvi centar, druze, ta sansa se desi jednom u zivotu, a ti izgledas kao panj na terenu.
j

jocabari

pre oko 1 mesec

Trenutno smo najbolja šuterska ekipa u EL...za tri poena 75/177 (42,8%)...
А

Аца_Шид

pre oko 1 mesec

Имали смо тежак распоред у ових 7 кола, реално. Калина претходне 2 утакмице највећи кривац. И за крај коментара, мислим да се Сферопулос полако губи у тактици и поставци тима.
m

metalika moj dobar

pre oko 1 mesec

predsednice ovo nije dobro situacija je losa ..." znam dacicu dovedite koga znate , Lebrona, Jokica, ne pitam za cenu ja san moram da ostvarim . "Dacemo rudnike, firme ..ne brini, samo dovodi " ....predsednice ja sam mislio na Kosovo o tome sam pricao.. " a to , ma pusti".
Ј

Јанис ❤

pre oko 1 mesec

Све тачно, али не дирај Јанија!
K

Kalabasas

pre oko 1 mesec

Preslabi za kik boks prejaki za roken rol... I jedni i drugi......
2

20% iz igre

pre oko 1 mesec

Teodosije se bukvalno raspada na terenu. I prošle sezone je bio očajan, a ove je bar još dva puta gori. I onda takav još uzme loptu da rešava, pa nemoj pobratime molim te
D

Don Vito Corleone'

pre oko 1 mesec

Da se ne lažemo, mnogo smo mi daleko od top 8, a sa ovakvim porazima i od top 10. Pitanje je koliko su više za EL Teodosić, Jago, Lazić, Geidraitis, Davidovac, Daum, Plavšić. Centar nam treba kao za lek. Ovakve utakmice gde vodiš celu utakmicu sa solidnom razlikom, moraš rutinski da privedeš kraju. Na kraju skupo koštaju ovakvi porazi. Ima još mnogo da se igra, videćemo šta će biti.

Ognjen_Strahinjić

pre oko 1 mesec

Ovakvi kakvi smo, toplo-hladna ekipa, nama je realnost ivica plejina. Siguran sam da smo bolji od Albe, Asvela, Virtusa, Milana i Makabija. Ako se po jutru dan poznaje, grobari, Pariz, Bajern i Baskonija će nam biti konkurenti za to mesto. Deluje mi da smo, trenutno, za nijansu bolji od navedenih timova. Stvarno ne znam šta je potrebno da prelomimo momentum na našu stranu. Možda trener? Dosta igrača nam je neprepoznatljivo. Večeras u poslednjem minutu, lopta nam je bila kao vruć krompir. Jeste da smo imali težak raspored, povrede nas nisu zaobišle, igrači još uvek izlaze iz Olimpijskog ciklusa, ali, brate umreću više od ovakvih utakmica. Sledeću čekamo Albu. Neka od nje krene serija pobeda.
2

25

pre oko 1 mesec

Нека си ти Гробаре написао малим словом…
A

Alex20

pre oko 1 mesec

25@ pa malim se i pise ,nisi ti decko dobar sa glavon,pravi 'Grobar' 😂
R

REALNO ISTINITO

pre oko 1 mesec

BORBA ZA 10-12 MESTO ! NISTA VISE !
О

Објективно

pre oko 1 mesec

Ево један објективан и неутралан коментар… Пратим Евролигу већ дуго, па мислим да сам компетентан да кажем пар ријечи за Вечите… Мислим да, за европском кошарком и великим европским клубовима много заостајемо, прије свега организационо (Партизан мало боље стоји у односу на Звезду), а затим у финансијском и играчком дијелу. Партизан, хтјели то Гробари признати или не, је заробљен Жељком, кога не може ни отпустити нити трпити више (иако је много помогао да клуб догура до нивоа на коме је сада), док Звезду с друге стране воде полуписмени људи, са лимитираним кошаркашким знањем. Играчи сумњивог квалитета се гомилају годинама уназад, наша дјеца пропадају, репрезентација временом стари, а ми се препуцавамо ко је гласнији у арени и не радујемо побједи свога тима ако у истом колу и вечити ривал побиједи. Тужно моји Срби…
M

Ma da bre to

pre oko 1 mesec

Jel prebacio pao 12 prekrsaja na mecu? 😂 kakav cirkus. Nego veci je problem sto nam kalinic prodaje dve utakmice u 2 dana...covek sa najvecim iskustvom uz teodosica u 4/4 protiv zalgirisa i vecwras pravi 3 greske...ja razumem da to urade jago, plavsic...ali kalinic...pritom se daju dva najbitnija suta nedovicu i teodosicu, alal vera. Kenan bi veceras masinu ubacio, ali ne, prvo ga trenee sece u 2/4 kad se upalio i na kraju dva poslednja napada ne idu njemu, stvarno cirkus kakav vidjamo kod partizana. I sve mogu da prevalim i sve cu prihvatiti, ali slukas covek koji igra od kad znam za sebe el i na vrhunskom nivou onako da se bacaka kod faulova. One korake i posle njih 3 primljena necu komentarisati. Sve mi bilo jasno kad sam video da je pao ispunio bonus samo u 2/4 i to zbog tehnicke nana...sprdnja bre.
0

015

pre oko 1 mesec

Ko nas je kleo nije dangubio.
B

BEZ BRIGE

pre oko 1 mesec

DJOKA I DJURA POPIJTE KAFU I NE BRIGAJTE ! NISU OVO ZADNJI PORAZI I JEDNIH I DRUGIH. BICE IH JOS PUNO !
M

Macannn

pre oko 1 mesec

Nilikina, Teodosic, kao braca, sve preslikano.
0

09999

pre oko 1 mesec

ITUDIS i to već od ponedeljka. Provereno.
I

Itudis

pre oko 1 mesec

Smorio si brate stvarno
Š

Šta se dešava

pre oko 1 mesec

Da li Geidraitis još igra kod nas, nisam ga video od početka sezone, zna li se gde je, gde igra itd itd itdddddd. DavidoVac isto.
Z

ZALIZANI JE PROCITAN

pre oko 1 mesec

PRAVICEMO IVANOVICA OD BLATA.
S

Simić

pre oko 1 mesec

Sašu Obradovića. Nije imao ništa lošije rezultate od svojih kolega koji su došli posle njega i ako mu je ekipa bila 3 puta jeftinija, a pritom nije imao ni podršku navijača zbog korone. Jedna od najvećih Čovićevih grešaka.
L

LAZIC LEGENDA SA PESKIRIMA

pre oko 1 mesec

TEODOSIC ,MITROVIC ,KALINIC !? KO JE NAJGORI !
N

NI JEDAN NIJE ZA EVRO LIGU

pre oko 1 mesec

Tu su negde ,prosek
N

Nexe

pre oko 1 mesec

Plavšić, Davidovca, Ilić
R

Rs89

pre oko 1 mesec

Raga plavsic, penzioner Teo i mekintajer neznalica ,to je to.
0

0999

pre oko 1 mesec

Rekoh vam ja MOTLI I ITUDIS. Jel vam sad bar jasnije zašto centar i novi trener?
C

CUJ ITUDIS !

pre oko 1 mesec

DAJ PROBUDI SE !
C

CZV FAN

pre oko 1 mesec

Covece na cemu si?
s

sasa70

pre oko 1 mesec

zna ataman kako da resi zvezdicu!!!
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

za razliku od najboljeg trenera univerzuma...
g

ghjj

pre oko 1 mesec

Pa čovek je šampion Evrope, rešio je svakog u ovom takmičenju. Vas zna da reši i ko stigne. Čak i Luka Banki kome ekipa izgleda poluamaterski.
Z

Za ubuduće

pre oko 1 mesec

Neiskusno! Trebali ste prvo da izvučite neki snimak sa aerodroma gde se vidi kako sudija krade toalet papir. Pa onda da tražite njegovo izuzeće a onima koji sude da poručite da NE MOŽETE DA IM GARANTUJETE BEZBEDNOST!
g

gost23 #

pre oko 1 mesec

Kakve veze sa vama ima sudija sa aerodroma , pa je problem ? Ili ima.
D

Djoksi

pre oko 1 mesec

Realno igrali smo ok protiv ekipe koja je sigurno top 3 . Mogli smo, nismo... problem sto se precesto dogadja
I

Iron

pre oko 1 mesec

Nema nista od Zvezde...bacaju se pare bespotrebno...batali Evroligu...
K

Kalinator

pre oko 1 mesec

Teodosić = penzija. Nedović = ritmička gimnastika.
P

PROSEK od igraca

pre oko 1 mesec

KALINIC ISTO , RADNICKE IGRE
P

Prdoje

pre oko 1 mesec

Uglavnom, nema ništa od rezultata u Euroligi, gubljenje vremena i bacanja novca. Mislim na oba kluba iz Beograda. Veoma bitno, da li izgubiš jedan poen ili 50 poena razlike. Eto, one neznalice iz kaunasa imaju 6 pobeda. Nemaju veze o košarci ali imaju 6 pobeda.
a

auuu

pre oko 1 mesec

Druze prati neki drugi sport, jeste bitno koliko poena izgubis jer se ukoliko je isti skor gleda kos razlika
D

Don Vito Corleone'

pre oko 1 mesec

@Baby dont. Plačeš ti muko celu jednu Deceniju, ne zna se gde vas više bemo, da li u košarci, da li u fudbalu. Za 10 godina u košarci 4 trofeja od mogućih 30, za 8 godina u fudbalu 1 trofej od mogućih 16. Da li te mnogo peče ahahaha.
L

Ledeni

pre oko 1 mesec

Hvala drugu predsedniku
G

Gost1234

pre oko 1 mesec

Toliko si iritantan covece sa tvojim neformiranim i nedostojnim komentarima odrasle osobe koja navodno ima preko 50 godina i koja je preko 40 na svakoj Zvezdinoj utakmici. Ja tvrdim i nadam se da nemas vise od 15 godina jer ako imas, hm, no comment...
D

Don Vito Corleone'

pre oko 1 mesec

@Gost1345. Alo Šabane, smanji sve te godine za po 10. Boli te istina za sve te podatke koje sam nabrojao. Baš mi je drago što ti je loše.
s

slabo

pre oko 1 mesec

ZVEZDA BI BILA BOLJA BEZ TEODOSA I KALINICA
C

Coxy foxy

pre oko 1 mesec

Porazi koji paraju nesto drugo, ne srce.

