Komentari na vest

Loznica - budući fudbalski centar zapadnog regiona: Sa najmodernijeg stadiona u Srbiji do Mozzart Bet Superlige

М

Мики

pre preko 1 godinu

Коме треба толики стадион по мени чисто прање новца и ништа више! Лепо је све то али нико не пита колико само пара треба за текуће одржавање таквог објекта на годишњем нивоу?!
L

LagaLagator

pre gotovo 2 godine

Svaki dan prolazim pored tog stadiona.Kao prvo nece biti gotov jos godinu dana.Drugo Loznici ne treba toliki stadion jel ce biti pun samo kad ga Vucic bude otvarao i kad bude Cecin koncert.Dalje,u nasem gradu mnogo bitnijih stvari treba od ovog prosecnog fudbala,vatrogasci jos imaju FAP 13,smece se vozi u kamionima koji ne znam kako tehnicki prodaju,skener smo dobili za zadnje izbore nebi bilo lose ni magnetnu,jedna ekipa hitne pomoći 24sata,Dom zdravlja nema saniteta,trecina grada nema kanalizaciju.U Loznici skoro da i nema loznicana u ekipi.Sad je bitno ipak da se izgradi da ne bude ruglo i Skadar na Bojani i dobro je sto je dosta ljudi uposleno i primaju plate od toga.
L

Loza

pre gotovo 2 godine

Brat moj, osvrnuću se samo na deo "u Loznici nema Lozničana u ekipi". Prošle sezone je skoro pola ekipe bilo rodom iz Loznice. I sada imaš Komarčevića, Nikoloća, Matića.. Drugo, poseta naravno neće biti uvek 8000, ali će itekako biti po 4000-5000. Takva poseta je umela biti i u Srpskoj ligi Zapad.
P

Parabolo

pre gotovo 2 godine

Kada bi Loznica vratila sve svoje igrače sa strane, to bi bila ekipa za sredinu Superlige.
G

Gost 18

pre preko 1 godinu

I stari stadion je bio lep mala Marakana,novo zdanje ce biti top Loznica to zasluzuje... Igrace Loznica super ligu sa odlicnim igracima i ljudima iz struke proverenim...Sve ce doci na svoje mesto jer Loznica to zasluzuje najepsi grad na svetu treba biti ponosan...
A

Astoria

pre gotovo 2 godine

Mora se krenuti sa privatizacijom fudbalskih klubova u nasem sportu, krajnje je vreme! S tim sto je jasno da ce se retko ko u to upustiti, jer ce izgubiti politicke poene. Pa i nas vodja je rekao da se ne zeli time baviti, pametnom dosta...Uostalom, sport u Srbiji i sluzi za odrzavanje socijalnog mira. Zasto bi politicari (koji se realno jedini i pitaju) sekli granu na kojoj sede...? Voleo bih da je drugacije, ali nema izgleda da ce se nesto promeniti na bolje. Sve te drzavne projekte u sportu (bez namere da ulazim u pricu o klubastvu) placaju gradjani Srbije, kroz poreze i razna poskupljenja, i to je ono najzalije.
n

neznam aki neznam

pre gotovo 2 godine

privatizacija ali samo kao nemacki model, pstalo bi bilo katastofa. Samo vidite oko vas privatnike i sve ce vam biti jasni.
Г

Г

pre gotovo 2 godine

Ено вам га у Ужицу зјапи празан са 18000 места...
H

Hepek

pre gotovo 2 godine

Jos takvih 5-6 stadiona po Srbiji i podice nam se kvalitet lige
L

Laufer

pre gotovo 2 godine

Ja razumem da treba pomoci nerazvijenim opstinama sa pvim novim modernim stadionima koji ce imati pratece sadrzaje trzne centre stambene objekte u blizini.. al smatram da je morao Nis i Kragujevac da imaju prednost u pdnosu na Zajecar i Leskovac prvo velicina gradova drugo istorija klubova.. treca stvar Radnicki Nis ce sledece sezone kap domacin evropske meceve igrati na neutralnom stadionu jel nam uslove( igrace siguran sam u Leskovcu na novom stadionu ) dok Dubocica guli trecu ligu
T

Trpke

pre gotovo 2 godine

Kakvo vestacko pumpanje,dzaba I’m I stadion I sve,kad to nije fudbalska sredina prirodno
L

Loza

pre gotovo 2 godine

Tako je, mesto gde su nastali ili počeli svoje prve korake Nemanja Maksimović, Vladimir Stojković, Luka Jović, Savo Milošević, pa Mateja Kežman na pozajmici.. nije fudbalska sredina. Bravo kralju, vidi se kako si fudbalski obrazovan
G

Goran3456

pre gotovo 2 godine

Rio Tinto Arena
A

Aлександар1

pre gotovo 2 godine

Боље било да је се реновирао стадион Мачве. Трошкови би били 10 пута мањи, а капацитет би могао бити око 10 000. Требало би се кренути од већих стадиона, нпр. Карађорђа, па онда Чаир, Звездин и Партизанов стадион. Не треба нам нљционални стадион.
B

