Komentari na vest

KRAJ: Crvena zvezda – Partizan 1:0

K

Kanzas

pre oko 3 godine

I sta sad,pljujte KANGU i dalje,tata ove igre.Od moih prijatelja i ovih na komentarima cuo i procitao samo bljuvotine o Kangi,a on jedini koji moze u ovom timu Zvede da organizuje igru i preuzme odgovornost, i pod jedan da gura loptu napred.OTAC
M

Marković

pre oko 3 godine

Ciganija tisina
C

Crv

pre oko 3 godine

Da li je moguce da bezmozgaši Panticevci misle mrtvi ozbiljni da se njihova FkIgokea sklonila u drugom poluvremenu po nalogu velikog manirua a do juce bili zrtve sistema i vrsili otpor vladavini doticnog xexexexe pisijada sa njima
C

Crv

pre oko 3 godine

Znas kako to sada ide sada ce da se javljaju satro Nasi veliki navijaci da pricaju d je jedan od gorih derbija samo sto je FkCz zasluzeno pobedila a da je slucajno FkIgokea uvukla neku vrljotku bio bi derbi svetskih razmera , ajooooojjjjj a napolje minus 12 a pocetak Aprila,,,,
C

Crv

pre oko 3 godine

Ala smo ih vratili u normalu u drugom poluvremenu i napokon je pao i taj poslednji bastion spletkarenja i lazi cuvenog VVV derbi,,,,,Ja lepo rece nisu zatvorili utakmicu samo protiv nas i to je to,sada ce ludi Zeks da talasa bajku o najgorem treneru koji je zakopao Savinu igru u crno belo,,,,
M

Miga

pre oko 3 godine

Hej Mirko, skoci daj gol glavom
t

tumbasi

pre oko 3 godine

sto li ce sada da nadju za izgovor glodarcici maliii smrrccc,brrrrr -12
m

milko

pre oko 3 godine

nista, pantelija, kalcopolista i ostali, ipak ste prvo poluvreme pobedili sa 0-0 i na tome vam treba cestitati. A sad natrag svi zgurajte se u kazneni -12 je veliki minus bas
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

pre oko 3 godine

Ova utakmica NE ZASLUŽUJE NIKAKAV KOMENTAR. Na žalost mlađe generacije navijača još dugo, dugo, dugo, mnogo dugo neće NEĆE DOŽIVETI DA GLEDAJU PRAVI FUDBAL I NEĆE SAZNATI ŠTA JE TO DERBI I ZAŠTO SE DERBI ZOVE DERBI.
z

zak

pre oko 3 godine

Brrrr, -12 , zahladilo.Grobarčići u rupe i ne izlazite.
Ž

Žao nam je

pre oko 3 godine

GAME OVER!

213

pre oko 3 godine

Kakvi padavičari i jedni i drugi nemaju pojma o fudbalu padaju bez faula, svađanje za loptu , prigovori sa sudijom sve u svemu veliko ništa. A posle se pitaju zašto ih nema u reprezentaciji pa neka stave prst na čelo i zapitaju se.
N

Najači

pre oko 3 godine

Čisto da se zna
R

Ri4ff

pre oko 3 godine

Bas kao sto sam predvidjao, poziv za sudiju u poluvremenu kao i onaj u Nisu sto je profa onomad pricao, i evo epiloga.. Sve se svira u korist Kim Dzongove mezimice
T

Tincupa

pre oko 3 godine

Kakav ppenal za Zvezdu. Smesno.
B

Brzi30

pre oko 3 godine

-12 u aprilu mesecu,ko bi rekao
S

Scorch

pre oko 3 godine

Sto si igrači partizana ovoliko nervozni? U Evropi se za ono što je Suma uradio dobija čist crveni...
S

Stojko Fudbalerski

pre oko 3 godine

Danas opet hladno...kazu minus 12 u najavi!!!!

07.08.16

pre oko 3 godine

Deki malo podvikne u poluvremenu,zaigra se motivisanije,i gromada ne moze ni pola preci.
F

Familija

pre oko 3 godine

Kako večernje novosti javljaju kanga je i dalje na aerodromu čekira karte i pakuje kofere mirku ivaniću prijatno i dovodjenja gospodo
M

Miladin Surla

pre oko 3 godine

A jel dosao Piksi da gleda Jojica i Zdjelara ili jos 6-7 drugih igraca? Smeje se a plakao bi.
S

Stojko Fudbalerski

pre oko 3 godine

E presli smo centar...reko da javim grobosima...a vidi i gol smo dali!!!! HAHAJJAJAA
J

Jao Stanoje

pre oko 3 godine

Pa neeeeeeeeee, a ko da puca penal kada je Penatho izašao vani? Kakva amaterska greška mladog Stanoja glavatog

07.08.16

pre oko 3 godine

OOOOOOOOOOPAAAAAAAAAAAAAAAAAA,GOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V

Volim fucu

pre oko 3 godine

Pa stazu sad grobari, pola ne prelazite.
s

sputnjik

pre oko 3 godine

cist penal nad jovicem nije sviran...
Z

Zvezdas1989

pre oko 3 godine

Kakav penal decko folira
D

Drugo poluvreme

pre oko 3 godine

Stiglo i grobari 53. minut pola nisu presli
a

ahahahahah

pre oko 3 godine

najjace partizaiii kad brani prekid,njihov igrac gurrne svog ovaj pada svira se prekrsaj xD
V

VecaBgd

pre oko 3 godine

Dokle vise cekalica sa Partizanom, sta cekamo, da ga primimo pa da pocnemo da igramo. Ne svidja mi se ovo pustanje da groblje igra na sredini, ne mozemo 2 pasa da odradimo na njihivoj polovini. Ne priznajem ovakvu titulu ako se jedini rival u prvenstvu ne dobije. Ovako vec godinama unazad, muka mi je od toga.

Delija

pre oko 3 godine

Umesto Sanoga KANGA,
K

Kajro

pre oko 3 godine

Večita ta velika prednost pred derbi i to taktizieanje sa Zvezdine strane.Bolji ste,zgazio ih i mirna kuća!
S

Srbija1223

pre oko 3 godine

Sad će na poluvremnu, bio di poziv koji se ne dobija...
S

Stop bodu

pre oko 3 godine

Zvezda ih stisla 10 minuta a oni ne izlaze iz peterca!Ne razumem Mistera,vrati Kataia levo i napuni gruba!
O

Onyx

pre oko 3 godine

Sta lupas bre. Centar celo poluvreme niste ljudski presli
7

777

pre oko 3 godine

Kao sto sam rekao Ben na spicu je igrac manje... Kukavicka postava sa dva zadnja vezna. Nadam se da ce ubaciti Kangu i Diega posebno Diega da ne gledamo vise lazne devetke, Ben treba da igra ali da igra krilo a ne spica.
G

GostCzv88

pre oko 3 godine

Ovde cak i komentatori na B92 navlace na patlidžanovu stranu....ovo je neverovatno. Iz aviona se vidi da Zvezda ne sme da pobedi.

