Komentari na vest

KRAJ: Mađarska - Srbija 2:1

1

12345ss

pre gotovo 2 godine

Citam komentare i kapiram da su se javili samo.mrzitelji srbije i nase reprezentacije. Zaista ne znam zsto bre gledate utakmicu? Kakve navijace ima ova nasa reprezenzacija ne moze ni dy bude bolje. Postidite se bar malo i ucutite za ime Boga. Nadam se da ni jedan od vas nece biti na utakmici protiv Crne Gore i Bugarske. Napred Srbija.
L

LUX LUX

pre gotovo 2 godine

Koliko Piksi nema pojma…Lucic Belic bi mu dosli kao budali samar…Belic bi povezao sredinu
C

Cvt

pre gotovo 2 godine

Ko je Belic?
1

12345ss

pre gotovo 2 godine

Smesan si
d

dejanera

pre gotovo 2 godine

Umalo da dva najgora igraca na terenu postignu golove. Milenkovic je zlocin koji traje i ponavlja se na svakoj utakmici. Pavlovic kao muva bez glave! Kod prvog gola je ispao Terzic ali da je Pavlovic bio gde je trebao da bude on bi to lagano pokupio a da Milenkovic nije bio tamo gde jeste bio bi ofsajd. Kod drugog gola Pavlovic ne cuva nikoga a Milenkovic ne izlazi na igraca, i jos okrece ledja, ali je bar gol prelep! E sad Pavlovic kad igra stopera to izgleda dobro. Ne gresi puno, srcan je, bori se, dobro skace....ali neki djavo ga tera da glumi Mesija. Na svakoj utakmici uzme loptu i pocne da dribla i zavlaci se u sredinu. I to je dobro kad on to uradi a da mu ne otmu loptu, pa se napravi visak, ali kad je izgubi ili kad je izgubi neko kome je on doda tada iza njega ostaje krater koji svi odreda napadaju. Skoro sve golove primamo tako sto Pavlovic nije tamo gde treba da bude. Terzic danas izgubljen. Imao je jedan solidan centarsut i spoio je sa golom Gacinovica, a to sto ovaj nije napravio nista nije do njega. Ipak to je malo! Erakovic zatvorio svoju stranu ali u napadu duplo golo. Ovo ostalo i nije bilo grdno ali nije ni bilo nesto posebno. Od zamena nista! Tadic usporio, Kostic slabo, Djuricic je bolji bio na zagrevanju nego na terenu, Radonjic nezainteresovan pa i kad su pravili neki pritisak na njih preko igraca koga je on trebao da pritisne oni su lagano iznosili loptu, Ratkov imao onaj sut a na drugoj strani je imao Mitrovica. Da je pogodio bilo bi vrhunski. Posto nije ni od njega nista.
1

12345ss

pre gotovo 2 godine

Ti si totalna neznalica kad je fudbal u pitanju.idi spremaj ajvar sa zenom
d

dejanera

pre gotovo 2 godine

@12345ss A nije tacno sta od ovoga sto sam napisao? Ajde prosvetli me! Ali tako sto ces pogledati sve golove koje smo primili u 2022 i 2023! Za vecinu tih golova apsolutni krivci su Milenkovic i Pavlovic. A jos vise su krivi za dobar broj sansi koje protivnici nisu iskoristili! Vecinu golova koje primimo ili su povratne lopte gde nam gol daje igrac koga niko ne prati od igraca iz sredine terena, ili su Milenkovicevi (Veljkovicevi, Mitrovicevi) promasaji u postavljanju ofsajd zamki ili su posledica Pavlovicevih gluposti. Covek nije tamo gde treba da bude! A debeloj vecini tih, primljenih, golova je predhodio napad protivnika preko Pavloviceve strane. Preko te strane primili smo 3 gola od Madjara, od Slovenaca 2, od Norveske.... a Saciri je od Pavlovica napravio cirkuzanta
p

ppp

pre gotovo 2 godine

Jeste obrana losa ali odbrana pocinje od napada a nama Sms i Gacanovic se ne vracaju, oni kampuju napred. I onda ovako slaba i losa odbrana bude i jos losija. Ako nemas dobre stopere mora svi da se vrate i pomognu. Real je 100x vracao Benzemu od protivnickog 16terca do svog pozadi samo sto on imao snage da odmah istrci i napred i vrati na svoju poziciju. A nama se sms i Gacanovic ne vracaju. Erakovic je imao podrsku Zivkovica a nespretni Terza koji sam sebe ne moze da cuva nije imao podrsku Gacinovica kao ni nasi nespretni stoperi sem Gudelja nisu imali podrsku od SMS koji uglavnim namesta brkove kada ga snimi kamera. 21. Trcanje bez lopte je najbitnije a sms trci samo kada ima loptu.
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

Ima mesta za Djuricica ali ne za Samardzica koji je izvrteo Napoli a ovaj greje klupu u Panatiakosu.. zivotee ponovo necemo ici na Euro!!
S

Spa

pre gotovo 2 godine

Sva krivica u potpunosti ide na čast saveza, (ne)stručnjaka koji ga vode, selektora naravno. Ali brate mili, ovaj Sergej je najveća prevara u poslednjih 20 godina. Lik je niko i ništa, apsolutna neznalica, a guraju ga kao da je Del Piero! Podseticu vas da je Muslin oteran zbog njega, koji nas je odveo na SP u Rusiji.
J

Jay Jay Okocha

pre gotovo 2 godine

Bruka i sramota! Bravo Pixi, "na pravom si putu", putu totalne propasti. U mjesec dana izgubiti dve utakmice od "velesile" kakva je Mađarska. Zaslužio si crveni karton!!!
v

vldblk9a

pre gotovo 2 godine

Idemo sada, ono sto najbolje znamo, digitron u ruke i da racunamo ko treba koga da pobedi da se provucemo. I moram reci, onaj Radonjic je bruka i sramota, covek se nije udostojio da potrci od kada je usao, njega verovatno nije stamota, ali da selektori njega i dalje zovu u reprezentaciju je misterija nad misterijama.
b

bel

pre gotovo 2 godine

A sto se ljudi primaju 300i nesto komentara,pa nzm kad ce te shvatiti da se dzabe nervirate mi nemamo talenat za fudbal,skola nam je losa,tehnicki smo operisani,jos na sve to volja i zelja nam je slaba pa de ces grdje cist primer kontra Madjara u drugom kad je onaj izasao 1na1 sa nasim golmanom da li ste videli trcanje Kostica hahaha kod svakog gola da li ste videli trcanje veznih u odbranu,odbrana je sama busna ali kad dodas na to lenjost nasih veznih igraca i nas sam ne talenat,mozda sam malo oguglao ali uopste se nisam nervirao,zapravo mi i nemamo nijednog igraca u nekom vrh klubu,nasi igraci su talentom za prosecne Evropske klubove tako da ono,opusteno ljudi sve je to domen nase realnosti u fudbalu.
B

BarsaBarsaa

pre gotovo 2 godine

Koliko je ovo neorganizovano. Ne mogu da verujem da igraci koji igraju za relativno ozbiljne klubove dodju ovde i ne mogu da se sastave. Kakve bre stative, ofsajd i ostale gluposti. U nasoj igri nema nikakvog sistema. Milenkovicu se stvarno treba zahvaliti, kao noj, nabije glavu i neverovatno da ovako lose procenjuje situacije, cirkus. Imamo li jos nekog ofanzivog igraca? Trebao je da zove Zigica. Jedina dobra odluka Piksija je sto Tadic nije poceo, da je srece da nije ni ulazio. Radonjic? Decko nije za reprezentaciju. Sta je zamisao sa Mitrovicem, celu utakmicu pokusavam da shvatim. Sto se vraca ponloptu, sta je ovo. Pavlovic standardno dobar.

gospodinzlatkovic8@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Da podhitno zbog nas izmisle novo takmicenje gde bi isli direktno tipa da se zove manekensko prvenstvo u igranju po splavovima
O

Ognjen Drinski

pre gotovo 2 godine

Kakvi neandertalci na tribinama...
n

neshha

pre gotovo 2 godine

I oni klinci ne vracaju lopte,Varga,13 i 14 izuzetno bezobrazni,golman retko odvratan lik.
s

salinjo

pre gotovo 2 godine

Svaka čast momcima za borbu do kraja, to je definitivno nešto pozitivno, za razliku od rezultata, koji je mogao, realno, i sasvim drugačiji biti.
T

Timoti

pre gotovo 2 godine

Svi navijaju za svoju reprezentaciju,samo mi ne,kod nas je klubastvo najbitnije,mogli bi bar jednom da se ujedinimo i da zajedno grmimo na tribinama,pa da vidimo kako to izgleda.
N

Nishlija80

pre gotovo 2 godine

Ali,Nemanja Mastic..nmg da verujem kako on prenosi utakmice..ZLOCIN
k

kiksi...

pre gotovo 2 godine

Kiksi aut, od kad si došao odbranu nisi imao a ni sredinu.
k

korner

pre gotovo 2 godine

Piksi,Milenković,Djuricic,Radonjic,Gudelj,Sergej, Dovidjenja za vek vekova
K

Kraljević Marko

pre gotovo 2 godine

Da ubacimo ove omladince iz Engleske a i Krle će biti uskiro slobodan.
S

SUNĐER BOB

pre gotovo 2 godine

I sad ce nekako dobiti CG, otice sa euforijom kako smo sila, naj trener ikada, odveo rep i na EP i na SP a onda ce nas otresti svi ko na SP..manekeni..
U

Urgija

pre gotovo 2 godine

Sreća prati hrabre i one koji znaju. Ovi balvani nisu zaslužili da ih se više ikada spomene. Marš u svoje klubove bando plaćenička. Daće Bog da se ne plasirate na evropsko prvenstvo jer mi pre svega ne zaslužujemo da gledamo paćenje vas mučenika.
u

uzas

pre gotovo 2 godine

Piksi odlazi sta cemo na Euro.
d

dejanost

pre gotovo 2 godine

Zahvaliti se selektoru, predsjedniku, selektoru mladih, administraciji i svim trenerima u seniorskoj konkurenciji, pokazali ste sta umete,zbogom Sada ili nikada !!!!!
T