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

Jedinu utakmicu ove sezone koju smo igrali bez većih padova 40 minuta je bila protiv Fenera i nju smo dobili lagano. To nesto govori o mentalnom sklopu ove ekipe.
S

SLEPA NOC

pre oko 1 mesec

TADA FENER NIJE NISTA IGRAO.
Z

Zoran 91

pre oko 1 mesec

Ebi ga nama nije dovoljno 5 sekundi da damo kos ali je nam dovoljna jedna da izgubimo. Kad imamo invalida trenera a i igrače nista bolje.
B

Bsi

pre oko 1 mesec

Tako smo i Radonji pevali i ako je gubio sve neizvesne utakmice, samo zato što je osvajao domaće trofeje bez konkurencije. Sferopulos isto tako tako prošle sezone u konkurenciji raspalog Partizana, koji je imao očajnu atmosferu i loše odnose medju igračima. A Evroligu završio na 16. mestu. Velika košarkaška imena koja smo doveli ove sezone gotovo neprepoznatljiva u odnosu na nekoliko sezona unazad koje su imali u drugim klubovima. Reprezentativci na nivou igrača ekipa sa sredine tabele ABA lige. Šta tek reći za forme Rokasa i Mitrovića. Nikoga od njih još uvek ne može da podigne. Jedino Nedović igra na nivou. Od 3 neizvesne utakmice, sve 3 je izgubio. Da ne pričamo o 2 poraza u ABA ligi. Šta još treba da se desi?
1

149

pre oko 1 mesec

Jesu i sad krive sudije?
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

zar vi bese posle monaka niste rekli da nije normalo da domaci tim ima samo 13 slobodnih bacanja naspram 26 gostiju? danas je bilo 8 prema 23...
I

Iz sljivika

pre oko 1 mesec

Onako ispustiti onoliku prednost... Danas je bio užasan dan tako da nemam ni snage ni volje da vas vređam, čak ni toliko ne zaslužujete. SRAM VAS BILO!
T

Trtmrt

pre oko 1 mesec

Svaka ti čast što si našao snage u sebi da tradicionalno pljuneš po svemu što Zvezda uradi. Superheroj!
A

Analiza 9

pre oko 1 mesec

Evo ako mogu ja.. Dakle pobeda se nije očekivala ali je postojala nada. Pored ove tuge koja je zadesila zemlju imao sam mišljenje da će biti +20 +30 za Panatu. Tako smo i ušli u utakmicu smuseno i tužno, u drugoj četvrtini se upalio Kenan i podigao ekipu, čim je počela treća videlo se da smo i dalje smuseni i tužni, ne može jedan detalj u 3/4 da reši utakmicu ako imas još 15min igre ali ona kontra 3 na 1 mislim da je bila baš jedan od ključnih, ides na sigurno ideš na 2p kada si 3 na 1. Ajde da gubiš u zadnjim sekundama pa ti treba 3 ali vodiš i treba utakmicu da smiriš i privedeš kraju. Mislio sam da nikada neću reći ali Nedović previše veruje u sebe i posle kad promaši otvoren sut čovek nestane. Jaga ne treba osuđivati ni najmanje, kada se svi useru i niko ne sme da uzme sut on ide direkt na kos, videlo se da mu je krivo za onaj faul. Verujem u Ioannis-a više od bilo kog bivšeg trenera Zvezde, verujem čak i da se drži plana igre sa treninga, protiv Zalgirisa je prepoznao svaku situaciju i pravovremeno vadio igrace iz igre. Vcrs jako loše, išao je na svežinu Teodosica koji je vcrs bio u kontra ritmu 5 izgubljenih, ispadanje u odbrani i ne izgradjeni sutevi. Držati Kalinica i Tea koji su van ritma nije produktivno nikako, što se i pokazalo. Jedna velika zamerka je poslednji sut. Filip da je šutno bolje bi bilo, makar bi rekao išlo se na onog što je dao poslednji put. Kenan da je šutno ne bih rekao reč. Ali Teo koji je van ritma baš ne razumem, ajde ima najviše iskustva i zna da resi velike utakmice, ALI ne može da reši igrac koji je van ritma!!!
B

Bijeljinac

pre oko 1 mesec

Je**ala vas kosarka, pomolite se Bogu i zapalite svecu sutra
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Je li to normalno da naši klubovi uvijek, ne bas uvijek, ali u 80-90% slucajeva gube utakmice sa malom razlikom i da pretezno vode , a na kraju izgube???
F

Ff

pre oko 1 mesec

Tvoj Partizan izgubio 20 razlike, koji nasi klubovi?
n

nije istina

pre oko 1 mesec

kada pogledas na kraju lige uvek je isto, bilo je poraza tesnih ali isto i pobeda..takodje i gazenja sa preko 10-ak razlike.to je normalno u kosarci.a danas mnogo diktiraju i kladionice...ali pricati da nam.npr. top 8 izmice za dlaku je glupost..zvezda jednom u istoriji zalutala u top 8 a partizan ga narednih 20 godina nece videti
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Ja navijam za Zvezdu pametnjakoviću, a u evropskim takmičenjima za sve srpske klubove nebitni je li to fudbal, košarka, vaterpolo… Nisam Madjar, Hrvat, Slovak , Čeh ili šta ja znam ko pa da navijam protiv klubova pored čijeg imena stoji (SRB) . Lupi glavom od zid, možda se ispametis. Kakvi su to komentari prepucavanja? Odrasti
D

Darko11193

pre oko 1 mesec

Radovali se panteri navijaci FMP na ovaj tuzan dan za Srbiju zbog poraza srpskog kluba protiv Turaka, i onda se vidimo sto nam se sve ove nesrece dogadjaji, ovo je tek početak bolje i ne zasluzijemo
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Pa ti si plakao kada smo mi dobili te iste turke.
G

Gost997

pre oko 1 mesec

Najravnodusnija utakmica sezone, ni blizu nekog naboja kao Zalgiris ili Barsa, prosto danas je kosarka bila u 102 planu
S

SLABO

pre oko 1 mesec

LISICA I KISELO GROZDJE
L

Ljudi

pre oko 1 mesec

U danu velike tuge koja nas je zadesila nije bitan rezultat kosarkaske utakmice, saučešće porodicama žrtava u Novom Sadu. Pokoj dušama svih nastradalih.
S

Simić

pre oko 1 mesec

Kada se samo setim onog vašara na utakmici u Areni protiv Reala samo 2 dana nakon tragedije u Ribnikaru.
К

Кјјјј

pre oko 1 mesec

Срамно суђење 26:12 у фауловима на домаћем терену па где то има, данас Смаилагићу суде намерну за дупло мању али сличну ситуацију и где лакат није био ни на пола висине као тада али то ти је та топовска приватна лига привилегованих
H

Heavy metal

pre oko 1 mesec

Terajte se više!
h

hahahahah

pre oko 1 mesec

Meni je fascinantno sto svi pricaju morao je Kenan da sutne a ne Nedovic i Teo poslednja dva napada a oni duplirali Kenana da nema gde da mrdne.Pa nije Janis sigurno mutav da nece da sutne Kenan ali ima nesto i do odbrane koju crta Ataman

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

Cuj duplirali, jedva da je bio u terenu...pa nije ni turcin blesav
H

Hah

pre oko 1 mesec

A šta je Janis crtao kada je izgubio sve tri utakmice na jednu loptu?
U

U pravu si

pre oko 1 mesec

Sve pet, slazem se. Ali isto tako je bilo Trinkiju pa on izmisli napad za Dunstona… Razmisli o tome!
a

auuu

pre oko 1 mesec

Nije tu trniki nista izmislio nego se Plavsic sapleo o Dobrica a Dobric nije ni ruku podigao dok je ovaj sutirao
Z

Zvezdannn

pre oko 1 mesec

Jel smo bili hrabri bar?
G

Giop

pre oko 1 mesec

Jesmo protiv Fenera 20 razlike😂
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Veoma. Zavrsi na sedamnaest koliko se sjecam.
G

Gile 88

pre oko 1 mesec

I sta da im kaze covek sad 36 minuta dobre igre i onda 3 Grant trojka Slukas 3 Ernan Gomes i onda sam ja budala kad tvrdim da trojke presudjuju 36 minuta dobre odbrane ni za sta . Teodosicev sut kao od bede bolje bi ja sutnuo i nije samo to neka umetnicka dodavanja iz skoka kao da se ocenjuje balet za umetbicki dojam . Plavsic ne moze protiv Lesora zato smo pokusaki sa iskakanjem ispred Lesora i primili 2 laka zakucavanja . Jedino su Kenan i Nedovic igrali kako treba Kalinic se borio ali dosta problema kad se spusti i pokusa ledjima. Ovaj poraz je mozda ocekivan ali je ujedno i prakticno pocetak kraja ambicija bar za prvih 8 ne zbog ovog poraza ovo je sampion Evrope ali 3/4 skor iz 7 kola bez Bolomboja i dovedenog centra. Ne kazem da je gotovo u prvih 7 kola smo igrali sa timovima iz gornje polovine tabele ali ako ne dovedemo centra jos ovako nahuskani zbog desavanja u Kaunasu nece biti lako. Ne znam vise sta da mislim o Sferopulosu deluje to donekle ok a onda se sve raspadne kao da nikad nije nista radio i neizvesnu zavrsnicu ne ume da dobije mi moramo da vodimo 15 da bi pobedili 3 razlike Nismo mi daleko od play off pozicije ali imamo vec dva poraza kuci doduse od Panatinaikosa i Barselone ali ovo je mozda i najujednacenija Evroliga u istoriji U narednih 5 kola Alba , Monako Asvel , Partizan i Bajern moramo bar 3 da dobijemo da bi imali sanse za TOP 10
G

