Komentari na vest

DI-NA-MO! Tako se speluje fudbal, tako se igra fudbal (VIDEO)

n

nikola ivančić

pre oko 3 godine

Bravo za novinara,tako govori zaljubljenik u nogmet.RESPEKT
B

BECARAC

pre oko 3 godine

U svakom dvoristu postoji metla,mnogo mi prija ova supa of pjeyla
P

Pobeda je resenje

pre oko 3 godine

Na leto se povecava broj stranaca pa mozda i nasi klubovi naprave ovakav rezultat.
g

glodari govna

pre oko 3 godine

Ziveo sarloa klub koji volim ja!
l

lepoljub

pre oko 3 godine

Vidim da Loris kuka. Neko je rekao Totenhem je za Dinamo nevažan, okreću se Gorici :))
X

XXXJON

pre oko 3 godine

Prvi i treći gol su spektakularni, ali kod drugog gola koja akcija majko mila
S

SimoSabrosa

pre oko 3 godine

Svaka cast Dinamu. Opet su pokazali kako se mentalno ulazi u utakmicu, bez obzira protiv koga igraju. Veruju u sebe, zato ih protivnici postuju i polako pocinju da ih se plase. Zato im je i sreca u nekim momentima naklonjena. Treba da ucimo od njih, da imamo taj pristup i tu zelju. Jos jednom svaka cast.
S

Ssl

pre oko 3 godine

Imperija? Nije daleko, idi do Rajka i pogledaj dva pehara u trofejnoj sali, pehara koji svi u regionu mogu da sanjaju, pa onda piši o tome ko je najbolji u regionu. I te paralele sa Zvezdom su ti sramotne, znaš vrlo dobro koja je razlika izmedju dva kluba finansijski i organizaciono već trideset godina, a da su najbolji mogu da dokažu jedino u direktnom susretu sa nama. A Totenhem ne igra na Vajt Hart Lejnu već par godina (“Murinjo se opredelio da čuva rezultat sa Vajt Hart Lejna”).
d

danman2_u

pre oko 3 godine

Pa, imamo mi sa njima istoriju. Nek pogledaju međusobni omjer pa nek pričaju.
t

tsog

pre oko 3 godine

svaka cast dinamu...tako igraju prave evropske ekipe.
K

Kemp

pre oko 3 godine

Mislim da će Dinamo doživjeti krah odlaskom Mamića u zatvor. Iskreno , ljudi su odigrali muški i u glavu, rezultat je za veliko poštovanje, to je sistemski rad i dovođenje kvalitetnih igrača. Recimo mi smo se oslonili na Falćinelija, Boaćija, Kangu, Falka, Natka, Bajbeka, Sumu, itd,... a oni na domaće igrače koji osjete dres Dinama kao neku vrstu veličanstva. Pa pogledajte Jovića malog iz Partizana ili Gavriča ili Nikolića iz Zvezde, pa to su djeca koja su tu baš zato što vole taj klub i oni će uvijek dati 101% svoje mogućnosti... Sprotski pozdrav za sve ljubitelje sporta.
J

Jao kad pocnu da placu

pre oko 3 godine

Ku-ku meni, sad kad Grobari pocnu da kukaju kako grad Zagreb daje vise para Dinamu nego njima...od svih drzava bas nama da se desi da dodju kod nas da glume da su nasi, bas nemamo srece.
G

Gost200

pre oko 3 godine

Daj ti materijalne i konkretne dokaze da je Partizan iz Zagreba. Danas svaka budala moze nesto da izjavi i nikom nista. U novinama iz tog vremena, koje mozes da nadjes u svakoj biblioteci pise da je osnovan u Beogradu 4.10.1945., samo 2 dana kasnije 6.10.1945. odigrao je svoju prvu utakmicu protiv reprezentacije Zemuna na danasnjem stadionu Partizana, takodje postoje izvestaji. A koje ti dokaze imas za svoje tvrdnje??
@

@Dzontras

pre oko 3 godine

Favorizovanje Zvezde u fudbalu i kosarci?Rece navijac jsd-ovaca.Jel to ovo favorizovanje? Zvezda kosarka/fudbal trofeji 2000-2021 32 ukupno.A partizan oba sport 49 trofeja.Isti period.Nema gorih navijaca od jsd-ovaca.Necu da pominjem dugive Zvezde pritom u celom tom "favorizovanju".
D

Dzontras

pre oko 3 godine

Nema gorih ljudi na svetu od navijaca zvezde u fudbalu i fmp-a u kosarci.Toliko favorizovanje od strane drzave nije vidjeno nigde i opet oni sebi daju za pravo da se porede sa mnogo uspesnijima od sebe.
J

Jao kad pocnu da placu

pre oko 3 godine

Ku-ku meni, sad kad Grobari pocnu da kukaju kako grad Zagreb daje vise para Dinamu nego njima...od svih drzava bas nama da se desi da dodju kod nas da glume da su nasi, bas nemamo srece.
K

Kap1243

pre oko 3 godine

Partizan i grobari su sve ono sto Srbija treba da bude.Vi ste najveca bruka ove drzave,menjate klub za koji navijate da bi navijali za privatan klub coveka koga ste prezirali i koji je jedan od modernijih zlotvora protiv naroda srpskog Kosova!Sram vas bilo
G

Gost2233

pre oko 3 godine

Autor ovog teksta mora da je grobar? Ajde priznaj druze....
M

Markovic

pre oko 3 godine

Za one koji se bave poređenjima, koji su ovaj uspjeh jedva dočekali da omalovaže naše rezultate i koji smatraju da treba da se ugledamo na njih - jedno podsjećanje. Dinamo je šampion Hrvatske 14 puta u proteklih 15 godina. Naša dominacija i redovna učešća u Evropi traju 4 godine, njihova 15. Pazite, oni su od 2006. do danas, sa samo jednom godinom pauze, šampioni države. A olako se zaboravilo i koliko su se oni mučili u Evropi. Prvih godina je Liga Šampiona bila misaona imenica, sjećam se koliko su je sanjali, tek šest godina od početka ovog niza ulaze u LŠ. A kad je došla Liga Šampiona došla je i ona sedmica od Liona na Maksimiru koja se pamti i dan danas. Došlo je i nula bodova u grupi, nešto što se nama nije desilo ni u jednom od naša dva nastupa. Sezona nakon toga 1 bod u grupi LŠ sa Dinamo Kijevom i Portom. Nakon toga 1 bod u grupi LE, kod nas bi glave letjele za to. A to je deveta godina nakon početka njihove dominacije hr fudbalom. Nakon toga, grupa LŠ, pogađate opet jedan bod. Posle toga nula. Za četiri sezone Lige Šampiona su uzeli bodova kao mi protiv Liverpula. Treba li da spominjem da su prvo evropsko proljeće čekali 13 godina od trenutka kada su se pretplatili na mjesto šampiona Hrvatske? Treba li da kažem da je to prvo evropsko proljeće došlo tek prošle godine? Mi smo ga obezbijedili prije tri godine, a prije sedam smo bili klinički mrtvi, novog trenera predstavljali ispred stadiona bez struje. Za to vrijeme Dinamo je imao savez, sudije, svoj drugi tim u prvoj ligi, pretplatu na titule, reprezentaciju, mladu reprezentaciju kao izlog, Modrića, Kovačića, Mandžukića... I sad treba neko da mi objasni da mi treba da se ugledamo na njih i da prestanemo s izgovorima jer eto u komšiluku imamo primjer kako se sve može kad se male ruke slože. Daj nama sve ovo nabrojano pa ćeš da nas vidiš za deset godina, popišaće se Velja Nikolić u ušatog kao Binić onomad.
G

Gost111

pre oko 3 godine

cim si se ti toliko potruduo da ke'as, frustriran si!
S

Ssl

pre oko 3 godine

@Gost zašto je čovek frustriran, lepo ti argumentuje dešavanja poslednjih dvadeset godina u hrvatskom fudbalu i malicioznost ovog teksta koji služi da se Zvezdini uspesi koje svi zajedno u regionu mogu da sanjaju omalovaže i bace u blato.
À

Àaaaaaaaa

pre oko 3 godine

Druze pa da nije Vucic došao na vlast vas i otišao dugove, pa igrači vam nisu imali zaza gel za tuširanjen nigdje nebi bilo, igrali bi Beogradsku ligu, ima Dinamo svojih grijeha al zadnje 3 godine su najjači ilegalnu i pola ekipe im čini mladi iz njihovog pogona, a ne ko kod vas neki crni, kad više vratili svojim omladincima onda bi i repka bila bolja sve ide povezano
R