Bar Kohba

pre gotovo 2 godine

Po meni je Loznica najperspektivniji grad tog dela Srbije i uz granicni pojas sa Bosnom. Ako udju u prvu ligu privuci ce s one strane Drine Bijeljinu i Zvornik, a i jadarski kraj ima dosta ljudi. Loznica je devedesetih bila u prvoj ligi, secam se kad je igrala 2:2 sa Zvezdom, pa je Dragan Micic presao u Zvezdu iz Loznice. Nije to losa opcija, Loznica nije daleko od Bgda i NS. Simpatican je grad.
G

Gost gost gostic

pre gotovo 2 godine

Loznica igra vec sada 1. ligu. pitanje je da li ce je ugurati u SL, bas kao Pazar onomad.
_

_000932.3705edf250a4483ba2f86b5c06b6839b.1904

pre gotovo 2 godine

gost gosric- Sto mislis da ne moze posteno da udje?
A

Ako niste znali

pre gotovo 2 godine

Loznica je tazbina. To joj najjaci adut!
D

DjulaMeshter

pre gotovo 2 godine

Stadion koji bi kostao svuda po svetu 35mil, u Srbiji kosta 55miliona
m

mucha88

pre gotovo 2 godine

Vi ste strucnjak za gradjevinu?
T

Tomket

pre gotovo 2 godine

Šta treba Loznici stadion?Bez fudbalske tradicije bez ozbiljnog ulaganja a ako i nekad uđu u tzv super ligu igrače samo jedno a možda dva leta
G

Gost gost gostic

pre gotovo 2 godine

Loznica bez fudbalske tradicije? Covece, ti nisi pri sebi...
T

Tradicija

pre gotovo 2 godine

Vladimir Stojković, Nemanja Maksimović, Dragan Mićić, Milan Ilić, Duško Obadović, Ranko Despotović, Mladen Milinković, Mario Božić, Dejan Belić, Nemanja Stevanović, Ivica Jovanović, Aleksandar Janjić, Bojan Matić i mnogi drugi. Treba li još?
G

Gost87

pre gotovo 2 godine

tradicija, Namenja Stevanovic je iz Makog Zvornika
_

_000932.3705edf250a4483ba2f86b5c06b6839b.1904

pre gotovo 2 godine

Tomket, steta sto nema opcija da obrises komentar...
J

Jaka tradicija

pre gotovo 2 godine

I svi oni da se saberu, izuzev Stojkovica, nemaju 10 meceva u reprezentaciji. A ako govorimo o klubu, Loznica je jednom igrala 1b ligu, ko se seca tog sistema...
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

@Jaka tradicija Ako je to kriterijum onda 70% Superlige ne treba da igra taj rang takmičenja. Samo ću spomenuti još jedno ime, koje doduše nije igralo u Loznici, ali je iz Lešnice što je okolina Loznice. Čuveni i na žalost pokojni golman Radničkog iz Niša Dragan Pantelić. Da dodam još i čoveka iz Malog Zvornika što je opet okolina Loznice, Milinka Pantića. Čak je i Zlatko Junuzović rođen u Loznici. Prema tome, ima dosta talenata u ovom kraju.
Z

Ze Roberto

pre gotovo 2 godine

Pre svega treba renovirati stadione od klubova u super ligi.Ja opet kazem taj Cair treci najveci stadion u zemlji izgleda ko supa,stali radovi ovi pokrali lovu,sve se raspada,sad cujem da ce Karadjordje izgubiti licencu za Evropu I njega sto ne srede,opet kazem ukucajte I vidite Kako je AEK za 35 milona novi stadion ma bombona.
D

Dejan83-slo

pre gotovo 2 godine

Ne moze stadion u Srbiji da se napravi za 35 miliona jer treba tu racunati na 87 osoba koji mora da se ugrade finansijski u taj projekat sa strane 🤷‍♂️😁
S

Sir Bobby Moore

pre gotovo 2 godine

А кад ће локална самоуправа да реновира стадион Хајдука из Куле,обећали су нам пре три године а и даље ништа.
G

Gost123

pre gotovo 2 godine

Neka ga renovira Dzomba cuveni...
G

Golubaric

pre gotovo 2 godine

Dzomba u penziju i neka pusti narod. Samo ih muci sa njegovim ponasanjem.
n

nebo

pre gotovo 2 godine

Jos rio tinto kad dodje ima da igraju fudba samo tako, pa tu za 10 godina nece birti zive duse
G