Gost900

pre oko 1 mesec

Ne lupetaj bre,zivota ti.,,Strucnjace""Kakav bre kraj ambicija,izgubio si 4 od cega si 2 pokraden i jednu od prvaka Evrope, na loptu.Jedini poraz ,koji je bio ubedljiv je Real.Ima jos 27 utakmica i ti govoris o kraju ambicija!!!!!.?????.Gde ste bre pokupili taj defetizam,kao da ste grobari.Samo oni od kad se rode kukaju.Ovo uopste nije lose izgledalo,imajuci u vidu da nije bilo pravog navijanja,dase dogodila ogromna tragedija,i da su verovatno imali u glavama onu pljacku od pre 2 dana.Ide laksi raspored i vrlo brzo smo u vrhu.
1

100 posto

pre oko 1 mesec

Trenerov poraz, tu nema priče.
M

Milkooo

pre oko 1 mesec

Dr Pesic,oterao odmah,mrtvaka Teodosica,naj jaci potez,i svi igraci stali uz Pesica itrazili da ostane,to sve govori sta igraci misle o Pesicu a sta o Teodosicu...da nije neko mozda bojkotovao?Zvezda pod hitno da ga se resi.
M

Major

pre oko 1 mesec

Najgore vodjenje utakmice u kopletnom profesionalnom sportu mozda i ikada je veceras u drugom poluvremenu odradio nadam se (uzalud) bivsi "trener" Crvene zvezde.. Vodjenje drugog poluvremena ide u udzbenike, cevek je brutalno izgubio utakmicu gde se od protivnickog tima koji se vec predao ! Da naravno mozemo da redjamo igrace koji su obrukali veceras, ali oni nisu sebe sami uveli i drzali u igri ...

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

nekad prvo...nekad drugo...svaku utakmicu jedno poluvreme ukenjamo maksimalno
A

Alempije

pre oko 1 mesec

Ti o kosarci bukvalno nemas pojma!
m

metalika moj dobar

pre oko 1 mesec

jagomanija haha i muke teske koliko ste ulozili sve ove godine a ovu pogotovo
M

Maja-Bec

pre oko 1 mesec

Ubi nas Milos.Covek toliko igra bez obaveza da je to više bezobrazno i nenormalno .Nema veze zbog zadnjeg suta,svakom je moglo da se desi,ali brate ono trckaranje i mlitavost u odbrani,pa to je strasno
K

Kecman0,06

pre oko 1 mesec

Ne znam kakva su pravila Evrolige,ali utakmicu je trebalo odložiti.Sjetimo se čini mi se treće utakmice partizana protiv reala isto tragedija u Ribnakaru.Nije to to,navijači vuku Partizan i Zvezdu a ovo sad ni navijati ni pevati
G

Goust

pre oko 1 mesec

Vidim da je mnogima Janis kriv. To govori kakvi indijanci dozvoljavaju sebi da komentarišu utakmicu. Nekad si budalu mogao čuti samo u kafani, i to ako ti se pije, pa ti se ne ide kući, a sad svaka budala ima mogućnost da laprda i piše šta hoće i da u manjoj ili većoj meri kreira javno mišljenje. Vrhunska utakmica, vrhunski vođena, vrhunski igrači! Nije bilo sportske sreće.
k

kad je

pre oko 1 mesec

4. utakmicu protiv Reala onaj mali pobio klince, neki su penili kako moze uopste da se igra kosarka, kako je hala puna i slično... Ima li danas takvih? Neca Radonjic naprimer, njega se prvog secam kako je prozivao. Javlja li se sad? Ima li stida ili? Imaju li stida ultra kop navijači, vredni gradjevinci, najveci Srbi? Ne bi me čudilo da su oni renovirali ŽS u NS Stubovi Srpstva
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

utakmica se igrala 8 sati posle tragedije a ne 3 dana kasnije dok je trajao dan zalosti...
A

Au brate prsli!

pre oko 1 mesec

Nije tebi dobro nikako! Pod hitno potrazi pomoc!
r

rsczz

pre oko 1 mesec

Ne isplati se dzabe zivce gubiti sa njima, uklet klub i luzerski mentalitet i nece tu nikad biti bolje.
G

Gost 976

pre oko 1 mesec

A predsednik KSS u publici , e moja Srbijo .....
P

Ppp

pre oko 1 mesec

To im je vlasnik...

Gradinaboys

pre oko 1 mesec

Izgubili smo oba meča ove nedelje zato što nismo imali Bolomboja i gotovo. A još mi je više žao što smo ga izgubili u nebitnoj utakmici, gdje je napravljen pritisak da moramo dobiti u ABA ligi ili će biti propast svijeta. Bilo je loših odluka kao ovaj zadnji napad da se ide na Tea, onda ona promašena otvorena trojka Nedovića u kontri za +14, pa ovaj skok u napadu Nana za izjednačenje, ali ipak smo igrali protiv prvaka Evrope. Treba dobiti Albu i sve će biti OK.
I

Ivan...

pre oko 1 mesec

Ovo sto je Kalinic veceras radio je bilo za zatvor. Ako mu se nije igralo bolje da je rekao pre utakmice. Izgubio je sam deset lopti.
D

Dekia

pre oko 1 mesec

Koliko lopti smo im poklonili nije čudno što smo izgubili. Uz to jedno 3 - 4 puta im ostavili prazan autoput za ulazak u reket i neometano polaganje. Uzas kako su večeras digrali Kalina i Teo, pri tom Dobric se ponovo drži na klupi sasvim neopravdano...
M

Mali srbin

pre oko 1 mesec

Kenan igra utakmicu sezone a poslednji sut uzima teodosic?A zasto janise ljubimcu navijaca...tebi skandiraju a mi gubimo sve sto mozemo!!
G

GostLalat1

pre oko 1 mesec

Zato što je zadnji napad trebao da rešava Kenan al nije Ataman veverica pa ga je udvojio. Pogledaj još jednom snimka zadnjeg napada, sve je on uradio Osmopulos ali drugi je treba Nedović da rešava a ne Teo, jbg na žalost ovaj sve zas...ao
.

....

pre oko 1 mesec

Neverovatno koliko je Plavšić izgubljen u prostoru i vremenu. Neverovatno da uporno trener forsira da iskače na piku iako zna da ne može da se vrati na igrača. Još gore od toga je da kada se lomi utakmica trener ga ne vadi iz igre i još ga stavlja da preuzima svaki napad Slukasa.. Nemam ništa protiv dečka ali prosto nije igrač za Zvezdu i to je to.
J

JSO

pre oko 1 mesec

Mozda zato sto je Mitrovic jos gori! Prosto,posle Bolomboja,mi nemamo krstenog centra. Mitrovic je los da je upitan i za ABA ligu a Plavsic ima amatersko glupe poteze...
T

Trebinje

pre oko 1 mesec

Ko od gudurica živi od Matijasa strada
l

lolllllll

pre oko 1 mesec

Dao 9 poena ne lozi se
d

davormarkovic03@gmail.com

pre oko 1 mesec

Momentalno da se smeni trener ali momentalno i da izrazim veliko saucesce porodicama koji su stradali u Novom Sadu spostovanjem iz vranja
p

psihooo

pre oko 1 mesec

gasi mješalicu motaj kablove
M

Mislimstvarno12

pre oko 1 mesec

Prosto Nedovic nije igrac kome treba davati ove bitne suteve jer on prosto to ne moze pogoditi fali mu ono "nesto".Ili se rodis sa tim ili ne.Recimo ovu dvojku sto je on sutnuo prilicno sam siguran da bi CMM pogodio i ako je mnogo slabiji suter od njega.I ne, nemojte da mi spominjete kos protiv Partizana jer realno pri izjednacenom rezultatu i zadnjim sekundama nema nikakvog pritiska jer niko ne ocekuje pogodak a ide se u produzetke svakako...
K

KECMAN-10-

pre oko 1 mesec

ali vam je nekoliko utakmica bas on igrao… Fener, Pari, pa i proslu. Ali zasto sutira ako ga danas nije islo je za trenera

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

KMM koji ne sme da uzme sut kad je sam, po ko zna koji put
К

Коска

pre oko 1 mesec

Увалио му Јаго коску. Јаго дрви без смисла и оде напад најбитнији.
D

Delija57

pre oko 1 mesec

Samo podrska!
N

NAIVNI ,,NAVIJACI"

pre oko 1 mesec

Podrzi ih ! STEGNI JAKO !
D

Del Boy 7

pre oko 1 mesec

A jel igrao Motli?
a

a ha ha

pre oko 1 mesec

vrh...nasmeja me, pozdrav iz Remscheida...
D

Don Vito Corleone'

pre oko 1 mesec

Kako ste uspeli da im pozajmite Slukasa za večerašnju utakmicu????
0

015

pre oko 1 mesec

A je l' sutirao Nilikina trojke posle utakmice u Istanbulu?
F

F4 2025 jer smo jaki

pre oko 1 mesec

Najvažniji egal sezoni na F4 2025 ćemo pobediti
a

a5cz

pre oko 1 mesec

centar nikad potrebniji za ozbiljnu pricu. Sve je to okej, ali Mitrovic? Zahvaliti se odmah, sta je sa likom nije mi jasno, ali samopuzdanje 0. Centar je preko potreban i sad uz Petrusevs bi to moglo da izgleda mnogo bolje. Naravno kad se vrati Bolomboj. Drago mi je jer smo dobili kenana, ali sad ono najbitnije, ZASTO POSLEDNJI NAPAD NE RESAVA KENAN KOJI SIPA TROJKE CELU UTAKMICU??????? Sto se ne igra napad za coveka O boze ne mogu vise, izgubih 10 god za 3 utakmice u tri lepe vise.
G

GostLalat1

pre oko 1 mesec

I zrebao ke Kenan ali nije Ataman veverica, udvojio ga je i nije mogao da primi loptu, pogledaj snimak, trebao je Nedović ili Kalinić da šutnu nikako Teo
D

