Komentari na vest

Ništa od velikog derbija 5. kola Mozzart Bet Superlige: Odložen okršaj Vojvodine i Zvezde

C

Carter

pre gotovo 2 godine

Sramota nad sramotama. Ej covece zvezda koja ima 10x veci budzet od ostatka lige, koja bi sa drugim timom lagano se prosetala do titule u Srbiji pomera mec i to ubog cega? Zbog silnih Luksemburzana. Eeejjjj bruke i sramote nezapamcene. Mozda i najveca sramota u zvezdinoj istoriji.
C

Chiske

pre gotovo 2 godine

Sta ti to govori? Mozda su se ipak malo uprpali da im vose ne pokvari neke planove. Pazi imaju pravo jednu tekmu da odloze. Oni su izabrali bas ovu. Zasto? ja sam napisao pre pocetka prvenstva da se obrati paznja na to kako ce se tretirati Vosa do tekme sa zvezdom. 3kola 2x ozbiljno pokradena...
D

Dkp

pre gotovo 2 godine

Odlaganje je glupo, treba da se igra u zadatim terminima. S druge strane, domaćim mora da obezbedi uslove (dobar teren i uslove za igru) kako bi se smanjila opasnost od povreda. Naravno, kako bodovi u evro utakmicama znače svim klubovima (nac.koef) da li treba imati razumevanja za klubove koji taj koef. grade i pomoći im?
A

Ajmo cinjenicama

pre gotovo 2 godine

Didelanz je 143 klub na UEFA rang listi. Bolje su kotirani od Anortozisa, Hajduk Splita, Osjeka, Austrije iz Beca itd itd. Bolje su kotirani od svih nasih klubova osim Zvezde i Partizana. Dakle bolje su kotirani od nekih ekipa sa kojim nasi klubovi tesko da mogu da izadju na kraj. Oni su mina, poput one iz Tiraspolja prosle godine. To sto dolaze iz Luksemburga, izgleda da zavarava mnoge. Zvezda svesno ovo radi jer mora da se docepa playoff-a za LS i da osigura LE i vece novce. Mislim da retko ko posmatra siru sliku i razme rizik. Zvezda ovim potezom nista ne prepusta slucaju. Ovaj Didelanz bi oduvao i Vosu i Radnicki i Cuku! A vi se sprdajte do sutra. Radnicki ne moze da pobedi neku Gziru, Partizan neku Floru. Ne bi se sa njima ni Partizan naigrao fudbala, sto mislim da je ocigledno posle svega prikazanog u ova 3 kola. Didelanz je igrao i LE i LK, od navedenih klubova igrao je samo Partizan i to svi znamo kako. Dakle, to sto neko voli da gleda stvari kao da su sala, jer Boze moj u pitanju je klub iz Luksemburga, to je njegov problem i kratkovidost. Postoji dzentlmenski sporazum medju klubovima, Zvezda je to pametno iskoristila. A i Vosi ide na ruku, jer posle petog kola Zvezda moze da ode na plus 7 od prvog pratioca. Uzas za ligu. Vidim, retko ko razmislja i o tome. A to sto Zvezda ima veliki igracki kadar - pa koristice ga, jer ce se zgusnuti raspored usred sezone i evrope. Tako da sta je zaista problem ovde? Pred playoff ako Zvezda prodje Didelanz (a valjda hoce bolji smo), trebace joj jaca utakmica kao protiv Cuke pred neku jacu ekipu da podignu formu i da nabiju pritisak pred odlucujuci dvomec za LS. Sta je ovde nejasno?!
A

Ajde palite

pre gotovo 2 godine

Ovi moralisti me podsecaju na iste one sto su optuzili zvezdu da je pustila rad a na kraju taj Rad ispao iz lige, naravno nije ih sramota da optuze svoj klub da je namerno pustio nekog ... Zaista ste komedija...
C

Cccc

pre gotovo 2 godine

Toliki roster, protivnici drugorazredni prvenstvo tek počelo a mi odlazemo utakmice. 🙈🙊🙉
K

Kuku..

pre gotovo 2 godine

A tebi bas tesko ....Pogledaj koliko utakmica je Serif prosle sezone odlozio...
G

Gost Zlatko

pre gotovo 2 godine

"Prema džentlmenskom dogovoru čelnika Superlige i klubova od prošle godine, dozvoljeno je samo jedno odlaganje utakmice..." Kakav crni džentlmenski dogovor? Pričamo o petom kolu, dakle između dve utakmice trećeg kola kvalifikacija. Ako se utakmica igra u utorak, utakmica sa Vošom može i u petak i u subotu, i opet ima dovoljno vremena za revanš. Ako se utakmica igra u sredu, sa Vošom u subotu i opet ima vremena za revanš. Kakav crni dogovor i odlaganje? Uostalom, zašto ne bismo i izgubili bodove protiv Voše jer smo mislima u evropskoj utakmici? Mora da se izbaci odlaganje utakmica. Pomeranje termina za dan pre ili dan posle može, odlaganje za drugi termin ne može. Pa neka se gube bodovi u prvenstvu ako je Evropa prioritet. Jeste da postoji mogućnost povrede, ali značajnija priprema je takmičarska utakmica nego običan trening u miru i tišini pomoćnog terena. Neka se izgube bodovi ako fokus nije na maksimumu, ne vidim nikakav problem. Da ne bih bio optužen da sam navijač Partizana, ovo mislim na nivou cele lige. Odlaganje "da bi imali više vremena za pripremu" mora da se ukine.
A

Ahahahhaha

pre gotovo 2 godine

"Uostalom, zašto ne bismo i izgubili bodove protiv Voše jer smo mislima u evropskoj utakmici? " Auuu i ti si mi navijac zvezde????
G

