Komentari na vest

Pogled iz Švajcarske: Navijači u Haifi su glasniji nego u Beogradu! Deset minuta i gotovo

P

Poosi

pre gotovo 2 godine

Tačno jer smo igrali protiv pacera. Dođite na Siti.
:

:) :)

pre gotovo 2 godine

2/4 ljudi na stadionu je bilo iz RS, po 1/4 iz unutrašnjosti i Bg, što je sve u svemu žalosno!!! Ljude u Bg sport ne zanima, još malo se zaludjuju ljudi sa strane kojima je dolazak u Bg ekskurzija. Grupa od nekoliko stotina na severu je zbog interesa rasterala sve pošteno što je valjalo… U budućnosti će biti još gore!!!
J

JBG

pre gotovo 2 godine

Pesme koje se pevaju na severu sve zalopojke,bez ikakvog smi.sla i snage. Ostatak navijaca bolje da nije ni dolazio. Sinocna atmosfera se kolje sa pozorisnom. Vodje i dalje prezentuju neke glupe tekstove, i naravno zaradjuju ogromnu lovu na grbaci kluba,uz pomoc zaslepljene decurlije oko njih. Sve su svemu katastrofalna atmosfera tj sramotna.
B

Bijeljina RS

pre gotovo 2 godine

Pre nekoliko dana posle kosarkaske utakmice ABA LIGE Partizan-Mornar bilo je mnogo komentara vezano za broj prisutnih navijaca na utakmici. Zvezdasi su u svojim komentarima tvrdili kako je velika laz da je Partizan prodao preko 16 000 sezonskih ulaznica a na utakmici 13 700 navijaca. Ja sam u par svojih odgovora iznosio argumente i tvrdio sto je istina koju svi znaju da su vecinu od tih 16 000 sezonskih karata pokupovali razni biznismeni i ljudi koji kao stranacki kadrovi i razni direktori imaju novac. Naravno da mnogi od njih nisu dosli da gledaju slabasni Mornar, jer oni biraju utakmice kada ce doci i zato je na utakmici bilo manje navijaca nego prodatih sezonskih karata.Ali moje argumentovane tvrdnje navijaci CZ nisu akceptirali nego su i dalje govorili kako Ostoja M. laze. I sta imamo posle sinosnje utakmice CZ protiv YB? Naravno sada imamo navijace Zvezde koji govore ono sto sam i ja govorio za kosarku i utakmicu Partizana u Areni o cemu se oni nisu slagali a sada pisu i komentarisu upravo ono sto sam i ja tvrdio samo sto se ovdje kod CZ radi o navijanju. Naravno da su paketi ulaznica i sezonskih karata koje je CZ pustila u prodaju preskupi za obicne navijace nego su vecinu tih karata pokupovali kao i kod KK Partizan razno razni biznismeni i stranacki ljudi koji imaju novac. Naravno da takvi ne dolaze na stadion da navijaju nego da sta pojedu i popiju,naprave neki selfi i ko navija,? navija sjeverna tribina i to je to. Tako isto ce se desavati na kosarkaskim utakmicama Partizana i CZ jer se zna da su vecinu karata pokupovali raznorazni direktori i stranacki preletacevici koji ce birati utakmice koje ce gledati i naravno da takve navijanje grlom i dlanovima ne zanima. Oni su tu zbog drugih stvari, a svi znamo kojih..
W

Www

pre gotovo 2 godine

Van svega toga mnogo je ljudi koji zive u evropskim zemljama Italija,Svajcarska,Francuska i tako dalje koji kupuju takodje sezonske karte za Partizan da bi dali doprinos klubu i ti ljudi su takodje redovni na gostovanjima Partizana u evroligi,dok u areni budu kad su u tom momentu u Srbiji tako da se racina svakako broj prodatih ulaznica ne znaci ako su prodate 16000 da moraju biti tih 16000 ljudi sigurno tu..
£

£¥₩

pre gotovo 2 godine

Tsc i Čukarički za Partizan klasa
6

666999

pre gotovo 2 godine

Не пише Моцарт, него преноси шта неки дебил пише. То је поента. И много велика разлика. Наравно да на европским мечевима увек нешто утиче, када нас има рецимо 10000 стандардних, по некад 15000 али то је то, шта очекивати када је 45000 на стадиону ако не и 50000? Па то је то кад кренемо "рачунајте на нас" пропорциј. Зато, док нас не буде 20000 на свакој утакмици, у 5. лиги. на 5. месту у првој, на првом месту 10 година...ништа се значајније неће променити на европским мечевима. Ова утакмица је стандардна за овакав резултат и очекивања и нема шта да нас чуди нешто. Нико из овога и овог стања Звездаша не може да ишчупа више. Ове ствари се мењају на Јавору, Раднику, Радничком, Пазару...
B

Bolest ostaje

pre gotovo 2 godine

Ne menja se tu ništa. Stvari će se menjati kad ljudi u Srbiji budu navijali za svoje klubove koji su im geografski blizu, kad svima za koga god budu navijali bude interesantno da gledaju sve utakmice jer iza svih klubova stoje navijači i publika i postoji rivalitet koji fudbal donosi svuda gde je on gledan i čina ga upravo zbog toga sportom koji nije kao drugi zbog te dimenzije stadiona i navijačkih masa. Obzirom na mega brljivost i navijačku izopačensot našeg naroda u tom pogledu, te promene neće biti ikada za naših života.
Т

Тарзанке крећу

pre gotovo 2 godine

Прозивке са нета су стигле до Делија са севера, генералштаб те премоћне организације је заседао и донео одлуку о противофанзиви. Генерал и вишеструки стрелац антисрпских хет-трикова - Богданов, ће предводити хорду капуљаша која ће кроз матрикс улетети у портале и извршити физичко насиље унутар линкова са писцима слободоумних мишљења и тако завести и на интернету ред и закон кожне струкиране јаше којој се љуби песнаја.
Г

Генералштаб

pre gotovo 2 godine

Кад пишеш овакве оптужбе ред би био да се представиш именом и презименом.
S

Svet

pre gotovo 2 godine

Je obišla koreografija i golovi sa utakmice, a ne kakvo je bilo navijanje. Ove ostale priče ovde su budalaština. Tačka.
K

Kamo l

pre gotovo 2 godine

Lepe sreće, da je na svakoj utakmici 20,30,hiljada navijača, ne treba niko ni navijati, samo neka plješću. To mislim i za komšije i ostale klubove. Naravno ovi manji klubovi po par hiljada.
D

Duki grobar

pre gotovo 2 godine

Ako mi neko pronadje bolje navijanje snimak nego sto je 100 derbi gori juzni sektor urlanje bakljada dajem 500$
D

Duki grobar

pre gotovo 2 godine

Pokledajte snimak 100 derbi juzni sektor gori i sve ce vam biti jasno nekad navijanje i sad
B

Bio

pre gotovo 2 godine

Sam na njemu, nikad više ljudi nisam video. U 10 ujutro sam došao pred stadion i tražio kartu kod tapkaroša.Masa ljudi se slivala od hrama, Nisam iz BG, zato sam rano došao. Ali to je bio 6 maj i sve se nekako poklopilo. Onaj gol za 2:1,sve je eksplodiralo.To je jedina karta sa utakmice, koju dan danas čuvam.
C

Chisam

pre gotovo 2 godine

o ultras sceni u Srbiji nemam misljenje nikakvo.podrzavati klub samo kad je evropa ili derbi je po meni lose.pravi navijac dolazi i na takozvanim malim utakmicama da podrzi svoj klub i kad igra dobro ili lose.lepo je videti na tv ekranima pun stadion Lensa,Newcastle,Rivera,Borusije jer vole svoj klub do srzi.takozvani ultras navijaci(kokicari) sede u foteljama kod kuce i prate utakmice evropkih liga a posle bez blama kazu gledao sam Zvezdu na Areni i komentarisu kako je stadion prazan
b

bocco

pre gotovo 2 godine

Misliš da navijač Bayern Munchena koji živi u Hamburgu dođe na svaku utakmicu. Prijatelju moj ljudi Zvezdu dolaze gledati iz BiH, Slovenije, Hrvatske,Crne Gore itd... Misliš da oni mogu doći svaki vikend za Bg. Veća je sramota vas iz Beograda šta nema na stadionu bar 15-20 hiljada u JSL
S