07.08.16

pre oko 3 godine

Kako su pojedini panticevci poleteli...Jedan pise da bi oni izbacili Milan,a nisu ni Sarlrou prosli,drugi pise kako su nas unistili,treci u nekoj svojoj euforiji,ocigledno prezadovoljni sa 0:0.
J

Jacimovic

pre oko 3 godine

Rekao sam to i danas a i sad kazem da je Zvezda bolja od Partizana za klasu ! Samo je pitanje zasto igraci Zvezde ovako katastrofalno lose igraju i zasto trener Zvezde ne igra sa dva napadaca i ne napadne Partizan!
G

Gooxy

pre oko 3 godine

Sti je mister nervozan?udarila realnost u glavu.jedina utakmica koja nije unapred kupljena pa duva na sve strane.cak se i el magiko kantai utopio.
G

GostCzv88

pre oko 3 godine

zato sto covek ne voli nepravdu. Sram vas bilo!
P

Partymaker

pre oko 3 godine

Očajan fudbal, prvih 30 min negledivo pa par minuta kao nešto se igra... Neki dan čitam skauti velikih klubova dolaze na derbi, žali Bože para i vreme koje je uloženo, obe ekipe treba da je SRAMOTA, imaju par jakih utakmica u prvenstvu i onda ne mogu da se iskidaju u derbiju, šta reći.
D

Džabe ste krečili

pre oko 3 godine

Kakav je fudbal nisu ni zaslužili da igraju pred navijačima. Nivo onih jačih amaterskih liga u evropi.
V

Voip

pre oko 3 godine

Lose Zvezda usla u mec, slabo trci. A sad lagano u drugom dolazi 1.
Ć

Ćirko

pre oko 3 godine

Kazu cigani los derbi. U pravu su, los po njih
G

Gost ali bukvalno

pre oko 3 godine

Ja stvarno ne znam ko vrši pripremu pre utakmice. Pa kako to da se naši igrači ponašaju ko Bambi na ledu a njihovi tek po neki se oklizne. Stanković igra sa lažnim špicom i ima dva prava...
D

Djovinko

pre oko 3 godine

Zvezda cuva bod sto je ispravno,to joj je i dosta. Bonus igraci u derbiju ubijaju Zvezdu.Tako da se nadam da ce sada Ben da se vrati u sredinu a Falcineli ili Pavkov da udje umesto Nikolica a Kanga umesto Petrovica. Treba ukinuti ova pravila u bonusu. Derbi ocekivano nikakav,sanse na jednoj i drugoj strani niizcega.Nekakva klizanja,ispucavanja i cekanja da odbrana napravi gresku. Milunovic nije za derbi ukoliko zelimo da napadamo jer on ne moze kretati napred zbog toga sto je spor a igraci poput Holendera i Asana brzi. Inace za skok igru je odlican.Prvo poluvreme dobra sansa za Kataia i Nikolica,na drugoj strani stativa Holendera i sansa malog Jovica ali generalno,fudbal bezveze i to odgovara Zvezdi.Cilj se zna a to je titula.
C

Crv

pre oko 3 godine

Ali dobri su ove przenice iz FkIgokee pogodise jednu precku iz kontre i odmah zasluzise vise golova prednosti xexexexe a to sto nas budjavi Velja ima najbolju sansu na utakmici to nema veze to se ne racuna,,,,,,
M

Motel Radmilovac

pre oko 3 godine

Sve, sve razumem, ali nova bot mantra sistem ne da zvezdi da pobedi derbi.Hahhahaaa. Jojj, kako će da pljušte krivicne prijave samo da ode ovo zlo. E onda vas stvarno gasimo. Nema više zezanja.
s

smesni ste

pre oko 3 godine

Cuj ne igraju svi, jel pravilo da moze 4 stranca sta se bunite.. dovodite strance kao da cete igrati finale LŠ a onda kukate kada ispadnete odande a ovde druga pravila.. tako ste i kosarku upropastili sa 8 stranaca u ekipi.. tisina i tesite se da ste pokradeni da igrate sa B timom... bolje gledajte tekmu nego sto kuckate šišmiši
G

Gost222

pre oko 3 godine

Kratko jasno Partizan ih razbija na svakom delu terena.
G

Gost e

pre oko 3 godine

Verovatno zato ima 45% posed lopte naspram 55%.
N

Neznalica

pre oko 3 godine

Bolje da su sibice izvlacili ko ce da pocne utakmicu ,mistere u..o si
b

bojank91

pre oko 3 godine

Nestvarno je kakve greške prave Zvezdini igrači. Kao da ih mole da daju gol. Rodić ponovo na bitnoj utakmici brz žuti karton. Ivanić, Katai i Nikolić nose utakmicu za sad. Ben na bok, Falćineli u špic iliPavkov da pokupi one balone
p

pfc barsa.

pre oko 3 godine

zvezdana igra prvu nenamestenu utakmicu i nije im lako zaista
N

Nikmik

pre oko 3 godine

Stankoviću umesto bena pankova umesto ivanića gobeljića pa da napadnemo
9

951357

pre oko 3 godine

Poluvreme: igra ocekivana, cekalica na obe strane. Po jedna odlicna sansa na obe strane (Nikolic i Holender), i par solidnih ali ne i opasnih situacija za Partizan. Ni jedni ni drugi ne igraju nista posebno, trenutno razliku prave ocajni i nesigurni pasovi igraca Zvezde koji ne bi smeli da imaju takve (Degenek, Borjan, Sanogo) koji otvaraju kontre Partizanu. Sudjenje za sada ok, jedina greska je nedodeljen zuti Sanogu. Nadam se da ce ovi nasi da se namuze, jer trenutno igraju kao uplasene devojcice, i da ce da uteraju gol. Jer ako ga prime iz neke kontre nakon nase greske, Partizan ce u bunker, i bice tesko probiti. Jeste da nama i 0:0 radi posao, ali bilo bi lepo da se trka za titulu resi pobedom u derbiju.
C

Crv

pre oko 3 godine

E moj brale to je realan komentar sto si napisao ali procitaj komentare pristalica FkIgojee oni kao da igraju opet protiv Mancestera pogodili jednu precku pa odmah zasluzili 3,4gola prednosti koje su to przenice strasno a veze nemamo i mi i oni ali oni izgleda gledaju drugu tekmu,,,,,,
f

filipsabac

pre oko 3 godine

Nije lud Elvis da da karton sanogu, uci ce suma mora nastaviti da bije...
N

Neznalica

pre oko 3 godine

Sram da te bude dejane stankoviću sta si ti izveo na teren i sta si ti pripremao za ovu utakmicu, boljesibice da su izvlacili
g

gAnzibell

pre oko 3 godine

Pa dokle da igramo s laznim napadacem u spicu pored 2 rasna??? Dokleee Kakva konfuzna igra u zavrsnici samo zato sto nema Kange da preuzme odgovornost i krstenog napadaca da se ne gubi kao Ben koji to i nije!!!
C