Gost Zlatko

pre gotovo 2 godine

@ahaha A zašto ne bih bio navijač Zvezde? Ne vidim nikakav problem da se izgube bodovi ako se ne odigra kako treba. Pa cela Evropa gubi bodove pre a pogotovo nakon evropske utakmice, zašto bi to bio problem u našoj ligi? Zar mi ne dobismo Partizan nakon Slavije, zar oni ne dobiše nas nakon Napolija? Kad Zvezda i Partizan ne mogu da izgube bodove cele godine, zašto im ne dati mogućnost da te bodove izgube u julu i avgustu dok jure jesen u Evropi? I još nešto, da li smo samo mi Bogom dani da budemo šampioni? Prošle sezone smo imali -5 u odnosu na komšije u jednom trenutku. Voša ne igra Evropu ove sezone, dobro su ljudi krenuli, deluje da će ove sezone imati više pobeda, zašto nas ne bi dobili u petom kolu u redovnom terminu i zašto kasnije oni ne bi imali +5 u odnosu na nas i +7 u odnosu na Partizan? U našoj ligi mora postati normalno da šampion ima 3-4 poraza i 5-6 nerešenih. Ako si toliko dobar da uzmeš 100 i više bodova, nema problema, ali uzmi ih bez odlaganja utakmica. Odlaganje je dozvoljeno svima, ali to je samo kompromis, to odlaganje su izmislili Zvezda i Partizan. Mi pričamo hipotetički. A zašto mi ne bismo dobili Vošu i već u avgustu napravili razliku u odnosu na konkurenciju? A ako ispadneš iz Evrope zbog pobede u Novom Sadu? Pa ništa, to samo znači da nisi dobar koliko si mislio. Ja mislim da Zvezda jeste toliko dobra da u tri utakmice (prva, Voša, revanš) ostvari dve pobede i remi, i već do 10. avgusta obezbedi LE i prednost u šampionatu.
Z

Zalosno

pre gotovo 2 godine

Rekoh da nisam za odlaganje utakmice ikada zbog navednog slucaja,ali ne mogu da verujem da neki navijaci Partizana i sl, jos ne znaju ili ne zele da znju,cuju,vide da Zvevzda za 5 godina igranja u Evropi,gde su bile dve grupne faze lS i tri prlecena izdanja u LE i gde se doneo koeficijent 85% visi nego sto bio i gde imamo dogodine 5 kluba u Evropi od toga 2 u LS,jprvi direktno,onda je zaista sve otislo u mrznju,nerealnost i nista drugo. Mogu ja da mrzim Hrvate,ali Modric je tata fudbala.Tako neko i Zvevzdi treba da kaze hvala. Nije Terza igrao u Evropi i namestao to,posto po grobarima ovde on namesta i vucic u domacem prevenstvu po njima.
F

Francuz II

pre gotovo 2 godine

Ne vidim tu nista sporno. Ovde i psz trazi od lige da se odlozi tekma zbog kup ili ls
Z

Zjubov

pre gotovo 2 godine

Još jedna od grešaka ljudi koji rade u Zvezdi, jer ako imamo pravo da odložimo samo jednu utakmicu onda će nam biti teže u plej ofu jer se igra 16 i 23 AVG. a 20-og gostujemo Čukaričkom, sa nekim jakim protivnikom nego sada u 3 kolu sa Didelanžom.
4

40044095

pre gotovo 2 godine

I cukaricki igra kvakifikacije tako da bi bili na istom, uostalom mozda i cuka bas protiv nas iskoristi pravo da odlozi. Drugo, siguran sam da i Zvezdin ekonom zna mnogo vise od tebe.
1

12345

pre gotovo 2 godine

Kako se sprdaju sa ligom strasno. Prvenstvo nije posteno ni pocelo,a vec krece glupiranje-muljanje
R

Realni Arth

pre gotovo 2 godine

Eto docekasmo i ovo, veliki derbi Vojvodina- C.Zvezda, naravno da je derbi ali ne veliki, bar do sada nije se tako nikad zvao, valjda je sve ovo zbog trenutne poziciji na tabeli. Nisam gledao ni jednu tekmu Vojvodine i ne znam kakav kvalitet imaju, meni je upecatljiv utisak ostavio Radnicki iz Nisa, u prva tri kola. Otom, potom, srecno Zvezdi i ostalima koji se takmice u Evropi, da sto vise bodova otkinemo, jer to je vazno za UEFA koficijent. Sto se tice odluke da se odlozi tekma, sta sad ima tu da se komentira puno, odmorniji ce na evropski duel i jedni i drugi, i mnogo vaznije tekme nego za bodove, ionako naci ce se termin, jer ako se ne varam krajem Oktobra se zavrsava jesenja sezona zbog S.P. pa imace dosta vremena do Februara!
Б

Блок

pre gotovo 2 godine

Срамно!!! Е моја Звездо. Следеће године Боже здравља пет клубова у Европи одмах одложити 3-4-6 кола унапред.Срамота Ако немаш снаге за среда-субота иди у другу лигу
T

Tuti Fruti

pre gotovo 2 godine

Tvoja partizanka ispada u sezoni kupanja, lako je tako igrati evropu 😂
X

Xaxa

pre gotovo 2 godine

Da se nije odlagalo ne bi bilo tih 5 klubova, sledeće godine Zvezda direktno u LŠ tako da nema potrebe da ona odlaže. Briši suze.
Б

Блок

pre gotovo 2 godine

Личе ја сам циган. Ако немају снаге за среда субота онда нек не играју за 400-500 хиљада евра већ за 10хиљада. Имамо 30 играча ,уреду одмори Катаиа и Иванића полувреме ту су Букари и Митровић...Што је 7-8к људи на Маракани? Јер нема неизвесности...
l

lazni cigane

pre gotovo 2 godine

7-8 hiljada ljudi je odlična poseta, ti umisljas da smo mi engleska pa treba da bude pun stadion, mi nismo imali ni u zlatno doba jugoslovenskog fudbala punu marakanu na prvenstvenim utakmicama
Б

Блок

pre gotovo 2 godine

Не лупетај ,имаш 12 година вероватно...Нисмо имали посету...Погледај у доба мобилизације и највећег канала Звезде минимум по 20 000 људи.То што не знаш и не знате да мислите својим мозгом то је ваш проблем,али и наш јер због таквих је могуће да спортски директор доведе 40 играча 39 промаши. Причаш у доба Југославије није било...ја сам луд што реплицирам.кладим се да од тебе имам хиљаду утакмица више ...не мора да се броји рукомет,мушка и женска одбојка.. ето само фудбал
Č