Stanko123

pre gotovo 2 godine

A bude nas i iz Amerike tako nas ima svugdje po celom svetu ❤️🤍❤️🤍
c

cncncnc

pre gotovo 2 godine

bocco A ti dodjes iz ko zna gde na sever a ovi sa severa ti ispred nosa razviju parolu "Beograd navija za zvezdu" ili "zvezda Beograd" Ko ti posle kriv sto ides redovno, em te ponizavaju sa tim transparentima
V

Voždovac

pre gotovo 2 godine

Treba biti pošten i reći da Marakana nije akustična. Da su sve tribine natkrivene i da nema atletske staze, druga bi priča bila.
В

Вукосав

pre gotovo 2 godine

Тачно. Јури се победа у еуфорији, а шипка покреће југословенску успаванку раних 80-их Рачунајте на нас. Па дај бре толико лепих песама мелодичних имају цигани, где су те песме које су певане годинама... Смори више са Пуне трибине.
C

Chisam

pre gotovo 2 godine

adrenalin podizu navijaci svojom koreografijom i navijanjem i nije bitan stadion da bi se doslo do lude atmosfere.jbg nazalost cim dune lagani povetarac navijaca nema na stadionu jer mu je bolje da sedi kod kuce i da gleda premier ligu itd
s

sever zapad

pre gotovo 2 godine

Pominje se kako 20% severa peva. Slazem se. Cija je to greska? Vodje navijaca. On je tu da podstakne sve ljude da pevaju, da bira pesme koje ce podici atmosferu. Nema vise lupanja dlanova, da promuknes posle utakmice, skakanje. Ne znaju da iskoriste masu ljudi i podignu euforiju na stadionu. Pevaju i navijaju kao da je radnik surdulica, a ne liga sampiona. Ne smeju se na ovakvim utakmicama pevati pesme koje su se ucile od pocetka sezone, na sve to neke balade. Savija je bio tata, mada i pedja je bio dobar, ne znam sta mu se sad desilo, al ovo stvarno nije ona nasa marakana u koju subse zaljubili mnogi klinci posle prve utakmice
Х

Х Х

pre gotovo 2 godine

Ево ја сам промукао, а стајао сам са стране. То је већ до индивидуе и до навијачке свести коју ти имаш, а ти је очигледно немаш. Шта има ко да те анимира, твој клуб игра Лигу Шампиона, јел треба већи мотив од тога да се остави глас на трибини?
?

??

pre gotovo 2 godine

Ove nove vodje navijaca definitvni nisu za to. Navijanje ocaj. Iz godine u godinu su sve gori. Rrazocaran sam, nije ovo vise ona puna marakana kao neka (ne mislim pre 30 godina, nego pre 5,6) vratite saviju na sipku i ucite od njega. Pesme koje birate su klasicne uspavanke. Marakana mora da grmi, da se trese. Sve mora da se menja
I

Instagrameri

pre gotovo 2 godine

pa naravno da je slabo navijanje kad se 80 posto nazovi navijaca pojavilo samo da bi opalilo snimak za instagram. Nazalost za vecinu građana ekonomskog tigra ulaznica je skupa. Tacno se videlo da taj drustveni sloj ne pripada tribini i da nema kulturu navijanja, ne znaju 5 igraca da nabroje iz trenutnog sastava.
P

Pa

pre gotovo 2 godine

Englezi se već godinama žale, da su im stranci na tribinama, zbog selfija i ostalih gluposti. A tu pate najviše veliki klubovi, pogledaš utakmicu porsmuta i vidiš bolju atmosferu, nego na arsenalovoj ili čelzijevoj utakmici.
S

Svašta

pre gotovo 2 godine

Ne postoji stadion, ni navijači na ovom svetu. Koji mogu 100 minuta, toliko danas traju utakmice, proizvoditi istu buku. To je fizički nemoguće, grlo ti otpadne,ne možeš kasnije normalno da pričaš. Atmosfera kao i uvek na evropskoj utakmici. Ja sam bio na Barseloni, pre otprilike 20 god, ništa bolje nego sad. A bio sam na nekim domaćim utakmicama posle Barse, par hiljada ljudi a atmosfera odlična. Sve zavisi ko je na tribini, i kakav je momentum.
M

Mile led

pre gotovo 2 godine

Legende hahaha
N

Nezvani gost

pre gotovo 2 godine

Kakav očaj od navijanja sa tra la la uspavanka pesmicama, umesto da se sve trese, grmi!!! Tako to biva kada navijači postanu gradjevinska firma i pajaci za prljave poslove stranke na vlasti...
A

A ti

pre gotovo 2 godine

Si Zvezdaš, kao što sam ja član torcide. Kakvi su ovde plaćenici i provokatori. Par ljudi piše i loži Zvezdaše, a većina pada na te fore.
т

трт мрт смрт

pre gotovo 2 godine

Мој тата је јачи од твог тате. Хахахааххаахаххахах
'

'Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Deo sam Severa od samog početka 90tih kao baš klinac. Deo sam Severa i sada, nikada nisam bio u nekoj podgrupi na Severu, nikada nisam bio u nekim kombinacijama, dodjem navijam i odgledam utakmicu i posle utakmice idem svojim putem. Istina je da je Sever bolje navijao 90tih nego danas. Već sam bezbroj puta rekao da sa sada više vodi računa o vizuelnom efektu nego o zvučnom. Preče su im koreografije, baklje, vatromet, nego da se pokidaju grla i da se oderu dlanovi. Velika većina pesama su pesmice koje se pevaju u laganom ritmu nja nja nja, umesto da se urla iz petnih žila. Ja sam više stara škola navijanja, grlo dlanovi, skakanje u ritmu sa pesmom itd itd. Mislim da je sa odlaskom Šavije sa šipke i te starije ekipe, prestalo i ozbiljno navijanje na Severu. Doduše ne mogu da ogrešim dušu, traži Pedja da se žešće navija, ali kada uzmeš da samo tri centralna sektora na Severu navija kako treba a ostali ćute, plus spor ritam pesama koje se pevaju, onda se dobije ovo navijanje koje je sada
d

ds ds ds

pre gotovo 2 godine

ne moze na severu da bude 15hiljada ljudi i da navija 20%, mnogo blejača....
ц

цане

pre gotovo 2 godine

Тебра кад чујем а мозга нема у глави само звезда црвена и сличне глупости попут оне где је навијање ставио у џеп, истог момента идем кући ...
Н

Немања123

pre gotovo 2 godine

„Песмице у лаганом ритму ња ња ња” и треба да се певају већи део утакмице, да иде песма и прати ток утакмице, али сви да певају, без драња него лагано, да се не умараш. То урлање из петних жила је за магарце, јер људско биће не може да урла 90 минута, осим ако се не ради о становнику душевне болнице.
m

mali bakarni oluk

pre gotovo 2 godine

puno krokodila...
S

Spominju

pre gotovo 2 godine

Ovde neki Lans, Njukastl, pa to je zato što su vodili i pobedili, to je poenta svega. Sve rezultat diktira, ovde mnogi nikad nisu stadiona videli.
P