Gost00000

pre gotovo 2 godine

90% kometariz Sabca xaxaxa e civijasi
G

Gost90

pre gotovo 2 godine

Sabcani uvek nezadovoljni pa nesto im neodgovara a realnost je da je Loznica puno ispred Sabce po svim aspektima,sad ce vam Sabacki vasar po tome ste jedino i,, poznati""
g

gost24111

pre gotovo 2 godine

Prvo, zaista je sramota da si iz Vukovog kraja, a da budeš toliko nepismen. Što se ovog drugog tiče, Loznica je tek malo veća varošica i jedino što ima u odnosu na Šabac, a i na druge gradove je “prva dama”, pa moraju da se guraju pare da se snajka ne bi stidela odakle je potekla. Inače, ovi gradovi u kojima se grade stadioni imaju dugu tradiciju, ali stranačku. Fudbalska im je veoma siromašna.
U

Užice

pre gotovo 2 godine

Metaloplastika ima titule Evropskog šampiona,Loznica....?
v

verteks

pre gotovo 2 godine

@gost24111 sve si u pravu sto se politike tice (+ smo imali i Dinkica ranije). Sto se fudbala tice, tu Macva nema nista vecu tradiciju od Loznice (nekoliko superligaskih sezona i to je to), pa ne pravi razliku koji od ova dva kluba bi trebao da dobije bolji stadion. Svakako, Kragujevac, Subotica, Krusevac i jos neki drugi bi trebalo da imaju prednost u odnosu na ove u izgradnji...
g

gost24111

pre gotovo 2 godine

@verteks ne mislim ni da Mačva zaslužuje novi stadion. Neka srede postojeći, jer po tradiciji je klub za drugu ligu kao i Loznica. Poenta je da se grade stadioni po nečijem stranačkom ćefu, umesto da se gleda veličina gradova i fudbalska tradicija, jer sutra treba neko tu da igra i neko da gleda.
A

Au

pre gotovo 2 godine

Macva nema vecu fudbalsku tradiciju od Loznice??!!! Sta sve ljudi ne pisu! Aman, Sabac je imao fudbalski klub jos pre Drugog svetskog rata! Raspitaj se zasto su Sabac zvali "Provincijski Urugvaj". Pogledaj koliko je reprezentativaca iz Montevidea iz Sapca! I da znas, nisam civijas, vec carapan, ali fudbal volim i znam po nesto o njemu...
L

Loza

pre gotovo 2 godine

@Au Loznica je osnovana iste godine kad i Mačva, čak i koji mesec pre. Pa se malo obrazuj o nastanku klubova 1919...
T

Televizor

pre gotovo 2 godine

Iz Loznice i psi beze, kakav crni stadion. Gradu fali osnovna infrastruktura, ali ovako se lakse ugrade.
Z

Zeleznik

pre gotovo 2 godine

Slobodno se možete već sada kladiti na to da Loznica ulazi u Superligi dogodine. Kako je ne tako davno, a propo FSS-ovog predloga za smanjenje lige A. V rekao "Pa zašto mi gradimo stadione onda." Tako da svagde gde se gradi stadion taj klub ulazi i Superligu, zapamtite ove reči.
L

Loza

pre gotovo 2 godine

I onda Timok iz Zaječara i Dubočica iz Leskovca, kojima se grade stadioni, ispadnu iz druge u treću ligu. Zanimljivo.
C

Cipiripi LE2

pre gotovo 2 godine

Kad god se nesto gradi ja cu da pohvalim, svaka cast da se digne taj deo Srbije, svaka cast na novom stadionu kad god bio gotov, kada ce Radnicki iz Nisa koji predstavlja nasu drzavu u Evropi da dobije novi stadion ili bar renoviranje postojeceg? Koliko para ide u FSS a jedan stadion ne moze da se isfinansira bar za ekipu koja nas predstavlja i koja ce i sledece sezone da nas predstavlja u Evropi? Je l treba da propustimo i ovu sansu da podignemo srpski fudbal na visi nivo? Je l trazimo svemirske brodove od 500 miliona ili stadion koji ispunjava uslove odigravanja evropskih utakmica?
B

BokiUSA

pre gotovo 2 godine

Pre 5 6 god je renoviran i to godinu dve se radilo. I kada su zavrsili ostao je u gotem stanju nego pre ..... mi smo poznati da krademo peremo pare itd.... sve je to u pozadini cak i ovaj novi stadion u Loznici.
W

Widzew

pre gotovo 2 godine

Znajuci tempo kojim se kod nas radi, nema sanse da bude gotovo do februara! Treba opremiti sve prostorije, struja, Voda, postaviti grejace, travu, stolice, unutrasnji radovi, krov! A tu ni tribine nisu zavrsene do kraja! Pre ce biti februara 2024, ako I tada!
F

Fiat

pre gotovo 2 godine

"Imamo potpisan ugovor sa Partizanom u koji su mnogi naši mladi igrači odlazili tokom prethodnog perioda. Crno-beli imaju prednost na osnovu postignute saradnje, a zanimljiv podatak je da danas u Loznici igra sedam nekadašnjih igrača Partizana. Imamo odličan odnos sa klubom iz Humske, a u poslednje vreme smo počeli da konkretnije sarađujemo i sa Crvenom zvezdom#. Ovi se javno hvale da su filijala nekome, i da nemaju problema za sklanjalicu kad igraju sa njima, jer im već pola ekipe njihovi igrači.
M

