Komentari na vest

Zvezda zaigrala fudbal sa ekipom iz drugog veka i još jednom potonula

S

Suludi Milojko

pre oko 1 mesec

Crvena Zveszda je odličan đak u L.Š: naređala sve same petice.
Y

Yamal

pre oko 1 mesec

Udri
D

Darko11193

pre oko 1 mesec

Jel igrao Mesija iz rupe vidim da je bio u sastavu al ga ne videh na terenu. Ako ovog malog ne uvaljaju na leto nece ga se moc resit ni za džak krompira da daju sa njim. Bruka Kave su to kombinacije prodavanje Siti grupi, Kinezima pranje para da mogu da rade st oce po srBaviji da zidaju da kopaju sve im se daje a oni malo vrate mezimica u budzet i onda za par godina svi se vrate da igraju po vosi, tekstilcu, imt, radničkom, mezimici sprdnja od drzave
F

Fertel

pre oko 1 mesec

Koliko jedan simpatizer nk partizan 04 treba da bude bezobrazan, da bez stida i srama komentariše Zvezdu, koja igra u Ligi Šampiona, a da navijaš za tim, koji u ŠEST utakmica u kvalifikacijama nije NIKOGA pobedio i ispao iz TRI takmičenja u svega mesec dana u sezoni kupanja i koji je na Jna primio 4 komada od Zvezde!!?

Milos Petrovic

pre oko 1 mesec

Nije to bezobrazluk, već propisana terapija, nakon svega što si naveo. Lekarska se ne poriče. 😆
B

Branko8

pre oko 1 mesec

Ako ti je sada lakše,dobro je.Ipak razmisli o putu na kome ste.Meni deluje nekako poznato.A i sledeća sezona je tu,iza ugla.
Г

Гробар

pre oko 1 mesec

Машала одличног ђака,заређо петицу до петице....,🤣🤣🤣
T

Trecepozivac

pre oko 1 mesec

Buši,ha,ha,ha,buši. Cela Srbija navija
A

Alexx

pre oko 1 mesec

I 1996. je Zvezda igrala sa ekipom iz drugog veka pa je bilo 1:1
V

VojaNs

pre oko 1 mesec

Razvale nas svi jer je liga naša smešna i sklanjaju nam se, pa ono protiv Tekstilca je bilo komično,...
M

Mrkivuk

pre oko 1 mesec

Naslov "Zvezda izborila bolji rezultat nego Real Madrid"
Б

Бошко Ђуровски

pre oko 1 mesec

а све сам урадио да мотивишем екипу,чак сам пре утакмице на терену за РТС изјавио у свом стилу -"толико сам узбуџен,да би Ја сад истрчао на терену да играм"
A

Anđus

pre oko 1 mesec

Kad ćemo na kafu na Karasijem?
G

Gost Djape

pre oko 1 mesec

Naslov pogresan, trebao biti " zvezdin trener ima taktiku iz proslog veka. Igraj moravac ispred svog gola, kao Boza Dunster.
l

lion zion

pre oko 1 mesec

groblje ce da pukne sto nismo pukli 9-0 ...a tek2 gola barsi ih bole.jer oni nikad u istoriji ,pazi sad nisu ni igrali sa barselonim,da da to je taj slavni klub svima znan :)
S

Samo jedan covek

pre oko 1 mesec

Bravo decko, 16 primljenih golova u 4 meca, grobari sigurno hoce da puknu. Pa ko vam ne bi zavideo, strasan rezultat najbolje generacije jos od Barija!
m

mikuli

pre oko 1 mesec

Igrali sa realom zidan,figo,bekam,kasiljas, roberto karlos,ronaldo,raul,salgado, guti itd
B

Branko8

pre oko 1 mesec

A vi ste igrali...ha ha ha...Nema veze jer tunel je čudo,a i bunar isto tako.
Z

Zaharije

pre oko 1 mesec

@samo jed...bravo decko,brojis golove,pamtis Bari...svidja mi se
S

Samo jedan covek

pre oko 1 mesec

#Zaharije samo cinjenice. Ako hoces da zivis u zabludi onda poverujes terzi i novinarima o srpskom yamalu i najboljoj generaciji, taj deo si propustio da razumes iz komentara...
g

gjokaj

pre oko 1 mesec

Vidis kako je celoj ligi protiv vas, nista veliko se ne ukrade ali svaka nicija je vasa, e to vas docekuje ovde. Malo seckas slabijeg i posle kazes sve je bilo ok, sta se sada buni.
R

Ruski konzul

pre oko 1 mesec

Mnogo smo bolje izgledali sa Baharom prošle sezone u LS.
B

Bršcz

pre oko 1 mesec

Svaku utakmicu u LŠ smo pretirčali više od protivnika i od Sitia i Lajpciga… ove godine po 5+ km manje od svake ekipe. Ove godine je problem liga a koju smo liku prosle godine igrali?
K

Khanbg

pre oko 1 mesec

Evo moje zapazanje da stadiona. Golman, jad i beda, taj gubitnicki mentalitet da na tri razlike za njih cuvas loptu, bruka za klub kao sto je Zvezda. Maksimovic, decko apsolutno ne moze da igra na ovom nivou. Ni fizicki, ni mentalno, ni fudbalski. Jasno je da treba da se podeli lova od transfera, ali bas gurate ljudima prst u oko. Krunicu odmah dati ispisnicu, rekreativac momak. Vidim da ljudi ovde pljuju Dalsia, ali on kad je usao osetila se energija, borba, i to se trazi. Svi znamo da nismo bolji od Barselone, ali potrudite se, potucite se. Ne, oni su dobili kartone samo za proteste. Silas, Serif,
P

Pobeda protiv Švaba !

pre oko 1 mesec

Pobedićeno Štutgart i borićemo se za plej of
Z

Zmajkovic

pre oko 1 mesec

Sramotna organizacija veceras. Ja sa kartom nisam uspeo uci, a koliko sam video barem je jos 1000 bilo istih oko mene. Redar isprem mene pusta na posebna vrata, i nikom nista! Prava slika Srbije gde se sve ide preko veze, proklinjao sam da im zabiju ne 5 nego 7
P

Plavi10

pre oko 1 mesec

Hahaha čovječe jel se ti šališ? Pa gdje moze neko da te ne pusti sa važećom kartom. Zamisli kupim kartu za utakmicu i neko me ne pusti na stadion, jer pusti druge bez karte.
L

Logitech

pre oko 1 mesec

To je zato sto si kupio kartu 5 minuta pre utaomice, da si uzeo kartu par dana ranije, kao ja za tekmu Partizana i Cuke, ne bi ti se to desilo.

Miodrag Kojović

pre oko 1 mesec

Ja nisam uspeo da uđem sa kartom za "Zapad" pola sata pre utakmice Srbija-Albanija 2014. kada su pustili dron. Policajac je rekao da su pune tribine i to je to. Kasnije su mi u FSS-u vratili novac za kartu.
M

Maja-Bec

pre oko 1 mesec

Kao što sam i pre napisao,em što igramo najruzniji fudbal u LS,samo durisanje lopte,napred šta se uradi(a ne uradi se nista),bunkerica na svim utakmicama,i na sve to, mi primamo ubedljivo najviše golova u LS. Pa gospodo,smejali smo se dinamou posle bajerna,a sada taj isti dinamo ima 7 bodova.Barsa ista ekipa ili skoro ista kao prošle godine a ove hara. Pa mozda je do TRENERA gospodo.Jednostavno neko mora za ovu bruku da odgovara,da li se Terzic( tesko) ili da se spasi ova sezona Milojević. Nadam se da će nas sutra neko od ove dvojice obradovati sa ostavkom. Igrate se sa ISTORIJOM KLUBA. Ostavka gos. Milojević,jer da imate malo obraza ,podneli bi je još večeras. Prestanite vise da nas brukate.
D

Domace je domace

pre oko 1 mesec

Da se razumemo,I ovakva Barsa kad bi igrala u ping-pong ligi ne bi nikada bila sampion...Jer ipak Zvezda "igra" nekako bolje,leprsavije,sigurnije u domacoj ligi I to je jedina istina.
a

ajde ajde

pre oko 1 mesec

u redu je Rasime
F

FELIPE1982

pre oko 1 mesec

Pola ljudi na stadionu je doslo da bi videlo Barselonu, a ne zvezdu. Nemojte da se zavaravate. Tako je bilo i kad je Partizan igrao protiv Reala. Licno znam bar 20 ljudi koji su dosli samo da bi uzivo gledali Zidana, Ronalda, Bekama....a navijaci su zvezde....
P

Proksi

pre oko 1 mesec

Crvena Zvezda će imati najmanje 5 bodova do kraja lige šampiona. Hvala! Ljudi, samo je Benfika kući bila neka nada, ostalo sve , ali sve utakmice sa aždajama, plus Monako tamo... šta mislite da su prve 4 utakmice igrane sa Štutgartom, PSV, Jang Bojs....ne veličam i pravdam loše rezultate, daleko bilo, ali dajte malo realnog sagledavanja stvari.
e

e ko23

pre oko 1 mesec

ko im nije dao pet komada ko da nije igrao ligu šampiona
1

12345m12345

pre oko 1 mesec

i vi ste od nas takvih primili 4 komada za zasluzili 7... pa sta to onda govori o vama..
M

MisterChip

pre oko 1 mesec

-Crvena zvezda protiv Barse od 1962.: 2W 1D 7L. -C. zvezda u poslednjih 8 mečeva u LŠ: 8L. -C. zvezda nema pobedu u poslednjih 14 mečeva u LŠ (1D 13L). -Barsa je 1. put dala 5 golova C. zvezdi na 1 meču. Ovo je najveća pobeda Barse nad C. zvezdom (4-1, 1962). -Barsa je 1. put u svojoj istoriji dala 55 golova u prvih 16 mečeva u sezoni (dali su 54 u 1950/51 pod Daučikom). -Barsa 1. put posle 97 godina ima niz od 30 mečeva bez remija (25W 5L). Poslednji remi: A. Bilbao 0-0. -Barsa ima niz od 7 pobeda. Barsa je dala 3+ golova u 7 uzastopnih mečeva 1. put od maja 2017. -Barsa bez Mesija je dala 3+ golova u 7 uzastopnih mečeva 1. put od marta 1960. (pod Ererom). -Ekipe kojima je Levandovski dao najviše golova u LŠ: C. zvezda i Benfika po 7, Real Madrid i RB Salcburg po 6. -Kunde je 1. igrač Barse sa 3 asist na 1 meču LŠ od Albe 2018. (Totenhem 2-4). -Pozdrav.
B

Bogoljub Gagic

pre oko 1 mesec

Pozdrav
1

1980

pre oko 1 mesec

Dinamo izgubio od Bajerna. ALI SMENIO TRENERA vratili Bjelicu i on ih podigao. Milojević je siguran. Nema šanse da ode niti on sam niti da bude otpušten.
P

Peca_Le

pre oko 1 mesec

Poredis Zvezdu i Dinamo? Sto ne poredis protivnike Zvezde i Dinama?
L

Lepi mica1

pre oko 1 mesec

Peca eno salzburg oprao psv koji ce vama dati 5 komada😆😆😆
Д

Деда Жија

pre oko 1 mesec

@PecaLe Срећа наша па смо играли са овом клубовима до сада. И са овима од сад ачемо исто да прођемо. Као што смо са Теабзоном и Ференцварошем. "Црни мађија" нас је довео до потонућа. Катабарса!
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre oko 1 mesec

Utakmice u LŠ su nam skoro pa preslikane. Počinjemo bojažljivo, branimo se sa svih 11 igrača, protivniku prepuštamo inicijativu. Posle 15, 20 minuta primamo gol. Zatim počinjemo da igramo i to liči na nešto. Imamo period od dvadesetak minuta dobre igre. Damo gol, zbog individualnih grešaka primamo opet. Posle poluvremena imamo snage za još max 10 minuta igre nakon čega ne možemo dalje. Kreće pad i zbog umora i jakog intenziteta iz serije grešaka primamo golove mnogo lako. Posle toga nema više organizovane igre, nego svako za sebe pa ako uradimo nešto. Navijanje je već posebna priča. Od 96. sam na stadionu, nikad gore nije bilo. Prvo poluvreme đene đene. Onda negde tamo oko 50-60. minuta kreće javi se Istok, Zapad, Jug, Kosovo je Srbija. Pa neke žalopojke sledećih 20 minuta bez prestanka gde osetiš i čuješ da je pala energija i ljudi se smirili.
b

blaaa

pre oko 1 mesec

e pa tako je uvek bilo da igra zvezda bilo partizan na te velike utakmice vise od pola stadiona popune ljudi koji nisu videli stadion u zivotu ,dolaze samo da bi se slikali za fejas ,tiktok ili instagram.. a navijanje uzas bude jer oni i ne znaju pesme ....uvek ista prica..pogledajte fejs samo i videcete o cemu pricam ..imate mnogo takvih "prijatelja"
Z

Zabronut

pre oko 1 mesec

Izgleda da je ipak Bahar bolji trener za Zvezdu.
I

Igorgost

pre oko 1 mesec

"Bolji" jer je lagano gubio titulu na polusezoni tako da ne bismo ni stigli do LŠ.
D