Realistic

pre oko 3 godine

Pa tko ce ti dati Modrica, Kovacica, Mandžukića??? Takve klase se radjaju i u tome je poanta cijele priče. Hrvati su u nogometu klasa za Srbiju iako su i Srbi dobri. Ali ni u istu recenicu s Hrvatima ne mogu.
M

Marcus Paige

pre oko 3 godine

Namesteno.
K

Kit kat

pre oko 3 godine

Dinamo je slucajno pobedio, kad bi sutra igrali Totenhem bi pobedio.
N

Neca Golubovic

pre oko 3 godine

Jbg.igrali su .Sutra ne igraju hahahahahaha .
j

jako

pre oko 3 godine

glup komentar.
k

koliko samo

pre oko 3 godine

oskompleksiranih navijaca zvezde...greota..ni da cestitiaju ne znaju, nema tu manira...
g

gani kazu

pre oko 3 godine

nikad jaci milan ajahahahahahha
@

@KitKat

pre oko 3 godine

Pa i vama bi Milan dao 5 komada kad bi sutra igrali opet, mada se i oni raspadaju. Evo i mi cemo vas odvaliti u derbiju
Z

Zvezdaukrvi

pre oko 3 godine

Vi što pišete kako je Dinamo MNOGO JAČI od Crvene Zvezde veze sa fudbalom nemate. To što finansijski vrede više ništa ne mora da znači. Mirko Ivanić bolji od polovine igrača koje su oni uvalili za 20+ milki. E sad što je Mamić sposoban za razliku od naše uprave, to je drugo. I te kako bi Zvezda imala svoje adute u tom dvomeču. Sve i da je bolji, nije uopšte razlika kakva se predstavlja. Dokle više da se omalovažava drastičan uspon Zvezdine igre?
u

utnapistim

pre oko 3 godine

Pa
I

Iz sljivika

pre oko 3 godine

Sada mi je jos zalije sto nismo izbacili Milan, pa neka idu i prave svoju arapsku ligu u sred Evrope. Bice da je toliko zele plaseci se ovakvih neuspeha. Putuj igumane.
F

Fustalista

pre oko 3 godine

Au, sto mi je drago da su prosli. Najvise zbog skorojevica na funkciji u nasem najvecem klubu prepostenog doktora, koji je dao sebi za pravo da kaze da je najbolji u regionu.
J

Jovan PA

pre oko 3 godine

Verujem da jeste..... Ipak ste rođeni
s

samo Dinamo

pre oko 3 godine

sve je rekao engleski komentator nakon drugog Dinamovog gola kada je Dinamo nastavio da napada: "Dinamo izgleda kao tim koji želi u drugu fazu lige europe!" i to je presudilo želja...
j

ja psv !

pre oko 3 godine

porediti dinamo i cz kao Ferrari i Yugo !
I

Ivan FCRS

pre oko 3 godine

Sta je onda Zvezda u odnosu na partizan? Spejs satl, protiv viljuske. Pogledajte rezultate u evropi, vi nemate nikakvo pokrice da se nekome rugate, sve sto pisete ovde ceo dan je cisto blamiranje.
1

12212

pre oko 3 godine

Porediti Dinamo i partizan je kao Ferari i biciklu.
V

Vlajvčo

pre oko 3 godine

I onda dodje derbi i Partizan ih vrati na fabricka podesavanja.
@

@Vlajvčo

pre oko 3 godine

Toliko Zvezdu vrati nk partizan na fabricka da ima 1 derbi ligasku pobedu u 4 godine.Kakav spin.
N

Niski Grobar

pre oko 3 godine

A sto zvezda primila samo 10 golova od Totenhema, u dve utakmice? A sto pobedila Milan dva puta, 1:1 i 2:2? A sto mister ceka korner, jos uvek? To ne pisete, a Dinamo velicate...
G

Gostbaha

pre oko 3 godine

hahaha bravo trpaj mezimicu hahah bre
I

Ivan FCRS

pre oko 3 godine

Grobarska logika. Oni nisu ispali od Milana a Zvezda jeste. Oni su bolji.

07.08.16

pre oko 3 godine

A to sto to nije bio isti Totenhem kao ovaj danasnji,a to sto gromada jedva prolazi Sfintul,a to sto gromada ispada od Sarlroe,sto ima kombinovani zaostatak od 150 bodova za ove cetiri sezone,to sto se slavi Mitropa Kup,poraz od Junajteda,remi sa Portom itd.kakvi god da smo mi,za vas smo misaona imenica.
b

bgcz

pre oko 3 godine

Mi smo ispali od vicesampiona evrope a ovi su izbacili prosečnu ekipu sacinjenju od 2 ozbiljna igrača. To je razlika. Svakako zasluženo i svakako ogroman uspeh. Ali ovaj i onaj totenhem nisu isti
G

Gost111

pre oko 3 godine

Fale samo Son i Eriksen... ali igrao Bejl:) Nisu isti:)
b

bgcz

pre oko 3 godine

@111 ograničen si. Mogu da budu isti igrači ali da sam tim izgleda poptuno drugačije. Dosta je do trenera. Kao vi u basketu, ove I prošle sezone, fale samo 2 igrača I drugi trener al igrali su kodi, perkins I mika :)
b

bgcz

pre oko 3 godine

@111 ograničen si. Mogu da budu isti igrači ali da sam tim izgleda poptuno drugačije. Dosta je do trenera. Kao vi u basketu, ove I prošle sezone, fale samo 2 igrača I drugi trener al igrali su kodi, perkins I mika :)
v

vladaanana

pre oko 3 godine

Dinamo je uspeo da izjednaci rezultat Partizana osminu finala.
D

Dinca

pre oko 3 godine

Dinamo se veceras plasirao u cetvrtfinale LE i tako je nadmasio svoj i Partizanov uspeh 1/8 finala LE, i ovaj vecerasnji rezultat Dinama, predstavlja najveci posleratni uspeh u Evropi, jednog balkanskog kluba.
T

Titula 91

pre oko 3 godine

Dinamo i partizan i hajduk i zeljo zajedno imaju manje polufinala i finala u Evropi nego Zvezda. O titulama prvaka Evrope i sveta da i ne govorim. Laku noc.
J

Južnjak

pre oko 3 godine

Bravo dečki, južna pruga voli Modre!! Volim te Dinamo!!
G

Gost 967

pre oko 3 godine

Svaka čast Dinamu! Drago mi je zbog njih. To je fudbal, zbog ovoga se gleda fudbal.
P

Partymaker

pre oko 3 godine

Svaka čast! Šta uradi ovaj Orsić ? Bruka igrač
G

Gost4

pre oko 3 godine

Za druge se navija. Partizan se voli
m

ma da...

pre oko 3 godine

,,,koja otrcana fraza vas grobara. Niko drugi ne voli svoj klub, samo vi! Smesno!
G

Gost4

pre oko 3 godine

Za ma da. Pa bas zbog toga sto mi navijamo za zvezdu u evropi, ali Partizan volimo i njemu se divimo i kada gubi i kada dobija. Navijali smo mi za vas i protiv Milana i Liverpula sve to stoji. Zato smo mi Grobari posebni ljudi jer volimo Partizan.
G

Gost Lk

pre oko 3 godine

Ali ovi sto porede Totenhem pod Poketinom koji dodje do finala Ls i pod Murinjom nisu da komentarisu fudbal.
S

Samo polako

pre oko 3 godine

Zvezda se polako uzdize,polako ali sigurno a ovi ce da roknu vrlo brzo jer su otrali mamica
K

Kraljevic

pre oko 3 godine

To na koji nacin se vi uzdizete je najveca sramota evropskog fudbala ikada.
G

Gost Pera Nis

pre oko 3 godine

Ne mora da se volimo ali bar u sportu da se postujemo svaka cast Dinamu Moja.Zvezda nije imala srece protiv Milana ali i to je za postovanje

Kalčopolista

pre oko 3 godine

Nije imala tvoja zvezda srece ni protiv Totenhema, moglo je biti tuce golova u mrezi hobotnice borjana! Btw legenda kaze da knindza borjan i dalje trci ka sesnaestercu Milana dok se izvodi korner!