Don Vito Corleone'

pre oko 1 mesec

Počeli smo da gubimo u EL utakmice kao što poklanjamo golove u LŠ. Večeras smo im poklonili pobedu, uvezanu mašnicom. Ovo nikako nije smelo da se dogodi, ja mislim da su i njihovi igrači šokirani ovom pobedom. Prvo poluvreme vrhunski, drugo poluvreme je blaga reč katastrofa. Baš je ono dibidus loše ispalo. Znam da će se većina navijača tešiti jer je Jsd izgubio, šta me boli uvo za njih, izmedju Zvezde i Jsd je izgleda važnije ko će imati bolji plasman u EL, nego ući u top 8.
B

Baby dont hurt me

pre oko 1 mesec

Hahahaha placiiiii
j

jel volis Krcuna?

pre oko 1 mesec

Vi ste osnovni u kojoj drzavi? Zahvaljujući kojoj partiji?
S

Slaba odbrana

pre oko 1 mesec

Don Vito Corleone'-Izgleda da bioskop ponovo radi,plači mala plači,jel se sećaš tvojih komentara kad je Partizan gubio a sad šatro baš te briga za Partizan,nemoj više da komentarišeš Partizan možda vam krene,budi jednom u životu čovek.Lepo sam ti napisao da ćeš ti biti kriv ako Zvezda izgubi obadve utakmice,pa uživaj u svom bioskopu.Hoćeš li sada ponovo da nabrajaš titule.
p

profander67

pre oko 1 mesec

Gledaju se poslednje 2 četvrtine, kao u Zadru.........
d

da povratis

pre oko 1 mesec

nema veze poraz ko poraz ali kada se ne navija, lesor bolesnik provocira publiku kada pogine 12 ljudi, on se ponasa kao znate vec sta i takav je idol onoj drugoj strani bolesnici obicni
D

Dczv

pre oko 1 mesec

Ne lupaj .. zasuli smo ga svim i svačim. Vređali konstantno . Pokrenuo je PAO kad su bili u nokdaunu . Možeš da ga ne voliš ali nemoj lagati !
M

Mislimstvarno12

pre oko 1 mesec

Prosto Nedovic nije igrac kome treba davati ove bitne suteve jer on prosto to ne moze pogoditi fali mu ono "nesto".Ili se rodis sa tim ili ne.Recimo ovu dvojku sto je on sutnuo prilicno sam siguran da bi CMM pogodio i ako je mnogo slabiji suter od njega.I ne, nemojte da mi spominjete kos protiv Partizana jer realno pri izjednacenom rezultatu i zadnjim sekundama nema nikakvog pritiska jer niko ne ocekuje pogodak a ide se u produzetke svakako...
L

Limenkice

pre oko 1 mesec

Karma je cudo hahaha mora da vas boli. Muk u Pioniru.
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Nesrecko. Pa vi trenutno nemate ni tim ni trenera. Po meni.
?

?

pre oko 1 mesec

Šta se to ubacivalo na teren pa je spiker morao da opominje? Ljudi bre, Evroliga sve prati i beleži, zašto praviti takve ispade?
j

javna tajna

pre oko 1 mesec

IMAJU NOVAC VODJA BATINASA DAJE.
g

gunnersi

pre oko 1 mesec

E evo potresao sam se sto prate. Voleo bih i da ne igramo ovo takmicenje koje je besmisleno totalno. Imas klubove vlasnike koji kao igraju ligu, a zna se da moraju da idu u top 8
I

Ivan82

pre oko 1 mesec

Kao prvo,saucešće nesretnim ljudima iz Novog Sada. Košarka nije ni bila bitna veceras. Momci odigrali hrabro protiv aktuelnog šampiona.Toliko.
O

Ort

pre oko 1 mesec

Na +14 imaju 3-4 napada da povecaju prednost, a oni nalozeni bilmezi ispucavaju se za 3 poena. Nadam se da ce proci kao alba prosle sezone kad je krenula sa 3:0 pa ostala do kraja na te 3 pobede.
G

Gost13

pre oko 1 mesec

Janis Teu ne sme A da kaže i to nas je ukanalilo večeras. Toliko.
S

SVE JE SLABIJI

pre oko 1 mesec

ALIBI KRIJE SE ( U ZALOSTI JE)
m

miki33

pre oko 1 mesec

Ne razumem da teo resava utakmicu umesto kenana i jaga, to je neverobatno
T

Trebinje

pre oko 1 mesec

Ko od gudurica živi od Matijasa strada
A

Aleksandar 87

pre oko 1 mesec

šta kaže Nedović, kaplje li??IQ pojedinih zvezdinih igrača je zabrinjavajuć i za ozbiljne analize, možda ljudi imaju pravo na invalidsku penziju a da toga nisu svesni.....
s

sale brat

pre oko 1 mesec

Nacin na koji mi gubimo tj nismo u stanju da privedemo tekmu kraju posebno ovo danas je stvar karaktera ali i kosarkaske inteligencije mi na +14 uporno sutiramo trojke a ovo na kraju jago dzabe sve pre kad jednim potezom sve use..tea volim ali on vise jednostavno ne mozee ne znam ima dosta do kraja ali mislim da da treba da budemo realni od plej ofa prvih 8 nista za plej in mora da se menjaju neke stvari
ш

шуми

pre oko 1 mesec

па морамо да шутирамо тројке јер немамо центра а коди не може ништа да искреира ,трагично је да су га толико јурили он дечко исподпросечан играч ,игра за статистику ,а јаго није за евролигу а Тео је матор да би вукао екипу.Да је ту био Боломбој и да смо довели центра сада би били на 6:1 овако се већ полако губи корак ,јер се бори само зајош мало места Њих шест су сигурни у плеј офу а жалгирис ће се изгледа прикључити ,а требао би и ефес ,и ако је почетак сезоне биће тешко доћи у 8
p

podesen

pre oko 1 mesec

Das 15 trojki,procenat za 3 je 50% i izgubis.To je umetnost.To ne moze svaka ekipa da uradi.
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 1 mesec

Pa zato smo i izgubili, dve trećine od ukupnog broja poena smo dali trojkama.Nešto smo još dali iz slobodnih bacanja i prodora bekova a mislim da smo samo 6 poena dali ispod koša od strane centara. Petrušev 4 i Plavšić 2.Petrušev i Daum su dali i po jednu trojku. Kako misliš da pobediš kada nemaš unutrašnju igru. Sa ovakvim putem za tri i da smo imali ioele neko rešenje preko centara iz reketa mi bi ovo dobili sa 15 razlike. A kojim slučajem da nismo ovako šutirali a bez unutrašnje igre koju danas uopšte nismo imali izgubili bi sa 20 razlike.
Š

Šta reći

pre oko 1 mesec

Teo izgubio utakmicu, al kad omaši polaganje ili ova trojka ne dobaci do koša.
R

Rakitovo Fmp

pre oko 1 mesec

Pa vi bre ne mozete kao mi da tucete Panatu,Monako, Real i to 2 puta za 3 dana nijednu jaku ekipu ne mozete dobiti, Partizan dobio prosle sezone Panatu i ako je bio 11 sti
R

Realno samoo

pre oko 1 mesec

Nas trpa Virtus. Imamo mi nasih problema.
g

gost23 #

pre oko 1 mesec

Vi ste čudo !
R

Rakitovo Fmp

pre oko 1 mesec

Zar sam napisao nesto pogresno ?!
Č

Čarapan

pre oko 1 mesec

Ne uzima Teo poslednji šut jer je takav dogovor. Znaju i oni da ce to da bude Kenan i ne dozvoljavaju mu da primi loptu, a onda Teo bude iznudjeno resenje. Pa cela hala je znala da ce da se ide na Kenana.
V

Vuk gorski

pre oko 1 mesec

Pa kad zna cela sala sto je poslao Tea da sutira,sto ga ne izvede i ne posla Dobrica.
p

podesen

pre oko 1 mesec

Das 15 trojki,procenat za 3 je 50% i izgubis.To je umetnost.
Z

Zeljko1212

pre oko 1 mesec

Sferopulos je izgubio utakmicu, Kalina nema snage, izgubi 5-6 lopti i ne izvodi ga, Plavsica drzi isto, ne vreca Petruseva, Kenan ne sutira a covek nije promasio
X

Xyz

pre oko 1 mesec

Sferov poraz licno. Minutaza Teodosica, neobjasnjiva. Zadnja akcija takodje.
s

sirotinja

pre oko 1 mesec

izgubili cz i partizan i svi srećni zadovoljni. e to ti je tragedija u nas srba
G

Gee1

pre oko 1 mesec

Zvezda u Evroligi me neodoljivo podseća na Arsenal u fudbalu. Kad god se nešto ponadaš, sledi hladan tuš. Večito tako blizu, a tako daleko. Nemam više živaca za ovo.
G

GostO

pre oko 1 mesec

Ne znam sta kukate, kao nadali ste se da dobijemo PAO? Jednu od najboljih ekipa i Evropi, daleko skuplju od nas smo imali u saci. Bole ovi glupi porazi, to je cinjenica. Ali je isto tako i cinjenica da igramo jako dobro, i da ce ova serija da prodje. A kad prodje, da nisam u kozi onima koji nam dolaze na red tada... Samo napred momci, samo napred Osmopulose, samo gazite dalje! A Grobari neka se seire, njih Fener napunio malopre, jedina radost su im nasi porazi...
k

kvote bile

pre oko 1 mesec

skoro izjednacene...pao se sprda kao real do play offa...onda ce biti pravi..
C

CZV22

pre oko 1 mesec

Gde je Dobrić celu utakmicu zalizani nabeđeni treneru.Kalinića menjaš kad je prodao 5 lopti.Petrušev opet minutaža kao da je došao iz Iva Zorka Farme.Teško da znaju i ovi iz Panatinaikosa ljudi kako su dobili ovo.Kukali smo na onog jadnog Duška ovaj zalizani je tek priča za sebe.
U