Mop

pre gotovo 2 godine

Da igraju sklanjalicu sa Partizanom. Kad? Ovi su 2 ranga niže dečko
F

Fiat

pre gotovo 2 godine

Priprema se teren za budućnost, mora se misliti na sve, a ne samo za sutra.
M

MopovTatko

pre gotovo 2 godine

Mope znam da ne pratis domaci fudbal vec samo botujes ali Loznica je druga liga.
L

Loznica

pre gotovo 2 godine

Stadion je sad extra,a kad se sredi biće najlepši stadion,Loznica zaslužuje da igra super ligu svako ko je bio u Loznici zna šta pričam!
T

Televizor

pre gotovo 2 godine

Po cemu Loznica zasluzuje Super Ligu?
G

GostSLS

pre gotovo 2 godine

Prvo štalicu a onda kravicu... I kaže gradi se novi stadion i zato zasluzuje da igra SuperliguSrbije? Znači ovi u SLS koji nemaju novi stadion ne zaslužuju da je igraju?
F

FcRS1991

pre gotovo 2 godine

Odlican stadion, bolji je u Leskovcu a najbolji u Zajecaru! (Od ovih 3 koji se trenutno grade) svaka cast, pravi potez da se decentralizuje fudbal… Objavite stadione iz Leskovca i Zajecara i intervjue sa njihovim rukovodsvima… Timok je prosle god bio u PLS, Dubocica u trecoj ligi… Bilo bi cuti i njihove planove za ovu sezonu…

Bojan Urosevic

pre gotovo 2 godine

Prti Pa Sabac I'ma renoviran dobar stadion

rty

pre gotovo 2 godine

Stadion nema jednu celu tribinu a nema ni WC. Toliko.
K

Kriterijumi?!

pre gotovo 2 godine

Ne prave se stadioni superligašima već trećeligašima koji i nisu realno fudbalski centri.Baš me interesuje po kom kriterijumu su izabrana ova tri grada,Loznica,Leskovac i Zaječar?!
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

Pogledaj koliko igrača je igralo ili igra u Superligi ili inostranstvu pa onda vidi da li je Loznica s pravom izabrana ili ne. Dalje, Loznica je pogranični grad, u blizini Zvornika i Bijeljine, takođe značajnih fudbalskih centara. Fudbaleri sa istoka Republike Srpske bi mogli da gravitiraju ka Loznici. Dakle, mnogo je razloga zašto baš Loznica.
P

Prti

pre gotovo 2 godine

@ Meraja zasto Loznica pre Sapca na primer?
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

@Prti Ako si pažljivo pročitao moj komentar onda si mogao da nađeš odgovor. Dakle, izgradnja stadiona u Loznici ima za cilj privlačenje talenata ne samo iz Loznice i okoline već i sa istoka Republike Srpske. E sada, zašto ne Šabac, ja bih isto tako mogao da postavim pitanje zašto je Viskoza svojevremeno finansirala RK Metaloplastika kada je rukometni klub u Loznici postojao i davao talentovane rukometaše.
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 2 godine

@ prti ...a zasto Sabcu ? pa njihov je odlican stadion za standarde Srbije . Jedino sa se uradi ova strana gde su klupe
D

Dragan VG

pre gotovo 2 godine

@Meraja Zato sto je RK Metaloplastika ubedljivo najveci srpski, najveci jugoslovenski rukometni klub i jedan od najpoznatijih evropskih klubova. Da smo normalna zemlja u taj klub treba ulagati jer je brend, a ne u Zvezdu i Partizan cija je rukometna istorija zalosna. Iako su ta ulaganja nikakva u odnosu na to koliko dobijaju u drugim sportovima..
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

@DraganVG Slažem se, Metaloplastika je brend srpskog rukometa i da je pravde i pameti sada bi bila na nivou Barselone i Vesprema. Međutim, poenta mog komentara je da je Loznica neprekidno davala, a ništa joj se nije vraćalo.
m

misicacikagic

pre gotovo 2 godine

nisu tri grada izabrana vec deset, ali se u ta tri prvo gradi. izguglaj malo o tome, npr znam da i kraljevo treba da dobije jedan

rty

pre gotovo 2 godine

@ Meraja meni tu pricu ne moze da proda niko da ce sad zbog stadiona najveci talenti ici u Loznicu... Izgradnja stadiona po Srbiji - pranje para. Zasto Loznica ? Zato sto u Loznici partija ima 100% sapu na sve dok se u Sapcu koplja lome... To ti je jedina prava istina sve ostalo je suplja prica i sanjarenje...
D