Delija penzioner

pre oko 1 mesec

Možda je ovo prikaz koliko možemo sa ovakvim timom , sa timom gde je Spajić kapiten ...
Z

Zvezda 1

pre oko 1 mesec

Zvezda je za ligu konferencije ako zeli da pokusa da bude u top 18 ili 16.to je realnost naseg fudbala.
S

Samo jedan covek

pre oko 1 mesec

Tteba da promenite ime u Crvena Petarda
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Iskljucijte Arenu, pali SK pa da gledamo basket. Tamo moze barem necemu da se nada, ovde možemo jedino da se nadamo da ne budemo nakantani.
m

mirko staric

pre oko 1 mesec

1, 2, 3, 4, zvezda, 6, 7, 8 ...
0

0900

pre oko 1 mesec

1, Sabah !!!!, 3, Zvezda, Nordsjeland, Dinamo Kijev, 7, 8,..
D

Don Vito Corleone'

pre oko 1 mesec

Niko nije ni očekivao da će Zvezda uzeti bod, ali ono što je veliki problem to je igra, koja nije ni nivoa za ligu Evrope. Bezbroj puta sam ovde na vestima branio Milojevića iz poštovanja zbog prvog mandata, ali čovek uopšte kao trener nije napredovao od odlaska iz Zvezde pa do sada , a i nisam slep da ne vidim da smo kod Bahara igrali neuporedivo bolji fudbal u ligi šampiona nego ove sezone. I dan danas mi nije jasno zašto je Bahar najuren kao ker. Čak je i Doktor rekao da Zvezda nikada zrelije nije delovala u Evropi poslednjih 30 godina nego kao kod Bahara. Razlog za Baharovu smenu je bio poraz u derbiju i ako bi Zvezda te sezone bez problema osvojila titulu, i drugi razlog je bio zato što nismo prošli grupu u ligi šampiona. Pa me sada živo zanima da li će Doktor po istom tom principu smeniti i Miloja na ako ne udjemo u 24 ekipe u ligi šampiona. Ispada da mi igramo ligu šampiona po kazni, jebeš više i ligu šampiona ako ne možemo 4 godine igranja u istoj nikakav rezultatski pomak da napravimo.

Jlubisa Urosevic

pre oko 1 mesec

Najgori od svih je bio komentator, covek je operisan od realnosti (hvalisanje kange - gabonca koji vec tri godine ima 34 god.mesija, i ostalih dok jos nisu takoreci ni primili loptu je za gasenje tona na tv).
S

Samo jedan komentar

pre oko 1 mesec

Sa ziheraškom igrom ne može bez par komada u svojoj mreži. To su ekipe sa kvalitetom. Protiv takvih se igra srcem, mišićima i zubima!!! 1996 ništa manja razlika nije bila, gledano kroz lovu, a mnogo veća gledano kroz imena onih koji su igrali za Barsu…a Zvezda je tada u najmanju ruku igrala egal. Igrala je muški kod kuće. Respekt Miloju za kvalifikacije, ali njegov luzerski stav protiv ovakvih je sraman. Ni da pomisli na presing, ni da iznenadi i pusti Kataija od starta…ovakve tekme su stvorene za genijalce sa loptom, jednim potezom prave razliku…mogao bih do sutra…..
I

Ivan82

pre oko 1 mesec

Koji crni presing druže,bilo bi mrtvih na tereni...Miloje i uprava nisu na nivou lige konferencija. Mislim da bi sa strancem kome se niko ne meša odigrali bolje ovu sezonu. Ali dok se oni istale...
Z

Zabrinut

pre oko 1 mesec

Klubovi i novinari podizu nase mlade igrace u nebo,a oni ni blizu toga jer su lose trenirani u klubovima,stranci su nam malo bolji od domacih igraca ili nisu nimalo,cak i gori,ovo je realnost,bolje ne moze.
b

boc

pre oko 1 mesec

Zvezda igra ligu šampiona ,zaradiće oko 30 miliona evrića i to je ta priča..Evri su najpotrebniji deco moja!
B

Bršcz

pre oko 1 mesec

Pa Milojević je tolko unazadio igrače da smo na to izgubili 40m
M

Mulizabaa

pre oko 1 mesec

Dosli ljudi da vide Jamala i Barsu, da udare selfi. Onaj na severu solo koncert, ne pusta mikrofon, samo zavija. Trener bez igre, filozofije, ideje. Sili se sa prodajom samozvanog Mesija. Slave se porazi i petarde. Posle se pitaju svi sto u domacoj ligi bude 765 posmatraca.

Kalčopolista®

pre oko 1 mesec

koliki je ovo nivo bezobrazluka u izjavi sima krunica da su ih sudije ostetile veceras? Imate li vi bar malo obraza, malcice?
D

Derbi 4:0

pre oko 1 mesec

Citam komentare i smejem se🤣 Od svih ovih dole poruka koje spinuju kako "nista ne valja" u klubu,Terza,Miloje,sva pojacanja i slicno...99% tih komentara napisali navijaci nogometnog jsd kluba sa FAKE profila lazno se predstavljajuci kako bi sirili sto vecu propagandu protiv Zvezdine uprave,a pojedini likovi sa IQ manjim od broja cipela se pale i primaju na takve stvari,prosto neverovatno koliko naivnog naroda ima cccc....🤦
I

Igorgost

pre oko 1 mesec

Smešno je da ljudi prozivaju Rodića koji je danas bio najmanje los odbrambeni igrač u konkurenciji Seola, Spajića i Đige. Čak i na Sofascoru je dobio bolju ocenu od pomenute trojice. Bolje nek se pozabave kako je Maksa Mesi namestio Barsi dva gola za par minuta i time definitivno rešio utakmicu.
J

Jka

pre oko 1 mesec

Na njegovoj strani tri komda.
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 1 mesec

Bravo za komentar, jedini cilj u ovoj Ligi šampiona je da se forsira Maksa Mesi i da se što pre proda. Njegovim guranje u prvu postavu od utakmice sa Inter om cela ekipa je otišla u ofsajd, igramo sa igračem manje na terenu. Dq je igrao Milson ili Prutcev od početka izgubili bi ali nebi primili 5 komada. To šta uprava i trener rade ne radi se tako. Uvodiš dete po 15-20 minuta ili maksimum pola sata u drugom poluvremenu i on onda unese neku promenu nekim potezom i skrene pažnju na sebe a ne ovako on treba da ti igra glavnog igrača a nije sposoban za to. Ukanalili ste i njega i kompletnu ekipu.
u

upion

pre oko 1 mesec

maksimovic mora da igra a nema potreban kvalitet, decko je dete, samo jamal se ne rađa svaki dan
X

XD

pre oko 1 mesec

Pa vidiš da bi neki hteli da ceo tim budu "naša deca".
D

Drvo

pre oko 1 mesec

Totalno promašen prelazni rok. Apsolutna katastrofa. Terziću, dosta je bilo.
1

1980

pre oko 1 mesec

A ne ne. Ovo je tek početak. Šta misliš kolika će lova da kazne od LŠ? Ogroman novac. Šta misliš šta će desiti sa tim novcem?
t

trunov

pre oko 1 mesec

prvo golman katastrofa, dalje korejac prosek igrac, domet konferencijska liga, diga najbolji pozadi, solidan kvalitet, spajic brate nemas kvalitet, rodic sacuvaj boze, on da sacuva jamala, dalje nema smisla komentarisati
М

Малиша

pre oko 1 mesec

Не оправдавам игру Звезде али против Монака гол на крају првог полувремена,па сада исто тако..Колико лоше играју,без воље ,без жеље толико и не могу,јер су ови год испред.. Звезди фали Мића Иванић највише,па Глазер у топ форми,мали Мимовић,па Олаинка борац и Дуарте..Не кажем да би боље прошли од онога вечерас али Иванић је за ову екипу као Де Бријне за Сити..
Z

Zvezda padalica

pre oko 1 mesec

Pitanja za pedantno zalizanog stručnjaka. Zašto Maksimović pre Milsona? Zašto Kanga nije igrao protiv Benfike i Intera? Zašto si za ime Boga doveo Dalasija sa Kipra?
I

Ivan82

pre oko 1 mesec

Za ime Boga,Miloje. Boj na Marakani.
B

Bre

pre oko 1 mesec

Zvezda je oduvek bila domaćinski klub, a i tu smo velikane hvatali na foru, visoka trava, zaleđen teren, itd. Ali su i igrači znali da igraju fudbal, imali m.da kao bikovi, i bili ubeđeni da mogu svakog da pobede. Svaki štoper iz bilo kog perioda istorije je tehnički Bog otac za svih današnjih 60 igrača Zvezde. Ja sam ubeđen da cela postava, izuzev Kataija i Ivanića ne može da pimpuje loptu više od 10 puta. Kukaju na brzinu, snagu... Da su brzina i snaga presudni, Dragiša Binić bi bio zlatna lopta, a Norvežani prvaci Sveta 100 godina. Sad imamo atlete, ali nemamo fudbalere.
I

Ivan82

pre oko 1 mesec

Kaže Luka sa Arene,jako je lepo pricati o Barseloni,posebno nama trenerima!? Ima li bre u ovoj našoj zemlji neki normalan čovek,ozbiljno pitam???
M

Mrdjaaaa

pre oko 1 mesec

Vidi se napredak pod Milojem!!! Dva poraza sa 4 razlike, sad samo 3! Ocekivao je puno covek i ispunio!
e

ersa

pre oko 1 mesec

milson je mesi za sivasa
t

trikn

pre oko 1 mesec

rodic na jamala, fudbalski genije miloje, nakon ovoga sve sam video
R

Rsbnbg

pre oko 1 mesec

Bakare, vrati se!!!
w

wawa

pre oko 1 mesec

nedostojni ovog drustva,i ovoga nivoa fudbala..svaka cast Terzicu,majstor si da prodas dobroga igraca a dovedes ragu na njegovo mjesto..zgadio si mi sve sto ima veze sa zvezdom
S

Sasa1234

pre oko 1 mesec

Mi kao prvo nemamo golmana, kao drugo Spajić i Rodić, šta tu ima da se komentariše...bekove nemamo, aj Seol je korektan ništa više od toga, sredina nula, Kanga od 50 god.najbolji na terenu, krila spora, kreacija 0…mali Maksimović igra na silu od strane Terzića ne bi li kojim slučajem uvaljao neki gol u lš i podigao cijenu za koji milion...ali ajde svi ti nedostatci bi se nekako i istrpili da ova ekipa ima snage, ja mogu razumiti da dopustiš da je neko kvalitetniji od tebe, ali da bude fizički spremniji i to duplo to ne mogu da razumijem...svaki meč ista priča, držimo se do kraja poluvremena i onda go i obavezno u drugom još 3-4...znači do fizičke pripreme je a i do psihičke....i koliko god Bahar bio prozivan i od strane mene, imao je neki stil i nešto, u evropi smo pod njim izgledali sasvim dobro...to što on nije razumio naše prvenstvo je druga tema, ali mislim da smo ga morali istrpiti....
1

1980

pre oko 1 mesec

Bjelica za trenera. Mada znam da ne bi došao. Onda Ivan Jovanović. A i za njega znam da ne bi. I onda upadne pedantni stručnjak.
B

Bilopp

pre oko 1 mesec

Miloje, kralj konferencija i izjava! Slavi petarde, prica o Trampu...
L

Lusiliu

pre oko 1 mesec

Zdravko ti si bolno iskren...messi je skrivio dva gola,gubio duele...mlad je oprosticemo mu...Ranko - ja malo balansiram,ne bi o parama...ali ovo je LS...Kuzma oni pod pritiskom lagano sve rese....pas je brz...jedan dodir pravis prostor... Kuzmu nikad vise nece zvati na arenu...
V

Voip

pre oko 1 mesec

Ajte kenjatori kenjajte. Sve vi znate. Miloje je iz ekipe izvukao maksimum. Koliko para toliko i muzike, uvek bilo tako. Zvezda je ovo dobro odigrala. Tri postignuta gola, jedan ponisten. Solidno u polju kad se krene napred. Odbrana skripi zato sto nemamo bekove ni levog ni desnog, nije trener kriv zbog toga.
A

Astronom

pre oko 1 mesec

U pravu si, tu je Zvezda negde sa Barsom pod ruku...
B

Ben Akiba

pre oko 1 mesec

Nije trener kriv? To je isto kao kad bi mi pumpadžija bio kriv što ja nisam sipao gorivo u auto. Trener kome drugi dovode igrače i sastavljaju tim nije kriv? Evo prijavljujem se za novog trenera Zvezde. Ovako mogu i ja da treniram moji Zvezdu
I

Iskreno

pre oko 1 mesec

Nije problem izgubiti utakmice u ligi šampiona. Problem je način na koji se one gube. Slovan Bratislava debitant ima manje golova primljenih od nas. Delimo poslednje mesto na tabeli, šta ste uradili za 4 sezone u LŠ? Kupili nove automobile?
R