Tebrica

pre gotovo 2 godine

Fudbalska provincija!
Д

Дејв Франкфурт

pre gotovo 2 godine

Прекрстили се, Крстивоје некрштени!
S

Srbija1989

pre gotovo 2 godine

Moje mišljenje je da su Kostić i Radonjić zreli da se vrate u srpsku ligu. Kostić je sam sebi ugasio karijeru u Juventusu živi bili pa videli. Dečko je postao igrač koji trči samo pravolinijski i koji 70% centrašuta centrira napamet.
G

Gospava

pre gotovo 2 godine

Djuricic jednom dodirnuo loptu od kad je usao, slucajno...
n

neshha

pre gotovo 2 godine

Ja sam Zvezdas,ali se vec dugi niz godina pitam sta igra Djuricic,koja je njegova pozicija,u cemu je koristan?
k

kremirana veverica

pre gotovo 2 godine

Nije hteo.. :D
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

Ko zna ko mu je menadzer, Samardzic u formi zivota a ovaj ulazi sto uopste ne zasluzuje poziv
v

vldblk9a

pre gotovo 2 godine

Kao i radonjic, covek se nije udostojio da potci.
G

Gandalf.treci

pre gotovo 2 godine

Ove naše severne komšije se opet spadaju sa nama...opet su ubacili onu maskotu da im igra u napadu...biće fora ako da gol, što realno ni neće bit teško 😂😂😂
k

kremirana veverica

pre gotovo 2 godine

Očigledno živimo u matriksu, utakmica koju gledamo mi i komentatori se drastično razlikuju..
G

GLAVATI GOROSTAS

pre gotovo 2 godine

Andrija Zivkovic je najgori uz Sadu LUKICA Strahinju Pavlovica i Milenkovica.
d

dali

pre gotovo 2 godine

uopšte me ne čudi da nisi spomenuo Radonjića idi leči se 👋
v

vldblk9a

pre gotovo 2 godine

Ljubi te tvoj idol terza, na itan si kao i on.
K

Kragujevac

pre gotovo 2 godine

radonjicu nalupati samare
g

gost1234

pre gotovo 2 godine

Mrtva trka koji je gori komentator da li sa Rts-a ili Arene? Onaj dečko sa Arene što prenosi često Juzno Amerikanski fudbal bi bio idealan za prezentaciju.
z

zivkovic14

pre gotovo 2 godine

na korni, krupni plan. kostic kostic kostic centarsut 😁
R

Rokstedi

pre gotovo 2 godine

Nisam gledao na areni,tamo su sve paceri od komentatora,ali onaj lik sa rts-a,covek je bio u nekom zanosu,nekom transu,kao da smo velesila,iritantan do bola...
s

srbina

pre gotovo 2 godine

do Tokija 🦾
A

Asad

pre gotovo 2 godine

Milenković - srpski Megvajer
A

Ah da je tako...

pre gotovo 2 godine

Ma Megvajer je za njega tata fudbala!
G

Gost46

pre gotovo 2 godine

Kaze komentator,nasi igraci odlicni na lopti i odlicno tehnicki potkovani...gledamo li mi istu utakmicu?
N

Nishlija

pre gotovo 2 godine

Piksi, zemljace, vreme je za ostavku...tvoj inat unistava sve!
m

mali majmun

pre gotovo 2 godine

Tebe ce da slusa😆😆😆ni na velikom odmoru ti nisu dali da igras fudbal al ces ti savetovati pixija😆😆

pjer75@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Od Madjara smo bolji za klasu, ali kad te nece, sta da radis.
g

gost 234

pre gotovo 2 godine

Da, zato smo ih pobedili u obe utakmice i prvi smo u grupi
n

niszvezda

pre gotovo 2 godine

Napravi čovek 3 izmene i ostavi 4 najgora igrača... Milenković, Lukić, SMS, Mitrović...
T

Tz

pre gotovo 2 godine

A ovi što su ušli, jel igrali uopšte. Ne zna se ko je gori, radonjić, đuričić, tadić, Kostić. Tadić samo širi rukice, idi bre na ulicu pa glumi saobraćajca.
R

RealNo1

pre gotovo 2 godine

Живковић који кида излази, "бркица" очај, али Самарџић не улази.
j

jabusele

pre gotovo 2 godine

Lazar Samardzic se sigurno kaje sto je izabrao Srbiju vise bi sanse dobijao u nemackoj
R

Repac Plandiste

pre gotovo 2 godine

Svako ko cita komentare zna koliki sam Zvezdas, cesto i nerealni. Burazeru ovaj zabar skolujje Piksetu za sve pare. Definitivno je Srbija klasa iznad Madjara ali Piksi fula i sad i na prosloj. Terzić? Odakle , kako, zasto? Koju ti lovu uzimas da treniras reprezentaciju, za sta, gde se vidi tvoj trenerski pecat sto bi rekli. Koliko utakmica a na svetskom pre svega odbrana deluje ocajno da ocajnije ne moze. Sta si promenio, sta si poboljšao, jel tvoje resenje Terzić na levom boku? Koje je to neznanje mati draga. Sa ovim su se složili...
M

Mile zaleđeni

pre gotovo 2 godine

Sram te bilo Erakoviću što si zatvorio levu stranu u prvom poluvremenu!Ej bre, da se ne vide na terenu Soboslai i Kerkez? Nemam reči.
v

vldblk9a

pre gotovo 2 godine

Real vec sprema ponudu za ovog megatalenta
r

rnduljo bre

pre gotovo 2 godine

Igrači odbrane su najveća prevara i prodati iz naših klubova prevarantski.
d

d. g.

pre gotovo 2 godine

A u odbrani krateri.
R

Razlika

pre gotovo 2 godine

Koliko je bitno da smo 1 posto i 1 i 2 prolaze pa ovaj poraz je nebitan ????

angry_chainsaw

pre gotovo 2 godine

Zašto nemamo šuteve za poludistance nego hoćemo na silu ili preko Mitrovića!!! Aufff kakva sreća za mađare, neverovatno kad te neće!!! Možete da pričate šta hoćete ali igramo bolje od mađara i zaslužili smo makar X!!!

angry_chainsaw

pre gotovo 2 godine

Da li je Đuričić imao jedan kontakt sa loptom???
l

lolol

pre gotovo 2 godine

Tadic nas ubija!!! Spor i neokretan, svaki napad nam je ubio....
S

SMS

pre gotovo 2 godine

Zašilji ti brčiće...
n

nakata

pre gotovo 2 godine

Sergej napolje i daj Samardžića. Piksi mu daje 5 minuta po utakmici, momak ne može ništa da pokaže...
D

Drndo

pre gotovo 2 godine

Lukic najbolji igrac
G

GostEecov

pre gotovo 2 godine

Najbolji da ima 258 kontakata s loptom pre predaje…
D

Drndo

pre gotovo 2 godine

Sarkazam covece
G

GostErcov

pre gotovo 2 godine

Primi moje izvinjenje, nisam ukapirao.
Г

Гост784

pre gotovo 2 godine

Али буквално имаш 2 просте опције. Или промени тактику или избаци бар Миленковића из поставе. Стварно не мораш бити велики интелект да би то видео…
m

mishko

pre gotovo 2 godine

Ćuti, zna mister PasiPoljana bolje
p

pesima

pre gotovo 2 godine

Gudelj greši. Ne može tako.
V

Vidi ovog...

pre gotovo 2 godine

Ovaj slepac spava u ofsajdu
Č

Čora Borba

pre gotovo 2 godine

Ući će Petrović i postići gol!
J

Jöle 39

pre gotovo 2 godine

Kakva igra od kada su izašli Eraković i Terzić. Nikad vise ne treba zvati ovu dvojicu
P

Popsi

pre gotovo 2 godine

Primićemo još 2 minimum.
l

licimuri

pre gotovo 2 godine

Al dzaba crveno beli papagaji znaju bolje od pixija
j

joxxa

pre gotovo 2 godine

ako mislite da ne može gore od ovoga, počeo je da se zagreva Radonja
l

ludi lo

pre gotovo 2 godine

To nije igra. Dobit čemo još pokoji gol.
g

gost546

pre gotovo 2 godine

Zasto nisu poceli Tadic i Kostic? Cuvamo ih za CG? Njih ako ne mozemo da dobijemo da rezervama, o cemu pricamo? Piksi se pogubio skroz...
D

Da pitamo samo...

pre gotovo 2 godine

Kako igra "grobar od Arabije" ? Jel se bori ?
r

rndl

pre gotovo 2 godine

Bolji od svih crvenih "srbendi"
2

2 u okvir

pre gotovo 2 godine

2 gola. samo da ne pogode okvir opet
А

Алекса977

pre gotovo 2 godine

Свака част ФК ЦЗ кад је Ераковића продала као фудбалера.
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

E koji si ti znalac...primimo dva gola preko druge strane, pavlovic i milenkovic ispadaju smesni vec ko zna koji put, ali ne tebi smeta bivsi igrac zvezde...
D

Dejan2170

pre gotovo 2 godine

Biće bolje jednom kada selektor bude neko ko je pravi fudbalski trener.
b

blagiuzas

pre gotovo 2 godine

Kad se samo setim kakvih igraca smo imali sto nisu videli A tim reprezentaciju,ali za ove sto igraju su megaigraci bili. Od 75te do 2010 mogao bi ladno 300 da nabrojim ponavljam koji nisu igrali u reprezentaciji ili B timu eventualno bili. Ovi su teski sabani,ali u ovakvoj medijskoj eri,dobili su sansu da su neko i nesto,a vecina su dundjeri teski. Pa setite se kad u italiji igrali miha,juga,dejo samo,kasnije kovacevic,kvalitet bio i max 3 stranaca,a sada njih 25 samara tamo loptu.
B