Crv

pre oko 3 godine

Stanković je italijanski djak a to znaci najjvaznije utakmice igra tvro a koje kriv omladina sto sanja rezultate 3:0,4:0 i leprsavu igru,,,,,A FkIgojeabi pored nase lose igre imala jednu precku i to je to a mi zicer preko Nikolica bambusa koji je zalutao na terenu,
n

nebo

pre oko 3 godine

Partizan mnogo bolji, knkretniji, opasniji i pravo cudo kako nije dao vec par golova, s druge strane, Zvezda !?? Ja se pitam jesu li igraci uopste dosli na utakmicu??? Bruka i sramota
J

Jovan28

pre oko 3 godine

Најбоље партизанове шансе као продукт лоше звездине концетрације, док су најбоље звездине шансе продукт лошег постављања дефанзиваца партизана. Јебо дерби.
G

Gostttt

pre oko 3 godine

U cemu bolji? U klizanju? Svaki derbi opisujete isto a ustvari ni jedni ni drugi ne znaju nista.Partizan je agresivniji sto je i logicno,nema sta da ceka.Zvezda brani remi sto joj donosi cilj a to je titulu.Cak i kada Partizan krene napred Zvezda nema brzog igraca kao sto je Asano u Partizanu.Nemamo vise Radonjica koji bi kao metak prolazio.
p

pfc barsa.

pre oko 3 godine

najveci utisak pored dobre igre pfc je kada imamo kontru 2 na 1 na Elvis prekida igru i svira faul a da pritom ne pokaze zuti Sanogu koji je moga u prvom poluvremenu dobiti tri zuta kartona
O

Oplenac

pre oko 3 godine

Partizan bolji, jos jedan pokazatelj da zvezda namesta sve utakmice do derbija. Ne mogu da se sastave.
D

Dell

pre oko 3 godine

Po čemu je to bolji? Po dolaženju u šansu kroz saplitanje o loptu...

07.08.16

pre oko 3 godine

@Oplenac..fudbal se igra 90min,sacekaj drugih 45...A kako komentarises Evropu,nasu uspehe i vasa blamiranja?I tamo namestamo?
V

Volim fucu

pre oko 3 godine

Pa samo protiv vas izvedemo levu postavu. U drugom Pavkov ulazi i bice sve drugacije.

ANALIZA

pre oko 3 godine

Bog( precka) je sprecio da ne bude dvojka na poluvremenu kao sto sam najavio... Zvezda pravila namerne greske(5) amaterski tim partizana ni to ne zna da iskoristi... Sistem pobedjen u prvom poluvremenu
M

Motel Radmilovac

pre oko 3 godine

Da postoji taj "sistem" ti bi odavno imao šifru.
D

DSCZ

pre oko 3 godine

Ajde bre psihijatrijo mani se vise tvojih glupih komentara,igramo lose jer smo losi a ni oni nisu nista specijalno ali su svakako bolji bili!Mi napadaca nemamo,posle ce da uvede kao pred kraj napadaca kad ostatak tima pocrka,Rodic i nekako ali onaj balvan Sanogo bi u nekoj drugoj ligi dobio prvo samarcinu pa crveni karton a Deki ga drzi cisto da ne budu bacene pare!Katai mora da nam trci nazad da spasava greske odbrane,klizav je teren a odbrana nam je teror za oci!
S

Srbija Majka

pre oko 3 godine

Stankovic je ljut...to je jedino dobro na poluvremenu!!! Ocekujem Kangu i drugaciju pricu u nastavku...
C

Crv

pre oko 3 godine

Sta masi retard Nikolic strasno bogme napolje od 46minuta,,,,
D

DSCZ

pre oko 3 godine

Definitivno nije igrac za ozbiljne utakmice!
G

Gostvagaga

pre oko 3 godine

PARTIZAN IH JE ODUCIO OD FUDBALA ALO
r

rasulo

pre oko 3 godine

Jovic se igra sa ovim velikim igracima zvezdine odbrane koji su se igrali sa velikim milanom.. znaci onda bi mi taj milan prosetali hahahahaha hahahah nece cigani nikada biti realni.. brane se 90 minuta ali dobro neka zive u bajci hahahahaah
g

gunners

pre oko 3 godine

Pa koji je zakljucak tvoje price? Da je Partizan bolji od Milana? Ne razumem stvarno, ispali ste od Sarlroa, a poredis se sa Milanom sa kojim je Zvezda igrala egal.

ANALIZA

pre oko 3 godine

Zvezda ne sme da pobedi
G

Gost123

pre oko 3 godine

Batice, kojih 90 minuta. Pa tek je zavrseno 45... U kom paralel om univerzumu ti zivis?
N

Nista neobicno

pre oko 3 godine

Ide drugi dio. Pozurio si sa komentarom
G

GostMilan

pre oko 3 godine

Nije Milan onaj, kako bese, FK sveti Djordje koji ste naucili fudbalu pobedom iz penala. Malo je klubova ciji je najveci uspeh jedno finale pre skoro 1oo godina i blizina Svetskog i Evropskog šampiona. Pozdrav i srećno u konferencijskoj gligi.
s

stekson_reff

pre oko 3 godine

to se ne racuna jer je Stanoje tek bio doso, nije to njegov tim ,nije radio sa njima.Da je Stanoje bio na vreme teener Sarloa bi bila pobedjena glatko

07.08.16

pre oko 3 godine

@rasulo...Na cemu si ti?Po toj logici,vi ste jaci od Milana,a ispali ste od Sarloe,niste ni bili u prilici da igrate LE.po tom shvatanju je N.Pazar jaci od Milana,i Sarlroa.Mani se gledanja Z.P vidis da te zaglupljuje.

07.08.16

pre oko 3 godine

Poluvreme je....Sad ono sto svi cekamo,ulazak Kange u vezni red,Ben ide na krilo,a u napad ide Falcineli, s tim da bih voleo Pavkova,mislim da je ovo mec za njega.Bonusi su nam krs,to svi znaju i vide,ali tako je.Sad Kanga i Falcineli/Pavkov.Prvih 25 min gromada bolja,mi bez pas igre,stoperi Borjan grese u otvaranju igre dodavanjem,u drugom delu poluvremena,30-45 min smo sputili loptu na zemlju,videlo se poboljsanje u igri,ali bez Kange ne ide.Nezadovoljan sam licno.
D

DSCZ

pre oko 3 godine

Teski polu-igraci,oni samo protiv onih vasarskih klubova mogu da prave razliku!Nadam se da cemo konacno videti napadaca u drugom poluvremenu
D

DSCZ

pre oko 3 godine

Bolji Partizan u prvom poluvremenu,mnogo greski odbrane,Katai vise posla u odbrani nego u napadu,bonusi su bas to,igraci koji su tu jer moraju da budu i samo zato a Terzic ce opet posle utakmice da prica neke bajke!Igramo bez napadaca,moramo mnogo ozbiljnije jer one greske u odbrani ne mirisu na dobro
C

Crv

pre oko 3 godine

Velja i Njegos su velike prevare od igraca i nadamo se Kangi i Fascineliju od pocetka drugog poluvremena,,,,
C

Crv

pre oko 3 godine

FkCz odgovara X to zna i ptica na grani a to sto nasa omladina sanja o rezultatu 3:0,4:0 to je njihov problem,,,,,,A sto se tice prvog poluvremena veze nemaju i jedni i drugi ali samo se blati FkCz ovde kao po navici,,,,I Srankovic je italijanska skoka znaci vazne utakmice se igraju na rezultat i sta tu nije jasno ovde bezmozgasima,,,
S

Srbija Majka

pre oko 3 godine

Ljudi sta je sa Marakanom...kakvo je ovo klizanje jos od reprezentativnih utakmica!!!
D

Dijaraaa Dijaraa

pre oko 3 godine

Pecurke nicu ahahhaahha
S

Sherlocked

pre oko 3 godine

Ako ne zelimo pobedu u derbiju , sta zelimo onda ? Igramo kao da nismo sampioni , nego kao da smo zalutali..