UZO I BUZUKI

pre oko 1 mesec

DUSKO JE FIL DZEKSON ZA ZALIZANOG PAPASTRATOSA
J

Jsj

pre oko 1 mesec

Utakmica rjesena u trecoj cetvrtini kad je Ataman poslao visoku petorku na teren skupio reket a Teo i Kodi se totalno pogubili ne mogu nista da pogode i stalno idu na prodor udaraju u tu guzvu i mic po mic prednost se istopila.Cim je Jago usao otkljucao odbranu Panatinaikosa ali kasno je uveden,razlika se istopila, to je bilo kljucno jer protiv Paoa moras uc u zavrsnicu sa minimum 6-7 poena prednosti jer se zna kakav je Slukas i kako pogadja u zadnje minute utakmice.A sad da se vratim na Barselonu,odmah cim sam vidio rapored znao sam da Zvezda gubi naredne cetiri.Tu utakmicu je Zvezda morala da dobije ,u vazduhu se to osjecalo jer to su one utamice gdje se osjeca da imas protivnika u saci i naravno da bi sa 4-0 lakse odigrala ove sad utakmice.Bojim se da taj poraz ne prelomi negativno sezonu jer se vec nekoliko puta to desava Zvezdi,sezona 2021/22 posle onog poraza od Efesa gdje Zvezda ima dobijen mec ide slom totalno te sezone,onda sledece svi se sjecaju protiv Zalgirisa sa Duskom isto mec u saci i ispustena pobjeda nakon toga kraj .I sad isto se desava, jednostavno Zvezda mora da te utakmice rjesava u svoju korist inace nece nikad naoravit iskorak u evropi.
D

Dzambo

pre oko 1 mesec

Matijas,matijas trpaj zvezdu matijaass
9

9191

pre oko 1 mesec

Ej bre Nan ima 4 licne 7 min do kraja niko da ga napadne hahahaha fuj

Ујка Житко ПФК

pre oko 1 mesec

I feel izgubejsn!😂😂😂😂
U

U stvari

pre oko 1 mesec

Realno, poraz koji boli navijački, rezultatski ne toliko. Očekivati pobedu protiv prvaka Evrope kakav god bio, je nerealno, i mi smo ovde mogli samo da dobijemo. Ali ono što brine više od poraza su neke loše odluke u završnicama koje se stalno ponavljaju. Jago "poludi" pa pukovnik ili pokojnik. Kenan je danas bio odličan, Kalinić malo tanji. Plavšić očigledno u odbrani ne može da isprati, i nije na nivou Zvezde. Nemanja Nedović zločin koji traje. Ja kao zvezdaš jedva čekam dan kada će on otići iz kluba. Ništa protiv čoveka lično, ali igrača koji uzima preko milion godišnje a igra dobro samo bez ikakvog pritiska Zvezda ne može da priušti. Ja ne pamtim da je on jednu utakmicu rešio u našu korist, a redovno ulazi ili uzima šuteve koji odlučuju utakmice. Doslovno krava koja da kantu mleka, i onda šutne i prospe svoju i od one pored nje. Mislim da možemo dovesti igrača koji će davati 30 poena Studentskim centrima i kad dobijamo 20 razlike u Evroligi za mnogo manji novac, ili za isti dobiti igrača koji će praviti razliku.
0

0999

pre oko 1 mesec

ITUDIS od iduce nedelje trener C. Zvezde
C

Cannan

pre oko 1 mesec

Napadnite Nana koji ima 4 licne!!! Nemoj najgori igrac veceras Teodosic da resava!!! Ajzea Kenan najbolji danas i morao je vise da igra. Kalinic jako los i mnogo izgubljenih lopti za toliko iskusnog igraca.
T

Tvrle

pre oko 1 mesec

Pecarski je zmaj za Plavšića, IPAK ne igra. Neda i Teo - ne može na silu. SFEROPULOSOV PORAZ... Kenanovo veče, a on forsira druge. Šteta, baš šteta...
L

Luja

pre oko 1 mesec

Gubitnička ekipa. Tu pomoći nema.
X

XavieRS

pre oko 1 mesec

Trenerov poraz, cinjenica da nisu imali ni toliko energije posle zalgirisa, a donekle mislim da se oni ne bi potresli zbog poraza, ceo mec im je igrao Jurtisven koji je napravio 3 vezane greske a nije izasao iz igre, igrao Grant koji je ok i huanco koji je prosek, mitoglu ulazi 2 min da igra u 4/4 i daje na slepac trojku..ni jednu nismo odbranili na kraju, Plavsic izlazi da mase lopatama kao muve da ubija, pa sine ako si izasao da sluCASH-u pokrijes sut- pokrij ga, i onako je brzi duplo, neigranje na kraju kenana koi ima 6/7 trojku, pa ko vise zasluzuje da sutne na kraju? Kalina 5 lopti u ruke im daje, nesrecan odbitak na +2 u ruke Nanu posle njegovog promasaja, prosto frustrirajuce jako..P.S jagov IQ je -20 za faul na 5 sekundi..jos su oni imali mali faul a nisu ga napravili..
j

jbg

pre oko 1 mesec

Koliko god da Jago, Teo i Nedović daju koševa, duplo ćemo primiti zahvaljujući njihovoj fantastičnoj odbrani.
b

bakarinjo

pre oko 1 mesec

Racunati 6-1,vodila je citav mec! Mi nismo za spominjanje raspadosmo se,salu na stranu Zvezda muski vcrs al ne salim se sto ce vecina da pise kako je trebalo da ima 6-1..
B

Bum 92

pre oko 1 mesec

23-8 slobodna bacanja....100 guranja u našem zadnjem napadu bez faula....nisu centar prešli slobodna....sramota više stvarno

Gradinaboys

pre oko 1 mesec

Nema šta baš težak poraz, ali nije ovo toliko loše. Sada dolaze one uslovno malo lakše utakmice i valjda nam se negdje vrati sve ovo, samo da momci psihički ne padnu. Sa Bolombojem u ekipi vjerovatno bi dobili bez obzira na sve greške sudija oba meča ove nedelje. Idemo dalje, treba dobiti nama uvijek neugodnu Albu i biće dobar start. Mi samo takve mečeve ne smijemo gubiti, a ovo protiv Pao, Reala, Barse ako se otkine neki trijumf to je sve bonus.
5

514q4q4q

pre oko 1 mesec

Sve sve ali Kalinic, sta ljudi vide u tom coveku svaki mec 5 prodatih lopti ejj raspada se covek uzasan igrac
C

Camill

pre oko 1 mesec

Oterati Mitrovica i Litvanca bez suta,Deda i Lazic su vec bivsi.Da se spremi Daum i Dobric za ADIO!!
O

Ojo

pre oko 1 mesec

Nije Pao oteo,Kalinić,Teo i Nedović
/

/-/

pre oko 1 mesec

Gledam statistiku sad, mi 8 bacanja, oni 25, oni su u poslednjoj cetvrtini bacili vise bacanja nego mi na celom mecu.
S

Srbija 1999

pre oko 1 mesec

Teo vreme je za pecaljke i pravac reka...odavno ti nisi za ovo, jos se ti nesto trtis na kraju i gubimo zbog tebe...mada nisi ti kriv vec onaj koji te pustio da igras na kraju.
L

Logitech

pre oko 1 mesec

Mora da su opet sudije krive ahahahaha.
G

Grobarijus

pre oko 1 mesec

Kad ih niste dobili sa ovim procentima suta necete nikad,oni igrali ljudi lose,i nista pogadjali nisu ali su u 3 deonici zategli odbranu,suterski Mec Kenana iz snova..a na moj Partizan no comment,za nas ste svemirski brod
t

teodosic 20 min?!

pre oko 1 mesec

Kakv vise Teodosic! Pq ni on ne zna koliko su mu zivih lopti uzeli iz ruku, jer je SPPOR. Spore ruke , spore noge. Igra po 20 minuta, a Dobric clan prve postave repreazentacije ulazi 20, sekundi pre kraja 3. cetvrtine?! Koji vise Teodosic na ovako jaku odbranu Grka! I jos on i Nedovic sutiraju zadnje napade. Plus sto je i inace luksuz kad su u igri jer ni jedan ne postoji u odbrani. Nedovic moze 15 minuta, ali Teodosic? Pa to je samoubistvo na ovom nivou igre. Necu pominjati Plavsica u napdau - on covek nije kriv sto Grci imaju jece centre, ali guranje Petruseva na peticu?! Bez jasne ideje i pozvanog napada . Na kraju Jago sam drzi prodorima tim.. Gde je Kenan - da se odradi akcija za njega, pa makar slobodna da sutne? OK, Panatinaikosu su svirali svaki 3 faul, razlika u faulovoma je tolika da i ne vedi pricati, oni imaju nedodirljiv status u ovoj ligi. Ali ako vec imas sansu onda rasporedi igrace kako treba. Sve tesne zavrsnice ovaj trener gubi.
T

Trener je Kriv

pre oko 1 mesec

BREME JE DA SE MENJA TRENER,OVO JE NJEGOVA KRIVICA,ITUDIS NOVI TRENER ZVEZDE!
Z

Zvezda le

pre oko 1 mesec

Ako ovako nastavimo nažalost mislim da je bolje da se opet ugasimo nego da iz godine u godinu brukamo sa 16 pozicijom. Ajde budjenje. Napred Zvezdo!!!
b

belgija73

pre oko 1 mesec

Zahvaljujucu Zocu necete moci biti 16i
B

Bzvz

pre oko 1 mesec

Teo manje puši i loči i možda dobaciš do obruča.
Y

Yap

pre oko 1 mesec

Kad god sam cekao samo Zvezdu pao sam... Pa jbt zar sam toliki baksuz.. I ja i Zvezdaa.. Tacno covek da se obesi o suvu šljivu
B

Bolesniciii

pre oko 1 mesec

nema veze poraz ko poraz ali kada se ne navija, lesor bolesnik provocira publiku kada pogine 12 ljudi, on se ponasa kao znate vec sta i takav je idol onoj drugoj strani
B

Bolesniciii

pre oko 1 mesec

nema veze poraz ko poraz ali kada se ne navija, lesor bolesnik provocira publiku kada pogine 12 ljudi, on se ponasa kao znate vec sta i takav je idol onoj drugoj strani
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

I na svu bol, vidiš da si na kraju imao duplo više faulova.
B

Bolesniciii

pre oko 1 mesec

nema veze poraz ko poraz ali kada se ne navija, lesor bolesnik provocira publiku kada pogine 12 ljudi, on se ponasa kao znate vec sta i takav je idol onoj drugoj strani
a

arkhan

pre oko 1 mesec

svaka cast na utakmici, PAO je klasa iznad nas a opet bili smo egal, samo nastaviti ovako.