NemanjaKZ

pre oko 3 godine

Kalčopolisto legenda isto kaže da tvoj klub nije čak ni igrao to takmičenje za razliku od kluba koji komentarišeš
G

GostMiki

pre oko 3 godine

Mia San Mia

pre oko 3 godine

Svako ko je normalanrecice vam Momci Svaka Cast
t

tol

pre oko 3 godine

Svaka cast, kapa dole!!!
S

Sladjann

pre oko 3 godine

Ma za tri koplja dinamo jaci od nasih!!!!!mocni su I ulazu milione u prave igrace!!!!
G

Gost blinker

pre oko 3 godine

Ma vi grobari ste cudo,sve vi znate,narocito ono sto nije odigrano,ko bi koga pobedio,ko je jaci od koga,koja je generacija bolja i sl.Sve znate,samo fudbal ne znate, ni vi ni vas klub.Sto se Dinama tice svaka cast za prolaz,i usoesniji su ove godine,posto su dalje dogurali u takmicenju,a ko je bolji videcemo kad se sretnemo ili kad budemo igrali istu grupu.
N

Nele OO7

pre oko 3 godine

Dok nas ne pobede nisu bolji, mi smo Zvezda Svetski sampion
S

Saklaman

pre oko 3 godine

Zvezda ulaze vise od dinama, udji na transfermarket pa vidi plate dinamovih i zvezdinih igraca. Samo sto je kod nas trenutno tekva politika da se zvezdi moze da radi sta hoce inonintoni koriste, sa punim pravom
S

Srbija Majka

pre oko 3 godine

Jos jedna primjedba...a to je za autora teksta da ni u kom slucaju ne umanjuje rezultate nasih klubova i nipodistava rezultate Zvezde u Evropi u poslednje 4 godine. Mislim da je neukusno i maliciozno pogotovo znajuci da ste domaci portal i da vam to nikako neide u prilog. Jos jednom sve pohvale za Dinamo i rezultate koje prave ali nema potrebe da se unizava i degradira Srpski fudbal a da pri tom velicate Hrvate koji istinu za volju nebi bili ovako nakloni prema nama da smo kojim slucajem prosli dalje protiv Milana!!!
I

Igor78

pre oko 3 godine

Čovek je izneo suve činjenice, a to se dečko leči.
O

Obični Zagrepčanec

pre oko 3 godine

Stari, svaki normalan čovjek navija za klub svoje države u europskim natjecanjima, jednako tako svaki će normalan Hrvat navijati za klub iz regija da udari neki dobar skalp kao Dinamo večeras. Meni je baš bilo žao što Zvezda nije prošla Milan al jebi ga, bili ste blizu. Zapamti, čitanje idiota po portalima koji šire mržnju ne daje sliku o cijelom narodu. Više nas je ovakvih, normalnih. Puno sreće Zvezdi i ostalim klubovima u sljedećim europskim natjecanjima. Pozdrav iz Zagreba.
S

Slaba odbrana

pre oko 3 godine

Ovo je mega senzacija,čudo nad čudima ne znam da li su ljudi svesni ali Dinamo je prvu utakmicu izgubio sa 2:0.Koga briga kako je Totenhem večeras igrao,Dinamu su bila potrebna dva gola a da ne primi nijedan,znate li vi koliko je teško to izvesti protiv ekipe koja je Zvezdi dala 9 golova,Ludogorecu 7,Škendiji 3 u gostima,Loko. Plodivu 2 u gostima,pritom bili su u seriji od 5 uzastopnih pobeda i onda prošle nedelje poraz od Arsenala.Niko Dinamu nije davao ni promil šanse večeras a bitno je da su komentari pozitivni kao da su svi očekivali laganu pobedu Dinama...
G

Gost!al stvarno!

pre oko 3 godine

svaka cast Dinamo, pozdrav od Zvezdasa braco plava iz Zagreba!!! voleo bi i taj derbi Juge izmedju Zvezde i Dinama da odgledam pa nek dobije bolji!!!
9

951357

pre oko 3 godine

Skoro pa mogu da se kladim da je ovaj tekst pisao Darjan. Čim ima milovanja lopte, to tako zvuči kao nešto što bi on napisao. Sve to na stranu, pre svega, ružno je nipodaštavati naše klubove. Drugo, Dinamo sa organizacione strane je ispred Zvezde i Partizana, kao i sa finansijske, kao i sa strukturne, kao tim, kao i što je država drugačija, i nekih milion stvari koje ne mogu da se uporede. Isto tako, ni timovi protivnika nisu uporedivi. Da ne nabrajam razlike, ima ih mnogo. U svakom slučaju, znamo svi da mnogo volite Dinamo ovde, ali, još jednom, nema potrebe nipodaštavati i prozivati naše klubove. Jednostavno, ružno je.
G

Gost999

pre oko 3 godine

Hahahah pa ruzno ih je i porediti kako ste vi radili stalno. Ti prvi omalovazavao, Zvezda vise uradila za tri godine nego oni za deset, a oni uredno prolaze grupu LE, sad usli u cetvrtfinale, bili na sekund da prodju i grupu LS.. I nek sad se i ovako napise, da se zna da to vise ne spominjete, ni Zvezdini, a kamoli Partizanovi navijaci..
S

Slaba odbrana

pre oko 3 godine

951357-Čime to autor teksta nipodštava naše klubove,možda time što je u svom tekstu naveo da je Dinamo otišao daleko(medju 8 najboljih)Tamo gde naši klubovi davno nisu bili,možda time što je naveo da Dinamo ima 7 pobeda,2 remija i jedan poraz.Kakvi smo mi Srbi,brzo zaboravljamo,smejali smo se istom tom Dinamu kad je primao po 4,5 golova bili najgori u grupama,oni su čutali i radili i svake godine bivali sve bolji i bolji i sada su tu gde jesu a stadion im se raspada(toliko o strukturi)Mi ovde slavimo Zvezdinu pobedu protiv Liverpula i dan danas a ta pobeda nema nikakav značaj kao i remiji sa Napolijem i Milanom jer Zvezda niti je prošla grupu,niti je prošla u 16 najboljih i u tome je razlika,čak se slavilo kad je Zvezda osvojila 11 bodova u grupi,u svemu se merimo sa drugima,a kad taj drugi napravi bolji rezultat opet se nadju izgovori...
Š

Škrabotina

pre oko 3 godine

Brate mili, napisali "tako se speluje"...pa ovo je živi piš.
G

Gost¹11

pre oko 3 godine

951357 jeste drugacija drzava, u vas se ovde sipa bez limita...
M

Mitt

pre oko 3 godine

Svaka im cast!
s

samo Dinamo

pre oko 3 godine

Kakav tekst na Mozzartu, svaka čast kako lijepo napisano! zato vas redovito čitam...htio bi reći da mi Dinamovci svakako poštujemo Zvezdu(i Partizan) i sve što su u prošlosti napravili...tako da se i meni kao Dinamovcu čini malo pretjerano ovo sve o Dinamu, ali rekao bih da je istina to, da je trenutno, ponavljam trenutno Dinamo top klub s prostora bivše Juge...i ne trebamo se uspoređivati, jer to samo rađa svađu, nego treba ovako ko Dinamo rokati ove bahate i bogate strane klubove, nek znaju odakle smo i kakvi smo!
t

titulaaa

pre oko 3 godine

postovanje za komentar! pozdrav od Delija i zvezdasa, dace Bog da sto vise uspeha nizu nasi klubovi protiv bahatih Engleza i sire...
b

boka123

pre oko 3 godine

svaka cast za komentar doktore
I

Ivek

pre oko 3 godine

Slažem se u potpunosti. Polako ali sigurno se grabi prema naprijed, kamo sreće da se cijeli nogomet u svim državama sa ovih prostora što više digne i da svi imamo ovakve trenutke radosti i veselja. Večeras je bilo ludo i nezaboravno! Pozdrav iz zagreba
o

odvalili

pre oko 3 godine

ih jer su umisljeni,i nije to napadacki totenhem,nego smaracki pod ovim "trenerom" prosle godine bilo bi dosta golova u mrezi dinama...nema sta da se umanjuje podvig,ovim su i dokazali da su trenutno najbolji na balkanu
b

bb-cg

pre oko 3 godine

dok se u srbiju slavi izbacivanje,a analizu istih vrše splavaruše,katarina grujić i ostale plasticarke ...i to kod nosonje na Pinku :))))amg show ;)))))Dinamo lagano ispraća Tottenham...Pozdrav iz Crne Gore :)))))
N

