Komentari na vest

Šok odluka Nemanje Vidića: Odustajem od kandidature, ali ne i od srpskog fudbala

z

zvezdašpravi

pre oko 1 godinu

čista nameštaljka.Vidić se kao ponudio da napravi farsu od svega i kad su videli da možda može nešto i da uradi,odma povlačenje.samoinicijativno 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 u istu tikvu duva Vidara
D

DekiSum

pre oko 1 godinu

God bless America
M

Mracna drzava

pre oko 1 godinu

Ma nema bre sanse za bilo koga i bilo sta da se uradi bolje u Srbiji bez ovih koji su je privatizovali celu. Nesmes da povuces vodu u wc a da oni ne znaju. A kamoli da u neku instituciju dodje neko koga vodja nije odredio. Gde god se odlucuje o bilo kakvim parama, nema sanse, jedino mozda Crveni Krst .Narod i nije svestan koliko je to velika kontrola i koliko mnogo novca je u opticaju.Neki su ne obavesteni? a neki cute jer imaju koristi od toga. Za nas koji volimo istinu i pravdu ovde nema mesta ukoliko ne zelis da se razbolis od muke. Nazalost ta indolentnost ce na kraju kostati Srbiju postojanja.
G

Gosthhhh

pre oko 1 godinu

sta reci heh dal da places ili smejes , kekoza bio predsednik a vidicu nedaju ni da pridju
p

pussynemanja

pre oko 1 godinu

Vidiću,ispao si pičkica!Gde je borba koja te je krasila kao fudbalera?!Duboko si me razočarao,duboko..
c

cvxcvx

pre oko 1 godinu

Ej ovo sto pises je ocigledno toliko da si botina, jer sta treba da se bori za vetrenjacama? Video je sa kim ima posla, se nekim koje ovu zemlju privatizovao, i za koga da se bori za placenike poput tebe. Da ima malo neko pameti i smelosti od nasih igraca koji ne zavise, nisu robovi sistema, sada bi ustali nasi reprezentativci i pobunili se, odbili da igraju za ovakvu reprezentaciju, da zele da ucestvuju pre svega u pravednom odabiru kandidata. To bi imalo odjeka, i tezinu njihova rec u svetu ali culo bi se u Uefa, Fifa sta se radi ovde ali imalo bi odjeka da se postavi pitanje sta se desava i ko dozvoljava duhu koji lebdi nad Srbijom da se mesa u fudbal ali ono sto je vaznije sta radi sto se tice zivota gradjana u Srbiji. Jer fudbal je ovde samo peta stvar, on je samo dokazao koliko se ovde krse slobode izbora i da zivimo u jednom sitemu gde ne mozes nista sa uradis bez dozvole nekog tamo.
s

sta drugo

pre oko 1 godinu

Svi vide da je car go, haj mu ti to reci..
B

Bzzz

pre oko 1 godinu

Realno, pitam se sta Vidicu treba ovo!? Izgradjen covek, uspesan, idi nadogradjuj sebe negde drugo... Uzivaj u penziji... On hteo da udje medju ajkule i sve promeni, pa ne moze... Odmah sam znao, da nema nista od toga... Kad njegov klub nije stao uz njega, o cemu mi onda ovde pricamo!? A zna se vec odavno za njegov sukob sa terzicem... Tako da... Moj Vidara, cekaj bolje vreme, koje ce nadam se doci uskoro, ali samo se nadam...
h

hahahaioo

pre oko 1 godinu

Koja vremena da ceka, da ti sedenjem promenis ovo? Ovde se zna kako se menja i to je pokusao da uradi ali ne vredi, tako da svaka cast sto je uopste usao ne sa ajkulama, nego bubasvabama, takva velicina. A vidimo i ti da si deo tog miljea posto kao hvalis ali sustina ti je da pljunes Vidica i da das podrsku ovim tvojim. Ili si neki klinac ili teski plicak, sto je vrlo verovatno kada ti kazes nesto poput ovoga kad te nije tvoj klub podrzao. Koji njegov klub da ga podrzi kada su tamo sve ljudi ove druge strane, gde ce Dzajic biti samo marioneta, isto ono sto je Toza u Zvezdi, a zove se predsednik.
m

maceo

pre oko 1 godinu

Logično pitanje koje bi svaka iole normalna osoba postavila ne uzimajući u obzir političko opredeljenje je šta se poručuje svima onima koji žele da pokušaju da promene nešto? Arčibald Rajs nam je još davno pročitao mentalitet, sto godina posle njega i dalje je sve isto i dalje će svi biti isto... Ako je ovako u fudbalu kako li je tek u drugim profesijama. Dno dna. Srbi ne zaslužuju Vidića kao predsednika FSS-a.
n

navod

pre oko 1 godinu

Kako prepoznati Terzinog bota. 1. To je "pravi" zvezdas 2. Njegov argument mora na kraju da ima frazu: u inat dusmanima. 3. Krade nickove ljudima i pise dezinformacije.
P