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

Nema sta da para srce, sami sebe smo pobedili. Bez dobrog centra ne mozes da igras EL, 10 skokova vise su imali. Imamo jednu od najiskusnijih ekipa ali po ko zna koji put gubimo neizvesne zavrsnice, najiskusniji su i bili najgori danas, Kalina, Nedovic, Teodosic. Imali smo 19 izgubljenih lopti, od toga su nam 15 ukrali, uglavnom na dodavanju. Utakmice igramo na jedno dobro i jedno lose poluvreme i obrnuto. Pa kako onda da dobijes ?!
в

велики штрумф

pre oko 1 mesec

Калина, Тео и Неда су нас продали! Калина је продао небројено лопти. Тео нас је покренуо у првом полувремену, али нас је у деугом уптопастио: промашио је буквално све и скоро сваки напад продавао лопте. Недовић промашио пар битних шутева а и он продао важне лопте у 4/4. А Јанис - прича за себе! На 44-30 изводи Кенана и Теа који су нас покренули и за скоро 4 минута убацили ско само 2 бацања до полувремена! Мајстор да прекине моментум екипе, мајстор. А појма нема да игра завршнице. Ма благе везе! Кенан шутира тројке 6/7, он иде на Теа који је био КАТАСТРОФАЛАН у целом другим полувремену! Из два тајм аута у задњем минуту нисмо урадили баш ништа. И човек не зна да нападне Нана који игра целу 4/4 са 4 личне. Уз то, да се има мало памети само би се правили фаулови на Ернангомезу који не може бацање да убоде. Али ови преплаћени на клупи само седе и појма немају да све то кажу! Шта ли гледају… Ужас, ужас, ужас. Ове поразе на једну лопту треба преживети - ево нас на 3-4 а могло је да буде 5-2 па и 6-1. А судије - па таман пустиле оне кораке Слукаса за убачену тројку, једна одлука у овом мечу сасвим довољно.
p

pedja986

pre oko 1 mesec

sramota sa 9 vise datih trojki i ovoliko omasenih bacanja protivnika izgubiti, a jos veca sramota da sw zadnji sut igra na coveka koji je imao uzas sut, umesto na kenana.
A

Azevedo

pre oko 1 mesec

Sami sebe pobedjujemo trecu utakmicu. Ne razumem kako ovi nasi poslednjih 60 sekundi ne umeju da odigraju da ne prime neke glupe poene ili naprave neke glupe greske. Strasno...
B

Bršcz

pre oko 1 mesec

Dokle da egomanijak Nemanja Nedović siluje kao “svoju zvezdu” prima debele pare svaku utakmicu mogucu je uprskao. Da nije u zvezdi ko bi ga hteo? Mozda Budućnost ali verovatnije Igokea . Kalinic veceras isto katastrofa 5 lopte je prodao zadnjih 15min.
G

Gost1818

pre oko 1 mesec

Kome smeta jak Pao?
Y

YYY

pre oko 1 mesec

Dal je moguce da nije isla ni dvojka Nedovica na kraju / Teo promasio sve... Ma daj
R

Rrrttttttttgggtgggggggggggggggg

pre oko 1 mesec

Ovolika ulaganja u jedan i drugi tim i opet ništa, jbte zalgiris sa dosta manjim budžet igra odlično, bajern, pariz, užas!!!!
I

Istina o Kalini

pre oko 1 mesec

Jes mi mio,ali brate za ovoliko miliona on uopste ne opravdava igrom!Teodosic kao i obicno nas ukopava,odigra dobro svaku petu utakmicu i nadam se da mu je ovo zadnja sezona.Jago Krava koja redovno prosipa mlijeko.Nedovica ubija Sferopulos svojim bezumnim izmjenama i postavkom napada pa je i on losiji.Mitrovic usporeni snimak bez grama misica nas kanali.Daum izgubljen u ovoj utakmici ne znamo razlog.Sferopulos serator koji sve dobro usere! ima Kenana koga ide sut i on mu hladi ruku zbog drugog faula pa to nema kod amatera! Jos jedna trenerova izgubljena sansa za top 10!
S

Srbija 1991

pre oko 1 mesec

Dajes igracu od 40 godina da sutne poslednji napad. Gde je tu mozak !?
Ž

Železnik

pre oko 1 mesec

Opet sam se ponadao
M

Markonis

pre oko 1 mesec

Zasto Kenan ne uzima poslednja dva suta? Covek veceras zmureci sve pogadja! Neverovatno da Kenan i Nedovic ne mogu da svezu jednu utakmicu da obojica dobro odigraju. Tri dobijene utakmice izgubili, i sada po pravilu dolazi jedan los mec, tj poraz od Albe.
c

coach32

pre oko 1 mesec

Nije im oteo pobedu Pao, nego Grk ne zna da pobedi ovakve tekme. Yago kao da mu je sin, čovek razigra sebe ali ukanali ceo tim, niko razigran kad on igra.Tražio je Petruševa, a glavni centar mu jePlavšić , uz Mitrovića koji igra najgoru sezonu u karijeri.Tražio je Cody-a i onda i protiv Barse i protiv Pao-a sedi na klupi gotovo celo drugo poluvreme .Litvanac nam nije šutnuo na koš već par utakmica, Dobrića tretira kao da je junior.Nažalost očigledno je da ne može ovo izneti, sa njim nema velikih dometa... Ali idemo dalje u borbu 💪
7

7q8wisjwjqjqjwj

pre oko 1 mesec

Šteta, dosta izgubljenih lopti i lezernih napada na +15. Kalina 5 lopti prodao. Svaka cast jagu ali je pokazao da nije igrac koji treba da igra zavrsnice
d

da povratis

pre oko 1 mesec

nema veze poraz ko poraz ali kada se ne navija, lesor bolesnik provocira publiku kada pogine 12 ljudi, on se ponasa kao znate vec sta i takav je idol onoj drugoj strani
Z

Zvezda 91

pre oko 1 mesec

Ako budemo u deset treba da slavimo kao da smo osvojili. Tanka smo prica mnogo.
G

Gosttttt

pre oko 1 mesec

Tako je to sam i ja rekao...
p

psyhhodelija

pre oko 1 mesec

Tanka ti je priča kad razvališ Fenerbahče u gostima 19 razlike??? izgubiš na jednu loptu od Barse,Panate i Žalgirisa? od toga 2 dokazane krađe....Jel ti krivo da delujemo solidno a to ćemo tek pokazati ...
p

psyhhodelija

pre oko 1 mesec

Barsa, Žalgiris,Pao...3 frustrirajuća poraza na jednu loptu... Od toga prve dve krađa dokazana..I dalje nemamo "pravi kiks" u evroligi jer smo izgubili od kandidata za F4 i Žalgiris u gostima 2 razlike koji ima skor 6-1.. Alba mora pasti za 4-4..Pokazali smo svima da nismo lak rival i kako se igra protiv prejakog Panatinaikosa prvaka evrope...
B

Bršcz

pre oko 1 mesec

Bravo za komentar! Drugo dodao bih da igramo bez centra i četvorke, jer kad Petrušev igra 5 tanak je a nema ko da igra 4. A kad igra Plavšić iskreno inteligencija mu je kao Gelespiju… Brate 2 sekunde do kraja napada izlazis na Slukasa i stojis 2 metra od njega gradi prodor prima laganu trojku sta reći za takvog igrača? Da se nije povredio Bolomboj teren ne bi ni video.
a

a ako Alba

pre oko 1 mesec

dobije, sta onda ? realno deseto mesto donosi 25% sansi za top 8 matematicki a teoretski i manje jer treba dobiti dva meca u gostima..mozes zaboraviti..tabela ce ostati kakva je bila a 9-ti i 10-ti nece ici u top 8.
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Mozda se nekad kockice sloze. A za to je potreban dublji roster na 4 i 5 u ovom momentu. Gdje cemo biti kratki sutra vidjecemo. Idemo dalje.
N

Nelelelele

pre oko 1 mesec

Nemam vise zivaca majke mi
k

kenu

pre oko 1 mesec

Kenan sve zivo pogadja citavu utakmicu i zadnja 2 najbtinija suta on ne uzima Neverovatno.
Z

Zvezda 91

pre oko 1 mesec

Kako da uzme kada mora da sutne penzioner !