Dimnjičar

pre gotovo 2 godine

@rty Pa uspon Šapca je takođe vezan za politiku. Šta misliš ko je vladao Šapcem 90-tih godina prošlog veka ili pre toga? Nije opozicija nego vladajuća partija u kontinuitetu. Ponovo kažem, Šabac je dugo vremena bio neprikosnoven i druga mesta poput Loznice, Krupnja ili Bogatića su trpela posledice toga. Sudbina Loznice se dugo krojila u Šapcu. Nisu krivi obični ljudi zbog toga nego političke eleite.

rty

pre gotovo 2 godine

@ Dimnjičar Uspon Sapca 90tih godina ? Kakav uspon 90tih sta pricas ti? Mislis na 90te jesi siguran da si bio rodjen tada? Sabac izgubio sve fabrike tada ti napises uspon i gusio Loznicu? Je l realno da sam procitao ovakvu glupost...
D

Dimnjičar

pre gotovo 2 godine

@rty Hoćeš da kažeš da je Loznica cvetala 90-tih godina? Pa čoveče tada je uništena Viskoza gde je radilo 9.000 ljudi iz Loznice i okoline. U poređenju sa tim, Šabac je još i dobro prošao jer su ostale bar neke celine Zorke u funkciji. Jako dobro znam šta se dešavalo 90-tih, a i šta je bilo pre 90-tih kada smo jedva dobili pravo da ne vozimo sa registarskim oznakama ŠA već LO. Činjenica je da je Šabac dugo vremena držao Loznicu pod svojim skutima i izvlačio materijalnu korist od toga. Prema tome, jako dobro znam šta pričam, nemoj da misliš da samo ti imaš pravo na istinu. Rođen sam ja davno pre 90-tih. Uostalom, neka se oglase drugi Lozničani ovde na sajtu i neka me demantuju, ako nisam u pravu.
T

Terminator 2

pre gotovo 2 godine

Bice lep fudbalski objekat! Samo neka se gradi! Da i mi prinovimo konacno fudbalsku infrastrukturu! Puna podrška za to!
G

Gost 77

pre gotovo 2 godine

bravo. pravi potez. prava lokacija za stadion. tu ce moci da se razvijaju talenti i da se afirmisu igraci koji su iz te regije. npr. od stadiona loznice u krugu samo 50 km su rodjeni fudbaleri kao sto su....savo milosevic, luka jovic, joveljic, mali jovic iz partizana,dragan micic.......i mnogo njih. mnogo njih je propalo jer nisu uspeli doci do bg velikana. sad ce jim biti otvorena vrata. srecno loznica.
L

Loznicanin

pre gotovo 2 godine

Treba i imati sposobne ljude na celu kluba, a ne ove ljude koje vode privatno salon keramike, ko ce da dovede bolje igrace i napravi sportski plan na par godina, to su sve likovi uvezani politikom, treba neko iz sveta fudbala. Eno npr onaj decko iz Crvene zvezde Mitrovic valjda glavni skaut, on je jedan od retkih iz Loznice koji je u fudbalu godinama na jednom visem nivou i koji bi mozda mogao da bude SD Loznice. Takodje neki bivsi fudbaleri poput Despotovica i Bozica. Iskreno trenutni igracki kadar Loznice ce da se bori za opstanak u PLS, nema niti plana niti ideje, dovode se igraci zbrda zdola, mora se pronaci jos sposobnih i ljudi sa znanjem da vode Loznicu.
M

Mecava

pre gotovo 2 godine

Moje mišljenje je da nije bilo potrebno da se gradi ovakav stadion. Trebali su te pare da ulože u osvježavanje postojećih stadiona koji nemaju dovoljno sredstava. Pogledajte te oranice u superligi, igraci ne mogu da spoje 3 pasa a da lopta neodskoci od busen trave. Kao mnogo bitniju stvar navodim našu poljoprivredu koja bi taj novac vratila u rekordnom roku i još udvostručila sa prinosom. Ali šta ja znam, tu je ekipa sendvicara koji sve znaju za 2000 dinara i sendvič.
V

Vojvodjan

pre gotovo 2 godine

To nama treba stadioni....leba i igara....
L

Lik iz klake

pre gotovo 2 godine

Pa valjda prvo treba klubovi koji igraju superligu da dobiju stadion, ali dobro ajde neka se gradi...da se pocne
V

Visente Del Boske

pre gotovo 2 godine

Valjda treba da se grade stadioni stabilnim superligasima koji su u u ligi preko 5 godina,a ne drugoligasima koji lagano mogu ispasti u trecu ligu,i da nove stadione dobijaju gradovi od 15-20 hiljada stanovnika,a ovi gradovi od preko 100 hiljada stanovnika da imaju rusevine, mislim stvarno nema smisla,po meni prioritet treba da budu subotica,kragujevac i pazar.