Borky10

pre gotovo 2 godine

Preko 30god. gledam fudbal i svasta sam se nagledao al nikako da skontam sta igra ovaj SMS i koja je tacno njegova funkcija na terenu a vidim da su u postavi svi zamjenjivi sem njega pa logicki zakljucujem da je on tu valjda stavrno bitan.
M

Milojko Arsenić

pre gotovo 2 godine

Hvala Bogu izasli Eraković i Terzić, dve najveće prevare u istoriji.
N

NBAAAA

pre gotovo 2 godine

Okrećemo mi ovo 2:4 100%%%.!!!!
m

mesina

pre gotovo 2 godine

Vidim po komentarima da režimlije baš boli što je Pavlović da gol.Doduše,oni plaču svaki put kada naša reprezentacija da gol.Valjda je to taj njihov patriotizam,za koji se pale da ga poseduju.
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Izveo čovek Erakovića a Milenković i Gudelj ni krivi ni dužni ostali na terenu. Primio još 5 dabogda.
U

Ujka Zitko

pre gotovo 2 godine

Albanija na korak od EURO u Nemackoj.Prst na celo i da se zapitamo,dokle smo stigli.😂😂😂😂
p

papapapa

pre gotovo 2 godine

Objasnili ljudi kako se bodri repka

angry_chainsaw

pre gotovo 2 godine

Dobro je, Terzić i Eraković napolje, Tadić i Kostić unutra, ali zašto Eraković napolje, bolje da je spustio dole Gudelj, izbacio Milenkovića, Terzića i Gaćinovića, unutra Kostić, Tadić i Maksimović!!!
j

jaaaaaaa

pre gotovo 2 godine

daj bre vise ko gura ovog pavlovica ,dajte mu da igra u napad kad vec nece odbranu, u Rusiji na svetskom prvenstvu primili gol protiv svajcarske zato sto se njemu islo u napad ,na Sp u kataru protiv Kameruna primili 2 ola zato sto se njemu islo u napad, prva utakmica sa madjarima isto zbog njega primljen gol zato sto se njemu islo napred danas oba gola krivac zato sto mu se islo napred, pa ako si stoper ostani na svom mestu a ak ces u napad neka mitrovic izadje a ti idi pa daj golove,sramota i to se konstantno desava i on i dalje igra
Д

Доби

pre gotovo 2 godine

Полако браћо, недођија тек долази. Ми од Видића и Банета И. немамо врхунског дефанзивца нити га има на видику. Кога год он ставио тамо то ће изгледати слично и са осцилацијама. Бекове такође немамо, нити их има на видику…на левом боку Костић има још 2-3 год врхунског фудбала јер се доста троши, Младеновић исто тако још коју год на ок нивоу. Момак одличан офанзивно, дефанзивно врло лош зато није ни могао да направи озбиљан трансфер нажалост. Десни бок је класично крпљење рупа, тако да можда и није лоша форсирати неког ко ће играти до кофе и затворити то позади. За сваког ко мало познаје фудбал, види да је ово криминално како ми изгледамо дефанзивно. Није проблем кад ми имамо лопту, али кад противник има лопту то је криминал. То изгледа са стране тако јефтино и просто да нама људи чим пребаце лопту из неке полу-контре и контре на нашу половину то је озбиљна шанса за гол.
R

Ryan

pre gotovo 2 godine

Jesu li gledali ovi nesretnici kako je kidala Albanija protiv Čeha? Milenkoviċ neviđena prevara od igrača
R

REALAN ljubitelj

pre gotovo 2 godine

ERAKOVIC ,GUDELJ I GACINOVIC POJMA NEMAJU. IGRAMO BEZ NJIH !
D

Dejani

pre gotovo 2 godine

Vanja visok 4m , a ne može ono da odbrani. Na svjetskom ga lobova onaj crnac. Postaje lagano predmet za sprdanciju. Nadam se da ćemo u sto skorije vrijeme gledati smjenu na golu reprezentacije. Igrači daju sve od sebe, ali ovo lici na trenerov u grešku, jer nije napravio odgovarajucu taktiku. Gacinovic bi mogao više da doprinese da je cesce tu, nije se uigrao. Opet je sredina loša, a on hoće da uvodi krila. Možda promijeni taktiku i postavu u drugom poluvremenu. To jedini ima logike ako se odluci na taj korak
v

vldblk9a

pre gotovo 2 godine

Kada se utakmica zavrsi ubacujemo naseg najboljeg igraca u vatru, a to je uvek pouzdani digitron, i krecemo u racunicu ko koga treba da pobedi da bi mi imali neku sansu.
G

Gost99

pre gotovo 2 godine

Piksi sledeći trening posveti samo da objasniš Milenkoviću kako da napravi ofsajd zamku, pošto dečko uporno ostaje 3 metra iza svih naših igrača.
K

Kakva je ovo cenzura

pre gotovo 2 godine

Komentara?
s

strašno

pre gotovo 2 godine

Milenkovic i gudelj ne smeju da igraju za srbiju.Ja ne mogu da verujem da to nevidi piksi.Ljudi su smesni.Sve mogu da shvatim,ali njih dvoicu da igraju to ne mogu.
G

Gennaro

pre gotovo 2 godine

Bitno je da Nemanja Milenkovic napusava pola ekipe a to sto je nesposoban da 2 godine nauci da napravi ofsajd zamku i da ne kasni u liniji nema veze. Sreca te je fudbaler jer sam siguran da 3 broja u skoli nije znao da sabere
B

Batistuta1

pre gotovo 2 godine

Terzicu neki mora reci da napadamo na njihov gol.Svaka lopta mu je unazad.Njegov prvi gol.Lik mu konstantno Bezi,i ko je uopste on gde taj igra?
C

Che t

pre gotovo 2 godine

Erakovic zakljucao svoju stranu,pravi visak u napadu, doduse bez konkretnog ucinka. Lukic siguran u pasu, defanzivno dobar... Zivkovic se ponavlja, pravi frku... Mitrovića nema ko da uključiti u igru,, vraca se nazad, pokusava.. Mozda mog'o da sutne kad je golman pogrešio... Ostali 000000000!
M

Makks

pre gotovo 2 godine

Je li neko naredio da se prica o tome da sve sluti na "pozitivan" rezultat? Najpre onaj ranko stojic govori kako je sve super i da veruje da cemo pobediti, zatim ovaj amater sa arene kod 2:1 govori da veruje da cemo preokrenuti. Sta je sa ljudima? Madjari nas dobil u Bg, odbrana nam se raspada... Je li moguce da smo svi kolektivno oboleli?

angry_chainsaw

pre gotovo 2 godine

Realno, ova utakmica i utakmica u Beogradu ne mogu da se porede, greške u odbrani - DA, ali svakako manje, Milenković je rupetina!!! Izmene sve ok, izuzev Čupe, nznm po čemu je Milenković zaslužio da ostane u igri, a da vidimo da li je Đuričić pravi izbor... Kostić se trudi i trči za reprezentaciju, to odavno nismo videli, šta li to treba da znači i zašto, po svaku cenu, gol mora da dà Mitrović???
n

neshha

pre gotovo 2 godine

Mladenovic-Terzic,Kostic-Gacinovic i Tadic-SMS u poluvremenu!
H

Holandju

pre gotovo 2 godine

Postujem sto je Piksi za promenu stao malo na loptu i nije sve gurnuo u napad.Opet ovde se ideja neka i nadzire do nekih cetrdeset metara od gola, ali onda kada treba malo i fudbalskog umeca, nekog vica ili protrcavanja...nema nas nigde.Mora neko u sredini ko je okretniji, ko ce da spoji igraca sa golmanom.I ruku na srce imali su srece ovi Madjari da im se onako namesti drugi gol.
e

ef21

pre gotovo 2 godine

Bar ne gledamo Tadića raspalog od početka i brata mu Kostića. Sad u drugom kad krenu plakaćemo za Terzićem i Gaćinovićem :D
D

Delija

pre gotovo 2 godine

ZIVKOVIC, ERAKOVIC DOBRI ostalo NULA, ima i onih ispod nule, pavlovic gudelj.
G

Gost...

pre gotovo 2 godine

Erakovic potpuno neupotrebljiv na desnom beku. Najgori igrac za sad u zestokoj konkurenciji. Bolje da je on poceo na stoperu sto mu je prirodna pozicija nego Milenkovic koji od Portugala nije odigrao nijednu utakmicu na potrebnom nivou. U svakom drugom mecu zaboravi da napravi ofsajd zamku. Terzic bas los isto. Sergej katastrofa. Mijat par dobrih momenata ali uglavnom lose. Ostali se utopili u sivilo...
p

pixii

pre gotovo 2 godine

prvi gol milenkovicev 1/1, pogledaj onu zamku terzica koju ova volina ne zna da isprati, i onda ne moze onog naga da stigne niko ni na motoru
T

Tebrica

pre gotovo 2 godine

Gledam tekmu preko neta posto ne gledam TV nebitno, i sad pratio sam sa nekoliko razlicitih sportskih evropskih kanala i svi do jednog su bili u fazonu "Igraci Srbije deluju nezainteresovano" jedan komentator je bukvalno rekao sledece : "Srbija na papiru ima jaci i skuplji tim, ali utakmice se dobijaju na terenu, ne na papiru" Znaci ocigledno ovde nije ni do sistema, ni do saveza (da se razumemo truli su maksimalno) nego se radi o tome da nase igrace ne zanima da pobede, igraju kalkulantski i razmisljaju samo o svojoj partiji i to neko ko ne gleda navijacki nego "hladno" i objektivno kao recimo ovi strani komentatori izvale za 45 minuta pokazanog na terenu.
D

Dobro je sve

pre gotovo 2 godine

Grobarksa repka gubi , prati ih i napredni kumasin Zoc..Sve je kako treba
Z

Zeleznik

pre gotovo 2 godine

E moj jadno jadni.
p

pretpetlici na adi

pre gotovo 2 godine

Aleksa Terzic diže ruku kao satro ofsajd na drugi gol kad igrač pobegne od njega. A on stoji metar iza njega i gleda, vrhunska odbrana nema šta dečko!!
L