Napapijri

pre oko 3 godine

E moj murinjo... Umesto da zapnes u prvom i das jedan gol imas kejna balea mouru i posle ono tvoje da branis bunker taktika ne bi primio 4 sigurno, ti se branis od 1 minuta.... Ajde penzija majstore
L

Lz

pre oko 3 godine

Cigani na aparatima!!!!pa zar oni nisu mis univerzuma na Balkanu
M

Misli o tome

pre oko 3 godine

Kakve to veze ima sa Zvrzdom? Pa taj Dinamo je za nijansilu od Zvezde trenutno jaci.Od partizana je jaci za 3 klase.
N

Nele OO7

pre oko 3 godine

Dajte ih nama da ih spustimo na zemlju. DELIJE
E

Error13

pre oko 3 godine

Hahahhhhh@ sta ce te kada ugasit play station
K

Kupljeno

pre oko 3 godine

Prodata utakmica
s

sgzhs

pre oko 3 godine

smorili ste vise sa dinamom
N

Nemacpojma

pre oko 3 godine

Da je kod nas 10 timova samo u ping pong liZi bilo bi boljih rezultata sigurno... ali utakmice u kojima CZ i Partizan sutnu 25 puta a protivnik 2 puta nikome nisu od koristi sem kada su prelazi neki...
D

Desetka

pre oko 3 godine

Pogotovo utakmice gde protivnik igra bez pola tima protiv partizana
F

FM

pre oko 3 godine

Son je za slican gol Oriscevom trecem dobio Puskasa ili najbolji gol Premijer Lige, nisam siguran. Prva kifla onako lepo posoljena, ali ovaj treci gol, u stilu Mesija na vrhuncu. Cekao sam GG3+, ali mi je drago da sam pao, ove kukavice nisu smele preko pola. Kejn igrao zadnjeg veznog skoro.
N

Nebitan10

pre oko 3 godine

Kako je rekao komentator, ja ne znam ko odredjuje cene tim igracima, ali Orsic je fudbalski velemajstor za Bergvajna. Bravo za tekst.
P

PintoDaCosta-gost

pre oko 3 godine

Svaka cast Dinamu, pravi podvig i to zasluzen. Ne razumem samo ovo poredjenne sa vecitima i umanjivanje nasih klubova... Isto tako 90% Srba je navijalo za Dinamo i drago nam je sto su izbacili Engleze, dok bi kod njih bilo obrnuto. Da je Zvezda/Partizan ovo uradio 10-20% bi bilo zadovoljno a ostali pljuvali. Tako da cestitajmo ali ne umanjujmo nase kao u tekstu sto radi autor.
N

Nele OO7

pre oko 3 godine

Jaki su ko crna zemlja al je Zvezda jaca
g

gladijatot

pre oko 3 godine

Nemaš pojma koliko nisi u pravu oko procenta onih što su navijali za Dinamo
S

Sascha

pre oko 3 godine

Sve je zasluga GOSPODINA Zdravka Mamica. Realno Partizan i Zvezda su mnogo daleko od Dinama.
T

Tihi ubica

pre oko 3 godine

Partizan bi doziveo fudbalsku katastrofu a Zvezda bi pobedila
I

Ivan FCRS

pre oko 3 godine

Dobar pokusaj komsija mali. Zvezda je malo ispod Dinama, partizana u toj prici nema na radaru
@

@tihi

pre oko 3 godine

koliko je ono golova primila zvezdana od totenhema u dvije utakmice? 10?
@

@@tihi

pre oko 3 godine

nije Zvezda partizan da primi petardu od Dinama
S

Srbija Majka

pre oko 3 godine

Cestitam komsijama u svakom slucaju...ali budimo realni ovo nije Totenhem kojeg je vodio Poketino i ovo je anti fudbal u reziji Murinja i pristupa samoj igri. Kakva bezidejnost u napadu a imas ovakve igrace...pa to je prosto neobjasnjivo. Nesto je trulo u svlacionici i mislim da je Murinjo zavrsio sa ozbiljnim klubovima i nekim ozbiljnim rezultatima u Evropskim takmicenjima. Naprosto su dosli mladji treneri sa drugacijim pogledima na fudbal i prevazisli ovaj ziheraski pristup gdje cekas da protivnik svojom greskom ti da neki poklon.
Z

Zs

pre oko 3 godine

Slazem se sve ,bez obzira kakav je murinjov fudbal on je ovu utakmici morao da resi u londonu, ovse cisto sa jednim ili 2 hola da je zapecati...Ali ovo je katastrofa potpisao je veceras otkaz
I

Isar

pre oko 3 godine

Ovo nije Tottenham s Poccetinom ali je ono nedavno bio Milan sve sa Dejom, Bobanom, Savcenkom, Maldinijem, Kakom...
9

951357

pre oko 3 godine

Svaka čast Dinamu! Alal vera. Igrali su svoju standardnu igru, tvrdo, disciplinovano, borbeno i pametno, na kontre i prekide i sa puno samopouzdanja. Kao i uvek, imali malu dozu sreće, ali i to je potrebno da bi se odigrala ovakva utakmica. Oršić fenomenalan, verovatno utakmica života, kakve golove je dao, fantazija. Sa druge strane, Totenhem, grupa građana. Znam da će sad svi da pljuju i razapinju Murinja, ali ako pogledate utakmicu, on je zapravo jedini u timu Totenhema kod koga se vidi da želi da pobedi i prođe dalje. Bilo koji trener da ih je vodio, možda bi prošli Dinamo, ali mnogo dalje ne bi otišli. Mlako, beživotno, reakcije smešne, Oršić se dva puta šeta kroz pola ekipe i daje gol. Kada je trebalo da pojure i daju gol za prolaz, oni se dodaju do beskonačnosti, niko nema m..a da uradi i proba nešto, svi prepuštaju drugome, kao da je lopta vrela. I ako se neko pitao zašto Totenhem ništa nije osvojio svih ovih godina, večeras je dobio odgovor. Oni su grupa igrača, nekih odličnih, nekih veoma dobrih, nekih loših, nekih katastrofalnih, ali nema nijednog koji je pobednik i koji je vođa. Jedini takav je možda Son, ali on večeras nije igrao, i svakako je bio veliki hendikep što on večeras nije igrao, ali to nikako ne sme da bude izgovor. Kejn u poslednjem minutu sam na petercu i umesto da je spakuje u gol on je spušta u šumu igrača. Da ne idemo dalje. Dosta ovde rada treba Murinju (ako ga pod pritiskom javnosti ne oteraju iako je čovek najmanje kriv) da bi od njih napravio takmičarsku ekipu, kao i dovođenje igrača sa karakterom koji bi ovu luzersku grupu građana sa manjkom samopouzdanja ganjali da igra maksimalno. Jer ovde nije problem ni znanje, ni taktika, ni tehnika, već želja i karakter.

07.08.16

pre oko 3 godine

@951357....Cekao sam da se javis,i znao sam da ces da branis Murinja..Cenim tvoje komentare,i volim da ih citam,ali brate,Murinjo ti je idol,i ne razmisljas trezveno kada je on u pitanju.Nikako.Ko je odgovoran za to sto tim izgleda amaterski?Ja,ti ili trener?Uporedi sta je radio Poketino,sta sada radi Murinjo.Kakav pritisak javnosti,kakvi bakraci,nakon ovog treba da leti,stiti ga samo jak ugovor i to sto je Levi skrt.Nikakav napredak Murinjo nije doneo,to svi vide,ali ti ocigledno ne.Razumem te,jer ni ja nisam bas objektivno sagledavao Milojeviceve greske,recimo.Murinjo ti je idol,i ti ne razmisljas trezveno.Videcs razliku kad dodje novi trener,prodisace Totenhem,pod uslovom da se vodeci igraci ne razbeze.Mogu da zamislim kako ime j sad pod Murinjom.Ni igre ni rezultata.Kejn prvi ima da zapali,Son takodje.
m

mrcrs812

pre oko 3 godine

brate za nas koji smo milojevi svedoci vazi pravilo da je miloje bezgresan...steta sto su losa vremena trenutno, svi ga pljuju dusmani...ali doci ce ponovo nasih pet minuta

ANALIZA

pre oko 3 godine

@951357,@07.08.16..I ja sam cekao da se javite jer cenim vase komentare i rado ih citam.ANALIZU zanima vasa iskrena dva odgovara na dva pitanja. Da li je Dinamo jaci tim od Zvezde? 2 Da lije Milan proso dalje samo zato što je Stanković pogresio u izboru igraca na Marakani? Molim vas za iskrene odgovore. Unapred hvala ANALIZA!