Primitivizam

pre oko 1 godinu

Logičan epilog. To je kod nas fora - da ne sme da se dira u truli sistem delegatske glasačke mašine zaostao iz komunističke Jugoslavije, isto kao što ne sme da se dira trula i neverovatna budžetska povezanost Partizana i Crvene zvezde kao da je i dalje živ Tito. Dakle za FSS, Cz i Par - Tito je i dalje živ, a narod to podržava. Da, narod bi negodovao da se ukine to i uvede transparentnost i jednakost sa drugim klubovima, jer da im nije odvratno, u suprotnom navijali bi protiv tih povlašćenih odvratnosti, ili ne bi ni pratili, a imamo obrnuto - kopanje očiju jedni drugima za još malo titule. E pa, tako nam je kakvi smo u proseku - veoma loši, zaostali i pokvareni. Takvi smo..
R

Radenko Salapura

pre oko 1 godinu

Jedan poziv menja sve......
д

дуда

pre oko 1 godinu

Ај не кмечи
М

Марјан

pre oko 1 godinu

Видић је свој задатак обавио-натетао је шљам да се сам јасно и гласно покаже.
H

Hrcko

pre oko 1 godinu

Ulaz u FSS se ne zadobija na lepe oči.
A

Aut

pre oko 1 godinu

Odustao je on u startu. Farsa i predstava za malu decu. Ako hoćeš u FSS moraš da imaš celu garnituru ljudi a ne sa 4 čoveka predstavljaš svoj tim. Realno i nisi sa FSS.
z

za fss

pre oko 1 godinu

prvenstveno nije zato sto je daleko uspesniji od prosecnog funkcionera fss-a kako karijerno tako i intelektualno
R

RSK Knin

pre oko 1 godinu

Dovindjenja srpski fudbale
g

gost127

pre oko 1 godinu

Cisto opipavanje pulsa, i sam je bio svestan da u ovoj zemlji vlada jednoumlje,jedan covek jedna partija se pitaju za sve,i to je tako,svako ko veruje u bajke one su na drugom spratu
m

metalika moj dobar drugar

pre oko 1 godinu

sta kaze odustao ...pa normalno , jedan dolazak na vrata i menjas misljenje hteo ili ne . Srbilend ljudi, Meksicki karteli nam zavide. Ovde vlada sila, baba dzaja ce sad da sprovodi zamisli onih sto ga guraju u ovo a on sam realno ni do wc ne moze vise da ode . Mijat se juce isto zahvalio...nema , ovde vlada sipka i niko drugi
g

gott

pre oko 1 godinu

Ne znam sta nam je dalo za pravo da se nadamo,da će mu biti dozvoljeno da vodi FSS. Idu nikad lakše kvalifikacije za EP pa još lakše za SP pritom ce se graditi nacionalni stadion a pare se kupati moraju.E sad NV nestranacka licnost da odnese zasluge,ma jelte molim vas.
u

uzice

pre oko 1 godinu

Duzan ce se duga oduziti ako rdja htedne sacekati...i sacekase Dzajica
i

i_tako

pre oko 1 godinu

Vecina danasnje Srbije ne zeli da se bori protiv sistema, oni koji su upali u sistem kao delegati FSS glasace za Dzajica jer znaju da je namesten od strane vlasti i da nece dirati sistem koji njima odgovara, jer sta njih briga sto nam fudbal i drzava propadaju, oni ne rade nista, a za to dobijaju dobre pare. Tako je u svemu, u svim drzavnim ustanovama. Ako si deo sistema boris se da sistem ne pukne, ako nisi boris se da udjes u sistem. A oni koji se bore da se sistem promeni, oni nemaju nikakve sanse. A sto je najgori svi vide i svi znaju da je sistme los i truo...
v

vdddf

pre oko 1 godinu

Tako je, ali isto tako imas 600K clanova ako ne i vise jedne stranke od kojih 90% znaju sta se radi i ne podrzavaju to nego koriste privilegije, a onda kada pukne sve oni ce krenuti i biti najveci borci zna se na koga, a mi koji smo protiv tog jednog, ako nas i ostane nesto tada cemo ga stititi od rulje i lazi, svega onoga sto je stvoreno od strane njega licno. A ovo traje vise od 30 godina ako cemo tacnije od posle drugog svetskog rata, mada se samo ime menjalo sistema i stranaka ali je sustina ista, ali ajde pre 30 godina ljudi su pokusavali, borili se, i na kraju kada su mislili da su nesto uradili, shvatili su da je sve isto, da sustinski nema nade pa zato sada imamo te koji gledaju da iskoriste sto mogu jer se videli roditelje, ili komsije sta su dobili u toj borbi, slepacki stap. Tako da je narod u komi sto je bio cilj, a ovo se nastavlja. I nece se promeniti nista dok neko tamo eto ne odluci da treba da se menja ali to necemo docekati jer tamo neko mnogo mocan i jak nije pravio ovaj sistem za sebe da bi ga unistavao, nego mozda samo ako ne smisle nesto jos gore. Tako da vise gotovo da nema nade, opet kazem sem ako neke stvari gore se ne dese pa odluce da ovi ljudi i sistem ne treba vise narodu. A takve se stvari i sistemi desavaju samo posle velikih ratova, dva za sada sto smo imali, e sada vrlo smo blizu i trecem ali to je jos vece zlo....
D