Legolass

pre gotovo 2 godine

To što je Milenković ostao, pa je propala ofsajd zamka, naravno nećeš da kažeš. Da ne kažem što onda nije ispratio svog igrača, pa je Eraković morao silom prilika da preuzima, i naravno nije mogao da stigne. Objektivno, nema šta!
F

Fußballspieler

pre gotovo 2 godine

Na osnovu komentara mogu da zaključim da je Eraković očajan. Nije u stanju da sačuva Soboslaja, Šalaja, Vargu, Milenkovića, Pavlovića, Terzića, Vanju a hoće da igra za reprezentaciju.
G

Gostyyy

pre gotovo 2 godine

Najjaci komentar. I najjace je to sto je to zapravo istina.
n

niszvezda

pre gotovo 2 godine

I uz sve to nije poslao ni jedan upotrebljiv centaršut i nije dao gol...
D

Delija

pre gotovo 2 godine

pavlovic jeste dao gol, ali krvac je za oba njihova, gudelj uz sms bruka i sramota, ovi u Nemacku mogu samo na sezonski rad na baustelu dok traje prvenstvo. ZATO SAMO ZVEZDA!
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

Jbg ovaj pavlovic izgleda jedini ima m*da i da uleti i da povuce...pozrtvovan je, a milenkovic. Da stvar bude gora, ovi madjari veze nemaju, brane se celo poluvreme i bubnu nam dva komada jer nam odbrana nije u stanju da odbrani 5 napada, ja ne znam kako nama crnogorci nisu gol dali....mi u prethodnih 10 utakmica jedino protiv njih i litvanije nismo dobili gol, a primili smo 16....ali 16 komada na 10 tekmi....
M

Makks

pre gotovo 2 godine

Pavlovic i Milenkovic jedini vrede, a? Dva stopera, primljena dva gola za poluvreme. Na cemu si?
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

Procitaj opet, kod milenkovica sam stavio tacku jer ono sto bi rekao ne bi objavili xD
R

Rendula

pre gotovo 2 godine

Prosuo magiju kod drugog gola Szalai .Kakav prijem i "for" sebi .Briljantno
s

sramota

pre gotovo 2 godine

A Gudelj ga samo gleda
C

Chivas

pre gotovo 2 godine

A Kalaba se vrti kao čigra...
A

Avsvs

pre gotovo 2 godine

Mađar pokazao Gaćinoviću šta je povratna lopta
d

dottore

pre gotovo 2 godine

Ma nama kakvi smo ništa ne treba. Igramo duplo bolje od Mađara i opet vam ne valja, kad ne igramo dobro a pobeđujemo, ne valja. Vama ništa ne valja, jer vi ništa ne valjate !
M

Makks

pre gotovo 2 godine

I vodimo duplo protiv Madjara. Ili ipak, ups...
L

Lk

pre gotovo 2 godine

Kad igramo duplo bolje sto gubimo?Sudija kriv,nemamo srece,zavera?
M

Ma da breee

pre gotovo 2 godine

Tako je bree...Vidi se da si polozio sa velikim uspehom "akademiju mladih"..
G

Gostyyy

pre gotovo 2 godine

Pavlovica staviti da igra ofanzivnog veznog, a u odbranu da stavimo nekog pravog stopera. Ionako decko ili kampuje na protivnickoj polovini ili ispada na centru. Oba gola smo zbog njega primili. A ako nekome nije jasno zasto Mitrovic nije otisao u neki ozbiljniji klub a u Engleskoj je bio godinama, sad je mogao da vidi. Covek je sa loptom na Vi. U sesnaestercu je kralj, svaki centarsut i povratna su njegovi, van sesnaesterca kao riba na suvom. Jos se u ovoj prvoj sansi dernja Gacinovicu sto nije njemu vratio, vec zaboga pokusao Zivkovicu da asistira.
Z

Zeleznik

pre gotovo 2 godine

Čovek je završio sa ozbiljnim dudbalom pre skoro pola godine. Normalno je da nije onaj stari.
N

Ne

pre gotovo 2 godine

Mitrović i van šesnaesterca bolji od svih veznjaka. Terzić ne treba da igra nego Mladenović
D

Dejan2170

pre gotovo 2 godine

Neznalice, Pavlović ispada jer oba puta pokriva rupu zalutalog menadžerskog igrača Terzića. Piksijevi su golovi, on je taj koji mora da kaže ne...
M

Micigen

pre gotovo 2 godine

Kako se sprema taktika protiv nase reprezentacije "Ljudi dajte im loptu, oni ne znaju sta ce sa njom, nek se dodaju, kad imate posed, samo posaljite dugu loptu napred, Srbija ne zna ni da se postavi, ni da se zagradi, ni da cuva igraca kad ide duga lopta napred, tako da opusteno, duge lopte pred njihov kazneni NE ZNAJU pobedicemo"
v

vladara

pre gotovo 2 godine

Tako smo primili 4 gola na svetskom
I

Iron

pre gotovo 2 godine

Najgori ubedljivo Raznatovic pardon Gudelj.,.covek zalutao u reprezentaciji...
i

iji

pre gotovo 2 godine

Dok god je on tu i još po neki, mene reprezentacija ne zanima.
i

iji

pre gotovo 2 godine

Dok god je on tu i još po neki, mene reprezentacija ne zanima.
Z

Zeleznik

pre gotovo 2 godine

Mitrović centrira a Živković udara glavom ka golu.... Ta rečenica opisuje celu našu igru večeras... Pobrkani skroz....
C

CaleB pravi

pre gotovo 2 godine

Majko mila, koliko je ovaj Terzic beskoristan.....Ne samo sto je beskoristan, nego ispada non stop, a ofanziva nula.
I

Ivan FCRS

pre gotovo 2 godine

Oba bola preko Pavlovica, decko ne zna da se postavlja celu karijeru.
a

alonso

pre gotovo 2 godine

Ova gola preko Terzića prikane
T

Ti očigledno ne razumes reč patriotizam.Svako

pre gotovo 2 godine

Kkk
N

Nikola44

pre gotovo 2 godine

Svaka cast na zapazanju. Pavlovic je ubedljivo najgori nas igrac u prvom poluvremenu. Da nije njega veceras bi Madjare lagano dobili jer smo mnogo jaci tehnicki od njih, dominiramo na sredini. Nasi bekovi odlicni, stoperi katastrofalni.
M

Mujagic

pre gotovo 2 godine

SRAMOTA!!!!
U

Ujka Zitko

pre gotovo 2 godine

Kako Madjari pametno igraju.Zatvore svaki prilaz golu i cekaju da izbace iz igre nasu odbranu.Deluje mi da se Madjari ne forsiraju mnogo,igraju dovoljno da overe vizu za Nemacku.
N

Nikos1988

pre gotovo 2 godine

Imas 2 visoka igraca napred, Mitra i Sergeja, a ne ne mozes jednu postenu akciju sa krila da napravis. Milenkovic momak vec 2 godine ubedljivo u najlosijoj formi, kriv za 80% primljenih golova, a zakucan u 11 kao da je Nesta. Erakovic ocajan kao bek sto zna svako ko je pogledao 2 Zvezdine utakmice na kojima je igrao tu poziciju. Kretnja bez lopte ne postoji, mi najosnovniji trougao ne znamo da napravimo, sve u svemu ocekivano
s

sikwwmms

pre gotovo 2 godine

Kako smesna reprezentacija.
Н

Ненад

pre gotovo 2 godine

Нека неко јави Живковићу да неће ићи у затвор ако се једном превари на ивици противничког шеснаестерца и не врати лопту нашем голману.
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

Pavlovic jedini koji se trudi kao i uvek, Kostic i Tadic sto pre unutra a Lukic napoljeee, lik se tek vratio od povrede
H

Holse

pre gotovo 2 godine

Zivkovic sam skroz,lopta pada na volej ,za malo sebi nogu da slomi..lopta pada na gol aut liniju i vraca se u teren...smesno i tuzno
p

ppp

pre gotovo 2 godine

To nije bio Zivkovic nego Gacanovic. Tada su zamenili stranu. Snimio sam taj deo na tvu i ne znam kako ne vidis visinsku razliku koji je igrac.
A

Asad

pre gotovo 2 godine

Šta je ovaj milenković po zanimanju
.

....

pre gotovo 2 godine

Ti da se razumes i da se ne vodis mrznjom video bi da su to jedina dva igraca Bleki i Pavlovic jedini igraci u obrani, znao bi da defanzivni blok ide iz zadnjeg dela veze, a video bi Gqcinovica, a pogotovo Terzica, ja nisam u repki video losijeg igraca ikada.....oba gola kriv
@

@...

pre gotovo 2 godine

Da, Bleki je igracina. Lik kida. Ne zna sta je ofsajd, ali kida decko, jebo ti on m. Sportski pozdrav
Š

Šestić

pre gotovo 2 godine

A sto ne uvede Deja i Mijata, jesu li povredjeni ili ?
t

trojka

pre gotovo 2 godine

Hahahaha
m

marios

pre gotovo 2 godine

uopšte ne igraju loše, samo primamo glupe golove
S

Sedorf10

pre gotovo 2 godine

Pa kada nas stoper Pavlovic luta ko muva bez glave. Direktno je krivac za oba gola Madjara nas stoper Pavlovic koji je oba puta ispao bez veze iz igre.
В

Владан

pre gotovo 2 godine

Коментари на игру Србије су жестоко духовити... браво свима.. убих се од смејања.. хвала, здрави и живи били.