Bojan Urosevic

pre gotovo 2 godine

Kragujevcu ce dibiti Nov stadion sa oko 25 hiljade kapacitet gradnja ce kostati izmedju 50 I 100 miliona a Subotica ce se renovirati naredne godine.
M

Munja91

pre gotovo 2 godine

Neverovatno kakav smo mi narod , na stranu sto na sve gledamo nekako negativno , al licemerni smo strasno . Kada se gradio stadion TSC u Backoj Topoli smatalo nam je to sto ga gradje Madjari , sto eto drzava nije u stanju to da uradi umesto njih, a sad kada isto to radi drzava , pravi stadion timu koji je kao i TSC iz malog mesta i godinama bio u nizem rangu , sada nam to smeta. Taj TSC da nije guran , da nije dobio stadion ne bi nikad ni pricali o tome kako je taj klub mozda jedan od onih koji mozda moze da nas predstavlja u Evropi i jedan od organizovanijih klubova u zemlji. Jedva cekamo da opljunemo kako nam je liga smesna , kako su tereni i infrastruktura na amaterskom nivou , ali i kad se nesto pokrene na bolje daj i to da opljunemo jer tako smo navikli .
S

Svekar

pre gotovo 2 godine

Nema niko nista protiv da se prave stadioni, ali problem je zasto drzava daje novac za to. Klubovi ako imaju novca ili ako privatnici zele da uloze novac to pozdravljam. Ovako iskljucivo iz politickih razloga prave se stadioni po odredjenim podobnim gradovima.
k

koolerski

pre gotovo 2 godine

munjo nebeska,stadion u Loznici kao i u zaječaru i leskovcu ne radi drzava vec Uefa ili Fifa bem li ga ko god.poozz
S

Svekar

pre gotovo 2 godine

@ koolerski Kakva laz. Cuj ovog Uefa i Fifa grade stadion u Loznici!!! Hahaha Gradi vam drzava. Imas izjave predsednika Srbije da ce drzava u svaki od stadiona u Loznici, Leskovcu i Zajecaru uloziti 20 miliona evra. Za klub koji nije mogao ni u drugu ligu da se plasira posteno!
N

Napred Srpski fudbal

pre gotovo 2 godine

I treba da gradi drzava, nece nam albanci mozda graditi? Pam eomsvet ima stadione …e ljudi moji
T

Televizor

pre gotovo 2 godine

U TSC je ulozen privatan novac, ovde drzava deli od poreskih obveznika, a poslove dobijaju zna se koje firme i kome bliske...
G

Gost123

pre gotovo 2 godine

Gledao sam Zvezdu na stadionu TSC-a prosle sezone, i to je trenutno sigurno najbolji stadion kod nas. Kakav ce ovaj biti videcemo, ali svakako je dobro da se gradi. Najkretenskiji i najbeskorisniji stadion, ne kod nas vec na planeti, je stadion Vozdovca, koji ne sme nikad da se napuni!?!???!!??!!! Cemu to sluzi niko ziv ne zna.....
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Čemu služi? Opralo se rođaci. Eto čemu služi.
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 2 godine

cemu sluzi ? vrhunski biznis ...covek ponudio FK Vozdovcu da i dalje imaju teren na istom mestu a zauzvrat sagradio " ispod " trzni centar i ubija lovu . Sa jednim udarcem dve muve ,svaka njemu cast . Za takvu lokaciju i zemljiste morao bi da istrese par miliona . Genije . Vozdovcu i ne treba tolka tribina jel ga nikad nece ni popuniti .Njih gledaju cale keva i riba ,ko je ima
Z

Zaim

pre gotovo 2 godine

Sta je sa Zrenjaninom?Ling long drma gradom a pare u Beograd.To samo kod nas moze.
E

Esex

pre gotovo 2 godine

Imamo stadion koji treba da se renovira sto nije problem...problem je sto nemamo klub..
G

Gost009

pre gotovo 2 godine

Jedino ako ce rukometni klub iz Zrenjanina da igra na stadionu
F

Fukui

pre gotovo 2 godine

Neka izgrade pored stadiona i bolnicu za hemoterapiju. Ko kupi kartu ima terapiju za dż. U potpisu Rio T.
m

milos ns

pre gotovo 2 godine

bolje ove pare da su dali na renoviranje stadiona superligaša,Loznica nikad ništa neće napraviti,a imaće stadion bolji od pola superlige
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

Loznica je bila na pragu Prve lige Srbije i Crne Gore, ali je Budućnost iz Podgorice kroz baraž morala da ostane u ligi. Loznica je davala i daje dosta igrača ostalim klubovima u Superligi, a razlog zašto nikada kako kažeš ništa nije uradila je upravo taj odliv talenata. Sa izgradnjom infrastrukture možda će doći i rezultati.
Б

Борис

pre gotovo 2 godine

Невјероватно каквих коментара има. Опустите се и нека вам буде драго што људи добијају стадион. Маните се политике и осталих небитних ствари.
N