Čika Doca

pre gotovo 2 godine

Manite se tih gluposti kako Zvezda ima 50 igrača u svlačionici, kako može 3 postave da izvede… Koje tri postave? Imamo po jednog beka i ukupno tri krštena centralna beka. Kako tri postave onda? Mada nije ni to važno, meni jedna stvar nije logična nimalo. Kada sastavljaš kalendar, UEFA već uveliko izbaci svoj, znaš koji timovi će imati obaveze u Evropi, kako onda napraviš raspored, da neka ekipa mora da traži odlaganje?
K

Ko vas ne zna

pre gotovo 2 godine

lazni moralisti videcemo vas na vesti o odlaganju utakmice partizana, a sutra ćete pricati da nam je Vosa filijala ,licemeri jedni
N

Nije

pre gotovo 2 godine

vazno koliko igrača imas nego je vazno koliko bodova imas koliko titula imas sta si osvojio na medjunarodnoj sceni. Koji ti je smisao postojanja da igrača ili da saopstavas?
g

grobarske lazi

pre gotovo 2 godine

zvezda ne moze da izvede tri tima lazovcine jer ima jednog desnog beka, dva stopera, jednog levog beka, vi ubedjujete sebe u vase lazi
M

Mop

pre gotovo 2 godine

Ali zato imate 8 krila i bog te pita koliko veznih. Ko je za to kriv? Partizan?
@

@dejanBG

pre gotovo 2 godine

te vase lazi oko tri tima i 50 igraca su stvarno presle svaku granicu, Zvezda nema niti tako skupu klupu jer su polovina mladi igraci na klupi su Ben I Ohi, ostalo su mladi igraci....
б

бартендер

pre gotovo 2 godine

Ово је баш безвезе! Једино у нашој лиги без брига одлажеш утакмицу због друге утакмице, ван сваке памети! Енглези имају три купа, првенство и европу, играју на свака три дана, буквално за Нову Годину играју и онда ми мислимо са њима нешто да се такмичимо, да играмо озбиљан фудбал! Узме Војводина бод, добије нас, ОК, идемо даље, реваншираћемо им се! Имамо 45 играча у свлачионици и одлажемо мечеве, ма дај! Ово правило бих укинио моментално!
G

Gost6678

pre gotovo 2 godine

nemamo 45 igraca u svlacionici, prestanite da lazete I da ponavljate lazi non stop
C

Czvv

pre gotovo 2 godine

Da li si video juče, prekjuče koliko utakmica je odloženo zbog Evrope. U Poljskoj, Hrvatskoj, Bosni, Bugarskoj... Englezima nisu bitni kupovi gde im igra 2,3 tim, i uvek ima iznenađenja, neko iz nižih liga dogura do kraja. To što se odložilo je bitno i zbog pozicije Srbije na rangu, zato se sledeće sezone imati dva predstavnika u za borbu u LŠ, jedan direktno. Tako da je to odlično i za Partizan, Vojvodinu, Čuku i ostale klubove.
D

DEJANBG

pre gotovo 2 godine

Klub koji je bahato potrosio na milione dovodeci pojacanja, koji pritom ima toliko igraca na platnom spisku da moze tri tima izvesti na svakoj utakmnici odlaze mec kako nista nebi prepustao slucaju i kako bi se osigurao za tri boda odigravsi mec kad njima odgovara a ne sada kad je Vojvodina u naletu i kad u tri meca nisu primili gol...kao sto rece lice sa poternice da ove godine nista nece prepustati slucaju, svjedoci smo toga jos i prije pocetka prvenstva a ovo ostalo je samo nadogradjivanje....samo treba znati da svemu jednom dodje kraj pa ce i ovome.
l

liceneru jedan

pre gotovo 2 godine

Zbog činjenice da se tokom pre i tokom teškog meča sa Sočijem povredila nekolicina fudbalera, Partizan je bio prinuđen da odložio utakmicu Superlige Srbije, koja je trebalo da se igra u nedelju od 20.30 časova na stadionu u Humskoj
Z

ZONJO

pre gotovo 2 godine

U cirkus ligi i ne ocekujemo nista drugo nego cirkus...sve je to normalno.

Bojank91

pre gotovo 2 godine

Naravno da jeste malo kukavički odlagati utaikmice ali nije ništa nelegalno. FSS-u odgovara da naši predstavnici dočekaju evropske okršaje potpuno odmorni jer od tih bodova zavisi i nacionalni koeficijent. poyy
A

Aleksa2329

pre gotovo 2 godine

Postoji nekoliko uslova za poboljsanje kvaliteta nase lige. Bar jedan od tih uslova vezan je upravo za ovu temu i odlaganje utakmica. Zapamtite sta pisem sada, vi sto citate komentare i sto pisete (posebno oni koji krecu sa porukom 'ti si mi kao Zvezdas...' 'cuti grobarcino' ....i sl). 1. KADA BUDE POSTALO NORMALNO U ZEMLJI SRBIJI DA ZVEZDA I PARTIZAN IZGUBE ILI ODIGRAJU NERESENO SA BILO KOJIM KLUBOM SUPERLIGE, NAS FUDBAL CE KRENUTI NAPRED. Jasno je da tzv kiks ne dopusta javnost, crveno ili crno bela. Namerno ne pisem navijaci, jer i ja sam navijac, ali meni bi bilo normalno da Zvezda uzme titulu i sa 80 bodova uz par poraza i/ili neresenih rezultata. Liga bi nam bila zanimljivija. 2. INFRASTRUKTURA. Moramo kao drzava, Savez, klubovi....da ucinimo sve da se naprave bolji uslovi jer to utice kako na kvalitet utakmice, tako i na posetu, pa zatim marketing... Gledam neku Poljsku, Cesku, donekle Slovacku ili Hrvatsku ligu ciji klubovi ne prave ni priblizne rezultate kao mi poslednjih 5 godina kako izgleda sve to kod njih (bar na vecini stadiona). Lepo i za oko da se gleda utakmica. Moraju se napraviti ozbiljniji stadioni, moderniji, sa hibridnom travom, ozbiljnim osvetljenjem itd u Subotici, Ivanjici, Lucanima, Lazarevcu, Surdulici, Pazaru...zatim rekonstruisati Rajko, Jna, Karadjordje, Cair, Cika Daca....MORA SVE TO. Da se postave standardi ispod kojih ne moze klub da se takmici u Superligi i tacka. 3. NAVIJACI Ovde ne mislim na navijanje i eventualne ispade...incidente, vec mislim na mesanje u rad klubova! STROGO zabraniti. 4. PROMENITI PRAVILA OKO MENADZERISANJA Mnogo je tzv kombinacija u nasem sportu. MNOGO. Zbog toga se cudimo sto se forsiraju neki igraci, koji na pola svoje karijere zavrse u drugoj spanskoj ligi, Azerbejdzanu ili ne mogu dalje od Surdulice ili Ivanjice. 5. PROMENITI SISTEM TAKMICENJA Superligu svesti na 12 klubova. Neka ostane isti sistem play off i out Koncentracija kvaliteta. A drugu ligu podeliti na 2 grupe: Vojvodina i Bg kao prva grupa i Centralna Srbija kao druga grupa. Iz svake grupe pobednici direktno u Superligu, a drugoplasirani iz obe grupe sa 10. I 9. na tabeli Superlige doigravanje za popunu jos 1 mesta. 6. PRAVILO O STRANCIMA I BONUSIMA Jedino ogranicenje koje bih ja postavio je da u protokolu za jednu utakmicu, od 18 fudbalera mora 10 da bude sa srpskim pasosem i najmanje trojica do 21 godine. A u prvih 11 NIKAKVA OGRANICENJA TRENERIMA DA IZVEDU NAJBOLJI SASTAV Ima jos...ali naveo sam 6 najvaznijih promena koje bi donele boljitak nasem fudbalu. Zasto sam sve ovo pisao kad nema veze sa temom? Ima sa tackom 1 ovog mog komentara. Pozdrav
A