❤️❤️❤️❤️

pre gotovo 2 godine

Milenkovic pliva u prazno kod oba gola, a Gacinovic kao da ne vidi bas najbolje, ni jedno tacno dodavanje unapred... Uzas...
e

euro 2024

pre gotovo 2 godine

bilo bi dobro da prodjemo napravimo neki rekord kao orlici
o

opet ja

pre gotovo 2 godine

Mi po tradiciji necemo na evropsko.
S

Sandu 1991

pre gotovo 2 godine

I ne trebamo , da smo bili u nekoj drugoj grupi sigurno nebi isli
A

Ali pazi....

pre gotovo 2 godine

Kakav udarac mitrovica....Hahahahaha
c

cobu

pre gotovo 2 godine

Ljudi bez Tadića nema igre
G

Gostivoje8

pre gotovo 2 godine

Netacno, mnogo bolje je bez Tadica. Mijat Gacinovic je mnogo opasniji po gol od Tadica. I bolji je dribler i mnogo je brzi.
G

Gost83

pre gotovo 2 godine

Ne postoje reci da se opise ova beda od reprezentacije i njihove 'igre', jednostavno ne postoji...vezni red, ne postoji. Odbrana, ne postoji. Napad, ne psotoji. Selektor, ne postoji.
S

Slaba odbrana

pre gotovo 2 godine

Dva gola primamo zbog Terzića,sad će da ga zameni na poluvremenu...Eto što ne igra ovaj,što ne igra onaj,pozove ih,da im šansu i oni se useru...
B

Bracafaca

pre gotovo 2 godine

A gde je pavlovic kod ova gola? Gudelj?
G

GostO

pre gotovo 2 godine

Dva gola primamo zbog Pavlovica. Terzic je kolateralna steta njegovih gluposti
k

kočić za paradaiz

pre gotovo 2 godine

Za šta li služi onaj Milenković kao kočić na sredini šesnaesterca.
D

Dobro samo

pre gotovo 2 godine

Kad nisu krivi Pavlovic i Milenkovic.
n

neshha

pre gotovo 2 godine

Kod prvog gola podjednaku,ako ne i vecu krivicu snosi Milenkovic jer nije izasao na vreme da napravi ofsajd.Kao sto je to uradio dva puta na SP protiv Kameruna.Ocigledno da mu taj segment igre ide bas tesko.Inace slazem se da je Terzic danas bas los,ne samo kod golova.
g

gostivarski

pre gotovo 2 godine

pavlovic nam je glavni igrac navale zato i primamo tolike golove
D

Dorćolac

pre gotovo 2 godine

Gol nije primljen zbog Terzića, nego zato što je Milenković odsutan i nije u liniji sa ostalim igračima, a to je manjak koncentracije, ne disciplina ili jednostavno manjak kvaliteta.
4

457

pre gotovo 2 godine

od one realno izgubljene utakmice faktički i prije početka protiv brazila....vanja nema ni jedne vrhunske odbrane u reprezentaciji....idealna visina plus raspon ruku al dzaba
X

Xerox Zerox

pre gotovo 2 godine

Ocekujemo poraz kao i poraz vodje 17.decembra.
P

Pazi samo....

pre gotovo 2 godine

Ako te cuje Zocara...
H

Hmmmmmm

pre gotovo 2 godine

Zoc like this...
J

Jöle 39

pre gotovo 2 godine

Eraković nula , Terzić isto katastrofa
r

realnosti

pre gotovo 2 godine

A Milenković krivac za 2 gola nije. On je zločin za reprezentaciju od kada igra.
n

niszvezda

pre gotovo 2 godine

Ma ne lupaj... Eraković zatvorio desnu stranu i napred i pozadi... Pavlović dao gol, al kriv za oba primljena...
e

ef21

pre gotovo 2 godine

Eraković dva puta u napadu dobija loptu sa suprotne strane potpuno sam i izlomi se dečko dok ne uspe da je smiri, odbija mu se bukv iznad glave i kad je na kraju iskontroliše bude već neko pored njega i on vrati golmanu, a bio 30m od njihovog gola. Dva puta!!! Navijam bolesno za Zvezdu, ali nemojmo se lagati.
m

marios

pre gotovo 2 godine

eraković izgleda kao da se igraju produžetci
P

Prijedor

pre gotovo 2 godine

Brodolom ovog tima je počeo nakon Mitrovićevog gola u Lisabonu. Umreću, neću saznati kako smo mi to ovakvi nikakvi dobili.
G

Goran1974

pre gotovo 2 godine

Nemanja Radonjic.
l

lolol

pre gotovo 2 godine

Koje talije ovi madjari!!! Ljudi igraju bunker, ispucavaju loptu, predju centar 3 puta i daju dva gola... Koliko srece imaju, ovo je bas neverovatno
Z

Zalost

pre gotovo 2 godine

Rupa Milenkovic ni u blog ni nista
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Pavlović ko krava muzara.
P

Peticiju treba

pre gotovo 2 godine

Napraviti, da Milenković nikada ne zaigra za državu Srbiju. Pre bih Živkovića stavio na štopera nego njega, lažem, pre bih izabrao da igram sa deset igrača nego sa 11, a da mi on igra. Najgori naš igrač ikada. Ono što je uradio Kežman ili Mihajlović su doktorske disertacije naspram koliko ovaj neću reći igrač jer to nije, koliko ovaj građanin ove države zakopava čak i ono malo što se dobro uradi.
S

Svasreca

pre gotovo 2 godine

Sva sreca pa se ti ne pitas nista. Bitan si kao ta tvoja tastatura preko koje si jak. Hahhahah kakvi naucnici sve pisu komentare. Koliko si dobio sendvica?
H

Huhh

pre gotovo 2 godine

Zašto nas Bog kažnjava i da je nam ovakve antitalente poput Erakovića, Terzića i Gaćinovića

brunotti

pre gotovo 2 godine

Milenković najveća prevara od igrača, zadnje 3-4 godine konstantno nazaduje

❤️❤️❤️❤️

pre gotovo 2 godine

Milenkovic pliva u prazno kod oba gola, a Gacinovic kao da ne vidi bas najbolje, ni jedno tacno dodavanje unapred... Uzas...
N

Nikos1988

pre gotovo 2 godine

Ali Pavlovic, momak da gol, a u sledecoj akciji cuva naseg igraca, a igrac koje je on trebao da isprati daje gol. Generalno losi smo bas kao sto je i ocekivano s obzirom na tim koji je izasao
v

vldblk9a

pre gotovo 2 godine

Ko je bre ovaj nesrecni Terzic? Decko kao da je u turistickoj poseti stadionu.
Z

Zalutao..

pre gotovo 2 godine

Terzić kao da je sa Marsa pao!!!
L

Lool

pre gotovo 2 godine

Odbrana nam je blago receno horor,ljudi moji postoji li neko ko trenira odbranu reprezentacije ili se oslanjamo na napad.
S

Srbija 1999

pre gotovo 2 godine

Smesni smo kao niko. NULA SMO!
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

PAVLOVICU LEGENDOOOV NAJBOLJI NAS IGRAC!!
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Šta ti je Partizanova škola
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD,.,.

pre gotovo 2 godine

Srbija ne zaslužuje da ide na evropsko prvenstvo.
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Pavloviccccccccc
g

grobar32

pre gotovo 2 godine

Smesni smo mi, ostavimose ovoga.

angry_chainsaw

pre gotovo 2 godine

Goooollll!!! Idemooooo bre!!!
H

Hidetoshi Nakata

pre gotovo 2 godine

Ovaj Crnogorac Loić Neđo, da je ostao u Francuskoj ne bi ušao u peti tim
D

Delije Dorcol

pre gotovo 2 godine

Varga, Nadj, Kerkez, sunce ti pa mi protivu partizana igramo
D

Dabogda

pre gotovo 2 godine

Se Milenković povredio
š

šalaj

pre gotovo 2 godine

Mijat nula, uplašio se kao da igra finale SP. Eraković kao spoljni Piksijev promašaj. Dečko nikad nije igrao ofanzivno (i u Zvezdi kad je igrao beka, igrao "do kofe"), svaku loptu prima unazad i vraća štoperima, ne zna da povuče napred.
P

Prti

pre gotovo 2 godine

Erakovic nije bek sta ce on na desnom a ovaj Terzic tek nema smisla pored zivog Mladenovica. Oba stopera prespora al ne sme da izbaci nijednog. Erakovica da je stavio sa jednim od ove dvojice i Zivkovic i Mladenovic po strani imali bi snage da ne ostavljamo kratere po boku al dobro ima vremena probace se i to jednom.
M

Mare55577

pre gotovo 2 godine

Zivkovic nije bek, sada igramo sa 4 nazad, ne moze nikako beka da igra. Ristic bi igrao levog beka da nije povredjen umesto Terzica.
N

Nishlija

pre gotovo 2 godine

Hoce li neko da kaze nedodirljivom Piksiju koji tera inat, onaj pravi SRPSKI...igraj bre sa 4 pozadi - dva beka, dva halfa! pa zar nije naucio na svetskom prvenstvu da nam ova formacija sa tri pozadi ne lezi...suplji smo u odbrani!
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Prijatelju, mi i igramo sa 4 pozadi pa smo opet šuplji. Terzić - Pavlović - Milenković - Eraković.
Б

Бибарс

pre gotovo 2 godine

Јел може неки звезданаестерац да нам се свира, јел има тога овде? Ако не, може и црвени или аутогол.
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Nema. Može samo penaltizam da se izmisli.
H

Hehehe

pre gotovo 2 godine

Erakovic zvani rikverc
m

marios

pre gotovo 2 godine

onaj terzić umesto da ide za igračem, on maše....a eraković dotrčava ne u blok nego onako čisto reda radi
R

Raca88

pre gotovo 2 godine

Ako ces vec da pricas o njima, sto ne spomenes Pavlovica koji kao i Milenkovic ne zna obican ofsajd da napravi?
L

Lk

pre gotovo 2 godine

Ko ti igra levog stopera,gde ti je bio centralni Milenkovic,zasto Erakovic sa desnog treba da dotrcava ,na levu stativu?Ovde bre niko veze sa fudbalom nema ili vam je samo bitno iz kog kluba je koji igrac,pa tako i komentarisete.
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Jeste, sram bilo Erakovića što dotrčava sa desnog beka pored dva živa štopera.