Rock s stock

pre oko 1 mesec

Dal si realan? Igras kukuruz ligu, pa onda hoces u LS? Begaj bre...
C

Cika Nikola, haos

pre oko 1 mesec

Levandovski !!!
Z

Zombe

pre oko 1 mesec

Golman Ilić,Rodić,Krunić,Dalsio ni za beton ligu nisu
R

Reci cu

pre oko 1 mesec

Kuzmanoviċ bolno iskren čovek.treba ga uokviriti,svaka čast ĉoveku,ali nama trebaju poltroni i ilizuce,a ne iskreni znalci.
I

Ivan82

pre oko 1 mesec

Upravo sam to hteo da napišem. Zvao bih ga svaku da komentariše. Ovaj Stojić kad nam ispriča priču ispada da smo malo bolji od svakog protivnika i da nemamo sreće. Pa kad krene Miloja da hvali muka da te uhvati...
P

Pixy

pre oko 1 mesec

Golman Ilić je stvarno zalutao, ko ga dovede u Zvezdu?! Krunić, Rodić, Spajić, Seol, standardno nemoćni. Elšnik spor. Ajde sad Terzini botovi, udrite. Zbog svojih interesa bi prodali državu, da nećete klub.
X

XD

pre oko 1 mesec

Niko nije bot nego jednostavno to je tim za te pare. To što ti sediš u fotelji i mosliš da je lako napraviti konkurentan tim za LŠ to je već tvoj problem. Verovatno di jalo uspešan u živozu pa znaš da je to lako.
C

Cetiri Nula

pre oko 1 mesec

@Pixy... Jesi Kupio Sezonsku dao pare i pomogao Zvezdi? Nisi naravno strucnjak iz fotelja,zato sikter i da se nisi javio,podrska za Miloja Terzu i upravu!
N

Nikola44

pre oko 1 mesec

Generalni utisak je da je Zvezda nazadovala u odnosu na prethodnu godinu u Ligi Sampiona. Bilo je bolje pod Baharom. Ekipa nema kapitena, vodju. To je prethodnih godina bio Borjan, pa ona Dragovic par sezona, sada je to najlosiji igrac Zvezde Spajic, sto je samo po sebi autogol. Iz ove ekipe se izdvajaju kvalitetom Djiga i Endiaj, a sve ostalo je bas prosecno. Slobodno mozete staviti omladince da igraju Ligu Sampiona skoro da nema razlike u odnosu na slabe prvotimce.
s

samo

pre oko 1 mesec

Sturm nema ni bod,ali na cetiri utakmice primio sest golova,niko ni rec ne bi rekao ovim nasim manekenima da imaju takav rezultat,ali 16komada,gledace vas na kraju samo familija i to uza.
R

Robert Lewandowski

pre oko 1 mesec

Maksimović je u potpunosti pokazao da je klasa za Jamala.
S

Scorch

pre oko 1 mesec

Rekao sam sebi posle onog derbija kog su Rodic i Katai prodali, po naredbi Terzica verovatno, da necu vise da gledam dok oni igraju, a pogotovo Rodic. Medjutim onda sam sebe nagovorio da niko nije veci od Crvene Zvezde, i da cu gledati zato sto je volim. Ali posle ovog veceras sam promenio misljenje. Necu vise ni ici ni gledati dokle god bude igrao Rodic i Milojevic bio na klupi. Dokle god Terzic bude tu i sve dok Mrkela dobija pare samo da postoji. Iskreno znam da pola vas zabole, i da sam samo jedan od 7 miliona, ali jedan po jedan. Vratice se dani kad ce nas na treningu opet biti po 20-30 hiljada, kada cemo kao deca iscekivati sledecu utakmicu Zvezde. Ovo veceras je bila bruka. Ne zato sto smo dobili 5 komada, nego zato sto smo izgledali kao pravi amateri. Zato sto nemamo, da se izrazim tako, muda. Zato sto govore kako smo najjaci a igramo kao baletani. Bruka kako se nosi dres, bruka kako se vodi tim, bruka kako se priprema utakmica... Sramota me da na severu ima vise klinki,devojcica, decaka, pozera, zena nego iskrenih pravih navijaca. Vratice se bolja vremena, jer od ovog gore nema.
u

uaido ajaoam

pre oko 1 mesec

Dajte jamala u zvezdu sa rodicem pa da vidite koliko je dobar, a stavite i mene u ovakvu barsu da vidite kako se igra
J

Jbala

pre oko 1 mesec

Ovako ovaj trener ovaj covek sta prica ovo nema nigde...covek primio pet sa pola gasa i samo poslusajte sta prica...ovo je komedija!!!
C

CZ***

pre oko 1 mesec

Razumem da mi navijači nemamo strpljenja, da podlegnemo emocijama, a mnogi među nama i ne razumeju baš fudbal, pa se obrušimo na trenera i stvorimo atmosferu da mora da ode. Ali, u upravi bi trebali da sede ljudi koji razumeju fudbal, znaju da procene trenera i da ga podrže. Nažalost, Terzić i ekipa nisu podržali Bahara, ni kao trenera, ni kao čoveka. A Zvezda je pod Baharom najbolje stajala na terenu i igrala najbolji fudbal, moderan, ofanzivan... Terzić i ekipa su taj kvalitet morali da prepoznaju.
P

Plavi10

pre oko 1 mesec

Kad ti golman na 2:5 leži i krade vreme, sretan rezultatom onda znaš šta koliko si jak, a tako su i protiv Monaka na 1:4 krali vreme, balkanski galaktikosi. Al verovatno mu neko javio da ako prime jos 2 gola zadnji su na tablici.
L

Logitech

pre oko 1 mesec

Da je Barsa izvela najjaci sastav, bilo bi 7:0, Fmp ne bi dao nijedan gol. Ej bre, Real nije mogao da da gol Barsi, a Zvezda postigla 2, smesno. Da je igrao Kristensen, Barsa ne bi ni gol primila, onaj Kansado i Martin na beku nemaju pojma.

Veca1971BGD

pre oko 1 mesec

A ko je falio? Olmo...igrao Pedri...mozes da pricas sta hoces grobare ali ovo je najjaci tim Barse.
P

Podrska za Terzu

pre oko 1 mesec

@Logitech,,, Sledeci derbi idemo do 5-0 nema vise stajanja kod 4 gola zbog sazaljenja prema protivniku!
s

spiritus movens

pre oko 1 mesec

Sta bi bilo kad bi bilo. Da je sviran penal u Monaku nad Olajinkom mozda ne bi bilo 5-1. Da je Zvezda 'zapela' u derbiju mozda bi bilo 0-7. Sve moze da se relativizuje i posmatra onako kako nekome odgovara.
A

Asistent

pre oko 1 mesec

Da li neko zna,kad igra ove sezone,najbolji Srpski predstavnik u Evropi?,BORAC IZ BL- RS, ONI LJUDI BAR IZGARAJU NA TERENU SVAKU UTAKMICU. NAPRED BORAC!!!
f

frey

pre oko 1 mesec

Slažem se. A i Borac igra u ligi koja je manje korumpirana, ne mogu da se guraju silom, jer pored njih ima još nekoliko ekipa koje se takmiče da budu prvaci. Ovde se sve zna, a i ono što je pola pola-sudi Pavle Ilić i njemu slični. I za njih je spremna medalja kada Zvezda opet bude šampion
Л

Лаик

pre oko 1 mesec

Прво полувреме за уџбенике. Друго полувреме школа фудбала од стране најбољег тима на свету тренутно. Свака част Звезди на пруженом. Ботови ће ширити дефетизам док њихов тим уз намештаљку чврсто држи друго место у првенству. Подршка стручном штабу и играчима! Звезда!
b

bot pise

pre oko 1 mesec

podrska do sledece petarde
H

Hja

pre oko 1 mesec

Koliko godinica ti imas???Vidi nas niko nikada ovako odrao nije!!!Sta ti decko pricas..
B

Bršcz

pre oko 1 mesec

Ako si navijač zvezde, voleo bih da nisi! Zašto pričaš o partizanu kad sve ovo što se zvezdi dešava je posledica svih nameštenih utakmica u prvom mandatu zalizanom na klupi
M

Milos92@Vs

pre oko 1 mesec

A ko je tebi nase prvo poluvreme za udzbenike, prestani da pratis molim te. Razbija nas kako ko stigne, nemocni, zalosni i to svi mi pravi navijaci vidimo. Meni ne mogu da prodaju pricu Terzic i Mrkela i da me lazu, nisam idiot ovo ne lici na ozbiljnu igru, smesni smo. Liga evrope je za nas realnost i bolje tamo da igramo, ovde smo kanta za punjenje. Sledeci je Stutgart nece dati pet, al hoce jedno dva-tri, cisto da vidimo da nismo za ovo. Moze da me pljuje ko hoce al ovo je realnost.
B

Branko8

pre oko 1 mesec

Igra za 5icu.Sreća da je zvezda hrabra,da nije sigurno bi izgubila .
d

dbbd

pre oko 1 mesec

sve na stranu barsa je trenutno 2 koplja isored zvezde,ali ovakav amaterizam u veznom redu i odbrani je neopisiv rijecima,sta zapravo igra rodic ? lijevog stopera ili smetalo ? krunic bacene pare,dalsio milojeva kombinacija sa.kipra nije realno za imt,golman takodje.Iole pismen igrac odskace Elsnik,Milson,Djiga i Silas pa i ovaj Serif nisu losi ostali uh uh.Sinoc 10 hrvata u dinamu u Zvezdi 10 Srba nema ni u omladincima mora se hitno uvesti neki sistem u smislu da se vidi sta zvezda kao klub zeli ne navijaci jer oni su nerealni ne samo zvezdini nego svakog kluba na svijetu,mora klub da odluci da li zeli da forsira svoje igrace ili menadzerske kombinacije
G

Gostnemke

pre oko 1 mesec

Pa dobro, ovo i nije neka tragedija uzimajuci sve u obzir. Podnosljiv rez i sasvim ok 1 pol. Treba biti realan i priznati da nikad ovakvih problema sa povredama nemamo, (na stranu kriminalna politika kluba kija dozvoli da im je zule najbolji desni bek u zadnjih 10 god) Realno sa glazerom, mimovicem, radonjicem i ivanicem to ce izgledati dosta bolje. Uzecemo koji bod u ove malo lakse 4 tekme i to je to
T

Treca zvezdina prevara

pre oko 1 mesec

Andrija Maksimovic. Prve dve su nemanja radonjic i fmp
M

Mlogo je

pre oko 1 mesec

Magijo,Supermen,Mesi,Mađija,sve je to tu svaka vam cast balkanski Bajernu
O

O0o

pre oko 1 mesec

Samo hrabro.
L

Leao

pre oko 1 mesec

Najjaci utisak za mene nije otreznjenje malog mesija. Nije on kriv za tu izjavu, to je samo posledica i on je dete od 17 godina kojem se mogu dogoditi takve greske. Jer je okruzenje koje ga huska na to sve samo ne realno. Najjaci utisak na mene je ostavio vodja sa severa, covek se latio megafona pa ubio neke zalopojke ko na ibarskoj magistrali u nekoj kafani 1995. 50hiljada ljudi peva nista se zivo ne cuje jer pevaju pukni zoro i ciganin je al najlepsi msm stvarno da ne verujes
p

poter

pre oko 1 mesec

da se nisu prepali tunela dali bi 10 komada , ali tunel je tunel
D

Da podsetim....

pre oko 1 mesec

Dinamo 9...Nordsjeland 6...Fejnord 8....itd Ukupno cak 23 komada primljena u Evropi u Najslabijem takmicenju koje postoji od samo 3 prosecne ekipe,to je najveci Negativan Rekord u istoriji fudbala,to treba uvek napominjati ovima sto se smeju Zvezdi koja redovno igra LS i svake sezone osvaja Duple Krune!
D

Da podsetim....

pre oko 1 mesec

Dinamo 9...Nordsjeland 6...Fejnord 8....itd Ukupno cak 23 komada primljena u Evropi u Najslabijem takmicenju koje postoji od samo 3 prosecne ekipe,to je najveci Negativan Rekord u istoriji fudbala,to treba uvek napominjati ovima sto se smeju Zvezdi koja redovno igra LS i svake sezone osvaja Duple Krune!
S

Sani Boj

pre oko 1 mesec

Barsa igrala sa 30% snage. Danak slabe domaće lige i odluke može biti samo jedan. Zvezda sa budzetom većim od svih ostalih klubova zajedno, ne treba ni da igra domaću ligu, dajte im pehar odmah. Nego je li igrao Mesi Maksimović ?
j

jwjw

pre oko 1 mesec

Da je trebalo 10, bilo bi toliko...