Djukela

pre oko 1 godinu

Citam komentara i vidim da zasluzujemo sve sto nam se desava
D

Djukela

pre oko 1 godinu

Ne trebaju nama mladi ljudi nama trebaju pacovi
G

Gostgrobariii

pre oko 1 godinu

ovaj oppzicija kao i zavetnici🤣🤣🤣🤣
M

Mile12

pre oko 1 godinu

Reče lepo pre neki dan Dule Savić:"Džajić i Vidić bi trebalo zajedno da vode Srpski fudbal",sjajno,sve Zvezdine legende,može i jedan i drugi i zajedno!!!A spasa nema,neće ga ni biti...
M

MILAN GALIĆ

pre oko 1 godinu

Zar ste slepi da pecalbari nisu dobro došli Srbiji.
L

Laki92

pre oko 1 godinu

Učinio si im uslugu. Trebao si lepo izaci, naravno da svi znaju da bi izgubio, ali bi fudbalska Srbija barem dozivela tu bruku, da Nedimovic jednoglasno dobije Vidica, ovako su oni "dobili, jer su bili i jedini" i nema tog odjeka u javnosti koji je trebao da postoji. Apsolutno ne razumem odluku vece pred izbore da se povuče...
Š

Šljaka

pre oko 1 godinu

Brale, ucene su čudo.
R

Realno...

pre oko 1 godinu

Čovek ima porodicu...3 sinčića, misliš da je to vredno rizikovati???!? Ne brate, PORODICA JE SVETINJA!!! Neka mu je srećno! Čekamo bolja vremena... Daj Bože da ih dočekam, pa taman i sa 60!
m

metalika moj dobar drugar

pre oko 1 godinu

@ realno ...iskreno mene je i iznenadilo gde se usmerio ? ima sto kazes porodicu,pun ko brod , ime ...sta mu treba da mu bilmezi prete , "savetuju" , itd...gde ces sa njima u mulj . Idi pecaj, rostiljaj ,pij kafu u Monaku, Majorci, zezaj se uzivaj . On decko dosao iz Londona pa zaboravio kako se ovde radi ,pa oni su jednog Piksija nabedili da je krao !!! a on ima vise para na racunu od kluba sve sa stadionom
M

Milop11

pre oko 1 godinu

Kad je cirkus, nek je cirkus do kraja, kakva sprdacina😂😂😂😂😂😂😂
r

rodny

pre oko 1 godinu

Sramota za državu Srbiju,odbacujemo jednog Nemanju Vidića.Postavljamo čoveka u osmoj deceniji na čelo FSS.Mešanje politike u sport,uskoro izbacivanje iz svih kvalifikacija.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Jesi li ti svestan da se pravi jedna svetska vlada za celu planetu, kako ti misliš da se to desi bez upliva politike u sve pore bitisanja ???
m

mi smo bre dzungla

pre oko 1 godinu

druze drzava nije reagovala ni fss kad nas onaj bugarin po narudzbi izbaci u Djenovi sa EP ...taj isti ide i dalje na utakmice , zivi lik na Dedinju od tih para ...ejjjjjjjjjjjjjjjj
r

retro

pre oko 1 godinu

Vratice se Nemanja kad se razvedri ... i ja sam otisao jer nisam hteo da skupljam glasove za posao sto sam zavrsio I takvi smo i treba da nas j.. manjina..
G

Gost51637372

pre oko 1 godinu

Čitajući komentare, vidim da ih je Vidić dobro uzdrmao čim se im se upalili svi alarmi. Vidić, kapiten Zvezda i najbolji štoper u istoriji najjače lige na svetu, ispade sada Partizanov čovek. Kako može neko progutati takvu glupost.
n

nagodili su se

pre oko 1 godinu

svakome ko ima iole malo mozga je jasno da je vidic prodao ove izbore
r

retro

pre oko 1 godinu

Da mi je facu da ti vidim samo. Al vec mogu da te zamislim..kako aplaudiras po mitinzima.cuj nagodili!!!
s

srbija baki

pre oko 1 godinu

nije prodao vec morao da odustane , jedan poziv ili dolazak na vrata
k

kk.Bezanija

pre oko 1 godinu

Cim je shvatio da ce on i njegova prtizanova bulumenta koja stoji iza njega i koja mu cini ceo tim da lagano izgubi od Zvezde i Dzajica odmah se dao u bezaniju i sad se kao folira da je "odustao" a u stvari je zbrisao jer je shvatio da ce da izgubi i da ga niko zivi od normalnih ljudi nece glasati zbog 99% grobara u timu,to je jedina i prava istina koju ljudi treba da znaju!
P

Partymaker

pre oko 1 godinu

Ti si upućen je li? Pre će biti da su mu pretili i njegovoj porodici ... Tako Srbija funkcioniše, sve po principu ucene
5

56789

pre oko 1 godinu

IPAK NEDIMOVIC POBJEDI. A MI CEMO GLEDAT BLATO OD FUDBALA
5

56789

pre oko 1 godinu

I FUDBAL VISE NIKAD NECU GLEDAT
R

Realnost

pre oko 1 godinu

E moj Vidara, zar si sumnjao u drugačiji rezultat? Ličimo na severnu Koreju sve više i više!
D

Don Vito Corleone

pre oko 1 godinu

Puna podrska za Dzaju od mene i svih pravih Zvezdasa i Delija sa Severa,Ziveo Dzajic!👍
G