Napred Loznica

pre gotovo 2 godine

PUNA PODRSKA ZA LOZNICU,SAMO NAPRED,CESTITAM NA NOVOM STADIONU!👍
R

Real

pre gotovo 2 godine

Znači treba cela Loznica da dođe da bi se stadion napunio???
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

Ne brini, doći će iz Zvornika, Bijeljine, Ljubovije itd. Nikada Loznica nije imala problem sa publikom.
_

_000932.3705edf250a4483ba2f86b5c06b6839b.1904

pre gotovo 2 godine

je l znas ti. uopste, koliko Loznica ima stanovnika?
S

Sladajac

pre gotovo 2 godine

Sramota!,umesto da se pravi stadion u Šapcu klubu koji je igrao prvu ligu u YU.oni prave u ovom SNS selu...
G

Gost123

pre gotovo 2 godine

Treba i u Sapcu da se napravi, bice valjda i to nekad...
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

Večito je Loznica bila u zapećku zbog Šapca, u svim sferama.
I

IDJ kids

pre gotovo 2 godine

Postace i Sabac moderan grad valjda. Ubi te ljubomora. Smeta ti sto Loznica postaje mali Pariz. Okolina Loznice,geografski polozaj,turizam je nesto sto nas kraj cini predivnim! Treba da se razvija sport u celoj Srbiji! Podrzavam i Zajecar i Leskovac! A jedina vrlina Sapca i okoline je sto se brzo stigne do Beograda. Turizam nula. Kod nas kad dodjes u goste,bar imas sta da vidis!
R

Rio tinto

pre gotovo 2 godine

zlo zla
M

Mare Patka

pre gotovo 2 godine

Rio tinto je zlo
D

Damir Cakar

pre gotovo 2 godine

Prvo da se regularno plasiraju u PLS, posle mogu da razmisljaju o super ligi. Uvek cu navijati protiv ovakvih klubova koji se guraju u vise rangove.
C

Coconut

pre gotovo 2 godine

Kao što je Budućnost iz Podgorice regularno dobila dvomeč u baražu za Prvu ligu Srbije i Crne Gore. Ili kao što su nas regularno dobijali klubovi poput Obilića, Železnika i Bežanije u vreme kada su glavnu reč vodile beogradske sudije. Tada je sve bilo regularno, zar ne? Nego je bila logika ko je.e ove seljake iz Loznice.
G

Gost23

pre gotovo 2 godine

Nidje veze... Tim koji nikad nije igrao Superligu, kome se stadion pravi po nekoj direktivi, a silni superligasi čekaju na rekonstrukcije ili izgradnju svojih novih stadiona. Nidje veze, nidje rezona, plana, neke analize konstruktivne. Šta tek reći za Zaječar i Leskovac, jer i tamo prave stadione, a timovi treća liga! Čista politika!
B

Brojgel

pre gotovo 2 godine

Nemaš ti pojma druže, Loznica je 90-ih bila prvoligaš.
r

ruiz1506

pre gotovo 2 godine

I ja sam devedesetih bio tinejdžer... ...a Zvezda prvak sveta Kakve to veze ima sa današnjicom?
V

Velur

pre gotovo 2 godine

Tuzno,pored Šapca,Mačve osnovane 1919 ,skoro 30 godina pre Titovih blizanac.Loznica,obična selendra centar nečega?
P

Pik gost

pre gotovo 2 godine

Buduca glodarska filijala!

магикоо!

pre gotovo 2 godine

Треба Моцарт да инсистира на промени травнатих подлога у Нишу, КГ, Суботици, Лучанима итд. Па након тога треба преуредити трибине, бар ставити нове пластичне столице на свим трибинама.
K

Krovvv

pre gotovo 2 godine

Nista bez krova i bez atletiske staze. Krov stiti, ovako menjad stolice svako godine
O

OkRaM

pre gotovo 2 godine

Hahahaha koja rapsodija u Kragujevcu najavljen stadion jos 2016 od tada se gradi.. Crnjak. Znaci bice 2035 a mozda ni tad. Daj ne brukajte se makar da pisete više o tome, kragujevcani digli ruke odavno od toga.
Б

БЛ

pre gotovo 2 godine

Бања Лука је фудбалски центар западне Србије!
Z

Zajecar

pre gotovo 2 godine

Sa Lalatovicem na celu? Tesko...
R

Republic Sanjak

pre gotovo 2 godine

Opet cemo uci u BL,Ali ovog puta vas amerikanci Nece spasiti!
M

Milojko Arsenic

pre gotovo 2 godine

Jedini uslov je bio da kada uđu u superligu da se sklone mezimici a pošto je stadion uveliko u sezoni radova jasno je da nisu dugo oklevali sa odlukom i oberučke su je prihvatili.

rty

pre gotovo 2 godine

Ko je naredio Bjeka ? Inace ako ne naredi Bjeka da ih puste tesko Zvezda moze protiv Loznice tog giganta Evropskog fudbala.
R