Pantelija

pre oko 3 godine

UNISTAVAMO MEZIMICU NACIJE ALIII UNISTAVAMOO...CUVAJU 0 0 HAHAHAHAHAHAHAHAHA
G

Gost5544

pre oko 3 godine

koga bre unistavate???? molim?
t

tumbasi

pre oko 3 godine

svaka cast ako je tebi ovo unistavanje xD

ANALIZA

pre oko 3 godine

Sistem je zabranio da Zvezda pobedi...to sam reko jos juce
R

Realni Arth

pre oko 3 godine

Pa i red je, jer imate 9 bodova manje, jel da? Pa jurite da ne nekako ne dolazite do neke nade za titulu! A sto se tice, dominacije, pa imam utisak da ti nisi gledao zadnji derbi, pa vi niste prosli na nasu polovinu skoro celo poluvrme. Da ti pojasnim, sve te polu sanse su posle nasih dirketnih gresaka i to bez pritiska, nego na dodavanjima, eto tako ste poveli na proslom derbiju i onda grcevito to branili do kraja, ali hvala Jojicu, pa ispalo nereseno. Stihijski napadajte, drzite loptu, ja sad potpisujem nereseno, ne zato sto ne mozemo nego zato sto nam bas i ne treba, mada vi zasluzujete poraz. Pantelijo, ako izgubimo cestitam ti, obavezno, a da li ces ti to da radis, ako mi dobijemo, e to ne znam!?
G

Gost123

pre oko 3 godine

Vise je kontakata sa loptom imao Stanojevic dodavajuci da se izvede aut nego Ben. Zvezdin vezni red 0. Stoperi kreiraju igru.
R

Realni Arth

pre oko 3 godine

Pa, sta reci, imamo krdo losih, bas losih igraca, Degenek, Petrovic, Rodic, jos kad uzmemo u obzir greske redom, Milun, Rodic, pa bez sredine. Sta reci za Partizan, bolje stoje od nas, igraju, bez panike onako profesionalno, a imaju i bolje pojednce. to sto kod nas ima kvalitet na klupi su, Falko, Falcineli, Kanga! Sve u svemu, Partizan bolji od nas, i drze igru tako lepo, profesionalno, da kad god nasi imaju loptu gube na drugi pas! Strasno, sramota za nasu Zvezdu, ali ko zna, prosli derbi igrali bolje of njih pa zamalo d aizgubimo, a ovaj, ajde da vidimo!
N

NekoIzMase

pre oko 3 godine

Stankovicu ce velika mrlja biti ova kukavicka igra iz derbija. Evo 30 min vec ozbiljan sut na gol.
Z

Ziii

pre oko 3 godine

Nije mi jasno kakvu mi mentalnu blokadu imamo protiv Partizana. Da li je moguće da ne možemo da predjemo na protivničku polovinu?
D

Daff

pre oko 3 godine

Nije do blokade,već do Partizana.Nema sklanjanja dečko!
G

Goust

pre oko 3 godine

Igramo kao pi..e,ni s Milanom nismo ovako igrali, a igramo protiv raspalog partizaia
G

Gost816

pre oko 3 godine

Protiv Milana nismo igrali u ovom sastavu.
9

951357

pre oko 3 godine

Ovi nasi nesto zaboravili da igraju...
D

DSCZ

pre oko 3 godine

Bojim se da pojedinci poput Njegosa nikad to nisu ni znali...
A

AcoAco3333

pre oko 3 godine

Stankovic je opet napravio kriminalne greske! Ben 160 cm a ovi preskacu sredinu terena i igraju visokim loptama na Bena! Velja vrati loptu nazad Nikolic krade minute svakom iole ozbiljnom talentu u Zvezdi! Katai debeljuca igra stoni fudbal bez trcanja i vise podseca na Koromana nego na ozbiljnog igraca! Sanogo igra kao "Beznogo" i treba da organizuje napade! Borjan ne znam da uhvatim centarsut Borjan samo boksuje...

ANALIZA

pre oko 3 godine

Zvezda ne sme da pobedi mora da pusti... utakmica dokazuje
G

Gost a domaci

pre oko 3 godine

Ne lupaj gluposti Koroman je bio top igrac! A i Katai je! Sta mislis da ima snage u u 85 min da predje 2-3 igraca i 30metara i da da gol ako non stop igra odbranu i napad? Zasto imas zadnje vezane? Pa da pokrivaju rupe. Ti i fudbal dva pojma ja da ti kazem
M

Molim

pre oko 3 godine

Zvezdi spasa nema ni bodova u derbijy dok su u timu nikoli ipetrovic to su -2igraci
G

Gost12

pre oko 3 godine

Bolji Partizan za sad!!! Realno je tako...

ANALIZA

pre oko 3 godine

Sistem je primorao Zvezdu da igra ovako...sve jasno moje DELIJE
G

Goust

pre oko 3 godine

Protiv mrtvog partizana mi obavezno dobijamo gol na nasu gresku, to vise i nije iznenadjenje. Petljamo nazad bez potrebe
N

Nikos1988

pre oko 3 godine

Svi glume tehnicare, hoce sa 12 kombinovanih da igraju, klizaju se kao bambi na ledu, sve bi ih kao Ferguson Forlana u svlacionicu poslao
D

Dejane Stankovicu

pre oko 3 godine

Sram te bilo za ovaj sastav!!! Ako sutnemo na gol u prvom poluvremenu bice dobro. I to sve protiv raspalog Partizana.