Popsi

pre gotovo 2 godine

Apsolutno! Juče sam bio na zapadu, na svom istom mestu kao i prošle sezone jer imam sezonsku. Ja sam jedan od onih koji navijaju kao i moje društvo, ali ove sezone su upravo ispred nas bili neki koji su prvi put došli na utakmicu ne znajući šta da rade i kako da se ponašaju. Morao sam da ih animiram. Sve je to bilo jadno počevši od prve pesme "pune tribine". To semtoliko slabo čulo da sam jasno sa razglasa čuo taktove himne LŠ. Sve se to dešava zbog više faktora. Prvi faktor je skupa ulaznica pa mogu samo privrednici da ih priušte, a drugi razlog je sama igra koja je realno bila kukavička. I sad umesto da podržavamo tim i navijamo mi smo morali da strepimo i da se hvatamo za glavu.
c

cipar

pre gotovo 2 godine

I posle neko kaže Zvezda ima najbolje navijanje na svetu?! Pa pogledajte samo navijanje Radze Kazablanke, ima da se naježite kao da je mraz napolju. A da ne pričam za Argentinu.
Č

Čuj

pre gotovo 2 godine

Ovog, pa ko je to rekao. To ne može reći ni jedan klub. Uvek imaš nekad bolju, nekad lošiju, sve zavisi od rezultata.
'

'Don Vito Corleone

pre gotovo 2 godine

Ja sam veliki Zvezdaš, ali bravo za komentar. Navijači Radže Casablanke su neverovatni, pa i navijači Widad Casablanke isto. NEKA SVAKO POGLEDA UTAKMICU KOJA JE IGRANA PRE PAR GODINA WIDAD I RADŽA CASABLANKA, 4:4 JE BIO REZULTAT, IMA NA YOUTUBE SNIMAK KOJI TRAJE 10AK MINUTA, NADJITE VERZIJU SNIMKA KOJU PRENOSI MAROKANSKI VODITELJ, TO JE DA SE KRSTIŠ, OD ATMOSFERE DO SAME UTAKMICE, PA DO NAČINA NA KOJI PRENOSI UTAKMICU TAJ MAROKANSKI KOMENTATOR, DA SE NAJEŽIŠ. OBAVEZNO POGLEDAJ TAJ SNIMAK.
t

to ti kažem

pre gotovo 2 godine

"Ultras Wydad Casablanca" na YT. Pogledajte tu feštu. A lik koji dole vodi ima 30 kila, a ne 130 kao naši plaćeni junaci.
M

Marokanci

pre gotovo 2 godine

Su i na svetskom prvenstvu, bili ubedljivo najbolji. Šta je tu novo. Stara priča, ko prati fudbal. Sa njima se niko ne može meriti. I kao narod su temperamentni, i opasni.
K

Kaže

pre gotovo 2 godine

Dole jedan, 99% na severu ne zna ko je Van Gog, a 99%juga ne zna šta znači ono J... Ili J..,kakva komedija.
P

Preža

pre gotovo 2 godine

Ni S od nekadašnjeg Severa. Danas je to poligon za političke parole i odavanja počasti tragično nastradalim kolegama. Sve sem običnog sportskog bodrenja kluba.
D

Da s

pre gotovo 2 godine

Si bio devedesetih, ne bi ovako nešto napisao. Tada je bilo još gore, u vezi politike.
M

Mitros

pre gotovo 2 godine

10 puta je bolje bilo navijanje na Sent Džejms parku u Njukaslu, za tim koji većina ovde naziva plastikom.
£

£¥₩

pre gotovo 2 godine

Kakve gluposti pišu ovde ljudi ..
к

кента

pre gotovo 2 godine

Навијање није посао већ страст, данашње генерације то не капирају, бити навијач није бити битанга и глупак већ шала дружење и зајебанција, наравно да није као некада јер данас ништа није као некада, срећом постоје неки снимци из тих времена и неки људи који се тога још увек сећају и препричавају...
j

još nešto

pre gotovo 2 godine

Zvezdina tribina je odavno privatizovana od strane šačice ljudi. Kače slike svojih ortaka, zastave njihovih drugara iz Atine sinoć na sred severa. Sramota je za klub i sve nas što je tako, ali ne mogu nikom ni da prebacim zbog toga jer sve i da se skupi ekipa ozbiljna iz BG, Niša, sa juga dole, Vojvodina, Trebinje, Nevesinje, Bosna, CG.. rasterali bi ove za 15 minuta, ali odmah bi reagovale službe razne i razbile to.
£

£¥₩

pre gotovo 2 godine

Šta ti imaš protiv Atine??jjedino ako si hrvat
П

Пера

pre gotovo 2 godine

Кога би сте ви растерали? Види се да си гробар, ми Делије се не делимо. Доведите опет Сплићане на југ, да преузмете трибину

nikola6683@gmail.com

pre gotovo 2 godine

Najgore navijanje na marakani ikada sve neke spore pesme uzas. Lomi se utakmica treba da poguras tim sa energijom sa trebina a ovi UEFA mafija Kosovo je Srbija znaci uzas vrte jednu pesmu 20 minuta. Ja ne znam ko sad vodi utakmice ali u moje vreme navijanje je bilo 100x bolje ovo je smešno navijanje.Sa ovakvim navijanjem izgubili smo onu floskulu ne osvojive tvrdjave…
o

opet Ti

pre gotovo 2 godine

sa svojim komentarima u stilu pisma čitalaca iz "Politikinog Zabavnika"...
d

delije sever doo

pre gotovo 2 godine

Sramota je da to jos uvek postoji na ovakav nacin samo ih zanima novac i nista vise, pokazali su se u Leskovcu kada su navijali za strani klub protiv srpskog. Sta ce cetnicke pesme, kosovski ciklusi i ostale političke poruke. Sinoc zamalo tuca na terenu a oni odmah ubij ubij..sire mržnju i nista vise, potpuno anti sportsko anti zvzezdasko ponasanje.
Г

Гост442

pre gotovo 2 godine

Навијање је постало стандардно европско, наравно ни налик оном од рецимо 1990-тих, али опет је то боље од целе Европе (Израел није у Европи). Пројекат „култивисања” навијача даје своје резултате, јер нема више тог набоја, као некада, а како би када сада 24/7 можеш да гледаш директне преносе фудбала, тако да долази до засићења. Такође, до засићења долази када сваке године играш неко такмичење, а не као против Краснодара када си окончао деценију поста у европским такмичењима. Све је ово нормално, али став да су они били супериорни не треба да чуди од германских отпадака. Звезда их узима у сред Берна и иде даље
g

goatic

pre gotovo 2 godine

Bice nas 10000 u Bernu, Svajcarci su se uplasili i prodaju karte nasima. Narocito sektori oko kaveza za goste...

Sakur

pre gotovo 2 godine

Pogledaj utakmicu lens arsenal stadion se tresap 90 minuta ljudi nisu stali sa pesmom
В

Вукосав

pre gotovo 2 godine

@goatic Јел истина то брате? Јел почела продаја за тамо?
m

mitros

pre gotovo 2 godine

Nisi u pravu, pogledaj utakmice Lansa, Fejnorda, Njukasla. Juče protiv Psža se umalo srušio stadion.
V