AleksandarBG

pre gotovo 2 godine

Potpisujem sve! Samo bih mozda ovo pravilo oko stranaca i bonusa modifikovao malo: u 18 mora 10 sa srpskim pasosem, od cega najmanje trojica ispod 21 godine koji su prosli omladinsku skolu nekog kluba u Srbiji. Da nam se ne provalace stranci do 21 godine. Samo, najvaznije pitanje kada ce biti neka vrsta javne diskusije o tome sta popraviti i kako unaprediti srpski klupski fudbal? Verovatno nikad, a to je steta.
m

mr.wolf

pre gotovo 2 godine

Lepo je to sto pises, i sam se slazem sa vecinom tvojih misljenja za poboljsanje kvaliteta. Medjutim, sto se tice ovog, da treba da izgube Zvezda i Partizan neki bod, slazem se, ali iskljucivo tako sto ce se protivnoci pojacati i povisiti svoje ambicije. Ne moze na "silu" da gube bodove, reda radi,jer je evidentana velika razlika u klasi. Zato kazem, neka podignu nivo Vojbodina, Cukaricki, Nis, TSC....pa neka otimaju bodove. U ovom trenutnom stanju to nije za ocekivati. Nista tu ne remeti jedno ili dva odlaganja utakmice, jednostavno niko nema taj kvalitet da uzme bodove tek tako. Imace kikseve, 1-2 poraza godisnje, ali je to realna slika kvaliteta. I pustite price "sklanjalice" i slicno. To je prva zamerka, a druga je skracenje lige. NE. To imas u PlayOffu vec i sta dobijas ? Opet Zvezdine i Partizanove nizove. Znaci, pre svega se ostali pojacati i povisiti ambicije. Cini mi se ove sezone da je par klubova to i ucinilo. Jedini problem sto.je za Zbezdu i dalje to nedovoljno da ih bilo ko ugrozi, a sa druge strane, Partizan je slabiji nego prosle godine i to drasticno.... tako da je uspeo da se svede na nivo nabrojanih timova. I jos ce gubiti bodovi, ali ce se opet spinovati kako Zvezda.ne.moze da izgubi...
d

darkok

pre gotovo 2 godine

naravno da neće biti jedina utakmica koju zvezda odlaže zbog Evrope,recimo ako prodju ove amatere posle toga dolazi Plej of i tu će da odlože svi se pitaju kako pošto po pravilu mogu samo jednu pa prosto i jednostavno tim protiv koga budu igrali ima pravo na tu jednu odloženu utakmicu navešće da mu je pola igrača povredjeno ili bolesno(Korona naj lakše) i eto nama još jednog pomerenog meča.Ps eh cigani uvek komedija sa vama jel vas bar malo sramota
P

Pedja108

pre gotovo 2 godine

Svaki klub ima pravo odlaganja jedne utakmice. Tako krenulo i prosle godine pljuvanje sto Zvezda odlaze utakmicu, a onda i Partizan trazio odlaganje i to je bilo normalno, treba da se odmore, pripreme, vazna je utakmica. Sto se mene tice, ovo zaista nije trebalo odlagati. Protivnik ce biti iz Luksemburga ili Jermenije, zaista ne bi trebalo biti ikakvih problema. Bolje da se odlozilo za cetvrto kolo koje odlucuje ucesnika LS. Ima dovoljno igraca za dva tima da se sastave i ne bi ni bio neki umor. Ali, ako Zvezda tako hoce, u redu, njihovo pravo. Interesuju me samo reakcija ovih pljuvaca kad Partizan bude odlozio utakmicu, sta ce onda reci.
m

maloKoncentracije

pre gotovo 2 godine

Nije ovde problem protivnik u Evropi, nego solidan pocetak Vojvodine, pa se nadaju da ce do odlozenog meca Vojvodina da popusti sa igrama, mozda je napusti neki vazan igrac...
D

Dragan 1985

pre gotovo 2 godine

Zasto onda nije odlozila utakmicu sa Vozdovcem, i ta tekma se igra kada su kvalifikacije za LS, nego je morala sa Vojvodinom da odlaze jer gostuje i mnogo je teza utakmica zbog nikad jace Vojvodine, a novi Sad svega 80km od Beograda, to je nekih sat vremena autobusom.
n

nikosssssssssssss

pre gotovo 2 godine

Pa ovo moze samo da bude dobro za "navijace" partizana jer ce imati privid da ce nam verovatno biti na -1 ili -3 😆
G