ANALIZA

pre oko 3 godine

Visa sila naterala Mistera
9

951357

pre oko 3 godine

Rodic dobija crveni do 70' minuta, garant.
G

Gost123

pre oko 3 godine

Derbi bez spica. Komedija
P

Pa1

pre oko 3 godine

Pobedila ili izgubila, uvek ću te voleti! Napred Zvezdo!!
n

nebo

pre oko 3 godine

remi ko vrata
F

Familija

pre oko 3 godine

SA NAMA DO POBEDE Navijači Zvezdini

ANALIZA

pre oko 3 godine

Mec pocinje sledi detaljna ANALIZA
M

Milorade

pre oko 3 godine

Mrznja onog Zeksa se bas primila.Gledao sada kanal Nova S, neki reditelj ili sta je poceo da prica kako je Zvezda projektovan prvak, kako to nije derbi, kako Zvezda mora biti prvak dokle god je ova vlast,kako je sudije guraju.Koliko su to bolesni mozgovi.Pa kako je Partizan bio sampion 2017 i jos dva puta pre toga? Kako to da ova vlast rusi Partizan kojeg dva puta izbacuju iz Evrope a ista vlast im da lovu i vrate ih. Kako to da pod ovom vlascu izbace Zvezdu i ta vlast ne da lovu vec dopusti da Partizan igra kvalifikacije za ligu sampiona a Zvezdu ionako duznu pusti da se ubuli jos vise. Kako vas bre bagro nije sramota. Sudije vam samo ove sezone namakose bodove,protivnici ne zapinju,gomila protivnika odmara glavne igrace kada igra sa vama. Sramote jedne prevarantske.
S

Scorch

pre oko 3 godine

Partizan bunker, mnogo valjanja, i seckanje igre sitnim faulima. Čekace neku grešku odbrane, i to je to. Zvezda nervozno, puno grešaka, ali spremnija za razigravanje jer je jača.
G

Gost321

pre oko 3 godine

Lupas gluposti, igramo bez spica, kao i svaki derbi
S

Scorch

pre oko 3 godine

Kakve to veze ima sto igramo bez špica? Još više znači da se išlo na kombinivanje sa loptom i posed. Sa druge strane što Nikolić dečko ne zna da igra fudbal.... Partizan svaku šansu preko naše greške. Nmg Degenek i Milunovic da kreiraju napad zajedno sa Sanogom. Katai mora da se vraća do Borjana da primi loptu. Ivanic I Ben potpuno odseceni.

ANALIZA

pre oko 3 godine

Iz dvojke u kec...2-1 za Zvezdu
D

Džabe ste krečili

pre oko 3 godine

Mi nikada nećemo igrati u najjačem sastavu zbog bonus igrača. Siguran sam da bi počeli Falcineli i Kanga. Pošto nama ova utakmica nije rezultatski bitna, očekujem lepu igru za gledanje.
G

Gost Pele

pre oko 3 godine

Bez špica na Partizan, stvarno kukavički.

Aleksandar Zotovic

pre oko 3 godine

Ide ovo iz 2-1 Ili 1-2, mada mi je prva opcija realnija..da li se sećate kada je poslednji put viđen ovakav prelaz na derbiju..pa..vredi pokušati a mislim da je sada idealna šansa za tako nešto

ANALIZA

pre oko 3 godine

Ne kopiraj

Sliks17

pre oko 3 godine

Na papiru Zvezda je duplo bolja od raspalog FKP koji se na silu gura iako ima očajan tim. Opet to ništa ne mora da znaci. Ali zbog arogantnog Stanoja voleo bi da ih nakantaju jedno 4.0 cisto da vidim sta ce njegov mozak smisliti.

ANALIZA

pre oko 3 godine

Po kvalitetu Zvezda bi realno trebala da dobije sa 5-0

Delija

pre oko 3 godine

Dosao je i taj dan, sada vam sledi potop BIBLIJSKIH RAZMERA Komšije!!! GAZI LOMI MI SMO ŠAMPIONI!!! ZVEZDA ŠAMPION!!!
N

NickNs91

pre oko 3 godine

Gubimo ovaj put... Ne stavis igraca koji urnise Zvezdu svaki derbi,ali tu je Holender kojem treba 17 sansi da ubode gol...
T

Tihi ubica

pre oko 3 godine

Ne gubite to je dekretom zabranjeno
D

Deyan X

pre oko 3 godine

Ide ovo iz dva u dva sa plus dva...za minus šest.

ANALIZA

pre oko 3 godine

Iz dvojke u kec..
b

bojank91

pre oko 3 godine

Zvezda daje vise u drugom poluvremenu
G

Gost000

pre oko 3 godine

Dokle vise forsirati Nikolica a Kanga na klupi covek koji drzi loptu razigrava igrace a Nikolic decko se pogubi
t

tomo

pre oko 3 godine

bonus igrac
P

Pitanje

pre oko 3 godine

Zasto Zvezda svaki derbi igra bez pola tima
t

toledo

pre oko 3 godine

Ocekujem strahovite pritiske od strane klupe domacih na sudije,zivi bili pa videli svaki pad ima da skacu i gestikuliraju,pogotovo u 16m..najveci pritisak ocekujem od laznog trenera kome su kupili titulu jos u oktobru
9

951357

pre oko 3 godine

Pogresio si, Zvezda je domacin, ne Partizan. Dakle sve isto, samo sa klupe gostiju ;)

ANALIZA

pre oko 3 godine

Nema logike da kad nekom kupis titulu vrsi pritisak na sudije...to znaci da titula nije kupljena i da je tvoja Laz demantovana
Z

Zema

pre oko 3 godine

Deki gde je Kanga i Falcineli kako bre Nikolic da igra pre Kange
k

koler

pre oko 3 godine

utakmica pocinje u 46 om minutu
C

Cxz

pre oko 3 godine

Partizan dobio fore 45 minuta
G

Gospodin Chaki

pre oko 3 godine

Šest uzastopnih titula su purgeri ukrali a da nisu trepnuli, svirani im penali na 20M od gola, protiv Zvezde svirani penali na 20M od gola(Spartak u Subotici, Jagodina u Bg) Jojić uzimao loptu u ruke i dosuđivao penal, davali golove iz ofsajda, utakmice im produžavane dok ne postignu gol, vrteli barjak sa likom Tomislava Karadžića, Mažić i ostala crno bela bratija, otet kup Vojvodini, kada vam je EPS bio sponzor a Zvezdi isključivana struja na stadionu...i tada je sve bilo potaman zar ne a sada je ovo Zvezdina država? Fuj bre licemeri i gadovi. Fuuuj!!
B

Bond

pre oko 3 godine

Nije Zvezdina drzava jer bi u tom slučaju Zvezda igrala sa najjačim timom a amaterski tim iz humske bi popio deset komada
g

gost 111

pre oko 3 godine

Opisa tvoju zvezdanu samo u pogresnom imenu. Sve navedeno ste vi radili sto se tice penala na 20m itd... Oteli kup Vosi, a ta utakimica je u startu neregularna jer igraci Vose nisu hteli da izadju na teren dok im ne stignu navijaci...dakkle 3-0 za nas. Pominjes kradje, a ne pominjes da smo vas svaki derbi dobijali kada je trebalo za titulu... EPS je bio sponzor za LS samo, a protiv ARSENALA kasnila utakimica zbog nestanka struje hahahah.... Ko vas ne zna skupo bi vas platio. Nema vece sekte
t

tuuuuu

pre oko 3 godine

Oćemo penal za Zvezdu
b

buhahaha

pre oko 3 godine

Tad kad je EPS bio spoužnzor Partizan je igrao logu šampiona. I to im je Karadžić i Mažić završio hahahahha
q

qq majko

pre oko 3 godine

Ukrali, ukrali. Ukrali su ih Kleo, Jovetic, Adem Ljajic, Stefan Savic, Ljubomir Fejsa, Moreira, Diara, Nastasic, Mitrovic (najbolji strelac nase zemlje u istoriji), Bambi... od koga? Od sjajnih Tutorica, Kasalice i Marka Perovica. daj, ne brukajte se vise. Nije nam trebao nikakav barjak. Unistavali smo vas na terenu.