Vrli grli i frli

pre gotovo 2 godine

Striptizete sa sipke na severnoj tribini nisu odradile dobar posao. Sta je sledece? Da pevamo "I am barbi girl..."?
r

rln

pre gotovo 2 godine

Nemojmo se lagati ljudi. Istina mora ponekad i da zaboli, kako će inače doći do pozitivne reakcije? Insta pozeri sa skupim kartama nisu na severu i nisu krivi što se na severu već duže vreme jako loše navija. To je napisalo već 50 ljudi ovde. Loše se vodi navijanje, bez osećaja za atmosferu, za dinamiku i psihologiju utakmice. To je veština kao i svaka druga i trebalo bi da na vrh isplivaju oni koji to najbolje rade, a ne oni koji su iz drugih razloga dobro pozicionirani u ekipi. I mislim da je očigledno da veliku većinu ljudi u toj grupi koja stalno ide na utakmice uopšte ne interesuje fudbal. To im je neki intenzivan hobi, nekima i posao, skupljaju se jer ih ispunjava da budu deo toga pošto ne pripadaju nijednoj drugoj zajednici. Klinci dolaze da gledaju u "ozbiljne glave" jer im to imponuje. Nažalost nemaju druge autoritete npr. ćaleta u kući koji je ljudina i nije se raspao. Realno niko od njih nema strast prema fudbalu. Prema Zvezdi kao nešto malo imaju, ali slabo. Zato se nigde ne pominje klub na njihovoj opremi, nego samo ime te njihove grupe - samo ih to i zanima.
p

publika

pre gotovo 2 godine

Naravno da je tako. 40ak hiljada ljudi je bilo na utakmici kako bi gledalo utakmicu. Osim 2-3 hiljade ljudi na severu, i sporadicno jos toliko ljudi rastrkano po ostatku stadiona je doslo da navija. Ostatak stadiona je dosao da gleda utakmicu, napravi koju fotku, bude deo Lige Sampiona, i to je jednostavno tako. Kada je Zvezda tavorila i bunarila ljudi koji su dolazili na utakmice dolazili su zbog iskrene emocije i navijanja, sada se to dosta menja, sto je i normalno. Ni na jednom stadionu u Evropi nije konstantno 90 minuta buka, galama i pesma. E sad, ima tu i do samih "vodja" tog navijanja. Dok je kompletan sever bio pod vodjama koji su se trudili da opravdaju svoju "platu", sever je uvek ceo goreo, umeli su da zapale masu, da tempiraju "formu" navijanja, a to se automatski rezultovalo i na ostatak stadiona. Tako da, generalno, sve je ovo postalo normalno, nesto poput trenda i atrakcije.
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Red tuzbalica, Kosovski ciklus, politicke poruke, poruke za "nasu bracu". Svega ima sem navijanja za Zvezdu. Mislim da oni i ne prate utakmicu nego im je bitno da je njima dobro. Davno su prestali da budu navijaci za koje mozes da kazes da daju vetar u ledja igracima dole na terenu.
.

....

pre gotovo 2 godine

Vodje su takodje krive jer forsiraju spore navijacke pesme.
r

realnoo

pre gotovo 2 godine

Kako da ne bude kad se godinama navijanje svodi na zal za boljim vremenima koji ce se kad tad vratiti. Od npr 10 pesama koje se pevaju, 9 budu tuzne i spore. Ne znam da l bih pre zaplakao ili navijao, umesto da se daje vetar u ledja, kao da je cilj izazivanje samoubistva..
C

Cer

pre gotovo 2 godine

uvek mi smesno ovo kad pricaju "dosli pozeri". ok, bez tih pozera bi bilo 20k navijaca, poluprazan stadion i onda bi bila bolja atmosfera?
£

£¥₩₩

pre gotovo 2 godine

Ti pozeri na istoku i zapadu samo sede i kad su najbolji potezi, meni govore da sednem..jednostavno ne osećaju utakmicu
v

v1ad

pre gotovo 2 godine

Pa evo ja sam jedan od tih "pozera". Nisam isao na ovu utakmicu ali na nekim prethodnim me sever toliko smori svojim tuzbalicama od po 20 minuta (a vidim i igrace) da mi nije vise do navijanja. Kad sever bude imao dobar repertoar navijackih pesama o Zvezdi a ne Kosovu ili njihovim ortacima, onda cu da navijam.
Б

Блок

pre gotovo 2 godine

То онда немој ни да долазиш , аутошовинисто,ако ти смета што људи певају и не дају забораву покојне другове и што певају о Космету.
@

@blok

pre gotovo 2 godine

To se radi na groblju ili politickom skupu. Pomenite jednom Zvezdu ili pratite utakmicu kako treba da znate kada treba ceo stadion da zvizdi ili da grmi ili da gori. Ovako, Bojsi nas stisli 5min prvog i 10min 2.pol a vi o Kosovo je Srbija. Druze, zabole me za tu pricu 90min dok sam u Rupi. Tacka. Prijavis se dobrovoljno u rezervni sastav i pevaj o Kosovu na sta imas uticaj kao na okretanje zemlje oko svoje ose. Politicari ce da resavaju politicka pitanja, na stadionu se bodri klub.
N

N.varoš

pre gotovo 2 godine

10 min je navijao ceo stadion,a posle samo sever.vecina navijaca crvene Zvezde nije zadovoljna igenom tima vec druze vreme(sever kontrolise uprava kluba).u nasoj ligi jedino u Novim Pazaru ceo stadion navija 90+min(to sam doziveo kad su igrali sa napretkom).Mogu zamisliti kad bude gostovala Zvezda ,partizan ili ako budu igrali evropu.
G

GostLazar

pre gotovo 2 godine

Na jugu smo se drali najvise kad je bilo Zvezda Ooo, Zvezda Aaa. Ko ce bre da peva celu pesmu, pa ni Sabanove pesme ne bih pevao cele. Ljudi, nesto krace treba. A i dosadno je da 90 minuta vrte Delija veran je ko pas, Daj gol, Pune tribine ludih navijaca i U boj krenite junaci svi. Samo to se pevalo. 90% juga prestalo da peva, jer kao smorilo je. A i ovo kad su krenuli da pevaju u boj krenite junaci svi, svi znaju samo taj pocetak i kad prodjr deo ,,vi da date zivot svoj", 70% njih na stadionu (racunajuci i sever) zacutalo jer ne zna dalje. Sto krace je bolje. Zvezda ale ili slicno tome, pa da grmi. Kad smo se drali Zvezda Ooo, Zvezda Aaa, drali se svi kao ludi, od dece do najstarijih. Nisam ni sebe cuo od buke. Pozdrav.
Š

Šljaka

pre gotovo 2 godine

Kakav jug Bog te dragi ne ubijo, preso si na pogresnu stranu, sala na stranu kavi ste vi Zvezdasi Sabani da neznate da je vasa istocna trebina..
Х

Х Х

pre gotovo 2 godine

Звезда ооо и ааа не постоји. Постоји УУУ УУУУ АААА АААА. Марш на Дрину зна цео север, нису људи индијанци као ти.
@

@šljaka

pre gotovo 2 godine

Koga ti prozivaš? Ti ne znaš da naš stadion ima 4 tribine? Ako hoćeš sever, pa nema više karata jer je interesovanje ogromno, kupiš jug. Ili si ti mislio da nama grobari žive na jugu 365 dana godišnje?
m

miki33

pre gotovo 2 godine

Oni su nasli da nam kazu... generalno navijanje kao i uvek u grupnoj fazi lige sampiona jer ybog cene karata zapqd i istok ispune pozeri tako da je odlicno navijanje bilo kasq znamo ko je bio na utakmick. Sever standarno dobar
S

Srdjan88

pre gotovo 2 godine

Pa ocekivano. Na ivajve meceve dodje gomila pozera i to je tako. Vecina gleda kako da uslika i nedto snimi za instagram i tik tok. Da su ulaznice jeftinije dosli bi oni koji vise navijaju, ovako dodju oni koji imaju dublji dzep i vole da budu vidjeni...
r

radee

pre gotovo 2 godine

Koga normalnog interesuje cirkus drogiranih majmuna sa sipke koji dresiraju stado magaraca da njace neke kvazi patriotske pesme
R

Realno samo

pre gotovo 2 godine

Ljudi to oko navijanja je prica koja se pocela menjati par godina unazad i ovde uporno to pojedinci pišu ali dobijaju minuse. Zvezda u LŠ i Partizan u EL su postali ATRAKCIJA i ljudi su poceli dolaziti tu da bi bili VIDJENI i to ljudi koji nikada nisu isli na takve utakmice ili na utakmice uopste. Juce od 50k ljudi navija mozda 10ak kao i od 20k u Areni sto navija 7 na jugu i bočno pored. Poceli su dolaziti pevaci, glumci, PEVACICE neke, starlete ejjjj j* starlete. Snimanje koreografije, himne, par pesama i to je to. Dok nalickani nisu dolazili grmilo je sa svih strana.
R