07.08.16

pre oko 3 godine

@ANALIZA.....Na prvi pogled,Dimano jeste jaci,ali ima i oni ali...Dinamo i Zvezda nisu u istoj situaciji,Hrvatska je u EU,njihovi igraci nisu stranci,u njihovom fudbalu se vrte pare kakve kod nas nece nikad.Hrvatska reprezentacija konstantno ima uspehe,u proslosti su napravljeni neki sjajni transferi,Modric,Pjaca,Eduardo,Rog,Kovacic,Kramaric,Mandzukic,Kalinic,Vida,Jedvaj,i ko sve ne....Kad imas transfere iz lige koji su potvrdjeni kao uspesni,kad igraci te lige nisu stranci,onda imas probojnost,i igraci iz hrvatske lige lakse ostvaruju transfere,jer se njihov fudbal kotira visoko.Dinamo,reprezentacija,to je vec ozbiljna prica,plus igraci nisu stranci,postoji istorija uspeha u smislu transfera.Isti igrac ako u Zvezdi kosta 3 miliona,u Dinamu bi kostao minimum 10.Dinamo obrce ogromne pare,skauting im je sjajan,mogu da ulazu u mlade igrace,i uvek ostvaruju ogorman profit.Organizaciono,jesu jaci od Zvezde,nema dileme.Zvezda nakon cetiri vezane sezone u Evropi,i dalje kuburi sa parama,skauting gotovo da i nemamo.U igrackom smislu,tesko je reci.Konstantni rezultati u Evropi koje imaju,igranje LS kad mi nismo mogli ni da sanjamo da je igramo,pa cinjenica da Dinamo sad vec redovno zimuje u Evropi,sve to govori da jesu jaci i igracki.Sta bi bilo u medjusobnom susretu,tesko je reci.Mislim da bi bilo bas egal,ali ti susreti bi nosili i psiholoski teg,tako da je tesko sad reci.Dinamo dolazi iz jace,organizovanije,bolje lige,sam klub je na visem nivou.Iz svega ovoga proizilazi da su igracki jaci,ali ponavljam,bio bi egal.Mogu da se kladim da bi bio egal,da bi nijanse odlucivale.Sto se tice Dekija,Zvezde,i postavke igre protiv Milana u oba meca,kratko cu,izuzetno sam zadovoljan utiskom nakon revansa.Neke moje primedbe posmatrano kroz dvomec, idu na to sto smo lose branili Milanu tranziciju nakon nasih kornera,nismo dovoljno koristili Kangu i nejgovu sposobnost da da dubinsku loptu,i imam primedbe na individulana kadrovska resenja Gobeljic-Gajic,Njegos-Sanogo.mozda su neki ulazi sa klupe mogli biti ranije napravljeni,ali generalno zadovoljan sam izdanjem u oba meca,pogotovo na San Siru.Mogu i jos sto sta da kazem,ali ne mogu,jer sam posmatrao treninge pred Milan,pa bih dodatnim komentarima mozda otkrio identitet,i rekao nesto sto sam obecao da necu.

07.08.16

pre oko 3 godine

@ANALIZA.....Na prvi pogled,Dimano jeste jaci,ali ima i oni ali...Dinamo i Zvezda nisu u istoj situaciji,Hrvatska je u EU,njihovi igraci nisu stranci,u njihovom fudbalu se vrte pare kakve kod nas nece nikad.Hrvatska reprezentacija konstantno ima uspehe,u proslosti su napravljeni neki sjajni transferi,Modric,Pjaca,Eduardo,Rog,Kovacic,Kramaric,Mandzukic,Kalinic,Vida,Jedvaj,i ko sve ne....Kad imas transfere iz lige koji su potvrdjeni kao uspesni,kad igraci te lige nisu stranci,onda imas probojnost,i igraci iz hrvatske lige lakse ostvaruju transfere,jer se njihov fudbal kotira visoko.Dinamo,reprezentacija,to je vec ozbiljna prica,plus igraci nisu stranci,postoji istorija uspeha u smislu transfera.Isti igrac ako u Zvezdi kosta 3 miliona,u Dinamu bi kostao minimum 10.Dinamo obrce ogromne pare,skauting im je sjajan,mogu da ulazu u mlade igrace,i uvek ostvaruju ogorman profit.Organizaciono,jesu jaci od Zvezde,nema dileme.Zvezda nakon cetiri vezane sezone u Evropi,i dalje kuburi sa parama,skauting gotovo da i nemamo.U igrackom smislu,tesko je reci.Konstantni rezultati u Evropi koje imaju,igranje LS kad mi nismo mogli ni da sanjamo da je igramo,pa cinjenica da Dinamo sad vec redovno zimuje u Evropi,sve to govori da jesu jaci i igracki.Sta bi bilo u medjusobnom susretu,tesko je reci.Mislim da bi bilo bas egal,ali ti susreti bi nosili i psiholoski teg,tako da je tesko sad reci.Dinamo dolazi iz jace,organizovanije,bolje lige,sam klub je na visem nivou.Iz svega ovoga proizilazi da su igracki jaci,ali ponavljam,bio bi egal.Mogu da se kladim da bi bio egal,da bi nijanse odlucivale.Sto se tice Dekija,Zvezde,i postavke igre protiv Milana u oba meca,kratko cu,izuzetno sam zadovoljan utiskom nakon revansa.Neke moje primedbe posmatrano kroz dvomec, idu na to sto smo lose branili Milanu tranziciju nakon nasih kornera,nismo dovoljno koristili Kangu i nejgovu sposobnost da da dubinsku loptu,i imam primedbe na individulana kadrovska resenja Gobeljic-Gajic,Njegos-Sanogo.mozda su neki ulazi sa klupe mogli biti ranije napravljeni,ali generalno zadovoljan sam izdanjem u oba meca,pogotovo na San Siru.Mogu i jos sto sta da kazem,ali ne mogu,jer sam posmatrao treninge pred Milan,pa bih dodatnim komentarima mozda otkrio identitet,i rekao nesto sto sam obecao da necu.

ANALIZA

pre oko 3 godine

@07.08.16 Veliko hvala na iskrenom odgovoru i sto si mi pojasnio neke stvari. Ja mislim da je Pankov najveci krivac za nase ispadanje. U Beogradu smo ispali u Milanu smo bili odlicni ako razumes sta zelim reci.
T

Teodul

pre oko 3 godine

Učinak Dinama je posledica dobrog šampionata, regularnog pre svega i koncentrisanog kvaliteta u 10 timova. Iz regularnosti u kvalitet. P. S. A naša Ling long liga se planira da umesto 16,ostane na 18 klubova. Prema najavama, formiraće se i dve druge lige, što će biti poslednji ekser u kovčeg našeg fudbala.
t

titulaaa

pre oko 3 godine

i onda neko da kaze da ne vredi Ex ju fudbal!!! Bravo Zvezdi za ovu sezonu i jos vece bravo i nsklon Dinamu!!! ocemo balkan ligu!!! bilo bi zanimljivo!!!!
D

Desetka

pre oko 3 godine

Naravno balkanska liga
У

Уф

pre oko 3 godine

Честитке Динаму,стварно су добри. Мурињу бих дао отказ пре уласка у авион. Мислим да је наслов у најмању руку срамотан,јесте Динамо тренутно најјачи на балкану,али срамотно је СРПСКИ портал смањује Звездине успехе. Још једном честитке Хрватима.
M