Grobarija

pre oko 3 godine

Jel moguce da igramo bez tri najbolja igraca lige. Suma, Lazar i Fica!
J

Jel moguće

pre oko 3 godine

Da za Zvezdu ne sme da igra Falko najbolji igrac lige
G

Gostauha

pre oko 3 godine

NAPRED PARTIZAN!
L

Ljudi

pre oko 3 godine

Jel moze neko dai kaze sta se desava sa Falcom? Covek placen ko Ronaldo a nigde ga nema ... Sta se desava tamo?
D

Desava se

pre oko 3 godine

Da Zvezda nije smela da izvede najjaci sastav
i

iz 1 u x

pre oko 3 godine

znaci da ste veći, ali kad ste toliko veći sto ne možete da nas pobedite? pa nas dobiju Novi Pazar i Vosa, a vi nikako već 2 godine, te price u Evropi ste dobri i tako to ne piju vodu, mi kad smo igrali LS pobedili smo vas u oba derbija te sezone, kao i u kupu sto smo prošli dalje
v

vi kad ste igrali u ls

pre oko 3 godine

pobeda je bila misaona imenica
R

Realbo123

pre oko 3 godine

Vi ste pobedili i Man utd i Real Madrid. A mi Liverpula koji je te godine osvojio neku Ligu sampiona
a

abc

pre oko 3 godine

Ne pričaj gluposti, posle utakmice Partizan-Real, Zvezda vas je nakantala da su uši zvonile danima.
M

MarkoBeograd

pre oko 3 godine

Dečko , vi kad ste igrali LŠ 2003 ste izgubili u derbiju 3:0 , popili ste 3 komada a mogli ste 6 ,Žigić se sprdao sa vašom odbranom , razneli smo vas ali da li imaš selektivno sećanje ili je nešto drugo u pitanju , ja sam tu da te podsetim. Sportski pozdrav
B

Boojan.

pre oko 3 godine

Da
C

Cxc

pre oko 3 godine

Sistem zastitio partizan
B

Boojan.

pre oko 3 godine

Da kad ste igrali sa Realom u LS.Mi vas tad otresli sa 3:0,kad Zigic igrao kosarku sa vama
P

Partizan do bola

pre oko 3 godine

NAPADAJ PARTIZANE NAPADAJ
D

Djovanela

pre oko 3 godine

Kako su debilne ove recenice tipa Zvezda juri pobedu jer nije pobedila.Prvenstvo je par ciklusa koje takticki prevazilazis kako bi dosao do cilja a cilj je biti prvi jer samo prvo mesto donosi kvalifikacije za ligu sampiona i vise novca a i titule se broje.Broje se i derbiji,to je tacno ali Zvezda tu nema nikakvo opterecenje jer ima 30-ak pobeda vise u odnosu na Partizan. Kao drugo,ovo sto cu napisati nije alibi nego je tako bilo a svi mi ovde znamo to a to je da je Zvezda zadnjih 7-8 derbija igrala bez 3-4 startera, u par derbija je ulazila sa velikom bodovnom razlikom,dva derbija je igrala samo dva dana nakon iscrpljujucih meceva u ligi sampiona sa Napolijem i Bajernom u Minhenu.Na dva od tih 7-8 derbija sudije su Zvezdi ukrale po cist gol. I sta vi mislite,Zvezda danas kojim slucajem izgubi i sta kao,eto Partizan bolji dajte im titulu i ostale budalastine? Derbi je jedna utakmica,tacnije dve.U prvoj je Zvezda bila bolja i sabila ih u 16m. A druga je danas.Zvezda je sve cetri sezone i u Evropi pokazala zasto je najkvalitetnija.A Partizan je bio sestostruki prvak kada je ispao od kuvara i automehanicara Samroka, petardiran od Petah Tikve, petardiran od Bilbaoa, Tun ih je razglavio 3:0 a mogli su primiti barem jos toliko. Lako je bilo da pobedjuju Gumu Bogdanovica,Kadua i Savia i kada se SMS-om skupljao novac a Zvezda igra protiv Partizana koji svake sezone ima slicna pojacanja tacnije slicnih primanja.Jedan Jojic koliko prima para?Markovic?Suma?Asano i Natko? Isto koliko na drugoj strani imaju Ben,Katai,Ivanic itd.I Zvezda nije kvalitetnija 20-30 bodova od Partizana ali tu prednost Zvezda stekne jer je imala duzu klupu dok je Partizan sve meceve igrao sa istim timom.Ne moze sada Zvezdi jedan derbi bez publike da ponisti prolece u Evropi,rekordan broj osvojenih bodova u grupnoj fazi, to sto je u oba meca nadigrala jedan Milan pa cak i sa igracew manje.A uzgred receno,statistika je ziva stvar,Partizan ima 7-8 titula a da nije pobedio Zvezdu.Tako da sve te budalastine treba ostaviti navijacima Partizana jer veruju u takve price.
V

Vt

pre oko 3 godine

zvezda izuzev mečeva sa Partizanom, u poslednjih 5 godina ima 95% pobeda. Tih par kikseva koji joj kvare stopostotan učinak su se desila u poslednjih par kola kada se već osigurala titula. Zbog toga mi toliko potenciramo na tom derbiju koji je pravo merilo snaga, a na kom ne uspevate da šutnete na gol u većini slučajeva. Sportski pozdrav
G

Gostttt

pre oko 3 godine

Koja bolesna laz da Zvezda ne uspeva da sutne na gol. Vi ste slucaj za ispitivanje
t

toledo

pre oko 3 godine

Poklon na kladzi,penal na tekmi kv 2,8..Elvis ce morati da dosudi makar jedan za komsinicu,stigla depesa sa samog vrha,od velikog vodje
G

Gost pp.

pre oko 3 godine

po ovom sastavu Katai ce morati da igra desno krilo a Ivanic levo,Ben centarfora,mnogo tumbanja.
a

abc

pre oko 3 godine

Ovo će biti kao protiv Ludogoreca, Katai u špicu, odlično se snašao nema razloga da tako bude i večeras. Rodić je najveća nepoznanica, protiv Milana je bio u užasnoj formi, kasnio i napred i nazad, valjda se podigao.
S

SRBI PFC

pre oko 3 godine

Ove panjeve ako ne mozete da dobijete, nemojte se baviti fudbalom!