Realno samo

pre gotovo 2 godine

Ljudi to oko navijanja je prica koja se pocela menjati par godina unazad i ovde uporno to pojedinci pišu ali dobijaju minuse. Zvezda u LŠ i Partizan u EL su postali ATRAKCIJA i ljudi su poceli dolaziti tu da bi bili VIDJENI i to ljudi koji nikada nisu isli na takve utakmice ili na utakmice uopste. Juce od 50k ljudi navija mozda 10ak kao i od 20k u Areni sto navija 7 na jugu i bočno pored. Poceli su dolaziti pevaci, glumci, PEVACICE neke, starlete ejjjj j* starlete. Snimanje koreografije, himne, par pesama i to je to. Dok nalickani nisu dolazili grmilo je sa svih strana.
L

Lepo

pre gotovo 2 godine

Vam je čovek dole napisao, malo slabija nego u Haifi, pa ti navijači u Haifi prave neverovatnu atmosferu, ceo stadion je u zelenom. I šta vama konkretno smeta, što su nas sa njima uporedili. Ja vas uopšte ne razumem, kamo sreće da nam je svaka utakmica u domaćem prvenstvu makar blizu te Makabijeve, koju prave u njihovoj ligi. Malo pogledajte pa ovde prosipajte pamet.
S

Slažem se

pre gotovo 2 godine

Samo da dodam, i stadion da je na njihovom nivou.
b

baš bilo lepo...

pre gotovo 2 godine

ko-"Žikina šarenica"
Ц

Цане

pre gotovo 2 godine

Треба бити реалан, мање више у праву су, има неких 10 г можда и неку год дуже север нема онај олд скул моменат, навијање је танко и углавном бука буде на гостовањима... београђани више не долазе на стадион а све је више жена које се само инстагранишу на стадиону, јбга то је модерно...
m

max alegri

pre gotovo 2 godine

Poluprazan stadion, bruka ! Al nema narod para a uprava puni dzepove
Х

Х Х

pre gotovo 2 godine

Јуче је на стадиону било 55.000 људи. Све трибине су биле пуне до последњег места, осим оне где су били навијачи Јанг Бојса, али је на северу који има 13.000 било бар 20.000.
h

halo

pre gotovo 2 godine

Ništa novo standardna priča, prvih 15-20 min ok dok se otpevaju najveći hitovi, posle toga kud koji mili moji. Terzini plaćenici sa severa ne umeju da prate tok utakmice i tako tempiraju navijanje sve život da im zavisi od toga, a i ostale navijače nešto boli ona stvar da pevaju kilometarske prerade Tošeta Proeskog i ostale žalopojke.
b

bukv

pre gotovo 2 godine

hahaha bukvalno je tako, bravo (msm zapravo mi nije smesno, nego zao ali j..)
S

Statler

pre gotovo 2 godine

Kao da sam ja pisao komentar. Već duže vreme pesme su katastrofa, umesto da podignu adrenalin deluju kao naricanje. Dajte ljudi, angažujte neke kompozitore da vam naprave kratke i efektne pesme umesto obrade narodnjaka. I dodao bih još nešto: sinoć me do bola iznervirala masa na zapadu koja je počela da napušta utakmicu u 80.minutu, ne znam koji moj su dolazili jer samo smetaju ostalima koji bi da na miru isprate do kraja umesto što se moraju sklanjati da bi gospoda ranije izašla i izbegla gužvu.
ц

црно на бело

pre gotovo 2 godine

Што се тиче навијања,увек смо били испред вас...за вас су кореографије које трају 10 минута,како су ови новинари написали...песме,грло,длан су увек били на нашој страни брда...
D

Dr Laza

pre gotovo 2 godine

Ma naravno, onaj čuveni vaš hit, partizai , partizai aleee, ušao je u anale kao najbolji od svih navijačkih grupa
e

ef21

pre gotovo 2 godine

To je vaš mit još iz 80-ih kada je nastala tifo kultura pa je počelo ozbiljno da se priča o tome i da se poredi, derbi se sprema po sedam dana i sl. i onda, kada se videlo da vas kidamo svaki put vi ste smislili tu priču kao glasovi i dlanovi. A ta priča je isto toliko jadna kao i ona "za Zvezdu se navija, a partizan se voli" :))) Imam ortake ljute grobare koji su svaki put bili u fazonu ko je smislio tu blamčinu.
@

@еф21

pre gotovo 2 godine

Ја аам и рекао да су кореографије ваша специјалност, али што се тиче навијања,песама које се певају...ту смо ипак ми у предности.
Z

Zmaj93

pre gotovo 2 godine

Iskreno do pre 7, 8 godina si mozda i bio u pravu ali sad je to ista prica i kod vas. Vodje ne umeju da vode navijanje, pevaju se spore pesme, peva ih samo deo stadiona/hale. A koreografije ste i vi pokusavali ali za to ste uvek bili par nivoa ispod.
@

@@еф

pre gotovo 2 godine

Друже ви ни у једном сегменту навијања нисте никада били у предности. Имамо боље песме од вас, гласнији смо, бројнији, боље кереографије... Буквално смо у свему испред вас.
P

Pera genije

pre gotovo 2 godine

Atmosfera odavno nije više da ledi krv, da sve vri. Ima mnogo razloga za to. Nekada su istok i zapad učestvovali u igri, na svaki ozbiljniji napad se "skakalo" sa stolica. Sada je tu 80% onih fensi navijača koji se slikaju, ljube, s telefonom u rukama. Znači nema ni aplauza a kamoli šta drugo. Nekad je unutrašnjost, i Krajina sačinjavali dobar deo tribina. Sada je dobar deo tih Krajišnjika otišao u "penziju". Naravno da i cene karata igraju značajnu ulogu. O severu će za neku godinu moći samo legende da se pričaju. Čak i sinoćna koreografija koja bi trebala da podigne adrenalin igračima čim izađu na teren nije bila impresivna. Naveo sam samo neke od uzroka ali ima toga još.
Б

Блок

pre gotovo 2 godine

Да Шавија води и ове успаванка од песмица би грмеле. Одвратна тва преноси текму без тона.
g

gledaj jutarnji na Pinku

pre gotovo 2 godine

tamo će Sarapa da Ti kaže da je bila fenomenalna atmosfera...
d

dzuno

pre gotovo 2 godine

Delije nemaju uopšte osećaj, niti ih zanima utakmica. Pevaju ono šta imaju na repertoaru. Bukvalno su sami od sebe počeli da pevaju spore pesme koje ni sever nije prihvatao a kamoli čitav stadion.
s

svake sezone

pre gotovo 2 godine

sve gore
D

Dr Laza

pre gotovo 2 godine

Nekada je bila atmosfera za strah gostujućih ekipa, sada kao pevačko društvo imaju svoj repertoar, scenski nastup i to im je jedino važno. Dešavanja na terenu ih praktično ne interesuju, momenat kada treba podržati ekipu, da grmi, da protivniku klecaju kolena, sve ostaje samo pusta želja.
C

Cccc

pre gotovo 2 godine

Covek je 100% u pravu bio sam na stadionu i sve doživeo tako
В

Вукосав

pre gotovo 2 godine

Тачно. И на тв у преносу је деловало тако. Они силни звиждуци приликом изласка играча ЈБ на терен на загревање, онда десетак минута током кореографије досадна и глупе Пуне трибине и никаква атмосфера каква се најављивала.
9

99 %

pre gotovo 2 godine

severa ni ne zna ko je Van Gogh.....

Zinho86

pre gotovo 2 godine

Kako ko ?..pa Djule. Ahahhaha
a

asensio marko

pre gotovo 2 godine

Hitna smena sudijske komisije Uefa, ne moze vise ovako !!!
H

Hejjj

pre gotovo 2 godine

Buraz, imali smo i pre atletsku stazu pa se izgradio taj mit Marakane zbog koga se svi plaše. Ima nas raznih generacija koji smo dolazili i nekad i sad, nemojmo pričati priče. Jedna druga stvar je bitna: nešto što je nekad grmelo, pa posle postalo malo lošije može opet da postane jako jako dobro. Nije smak sveta ako se kaže istina i u njoj bude i malo kritike. Napred Zvezda.