VecaBg1971

pre oko 1 mesec

Pa kad su ga pritisli, nisu ni oni blesavi druze.
g

gost1978

pre oko 1 mesec

retko primitivno ponasanje igraca zvezde koji se na svaku odluku bune, plavsic napravi faul prizna faul, sferopulos trazi celendz, o nepismenoj publici tek ne vredi govoriti, u svakom napadu i odbrani po pet puta traze od sudije da svira nesto u njihovu korist
D

Djjddjf

pre oko 1 mesec

Eno Žota kaje kako u oktobru nemate energoje da igrate duplo kolo?! O tome ti...
n

neshha

pre oko 1 mesec

Neznalice nijedna,celindz je trazio Ataman jer je hteo nesportski faul,nesoju!
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

Tata ti nepismen
Ž

Žeks82

pre oko 1 mesec

vi nekom da kažete da je primitivna publika 😁
R

Realno istina

pre oko 1 mesec

Vrijeme privatizacije kosarke i fudbala u vase ime je proslost. Pa da si realan napisao bi nekad da vas sadasnji mag svaku tekmu zasluzi bar po jednu tehnicku.
M

Maresca

pre oko 1 mesec

Sferopulos nije trener za nešto ozbiljnije...ako ocemo da igramo ovako i gubimo ove meceve svaki put onda neka ostane..kenan 6 od 6 za tri i njemu teo pijani sutira odlučujući sut...pametnom dosta
W

WhoAmi

pre oko 1 mesec

A jadan ataman ne zna da kenan sutira 90%. On verovatno nije bio na utakmici pa ne zna koga treba najvise da cuva
Z

Zvezdaš 92

pre oko 1 mesec

Ne moze Teo pušač da nam uzima šut za pobedu, ne može!!!! Lakše bi mi bilo da smo pukli 20 razlike nego ovako!!!!
B

B.C

pre oko 1 mesec

1 poluvrijeme kao prvaci EL a drugo kao fenjeraši ABA 2 lige! Teo , Kalina, Nedović katastrofa! A Sferopulos još veća kada ih drži toliko na terenu!
D

Drake

pre oko 1 mesec

Najveći problem je što je držao Plavšića dok nisu poveli. Očajan u odbrani, svuda je samo ne ispod koša, i neupotrebljiv u napadu.
v

vladabor79

pre oko 1 mesec

Utakmicu su odlučile naše promašene trojke(Nedović, i čini mi se, Kenan) u kontri, u petoj sekundi napada, kada je moglo da se ide na sigurnih 2 poena. Sredinom treće četvrtine, Neda maši jednu takvu na plus 14. Tada kreće njihov povratak u meč.
n

neshha

pre oko 1 mesec

Da!Te trojke u kontri me strasno nerviraju,pogotovo ona druga,Nedoviceva gde je bilo 3 na 1.
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

Nije Kenan promašio u kontri. Promašio je Nedović i Daum ja msm.
g

gost271

pre oko 1 mesec

Grka i Teodosica prve oterati. Imas Kenana koji ti gadja 5/6 na utakmici, ti Teu mrtvaku od 37 dajes loptu da rešava....
Z

Zvezda 91

pre oko 1 mesec

Svaka ti je na mestu !
M

Milkoo

pre oko 1 mesec

Dr Pesic,je brzo provalio Teodosica i oterao ga!Jel se neko zalio od saigraca sto ga nema,niko!Svi jedva docekali!
Х

Х Х

pre oko 1 mesec

ПАО је играо јаку одбрану на Кенану који није могао да добије лопту, а и да је добио. шутирао би преко 2 руке.
F

Fakat

pre oko 1 mesec

Realno ovih nekoliko poraza kostace nas play off-a ali dobro bolje ovo mnogo izgleda u odnosu na prethodne godine. Mozda ozbiljna petica kad bi dosla prelomi sezonu u nasu korist....
T

Trebinje

pre oko 1 mesec

Hoćemo još miliona za državnu mezimicu
O

Odkskdjf

pre oko 1 mesec

Eno ti Žota daje ostavku!
1

1707

pre oko 1 mesec

Druze glup si kao k…! Komentarises svaku Zvezdinu vest a fazoni su ti bas glupi. Verujem da si klinac, idi sine je.i nesto, ostavi se Zvezde. Sad bi vrhunski fazon bio da napises kako je.es mene ili Zvezdu, prosto da covek pukne od smeha…
N

Nik Sloter

pre oko 1 mesec

Oterati Sferopulosa pod hitno!
I

Idemo dalje

pre oko 1 mesec

Samo mi objasni zbog čega? Teodosić ti je ok je li?
Z

Zn

pre oko 1 mesec

@zauvek zvezdas - prve tri JAGO ne ulazi u drugom poluvremenu i imamo skor 3:0, naredne cetiri JAGO glavni igrac pogotovo u 4/4 i naravno sve cetiri gubimo, na sta lici nasa odbrana sa njim????? Vreme je da Grk pakuje kofere, ako nam je fetiš 8:0 protiv malog komšije, tako ce nam dalje i biti, covek nema ni jednu uigranu petorku, ni jednu i da centar nam ne treba, 20 ofanzivnih skokova protivnika je u redu….
N

Nsjdjd

pre oko 1 mesec

Ne rise..
P

Ppp

pre oko 1 mesec

Mutantu taj mali komšija je EVROPSKI PRVAK, a ko ste vi,pitajte navijače Macabija.
G

Grobarcina

pre oko 1 mesec

Sramota ljudi stradali vi se radujete na tribinama niste odlozili utakmicu ima boga sto znaci da bog sve vidi...saucesce porodicama nastradalih

Dorcolac

pre oko 1 mesec

Jel to prica navijac kluba ciji navijaci urlali iz mozga posle tragedije u ribnikaru? Au ovaj zivot je toliko tuzan kad uzmu grobari i starlete da pricaju o casti i postenju
1

12345ss

pre oko 1 mesec

idi na N1 i NovuS pa drži govore.

Srpski samuraj

pre oko 1 mesec

Znam da si neće objaviti komentar, ali ti si dečko BOLESTAN!!! Ako u tvom selu ima neki psihijatar, pod hitno ga poseti!
D

Dkkdjdjfjf

pre oko 1 mesec

Sto nisi odlozio u Istambulu?!?!?! Već vas pokopali, 19 trojki eeej beš trening!
s

sine

pre oko 1 mesec

Ti si genije ... Samo toliko
U

U prolazu

pre oko 1 mesec

Ribnikar. Real Madrid
s

samo

pre oko 1 mesec

Protiv svakog nasilja sam,ali tebe bih tako nalupao.
V

Vladimir1977

pre oko 1 mesec

pa, vasa laganja nemaju kraja! danas nije bilo navijanja, a vi ste skakali kao majmuni i urlali i pevali protiv reala kad su deca stradala u Ribnikaru! i jos imas hrabrosti i bezobrazluka da nesto napises! pa, nisu ovde svi idioti! neko i pamti
g

gost23 #

pre oko 1 mesec

Ne lupetaj !
C

Chiki laf

pre oko 1 mesec

Iskreno, posle ove tragedije u NS, što je strašno šta nas je zadesilo, nisam očekivao pobedu bez prave podrške sa tribina, jer za ovakvog protivnika, potreban je huk! Bravo za ekipu, bravo za navijače, idemo dalje!
G

Guh

pre oko 1 mesec

MUK U ŽELEZNIKU
G

Guh

pre oko 1 mesec

A U ŽELEZNIKU MUK
1

15

pre oko 1 mesec

Sta je onda kod vas!?
Z

Zvezda le

pre oko 1 mesec

Izgleda su grobari upravu kada kažu da mi nismo za ovo takmičenje. Sramota ako i ove godine budemo 16
c

coach32

pre oko 1 mesec

bitno da oni jesu ..
n

no.1

pre oko 1 mesec

steta igramo dobro panata je ubedljivo najaca ekipa u el i malo nam je falilo steta ali moraju ove katastrofalne greske da se smanje prosto ne razumem potez yaga da pravi faul na kraju i ne svidja mi se teodosic resava utakmice prosto covek na kraju nema snage za takvo nesto mora neko drugi preuzimati odgovornost ali idemo dalje dobra utakmica i samo da nastave ovako docice pobede
F

Fratello

pre oko 1 mesec

Sad ce opet ovaj nesrecni Yago da bude dezurni krivac, a Teodosic 20 izgubljenih lopti i umesto da zadnji napad ide na Kenana opet ovom nesrecniku koji je dosao u Zvezdu kad ga niko nije hteo da uzme koju paricu, a otiso u Virtus kad je mogo da odigra bar jednu sezonu u solidnoj formi.. Uzas..
e

e

pre oko 1 mesec

Povreda Bolomboja ce nas kostati svega.
D

Dr Kovačević

pre oko 1 mesec

Blizancima država nenormalno pomaže. Trpaju se ogromne svote novca, ali rezultata nigde! To su državni projekti još od 1945. Zato mi je drago kada izgube klubovi za koje navija 95% Srba!
N

Nznm

pre oko 1 mesec

Teo izgubio utakmicu.
G

GossN

pre oko 1 mesec

Zvezda je navikla na ovakve poraze, dobiju svaku desetu ovakvu utakmicu
F

Free spin

pre oko 1 mesec

Na +14 i + 11 imamo 3 otvorene trojke koje mašimo i to nam je bio kraj. Ako nekog igrača ne ide, ne znam sto ga ne vadi. Toliko glupo odigramo na kraju kao da se plašimo da pobedimo. Ne mogu vise da gledam, osećam se loše posle svake utakmice.
I

Itudis u Zvedu

pre oko 1 mesec

SFEROPULOS NIJE VISE TRENER ZA ZVEZDU I TACKA,RED JE NA ITUDISA!
B

Bršcz

pre oko 1 mesec

A Itudis jeste? Koliko bi on bio dobar 5 meseci pa onda sledeci… Mislim da nema tolko trenera da podmire Zvezdine navijače. Najbolje bi bilo da Milijević bude trener i u kk jer botovima samo on valja.
A

Asad

pre oko 1 mesec

Glavu gore i samo trening trening trening
j

joj

pre oko 1 mesec

E moj Kalina, e moj Nedo, pa kako ovako lose drugo poluvreme, sta je bre ovoo...
C

CX

pre oko 1 mesec

Gubitnici ostaju gubitnici
F

Figaro

pre oko 1 mesec

Zvezdi se dešava Partizan iz prošle sezone koji je izgubio deset utakmica u poslednjim sekundama, dok se Partizanu dešava Zvezda iz svih prethodnih sezona. Kako okreneš ne valja.
S

Samuilo

pre oko 1 mesec

Prvo Panter i Veseli, pa Trinkijeri i Naneli, a sad i Lesor i Papapetru...navikli ljudi
S

Segesta

pre oko 1 mesec

Zaboravio si Gudurica
g

gost23 #

pre oko 1 mesec

Svi pomenuti su odlično prošli protiv Zvezde, pogotovo dok su igrali za vas.
S

Samuilo

pre oko 1 mesec

Isamarase vas svi oni u nedelju dana hahah
C

Cikago

pre oko 1 mesec

Zvezdo sama si kriva!Igras bez centra evroligu sem bolomboja i oces nesto katastrofa
N

NR

pre oko 1 mesec

Topina!!!
V

Vasilis

pre oko 1 mesec

Posteno hocemo? 3. centar, 3. plej, Dobric koji ne udje 29 minuta su na terenu najvise u 4/4 i sta ocekujemo? Zvezda je luzerski tim hteli mi da priznamo ili ne.
R