Aha

pre oko 3 godine

Napred Zvezda!
G

Gost8888

pre oko 3 godine

Opet će tandem Zdjelar i Šćepan Šćekić da ih pojedu po ko zna koji put na sredini. A tu je i motor ekipe Natko. Suma ulazi u drugom poluvremenu da skine Borjanu paučinu iz rogalja.
D

Djuraa

pre oko 3 godine

Mislis ubiju,jer vise lice na mesare nego na fudbalere
1

111111

pre oko 3 godine

Djura, imate vi mesara Sanoga, nasih se ostavi...
K

Klinčarski

pre oko 3 godine

Može li se ovde pročitati neki normalan komentar? Sve sami luzeri koji piskaraju.
b

batabane

pre oko 3 godine

Moze Partizan i da pobedi,ali ovo je najslabiji sastav Partizana u datom trenutku.Dakle zato Cigani sve vreme pisu kako Zvezda igra oslabljena, maltene sa drugim timom.Sve Cigani pisu po direktivi.Da se sakrije skandalozan sastav Partizana.Scekic i Zdjelar zajedno,to znači da necemo da predjemo centar.Jovuc ispred Fice,smesno.Igramo sa tri zadnja vezna,jao.Od toga dva igraju kao stoperi,da iznesu loptu u prodoru,spanska sela.Natho bez obzira sto zna i može da odigra ofanzivnog veznog,on je u biti zadnji i centralni vezni.Ovo na ofsnzivnom veznom je izum partizanovih strucnjaka.Mozda i mora ovako po naređenju vise instance,jer niko ne može da bude tolika neznalica,ili kukavica.Sa takvim sadtavom smo ispali od Sarloe.Jao,jao.
d

dijara ubica

pre oko 3 godine

Ajde bre izgazite tu boraniju.

07.08.16

pre oko 3 godine

Vratite se na clanak o sastavima juce,i videcete da sam pogodio sastav,isto ovako sam i najavio,tj pisao da bi bilo nekako logicno.Gavric kao bonus bi bio igrac manje,otud i Njegos i Nikolic jer nema ko drugi,ali sa Sanogom,jer bi bez njega bio karambol.U odbrani se sad svi zale na Miluna,a nisu ni svesni kakva je tempirana bomba Pankov.Nije ovo najjaci sastav,jer nema Kange,i Falcinelija,ali tako je zbog bonusa.Sada opet svi pljuju Bena a zaboravljaju partiju sa San Sira,recimo.Tesko je udovoljiti navijacu.Prvo drvlje i kamenje sto ne igra Gavric,pa kad Gavric igra onda ga pljuju,fali im Radulovic.Pa onda pljuju Falcinelija,pa sad kukaju sto ga nema.Isti oni koji su terali Miluna,dizali su ga u nebesa tokom jeseni,sad im fali Pankov,koga su posle Milana terali.Bena malo teraju,malo vole,sad im opet smeta,a do pre mesec dana trazili dizvotni ugovor.Ja sve sto napisem,napisem hladne glave,i spreman sam za diskusiju i argumente.Opet,vratite se na vest o najavljenim timovima,i vidite sta sam napisao,isti ovaj sastav.Prosto,zbog dva bonusa drugacije ne moze.Bez Gavrica,a ako se igra sa Nikolicem i Njegosem,mora Sanogo,naustrb bena ili Falcinelija,jer su Katai i Ivanic sigurni.Procena je da ce igrati Ben,pokretljiviji je,snalazi se sjajno u 16.Ako bude potrebe uci ce Falcineli,Kanga,ne znam ko je sad na klupi.Ocekivan sastav,pod 1 zapusili smo usta onima koji su najavljivali B tim.Dakle,nema Srnica,Pankova,Popovica Gobelje,Krstovica..To bi bio drugi tim.Ovo je prvi tim sa Borjanom,kompletnom odbranom,Sanogom,kataijem,Ivanicem i Benom,fale dva igraca(Kanga,Falicneli) ali to je zbog bonusa.Dakle 9/11 startera,to nikako nije B tim.To pod 1,a pod 2 posle derbija zapusvamo usta onima koji vicu da Zvezda ne smeda pobedi.Pricali ste tako o B timu,tim je sasvim ok,pada vidimo sme lise pobediti ili ne.I dosta pljuvanja,za apsolutno svakog igraca pojedni pljuju,pa hvale,pa pljuju,pa hvale.Aman.
B

Bolna istina

pre oko 3 godine

Ovo nije najjaci sastav u pravu si za Milunovića a i sastav si pogodio...
7

777

pre oko 3 godine

Meni je ako govorimo o spicu Falcineli klasa za Bena. Bena volim ali na krilu ili iza spica u samom spicu ne. Zasto, zato sto mu je skok igra jako slaba i zato sto nema konstituciju da dubinske lopte primi na grudi i odlozi krilu, sve to Diego ima... Neka me brat Ben demantuje i da im 2 komada u prvom....

07.08.16

pre oko 3 godine

@Bolna istina....Pa naravno da nije najjaci sastav,zbog bonusa.Ali nije ni B tim kao sto su neki predvidjali.9/11 startera su tu,a ova dvojica preostala ulaze u drugih 45.
F

Familija

pre oko 3 godine

JEDNA FAMILIJA derbi se pobediti mora NAPRED ZVEZDA SAMO NAPRED ZVEZDA
C

Cvb

pre oko 3 godine

Igraci partizana odbili doping kontrolu
Д

Домаћин

pre oko 3 godine

Ви кажете Бен,ови на Б92 кажу фалћинели.И ко онда каже овде.А пре бих рекао ви.

Vlada

pre oko 3 godine

Kakvi bedni sastavi. Neka ima daju odmah nerešen rezultat da ne gledamo ovo smaranje sa po tri zadnja vezna. Bruka...
C

Cxb

pre oko 3 godine

Partizan u najboljem sastavu Zvezda drastično oslabljena
1

11111

pre oko 3 godine

Partizan nije u najboljem sastavu...
m

ma daj

pre oko 3 godine

O cemu se radi ovde, zasto protiv ovih levaka igramo bez klasicnog napadaca?! Ben ce naravno biti nevidljiv, kao na svakom derbiju. Opet igramo na remi ili jednostavno po naredjenju ne smemo da ih odvalimo.
M

Momcilo Vukotic

pre oko 3 godine

Hiljade grobara i huligana ,svoj zivot dace, za Partizana .....
S

Spa

pre oko 3 godine

I napred Zvezdo tebe volim ja!
D

Dell

pre oko 3 godine

Opaaaa, kasapnica kod Zdjelara i Šćekića će da radi, koš samo da vidimo kakv je kriterijum sudiji savetovan
Ž

Železnice

pre oko 3 godine

Sudija ima zadatak da oprasta kartone igracima partizana
S

Sadik Umar

pre oko 3 godine

Jel moguce da ti igras bez najboljeg igraca lige Sume. Sta je ovo? Ne sme mezimica da se dobije? Nije dovoljno sto ste Sadika prodali budzasto jos ti ni Suma ne igra?!
O

Opa bato

pre oko 3 godine

Ne sme mezimica mog srca da nakanta drzavni projekat iz humske pa zato mora da igra bez 4 igraca na domaćem terenu
1