Veca1971BGD

pre oko 1 mesec

Kad sam ja rekao pre LS da cemo biti paprika za punjenje i da necemo bod osvojiti onda je bilo pljuvacine ovde, grobar...bot...itd... ali kad to kaze Kuzmanovic onda je covek u pravu. Samo realno ljudi...samo realno i nista vise.
S

Samo jedan covek

pre oko 1 mesec

Zdravko je sve lepo objasnio, svaka mu cast! A Miloje naglasava kako je Maksimovic imao dobru utakmicu?! Kounde mu napravio tri asistencije...
J

Jaa

pre oko 1 mesec

@Jedan covek Koji Zdravko?
1

1980

pre oko 1 mesec

Kada sam pisao da je Bjelica bolji od Milojevića i da Dinamo ima bolju upravu lupati su minuse. Ali to je istina.
O

O Boze

pre oko 1 mesec

Bjelica jeste bolji od miloja, dinamo nije bolji od Zvezde, samo bolji raspored i laksi protivnici, medjusobni duel bi to sigurno pokazao. Ali kakve to veze ima sa Zvezdom i ovom utakmicom sto ti ovde pises?! Bjelica nikad nemoze biti trener Zvezde posto je hrvat a nebi ni hteojer ga licno poznajem.
A

AMM

pre oko 1 mesec

Prilicno dosadna urakmica. Mislim, padne 7 komada na mecu, a sve nekako peške. U Zvezdi prelazna ocena za Šerifa, borio se momak, cak i uspevao da sacuva loptu. Problem je bio sta dalje sa njom, jer sredina ceo meč kasni. Na svaku loptu su kasnili, kako ofanzivno tako i defanzivno. Nekad smo Evropi makar parirali u fizikalijama, pre svega u snazi igraca, a danas smo i tu u ozbiljnom zaostatku. Kunde ih ubio. Vise nemamo (kad kazem "mi" mislim na Srbiju, ne na Zvezdu) ni skok igru. Sve u svemu, Zvezda zalutala. Sa druge strane, Barsa odigrala koliko je trebalo i stali, ocigledno da se sacuvaju. Do 65. minuta smo imali nekog, nazovi, ritma ali posle toga smo sviraj kraj vise.
m

molim?

pre oko 1 mesec

Glupo je da upoređujemo Barsu i nas. Imali su na kraju utakmice 5 km pretrčanih više. Na poluvremenu su imali 0.4 km pretrčanih više. Sramotno mali broj faulova, ali to je do lošeg postavljanja Krunića, Kange i Elšnika. Morali su da stoje bliže i seku kontre. Naročito Krunić. Ova ekipa nema lidera, posle trećeg gola skroz pali. To ne sme da se dozvoli. Dva gola dali na povratnu loptu, koje vezni red nije ispratio, golovi padali sa Rodićeve i Maksimovićeve strane. Nije problem razlika u klasi, ali nedopustivo je da te pretrče, da ne praviš faulove, da se predaš posle trećeg gola, da nema ko da podvikne. Šansa je bila Benfika u prvom kolu, šanse su PSV, Štutgart i Bojsi. Monako je treći, Inter peti, Barsa šesta. Od 16 golova polovinu smo primili krajnje debilno. Dali smo 4 gola, više od 9 ekipa. Bodovi 0, ali opet, nadam se makar jednoj pobedi.
S

Slavuj

pre oko 1 mesec

Dali ste 4 gola više od 9 ekipa kažeš, a primili ste 16, četiri po utakmici najviše od svih ekipa, čak je i taj nesretni Slovan primio gol mane od vas. Po nečemu ste prvi u LŠ. Veliki uspjeh. Napravili ste 4 faula za utakmicu, nije to fer plej , već ih jednostavno niste mogli stići, a malo vam sakrili i loptu.
Ј

Јјјј

pre oko 1 mesec

Јесте када погледамо 3 од 4 противника су тренутно међу 6 на табели али не можеш да противник има више жеље од тебе на домаћем терену да игра, имали 70 % посед а направили 3 пута више фаулова, они чим виде могућност контре прекидају а наши се склањају и пуштају да не направе фаул,само 4 на целу утакмицу, примиш 16 голова на 4 утакмице али када имаш овакву одбрану тј.рупе на голманској позицији и бековима немаш шта да тражиш, доведеш 8 крилних играча а немаш 2 крштена бека, продаш Недељковића а те паре спискаш на Милсона и Шуму и кажеш морао си, па да не бацамо паре на неке бесмислене куповине не би морали да придајемо играче, колико су нам направили офсајда тако што наш играч прво 2 пута замахне па тек трећи дода када је овај у офсајду,код 5:2 нпр Милсона пресече лопту и уместо да користи најједноставније решење дода играчу који се убацује и изашао би сам испред голмана он додаје на страну ,и тај играч има могућност да дода играчу који улази са десне стране и он се одлучује за компликованији опцију и убацује у гужву у средину и губимо лопту
D

De jaan

pre oko 1 mesec

Trener amater, odbrana prevazidjena, golman nesposoban i eto vam epilog. Nije isto igrati protiv Bodo Glimta i igrati LS.

Ognjen_Strahinjić

pre oko 1 mesec

Golman, oba beka, štoper. Bolja transfer politika, bolji trener. To je ono što nam je potrebno u zimskom prelaznom roku. Ivanić mnogo fali. Deluje mi i da je slovenac u prednosti nad Spajićem. Sve u svemu, Barsa lagano. Navijači nula na kubik. Kako se nekada navijalo, ovo sada je tuga. Treba igrati LŠ, učiti i očvrsnuti. Jednom će i rezultati doći.
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Mrkela tata skautinga i transfera. Nema boljeg. Prvo on pa 40 praznih mjesta pa tek onda svi ostali svjetski mozgovi.
o

ok

pre oko 1 mesec

A zadnji vezni.... Tipa sanogo...
J

Jka

pre oko 1 mesec

Nikada nas niko ovako otkunuo nije...ne slusajte trenera i igrace jer oni se peru ovo je sramotno!!!!Nikada niko nas ovako ponizio nije!!!Svima otkaz i mars
N

Ne mnogo

pre oko 1 mesec

Koliko nam treba pobeda da prezimimo u LŠ ?
G

Gost X

pre oko 1 mesec

Vreme je za restart, ovako vise ne ide. 10 godina igramo Evropska takmicenja a mi sve gori. Igraci sve skuplji, plate sve vece, a rezultata nigde. Dug je verovatno veci nego pre 10 godine. Trebamo prodati sve ove skupe strance, raskinuti ugovor sa igracima poput Rodica i prestati da vracamo stare igrace koji vise ne mogu da igraju na vrhunskom nivou poput Krunica. Zvezda treba da igra sa svojom decom i da dovodi mlade talente, da bude nesto tipa poput Salzburga. Pa ako vec gubimo sa 5-6 razlike neka gubimo sa nasom decom i mladim igracima ali makar nismo u minusu i ne dajemo plate po milion eura.
J

Joy393

pre oko 1 mesec

Jako mi je glupo da ovo pišem i objašnjavam neke stvari, ali… sa “našom decom” bi primili 14, verovatno. Pa, mi smo danas igrali protiv tima koji je u najboljoj formi u Evropi trenutno, protiv ekipa koja je natrpala Real i Bajern nedavno, protiv kluba čiji jedan igrač ali J E D A N igrač, vredi više nego ceo naš tim sa rezervama! Stvarno su nam totalno nerealna očekivanja i prohtevi. Kao da sad izađem na autoput svojim SEATom i trkam se sa Ferarijem i očekujem da ću ga do Niša pokidati. Pa, mislim stvarno…
X

XD

pre oko 1 mesec

Da, samo što Salzburg ima bukvalno 20 puta više para. Samo mlatite.
O

Opet petarda!

pre oko 1 mesec

Sta reci … petarda ko zna koja u nizu … i jos smo dobro prošli
B

BEDI

pre oko 1 mesec

Navijam za Zvezdu i pokusavam da realno gledam na stvari ali zaista mi nije jasno da mi od 2018 godine i prvog ulaska u Ligu sampiona apsolutno nista nismo napredovali. Mi i dalje na skoro svakoj utakmici primamo pet golova, ali ajde primimo pet golova, ali ova nezainteresovanost igraca mi nije jasna, u redu jesu jaci i kvalitetniji ali daj pokazite im zube, uklizajte, trcite. Prosle godine sa onim cudnim Baharom smo bar nekako i igrali, sutirali, trcali imali sanse, bili nekako zivi do 90-tog minuta, borili se, i nisu nas ovako svi gazili. Ove godine uzas, kao da smo neki pocetnici, u redu, slaba liga, slabi domaci protivnici, ali kako drugi mogu, Celje pobedi Istanbul, Vikingur dobije Belgijance, samo mi uvek kukamo nesto i trazimo neke razloge. Nemoguce da od 2018 godine ali bukvalno nista nismo napredovali, nista nismo naucili, stvarno mi nije jasno.
j

ja sam kaoeplaa

pre oko 1 mesec

druze, pa kako da napredujemo ako svih tih godina nemamo bekove i zadnjeg veznog koji ore teren, rodic mi se cini da igra od 2009 godine, sta drugo da ti kazem. mada ja mislim da jesmo napredovali jer imamo neke minute dobre, solidne igre, ali nema ko da cuva rodica
Z

Zotax

pre oko 1 mesec

Bahar je trenercina za Milojevica, na stranu kakav je odnos imao sa igracima covek je znao sta mu treba i sta oce da igra. Kod njega smo bili spremniji pet puta, igrali konkretnije, borbenije. Da je ostao do danas ja potpisujem da bi mi bili u poziciji Dinama. Najzalije prodas Bukarija a onda potrosis 3 puta jos tog novxa da ne dovedes ni priblizno ono sto je on donosio
m

miksea

pre oko 1 mesec

Nisu oni samo nezainteresovani, već je to čista nemoć kada vide gde je otišao taj sport kojim se kao bave profesionalno. To je neki nivo gde se igrač razvija i napreduje svake godine, usavršava se kao da je naučnik, a ne u Bata Đorinoj Ling Long ligi gde je sve zarobljeno decenijama u nazad. Mi nemamo krštenog trenera u Srbiji.
F

FKCZNS

pre oko 1 mesec

Ok,nije sramota izgubiti od Barse,a LŠ je druga dimenzija za nas trenutno,to svi vide..Ali voleo bih da mogu da razumem Milojevićevu odluku da počne sa Rodićem koji je sporiji i od samog sebe i da mi neko objasni koja je uloga i kakav je doprinos Krunića u igri Zvezde..???Čoveka nema ni u defanzivi,ni u organizaciji igre,ni u završnici,a pritom celu utakmicu ne može da prebaci iz 2. bar u 3. brzinu..Pa onaj naš Mićko je igračina za njega..A ovaj golman Ilić bi mogao da se zaposli kao skretničar,čovek ne može da odbrani ništa što ne ide u njega,ili van gola..Mali Guteša je Nojer za njega,ali da..On je Zvezdino dete,nije kupljen i nije deo "tala" pa ne može da brani..I jedno pitanje za mastera demagogije, Terzu: Majstore,jesi li ti ono rekao da je ovo najbolja ekipa Zvezde posle Barija..??!!!Mislim,pitam za druga..
С

Сале2323

pre oko 1 mesec

Суперлига максимално 12 тимова, али можда размислити и да буде на 10 тимова. Други ранг 12 тима. Трећи јединствени ранг 12 тима. Од четвртог ранга нека се деле по регионима. Лиценце за стадион, за буџет, за терене по сваком рангу. И фудбал ће за 2-3 године бити за две класе код нас бољи. Иначе... Оно 11 место нас је заварало да нам је лига не знам шта, сад се види колико ми заостајемо иза Европе. Са чежњом се сећам 1996 када смо их разбили, а имали још страшнији тим.
f

frey

pre oko 1 mesec

Svi spominjete tu ligu od 10 ili 12 klubova. Kako ne kapirate da je u sistemu problem, u ljudima u fudbalu pa i van(političari). Kada u savezu budu sedeli pošteni ljudi, kada ligu budu vodili takođe pošteni ljudi i bivši fudbaleri, sudili je ljudi koji nisu Pavle Ilić...i kada ne bude na čelu države kompleksaš kao sada sa gomilom nesposobnih ljudi...tek tada možemo da razmišljamo o boljitku. Problem je što nema poštenih.