RARITET

pre gotovo 2 godine

Ove godine se i Prva liga džabe igra,ulazi Loznica gore.
C

Cjepka123

pre gotovo 2 godine

Nije mi jasno zašto prvo ne renoviraju postojeće stadione, pa tek onda grade nove!?Kakva država, takav i sistem ....
С

Саббатх

pre gotovo 2 godine

"Ljudi iz grada su to prepoznaili i imamo veliku podršku gradske uprave na čelu sa gradonačelnikom " - типична СНС прича. Класик. Досадни сте, се понављате, дајте нешто ново.
Z

Zivorad

pre gotovo 2 godine

Nadam se da ce rio tinto dati dosta para kao sponzor pa ce se igrati superliga. Lepo je da rudari posle naporne nedelje mogu da pogledaju kvalitetnu utakmicu u svom gradu

NemanjaKZ

pre gotovo 2 godine

Ispala ti salama iz sendvica
G

Gost ....

pre gotovo 2 godine

Najmodernij? Pa mislim da ceo kompleks TSC-a je teško dostizan, za sada.....
w

wp

pre gotovo 2 godine

a bazen?
w

wp

pre gotovo 2 godine

a bazen?

Aleksandar Bacanovic

pre gotovo 2 godine

Da nije Loznickog zeta vi ne bi bili ni srpska liga. Smesno je da kasaba Loznica bude centar a ne Sabac koji je duplo veci, ali u Srbiji je sve politika.
S

Skeptik

pre gotovo 2 godine

Kao prvo, Sabac nije duplo veci grad od Loznice, drugo, Loznica je moderan grad koji se ubrzano razvija o siri, a kao trece uvek ste vi Sapcani imali komplekse od Loznice... Skoro sam poslom dolazio u Sabac, sve je isto kao i pre 10 godina... Nikakvih promena, a nedostataka more... Zato "use i u svoje kljuse"...
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Jeste moderan i širi se kao favela u Brazilu što se širi i što je moderna. Srpske varoši i gradići su na korak od Bangladeša našta liče sa silnim zgradurinama dignutim bez ikakvog smisla i esteckog izgleda.
M

Meraja

pre gotovo 2 godine

Dok ste šakom i kapom kupili pare iz Lozničke Viskoze nije bilo problema što je Loznica "kasaba". A Šabac je srpski Pariz, ako se ne varam? Šta ćemo da vašim "zetovima" koji su decenijama sve vukli za Šabac, a Loznica ostala u zapećku.
S

Stop prevarantima

pre gotovo 2 godine

Drzava ih gura nenormalno. Znamo svi i zbog koga. Dok se ostali klubovi bore da prezive, njima vladajuca garnitura pravi stadion. Oni se nisu regularno ni plasirali u prvu ligu, nego im je drzava to omogucila 2019. kada su sa sedmog mesta u srpskoj ligi zapad usli u visi rang.
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 2 godine

drzava gura zvezdu ,partizan, graficar, imt, zeljeznicar pancevo, mladost gat , radnicki kg, novi pazar, proleter ns, brodarac ...kad pogledas svaki dan citamo nekog gura drzava
C

Cccc

pre gotovo 2 godine

Rio Tinto Arena....hleba i igara....
S

Sd

pre gotovo 2 godine

Hvala Tati na stadionu i hvala za ulazak u super ligu,hvalaaa
D

Dragan 1985

pre gotovo 2 godine

Viktor Orban I Vladimir Putin kada su gradili stadione prvo su gradili standardnim superligasima iz najvecih gradova..nije Keckemet od 100 000 stanovnika koji je tad igrao trecu ligu dobio stadion, nego Kisvarda od 10 000 stanovnika. Nije dobio Segedin od 200 000 stanovnika stadion nego Paksi, Vasas i Haladas. Isto i u Rusijim, nije Volgograd od milion stanovnika prvi dobio stadion nego Orenburg. Kod nas se grade stadioni treceligasima, bez fudbalske tradicije i sa tendenciom odseljavanja ljudi rapidnom brzinom iz tih gradova. Cak ni nacionalni stadion ne bi trebao da bude priritet u ovom trenutku. Stadioni ako se vec grade, onda u prvom prijoritetu treba da budu Vojvodina, Spartak Subotica, Radnicki N, Radnicki KG, Napredak, Novi Pazar...pa onda novi Partizanov i Zvezdin stadion jer ti stadioni za 10 godina nece ispunjavati Uefa standarde.
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 2 godine

lepo je imati stadion kao ovaj ako ga zavrse !! al treba znati i moci voditi klub . Eno Smederevo , najbolji stadion u drzavi pa gde su ?? Loznica kao grad zasluzuje top ligu
m

metalika moj dobar drugar

pre gotovo 2 godine

dragan ...Napredak ?? pa gde ces bolji stadion od tog ?? bez atletske staze is ad sa novim stolicama izgleda bas mocno .To samo da se pokrije i vrhunski stadion za Srbiju