Gost1965

pre oko 1 godinu

Nisi ti ni delija a najmanje si zvezdas
D

Don Vito Corleone

pre oko 1 godinu

@Kradljivac Nikova. 🖕🖕🖕🖕🖕🖕
N

Najiskrenije

pre oko 1 godinu

Ne navijam vise za reprezentaciju. Nemam motiv.
b

bot vidicev

pre oko 1 godinu

evo bas smo se potresli zbog toga hahaha
P

Podrska za Dzajica

pre oko 1 godinu

Cela Srbija podrzava samo jednog i najboljeg coveka i kandidata DRAGANA DZAJICA do pobede i spasa Srpskog fudbala u inat svim dusmanima!
D

Dzajo pobedi

pre oko 1 godinu

OCE TO TAKO KAD TI JE CEO TIM GROBARI A TI SI KAO "ZVEZDAS" ISTO KO STOJKOVIC!
D

Don Vito Corleone

pre oko 1 godinu

Tako je Nemanja, beži iz ove kanalizacije, Iz ove žabokrečine, Iz ovog mulja. Neka njih neka se dave u njihovim gov.ima, za bolje i nisu. Svim silama su pokušali da te omalovažavaju, da ti ukaljaju ime. Jer ti si sve ono što oni nisu, i oni su sve ono što ti nisi. Živ bio, jedan je Nemanja Vidić kapiten.
L

Laki92

pre oko 1 godinu

Ne dave se oni ni u kakvim govnima, vec u ogromnim parama, milionima...Zato i ne daju svoje fotelje. A dok se normalni i stručni povlače, nama budale vladaju u svim sferama...
G

Gost200

pre oko 1 godinu

Srpski fudbal je najobičnije đubre, što da se lažemo. Neka ih, neka kradu, neka nameštaju, neka se osmehuju starci od 200 godina jedni drigima, neka drže svoje fotelje rukama i nogama. Slika i prilika šta narod misli o njima biće im na stadionima koji će biti prazni. Ionako ni kult reprezentacije ne postoji, niko je ni ne gleda uživo već više od decenije, što bi se bilo šta menjalo.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Pa upravo to se i htelo da postigne. Pazi ja neću da podržavam moju zemlju zato što jedan čovek nije dobio funkciju. Jel ti shvataš koliko je to bolesno i nakaradno. Znači ako ti se ne svidja Patrijarh ti menjaš pravoslavlje za muslimanstvo ili postaješ pingvin, šta ??? Pa ti i ja smo krivi što ne postoji kult reprezentacije ne oni. Ubili su srbina u tebi.
G

Gost200

pre oko 1 godinu

gemathegreat Sport, gledanje utakmica i odlazak na stadion je oblik zabave, dokolice i predah od ozbiljnih životnih stvari, nema veze sa patrijarhom, Hrišćanstvom i Srpstvom. Srpstvo se iskazuje borbom za poštenje i pravdu, zaštitom slabijeg, ugroženog, vaspitanjem, moralnim načelima i pobunom prema nečemu što nije normalno, u ovom slučaju fudbal u Srbiji. Ljudi treba da im daju do znanja da nisu normalni i da rade ukrivo od onoga kako treba a ne da ih podržavaju svojim odlaskom na stadion (na stadione i u hale treba ići tamo gde je zdrava priča, ženska košarka, ženska odbojka, još uvek donekle reprezentativna muška košarka). Treba da se bune ako gubimo Kosovo, ako udišemo smrdljiv vazduh, ako imaju male plate malinari, mlekadžije i drugi radnici itd., ako nema zaštite nad ženama ako se krše propisi u saobraćaju. E to ti je pravo Srpstvo.
M

MegaBot

pre oko 1 godinu

Mene je iskreno iznenadila Vidićeva kandidatura, jednostavno nije imao ni promila šanse, mislim da ih nije ni iscimao. Vrlo je jednostavno, svi će podići ruku za one koji decenijama urušavaju naš fudbal i sačuvati svoje meke fotelje. Sva sreća Džaja je video probleme i sada će rešiti :) Čovek koji je osuđen za malverzacije u FK umesto i da mu se ne dozvoli kandidatura on ubedljivo dobija. Napredak u FSSu se ne dovodi u pitanje
P

Prvo poluvreme

pre oko 1 godinu

Hvala Vidiću što je pomogao da sve maske padnu...da se ogoli sistem, izvrši prebrojavanje i vidi ko je na kojoj strani...očigledno, ovo je tek 1. poluvreme!
J

Joakim

pre oko 1 godinu

Jedan je Džajić, ko je Vidić pored Dzajica
I

Igor978

pre oko 1 godinu

Ne razumem čemu rasprava ovde na portalu. Jel se vi išta pitate u vezi izbora u FSS?! Jel imate pravo glasa?! NEMATE Ko ima pravo glasa - Delegati? Ko utiče na delegate da glasaju po volji ove vlasti - lako je, pa VLAST?! Znate kako ovo ludilo da promenite - pa ne prodajete svoje glasove na izborima, ne prostajte da vas bilo ko tera da radite ono što ne želite. Sloboda je kada NE radite ništa ßto vi ne želite - jeste li robovi ili ste slobodni!? E moji Srbi, robovi obični ste postali, svi junaci samo kada su u čoporu i na internet portalima.
M

Muka...