Gost❤️❤️❤️❤️

pre gotovo 2 godine

Trebalo bi zabraniti odlaganje utakmica zbog evropskih takmicenja, i bilo kakvog drugog razloga osim vise sile, vremenskih nepogoda i epidemija u jednoj od ekipa. Jer svako odlaganje utakmice nedelju i vise dana utice na regularnost takmicenja. Zasto? Zato sto prilikom zreba raspored moze da bude takav da nekome padne nekoliko teskih utakmica za redom sto moze da utice i na rezultat i formu ekipe a to se remeti odlaganjem, forma ekipe moze biti drugacija ako se odlozi utakmica, kao i zdravstveno stanje ekipe. Zato odlaganje strogo kontrolisati i zabraniti. Ko nije u stanju da igra 2 utakmice nedeljno ne treba ni da igra evropu. Ovo sve pisem kao navijac Zvezde.
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Jeste, englezi pojma nemaju da imaju neregularno takmičenje decenijama unazad sad si im oči otvorio. Smanjite doživljaj pa ćete manje i lupetati nebuloze.
G

Gost❤️❤️❤️❤️

pre gotovo 2 godine

Dobar si primer dao, englezi, igraju ljudi utakmice svaki treci dan od polovine decembra do kraja januara i niko ne odlaze utakmice. Molim te mi rexi koji je tim zbog evro takmicenja odlagao svoju utakmicu a da nije finale LS ili LE?
S

Samo gost

pre gotovo 2 godine

Velike klubove, kojih je na žalost samo dva kod nas, ne zanima više fer-plej, samo instant rezultati. Na ovaj način prvenstvo gubi svoju draž, Vojvodina je u solidnoj formi, neki igrači verovatno odlaze i prava je šteta što se odložila utakmica, jer tako Voša gubi kontinuitet i šansu da u zgusnutom rasperodu pokuša da zvezdi otkine bodove i učini šampionat neizvesnijim. Ali eto pošto navodno klubovi imaju pravo to da rade u momentu koii im odgovara, i pošto FSS to dopušta, onda je ovo taktički potez kluba. Šteta ali ipak, FSS je taj koji donosi konačne odluke, nije Zvezda kriva. Meni lično bi bilo draže da se održala utakmica po rasporedu, ali šta je tu je. Ne treba da se pravi tolika drama oko svega što se desi...
m

maloKoncentracije

pre gotovo 2 godine

OK, Zvezda zatrazila, Vojvodina pristala i to nekako mogu da progutam. Ali mi nije jasno ako su vec planirali malo duzi odmor zasto nisu odigrali mec ranije, npr sredina prosle nedlej je bila slobodna i Zvezdi i Vojvodini!? A druga star koja je takodje smejurija, ako je vec odlozen mec zasto nije nadjen novi termin za taj jedan mec, nego odlazu jos dva meca kupa, pa ce za ta dva meca kupa da traze nove termine. Zasto oavj mec iz prvenstva nisu odigrali u terminu kada ce biti igrani odlozeni mecevi kupa?
z

zare 123

pre gotovo 2 godine

Mislio si 2 teška gostovanja. Za ono treće sa partizanov ćemo lako.
D

Dragan 1985

pre gotovo 2 godine

Zvezdi idu 3 najteza gostovanja, Vosa, Cuka i Partizan. Ne bi me cudilo da i sa Cukom odlozi tekmu, a sa Vozdovcem i Javorom odigra kod kuce. To bi onda bilo od prvih 6 utakmica u kolu, 5 kod kuce i jedno gostovanje u Lucanima. Taman da pobegne drasticno na tabeli, pa onda moze da prospe bod, kada Partizan bude bio na zaostatku .
P

Pedja108

pre gotovo 2 godine

Da si malo pazljivije citao tekst, mogao si da primetis da ucesnici evropskih takmicenja imaju pravo na jedno odlaganje utakmice, ne vise od toga.
3

33 titula

pre gotovo 2 godine

Partizan je već u zaostatku ,nego Ilijev ili Stolica pitanje je sada jer ozbiljna dešavanja slede u tvom klubiću. Zato bavi se nečim drugim nemoj Zvezdom.
y

yorz

pre gotovo 2 godine

toliko miliona ulozeno, 2 tima, titula resena vec, i odlaze se utakmica?????
a

ajde ne prdi

pre gotovo 2 godine

Titula nije resena vec , da jeste zvezda sigurno ne bi odlozila utakmicu. Idi javi upravi zvezde da ne brinu vise
3

33 titula

pre gotovo 2 godine

Imaćete lepši pogled na tabeli do oktobra do duše i utakmicu više uz minimalni zaostatak pod uslovom da vam još neko ne uzme meru u međuvremenu. Nemate pametnija posla nego da se bavite Zvezdinom odlaganju utakmice,u klubu vam je raspad sistema a vi ovde cmizdrite na našim vestima
z

znaciiii

pre gotovo 2 godine

svi klubovi u evropi imaju pravo jednom da odloze i eto zvezda ce da iskoristi,sta je problem...radnicki iskoristio...ima pravo i partizan ako hoce,ne vidim nikakav razlog da se pljuje...odlazu i drugi klubovi....
2

2021 13 avgust

pre gotovo 2 godine

Zbog činjenice da se tokom pre i tokom teškog meča sa Sočijem povredila nekolicina fudbalera, Partizan je bio prinuđen da odložio utakmicu Superlige Srbije, koja je trebalo da se igra u nedelju od 20.30 časova na stadionu u Humskoj
D

Dragan 1985

pre gotovo 2 godine

Zvezda ima sugurnu Evropu, odlozice ona jos 2 ili 3 tekme. Samo u avgustu 8 utakmica, 4 prvenstvenih i 4 kvalifikacionih, zatim septembar, kada bude liga nacije, ova zaostala tekma ce se igrati, Zvezda onda nece imati pauzu, ako je plan u sptembru da se odigra tekma.
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Ajd pročitaj tekst pre nego se izlupetaš.
j

jans

pre gotovo 2 godine

odloze utakmicu zbog teperature ,imaju 60 fudbalera ,odlazu debi sa vojvodinom,mi smo zato izbubili derbi prosle godine,posto smo igrali profiv slavije u cetvrtak,i tada sinas stigli
p

posmatrac.rs

pre gotovo 2 godine

imamo 30+ igraca, igramo sa Luksemurgom nista vise necu dodati!!! ovo je zesca sramota
G