Usput

pre gotovo 2 godine

Čitam i ne verujem kako se palite.. Pa dok su oni imali potrebu da kažu od koga ste " lošiji" dovoljno je da shvatite da ste zapravo dobri. Švajcarci.. Ne bi me čudilo da je novinar albanac,ovaj švajcarac.
Х

Х Х

pre gotovo 2 godine

Тако је, једини коментар да је написао неко нормалан.
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

Sine, slika vinsenta van goga zvezdana noc....kapiras? Au brate al mi imamo zatucane ljude ...
k

klinjo

pre gotovo 2 godine

nisi ni znao to dok nisu na portalu napisali,ne laprdaj
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

Aleja alikamp, portret bez brade, zvezdana noc, vaza sa 15 suncokreta....znas mili ima ljudi koji se edukuju, ovo tebi vrv nista ne znaci....prate ljudi kvizove, nesto cuju, nesto procitaju, ne sede svi u kladzi i jure neke kvote, prelaze....
e

epf

pre gotovo 2 godine

ljudi rekli ono sto svi znamo,pustite bajke sa lazne marakane
4

4real

pre gotovo 2 godine

Kad prilazim severu osećam se kao na nekom naci mitingu, sve crnokošuljaši oko mene. A Zvezdin dres je izgleda postao najveći blam ili ne daj bože crvena ili bela majica. A klub im se ne zove Zvezda nego delije. Samo to piše na svim majicama. Da ne pričam o tome da im je to ime dao arkan koji je posle par godina otimao Zvezdi titulu, šamarao sudiju na poluvremenu kad smo vodili itd.
s

sta pise lik

pre gotovo 2 godine

Ti drug moj nisi video stadion, all bitno je da si ovde dosao da drzis slovo. Bitno je da su Grobari dobili naziv od tesle...svuda u svetu navijace predvodi mafija i banda, samo se ovde ocekuje da dekan vodi tribinu....😅
@

@šta piše..

pre gotovo 2 godine

Upravo tako, ali kome ovde objašnjavati. Ja se više i ne trudim.
4

4real

pre gotovo 2 godine

A odakle mi to sa hordama mutavih majmuna u crnim majicama ako nisam video stadion? Hajde mi objasni, molim te lepo. Kad krene prenos na TV-u se to ne vidi. Odrastao sam na toj tribini i imam pravo da pričam o njoj kao i svi ostali, a ti ako misliš drugačije argumentuj to svoje mišljenje umesto da pokušavaš mene da diskredituješ zato što ti se ne sviđa tvoja slika u ogledalu i utisak koji gosti imaju o našem navijanju.
h

ha?

pre gotovo 2 godine

U cemu je vas problem? :) Covek nije rekao da vodje navijaca treba da budu dekani, nego da ovi nasi izgledaju kao da navijaju za klub crne boje koji se zove delije. I cinjenica je da nam je tribina crna. Pogledaj bilo gde, klub zute boje ima zutu tribinu kad se napuni, crveno-beli ima crveno-belu. Kapiras, dekane?
K

Kakve

pre gotovo 2 godine

Gluposti, pa svi znaju kako se dobijaju karte za velike utakmice, preko firmi. Da nije tako bila bi grmljavina. I ovako nije loše. Pa zato su atmosfere na strani bolje, dođu ljudi koji baš žele, a ne neki koji dobije kartu na silu. Kontate sad.
e

ef21

pre gotovo 2 godine

Rekli su ono što mi odavno znamo. Izgubilo se ludilo i strast. Bitno je samo da obučemo crne majice i glumimo da smo nas petorica neka ozbiljna ekipa. Sećam se kao klinac posle derbija više puta priča ortak grobar “kad krene ono vaše ZVEZDA bukv se zaledim”. Za Van Goga svaka čast, mislio sam opet će neke crkve i vitezovi u crno-belom, ovo je bilo baš šmekerski, ali to je to… Svaka tribina ima uspone i padove, nadam se uskoro boljim vremenima. ZVEZDA!!!
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

Gledaj grobare sto se popalili. Sine da nema atletske staze i da je marakana gore makar malo zatvorena, ne bi oni lupetali gluposti. Uostalo cas gostujuceg navijanja drzi zvezda u salzburgu, onakvo navijanje u gostima u evropi NIKO NIKADA imati nece.
P

Paokara

pre gotovo 2 godine

NIko nema?Dortmund-Paok,Olimpik-Paok.Salke-Paok,Ajax-Paok.
B

Bida

pre gotovo 2 godine

To svi znanu sever navija samo kadase naprzi i ostale strane za razliku od grobara koji navijaju sve 4 strane celu utakmicu zato smo hell south bili i ostali
P

Ptočitah

pre gotovo 2 godine

Ovo, i prekrstih se. Navijaju sve četri strane. Samo mi navedi jednu utakmicu gde su sve četri strane navijale, ne mislim tu kad padne gol. Da čujem.
D

Druže

pre gotovo 2 godine

Na košarci, ne navijaju sve četri strane, a ne na fudbalu. Ne postoji stadion na ovom svetu, gde četri strane non stop navijaju, nožda u Južnoj Americi, ali i to je kratko. U evropi to nema nigde.

Partizanovac_ceo_zivot

pre gotovo 2 godine

Dal je iko razumeo koreografiju? Gledam sve vreme i vidim neke mrlje samo.. Nista konkretno
Z

Zato

pre gotovo 2 godine

Šzo na stadionu armije, nikad nije bila ni jedna koreografa, pa je to strano telo za vas. Vi samo raširite jednu zastavu, i kraj njih par srpskih, i to je to.
K

Konkretno je veoma

pre gotovo 2 godine

Na severu je predstavljena čuvena slika Van Goga ‘Zvezdana Noć’, a na ostale tri tribine varijacije na tu temu u mašim bojama. Možda i najbolja koreogrqfija zadnjih godina uz onu prozivku PSG zato što nije neko klinačko loženje tipa naš vitez gazi vašu maskotu kao što radi 70% tribina
S

Slaninar

pre gotovo 2 godine

Normalno da nemate navijanje kad vam je Telekom otkupio 30,000 karata pa umesto navijača parizeri po službenoj dužnosti sede na tribinama.
s

strasno

pre gotovo 2 godine

u kom svetu ti živiš..
H

Hahahahahahaha

pre gotovo 2 godine

Oni koji su bili sinoc na severu znaju kako je bilo, ostali nek ne lupetaju… tacno je da nije svih 90 minuta nbilo jako navijanje ali navijanje je bilo jako dobro i siguran sam da su i igraci poleteli posle huka severa u poslednjih 20 minuta… ovi koji pljuju osecam da nisu bili na utakmici
B

Bili s

pre gotovo 2 godine

Su oni,ali na telefonu. I komentarisati, i oni sve znaju. Oni znaju i kakva je bila atmosfera i na ostalim utakmicama. Ti to nisi znao, imaju insajdere svugde po evropi. Samo kliknu i sve znaju.
J

Jeste

pre gotovo 2 godine

Samo niko da kaže, da mi imamo atletsku stazu, a ovi ostali su kraj terena, a to je razlika nebo i zemlja. To se definitivno mora renovirati, naći neko rešenje.
Z

Zumbul

pre gotovo 2 godine

Atletska staza je tu bila i ranije, to nije izgovor
p

peraS

pre gotovo 2 godine

Realno smo imali krš navijanje! Ali to nije ništa novo!
K

Kratko i jasno

pre gotovo 2 godine

Jedini razlog slabije buke, su dugačke pesme. To traje dugo i pola mase odustane na pola, a pola ni ne započne. Čim je jedna reč ili dve grmi. Uuuu aaaa zvezda, ili Zvezda ooooooo, i na tv čuješ kako grmi. A najbolje je samo Zvezda.
t

tacno

pre gotovo 2 godine

Ko god vodi navijanje par zadnjih godina ocigledno ne razume sustinu,udavise sa nekim dugim i komplikovanim melodijama.Ono idite u kompozitore manite se navijanja
S