pre oko 1 godinu

Brate moj, veruj ti meni, evo borim se godinama...Mrzim nepravdu, ali ne može čovek sam! Mom ocu je ova vlast SUPER, a na troje dece po inostranstvu...Brat u Švajcarskoj, sestra u Americi, a ja u Nemačkoj...Pritom i ja i brat oženjeni, žene i deca u Srbiji...Kažu omladina neće da radi, omladina neće porodicu, eto ja sve hoću, pa oteran!!! Sve troje fakultetski obrazovani, to je najmanje i bitno, bitno je koliki vrediš...Ali kako to da Nemcu valjam, da oni švajcarcima i amerikancima valjaju, ali Srbiji ne???
D

DelijaNS

pre oko 1 godinu

To je to što se tiče fudbala od mene, do nekog novog Vidića... Nedimoviće i Terzićeve poltrone više ni na tv-u neću gledati. Svako ko od sutra ode na marakanu je mrzitelj Zvezde i srpskog fudbala!!!
A

Ahahahaha

pre oko 1 godinu

Nije tebi lako, ko si ti da nekom kažeš, gde će da ide. Ovde su ljudi umislili da su neko i nešto. J... e se meni za njih, ja idem da gledam Zvezdu. A ti lupetaj ovde, i skupljaj te bedne plusiće.
R

Realno...

pre oko 1 godinu

Šta misliš, ko daje te plusiće? 70% su tu navijači Zvezde, potpisujem...

Falični Tom

pre oko 1 godinu

Neka je odustao. Nema on tu šta da traži. Došao do spase srpski fudbal kojem nema spasa. Nemamo više ni ligu od dva konkurentna kluba a kamoli više od dva. Infrastruktura katastrofa, korupcija, kriminal u svakoj pori tog sporta. Neka tebe Nemanja daleko čistog obraza nema tu šta ni da se spasi. P.S. Nisam ja kao mali sanjao kapitensku traku Mančester Junajteda već da postignem gol za Zvezdu na derbiju, otčim na sever i tamo ostanem. Tako je govorio a sad mu ta ista Zvezda okreće leđa.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

A da nije obrnuto ??? Da nije on prvi napao Zvezdu i nije se udostojio ni do kluba da ode. Pride toga na tv-u izjavi kako je on prerastao Zvezdu. Pa izvini akonto čega da ga podržavaju ??? Predsednik nacionalnog zaveza se ne postaje ako nemaš konsenzus, tačka. A kad smo kod toga, što nije zakazao javnu prezentaciju i pozvao sve, saveze, klubove, javnost i uradio prezentaciju i pokazao i prikazao planove. A on izbacivao pisana saopštenja i jednom se pojavio u desetominutnom intervjuu gde je izjavio svašta nešto i uglavnom ništa. Dajem svoje ime u zalog, što to nije uradio Bekenbauer ???
M

Markoniiii

pre oko 1 godinu

E MOJA SRBIJOOO MEDJ ŠLJIVAMA,NEĆE OVDE BITI BOLJE JOŠ DUGO,DUGO.....
z

zeljko ...

pre oko 1 godinu

pametnom dosta
t

tviter.navijac

pre oko 1 godinu

Vi koji ostavljate komentare protiv Dzajica ste vec 10 godina u bojkotu, niste dali dinar za ulaznicu niti ste bili na stadionu.
O

Oni

pre oko 1 godinu

Bojkotuju sve, baš njih briga za Vidića. To im je samo prilika, da ovde pišu gluposti. I sa njima ne vredi uopšte voditi polemiku. Zovu ljude da bojkotuju, a nikad ni ne idu na stadion, pazi tu logiku. Sve botovi, to se vidi iz helihoptera. To su većinom ovi što prate, Arsenal, Čelzi, Barsu, itd, itd.
B

Bora Juha

pre oko 1 godinu

Neću da budem član mafije.
R

Radov verni fen

pre oko 1 godinu

Sad je vreme da Rade Bogdanović preuzme! U sve se razume, najpametniji je od sviju, svebzna kako treba... ko drugi ako ne Rade? Sad je Rade tvoje vreme došlo!
T

Taj

pre oko 1 godinu

Samo zna da lupa po televiziji, što se jednom nije uhvatio nekog posla, bitno je da je podržao Vidića. Sa svojim smešnim humorom, ko je čitao zna o čemu pričam.
R

Rade tzar

pre oko 1 godinu

Rade Bogdanović je zakon. Kada bi u FSS došli ljudi poput njega, Vidića i Matića srpski fudbal bi bio na putu ozdravljenja.
G

GostE75

pre oko 1 godinu

Pitanje za sve? Da li covek koji je bio hapsen zbog malverzacija i kriminala treba da bude predsednik FSS?
M

MNM

pre oko 1 godinu

Nije dokazano nista!To je bila predstava jer ako je Dzajic ukrao,kao sta,bjeka i zeka nisu nista jer ih nisu hapsili..ma hajde..a i svuda u svetu su na tim fudbalskim pozicijama ili sumnjivi tipovi ili legende koje posle padnu pod pritiskom(Platini) Tako da nista cudno ne vidim,moze Dzaja sta je problem:)
o

ocigledno

pre oko 1 godinu

ni ovaj nije cistunac, cim su iskopali fasciklu 24 sata pred izbore te vidara eto naprasno se povlaci iz trke
G