Звездаш

pre gotovo 2 godine

Хахаха која рупетина Сејо Калач! Одликовати оног ко је средио продају ове рупетине Зениту!
j

jbt

pre gotovo 2 godine

Koliko ti pojma nemas,mene sramota.
G

Garant

pre gotovo 2 godine

Brzi su od Pavlovica i ako izadju na stakama,svi.
p

pas unazad

pre gotovo 2 godine

Bravo za Milenkovića i njegove ofsajd zamke! Kamerun zna zašto, a sad ga upoznaje i Mađarska!
M

Musline molim te izviniii

pre gotovo 2 godine

Ne postoji iritantniji čovek od njega ne postoji... Njegovo trčanje, govor tela, užaaas...
n

niszvezda

pre gotovo 2 godine

Lukić, Gudelj, SMS ne znaju ni gde su pošli, nigde su došli...nesrećnom Pavloviću nije smetao mozak da izađe na protivničku polovinu da bi zatvorio njihove rupe... zato smo i primili gol ...
B

Buahaha

pre gotovo 2 godine

Kaze komentator na Rts-u, kasnio Erakovic, a Madjar brat prozujao preko leve strane gde su pavlovic i milenkovic.
C

Chivas

pre gotovo 2 godine

Još Eraković mora da ostavi svog igrača da pokuša da zatvori drugog, pošto je Milenković nestao sa terena...
v

vendeta

pre gotovo 2 godine

Milenković... kakva tuga.
D

Dachaa

pre gotovo 2 godine

Losi smo do bola
n

nisam dobro cuo

pre gotovo 2 godine

Jel bese prezidente ponovio jedno 6754 puta da su nam madjari prijatelji? Videli smo sad sta misle, e moji srbi....
P

PedjaPFCCCC

pre gotovo 2 godine

Meni interesantno da SMS nije do sad ni jednom prihvatio loptu kako treba. Odbija mu se lopta kao od drveta. Nit je tehnicki spozoban, niti je brz ima ga 190 a jaci su Zivkovic i Gacinovic fizicki. On mi dodje nesto kao Kolarov , Kolarov imao toliko Utakmica a ne secam se jednu dobru da je odigrao tako i SMS

angry_chainsaw

pre gotovo 2 godine

Kad god Milenković i Pavlović prime loptu, kao da je prima moj klinac, tolika nesigurnost u prijemu me brine... Umesto da sada vodimo 0:2 mi gubimo primivši gol iz kontre... Sredina, sredina!!!
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

Mozemo li mi da stavimo bilo kog igraca umesto ovog Pavlovica? Evo, moze i Mihajlo Ilic, nije problem. Pavlovic decko ispao na centru!!! Odmah pas u prostor, povratna na peterac, i cao, eto gola. Sad ce Grobari naravno da pljuju bilo kog Zvezdinog igraca, ali ovog gola ne bi bilo sa Pavlovic nije ispao po milioniti put. Decko igra sve pozicije sem one koju treba da igra. Jer da nije ispao, ne bi bilo pasa u prazno, cak i da ga bude, stigao bi upravo Pavlovic da zatvori, a ovako su Milenkovic i Erakovic morali da pomeraju i nisu stigli na vreme. Tako da, dajte bilo koga umesto njega, samo da taj igra stopera a ne da glumi Maradonu!
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

I evo ga ponovo, kad je Kerkez imao onaj izblokirani sut, isto je Pavlovic ispao na centru. I naravno da je dao gol posle kornera, i da ce sad da se pisu hvalospevi, i da tek bude zacementiran, a sve golove koje smo primili zbog njega cemo da zanemarimo. Na nasu nesrecu, nije mu trebalo dugo da izbriljira. Umesto da prati Salaija kao sto je i poceo, on ide levo da udvaja, ostavlja ga samog, i Salai nam daje gol.
b

bruka

pre gotovo 2 godine

I drugi gol preko njega lol
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

I evo ga ponovo, kad je Kerkez imao onaj izblokirani sut, isto je Pavlovic ispao na centru. I naravno da je dao gol posle kornera, i da ce sad da se pisu hvalospevi, i da tek bude zacementiran, a sve golove koje smo primili zbog njega cemo da zanemarimo. Na nasu nesrecu, nije mu trebalo dugo da izbriljira. Umesto da prati Salaija kao sto je i poceo, on ide levo da udvaja, ostavlja ga samog, i Salai nam daje gol.
I

Itan Hant

pre gotovo 2 godine

Nakvarcanu rupu zvanu Vajt možda? Odźebi!
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

Odlicno terzic ispratio kod gola, nemoj vise sine molim te.
B

Baksuz

pre gotovo 2 godine

Ovom kometatoru Rts-a zabraniti prenos utakmica
D

Dsp piksi

pre gotovo 2 godine

Piksi je najveci diletant koji je ikad vodio Srbiju,vise stere nego pameti.Veceras Srbija sigurno gubi utakmicu…
P

PedjaPFCCCC

pre gotovo 2 godine

3 sanse sami ispred gola, Madjari im pokazali kako se to radi. Terzic i Erakovic plivaju ako je vec resio da igra tako onda je trebao Mladenovic kao levi i Milenkovic desni. Erak nista, Terzic jos gori.
I

Izbaci bre

pre gotovo 2 godine

Milenkovića pa neka sa 10 igramo! Koja je to rupetina od igrača ne sada već od malena.
K

Kositi

pre gotovo 2 godine

Evo sad ce piksi da te pozove u repku, ti si od malena pokazao sve kvalitete zato si tastatura man sad ahhahba
g

grobar32

pre gotovo 2 godine

Nama odbrana sluzi da dodje da se sunca odnosno odmara na terenu. Nismo mi za ovo.
M

Mujagic

pre gotovo 2 godine

Terzic???Mars bre Piksi u pm vise!!
N

Ncmv

pre gotovo 2 godine

Odbrana zlocin koji traje
S

Srbija 1999

pre gotovo 2 godine

Tovari neznalice !
n

nemanja1512

pre gotovo 2 godine

zasto ovaj zasto onaj, zasto ovako zasto onako, zasto ne to zasto to, boze sacuvaj vise de vise dosadni ste, sve treneri majstori strucnjaci
O

Oliver Tviti

pre gotovo 2 godine

Zasto Erakovic?
@

@klubas

pre gotovo 2 godine

Zasto Pavlovic i Milenkovic?

angry_chainsaw

pre gotovo 2 godine

Zašto ne??? Pokriva dečko desnu stranu bez greške i izlazi i pruža prostor i SMS-u i Živkoviću!!!
d

d. g.

pre gotovo 2 godine

Zašto Milenković? Opet nas zakopao.
G

Gost555

pre gotovo 2 godine

Bice 0:0.
V

Venom

pre gotovo 2 godine

do 20. minuta
M

Mala iznenađenja

pre gotovo 2 godine

Ko su ovih 2000 naših doputovalih navijača, pa nas ni kući ne bodri niko, nije mi jasno ko su ovi naši heroji??? Mađari nam zviždali himni, ne znam je l im to običaj da svima zvižde kao što je kod nas pajsera bio dugo slučaj, ili nas pikiraju i pamte slom svoje carevine?
U

Upamti to

pre gotovo 2 godine

Ne moze ti Madjar biti prijatelj.
B

Bok

pre gotovo 2 godine

A tako smo se nadali u to vekovno "prijateljstvo".
n

niszvezda

pre gotovo 2 godine

Piksi je ovim sastavom i formacijom pre svega iznenadio sve... najviše navijače i reprezentativce Srbije...
E

E75

pre gotovo 2 godine

To nije sastavljao Piksi vec Nedimovic i njegov šef.
n

niszvezda

pre gotovo 2 godine

Ima i toga...nisam hteo baš da napišem da je iznenadio i samog sebe...
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Kolko je ovaj Eraković zalutao....
И

И

pre gotovo 2 godine

Napisa čovek u 70-oj sekundi utakmice
J

Jaa

pre gotovo 2 godine

@I Napisa ti neko ko je tog Erakovica gledao na preko 30 utakmica.
A

Alo bre

pre gotovo 2 godine

Mile, tele jedno!
G

Guhhh

pre gotovo 2 godine

U prva dva minuta je napravio 3 greske
F

Fontana9

pre gotovo 2 godine

Neka i izgubimo kada sam docekao da ne igra onaj umisljeni kapiten Tadic.
S

Santorini

pre gotovo 2 godine

Deluje kao da je stadion u Budimpešti sa druge strane sveta a ne tik do nas. Teška smo sirotinja ali baš teška.Jednostavno tako je.
g

gostinjo

pre gotovo 2 godine

Pa navija Kerkez za nas, a sigurno je na stadionu i Nikolic.
B

Bgd11212

pre gotovo 2 godine

Ocigledne stvari po pitanju igraca u velikim klubovima ili u jakim ligama, da nasi igraci igraju u klubovima u kojima nemaju pritisak pobede svaki vikend, dovoljno govori o istom u reprezentaciji. Od Torina, Fiorentine, Fulama, Sevilje tu niko nije vodeci na tabeli u svojoj ligi uz to Al hilal koji necu ni da pominjem ozbiljnost lige i kvalitet meceva, sa kojim bolom u k rcu pristup imaju, nasa reprezentacija sa igracima koji igraju u takvim klubovima nikad nece biti favorit pa makar igrali i sa Kiprom. Hrvati su to osetili pre dva dana, kad jedan sraf ekipe spadne na taj nivo da igra u mnogo slabioj ligi ( Brozovic ) koliko se lako sapletes i to na domacem terenu. Sam selektor treba da kaze igracima da ako odu u ligu kao sto je ta saudijska nece biti u reprezentaciji zbog ozbiljnosti lige i kvalitetu utakmica pa onda neka razmisle vise od dva puta da li otici ili ne. Za Sms to ocigledno nikad nije bilo upitno, decko je od najtrazenijeg veznog igraca serie A otisao u onu sminkersku ligu gde se svaka utakmica zavrsava sa 3+ 4+ ili 5+ onda to dovoljno govori koliko savez neZNA sta radi. Mitrovica necu ni da pominjem, kao i za Sms tako bi i on dobio sut kartu samo zbog odlaska u saudijsku ligu, pa da si 100 puta najbolji strelac, makar mi Luka jovic sa jednim postignutim golom za zadnje 2 godine igrao u prvoj postavi, al bar se gura da ozivi karijeru. Sportski pozdrav
F