Sampar

pre gotovo 2 godine

To navijanje mnogo zavisi od toka utakmice. Nije isto kad se braniš od Sitija ili kad se braniš od lošijeg tima poput JB. Drugačije je kad tim stalno napada nego kad se brani.
d

dre

pre gotovo 2 godine

Vođe u loži sa tvorzićem svode bilans poslovanja. Ja sam mislio da je neka zabrana navijanja i pevanja srpskih rodoljubivih pesama...Nekada se znalo kako i šta ,dobije šamar ko ne peva pa nauči...Šavija jeste biznismen alii je bio pravi vođa tribine...
n

navijanjeeee

pre gotovo 2 godine

je katastrofaaa,jedva se cuje sever do juga...i tako vecinu utakmica,tek par minuta se lepo navija...ostalo neko mumlanje,uspavanke....
P

Polako ali sigurno

pre gotovo 2 godine

Gubite oštrinu, gubite entuzijazam. Opila Vas silna dominacija i sklanjalice... Pad Vam je neminovan ,nicija nije gorela do zore
F

F4 Zvezda 2024.

pre gotovo 2 godine

10ak godina ide ova priča a mi nikada jači
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Naravno da nije kad su im vođe sa tribine postali bizmismeni i građevinci
д

деда

pre gotovo 2 godine

Потпуно су у праву,када не бацају топовске ударе,петарде,бакље,гађају фудбалере јер се у ЛШ то не сме онда су мале маце као да су у позоришту.
Ш

Шта да се ради

pre gotovo 2 godine

Да се не лажемо, цео живот има слика - нема тон.
.

. I.

pre gotovo 2 godine

Ma udji u grotlo severa da vidiš internet navijaču
M

Mit

pre gotovo 2 godine

Zato što smo razmaženi navijači. Umesto da mi dignemo tim kad mu ne ide, mi kontra, čekamo da oni igrom dignu nas. Igra je bila na mahove solidna, takvo i navijanje.
m

matoriekspert

pre gotovo 2 godine

Da se ne lažemo , na vašem predhodnom masovnom okupljanju 29.maja, bili ste mnogo aktivniji i spremniji . Samo tada je padala ona nenormalna kiša a šta vas je sprečilo sinoć?
N

Nenad1246

pre gotovo 2 godine

Ja to pišem danima da atmisfera nema više nikak značaj jer je sever propao što se tiče navijanja. Zadnjih desetak godina je u ozbiljnoj silaznoj putanji. Mi matori više nismo tu klince mrzi da otvaraju usta jer kako onda da bude namršten.
V

Vuk 981

pre gotovo 2 godine

Zadnjih 5,6 godina jedna velika NULA od navijanja! Pola stadiona manekeni i žene koji dolaze da se slikaju i da budu viđeni... Pravi navijači ne mogu da dođu do karte ili im se ne sviđa atmosfera oko Zvezde... Plaćene vođe navijača, Terza, tim pun stranaca... Ovo nije naša Zvezda
R

Realno 123

pre gotovo 2 godine

Klasika, malo koreografija,i to ništa posebno, i onda navijanje nula . Cigani.
e

ej

pre gotovo 2 godine

Videt ce te vi na povratnoj :D
B

Br1

pre gotovo 2 godine

Treba biti objektivan, pa priznati da je navijanje bilo loše. Pa sami igrači su nekoliko puta tražili podršku, redom Stamenić, Dragović, Ivanić, Olajinka, Lučić... Nije slučajno. I šta su dobijali? "Ooo, sve bih dao ja za gol"... pola pesama su neka depresiva, prepevane narodnjačke balade. Još red pokosovskog ciklusa, red tužbalica o mrtvim kriminalcima i taman da se svi na stadionu smore. Ruku na srce, grobari imaju energičnije pesme koje podignu sve. Ovo je katastrofa. Pisao sam i posle Fiorentine, vreme je da se na tom severu izvrši neka rekonstrukcija kao u timu. Ovi koji vode navijanje su baš loši
9

91111

pre gotovo 2 godine

Navijanje nikakvo samo na mahove. Maltene pozoriste.
G

Grobari12345

pre gotovo 2 godine

HAHAUAYAYAYAAYAYWHAHAHAHAHAH Pa gde to da im kazes, oni tenk pred stadionom imaju.. hahahahahaha
k

kad se pravi

pre gotovo 2 godine

zvezdaši na sever vrate....
b

bitno da postoje

pre gotovo 2 godine

uredbe da se kupuju barjaci....
m

ma da bre to

pre gotovo 2 godine

Ne mogu da se porede stadioni haife i marakana...videcemo kako ce u bernu to da izgleda posto ce biti mnogo srba. A ovi svajcarci bi mogli da pokazu malo postovanja prema srbiji, dva lika iz prve postave su srbi poreklom, pa ono....
V

Vuk 981

pre gotovo 2 godine

Pa je l neko vređao Srbe?
D

Dekia

pre gotovo 2 godine

10 minuta je i dobro kad se uzme u obzir da su do karata dosli uglavnom oni koji inace ne dolaze na stadion. Pravi navijaci koji bi 90 minuta pravili pritisak ionako nemaju love za luksuzna takmičenja.
d

dejanera

pre gotovo 2 godine

Mislim bas je tesko odvoiti 3000 dinara da gledas Zvezdu u LS! Kako da ti ostane onda za tikete, pice na splavovima ili za koncert Merlina?
A

Aufiderzen

pre gotovo 2 godine

A zašto svi koji dođu moraju otići oduševljeni iz Bg?!Koga je briga u Mančesteru kakav su naši navijači i igrači utisak stekli ambijentom i svim ostalim uopšte?
T

Tenkisti su postali

pre gotovo 2 godine

marketing navijači,bave se svim osim da bodre svoj klub kad treba....
C

Czz

pre gotovo 2 godine

Pocne ok a onda svaka tekma od 4-og minuta se pjeva daj go po 15-20 min. Uzas
t

tako isto i derbi nije vise to to

pre gotovo 2 godine

a nema vise ni gledalaca
M

Malik

pre gotovo 2 godine

Od delija osta samo tunel
М

Мића

pre gotovo 2 godine

Миће јбг не може и навијање и фенсерај. Ко зна колико карата је подељено “пријатељима” клуба. Плус није лако навијати после грађевине (ултра коп итд)
G

Gost83

pre gotovo 2 godine

Istina, bolje navijaju ona deca kada dobijemo neku zabranu pa na tribine mogu samo do 12 ili 14 godina ili kako vec...oni se vise deru i prave bolju atmosferu za Zvezdu a losiju za protivnicki tim od ovakvih navijaca koji pevaju uspavanke neke samo!!!
P

Popsi

pre gotovo 2 godine

Ja to pričam godinama. Ne znam ko vodi Severnu tribinu, ali tamo nema ništa novo. Potrebne su nove pesme, kratke, bučne i pevljive. Ono protiv Ludogoreca je bilo savršeno, takođe protiv Napolija i Liverpula. Ima mnogo i do same igre na terenu. Kad se branimo navijači ne pevaju nego se hvataju za glavu.
K