Grga Cvarak

pre oko 1 godinu

U Srbiji? Definitivno da. Tako se u Srbiji radi. To je u Srbiji i normalno i logicno. Zato nam sve i cvjeta kao sto cvjeta. Raj na zemlji.
T

Tole

pre oko 1 godinu

je trebao da bude pa da tvoj klub u nedogled osvaja titule na najperfidniji nacin.
M

MegaBot

pre oko 1 godinu

Pitanje je treba li biti kandidat
@

@MNM

pre oko 1 godinu

Da mu ništa nije dokazano dobio bi oslobadjajuću presudu i to bi bio kraj priče. E kada u raspalom srpskom pravosudju, gde može da se dokaže da je mleko crno i da je ugalj beo, nisu našli sudiju koji će doneti takvu presudu nego je morao da bude aboliran onda je jasno koliko nisu ništa dokazali! Sramota je bila samo način kako je hapšenje sprovedeno i pozadina cele priče a Džajić je nevin koliko i goblen!
g

gooostttt

pre oko 1 godinu

Dokazano I TE KAKO
M

Mile led

pre oko 1 godinu

Drugi put me je sramota zato što navijam za zvezdu, SRAMOTA!
T

Ti

pre oko 1 godinu

Izgleda, svakog dana imaš novi tim za koji navijaš.
M

MNM

pre oko 1 godinu

Nikada me nije sramota sto navijam za Zvezdu,svasta.A ti izdrzi,nije lako verujem
S

SlobaG

pre oko 1 godinu

Navijao sam za Vidica, bicu iskren kada kazem - razocaranje. Ali najvece u Nemanju, koji je pobegao pre bitke i ostavio nas na cedilu. Pokazalo se jos jednom da on borbe bije samo kada unapred zna da je on pobednik, osim ako nema nekoga, tipa Sir Alex iza sebe da mu u svlacionici kopackom glavu razbije ako ne krene na tu loptu....
V

Volim fucu

pre oko 1 godinu

Procitaj tekst molim te
I

Igor978

pre oko 1 godinu

Koliko godina imaš, 13? Zar tebi nije jasno gde mi živimo? Vidić se povukao jer nije želeo da izlaže ljude oko njega ogromnom pritisku i ucenama kriminalca i državno-fudbalske mafije koja stoje iza Džajićeve kandidature. Naravno da će Džajić biti samo marioneta, pa valjda niko sa 2 grama mozga ne očekuje da će odluke u FSS donositi deda od 77 godina. Skoro svi delegati su rekli javno da će glasati za Džajića, iako nisu ni čuli Vidićeve ideje - to ti ništa ne govori? Delegati su pozvani telefonom i rečeno im je šta moraju da urade. Jel ti poznato koja stranka to isto radi i na parlamentarnim/predsedničkim izborima? Pa ne sme se dozvoliti da postoji i jedna instutucija u Srbiji koja je nezavisna od njih - na našu žalost, tako funkcioniše i ova vlast i ova država. Metuzaleme u FSS ne zanima uopšte napredak u fudbalu već očuvanje svojih povlastica i beneficija, i naravno kombinacije koje imaju a koje im ova vlast dopušta u zamenu za “podršku”. Trgovina uticajem i državnim resursima, naravno protivzakonita. Vidiću je tek sada postalo jasno da izbori nisu izbori, da je će glatko izgubiti jer su delegati KUPLJENI i želi sebe oupšte da uvlači u to blato i da troši sebe i kvalitetne ljude i borbi koju ne može da dobije. Ali za sledeću rundu će se bolje spremiti, bar će znati sa kime ima posla jer ovo nažalost nije Engleska.
R

ROX

pre oko 1 godinu

Armija "prepametnih" komentatora našla da ga kritikuje što je povukao kandidaturu. Da li ste vi svesni kakva mafija se urotila protiv njega i kakvim ucenama i pretnjama je bio obasut? Svaka mu čast i hvala mu i na ovome jer je razotkrio mnoge tzv. legende i ljudine. Sada bar znamo da su i kada se kao fol interno dele, u suštini svi robovi njih dvojice- trojice, znate već kojih. Običan narod, navijači, simpatizeri su na portalima u svim anketama rekli svoje mišljenje, odnos glasovca je bivao otprilike 100:1 u korist Vidiča, ali ko još ovdje mari za narodno mišljenje. Famozni članovi skupštine su tu da dignu ruke i presude. Tako je u FSS, tako je u Partizanu, Zvezdi, u svemu.
M

Ma da

pre oko 1 godinu

Sad se sve urotilo, i Cia i Bia, koza nostra. Ne lupajte gluposti, da je tako ne bi mu ni dozvolili da se kandiduje.
C

Cupin

pre oko 1 godinu

Svaka cast za komentar!
r

r3spect

pre oko 1 godinu

Nikada vise ne pratim reprezentaciju. Koje su to lopine i krimosu u njoj. Bruka. Izvini Vidara brate. Bezi odavde sto dalje.
N

Nisi

pre oko 1 godinu

obavezan da pratis.
V

Vamos

pre oko 1 godinu

Tuzna li si zemljo Srbijo…
G

Gost Mirko

pre oko 1 godinu

Mislim da vise licimo na Diznilend,nego na zemlju.
E

Evo

pre oko 1 godinu

Ja ću se ubiti, zato što Vidić neće biti predsednik. Kakvi ste vi likovi, vama ne vredi objašnjavati, samo čovek troši energiju.
Z