RioRedKop

pre oko 1 mesec

I jesu opet sudije krive? Jesu nas opet osakatile i pokrale?
n

neshha

pre oko 1 mesec

Kao prvo botu ti nisi Zvezdas,kao drugo sami smo izgubili,a ako vec pametujes pogledaj odnos faulova.
Г

Госта

pre oko 1 mesec

Јесу, 26:13 у фауловима, 17 бацања више су имали. Играли су рукометну одбрану у другом полувремену… како да победиш такву екипу са оваквим суђењем… Прво погледај мало статистику па напиши нешто.
A

Aranđel

pre oko 1 mesec

Nan promasi i kupi svoj promasaj.Pa gdje je skok covjece
D

Drvo

pre oko 1 mesec

U petorci Jago, Nedović i Teodosić. Ko da skoči? Poslednjih 5 minuta igra sa petorkom koja moju babu Vidosavu ne bi odbranila. Navijao sam za njih samo da Grk što pre ode.
T

Trebunjac

pre oko 1 mesec

Vreme je da se uloži još koje milionce u državnu mezimicu za bar 15 mesto ove godine.
A

Alppep

pre oko 1 mesec

Gledaj u svoje dvoriste, ne cvetaju ti nj tamo ruze
n

no.1

pre oko 1 mesec

pa dobro kad su ulozili u vas 25 mil moze i zvezdu ;)
O

Ok

pre oko 1 mesec

Bolje milion nego 20 za 0 trofeja kao neki
B

Bez dna

pre oko 1 mesec

Malo je 6,000,000€. Sad ce Vesic da izvuče negde jos 6.
G

Gosti23

pre oko 1 mesec

Da je igrao nedovic i mitrovic,pobedili bi sigurno!! Ali zakasnili na gradski prevoz..
s

samo

pre oko 1 mesec

E da su bar zakasnili,gde bi nam bio kraj.
2

241Lesa

pre oko 1 mesec

Koliko fali Bolomboj. Nevjerovatno koliko nemamo ni sreće.
V

Vaske 87

pre oko 1 mesec

treba izbaciti zvezdu i partizan iz evrolige. samo porazi i porazi.
P

Prijedor1

pre oko 1 mesec

Poraz trenera
b

bsdkk

pre oko 1 mesec

Koliko smo samo ograniceni u ovim zavrsnicama. Smuci se coveku kosarka od svega ovoga.
Г

Гост

pre oko 1 mesec

Од сад пратим утакмице од последње четвртине, и то под условом да водимо са минимум 15 разлике 😂 Па ово нема нигде више.... Жао ми је, биће боље, надам се и верујем!
B

Brateeeeeeeee

pre oko 1 mesec

Nas poraz cist, sta je tu je, niko nije ni ocekivao da cemo ovoliko pritisnuti sampiona EL.Svaka cast momcima da je bilo vise smirenosti pri kraju dobili bi, ovako idemo dalje, ceka se taj Motli! Ajde Zvezdo!
V

Vasilis

pre oko 1 mesec

Dodjes na ideju da ocajni Nedovic zavrsava najvazniji napad, da glupavi Jago brani, a najuzasniji Teodosic zatvara utakmicu i hoces pobedu? Pa izgubili bi od MZTa
S

Sve sami strucnjaci

pre oko 1 mesec

Momce,lako je doneti rezonsku odluku kad igras protiv cunjeva,Pao,prvak Evrope,malo se i on pitao nesto.
D

Dadada123

pre oko 1 mesec

Sferopulos danas O-ČA-JAN.Neverovatno je da onoliko drzi Teodosica i Nedovica ljudi se raspadaju danas nista ne mogu.Uvodi Plavsica kad se lomi i oni naravno preko njega daju brdo poena.I onda ovaj majstorski zadnji napad umesto coveka koji je pogodio 6 trojki tebi sutira Teodosic i videli smo kako je to zavrsilo...
M

Maser

pre oko 1 mesec

Smeju se pudlice iz Zeleznika nama, a i oni nisu nista bolji..
l

lolllllllll

pre oko 1 mesec

Jesmo bolji sto i tabela EL kaze
h

hjkll

pre oko 1 mesec

Jesmo bolji. Te Turke smo dobili ubedljivo, vi pukli ubedljivo. I namučili smo šampiona Evrope. Razmislite šta će vama da radi najbolja ekipa Evropa ako ste ovako izgledali protiv Virtusa, Monaka i Fenera. I jesmo bolji jer imamo pobedu više. Sad malo nama Alba, Virtus, Bajern. Vi u goste napaljenom Parizu, pa Barsa, Panata. I još je Partizan u kompletnom sastavu, Zvezdi fali najkorisniji igrač
N

NN3

pre oko 1 mesec

I Jago opet sve uradi dobro i na kraju kao da ostane bez pameti. Pa legendo na 5 sekundi pre kraja ti praviš faul na polovini terena, a u bonusu si. Jel neko merio IQ Jagu, Plavšiću...?
k

klasik

pre oko 1 mesec

tacno koliko nas sve iznenadi pozitivno toliko ume i da ukanali…
s

sale brat

pre oko 1 mesec

I ponovo ce koliko tekmi sferopolusu treba da svati d ajago ne moze da igra zavrsnicu ovo je stvar ciste kosarkaske neiteligencije
Z

Zvezda le

pre oko 1 mesec

Više se ne palimo na Evroligu
B

BABALU07

pre oko 1 mesec

E stvarno ste limenke kad ste ovo izgubili.
о

ови су већи

pre oko 1 mesec

малери од нас мајко мила...ал знају да ми имамо лошу екипу и да имамо лошег тренера ал незнају завирити у своје двориште....јбг искрено да кажем нисмо ми ни једни ни други ништа лоше баш лоше
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

A srce samo što ne pukne.
6

616161

pre oko 1 mesec

Mi smo proklet klub, nemam vise reci. Ej bre kako mi gubimo utakmice to nema nigde ali pozitivna stvar sto i bez centra igramo dobro gubimo u zadnjiim minutima od Barse Panate.. Samo da se vrati Bolomboj sto pre. Ja ne znam sta ljudi vide u Kalinicu, covek je pogubljen totalno, od pocetka sezone se raspada najgori nas igrac.. Jago za onaj faul na kraju ne bi mi vise igrao nikad. Mitrovic Plavsic jezivi, Kenan ubica samo da ovako nastavi.. Vracaj se Joele molim te sto preee. Sad ide najteza utakmica za nas, Alba :) ZIVELA ZVEZDA
T

Trebinje

pre oko 1 mesec

Ahhahahahaha mali klub će zauvek ostati mali klub
I

Iron Dome

pre oko 1 mesec

Ovo sto Zvezda sama sebi radi je za ozbiljnu analizu ovako ne sme dobijene utakmice na gluposti da gubi,Plavšić moze da igra jedino srpsku ligu odbrana nista napad nista.Sve u svemu jako lose sve izgleda
Д

Делије

pre oko 1 mesec

Ајмооо цигании главууу гореее !!! ❤️🤍
.

....

pre oko 1 mesec

dok god je tu rođeni gubitnik Neda,nema ništa od Zvezde

Onako

pre oko 1 mesec

Sram vas bilo luzeri
A

Avenger

pre oko 1 mesec

Ljudi ne daju nam da pobedimo kad je egal. Nismo bili problem kad smo imali loš tim, ali ove sezone prosto će se svaki put sudije umešati kad treba.

Gradinaboys

pre oko 1 mesec

Pa jeste večeras bilo 26-13 u faulovima za nas, ali nije to presudilo.
J

Jumker

pre oko 1 mesec

Mozemo mi da se zalimo na EL, sudije, losu karmu, raspored, ali mora se priznati da Zvezda ima rodjene gubitnike (Nedovic), istrosene igrace i prosecne evrokup igrace bez mozga. 14 pobeda nece prebaciti ove sezone.
B

Bojan V

pre oko 1 mesec

Nemoguće je da gube dobijene utakmice. Na kraju kada se lomi uvek uprskaju. Ja ne znam da li se oni plase ili sta je problem. Strasno. Ovo vec pocinje da iritira.
b

borcaac5

pre oko 1 mesec

Jako loših poslednjih 15 min, Kenan i Petrušev sami igrali napad, Jago na momente al on šta donese uvek 10 puta više odnese
9

985

pre oko 1 mesec

Mi i nasa kosarka,sto klubovi,sto repka... Vodis citavu utakmicu pa za.eres na kraju. Ovo je postalo smesno i jadno vise. Tolika lozana na pocetku pa na kraju cemo bit zakucani na donjem delu tabele.

Duško Ivanović

pre oko 1 mesec

Srećne vam rane junaci!
G

Gostxxx

pre oko 1 mesec

Ovaj poraz sam odgledao mirno,za razliku od Litvanaca. Sa razlogom zvezda gubi neizvesne završnice,nije slučajno.
G

Guh

pre oko 1 mesec

A U ŽELEZNIKU MUK
N

NN3

pre oko 1 mesec

E moj Miloše Teodosiću.. .Toliko godina karijere i ti na -2 uzimaš šut za 3 preko ruke, a sekundu pre toga si imao polu otvorenu poziciju, mogao na ulaz, itd... Ukopaše nas najiskusniji danas, Teodosić i Kalinić. Koliko god ja voleo Tea, ovo njegovo silovanje trojki kad god je na terenu je toliko frustrirajuće, kao da gledam Rasela Vestbruka iz 2016. godine.
g

gost iz draznjaaa

pre oko 1 mesec

Koliko se navijači partizana raduju porazima zvezde pa to je strasno.
V

Vinefad

pre oko 1 mesec

Na 52:41 i Nedovic masi otvorenu trojku pisem u lajvu da gubimo. Iskljucio sam tv da se ne bih nervirao, ali mi djavo ne da i ukljucim poslednji minut…
A

Apsoltno niko:

pre oko 1 mesec

Navijači zvezde: Fak Ju Referi