Firga

pre gotovo 2 godine

Ne tropaj.
D

Daj faul

pre gotovo 2 godine

I dobro, plasiramo se na EP…sta cemo mi tamo da radimo sa ovim igracima i ovim trenerima !? Zasto se cudite ovakvoj postavi kad je sastave Piksi, Drulovic i Djorovic !?
A

AjdesutrauJapan

pre gotovo 2 godine

Ovaj je puko ko lajsna do kraja...
O

Okram86

pre gotovo 2 godine

Kakvi su nam ovo dresovi, sta je ovo krv ti j....
S

Sao Paulo

pre gotovo 2 godine

Bolje da vrate plave i da preko grudi bude trobojka tankih horizontalnih traka u bojama zastave.
Z

Zeleznik

pre gotovo 2 godine

Kako volim zbog naših domaćih orbanofila što nam ceo stadion zviždi na himnu. E moj Srbine, nikada se opametiti nećeš.
B

Baxter88

pre gotovo 2 godine

Tako nam i treba kad dozvoljavamo da onaj TSC i postoji u Srbiji, tim koji sam sebe predstavlja kao madjarski klub!
V

Viola

pre gotovo 2 godine

A govore nam da nikada odnosi sa njima nisu bili bolji. Sve je laž, samo pusta laž.
J

Jöle 39

pre gotovo 2 godine

Što zvižde ovi madjari, šta mi imamo s njima hahaha
s

s o s

pre gotovo 2 godine

Koju poziciju igra Gačinovič.
S

Sv Lazar

pre gotovo 2 godine

Rešit čemo u prvom poluvremenu.
S

Srbija 1999

pre gotovo 2 godine

Hahaha...i ovaj prolupao
o

ostaviću ovo ovde

pre gotovo 2 godine

Opušteno ljudi, ubeđen sam da se igra 3 za 3 i da dobijamo ovo.
G

Guhhh

pre gotovo 2 godine

Igramo sa 4 pozadi , sada su rekli na tv-u
2

24.04.1902.

pre gotovo 2 godine

Ajd sad u ime boga,i nemoj neko da je rekao napred,nego zamnom! 🇷🇸❤️⚽️😅🤣😂
đ

đorka f

pre gotovo 2 godine

Kad je zamenio pola ekipe, trebao je da zameni i sergeja koji ništa ne igra zadnjih 30 meča za srbiju
r

realitett

pre gotovo 2 godine

Mi imamo dobre šanse i preko Lige Nacija da se kvalifikujemo. Mada bi bila bruka veka da na taj način odemo na EP pored ovako jadne grupe.
Š

Škrabotina

pre gotovo 2 godine

Terzić će biti pun pogodak. Drago mi je da barem pokušamo jednom bez Tadića od početka, on je logičniji kao džoker u ovim godinama.
r

rndl

pre gotovo 2 godine

Dzoker za madjare
E

Ej ljudi

pre gotovo 2 godine

Velika sramota Mitrović
M

Mujagic

pre gotovo 2 godine

Zamislite samo druge neke reprezentacije, tj vecinu, da imaju igrace juvea i fenera, a da im igra decko iz aek-a i fulama??? Sta jos treba Mladenovic da uradi pa da igra prvu postavu??? Dokle visi Piksi da se uci na nama??
c

cjepka123

pre gotovo 2 godine

Počeo i Piksi da čita komentare na mozzartu, zato su na klupi. 😆
Z

ZastoBasTi

pre gotovo 2 godine

IL pobedjuemo, il plivamo sa Bugarima za casni Krst!
S

SIoba

pre gotovo 2 godine

Šta iznenadio, sportal izbacio ovaj sastav još u 15č danas....imamo krticuuu :D
P

Pik gost

pre gotovo 2 godine

Hahaha Lukić, Gudelj, Terzić…. Jaooo
J

Jadnici

pre gotovo 2 godine

sace opet Delije Grobari Vucko i slicne gluposti u komentarima... 3,4 sad
G

Gost83

pre gotovo 2 godine

Mislim da bi nam vise odgovarala taktika 3-4-1-2 umesto 3-4-2-1...jer dva AMC smetaju jedan drugome dok su dva napadaca uvek opasnost po protivnicki gol i protivnik uvek mora da koristi vise igraca za cuvanje. Naravno, osim Terzica na levom wing back-u trebalo bi pronaci isti takav profil igraca i za desnu stranu...Živković je ipak desno krilo. Po meni je cak i Gajic iz CSKA bolje rešenje. Odbrana konacno kako bi trebalo da izgleda, Bleki u sredini jer je najsporiji, Erakovic malo desno a Pavlovic isto tako ali ulevo. Samo Pavlovicu ZABRANITI prelaske preko polovine terena!!!
P

PREKO VEZE U PRVIH 11

pre gotovo 2 godine

TERZIĆ MALI OD tERZE? ZVEZDA ILI REPREZENTACIJA
n

ne ide više

pre gotovo 2 godine

Piksi izgubio kompas.
В

Владан

pre gotovo 2 godine

Боље да не идемо на Евро...јербо и ови сениори би попили девет комада од неке фудбалске силе....све је труло, држава, савез.. тренер скромне фудбалске интелигенције...играчи сплаваре...па како да бидне резултата?
G

Gostivar

pre gotovo 2 godine

Mnogo nam je laka grupa, pitajte Krstajica, eno ga sprema se za otkaz. Piksi nemas pojma, vidi Krle zaredjao 0 pobeda od 6 utakmica, ma smesna neka grupa.
s

srb ija

pre gotovo 2 godine

Dobijamo 6 bodova u sledeča dva okršaja.
R

Republika Srpska 90

pre gotovo 2 godine

Koje pljuvanje po svima A utakmica nije ni počela Toliko smo negativan narod,toliki smo pesmisti i pljuvaci svega
a

auuuu

pre gotovo 2 godine

Gudelj, pavlovic KEC KO KUCA +3
D

Dzoni77

pre gotovo 2 godine

Menja Piksi ali nikako da stavi 4 igraca u zadnjoj.....sad odjednom Gacinovic niotkuda i to umesto Tadica ,kako li ne vidi da je SMS ta slaba karika,.lepo je rekao onomad Muslin a mi se svi izrugivali coveku.
R

Raca88

pre gotovo 2 godine

Muslin je to govorio jer Sergej ne moze da igra sa Tadicem u tandemu kao 2 ofanzivna vezna, a reci da je Sergej slaba karika je totalno nepoznavanje fudbala
G

Gostyyy

pre gotovo 2 godine

Kad nam treba pobeda, mi imamo 1,5 ofanzivnog igraca u timu. Znamo svi da ce Madjari u bunker i da cekaju kontre. A sta cemo mi? Da cuvamo 0:0 sa ovim sastavom? Ili cemo i mi da cekamo kontru ili prekid, pa ako nam se posreci, posrecilo se? Piksi, stvarno je zalosno koliko uopste nista ne kapiras. Odlican si fudbaler bio, batali se trenerskog posla, nije to za tebe.
B

BokiUSA

pre gotovo 2 godine

Druze potpisujem nereseno danas... iskreno kako igramo bila bi premija i mozda vazan bod da se ode na to nesretno prvenstvo...
V

Vinke

pre gotovo 2 godine

Ovo je formacija 4-2-3-1 Gk Milinkovic Savic, Rb-Erakovic, Cb Milenkovic, CB Pavlovic , Lb Terzic, Dm Gudelj , Dm Lukic, Amf Sms, Lm Gacinovic, Rm Zivkovic, Cf Mitrovic
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

Zar nije Gacinovic vezni igrac?
P

Prckoe33

pre gotovo 2 godine

Dao Bog da je tako , izgleda da jeste !
J

Joe Lesh

pre gotovo 2 godine

To bi imalo nekog smisla 4-2-3-1. Ali nece taj tako lako odustati od 3 stopera. Jer misli da je sistem dobar samo je problem u igracima. Tako je ovo bojim se isti sistem samo je zamenio neke igrace. Pa ce biti "sugavo" i dalje.
G

Gost123456

pre gotovo 2 godine

E moj Piksi..... Brze bolje ce Tadic na teren aj u 100 marke!
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

Sta je ovo Lukic od pocetka i nema Samardzica..
r

reb8888

pre gotovo 2 godine

...znaci rekao sam svima da ce piksi zbog sujete da napravi neke drasticne izmene, jer ga je rosi isprozivao. sto je ovom verovatno i bio plan, koji je uspeo...
C

CG

pre gotovo 2 godine

pixi je jedan obicni izvukani trener. jedina pobjeda mu je u Lisabonu i to ga je usralo. sve prije ili utakmice poslije Lisabona nije imao niti igru niti rezultat.
O

Object

pre gotovo 2 godine

Koji je ovo djavo... Sve po strani, ali mislim da ovih 11 nikad zajedno na teren nije krocilo, a sad ce u presudnoj utakmici 21. veka, sta reci
Z

Zavrzlama

pre gotovo 2 godine

Zašto ne pišete Kataj umesto Katai, ako se držite ovog principa da je -i na kraju mađarskih prezimena u stvari -j? Inače sufiks -i označava "iz dotičnog naselja", tj. u izvornom Kátai znači "osoba iz naselja Káta".
F

Fußballspieler

pre gotovo 2 godine

Zato što je čovek Aleksandar a ne Šandor i zato što je njegovo poreklo ukrajinsko-rusinsko a ne madjarsko.
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

Kod Madjara samo Soboslaj, Salaj i Atila igraci liga petica i mi se sa njima mucimo.. tuga!!
B

Bogoljub Gagic

pre gotovo 2 godine

Ako ti je to neko merilo,iz prvih 11 kod nas su samo 4 igraca iz liga petice..
I

Igor899

pre gotovo 2 godine

Realno, pobeda.
A

AG

pre gotovo 2 godine

4 ili 3 u odbrani?
a

alobrt

pre gotovo 2 godine

sta je sa piksijem, kakva je ovo postava? aj nek je s srecon i dajte ljudi da navijamo da imamo navijaci kao bosanci na primer
N