Zvlat BG

pre oko 1 godinu

Poenta ... "Na svakom koraku puta ka tome da postanem predsednik FSS mi je jasno stavljeno do znanja da nam ta šansa neće biti pružena."
v

vlajko jagodinac

pre oko 1 godinu

Da je bilo lako i ja bih se kandidovao, al' je bilo teško, pa nisam 'teo da se cimam. A ti si sve znao, doneo si nadu... i pobegao bez borbe. I razočarao. Mnogo razočarao.
M

MegaBot

pre oko 1 godinu

Ma isto se hvata, sada može i Džaja da se povuče i vrati ministar poljoprivrede koji je trebalo biti jedini kandidat.
n

nikad vise

pre oko 1 godinu

Vidic je ovim potezom pljunuo na sve sto se radilo prethodnih par meseci, ujedno i sve ljude koji su bili uz njega. "Hvala" ti Nemanja!
D

DIDJI U ZVEZDU

pre oko 1 godinu

Legendo
Z

Zoran 91

pre oko 1 godinu

Znaci on bi u borbu samo ako zna da je pobednik. To mi je demokrata. Ebem ti takvu demokratiju.
g

gost111

pre oko 1 godinu

a stce tamo ako zna da je gubitnik
@

@gost111

pre oko 1 godinu

Da su naši preci, razmišljali kao ti. Nikad mi državu ne bi imali, jedan od najglupljih komentara ikada.
R

Rodman1986

pre oko 1 godinu

Ne, on bi u ravnopravnu borbu. A ne u borbu u kojoj se pobjednik zna odavno i odlučen je tamo gdje ne bi trebao biti odlučen. Ne izvrćite stvari.
@

@ro1986

pre oko 1 godinu

Po tvojoj logici, ovi mučeni teniseri, koji znaju da u prvom kolu igraju protiv Đokovića ili Nadala, ne treba uopšte da kreću na put.
Б

Бибарс

pre oko 1 godinu

Не брините, сад ће делије да се побуне, они никоме не ћуте, ево вратили су Косово.

stojkee@gmail.com

pre oko 1 godinu

grobari su vratili
g

gost1985

pre oko 1 godinu

Pa zasto odustajes?! Pojavi se smekerski u majici “Vazno je ucestvovati”, predstavi svoj tim i plan i program da svi vidimo kakav je tvoj plan pa neka onda glasaju za koga hoce i kako hoce
B

Bravo

pre oko 1 godinu

Baš tako, mogao je ispasti moralni pobednik. Sad ništa nije uradio, samo su se neki razočarali.
N

NE MOŽE ČOVEKU PREĆENO

pre oko 1 godinu

Zbog izbora mu gospoda pretila i on se povukao normalno i kulturno kao pravi gospodin.TUGA JAD I ČEMER! Sada ce da vladaju kao i uvek Džaja, Terza, Zeka, Bjeka, Simović, Lazović, Tončevi, Gašići koji trljaju ruke..
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Ovaj jedan kaže: "On bi u ravnopravnu borbu ušao". Pa ni naša vojska 1914 nije bila ravnopravna pa je ipak pobedila....Kukavički gest.....
с

сервер

pre oko 1 godinu

сада је човек уканалио све људе око њега. Није требао то да уради требао је да иде до краја
A

Ako nije

pre oko 1 godinu

shvatio zasto nije prošao Bijeka onda nije trebao ni da se kandiduje.

Kalčopolista®

pre oko 1 godinu

Vidara protiv drzave i sistema se ne moze! Jedini covek koji je pobedio sistem i nadmudrio drzavu je Marko Nikolic! Nadao sam se da ces i ti, ali drzava i sistem se ne pobedjuju dva puta!
M

Mile12

pre oko 1 godinu

Kakav očaj i beznađe,mnogo mi milo kad se lomite ovako između dva ,,cigana" koji vam je bliži-a nama svejedno!Da li zaista misliš da bi Vidićevom pobedom svanulo Partizanu,čisto sumnjam,dovoljni ste vi i vaša uprava sami sebi!Živeo Džaja,živeo Vidić-legende Crvene Zvezde!
K

Kakvo nadmudrivanje

pre oko 1 godinu

Jos jednom nije svemoguci Marko Nikolic nadmudrio drzavu nego je Partizan zahvaljujuci greskama Zvezde osvojio titulu prvaka drzave i to je sve ....
K

Kalčomigapopuliš

pre oko 1 godinu

Tako je žeks, sve ti verujemo.
@

@kakvo na...

pre oko 1 godinu

Druže, tako mi razmišljamo. Ali ovaj lik ne razmišlja tako, kod njega su sve teorije zavere.
G

Gost2905

pre oko 1 godinu

Odakle vise nicete?
M

Mile12

pre oko 1 godinu

Nama super kao god okreneš,Džaja može,i da je Vidić opet dobro naš je čovek-Srbin,Delija...Samo neka nije onaj Bjeković-komunjara!
A

Alooo...

pre oko 1 godinu

Pa ljudi, ne kritikujte ga!!! Svi znamo kako u ovoj državi sve funkcioniše! Možda mu je priprećeno... Pretnje porodici, bližnjima...Ne bi bio ni prvi ni poslednji...
K