Ognjen_Strahinjić

pre oko 1 mesec

Zvezda i Partizan ne žele da igraju četiri puta Derbi. To je javna tajna. Zbog mira u kući poraženih. Zamisli da neko izgubi sva četiri derbija, tražile bi se ostavke, letele stolice... Ne vole oni talasanje... Ali ti je zamisao, u teoriji, dobra.
G

Gile 88

pre oko 1 mesec

Prvi i treći gol su primljeni kao kod dece u školskom dvorištu i to je stvarno neshvatljivo bez obzira na kvalitet protivnika. Pokušali smo nešto ofanzivno poništen gol Elšnika šansa za Kangu dva postignuta gola . Malo je bolje nego protiv Monaka . Bilo je nekih dobrih akcija koliko se moglo . Ako ništa prošli smo bolje nego Real Madrid
T

Tatanishiya

pre oko 1 mesec

Sramota primismo pet komada od par 18 godisnjih cigancica i dede levandovskog 🤦
N

Najveca greska

pre oko 1 mesec

Sto se zadnji dan prelaznog roka dovodi 5 igraca,i tako svake godine,i kompletna hemija ekipe se poremeti,da vise Miloje nezna ni ko su mu prvih 11,13,15 igraca za rotaciju,covek pojma nema oslanja se na Rodica 4 gola po njegovoj strani dok je igrao,Milson da da het trik,on bi pre stavio Olayinku na stakama nego njega,Maksimovica na levo krilo da pomaze Rodicu,tek to sacuvaj boze decko igra polu desno ako vec mora da igra,a ne da on duplira Yamala,kao da se nezna da igraju po toj strani,golman samo frizuru kad mu vidis znas da nije za Zvezdu,Druksic mu neigra mora Kapiten Spajic,jedna Barsa igra sa klincima i patila se par sezona dok nije dosla do igre,al u Zvezdi zato igraju penzioneri i stranci,neznam logike bez,sve u svemu dolazi kraj za Srpski fudbal na svim poljima klubskim,i sa reprezentacijom takodje.
B

Beli Galeb

pre oko 1 mesec

Terza sram me je što sam zvezdaš dali je tebe sram? Ovaj Ludi Milojko primijo 16 komada u 4 utakmice
H

Hipw

pre oko 1 mesec

Al ne shvataš!! Dinamo je dobio DEVET KOMADA!!!! AAA kako ne shvataš???!!!
O

O Boze

pre oko 1 mesec

I mene je sram sto si Zvezdas!
9

988

pre oko 1 mesec

Sreća da Levadovskom danas nije bio dan inače....
I

Immobile

pre oko 1 mesec

Jedan je doktor Terza mađija, golgeter. Izgubi, ali nemoj ovako amaterski svaku utakmicu da primaš golove, sa tolikim platnim fondom i trkućim troškovima. Bori se, izgubi sve. Ali nemoj da brukaš i kompromituješ klub. Ne možeš da igraš ligu koja nema nikakav kvalitet, pa i u takvoj ligi delegiraš sudije i iskasapiš te nesrećne protivnike ako krene po zlu. Koliki je fiktivan dug kluba? Kad je Terzić šlihtara toliki mangup, nek da nekoj revizorskoj kući da uradi reviziju kompletnog poslovanja kluba? Sramota je koliko novca se ulaže i koliko se novca dobije od UEFE za plasman u evropska takmičenja i da klub i dan danas duguje toliki novac, sa ovolikim tekućim troškovima.
b

bakarinjo

pre oko 1 mesec

Zvezda dala svoj maksimum,Barsa koliko im treba prosto i jednostavno stanje stvari! Protiv Monaka je bilo jadno,ovo danas je maksimum i nema sta da se zameri,samo biti srecan sto nije veca razlika..
G

Goust

pre oko 1 mesec

Miloje ostavka!
M

Mhm

pre oko 1 mesec

Uprava napolje
I

Igorgost

pre oko 1 mesec

Nije što je loš tim nego što nema dušu, odbojan je. Kolonija nekvalitetnih stranaca na čelu sa jednim domacim menadzerskim projektom oko koga se gradi igra što ima katastrofalne posledice jer ovaj pokazuje da nije dorastao ozbiljnom fudbalu.
G

Grgaaur

pre oko 1 mesec

Rece Miloje, puno ocekuje... Ekipa bez igra, pocetka i kraja, filozofije... Nema ideje, nema cemu se tezi, sta je cilj??? Prodati Maksu? Sta trazi Roda na terenu, Kanga, Katai??? Sto Milson nije poceo? Razbijena vojska, igraci igraju na individualni kvalitet, soliraju, Tim sluzi za trening, uigravanje i popravljanje gol razlike protivnika. Publika dosla da vidi Barsu, opali selfi, a protiv Lucana ispod 500 ljudi.
m

ma

pre oko 1 mesec

Sta Kanga(najbolji nas igrac),sta Katai(igrao pet minuta),to sto dobijamo donose nam silni"atleticari" za kojima ste kukali godinama.
O

Okram1986

pre oko 1 mesec

Sto su ostali u nasoj ligi za Zvezdu, to je Zvezda za druge u LS i to je to
R

Reakcija

pre oko 1 mesec

Zato vam treba pomoc na svakoj skoro utakmici u ligi domacoj inace sredina tabele
F

Fussballspieler

pre oko 1 mesec

Golf dizel je dobar i pouzdan auto, neće te ostaviti na putu, malo troši, može dobro da povuče ali ne može da se trka sa Ferarijem. Otprilike to je moj utisak ove i svih prethodnih utakmica. Uzroci tome su nedorasli protivnici u domaćoj ligi, loša selekcija tima a ima i do samog trenera. Naravno i faktor povrede nam je skrojio tim ali nema vadjenja na to. Još na samom početku prvenstva sam rekao i stojim iza toga da će nam opet sezonu izneti četiri starosedeoca Ivanić, Katai, Kanga i silom prilika nezamenjivi Rodić. To je za domaću ligu više nego dovoljno ali za ovaj nivo to je poredjenje sa početka mog komentara.
s

spiritus movens

pre oko 1 mesec

Nesto je trulo sa ovim sistemom takmicenja. Bajern ispod Dinama a dao im 10 komada.
D

Dujko...

pre oko 1 mesec

Gledaju se bodovi,pa tek onda golovi 😅
m

mikuli

pre oko 1 mesec

Sta bi se desilo da zvezda krene da napada u ligi sampiona a ne da se brani u svakoj utakmici na 35 metara, pa dobili bi 100 golova
K

Kalabasas

pre oko 1 mesec

Brata Kuzmu nikad vise nece zvati na arenu....nije tesko praviti glup faul...ranko ja cu da ti kazem sta je ....ne mozemo da istrcimo tim intenzitetom....mnogo nas istrcavaju.. Ne mozes stajati dva metra od igraca Ranko...
Ć

Ćopa

pre oko 1 mesec

Menjam Šćekića za Krunića i Mujakića za Spaića.

Gradinaboys

pre oko 1 mesec

Ne znam šta reći poslije ove četiri utakmice. Krivo mi je što svaki put kada prođemo kvalifikacije i uđemo u LŠ mi tada i završimo sezonu. Opet smo uložili ogroman novac i opet smo nagomilali igrače koji nam ne donose prednost ni u našoj ligi. Tim iskasapljen povredama da se čovjek zapita šta ovi ljudi rade u slobodno vrijeme i kakav život vode od utakmice do utakmice u LŠ jer tempo u Super ligi mogu izdržati i rekreativci. Dosta igrača igra na neprirodnim pozicijama i to je zaista nekorektno prema njima. Bolje ja da imamo bilo kakvog beka nego da te pozicije u ovakvim utakmicama pokrivaju oni koji to nikad u životu nisu igrali. I mogli bi se o svemu tome pisati i pisati, ali izgubiti od Barse i nije tragedija, a i imamo još četiri utakmice ali da mora bolje od ovoga mora, jer da se desi ova situacija da Barselona ima tri puta više pasova i pet igrača koji su pretrčali više od bilo kog našeg igrača malo govori i o nama i o malodušnosti naših igrača.
M

Marija Valjevo

pre oko 1 mesec

Barsa sa,pola,snage do 5 golova. Da su hteli, dali bi 10.

Fear The Beard

pre oko 1 mesec

Kao sto je Fejenord zaleo,ili Dinamo
S

Samuilo

pre oko 1 mesec

Mrtva trka do kraja grupne faze izmedju Zvezde i Slovana ko je najgori od svih xaxa
A

Auslenda

pre oko 1 mesec

Nema veze niste zadnji...jos Slovan je 36 vi 35 Rispekt
A

Ako...

pre oko 1 mesec

Ova prva deset komentara pisu zvezdasi onda me je u njihovo ime sramota. Stvarno sramota, jer su olicenje sve ove nesrece koja je zadesila nas narod zadnjih 30godina. Aloo ne navija se za Zvezdu samo kad dobije Liverpul!!!!!!! Ne moze da se dodje do karte od vas retardiranih navijaca protiv barselone, benfike ali zato vas na ni jednoj domacoj utakmici nema! Sramota, ako se lredstavljate da volite i podrzavate klub da ostavljatr ovakve komentare. Zaboga, mi smo u ravni sa Barsom, Sitijem, Liverpulom, Realom. Imamo 10 reprezentativaca koji nose svoje nacionalne timove, medju najboljim kgracima sveta, bili na dodeli zlatne lopte a izvisili za par glasova. Zamisliiii ti to jbt pa primimo 5 kuci. Ma ajde bezi. Retardirana nacija, retardirani, plitkoumni ljudi. Sramota. SVA PODRSKA ZA IGRACE I ZA KLUB!
B

Bsjsjs

pre oko 1 mesec

Nisi pet primili smo 16 u 4 kola... izvini molim te sto vama pravim navijacima a nama povremenim nismo ostavili kartu sa strane....sada cete imati karte na pretek jer vise niko nece ni doci da ih gleda sto i tebi oreporucujem, ali ako se vec odlucis da ides da gledas onda uzivaj sa upravom koja nas unistava i ne zna krstenog igraca da dovedu,uzivaj sa milojem koji je polu trener i za 10 god ima samo jednu taktiku i to je to bunker i uzivaj sa ovim polu amaterima od igraca
B

Bre

pre oko 1 mesec

Da imaš sezonsku kartu, bio bi povlašćen u kupovini karte za Barsu. Tako da to što ne možeš da dođeš na red je zato što ni tebe nema na malim utakmicama.
a

aaa0011

pre oko 1 mesec

Највећи пораз је тај што су гледали на ову утакмицу као на прилику да виде Јамала и дружину како играју..... Стално су причали о томе, ако ништа друго, бар ћемо моћи да видимо на делу, тог и тог.... Па човече, ово треба да буде прилика да дају све од себе, да се побију, да изгину, па нек приме и 10 голова. Човече, свели смо се на то да нама буде ПРИВИЛЕГИЈА што уопште играмо с њима.... Боже ме сачувај. Не кажем да бисмо их добили, али брате мили, док се не реши тај губитнички менталитет, нећемо напредовати. Никаква жеља, залагање, нити било шта. То је разлика између ових и претходних генерација.... Није ни све у томе ко колико вреди, као што наглашавају. Не би нам било ни први ни последњи пут да смо оборили неког много јачег, али џабе када нема уопште борбе, можда на махове, и то је то, одмах иде потоп....

Kalčopolista®

pre oko 1 mesec

ekipa pedantnog strucnjaka je na najpedantniji nacin primila najvise golova u LS od svih ekipa! Izgleda da ove evropske bitange ne postuju naprednjacki ustav po kome ne sme da se sutne u gol crveno belih!
T

Terza 4-0

pre oko 1 mesec

Idemo dalje...nema nerviranja👍 Niko realan nije ni ocekivao da mozemo da pobedimo NAJBOLJI KLUB U EVROPI mocnu Barselonu koja je tukla Real sa sve Embapeom pre samo par dana i to na njihovom stadionu sa cak 4-0, Protiv ovako Mocne Barse niko sa Balkana ne moze da igra ravnopravno,smem da potpisem!
B

Bzjs

pre oko 1 mesec

Ali smo ocekivali da sa monakom banfikom i ostalima imamo bar dva napada po mecu krstena ili bar dva pasa unapred ....bravo samo napred !!! Bravoo
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Imaš pravo, ali zašto odbijaju lopte od sebe i daju preduge forove i napucavaju se loptama.. kakvi su to profesionalci.. Svi nas kantaju, a mediji nam pune glavu kako je Zvezda jaka , zvezda ovo , Zvezda ono.. Istorija, datumi neki.. lipetanje gluposti, a 80% igrača nije bilo rodjeno kada se nešto dešavalo. Ubise nas sa istorijom i datumima umjesto da nas vesele rezultatima ili da radije ćute .. Narod ide na tribine da se mrzne i da gleda masakriranje svog kluba.. Pa to nije normalno. Sto nisu izgubili 3:2 ili neka su ovako izgubili, ali da su barem malo zapeli. Odbrana nula. Kao da spavaju. Možda je meni lako govoriti iz ugla gledaoca, ali kakav je to profesionalni fudbal. Neka ne igraju više tu ligu šampiona. Ja sam gledalac, mene ne interesuje koliko su zaradili. Stalno se hvale koliko su miliona zaradili, a ja stalno gledam kantanje. Daji golove, pobjedjuj ili igraj nerijeseno u Evropi , to je za nas obične klosare koji pratimo najvažnije. Šta nas briga koliko je ko plaćen. Daj nam pozitivne rezultate.
B

Bre

pre oko 1 mesec

Da si gledao Barsa - Real znao bi da je isto tako komotno moglo da bude i 4:0 za Real. Mani se te gubitničke priče
T

Tarzan

pre oko 1 mesec

Miloje je uspeo ono sto sam mislio da se nikad nece desiti.Prebacio sam kanal jer vise nisam mogao gledati taj anti fudbal koji igra moja Zvezda.Na stadio ne idem ,jer sam sam sebi rekao dok Terza ne ode vise ne dolazim.Srozavanje ugleda Zvezde se nastavlja,mi svi cutimo i slusamo ,,raspevani ,,sever.E pa sretno nam bilo.
A

Aca1977

pre oko 1 mesec

Ovo je bilo mučno gledati počev od golmana pa preko cele odbrane netalentovanih menadzerskih igrača bogatih roditelja
r

realnooo

pre oko 1 mesec

majstore ajde sidji ti dole umesto Miloja. postavi taktiku. daj Boze da znas pokazati 2 vezve za trening,a ovde prosipas pamet
A