Gost3er

pre gotovo 2 godine

imamo 28 igraca trenutno lazni navijacu zvezde
G

Gost333333

pre gotovo 2 godine

sramota. navijac sam zvezde, ali da se mora odlagati i sve, nemam komentar. pa za sta se koji moj pripremaju celo leto, da bi kukali posle da ne mogu 2 tekme nedeljno
D

Danac

pre gotovo 2 godine

Gost333333 Ma citav region vidi kako se drzava odnosi prema njima sa stadiona SK-Jugoslavija a kako prema ostalim klubovima. I laiku je jasno zasto to oni rade. Kako je Partizan mogao igrati u Subotu u 21:00 sat a njima vruce i utakmica im se odlaze. Da li se secate kada je pre 3 godine kada su sve utakmice odlozene zbog snega, Partizan jedini morao igrati u Krusevcu a dosao je posle evropske utakmice i naravno prosuo bodove. A da ne pricamo kako je TV-Arena zbog navodnog prenosa izmisljala Partizanove termine gde je morao igrati po letnjoj zegi a CZ je uvek igrala u vecernjem terminu. I zato nije dobar Nenad Bjekovic, pa se nesto protive protiv njega a dobri su veciti predsednik cica MIljan, Velibor Dzarovski-Dzare,kada su njih dvoica po vlastitom priznanju u Maderi, CZ namestali sve one utakmice kako je izjavio Dzare, kod M.Marica,na TV-Happy u Golom zivotu, za koje CZ nije bila sigurna da ih moze regularno dobiti.Naravno Bjeka, nije dobar a dobar je Kokeza, koji je svojim odlukama dezavuisao fudbalsko prvenstvo ukinuo podelu bodova, a podela bodova je donesena u periodu Partizanove vladavine da bi se upravo olaksalo CZ da dodje do titule,a sada kada je situacija obrnuta to se ukinulo da se naravno onemoguci FKP da dodje do titule. Kada su oni tako djentelmeni i posteni zasto ne pristase da se odlozi Partizanova proletnja takmica u NOKAUT FAZI LK. protiv Sparte,gde je Partizan u Cetvrtak pobedio Spartu---(obe utakmice---) i doneo odlucujuce bodove za FSS i 2 kluba u LS od iduce sezone a samo 2,5 dana posle Sparte Partizan, je morao da igra odlucujuci derbi za titulu prvaka na Rajku i naravno posle iscrpljujuce utakmice protiv Sparte i umora igraca CZ je to iskoristila NIJE PRISTALA NA ODGODU UTAKMICE i naravno pobedila sa 2:0. Sve to oni rade u dogovoru sa vrhom drzave i teze utakmice na pocetku prvenstva odlazu da bi uigrali tim. Zato vec evo 7 godina oni prve 2 utakmice pocetka prvenstva igraju u Beogradu da bi pre odlaska na gostujuce terene uigrali tim sa novajlijama. Ali proce i ovaj teror kako njih iz Ljutice Bogdana tako i ovih nasi ubacenih trojanaca iz uprave koji su po zadatku partije ubaceni u upravu da rade protiv interesa jednog od najvecih fudbalskih klubova u Evropi, koji je na vecnoj listi UEFA 37. Samo da znaju nicija nije do zore i da ce pre nego sto misle sve doci na svoje pravo mesto.
S

Svedjanin

pre gotovo 2 godine

@Danas Bravo Danac, sve si lepo napisao.
C

CrvenoBeli Srem

pre gotovo 2 godine

Terza se malo uplasio, samo stavi Simovica tvog da ti sudi ko sinoc i nema da brines.
P

Pedja108

pre gotovo 2 godine

Sta je bilo sporno u sinocnoj utakmici? Nije sudija svirao dva penala za Mladost mozda? A ne, to se svira jednom drugom klubu, stavka umetnicki dojam skoka u bazen.
C

CrvenoBeli Srem

pre gotovo 2 godine

pricam o utakmici Vojvodina -Spartak, gde je Vojvodina ostecena za 2 penala, ne vrti se sve oko zvezde i partizana. SAMO VOŠA.
g

gost 21

pre gotovo 2 godine

samo potvrda da ste namestili sudiju protiv spartaka, BILO BI DOBRO DA SE SRAMOTA VRATI U JAVNI ŽIVOT SRBIJE
g

gost1236

pre gotovo 2 godine

greška velika, tek nam dolaze teški mečevi bolje da se igra imamo dva tima..
G

Gost....

pre gotovo 2 godine

Sramota, pa dal odlazi tako evropski klubovi? O da zvezda je iznad svih, za nju ne važe ovozemaljska pravila. Imaju 30 igrača, 30 ti igrač košta jao najskuplji Vojvodine i odlaze se.....sram vas bilo, bagri...suština i jeste da ne bi slučajno kiksnuli,.....sekta, al svakk zlo prodje pa će i ovo
1

12345m12345

pre gotovo 2 godine

odlazes sada kada su ti protivnici pjunik ili dadilenz? pa sta cemo raditi posle kad zapadne trabzon??
G

Gostgostgost

pre gotovo 2 godine

Apsolutno masite poentu. Nije stvar u tome sto igramo protiv ekipe iz Luksemburga (verovatno) pa nam treba odmor, vec zato sto treba da se igra sa Vojvodinom koja je u naletu, a bodovna razlika sa Partizanom nije dovoljna da se dozvoli kiks sada. I zato se odlaze, da bi se sa Vojvodinom igralo kad razlika sa Partizanom bude veca i/ili kad prodje derbi, nisam gledao za kad je odlozena utakmica.
1

12345m12345

pre gotovo 2 godine

klub koji hoce da igra ligu sampiona se plasi kiksa protiv vojvodine... znaci vec se planira da se ne ide na pobedu u derbiju i jos vise dotuce partizan...
d

dragan 1985

pre gotovo 2 godine

Ja ne znam zasto liga nije pocela od 8 avgusta pa sve do 15 decembra. Sa obzirom da nijedan domaci igrac iz nase lige nece biti pozvan u reprezentaciju, niti stranci koji igraju u nasoj ligi nece ucestvovati na svetskom prvenstvu jer se njihove drzave nisu plasirale na Mondijal. FSS rukovode totalni amateri, liga se mogla igrati i za vreme svetskog prvenstva, jer nijadan nas klub nece imati igraca tamo, a kvalifikacije za LS,LE I LK bi bile zavrsene do 25 avgusta, i ne bi bilo razloga za odlaganja, nego totalni fokus na domace prvenstvo. A avako nase klubove koji igraju u Evropi ocekuje 9 utakmica u avgustu. Da li je FSS razmisljao kada je donosivao raspored
G