1 brdo 2 univerzuma

pre oko 3 godine

sta pricate cigani normalno da ne mozete sa najboljim sastavom kad ne moze bezbroj stranaca i mora 2 igraca manje od 21 godinu vidim da ni ne pratite ligu koliko ste navikli da vam je namesteno
M

Misolovka

pre oko 3 godine

AV zastitio partizan od ubedljivog poraza...Vucelic je tu radosnu vest reko igracima pred polazak na mec
A

Akijama

pre oko 3 godine

Šćekić i Zdjelar sa jedne i Sanogo i Petrović sa druge, dovoljno govori. Dva klasična zadnja vezna sa obe strane, nema ništa od fudbala
P

Poznata stvar

pre oko 3 godine

Ni Scekic ni Zdjelar nece biti iskljuceni zbog mesarskih startova...oni bez faula ne umeju da oduzmu loptu protivniku..Visa sila ih stiti
J

Jajarski

pre oko 3 godine

,obe postave defanziva. Ajdeeeee igraj i bori seeeeeee......
C

Cxc

pre oko 3 godine

Zvezda Desetkovana! Po cijem nalogu pitam za druga
G

GSO

pre oko 3 godine

Jos kad udje Suma bice razvaljivanje. Napred Partizan!
I

Interventna

pre oko 3 godine

Suma hahahahahahahahahahahahahah...tek kad udju najbolji bice puna mreza ekipi iz humske
V

Vv

pre oko 3 godine

Suma ne bi prosao doping kontrolu..zato i igra tek u nastavku
Z

Zvezdas!!!

pre oko 3 godine

Tragicno je sto igra Milunovic menadzerski igrac.

gemathegreat

pre oko 3 godine

Sidži do reke i pomozi i sebi i nama.
S

Spa

pre oko 3 godine

Ti si mi veliki poznavalac ove igre, Milunovic jedan od boljih stopera u nazoj ligi, cak je dečko i Evropu odigrao solidno, ali nadju se naši stručnjaci da jedu ono sto se ne jede
S

Sashki85

pre oko 3 godine

Jel ovo neka zajebancija? Gde su zvezdini stranci? U zadnjih 5 derbija zvezda igra bez 3 4 najbolja igrača. Gde je pravi špic?
P

Poznata stvar

pre oko 3 godine

Mora ovako je sistem stiti partizan da ne izgubi...Ustavom je zabranjeno da Zvezda izvede najjaci sastav
X

Xxxxxxx

pre oko 3 godine

svaki derbi Zvezdu primoravaju da igra sa B timom... Dokle? Vreme je da se narod digne protiv nasilnika

gemathegreat

pre oko 3 godine

Bratu moj, a gde je tu avantura ??? ;))))))))
S

Spa

pre oko 3 godine

Imaš pravilo od 4 stranaca u timu, znači Sanogo i Ben su 2 i na klupi verovatno Facinelli i Falco ili Kanga, ne razumem sta vam nije jasno
G

Gost445

pre oko 3 godine

Kakav crni Milunovic ljudi moji .. pa dal ste vi normalni
7

777

pre oko 3 godine

A ko je bolji Pankov? Ako ista drugo Milunobic ima skok fok Pankov ni to nema. A sklon jr kiksevima sacuvaj boze...
S

Sta pricas ti?

pre oko 3 godine

A skok za koga? Holandera?
G

Gost776

pre oko 3 godine

Milunovic .. tu je kraj nadanjima o pobedi. Neverovatno sta Stankovic radi. Pa ima da primimo 2 komada najmanje.. Ovo on namerno radi , nema drugog objašnjenja.
G

Gost Djape

pre oko 3 godine

Drugar ti si bolesno zaljubljen u Miluna. Sta si se popeo coveku na glavu, valjda nas trener zna dali je dobar ili nije, a i mi koji smo gledali utakmice. Neznam u cemu je tvoj problem. Ajde da si se pitao sto je Ben u spicu pa da kazem, jer je poznato da mnogo puta nista ne pokaze na toj poziciji, ali opet tu je trener, verovatno on zna zasto.
d

dr. hyypia

pre oko 3 godine

Da li je realno Deki da igras bez klasicnog spica??? Ko je narucio sastav???????? Moras da izgubis danas?
D

Djuraa

pre oko 3 godine

Ovo nije sastav Zbezde sigurno
F

Februar

pre oko 3 godine

Nije najbolji jer bi taj samleo protivnika koji veceras ne sme biti ponizen na terenu
S

Stankela

pre oko 3 godine

Ugazi ih sada Zvezdo, vreme je , dve i po godine to cekamo. Samo hrabro , tanki su na obe bekovske pozicije.
U

Uvekprva

pre oko 3 godine

Titule: Crvena Zvezda > Partizan; Kupovi: Crvena Zvezda > Partizan; Medjusobne utakmice: Crvena Zvezda > Partizan; Medjusobna gol razlika: Crvena Zvezda > Partizan; Evropski trofeji: Crvena Zvezda > Partizan; Pobede u evropskim utakmicama: Crvena Zvezda > Partizan; Evropska učešća: Crvena Zvezda > Partizan; Ukupan broj trofeja: Crvena Zvezda > Partizan; Navijačko uporište: Crvena Zvezda > Partizan; Kapacitet stadiona: Crvena Zvezda > Partizan; Legende kluba: Crvena Zvezda > Partizan. Zaključak: Partizan je samo komšija evropskog prvaka i ništa više od toga.
i

iz 1 u x

pre oko 3 godine

i opet ne možete da pobedite u derbiju
z

zak

pre oko 3 godine

@Iz 1 u x Jesi li ti pismen?Šta znači oznaka >
R

Realno123

pre oko 3 godine

Sad na gol Zvezdo pobedi i budi sampion....
Z

Zorte

pre oko 3 godine

Nekako mi je ovo isuvise defanzivno. Bez pravog spica, sa Nikolicem i Njegosem. Mogao je umesto jednog Gavric, bar je zeru ofanzivniji. Bice ovde izbusen fudbal i 0:0/1:1
B

Bond

pre oko 3 godine

Opa Partizan u najboljem sastavu a Zvezdi fale nosioci igre...da nije opet Korona ili neko je zabranio Zvezdi da nakanta ekipu gostiju
K

Kobra

pre oko 3 godine

Zvezda nije smela da izvede najjaci sastav...bez tri najbolja igraca igra jer je tako zeli visa sila
i

iz 1 u x

pre oko 3 godine

pa koja 3, ja vidim da igraju i Katai, Ivanic i Ben, vi izgleda imate 18 najboljih igrača
I

Iz x u 1

pre oko 3 godine

A Kanga, Falko, Falcineli... Zvezda desetkovana, zbog sistema koji nedozvoljava da se razbije partizan
z

zak

pre oko 3 godine

Prijatelju,ako si zvezdaš, prati malo fudbal i pravila o bonus igračima i broju stranaca, nekoj da nas brukaš.
i

iz 1 u x

pre oko 3 godine

pa i Partizan desetkovan ne igranjem Sume i Lazara Markovica