Misolovka

pre oko 3 godine

Naletece oni na Zvezdu, kad tad...Cekamo vas da se ODMERIMO
c

chef raekwon

pre oko 3 godine

kapa do poda dinamu
S

Skaut90

pre oko 3 godine

Svaka čast na pobedi. I na 3:0 su napadali. Primetio sam da je teren bio u katastrofalnom stanju što je činjenica koja neumanjuje značaj pobede. Svaka čast za golmana u poslednjih 10 minut.
d

d2

pre oko 3 godine

Teren je bio u vrhunskom stanju. Stadion je očajan, al teren je vrhunski.
S

Stameni Milos

pre oko 3 godine

Ovaj Dinamo nije bolji od nas (Zvezde),tu smo negde!Razlika je sto oni imaju tu dozu Evropskog bezobrazluka koju mi nemamo.Djiro Blazevic je pre neki dan rekao da Zvezda nije izbacila Milan jer je falio stav "Sad cemo im j*** mat*** Milanu"...a Dinamo je upravo na taj stav prosao veceras. Steta....Milan je bio zreo za izbacivanje....ko zna dokle bi dogurali u LE!
O

Onyx

pre oko 3 godine

Daj ne lupaj, molim te
N

Nele OO7

pre oko 3 godine

Da nije Stanković pogresio u izboru igraca na Marakani, Milan bi bio izbacen...a verovatno bi izbacili i Dinamo ako bi nas spojio zreb
G

Gost999

pre oko 3 godine

I to sa sedam momaka Hrvata. Dva makedonca ako se oni kontaju kao stranci. I samooo dva prava stranca. Ljudi okrecu zaostatak od dva gola protiv ovakvog kluba!! Svaka cast zaista, pokazali su kako se radi i igra. Nek se ugledaju ovi odavde sto bacaju pare na svakakve strance i jos govore da tako mora. I nek se konacno rijesilo i pitanje ko je trenutno daleko iznad svih na Balkanu, da se vise ni to ne raspravlja.
e

ekvador

pre oko 3 godine

Svaka cast Dinamu, ali klub vredi 103 miliona evra, to je 5x vise od Partizana , i sramota je od novinara sto spominje neko srce i zalopojke , to jeste i dalje dosta nize od Totenhema ali 103 miliona je ozbiljna cifra .
C

Citam

pre oko 3 godine

Komentare i svi su navijali za dinamo i svi sve pozitivno i svi lakove sibaju.e takvi smo mi balkanci u srcu,samo sto smo dozvolili da nas vudale zavade.svaka cast za dinamo i ziveli svi dobri ljudi
G

Gost 22

pre oko 3 godine

Murinjo nije ovo vise za tebe ...
G

Gost222

pre oko 3 godine

Da su ko Mamić ovi naši luzeri koji vode crveno i crne pa da i kradu da im se oprosti...ovako kradu a i dalje su tu gde jesu a sa njima fudbal ima samo da nam stangira.
B

Bnm

pre oko 3 godine

Da su bolji od nasih vecitih eto nam jos jednog dokaza. Mozes da ne podnosis ali realnost moras da priznas. A ovi zvezdini kad je bio zreb zimus kazu dajte Dinamo da se igramo. Da su ih izvukli prosli bi gore nego Totenhem! Inace po igracima Totenhem duplo skuplji i bolji od Milana+plus im vatra bila pod nogama da se osvoji LE zbog LS.
N

Nele OO7

pre oko 3 godine

Ja i dalje tvrdim dajte nam dinamo da se IGRAMO! Mi smo ZVEZDA SAMPION EVROPE i SVETA
D

Djuraa

pre oko 3 godine

Kakva bruka za Murinja i Totenhem
b

bravo modri

pre oko 3 godine

kako igra dinamo ovo je poezija. zbilja milina ih je gledati. toliko moderno stoje na terenu, grade akcije iz pas igre, presing, utrcavanja ma top
B

Bari1991

pre oko 3 godine

Partizanov stariji brat pobedio totenhem.E grobari

Skaut FK Zlatar Nova Varoš

pre oko 3 godine

Нисам гледао утакмицу. Али, гледао сам прошлу и Тотенхем је за две класе био бољи, могао је пет голова да им да. Иако сам летос рекао да је Динамо јак као црна земља мислио сам да ће им Тотенхем дати један гол и лагано завршити посао. Тако да ми је овај резултат врло изненађујући.
M

Mr no

pre oko 3 godine

Vataj su zlatara i ostavi se fudbala.
G

Grobar90

pre oko 3 godine

Svaka cast Dinamo.. pozdrav od vase brace
9

951357

pre oko 3 godine

Svaka čast Dinamu! Alal vera. Igrali su svoju standardnu igru, tvrdo, disciplinovano, borbeno i pametno, na kontre i prekide i sa puno samopouzdanja. Kao i uvek, imali malu dozu sreće, ali i to je potrebno da bi se odigrala ovakva utakmica. Oršić fenomenalan, verovatno utakmica života, kakve golove je dao, fantazija. Sa druge strane, Totenhem, grupa građana. Znam da će sad svi da pljuju i razapinju Murinja, ali ako pogledate utakmicu, on je zapravo jedini u timu Totenhema kod koga se vidi da želi da pobedi i prođe dalje. Bilo koji trener da ih je vodio, možda bi prošli Dinamo, ali mnogo dalje ne bi otišli. Mlako, beživotno, reakcije smešne, Oršić se dva puta šeta kroz pola ekipe i daje gol. Kada je trebalo da pojure i daju gol za prolaz, oni se dodaju do beskonačnosti, niko nema m..a da uradi i proba nešto, svi prepuštaju drugome, kao da je lopta vrela. I ako se neko pitao zašto Totenhem ništa nije osvojio svih ovih godina, večeras je dobio odgovor. Oni su grupa igrača, nekih odličnih, nekih veoma dobrih, nekih loših, nekih katastrofalnih, ali nema nijednog koji je pobednik i koji je vođa. Jedini takav je možda Son, ali on večeras nije igrao, i svakako je bio veliki hendikep što on večeras nije igrao, ali to nikako ne sme da bude izgovor. Kejn u poslednjem minutu sam na petercu i umesto da je spakuje u gol on je spušta u šumu igrača. Da ne idemo dalje. Dosta ovde rada treba Murinju (ako ga pod pritiskom javnosti ne oteraju iako je čovek najmanje kriv) da bi od njih napravio takmičarsku ekipu, kao i dovođenje igrača sa karakterom koji bi ovu luzersku grupu građana sa manjkom samopouzdanja ganjali da igra maksimalno. Jer ovde nije problem ni znanje, ni taktika, ni tehnika, već želja i karakter.
R

RB

pre oko 3 godine

Svaka cast idemo daljeee Dinamo Zagreb Orsicu majstore pozdrav iz Srbije!!!
T

TokyoBari91

pre oko 3 godine

Dinamo izbaci Totenhem,Zvezda ravnopravna sa Milanom ali zato partizan rasturi Indjiju i Cajetinu!
P

Pobeda

pre oko 3 godine

Kako zvezda ravnopravna? Ja mislio pobedila, pošto sam tako pročitao u novinama?
H

HNK Bačka 1901

pre oko 3 godine

Bravo, pravi tekst novinara mozzarta. Fudbal se igra a ne priča... Čitam danas gluposti što je onaj igrač partizana Zdjelar izjavio, i to je to, neko igra a neko priča. Neko se dokazuje na terenu, a neko je samoproglašena institucija. Nema napretka dok čovek ne spozna svoje nedostatke, a ako misli da je savršen, tj gromada uvek će doći neka Šarloa kao otrežnjenje...
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

pre oko 3 godine

Potpuno zaslužena pobeda Dinama, Dinamo ima izvanredne igrače, tehnički na Evropskom nivou, taktički savršeno pismene, večeras su nadigrali Totenhem u svim elementima fudbalske igre. Čestitam Dinamu i na igri i na pobedi. I na kraju, tek da se zna : MURINJO JE IZGUBIO OD REZERVNOG TRENERA DINAMA.
m

markoam

pre oko 3 godine

A prosle godine ste pisali isto ovo o Olimpijakosu kad je izbacio Arsenal. Sto se tice utakmice ovo je iskljucivo Murinjov poraz, promenio se fudbal a Murinjo i sinoc Simeone izgleda to ne razumeju. Kad igras kukavicki ovako se to vraca. I da Liga Sampiona i Liga Evropse su dva razlicita takmicenja i tako ih treba posmatrati
G

Gost00

pre oko 3 godine

Svaka čast komšije,bilo je uživanje pratiti utakmicu i navijati za vas!Definitivno se igra tiket da osvajate LE.SREĆNO!
L

Liga sampinjona

pre oko 3 godine

Bravo Dinamo !Mozemo da se ljutimo i busamo koliko hocemo ali Dinamo za Zvezdu i Partizan Barselona licno .THE END
R