Aleksandar5

pre oko 1 mesec

Bilo bi lepo da Milojević zna te dve vežbe i ako bi moglo bar jednu akciju. … ali teško!
М

Милорад Комадић

pre oko 1 mesec

Нема шта, Максимовић је показао да је бољи од Јамала. Сачувај Боже! Ужас.
B

Brw

pre oko 1 mesec

Nije problem ni to što se prima po 5 golova svaku utakmicu, već što ih Zvezda prima kao zonaš u kupu. Sve rekreativci. Je.eš brzinu ako ne znaš da igraš fudbal. Pa za ove su igrači Poleta iz Mirosaljaca s kraja 80-ih Brazil lično. Ovaj Terza je doveo Zvezdu u Ligi šampiona na nivo San Marina u kvalifikacijama za EP. Uzgred, negativni smo rekorder po procentu poraza u Ligi šampiona, 81,9% (18poraza od 22 itakmice)
K

Komentator

pre oko 1 mesec

nije ti ovo Miloje ling long liga da igras namestene utakmice
e

e

pre oko 1 mesec

Bukari,Dragovic,Hvang,Katai,bukvalno ni za jednog nisu nasli zamenu koja je bar deseti deo njihovog kvaliteta i ubedjuju nas kako je ovo neki vanserijski tim.
Z

ZvezdasSrb

pre oko 1 mesec

Svako ko pljuje po Milojevicu nije navijac zvezde, imamo puno povreda bukvalno igramo bez golmana
Y

You

pre oko 1 mesec

Voddi ga kuci ako ti je dobar
E

Eskalator

pre oko 1 mesec

Svako ko brani limitiranog trenera nije Zvezdaš. Kod mene je imao kredit do prošle sezone. Najveća greška je otpuštanje Bahara i vraćanje trenera koji je izvadio Zvezdu iz blata, ali koji ima svoj limit znanja. Fore na koje se pozivaš o povređenim igračima poput njega možeš tvojoj babi da prosipaš. Nisam čuo Flika da se žali, nisam čuo nijedan drugi klub da kuka. Ovo što gledamo je propast srpskog fudbala, jer mi deci realno treba da zabranimo da treniraju fudbal, jer su bukvalno obični lelemudi kojim je životni uspeh kačenje po džipovima srpskih idiota. Svaka čast ovom malo Maksimoviću, al mi nemamo 2 klinca koja vrede, koja žele da se odreknu gluposti da bi uspela u sportu kojim se bave, valjda vole. Zato što im tate i mame maštaju o milionima, a ne životnom napretka, zato što srpski klubovi ne znaju šta znači planiranje, ulaganje u decu, psihološki i pedagoški nadzor. E to je cela suština ove bede zvana moja Zvezda. Strašno je će tek biti slušanje diskusije ovih naših samozvanih delatnika koje će da slede nakon ove utakmice, završene LŠ. Iskreno nam ne želim da je više ikada zaigramo dok je aktuelna ekipa ta koja vodi klub.
g

gio scotti

pre oko 1 mesec

Najvise primljenih golova od svih ekipa Lige sampiona. Sram bilo sve u upravi!
B

Bivša petica

pre oko 1 mesec

Da li je Milojevića bar malo sramota. Uvek protivniku poklonimo u početku gol (Rodić) . Igramo sa 10 igrača jer igra Rodić. Pa dokle bre Miloje .? Definitivno L.Š. nije za za njega.
I

Iz sljivika

pre oko 1 mesec

Rodić jeste katastrofa, ali za prvi gol je kriv golman. Lopta pada kao balon u 5 metara, to ne sme da se desi ni jednom profesionalnom klubu.
J

Jovan84

pre oko 1 mesec

Fk Petarda!!
J

Jorge Lorenzo 99

pre oko 1 mesec

Nabise nas ovi polovnjaci iz Katalonije 🤦...prosecan evropski tim,sto ce se dalje pokazati tek...
K

Kup

pre oko 1 mesec

Ovaj Jamal je objasnio šta znači talenat... Maksimović, što mu pune glavu, treba on još da jede, Kunde ga otresao kao ..... Možda si talenat u očima ovih što hoće da uzmu što veću kintu, ali sve je džabe kada si mlitavo zamešan...
S

Srbija Majka

pre oko 1 mesec

Svaki fudbalski laik vidi da ti osim Djige, Ndijaja i Elsnika nemas igrace koji mogu fizicki da pariraju u ovom takmicenju zvanom Liga Samoiona. Kanga kapa dole...i ako u ovim godinama, jos je za neke misaona imenica kada je fudbalska igra u pitanju. Zvezda mora da presjece i da odluci sta zeli, i gdje sebe vidi u buducnosti. Ovakva selekcija igraca i bacanje para u vjetar, je vise ne izdrzivo i kontraproduktivno. Ako vec vidis da si kanta za nabijanje, guraj svoju skolu i djecu, a ne placati velike ugovore strancima koji nista ne donose. Mislim da Terza svjesno baca prasinu u oci svim navijacima Crvene Zvezde, i da nas svake godine lozi da smo bolji, a u stvari mi smo u globalu (ulozeno pruzeno) u velikom minusu.
A

Auuuuuu

pre oko 1 mesec

Ja video njihovog Jamala a gde je ovaj nas Jamal ili Mesi kako vec?

Fear The Beard

pre oko 1 mesec

Evo malo grobarske logike.Ako smo njima spakovali laganih 4 na Jna,a nama Barsa 5,Bajernu i Realu po 4,koliko bi onda Barsa dala njima,ako znamo koliko su ih i kako,ponizavali Nordsijald,Fejenord,Dinamo(K)Verovatno 10..Ali, iako znamo da bi "precka" Mijat dao sve na svetu samo da gromada uopste i moze da bude u prilici da igra ovakve meceve,to se skoro nece desiti,tako da im preostaju ponizavanja u Konferenciji,ako uopste budu mogli tamo da udju.Sto se meca vecerasnjeg tice,steta za prvo poluvreme,ali nista neocekivano se nije desilo veceras.Opet pad u nastavku,zbog lose spreme,ali i loseg intenziteta naseg prvenstva.Opet,dali smo dva gola,na momente u prvih 45 delovali pristojno.Protiv ovakve Barse nista nisu mogli ni Bilbao,Viljareal,Bajern i Real,pa evo ni mi.Neke greske se stalno ponavljaju,ali ovaj tim ne moze bolje i vise.Usli smo u LS,ali iz milion razloga ne mozemo nista.Da smo imali malo srece u zrebu,i drugaciji raspored,mozda bi imali koji bod.Ovako,sta je tu je,veliki pozdrav za gospodina "precku",on samo moze da sanja ovo takmicenje koje mi vec redovno igramo.
B

Bars

pre oko 1 mesec

Ma vi ste u LS vrlo dobri, 4 vam je prosek. Ima i taj play off ne brini. Necete jos dugo, klima se av sve vise, oborice ga litijum ili nadstresnica.
М

Милутин

pre oko 1 mesec

Реално,фудбал није за наше услове,јер нити имамо играче,нити лигу у којој би се играо фудбал,а не намештаљке!
М

Мрцина

pre oko 1 mesec

Ајде,ако ћемо искрено,Барса је тренутно најјача екипа у Европи.Ми овај темпо не можемо да испратимо.Њима са клупе улази Олмо,који је скупљи од нашег целог тима.Е сад,да испљујем наш тим.Ако ти левог бека игра човек,који је последње 4 године убедљиво најлошија карика у тиму и очекујете да заустави најбољу спољну страну у Европи (Кунде-Јамал),чему ми да се надамо?Заменили смо Хванга,Крунићем?Највеће разочарење откад пратим фудбал.За овог Далсија је моцарт друга лига.Нама је Канга убедљиво најбољи креатор,нека погреши милион пута,макар има кохонес.Свака част Шерифу,погинуо је човек,докторска партија.Силас такође,што је било до њега,одрадио је.Милсон мора да игра,дечко зна фудбала.Све у свему,ово је виши ниво фудбала за нас.
D

Dzabe sve

pre oko 1 mesec

Nije ovo takmicenje za Zvezdu, Gledati viktoriju sa 80 % poseda lopte za Barsu, 30 suteva na gol Zvezde. Prosto neverovatno kako samo 5 komada primilo.
Z

Zeljko1212

pre oko 1 mesec

Ne razumem zasto se cudite,za nas su izmislili fudbal, i nije sramota, to je odnos kvaliteta igraca

Branislav Tomic

pre oko 1 mesec

Najtragičnije je što se ovi smeju, koji su primili u večitom derbiju 4 laka komada, a ovde prosipaju trule fazone, ljudi su imali prilike da igraju kvalifikacije za 3 evropska takmičenja, LŠ, LE i LE, od Dinama iz Kijeva primili u dvomeču 9 golova, bednici oni našli da se nekom smeju, bolje da se ušima pokriju i ne komentarišu više o fudbalu.
З

Зоран Земун

pre oko 1 mesec

Канта за пуњење...
B

Bad blue boys

pre oko 1 mesec

Ajde dunsteri, igrajte u Surdulicu i Ivanjicu, to je vas nivo
R

Reč je reč

pre oko 1 mesec

Prosto vidi se da smo zalutali u ovo takmičenje. Nama će očigledno biti kao pobeda ako ne primimo 5 komada na svakoj utakmici.Igramo defanzivno a primamo golove kao da napadamo sa svim igračima. Ja sam postao ravnodušan a verujem i većina navijača jer igramo tako da se ničemu drugom i ne nadamo.Naravno ipak je ovo večeras bila Barsa ali za nas su svi izgleda Barsa.Jedina pozitivna stvar je što se od samog učešća uzme dobra lova što je samo po sebi uspeh ali navijači ostaju uskraćeni za draž o eventualnoj pobedi i to je poražavajuće.
S

SIoba

pre oko 1 mesec

Dalcio lik prva 3 poteza,nenormalno glupo gubi lopte dva puta na našoj polovini, treži potez lagano pušta igrača da utrči da nam gol....neverovatno....(da neko ne pomisli da je po meni on jedini ili glavni krivac za poraz večeras već mi je neverovatno koliko je loš).......
B

Barsa - Real 4:0

pre oko 1 mesec

OVA MOCNA BARSELONA POBEDILA REAL CAK 4-0 PRE SAMO PAR DANA,STA MI DA OCEKUJEMO,NE MOZE SE PROTIV SILE I NAJBOLJEG KLUBA U EVROPI!
i

izgovori

pre oko 1 mesec

stalno izgovori , samo terza neka broji lovicu
S

Slavuj

pre oko 1 mesec

Pa vaši su pričali da se može protiv njih. Pročitaj izjave Pižona i Binića i još nekih. Čak je i Miloje najavio nešto čime će iznenaditi. Mene je iznenadio Jamal vidi se da je slabiji od Mesija sa frizurom. Ovome je sada cijena 30 miliona.
B

Barsa - Real 4:0

pre oko 1 mesec

OVA MOCNA BARSELONA POBEDILA REAL CAK 4-0 PRE SAMO PAR DANA,STA MI DA OCEKUJEMO,NE MOZE SE PROTIV SILE I NAJBOLJEG KLUBA U EVROPI!
D

Drakulić

pre oko 1 mesec

As ko su ovi najbolji,gasi fudbal 🤦
@

@ssss

pre oko 1 mesec

Najlošija ekipa koja je ikad igrala u Ligi šampiona.Bruka i sramota.Barsini igrači u odelima sa kravatama odigrali utakmicu.Nisu se preznojili.
3

36/36

pre oko 1 mesec

Najbolji tim od Barija, a ono najlošija?
G

Gost033

pre oko 1 mesec

Odličan 5
R

Rodjo73

pre oko 1 mesec

Ljudi stvarno mi Vas je zao. O cemu bre pricate da subhtjeli da li bi vam 10 koja igra ona dva debila sa Arene koga oni zajebaju ubiki su nas u pojam nismo se videli. Dosta vise uzdizanja uzaludnog
1

12345as

pre oko 1 mesec

Zvezdo igraj. Neko sa Barsom neko sa jedinstom iz uba
M

Maser

pre oko 1 mesec

Zvezda ne igra, Zvezdu ponizavaju sa po 5 komada svaku utakmicu
K

Kup

pre oko 1 mesec

Srećom što ste vikendom posle barse u premijer ligi... E vole jedan, sramota je tvoj telefon sta kucaš po njemu...
ш

шуми

pre oko 1 mesec

зато што ми играмо фудбал од пре 2 века ,са тренером који бре не зна ништа.Брука и срамота

Veca1971BGD

pre oko 1 mesec

Primamo 4 gola u proseku po utakmici, neka mi neko onda kaze da nismo zalutali u LS !
D

Domaćin

pre oko 1 mesec

Odlazi ziherasu prepotentni!!!
Z

Zvezdan Božinović

pre oko 1 mesec

Časni ljudi bi posle serije ponižavajućih poraza pokunjeno podneli ostavke. Ovi će, isto kao i Vučić, bez imalo časti i obraza da nastave da ubijaju Srbiju. Gubitak funkcija znači i gubitak slobode...
M