Kone

pre gotovo 2 godine

Pevaju ono daaaaaj gooool 78 minuta
d

dskg

pre gotovo 2 godine

da si bio protiv rendzersa znao bi kako moze da grmi daj gol..uz katastrofalnu igru krajem poluvremena i pocetkom drugog dobro je navijanje i bilo, najbolji tim od barija ovo ono srpski bajern, izgledali smo smešno i kako ti da navijas kad smo bili bukv popisani od terzica, bahara i svajcaraca..formacija smesna, mitrovic igra 70min veze nema..
p

pozz

pre gotovo 2 godine

Ovi "Svajcarci" definitivno imaju nesto protiv Srba. Verovatno su razlog utakmice reprezentacije na poslednja dva svetska prvenstva. Ne kriju netrpeljivost vec danima imaju neke provokacije, kvarne izjave i slicno dok ljudi u Srbiji ne gledaju na njih tako.
g

gost098

pre gotovo 2 godine

Opet ste žrtve?!
L

Liga sampinjona

pre gotovo 2 godine

@pozz ma da bre niko ne voli Srbe.Zbog cega li pitam se?🤔

1992

pre gotovo 2 godine

Vrlo moguće. Ali i vi 70 godina tupite o toj atmosferi koja kao "proguta" protivnika. Kineze se u atmosferu, samo pričate o paklenoj atmosferi, da je to ljude više smorilo, a o tome pričate samo vi, reklamirate sebe, i više niko u Evropi ne priča o vašoj "paklenoj atmosferi". Druga stvar je ta priča sa tenkom i slavlje protiv Bojsa kad niste dali ljudima posle poraza da odu kući, nego su morali da gledaju i trpe vaše iživljavanje tokom slavlja sa vašim oklopnim vozilima, tenkovima...
P

Pa

pre gotovo 2 godine

Kakav je to narod, nemaju ni svoj jezik. Pričaju onim jezikom, kojoj su državi bliže. Italijanski, nemački ili francuski. Izlaze na referendum oko gluposti, koje boje trebaju biti semafor ili još nešto bizarnije. Kakve boje treba biti čokolada. Itd, itd. Nedavno sam bio u njoj, nije više tamo kao nekad. Imaš ogromnu platu, a pola daješ za režije.

1992

pre gotovo 2 godine

Šta lupaš? Čuj govore jezik kojoj su zemlji najbliži. Švajcarska je zemlja 3 različita naroda. Oni njemačkog porijekla govore njemački, francuskog porijekla francuski, talijanskog talijanski... Nema ništa sporno u tome. Ako nešto ne znaš, ne lupaj. I kako je god, još uvijek je sigurni bolje wngo u svim zemljama ex yu zajedno.
@

@1992

pre gotovo 2 godine

Ne lupetaj ti, pojma nemaš. Kojim jezikom pričaju albanci, balkanci, Afrikanci i ostali dođoši. Pa moja rodbina priča italijanski a nisu Italijani. A ovi bliže Nemačkoj pričaju nemački, a nisu nemci. Šta ćeš sad, a ovo je istina.

1992

pre gotovo 2 godine

Čuj dođoši. Ovaj sigurno nije mislio na dođoše, a dođoši kako ih ti nazivaš se prilagode, znači pričaju jezik koji im treba da bi živjeli na određenom prostoru, tj da bi preživjeli.
m

menja

pre gotovo 2 godine

se navijanje kako se menja i mentalitet naroda!!! Nekada se znalo navija se 90 minuta i 30 minuta pre meca...alo bre pre samo 10 godina je bila puna marakana protiv timova tipa smederevo jagodina i svi su navijali do jednog znaci bolje navijanje bilo na tim utakmicama nego sad u ligi sampiona...zasto to ne znam ali ima mnogih primera, mnogi evropski klubovi su bili tvrdokorni navijaci ali se to vremenom izgubilo ukljucujuci englezi,okej njih su ukanalili zakoni ali nista ih nije sprecavalo da bar navijaju 90 minuta bez prestanka ko mi nekad
d

dale23

pre gotovo 2 godine

Pre 10god nije bilo DOO Ultra Kop. Nece ljudi vise na sever da dolaze.
R

Realnost

pre gotovo 2 godine

Pa na primer,sem na Sever,svi hoće da udju u minut do 9,pa dok se smeste nameste,prodaje pola poluvremena.
g

glavni gost

pre gotovo 2 godine

Zato sto ja koji se derem i na televizor ne idem na ligu sampiona jer je karta 8 hiljada vec idu influenseri da se slikaju
P

Popsi

pre gotovo 2 godine

Ko će da peva kad smo se stalno branili?!
N

Nedeljko Kokot

pre gotovo 2 godine

Ja kao delija kazem da ovo vise lici na vašar nego na ozbiljno navijanje! Kada samo vidim grobare sta rade u areni, bude mi krivo!
i

iskreno

pre gotovo 2 godine

ja kazem da navijanje delija na fudbalu nije kao sto je nekad bilo tvrdokorno ali si se bas odao sa ovom izjavom o grobarim u areni ahahhaha pa druze tamo pola ljudi u areni budu starlete kojekakvih punisica koje dodju da roknu koju stori
Y

Yostra

pre gotovo 2 godine

Idi vidi da nismo napolju
F

Fkto

pre gotovo 2 godine

Navijanje u Areni kao na Enfildu, precenjeno, jedna pesma pred početak i to je to.
Z

Zmaj93

pre gotovo 2 godine

Sticajem okolnosti vec vise od 10 godina prisustvujem Zvezdinim i Partizanovim utakmicama i cinjenica je da je nivo navijanja opao na obe strane. Pevaju se spore pesme, vodje ne umeju da vode navijanje, druge tribine se retko ukljucuju, vrte se iste pesme dugo. Jedino sto je na Severu ostalo na nivou su koreografije, dok na jugu je to uvek bilo nivo ispod.
b

bocco

pre gotovo 2 godine

Živa istina, navijanje ne liči ni na šta. U usporedbi sa ne tako davnim vremenima ovo je amaterski. I lupajte minuse koliko hoćete ali to nije to,nešto je jednostavno trulo i to se prenelo i na tribine i tu ne mislim samo na sever nago na celi stadion. Danas pun ko šipak a atmosfera za MARAKANU jedna velika NULA!!!
Y

Yostra

pre gotovo 2 godine

Smemo li znati šta je usporedba? Šta tačno usporedbuješ? Znate li srpskog jezika ili se samo hvatate za svakojake termine koje čujete od naših "susjeda"?
@

@yostra:

pre gotovo 2 godine

i ovo je srpski jezik, samo je dijalekat različit od tvog. ne budi pglu.
B

Blaki

pre gotovo 2 godine

zato što 80% pravih navijača nije moglo da kupi karte već su karte kupili stranački kadrovi.
J

Jfkdkkf

pre gotovo 2 godine

Uporedis se isto kaze
g

gost2

pre gotovo 2 godine

yostra ne zive svi Srbi u Srbiji. Ima NAS i gde se malo drugačije govori koliko god tebi to bilo teško shvatiti. Jednostavno ti je kom neprikladan. Od celog komentara ti si pročitao samo "usporedbu". I da nema tih ljudi van Bg koji napune stadion a dolazi ih puno sa zapadne strane Srbije veruj bilo bi još trulije!
Y

Yostra

pre gotovo 2 godine

Prvnestveno ni ja nisam iz Beograda, već centralne Srbije. Objasnite mi vi poznavaoci u kom se to srpskom dijalektu ne kaže "poredjenje" već "usporedba"? Naravno da mi je to odmah zapalo za oko, jer mi je nesnosno više slušati nepotrebno uvezene termine, najčešće hrvatske - izvedbe, dojmovi, usporedbe, kretnje itd.
G

Gost 1

pre gotovo 2 godine

nema sta da se doda i oduzme. od kad nema savije da navija uzasno je. vrte 3 pesme laganog ritma i to je to. pre 15 god bila zastava na gornjoj sipci i manje ljudi ali svi navijaju. ovo vec nekih 5 godina ne lici ni na sta
S

SEEVRNA KOREJA

pre gotovo 2 godine

Kako ga nema,postavio ga vodjo u eps samo mlatim pare..
А

Аца

pre gotovo 2 godine

И он би са разним препевима Драгане Мирковић и Шемсе Суљаковић сморио.