Republika Srpska 2

pre oko 3 godine

Za partizan je i Borac banjalučki Bajern lično.Zvezda je već malo ozbiljnija, a Dinamo prespreman!
P

Pobeda protiv Milana

pre oko 3 godine

+Republika Srpska, toliko je ozbiljna da protiv Partizana ne zna za sut na gol.
l

lalaland

pre oko 3 godine

Samarcina ovima sto planiraju Superligu.
C

Cccc

pre oko 3 godine

Prvo čestitam Dinamu momci su se borili i izborili i pokazali kako se bori za boje kluba. Nemogu se oteti utisku da je ovde Totenhem htio izgubiti. Odgledao sam na hiljade i hiljade utakmica ali ovakvu nezainteresovanost ekipe koja gubi da bar pokušaju da nešto učine nisam vidio ni u prijateljskim utakmicama a kamoli gde je prilično veliki ulog. Duel igra, svi igrači Totenhema gledaju da ih kojim slučajem ne zakači Dinamov malo po nozi. Čudno vrlo čudno. Ali opet kažem čestitka Dinamu.
g

gazi, lomi Zvezdo

pre oko 3 godine

BRAVOOOOOO BRE SVAKA ČAST KOMŠIJE,ISKRENE ČESTITKE NA GRAŽENJU PEVACA,SVE NAJBOLJE U NASTAVKU TAKMIČENJA,a ko mi da minus,ma koga jebe
D

Djosa

pre oko 3 godine

Bravo kratko I jasno

07.08.16

pre oko 3 godine

Sta je ono Murinjo pricao pre jedno 15ak dana,da su njegove metode najbolje na svetu???Hahaha.Jedino sta je kod njega najbolje na svetu je to da uspeva da na staru slavu dobija posao I paznju medija.Zao mi je Totenhema,od gotivne napadacke ekipe evo na sta su spali.Poketino bez pojacanja,redovno igrao LS,bio u Top 4 u Premijer Ligi, I igrao I Finale Lige Sampiona,a evo sada sa Murinjom niti igraju LS,pitanje je da li ce I biti u Top 4,a ni u Ligi Evrope ne mogu nista.Ovo je bruka I sramota sta Murinjo radi u Totenhemu.Bas me zanima ko ce mu sada biti kriv,jer on naravno nikad nije kriv.Njegovo je odavno proslo,ja I mnogi drugi to ovde pisemo,ali ovo je sada potvrda.On sada jedino moze biti “Specijalni”.Dinamo je ovom pobedom I ovim plasmanom,uz Zvezdinu odlicnu evro sezonu,uzetih cak 11 bodova u grupi I dvomecom bez poraza od Milana,potrvdio ono sto se znalo,da su Dinamo I Zvezda ubedljivo dva najjaca ex ju tima,sposobni da igraju Evropu,da zasluzeno dominiraju u svojim ligama,a da su svi drugi samoproklamovani velikani,tzv boranija timovi.
G

Gostylyl

pre oko 3 godine

Znao sam da ce neko od navijaca Zvezde sebe da prikaci uz uspeh Dinama. Dinamo je daleko iznad Zvezde, a Zvezda samo malo iznad Partizana... Dinamo ima duplo skuplji i ozbilniji tim od Zvezde i to ne vidi samo ko nece.
G

Gost999

pre oko 3 godine

Hahahah sta se ti kacis uz Dinamo.. Dinamo je ubjedljivo najjaci. Veca je razlika izmedju Dinama i Zvezde nego Zvezde i Partizana, tako da ti komentar nema nekog smisla.
G

Gggttt

pre oko 3 godine

Smiri se decko
j

jahore

pre oko 3 godine

ovo mora da je zadnji ozbiljan posao za smesnog murinja, covekov antifudbal odavno ne prolazi, inace orsic licno mesi kod treceg gola, sta im uradi covek

07.08.16

pre oko 3 godine

Samo par digresija autoru teksta.Pre svega,Zvezda je igrala sa Poketinovim Totenhemom,koji je u odnosu na ovaj Murinjov pravi svemirski brod!!!Nebo i zemlja!Niko Dinamu ne umanjuje uspeh,naprotiv,ali setimo se da su godinama oni sluzili za popravljanje gol razlike,i da su sluzilli za podsmeh.
A

Andjus

pre oko 3 godine

Sine da i ja tebe podsetim da tvoja zvezda isto tako nije igrala evropu 20 godina za redom sve dok nije vodja preuzeo drzavu i
E

Evo ih da dave

pre oko 3 godine

Ma opusto se vi ste, i kaci i uspesniji od njih, iako su njihovi uspesi na papiru veci. Ozbilnije odigrali u grupi, umalo usli i istoriju sa ni jednim primljenim golom, ne slevae ne izvedene kornere nego golove, vasa sesnaestina je veca od njihove osmine, vas tim daleko jaci i ako je Dinamov dva puta skuplji. Vi ste, ma sto bi rekao vas navijac oni nisu ni skute da vam nose.
G

Gost999

pre oko 3 godine

Pa i vi i Partizan ste sluzili u LS za podsmijeh. I dalje sluzite cim se udje u LS. U ligi evrope he vec bolje, ali ni tu ne mozete prici njihovom rezultatu. Ovako proci jedan vrhunski tim i uci medju 8, fantazijaa.. Jos izvuku npr Granadu, mogu komotno i u polufinale ici.
Ј

Јосиф

pre oko 3 godine

Ни сам незнаш зашто си ово написао. Динамо одржао час модерног фудбала Тотенхему који је нама дао 9 голова. Динамо је организацијски и у сваком смислу два нивоа изнад звезде. Какав Покетино, какав Мурињо, људи им очитали лекцију и технички и тактички. Овау утакмицу је поставио Зоран Мамиќ, овај је Крзнар само водио екипу, Мамиќ за нашег Милоја лично Гвардиола. Позз
V

Vucko PFC

pre oko 3 godine

Svaka cast. Kapa dole.
P

Poaro

pre oko 3 godine

Svaka cast komsije cestitam na zasluzenom prolasku! Stvarno veliki rezultat, sigurno najveci na ovim prostorima u ovom veku.
V

Varjaca

pre oko 3 godine

Gdeste sad svi vi koji ne verujete u Dinamo.
m

murinjo

pre oko 3 godine

svaka cast komsijama, nema sta. orsic imao svoje vece, ademi decko prepametan i savrseno cita igru, livakovic, ide sigurno u top 6 klubova... kao zvezda sa milanom, svako ko se trudi i bori, bice nagradjen.
G

Gost111

pre oko 3 godine

a kako ste vi tacno nagradjeni? Em igrao.kombinovani tim, em ste ispali:) Ljudi rasrafili najjaci tim Totenhema!
G

Gostens

pre oko 3 godine

mnogo bolji od Zvezde
z

zar je vazno to

pre oko 3 godine

ako je bolji od zvezdee automatski znaci da je bolji od partizana 18 puta a realno su bolji i od nase reprezentacije

Joco Inter

pre oko 3 godine

Au kakva utakmica dečka... Brutalno! E moj Murinjo...
A

Aco S

pre oko 3 godine

Bravo za Dinamo i Hrvatsku..Svaka im čast !
:

:DD

pre oko 3 godine

Svaka čast pozz iz Srbije
G

Gost1234

pre oko 3 godine

Svaka im čast, tako se ulaže u fudbal i na kraju dođu rezultati...A što se nas tiče ni praunuci neće dočekati da vide nekoga od naših klubova u četvrt-finalu evropskih takmničenja.
r

ronaldinhogaucho

pre oko 3 godine

drago mi je sto ovog coveka necemo gledati vise ni u jednom top klubu.da ima imalo obraza smece bi samo otislo.
G

GospodinMamic

pre oko 3 godine

Ako Terzic jos misli da je Zvezda bolja od Dinama nek se spusti na Zemlju. Pokazali su kako se osvaja Totenham i fudbal igra... a ne ko mi igramo kao Pic... pod vodsvom Milojevica...
J

Ja.

pre oko 3 godine

Bolja je zvezda pobedila liverpul tacka
i

ijasamzvezdaš

pre oko 3 godine

ma svaka čast
A

Aaaaaaaa

pre oko 3 godine

Koji giganti!
K

KingJames

pre oko 3 godine

Sta se lozite toliko, ovaj Totenhem nije ni senka onog koji je igrao protiv Zvezde, pa cak i da jeste toliko velicati Dinamo je uzasno .
G