Monteroo

pre oko 1 mesec

Messi je pet puta driblao masinu zvanu Kunde....ovaj mu uzme zivu loptu...messi trazi faul a kasado daje gol,onda taj isti kasado na aut liniji iskrlja onakav mali tri nasa igraca i opet gol... Na nekih 30 posto,s yamalom koji se sprdao 5 kom.... Realno....miloje tu nista nije kriv...
e

e

pre oko 1 mesec

Jok ja sam kriv,ja sam stavio Maksimovica od 30kila,takodje Krunica,najgoreg igraca u celoj ligi sampiona,ja sam doveo golmana koji ko da je kamerman,pa samo prati lopte pogledom,ja drzim Drkusica na klupi,meni Katai ulazi pet minuta pre kraja i to na centarfora,meni je glavna izmena Dalsio i jos sto stvari.Bunker svaku utakmicu i prosek cetiri primljena gola,niko nije primio toliko,ali bas niko.
t

trancer

pre oko 1 mesec

Najveci problem Srba je sto nemaju pojma o fudbalu... tako i sad pljuju oni sto ne poznaju fudbal. Mi smo igrali bez beka, bez golmana, odraslog igraca u sredini
e

e

pre oko 1 mesec

Sto,jel nam neko zabranio da stavimo druge igrace umesto njih?
N

Nicker

pre oko 1 mesec

Messimovic bolji od Jamala i buljarenje pedantnog strucnjaka vol. 4
F

Fakat

pre oko 1 mesec

Za ovu crnu Zvezdu sa ovim crnim trenerom i Liga konferencije bi bila LŠ....
I

Ivan...

pre oko 1 mesec

Opet se prima gol na kraju poluvremena, koji resava prakticno pitanje pobednika, ide sa na poluvreme sa potpuno drugom energijom nego da je ostalo 1;1
g

gio scotti

pre oko 1 mesec

Pisite sta hocete, ali ja ne mogu da pristanem da moja Zvezda prima pet komada na svom terenu. Nismo im ni prisli. Sramota!
o

opusteno

pre oko 1 mesec

od sigurnih u prvih 24 i vaganja, jel dovoljno 7/8/9 bodova za prolaz slavimo PETARDE, EJ PETARDE....
T

Tunel

pre oko 1 mesec

Budi ti srećan što su im se noge odsekle od mene.
W

West seaet

pre oko 1 mesec

Nisam impresioniran barselonom,neka nemaju pojma,mi jos gori,smejurija ,lewandovski jedini igrac za koga sam čuo ima skoro cetres leta 😅..neka deca neuhranjena ovo ostalo
G

Gostina

pre oko 1 mesec

Ma najlosija barsa svih vremena..
R

Redsi

pre oko 1 mesec

barsa sa pola gasa,Zvezda nije za LS ,teško će uzeti i jedan bod.
M

Miloje i njegov strucni stab

pre oko 1 mesec

Na zapadu bilo gde mogu samo da prodaju patlidzan na pijaci i to im je vrh,covek neznam ni koju formaciju igra,rodic pocinje protiv barse pa to je za krivicno postupak da se pokrene odma,milson mu sedi na klupi pre ce da stavi Olayinku na stakam nego njega,koju poziciju maksimovic igra ako vec mora da igra,a realno treba bar jos 5 kg misica da nabaci da bi uopste i mogao da igra,stavis uporono golman koji ni ne lici na golmana,hiljadu stvari covek pogresi totalno se pogubio,i stvarno neznam sta mi imamo korisno od njega,sto ce titulu da osvoji Vau odusevljen sam toliko da necu vise ni gleda ti fudbal.
v

veleobrt

pre oko 1 mesec

Kod Bahara smo igrali napadacki,lep fudbal.Kod ovog bunkerasa ne znam gde idemo.Sramotan fudbal igra nasa Zvezda.Dajte Bahara,da vrstimo lepotu fudbalu
s

sashki12

pre oko 1 mesec

Kao prvo koliko god ja gotovo Milojevića on nije trener za ovaj nivo. A sad! Zanima me ko je doveo ovog golmana u zvezdu i zašto? Svaki maltene šut u gol on ispraća samo pogledom. Od početka lige šampiona, Krunić daleko drži prvo mesto kao najgori zvezdin igrač. Ne samo zato što ništa ne uradi na terenu, već zato što je kriv za 70% golova koje je zvezda primila u ligi šampiona. Drugi na listi je Rodić to i ne mora da se piše. Jeste svestan sam ja da se igra protiv Barselone, al ovolika nestručnost uigranosti tima je isključivo trenerova greška. Ne mislim bukvalno na grešku već na neznanje. Pa on da vredi nešto verujte mi nebi bio kod nas, to je realnost Za našu ligu on je tata Mata, al bilo šta van Srbije on nema kvalitet za viši nivo. Sa baharom bi barem znali kako da iznesemo loptu na protivničku polovinu terena. Igrali smo brži fudbal i lepši za oči. Nama treba strani moderan trener, i ne samo u prvom timu već i u omladincima. I još jedna stvar koja me najviše iznervirala kod Milojevića je pristup igri. Primus 5 komada kod kuće a ne napraviš ni faul kako treba. Ili parkiraju autobus u šesnaesterac ili igraj pritisak na svom igraču ne daj mu 10 metara prostora da može da radi sa loptom šta hoće .
s

samo

pre oko 1 mesec

Za nasu ligu i ne treba trener,a ovo sto igra u Ls da ima obraza otisao bi ne danas, nego juce.

ГОШЋА

pre oko 1 mesec

Vladane Milojevicu, hvala ti za prethodne godine sto si nas klub ponovo uveo u Evropu. Ali ti vise nisi kalibar za Crvenu zvezdu, pogotovo ne u Evropi. Rodić ti igra startnu postavu, čovek koji 8 godina nema adekvatnu zamenu na pozajmici, koji je poslednji udah udahnuo pre možda 6 godina protiv Liverpula. Nama je na terenu jedan od najboljih igrača bio Kanga? Čovek za koga se ne zna ni koliko tačno ima godina. Milsona uporno držiš na klupi, a čovek dao već 2. gol u LŠ. Bitno da ubacuješ Dalsia, koji nije imao mesta ni na Kipru. A mali Maksimović je pokazao onu čuvenu “ko visoko leti, nisko pada”. Je l’ tražio Jamalu dres posle utakmice? Zašto je došao Drkušić??? A da mora da igra gardista Spajić. Nije problem izgubiti od Barselone, problem je pristup igri, (ne)taktika, očajna fizička sprema…
D

DrvoMama

pre oko 1 mesec

Miloje je kalibar za zvezdanu vi niste svesni koji ste amateri a prodaju vam price od 100 miliona Nije 100 vec 200 ali u necije dzepove
j

justC

pre oko 1 mesec

Maksimović najveći talenat samo da bi uzeli lovu a sve u svemu onaj što se sa severa latio mikrofona kao Ljuba Aličić je jedini bio u centru pažnje. Sve u svemu bruka i sramota
v

v1ad

pre oko 1 mesec

Spajic sve sto je uspeo je da sutne onog njihovog u glavu. Rodicev igrac zavrsio mec sa 4 asistencije. Silas, Milson i Ndiaje odigrali dobru utakmicu.
L

Legor

pre oko 1 mesec

Prucev i Milson dobri na terenu, mogli bi malo više da igraju, Kanga pokazso klasu. Zvezda pod upravom Terzića je dovela Zvezdu na nivo da navijače navikava na poraze. Atmosfera na tribinima ništa posebno ali ne treba im zamjeriti, tako je kako je, nije do igrača, navijača, već do uprave i onih koji rukovode, dovode, spremaju i uigravaju tim.
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Šta pišete vi. Zvezda je postala simbol lakih bodova u LS i nabijanja gol razlike, uz to još odmaranja glavnih igrača za vikend utakmice u celicenje djece.. sramota. Da Bog da više nikada ne ušli u LS. Šta ja imam od toga kao navijač? Valjda gledamo utakmice, jer se nadamo da će klub za koji navijamo da pobijedi protivnički , a ovde od starta znamo da ćemo izgubiti. Stalno neki respekti za protivnike, gdje je respekt za navijace, barem za ove sto plate kartu i mrznu se na stadionu?? Posle kukanje kako nam je liga loša. Pa izadji iz nje i igraj austrijsku , grčku, tursku… traži rešenje, neću ga ja valjda traziti ako već pravdas da treba igrati ligu kantanja srpskog šampiona…. Partizanovci bolje da ćute, ova Zvezda ih nabila 4:0 , a nisu ni uspjeli da se kvalifikuju barem u jadnu utjesnu konferenciju… Samo znaju da govore kako ih je neko pokrao i neki lopovi… Najvažnije je kada ti ne ide da pružiš prste u drugog..
S

Soko

pre oko 1 mesec

Nije problem sto je Zvezda proektovana za ligu sampiona na racun Srbskog fudbala i svih drugih ekipa vec sto za takav ulog nista nije ostvarila.
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Pa sto se i drugi ne projektuju? Jesi li corav ili pratiš samo Utakmice da vidiš Zvezdinu zaradu. Ruku na srce Zvezda sama zaradjuje svoj novac. Neka i ostali traže rešenja. Zvezda ne dobije ni pola od sponzora i tv prava koliko od nagrada evropskih takmicenja i izlaznih transfera. Brojke ne lazu. Ne lupaj gluposti i ne pruzaj prste na druge kada nemaš pojma. Idi spavaj
L

Ljudi

pre oko 1 mesec

Da se ne lazemo, 38% posjed lopte dali dva gola...pa do sutra da smo igrali vise ne mozemo.....mene samo zanima cinjenica zasto kanga igra (i realno nije los bio) da li stvarno vidi ili osjeca milojevic nesto.... a to je da je "neko" doveden da utisa javnost ... pa kanga krpi
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

Pazite rezultat sam po sebi nije strašan. Real izgubio 4-0, Bajern 4-1. Ali evidentno je da nekoliko naših igrača nije na nivou lige šampiona. Rodić, nemam šta da pričam i on sam sve zna. Spajić kao kapiten treba da izgine na terenu, da diše protivnicima za vratom čim pridju golu a on kao maneken. U drugom ppluvremenu Rodić ispada, Maksimović ostaje protiv Kundea a Spajić stoji u 16 ne čuva nikog umesto da je prišao odmah na Kundea. Elšnik kod jednog gola stoji u mestu 5 metara od Kundea umesto da mu pridje. Ne znam koja je uloga Krunića.
B

BH

pre oko 1 mesec

Pitaj Barbareza koja je uloga Krunica?Neki digli galamu na njega što ga ne zove u reprezentaciju a čovjek bio u pravu,prvi skontao
Z

Zvlat BG

pre oko 1 mesec

Mi igramo nešto što liči na fudbal, a nije fudbal! Mi smo zalutali i lutamo u svim segmentima ove igre! Mi jednostavno ne znamo! Dok god smo ovakvi kakvi smo, mi nema šta da tražimo u ovoj igri! Na kraju krajeva, u pitanju je igra! Mi se ne igramo, mi se mučimo!

Bojank91

pre oko 1 mesec

Ok je ovo, pokazali su više nego što je bilo ko očekivao
G

Gost "

pre oko 1 mesec

Glavni problem Zvezde je fizička sprema ( nemoć u drugom poluvremenu ) i golovi u 40 + u prvom poluvremenu , a golman je posebna priča
p

pa dobro šta

pre oko 1 mesec

Dobro je što Zvezda igra LŠ, da imamo sigurice na tiketima
A

Aranđel

pre oko 1 mesec

Terziću nosi se,3 godine nisi u stanju da kupis levog beka nego si kupio desnog da igra na levoj strani
N

Nakohnsh

pre oko 1 mesec

Mars bre da vas ne vidim vise mars bre svima ostavke uorava napolje sramotite Zvezdu i Srbiju. Mars bre muljatori iz uprave UPRAVA NAPOLJE BOJKOTTT !!!!
j

jamal

pre oko 1 mesec

golman zadrzava vreme😂😂😂😂😂😂od 55minuta
G

Gostgost

pre oko 1 mesec

Utakmica sasvim pristojna. Trudili su se, mozda su neke stvari mogle bolje, ali realno, protivnik je prejak. Mogu da kazem da su bili danas sasvim solidni. Steta samo sto smo opet naprimali golove na brzinu, maltene u isto vreme kao protiv Monaka, jer realno, nismo zasluzili ovoliki poraz. Ono sto mi nije jasno su sudije. Ocigledno je da je Barsa mnogo bolja i da ce da nas napuni, zasto onda mora da nas kradu? Tolike faulove nisu dosudili, da ironija bude veca, Endiaje dobija zuti, a ne igraci koji su ga 746 puta faulirali. Neke sitne stvari, tipa ofsajdi, koji sigurno 2-3 puta nisu bili. Ne bi to promenilo konacni rezultat, ali eto, mozda bismo dali gol vise. Sve u svemu, drago mi je zbog dva gola, samo napred momci, samo gazite dalje! Mora negde da nam se vrati. Znam da ce sad gomila komsijskih botova i tastatura strucnjaka da pljuje igrace, trenera, ali realno, da li ste stvarno ocekivali drugaciji ishod? Jer ako jeste, nesto nije u redu sa vama. I da, bolje od Barse i Monaka po 5, nego od Dinamo Kijeva 6. Samo napred momci, glava gore, i hrabro u sledece utakmice!
S

Sasvim pristojno

pre oko 1 mesec

Prosek 4 (četiri) gola po meču. Sasvim pristojno.