Gost991

pre gotovo 2 godine

Da se malo razumiješ, znao bi da fifa ne dozvoljava da se igra bilo koje prvenstvo...
d

dosta vise laznog morala

pre gotovo 2 godine

Zanimljivo uvek se javljaju ovi "zvezdas sam ali" likovi a sutra kada partizan bude odlozio utakmicu oni ce svi redom da cute...Dokle cete vise da glumite navijace zvezde kada niste???
R

Ris

pre gotovo 2 godine

Kao navijač Partizamna nisam za to ni da Partizan odlaže utakmice! Svugdje u evropi je normalno da se prospu bodovi nakon teške evropske utakmice osim u Srbiji. I onako se sve vrti oko Partizana i Zvezde još da im se daje da igraju utakmice kad oni hoće, nije ok!
p

posmatrac.rs

pre gotovo 2 godine

igramo sa Dzudzubana timovima u Evropi odlazemo sa Vojvodinom iako imaml na svakoj poziciji po 2 igaca kvalitetna, negde i 3(osim na bekovima) nema sta "zvezdas sam, ali" ovo jeste sramota i tu nema diskusije pustite me sa pricom to radi i Partizan bas me briga za njih, to ne radi cela Evropa. Samo mi radimo. I posle jedva zivu glavu izvukose na Malti pre neki dan.
H

Herakle

pre gotovo 2 godine

Zanimljivo da znam svaku postavu Zvezde napamet od 88' godine od kada pratim Zvezdu aktivno, da sam bio na severu bar 300 utakmica a ukupno 1000, da sam bio na severu kad nas nije vilo vise od 200 na utakmicama i ti ces da mi pricas dal sam pravi Zvezdas ili nisam. Navijam za Zvezdu ali nasem fudbalu zelim dobro a ovo sto se radi i kako se radi nije dobro. Nadam se da neko ima bar malo mozda jos
G

Gromki aplauz

pre gotovo 2 godine

Nadovezacu se i da liga vec 10 godina pocinje neregularno umobolnim sistemom pravljenja rasporeda koji odbijaju da promene, prema kome vicesampion redovno u prva 4 kola tri puta gostuje, sampion neopravdano dobija laksi raspored svake godine, kao da titula nije dovoljna nagrada
N

Nista

pre gotovo 2 godine

Nista. Neka Partizan istupi iz lige. Neka se pridruze kosarkaskih sekciji.
@

@gromki

pre gotovo 2 godine

Tako je bilo i za vreme Tole super lige! I vicesampion je domacin prvog Derbija u sezoni... Pravis se da ne znas ili se stvarno ne secas?

Mr 007

pre gotovo 2 godine

Ako su imali pravo samo jednom da odloze utakmicu,onda je nebulozno to ispucati zbog Dudelanza. Morala se ta dzoker opcija sacuvati za plejof za ulazak u LS. Ipak ocekujem da ce biti jos pomeranja,jer iako ta odlaganja nekima smetaju u komentarima,u interesu srpskog fudbala je da se ostvare bolji rezultati u Evropi,a na ovaj nacin se pomaze nasim klubovima zbog tog cilja.
N

No.1

pre gotovo 2 godine

Isto na jedno odlaganje imaju i zvezdini protivnici kada bude vreme plejofa pa će ga iskoristiti (stomačni virus, izgorela trava i sl) A i što je sigurno sigurni je jer daleko je plejof.
9

949449

pre gotovo 2 godine

Za plejof igramo protiv cukarickog koji isto igra kvalifikacije....
S

Smešni ste

pre gotovo 2 godine

Odliženo jer je dozvoljeno, pa šta?
a

ajde palite

pre gotovo 2 godine

Javljaju se moralisti, lazni zvezdasi sa onom krilaticom "zvezdas sam ali" ustvari su tu samo da moralisu kao I uvek...Nikada ne posećuju zvezdine vesti ali znaju da lazno moralisu
J

Junker

pre gotovo 2 godine

A brate nije tako, uvek cu biti za svaku odluku koja nam ide na ruku, al gledajuci siru sliku stvarno je besmisleno. Pocetak sezone, igras protiv tima iz Jermenije ili Luksemburga i treba ti pauza? Evo ti prosto u kosarci, u 15 dana odigramo 5 meceva, pritom 2 ili 3 gostovanja gde ponekad idemo u Rusiju ili Spaniju i ovde se klackamo do Podgorice i Ljubljane..
G

Gost11111

pre gotovo 2 godine

160 igraca na platnom spisku i odlazu utakmicu zbog nikad jaceg Dudelanza, pa ovo nema nigde na svetu! Sramota, razumeo bih da igraju derbi, pa posle sa Realom za ulazak u LS, al ti odlazes Vosu da bi ganjao loptu po Luksemburgu 🤦
g

grobarske lazi

pre gotovo 2 godine

Ma imamo 405 igraca ...Nemoj da si skroman
G

Gost11111

pre gotovo 2 godine

Druze da ih imate 11 na spisku, odigrate protiv Vose, ako zapne bice penal, pogurace Elvis, nema brige a protiv ovih iz Dudelanza, moji iz ulice da se skupe, dobili bismo ih sa pola gasa. A ovi manekeni dobijaju ozbilje pare i nisu u stanju da igraju subota/nedelja-utorak/sreda i to protiv amatera!
H