Gost22

pre oko 3 godine

onaj totenhem je bio prvak evrope daj ne dipr
G

Gost_

pre oko 3 godine

e ovo je komentar nekoga ko se ne razumije u fudbal
R

Realnooo

pre oko 3 godine

Ne velica niko njih nego pogledaj cinjenice, dominantno prosli kroz grupu, rutinski prosli Krasnodar, ubili Totenhem, imaju ekipu daleko skuplju od Zvezdine. Pogledaj potraznju za njihovim igracima i sve ce ti biti jasno.
E

Era Pora

pre oko 3 godine

Šta reći?!Bravo.
i

idemoo

pre oko 3 godine

Ju kakav igrac Orsic! A Murinjo je jos jednom dokazao da je trener za male klubove koje igraju na iznenadjenje i na kvarenje fudbala.
n

na ra vnoooo

pre oko 3 godine

Sinoc Simeone, veceras sam najavio i Murinjo!!! Antifudbal je mrtav!!! Srecno svima koji slave. Protagonisti najgoreg fudbala u zadnjih 20 godina su sinoc i nocas doziveli zavrsni udarac!!! Hvala Dinamu i Celziju!!!
X

XD

pre oko 3 godine

Najodvratniji i najuobrazeniji trener u istoriji fudbala. Dosao kao na rekreaciju. Njihovo zalaganje do 82. minuta me podsetilo na utakmicu Njukasl partizan, tako su i prosli.
D

Dexaman

pre oko 3 godine

Svaka čast Dinamu, ali svega ovog ne bi bilo da menadžer Totenhema nije Murinjo, najdekadentniji i najlošiji menadžer u novijoj istoriji kluba
e

ej vase gluposti

pre oko 3 godine

Ako vec poredite totenhem iz prosle sezone sto ne spomenete liverpul...
s

slepi gost

pre oko 3 godine

murinjo hahhahahahahahahhahahaahhahaahahhaaha
G

Gostiona

pre oko 3 godine

Maminjo doktor!
S

Salieri

pre oko 3 godine

Kakva partija Orsica, au kakvi golovi, alal vera
M

Mance Dragan

pre oko 3 godine

Bravo Dinamo, gledo sam...jos sam u soku.Tesko da ima sta lepse od rezultata 3 - 0 protiv giganta, ali ima, igra je i lepsa od rezultata.
b

bzzz

pre oko 3 godine

Vasionu iznad ostalih na Balkanu. Svaka cast!
M

MamicGospodin

pre oko 3 godine

Ako Terzic jos misli da Zvezda je bolja d Dinama
V

Vida17

pre oko 3 godine

Skinuti kapu i gotovo. Totenhem kao da je protiv Bajerna igrao. Ljudi su ih oducili od fudbala.
I

Institucija fudbala

pre oko 3 godine

Hahahhahaha mali Murinjo kući breeee Bravo Dinamo
N

Nele922

pre oko 3 godine

Kao najveći delija čestitam Dinamu na prolazu.Prebili su nabeđene engleze i raspalu Murinjovu taktiku.Oršić je zver,ode on za 30 milki lagano.Napreduje fudbal na balkanu iz godine u godinu.
s

svakaa

pre oko 3 godine

im cast,vidi se englezi da su dosli parolom lako cemo...ono engleski nadmeni,gledaju sa visina itd,a obicne su sline....usli su u utakmicu kao da su vec prosli,kao da nisu ni igrali...sta li ce murinjo sad da kaze,izmisli....nadje opravdanje
a

auuu

pre oko 3 godine

kakvih 120 min modrih. uzivao sam bravo
l

leeds

pre oko 3 godine

Mozemo mi da se mrzimo, ne volimo, ali ovo veceras je bila fudbalska disertacija kako se igra fudbal protiv jaceg. Hrabrost se isplatila. Orsic, znali smo svi da je dobar fudbaler, ali posle ove dve golcine, nemam reci.

07.08.16

pre oko 3 godine

Sta je ono Murinjo pricao pre jedno 15ak dana,da su njegove metode najbolje na svetu???Hahaha.Jedino sta je kod njega najbolje na svetu je to da uspeva da na staru slavu dobija posao I paznju medija.Zao mi je Totenhema,od gotivne napadacke ekipe evo na sta su spali.Poketino bez pojacanja,redovno igrao LS,bio u Top 4 u Premijer Ligi, I igrao I Finale Lige Sampiona,a evo sada sa Murinjom niti igraju LS,pitanje je da li ce I biti u Top 4,a ni u Ligi Evrope ne mogu nista.Ovo je bruka I sramota sta Murinjo radi u Totenhemu.Bas me zanima ko ce mu sada biti kriv,jer on naravno nikad nije kriv.Njegovo je odavno proslo,ja I mnogi drugi to ovde pisemo,ali ovo je sada potvrda.On sada jedino moze biti “Specijalni”.Dinamo je ovom pobedom I ovim plasmanom,uz Zvezdinu odlicnu evro sezonu,uzetih cak 11 bodova u grupi I dvomecom bez poraza od Milana,potrvdio ono sto se znalo,da su Dinamo I Zvezda ubedljivo dva najjaca ex ju tima,sposobni da igraju Evropu,da zasluzeno dominiraju u svojim ligama,a da su svi drugi samoproklamovani velikani,tzv boranija timovi.Mislim da bi totenhemu u nekoj buducnosti,dobro legao Galjardo iz Rivera.

Aha

pre oko 3 godine

Bravo za Dinamo,kad su poveli 2-0 navijao sam za njih zbog ovog odvratnog Murinja i njegove taktike (a naravno pao sam i na tiketu).Nek dobije otkaz i vise nikog da ne trenira,a ovi iz Dinama nek dozvole da im pohapse Mamice koji su napravili masinu u hrvatskoj i za ligu i za pare,a u Evropi redovni.Sad cemo bar mi da odmorimo od nasih hrvata ovde u Srbiji sto vec godinama pricaju kako su najvise dogurali od svih klubova u bivsoj Jugi,ali znajte samo jedno,samo jedan tim na Balkanu i u Istocnoj Evropi koji je prvak Evrope i Sveta.
k

klošari

pre oko 3 godine

Sve redom
w

wow

pre oko 3 godine

1/4 finale. To niko na ovim prostorima nije uspeo od 1996.
K

Koprivnica_hr

pre oko 3 godine

Varteks Varaždin Kup Kupova 1999 Vs Mallorca, Hajduk 1994 Liga prvaka Vs Ajax
G

Gost D

pre oko 3 godine

Ubio ih Dinamo gumom iz gaća
G

Gost22

pre oko 3 godine

alal vera dinamo
G

Gost7

pre oko 3 godine

Auu svaka cast Dinamu svaka cast! Nisam gledao mec ali kad sam video na rezultatima sad kraj meca izneverovao sam. Svaka cast bas mi je drago. Pozdrav iz Srbije.
G

Gost7

pre oko 3 godine

Auu svaka cast Dinamu svaka cast! Nisam gledao mec ali kad sam video na rezultatima sad kraj meca izneverovao sam. Svaka cast bas mi je drago. Pozdrav iz Srbije.

Lemi

pre oko 3 godine

Murinjoooo slepce slepi
d

drago10

pre oko 3 godine

ono kada jedan veliki trener postane - užasan, tu je samo zbog love, nema tu više ono moua koji je radio sve da osvoji trofej... a dinamo, koliko god ga mrzio, trenutno daleko najbolji klub na balkanu, po struci, proizvodnji igrača, a sada i po rezultatima u prethodnih par sezona
P

Plavac

pre oko 3 godine

Momci svaka vam cast izginuli ste za svoj grb svaka vam cast
d

djalminha

pre oko 3 godine

bravo...svaka cast za Dinamo...kapa dole.
S

Sashki85

pre oko 3 godine

Ja ne mogu da verujem da sam navijao za dinamo da pobedi večeras. Kakva želja I dominacija u pojedinim trenucima kada je bilo najpotrebnije. Čestitke dinamu, primer kako klub treba da raste iz godine u godinu. A vi eto sad igrajte vašu super ligu šampiona, baš će biti "zanimljivo" puno emocija.
J

Jap

pre oko 3 godine

Respekt,odlicna ekipa sa malo stece u zrebu mogu daleko