Nemanja8989

pre gotovo 2 godine

Kako bih voleo da izgubimo,samo zbog ovog prepotentnog trenera u pokusaju…On sada kao tripuje da ce nekoga da iznenadi i da je izveo genijalan trik,a ovaj Rossi(koji je za njega doktor nauka trenera) se smeje i u fazonu “hvala “legendo” “
t

tako

pre gotovo 2 godine

je to kod nasih "navijaca",da izgubimo pa da opljujemo, e moj jado
g

gostinjo

pre gotovo 2 godine

Bolje gledaj svoje sutra u Kardifu
A

Ambrozini

pre gotovo 2 godine

@tako Vidim da upotrebvljas reč jado,velika je verovatnoca da si crnogorac. Tako da sto se tice vas sve je jasno koliko volite Srbiju. Dečko je sve rekao tačno,jedino nije trebao da kaže da bi voleo da Srbija izgubi verujem da to ne misli stvarno!
@

@ambrozini

pre gotovo 2 godine

ne ja sam od preko drine i muka mi je od vas sto zelite da izgubite da bi pljuvali po svima,jade ste nego sta
m

mile led

pre gotovo 2 godine

Maldini u prvoj postavi, zar nisu bili dovoljni englezi pa jel moraju i madjari 9 da nam daju
w

ww

pre gotovo 2 godine

Jel moguce da Samardzic ne igra cak ni kad je Tadic na klupi???
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Eraković HAHAHAHAHAHAHAHA
@

@klubas

pre gotovo 2 godine

Pavlovic, Milenkovic, HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
p

pavlovic hihi

pre gotovo 2 godine

Hahahaha hihihihihi
A

Alo bre

pre gotovo 2 godine

Mile, očekivao sam da ćeš da zablekećeš, ili zamekećeš a možeši da ričiš, u svakom slučaju tvija pojava je u opisu!
g

gott

pre gotovo 2 godine

Imamo tačno dva igrača koji mogu dati gol ali ajde da vidimo i to
J

Jöle 39

pre gotovo 2 godine

A zašto nije promenio formaciju na 4231 sa ovim igračima...
g

gott

pre gotovo 2 godine

Pa može i tako da igra sa ovim mađioničarima a moze i 4 3 3 sve zavisi šta mu treba u momentu.Nimalo naivna postava i 2:3 na kraju za nas.
J

Junker

pre gotovo 2 godine

E sad ne mozemo nista reci. Trazili smo Eraka, tu je. Trazili Mijata, tu je. Kukali na Kostica i Tadica, ne pocinju. Jeste, Lukic i Gundelj su tragedija, al nemamo ko Francuzi 64 igraca pa da biramo.
V

Venom

pre gotovo 2 godine

Nadjite nekog da vas voli kao sto Piksi voli formacije sa 3 stopera

Неко реалан

pre gotovo 2 godine

КОНАЧНО 4 играча у задњој линији. Са равнима и јачима 4 обавезно. Сада сам сигуран у победу. Напред Србија !
g

gost1978

pre gotovo 2 godine

ajde sad svi vi sto ste ga lozili da tumba tim,sad u kuknjavu
G

Gost99

pre gotovo 2 godine

Andjus bi ovaj sastav nazvao fudbalsko samoubistvo.Dokle vise ovaj Lukic i dokle Samardzic na klupi
D

DekiSum

pre gotovo 2 godine

Konačno Pretpostavljam da ćemo konačno u nekim fazama igrati sa 4 pozadi. Nadam se da je zbog toga i Terzić u prvih 11.
t

torbicis

pre gotovo 2 godine

Pa ako ima i malo zdravog razuma u Srbiji, naravno da ce igrati jedan Gacinovic i igraci poput njega,decko igrao Bundesligu a nema ga u reprezentaciji ili mali Ristić koji igra u ligi gde se takmiče najbrži fudbaleri na svetu..dosta je više igrača koji zive od minulog rada!!!

Marko Pavlovic

pre gotovo 2 godine

Tako je bre. Kpnačno Sergeju liderska palica. Idemooooo
g

gostttt

pre gotovo 2 godine

Kako mu je Madjar uzdrmao ego, hahaha :-)
D

Draw your attention

pre gotovo 2 godine

Italijan
T

Tite

pre gotovo 2 godine

Igramo formaciju 433 Vanja, Erakovic, Milenkovic, Pavlovic, Terzic, Gudelj, Lukic, Sergej, Zivkovic, Mitrovic i Gacinovic. Hvala Bogu sa klupe ulaze Tadic, Kostic, Mladenovic i Samardzic. Piksi verujemo u pobedu.
B

Brankoni84

pre gotovo 2 godine

Ja verujem u X za prolazak tiketa.😜
K

Ko bi reko cuda da se dese

pre gotovo 2 godine

Iznenadjujuc sastav....Terzic levo( sto moze da bude pogodak). Erak u zadnjoj liniji(takodje moze da bude pozitivno).... E sad, Gacinovic umesto Tadica?!?! Diskutabilno!!!!??? Ali videcemo vec..... Da ne izigravam strucnjaka, kad nisam..... Napred SRBIJA u svakom slucaju!!!!
n

niszvezda

pre gotovo 2 godine

Meni više liči na Gaćinović umesto Živkovića - Živković umesto Tadića...al aj nek počnu, pa ćemo da vidimo...
M

Megisa 89

pre gotovo 2 godine

Zasto Lukić, Gudelj i Terzić? Posle se čudimo što ne možemo nikog iole jačeg da pobedimo...Isti slucaj kad vidim da u Zvezdi u prvoj petorci Lazic, Lazarević i Kuzmič pored toliko dobrih igrača.
V

Veljko9

pre gotovo 2 godine

Opaa, ostvarila mi se zelja da vidim Pavlovic Erakovic Milenkovic odbranu, ajmo momci!!
D

De jàn

pre gotovo 2 godine

I Piksi se iznenadio kad je vidio sastav.
J

Jack Sparrow

pre gotovo 2 godine

Vise mi izgleda kao da ce Erakovic igrati na beku na levon beku Terzic,zadnji vezni Lukic i Gudelj ispred Zivkovic,Sergej,Gacinovic i Mitar u spicu i mnogo logicnije zvuci. Gacinovic zasluzio u poziv i startnu postavu igrama jos odavno. Jedina enigma roviti Lukic pre Ilica.
2

28288282

pre gotovo 2 godine

Због дефанзиве, Илић је више за Сегејеву позицију.
e

ejao

pre gotovo 2 godine

Vrlo dobro
Н

НИКО4

pre gotovo 2 godine

ОПЕТ ЈЕ МЕШАО ЦИРКУ

Thanos

pre gotovo 2 godine

Aj srecno momci... borbeno pa sta bude !
R

Ragdar

pre gotovo 2 godine

Bas cudna postava, nismo jos igrali ovako sa duplim blokom na bekovskim pozicijama, u sustini mi ovde cekamo kontru, mozda i nije lose za prvo poluvreme, jer ovde ce po svemu sudeci Erakovic igrati desnog beka sa Zivkovicem a Gudelj ce biti verovatno treci stoper kad budemo napadali, sve u svemu ajmo po pobedu, danas kvota bila 2.80 ja odigrao dvojku, sad je 2.70, neka bude da nam rastu sanse.
R

Ranko Rankovic

pre gotovo 2 godine

Gudelj je nas najbolji fudbaler svih vremena..Ja nemam drugo objasnjenje za to sto decko koji je tehnicki na nivou okruzne lige je nezamenljiv tolike godine..
A

Ajde

pre gotovo 2 godine

sa ovom postavom sta i kako,mozda je trebao i Samardzic da pocne ..... Napred Srbija !!!
G

GHOST0402

pre gotovo 2 godine

Boze sacuvaj sastava.

urosantonic359@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Dokle vise sa tri u odbrani?
D

D90

pre gotovo 2 godine

Koliko vidim formacija je ista tako da sem sto je Tadic na klupi ne vidim cime je iznenadio
G

Gost999

pre gotovo 2 godine

Odbrana i veza uglavnom ok, ali on prosto mora da zezne nešto. Lukić, Gaćinović?
R

Rubikova kocka

pre gotovo 2 godine

Zašto Samardžić opet ma klupi?
d

doktorrrrr

pre gotovo 2 godine

433
T

Tugomir Silni

pre gotovo 2 godine

Piši propalo.
Б

БиПо

pre gotovo 2 godine

Када ће играти Самарџић? Када? Свима је јасно да Сергеј Милинковић Савић нема појма!!!
a

ajme nama

pre gotovo 2 godine

Jao si ga nama!
B

Blek Stena

pre gotovo 2 godine

Treba sačuvati živce i ovo ne treba gledati.
N

Nike_man

pre gotovo 2 godine

Gradi moderne, velelepne fudbalske objekte po celoj Srbiji, a tek kako će izgledati prelepi i inovativni, prvi takav u svetu, naš ponos, naš Nacionalni stadion... Hajde da budemo prvi u grupi i na najbolji način zahvalimo što će nam fudbalska infrastruktura uskoro biti u samom evropskom vrhu! Klupski fudbal je napredovao, imali smo pet predstavnika na evropskoj sceni. Vreme je da i reprezentativni bude stalni učesnik velikih takmičenja!
F

Fantazista

pre gotovo 2 godine

Piksi aj ti polako da se ne ljubimo!
g

grobar32

pre gotovo 2 godine

Neka je bog u pomoci sa ovom tu neznalicom.
M

Meraklija 018

pre gotovo 2 godine

Piksi opet luta, samo da ne bude izmena u 33 minutu.
z

zgemba 82

pre gotovo 2 godine

Mene je iznenadio bas , idem do mocarta da pojacam 1ca
n

ne verujem

pre gotovo 2 godine

I umesto Samadrzica ubacis Gacinovica…
a

as66

pre gotovo 2 godine

Pa dobro ne igramo protiv 1.na tabeli da bi morao igrati sa najjacom postavom..
t

tabana

pre gotovo 2 godine

kec kod kuca