Shsjsbs

pre oko 1 mesec

Da li je moguce da si ovo izjavio bolje od monaka 5,6 nego od dinama iz kijeva....pa covece ko se poredi sa njima...jel ti shvatas da smo najlosiji i da nas uprava unistava....kakve veze ima partizan sa nama sada covece...naravno da je trener neznalica i ziheras,naravno da je uprava odgovorna i da trebaju svi da popiju otkaz i naravno da ne ocekujemo povedu protiv barse ali protiv monaka benfike i ostalih ocekujemo hrabru igru a ne ovo sramocenje sa po 5 komada u nasoj mrezi na nasem stadionu eeejjjj osvestite se
S

Samo jedan covek

pre oko 1 mesec

Bili konkurentni pola sata? Koju li sam onda ja utakmicu gledao? 🤔
M

Mozzarrtt

pre oko 1 mesec

Nisam ovo napisao nijednom do sada, ali Milojevic ako ima obraza treba da da ostavku, pa sve da nam je svaka utakmica i Ligi Sampiona bila protiv Real Madrida primiti u 4 utakmice 16 golova je mnogo.
D

Dejanii

pre oko 1 mesec

Imaš pravo, svakako Anceloti dobija otkaz u Realu pa imamo odma novig trenera.. Šta može Milojevic tu.. nemaš igrače. Otkaz za poraz od Barcelone… Sada nema nazad. Istrpi ga i neka pravi tim za iducu godinu ili svima crveni karton i 3:0 za Istvic. Iznervirao sam se kao Glogovac u toj sceni.. Idu mi više na živce sa njihovom ligom šampiona.. Da Bog da je vise nikada ne igrali
p

pzkj

pre oko 1 mesec

Bolje da smo stavili neki spomenik po levoj strani umesto Rodica, bar bi se Jamal mozda nekako slucajno zakucao u njega, ovako mu je bilo lakse sa Rodicem. I stavis Maksimovica na levo krilo, nesto sto nikad nije igrao i da krpi Rodica u defanzivi. Ubise nas po toj strani, samo su nas tu gazili cim su osetili.
h

halo

pre oko 1 mesec

I opet će Milson do Štutgarta da bude treći izbor na krilu.
Č

Čarapan

pre oko 1 mesec

Golman Ilic, Rodic i Spajic, puca petarda u LŠ garantovano.
H

Haxer

pre oko 1 mesec

Da li je igrao novi srpski Mesi koji je bolji od Jamala xaxaax
V

Veto123

pre oko 1 mesec

Zvezda sramoti nasu drzavu i sve sto su se ranije fudbalske generacije zalagale. Da mi je neko rekao da cemo biti na nivou klubova iz Kazahstana i Azerbejdzana… posvadjao bih se na licu mesta. Nijedan srpski klub nije ovako sramotio Srbiju… strasno
L

Legor

pre oko 1 mesec

Partizan je broj jedan kad je u pitanju blamaža u evropskim takmičenjima.
s

samo

pre oko 1 mesec

Najveci bunkeras na svetu prima u proseku cetiri po utakmici,sta treba da se desi da promeni stil?Idi molim te,nemoj vise da mucis ni sebe ni nas.
G

Gostinjo

pre oko 1 mesec

Nije on kriv što igrači koji primaju i te kako dobre pare stoje na terenu. Niko neće da zagrize malo. Njima je fino da su tu.
r

rau

pre oko 1 mesec

igrala se deca pa se zaigrala

Goran Kostadinović

pre oko 1 mesec

Miloje Dunsteru odlazi!!!
G

Gostina

pre oko 1 mesec

Samo jedna recenica,spajic i rodic su zlocini koji traju! Toliko!
N

Nenaddddbsh

pre oko 1 mesec

Nije problem izgubiti od barse ali ke veci problem sto nemamo ni protiv slabijih nikakvu igru i trenera koji je katastrofa i upravu koja samo mulja i dovodi polu igrace konstantno,svake proklete godine oni dovedu tonu igraca i promase i naravno unesto da napredujemo mi nazadujemo....eee to ti je nasa uprava samo u svoj dzep da se stavi....a to sto brukamo Srbiju,sto nam svi daju po 5 komada to nema veze,sto amo iz godine i godinu gori i niko da reaguje a ova uprava nas vodi u propast
S

Suhoj37

pre oko 1 mesec

Posle svega što sam gledao, a prognozirao sam 0:6 u najboljem slučaju, mogu samo da kažem momci svaka čast! Ako je Bajern dobio 4, ako je Real dobio 4 na svom stadionu, možemo i mi 5. Prijatno sam se iznenadio na borbenosti. Ipak je ovo druga dimenzija fudbala.
g

gostinjo

pre oko 1 mesec

Da li je Maksimovic bio bolji od Jamala?
N

Nk040

pre oko 1 mesec

Odje osim pukog konstatovanja cinjenica nemamo sta dodati. Idemo dalje...

Fear The Beard

pre oko 1 mesec

Evo malo grobarske logike.Ako smo njima spakovali laganih 4 na Jna,a nama Barsa 5,Bajernu i Realu po 4,koliko bi onda Barsa dala njima,ako znamo koliko su ih i kako,ponizavali Nordsijald,Fejenord,Dinamo(K)Verovatno 10..Ali, iako znamo da bi "precka" Mijat dao sve na svetu samo da gromada uopste i moze da bude u prilici da igra ovakve meceve,to se skoro nece desiti,tako da im preostaju ponizavanja u Konferenciji,ako uopste budu mogli tamo da udju.Sto se meca vecerasnjeg tice,steta za prvo poluvreme,ali nista neocekivano se nije desilo veceras.Opet pad u nastavku,zbog lose spreme,ali i loseg intenziteta naseg prvenstva.Opet,dali smo dva gola,na momente u prvih 45 delovali pristojno.Protiv ovakve Barse nista nisu mogli ni Bilbao,Viljareal,Bajern i Real,pa evo ni mi.Neke greske se stalno ponavljaju,ali ovaj tim ne moze bolje i vise.Usli smo u LS,ali iz milion razloga ne mozemo nista.Da smo imali malo srece u zrebu,i drugaciji raspored,mozda bi imali koji bod.Ovako,sta je tu je,veliki pozdrav za gospodina "precku",on samo moze da sanja ovo takmicenje koje mi vec redovno igramo.
H

Hermano7

pre oko 1 mesec

Vidis sta nas raduje. Takve kao ti. Na najvece muke vase, ti spominjas Partizan. Inace, niste dostojni ovog takmicenja.
4

4S

pre oko 1 mesec

Samo niko da ti objasni da smo mi ovo takmicenje igrali mnogo pre vas🤣🤣mali rio tintasu!! Doduse nije tadasnji Real bio jak kao ova Barsa koja ima 3 top igraca , Real je tada imao samo Kasiljasa, Karlosa, Bekama, Figa, Zidana, Ronalda, Raula🤣!!! E da je tvorza mogao da izabere sudiju bili bi vi skroz ravnopravni. Mada za sada vam je gol razlika solidna. Mesto na tabeli takodje🤣🤣🤣
A

Alo Železnik

pre oko 1 mesec

Pusti ti mučeni Partizan, od njega je ostalo samo ime. Nego, šta ovo radi najbolji tim od Barija?
1

1959

pre oko 1 mesec

Stalno se govori da padaju u drugom poluvremenu,ne zavisi ništa od njih....protivnici dodaju gas i onda potop.Zadovoljni ste što Šerifa faulirajui onda se usporava igra i manje je vremena da se primi gol...
P

Precka

pre oko 1 mesec

Partizan bi mozda primio i 10 golova po utakmici, to je tacno ali Partizan je u katastrofalnom stanju po svim pitanjima. A vi? Primite 5 golova i kazete nismo se obrukali. A koliko je trebalo da primite da se obrukate? Imate 0 bodova i primili ste 16 golova u 4 utakmice i jos uvek se lozite nesto, mi igramo svake godine. Sta bre vi igrate, vi samo izadjete na teren da vas napucaju svi zivi. Pa bolje ne ucestvovati ako znas da si kilav nego ovako.
L

Lalat

pre oko 1 mesec

Dovesti Fedju Dudića.

Ivan Komnenovic

pre oko 1 mesec

koja svrha igranja ls 😔😔😔
G

Gostimirko

pre oko 1 mesec

Pa uvecavanje finansijskog salda DON TOMPUSA. To si valjda skontao nakon ovoliko godina.
S

Samuilo

pre oko 1 mesec

Pa, za popravljanje gol razlike svih ostalih timova...mora i to neko
L

Lineker

pre oko 1 mesec

Da terza napuni džepove i podvaljuje nam priču o evropskoj Zvezdi dok u pozadini dovodi gomilu indijanaca ne samo sumnjivog kvaliteta nego i sumnjive godine proizvodnje.
M

Milence Pilence

pre oko 1 mesec

Finansijska-da klub još na neki način diše i živi preko granica ex-yu.. Sticanje iskustva,bresplatne lekcije boljih od tebe...Malo radosti,da smo još prisutni u grupi velikana današnjice... Realno je, da nam nije tu mesto... Najrealnije.. Liga konfederacija.. Ali ta liga konfederacija bi svaku godinu ucešca znacila korak unazad.. Vremenom.. Ganjanje pecurki na stadionu... I podešavanje na fabricko podešavanje..
T

Trn

pre oko 1 mesec

Kad vidim dalcio i luka ilic ulaze u igru, automatski dobijam osip
M

Misakg

pre oko 1 mesec

U redu Ilić, ali zašto Dalcio, dečko je bio skroz korektan
B

Brat Nevera

pre oko 1 mesec

Sve razumem, LŠ, igraš protiv aždaja, ali svako kolo po 5 komada, sramota, čisti zločini nad Zvezdom i ugledom njenim, ako je nešto od toga i ostalo...
G

Gostina

pre oko 1 mesec

A kako bi ti sprecio 4-5 komada svaku tekmu? S kojim igracima? Vidis da umiru na terenu posle 45 minuta?
D

Djape45||

pre oko 1 mesec

Pa onda nemoj pričati da je ovo najbolja Zvezda posle Barija. Nikad više para, nikad veće plate a nikad manja borba na terenu.
L

Lineker

pre oko 1 mesec

Kad sam napisao par meseci ranije da nam je plafon LE sa ovim polu proizvodima od preplaćenih igrača jer od LŠ dobijamo traume godinama u nazad,gomila terzinih botova me popljuvala kako sam prikriveni grobarkako je LŠ napredak u kvalitetu,bolji smo iz godine u godinu dovodimo bolje igrače,imamo stabilne finansije i ostale splačine. A mi smo sve gori i gori dok Terza puni džepove i trlja tompuse.
G

Gostimirko

pre oko 1 mesec

Bar se nešto otkrilo večeras. DA MAKSIMOVIC POJMA NEMA -placa novinare da ga zovu Mesijem nakon golova protiv Gornjih Guncata i Donjeg Prčnja.
s

svašta

pre oko 1 mesec

Ne znam šta si ti gledao, dečko je bolji od Jamala
G

Gostimirko

pre oko 1 mesec

Bar se nešto otkrilo večeras. DA MAKSIMOVIC POJMA NEMA -placa novinare da ga zovu Mesijem nakon golova protiv Gornjih Guncata i Donjeg Prčnja.
S

Svi čajlo maj

pre oko 1 mesec

E pa nije svaki dan pavkovdan 😅😅😅
r

res atar bro

pre oko 1 mesec

ne znaa se koji je golman veci amater nas ili njihov
G

Grobarcina

pre oko 1 mesec

🤣🤣🤣🤣🤣
D

DrcoMama

pre oko 1 mesec

Barsa se igrala sa pola gasa
D

Don Vito Corleone'

pre oko 1 mesec

Ja sam zadovoljan. Da im se noge nisu odsekle u tunelu, ko zna šta bi bilo.
N

NR

pre oko 1 mesec

Pobeda verovatno....
G

Gost014

pre oko 1 mesec

- Продао си десног бека ниси довео никога - Отишао је капитен лошији штопери су остали у клубу - Продао си најбољег играча скоро последњег дана(а знао си много раније да ћеш га продати) ниси довео ни близу квалитетног играча - Продао си Букарија ниси довео ни близу сличног играча - Отишао је резервни голман довео си лошијег!? - Само 2 шпица имамо у ротацији Минимум смо 30% слабији него претходне сезоне, а управа и даље прича бајке
h

hahahahhahahahhah

pre oko 1 mesec

Sad ce Miloje ono njegovo, pa znate kako opet smo primili gol pred poluvreme, izasli smo u drugom znate kako ovo je ls znate kako ovo su ozbiljni timovi znate kako osvojicu ja ligu nasu domacu znate kako itd.Bahare vrati se sve ti je oprosteno!

Miloje

pre oko 1 mesec

Pa dobro...
N

Nate

pre oko 1 mesec

Nate kako...
2

2305

pre oko 1 mesec

sigurno i sa druge strane vi imate