Herakle

pre gotovo 2 godine

Pa kakva je ovo liga, zvezdas sam al aman ljudi sta radite od fudbala kodu ovoi drzavi. Pa cemu skuze rezerv, ovliki igracki kadar, cemu sluzi nadmetanje i takmicenje ako je ske da se izgubi bod, dva, tri u sezoni...ovo je cirkus gec od starta. Iedni menjaju upravu i tenere, drugi odlazu utakmice, sad ce svi osim zvezde da poispadaju iz sledeceg kola kvalifikcija u sezoni plivanja, i sta cemo onda...zvezda na pola sezone na +15 od drugog, samo Zvezda u evropi, publike nigde pa ni na marakani jer ko da gledam prvenstvo reseno u novembru. Vratite slobodu lokalnim klubovima da rade najbolie sto mogu a ne dokle im neko dozvoli, ligu smanjite na 12 timova trokruzno,klince iz Zvezde i Partizana na kaljenje u prvu ligu gde ce igrati ostatak iz superlige sada, resite Var i sdije da bude posteno, resite da nije bitno konza koga navija vec da se gaji sportski duh, primer su izjave Sase ilica kao trenera cukarickog i Lalatovica kao trenera Napretka gde kao suparnici svesno favoriziju Zvezdu i Partizan...pa to ue zabrana bavljenja fudbalom 2 godine uz uslovnu ako se ponovi dozivotno. Resite managere i igranje ne po kvalitetu vec ko stoji iza koga u mladjim kategorijama....spasite fudbal inace ode ja dno nacisto, nemoj samo kvalitet i uspeh Zvezde da nas zavara. Zapitajte se ko kad ode generacija koju vodi Piksi? Isto kao u Kosarci, nema ko ako ne jos gore
d

dejanera

pre gotovo 2 godine

Ja vecu glupost nisam cuo odavno! Ako su se dogovorili da moze samo jedno odlaganje (a i inace ne znam sta ga odlazu kao da je to neka muka igrati dve utakmice nedeljno) zar onda nije logicno da se odlozi utakmica kad se igra plej of kolo? Sad odlazu protiv Vojvodine a da bi se spremili za Dudelanz ili Pjunik?! Pri tom igraju prvu utakmicu kuci sto ce reci da nisu ni umorni od puta..... Stvarno svasta!
S

Srdjan88

pre gotovo 2 godine

Odlazu jer igraju derbi protiv drugog na tabeli. Eto zato odlazu. Pred PO vjerovatno igraju sa laksim rivalom.
d

dejanera

pre gotovo 2 godine

@Srdjan88 Nece biti da je laksi protivnik! Plej of se igra 16/17. i 23/24! Izmedju te dve utakmice Zvezda ide u goste Cukarickom! Dakle nista laksi, ili tezi, protivnik od Vojvodine ali ce protivnik u Evropi sigurno biti mnogo jaci od Dudelanza ili Pjunika! A i ulog ce biti mnogostruko veci!!!
R

Raša P

pre gotovo 2 godine

Odlaganje zbog Didelanža je glupost. Bolje odložiti pred PLAY - OF jer će protivnik biti daleko teži. Plus protiv Didelanža se igra prva kod kuće a usledećem kolu može biti u gostima prva i tu bi bilo bolje odložiti.
M

Markoniii

pre gotovo 2 godine

Čekajte bre ljudi,imate 2 podjednaka tima...odlažu se utakmice zbog vrućine,evrope....pa gde ovo na svetu ima...dodelite im titulu odmah pa da igramo fudbal na miru...da se toliko jedan klub faorizuje od strane države i moćnika nismo videli u poslednjih 30,40 godina...bilo je pre dok su bile diktature,a šta je ovo sada breee....
X

XD

pre gotovo 2 godine

Ne njači. I vi stalno odlažete i sada ćete ponovo.
G

Gost1111

pre gotovo 2 godine

Tek pocelo prvenstvo a vec nemaju snage za dve utakmice nedeljno.I dobijaju pare za to,slepci.To nema nigde u Evropi
R

Raša P

pre gotovo 2 godine

Idi smenjuju bonbicu ili Stolicu mani se nas!!!
Z

Zalosno

pre gotovo 2 godine

Jesam Zvezdas,ali ovo je trulo. Ima Zvezda 30 igraca u rosteru od toga 25 boljih od Vojvodinih i odlaze se mec. Dajte ljudi,ovde nije pitanje regularnosti, vec bahatost,ali zaista nikad FSS ne treba odlozi utakmicu zbog bilo cega,sem vise sile ne daja boze elmentarne nepogodine. Kako to nigde nema u Evropi samo kod nas. Sta ce biti ako budu igrali sa jacima,onda odlaganja unedogled,kad je Didelanz problem vec.
z

znamooo

pre gotovo 2 godine

Ti zvezdas nisi
Z

Zalosno

pre gotovo 2 godine

@znamoo da nisam zvazda, sto samgledao od 1978 do 1993 svaku utakmicu Zvezde, cak i treninge od 78-84,kad se ti nisi rodio. Sto nosio Zastavu od 4 metara godinama. Sto isao na utkamice ne kao Vi sada po Srbiji glumite Robina Huda, vec po BIH,Hrvatskoj,Sloveniji,itd. Ali ne volim kukumavke i gluposti.
H

Hulio

pre gotovo 2 godine

Ja kao zvezdas nisam za odlaganje...imamo 30+ igraca ..mozemo dva tima komotno ..ako cuvas nosioce za evropu sta ce nam onda ostali igraci ,da popunjavaju klupu ..
N

Neverovatno

pre gotovo 2 godine

Trazi odlaganje Zvezda koja ima postavu za 3 fudbalska kluba.
G

Gost555

pre gotovo 2 godine

Pa sta, i Partizan, i Cuka igraju u Evropi, jel to znaci da i oni treba da traze odlaganje svojih meceva?
X

XD

pre gotovo 2 godine

To znači da svake godine odlažete. Ne pratiš svoj klub?
f

filip123456

pre gotovo 2 godine

Zvezdas sam, i oglasavam se tako, ali ovo je kukavicki potez ej zbog evrope, pa jos neki klubovi igraju eveopu, ti ako si najbolji izadji i pobedi, a ne kao e aj odlozimo za neki drugi put da me ne izbaci slucajno dindelanz ili pjunik, znas
S

Serifovici sever

pre gotovo 2 godine

Uplasili se da im Vosa ne uzme bod, ili sva tri. To je rezultat toga sto je sinoc Mladost smanjila rezultat, pa su tenkisti strepeli za pobedu do samog kraja.

cofi_pfc03

pre gotovo 2 godine

Jao stvarno ne moze da pobede Didelanz ako ne odloze ipak je to sila evropskog fudbala
7

777

pre gotovo 2 godine

Bolje da smo odlozili ako prodjemo trece kolo kvalifikacija....