Kragujevčanin

pre oko 1 godinu

Ceo Kragujevac zna npr da je vlasnik Takovo osiguranja ucenjen da daje novac za Fondaciju Dragice Nikolić... I svi znamo kako se završilo. Ostatak države ne zna za to, ali mi znamo!!! OBJAVITE KOMENTAR
M

Marinjo1

pre oko 1 godinu

Sto se povlacis druze? Pa neka te pobedi na glassnju, dokazi da stojis i da te ima. Sto neko pomenuo dole, povlacio si se i u igrackoj karijeri.
q

qnde

pre oko 1 godinu

Jesi li mozda razmisljao o tome da su mu stizale pretnje?
M

Marcoman

pre oko 1 godinu

Neiskusno!
T

Tite

pre oko 1 godinu

Politika ehhh................
V

Voša NS

pre oko 1 godinu

Pantelija pobedio, odnosno bratija..
m

mutne radnje

pre oko 1 godinu

Obili mu se o glavu oni stanovi sa Šutanovcem
G

Gost1989

pre oko 1 godinu

Msm da je ovim zavrsena prica sto se tice nasega fudbala.Otuzno je gledati koliko je sve to sporo ,koliko su golovi namesteni...jezim se od pojedinih klubova iz nase lige i njihove amaterske odbrane.Tako su jos pre oterali Filipa Zeptera ,covek je usao srcem mislio je da nesto moze da promeni ...ali je otisao.Mi smo nacija kojoj ne valja jedan Vidic ... Mene je sramota Dzajiceve sramote.Da u tim godinama i dalje zelis da si neko i nesto.Dokle !!! Ili je sam to hteo ili ga je Terzic ucenio.Ovaj narod treba da bojkotuje nas fudbal.Pogledajte samo sta se desava u Pfc ..klub izgleda toliko lose na terenu sto bi moj cale rekao ,gledao sam jace tekme iz tranvaja dok sam 80 tih isao na derbi. Samo PRIVATIZACIJA !!! I STRANE SUDIJE ! Moze CZ da igra LS ..bice ekipa za bolju gol razliku.Inace sam navijac CZ ,da ne bi bilo kom vidi ga Grobar itd.Kakva je to liga kada vi u 3 kolu znate ko je prvak ,samo zato sto je Partizan kiksnuo.Jad!!! Bojkotujte nas fudbal ,neka se na tv cuje samo lopta i glasovi sa terena...kao na nekoj lovadi. Imao sam tu srecu da gledam neke jake klubove kao sto su Roma Juve Milan Barsa Real ...gde su oni od nas ne sto se tice fudbala nego organizacije oko i na stadionu.Ko je bio zna o cemu pricam.Ovde ljudi nece da dodji na stadion a treba im 200 m ,sta da gledaju koga da gledaju ...prevade od igraca.Gde CZ ima 45 reg igraca pola tih igraca igra na pozajmici po ostalim klubovima.Jake plate jaki ugovori pola tebi pola upravi.Kada jedan Bata Mirkovic koji je bio igracina kaze da ,podrzavam Nemanju ...a Dzajic i Terza ruse tu pricu o cemu vise polemisati.Nadam se da ce jednoga dana neko reci dosta ,da ce se privatizovati klubovi ...da ce CZ morati dobro da se potrudi da bi uzela bodove u Ns ili Nisu ...Partizan namreno ne spominjem ,njega planski ruse ....koliko ovi gore toliko njegova uprava. Stariji se secaju 10 dana pred derbi ..ceo grad i cela drzava je samo o tome pricala ,ko ce igrati ko bi mogao da gol,ko je povredjen ko nije koji sastav itd a sada ,ljudi nece ni na tv da ga gledaju.Od ortaka cale je bio na Rajku da pogleda derbi ,njego kom je bio sta je ovo ,kakav je ovo fudbal.Inace je poslednji put bio pre 10 god i jace .A pamti 80te ...kada je gorelo.
q

qnde

pre oko 1 godinu

Svaka cast druze za komentar!
Ј

Јосиф

pre oko 1 godinu

Ајде сине ти и даље иди да гледаш Реал и Барсу, остави нас обичне смртнике да гледамо звезду. Можда си ти чак нешто и у праву, твој и чале од ортака верујем да јесу, али! Давно је прошло то време!
A

Amen

pre oko 1 godinu

Skidam kapu za komentar!
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Brate moj sa severa...Sve si rekao . Pozdravlja te grobar sa juga. Tvom komentaru nema šta da se doda .....Pametni i normalni će shvatiti a to je najbitnije.
G

Gostionicarcic 91

pre oko 1 godinu

njega, porodicu, one koji su hteli da glasaju, samo su blago pritisli... a sad ćemo videti koja tribina će da podrži ovu lakrdiju... biće muk, svi ćemo ćutke da prihvatimo, kao i uvek do sad...
t

tribina!?

pre oko 1 godinu

Pa zna se koja tribina pripada terzi i ovoj ekipi. Ta tribina ima i dalje da cveta, da zidaju i pevaju gde i kako stignu..

Bojan Urosevic

pre oko 1 godinu

kako moze da dobije podrsku kad od 90 delegata 50 su najvece lopine koji su tu jos od raspad SFRJ u startu nemas vecinu pa nisu oni ludi da izgube privilegije i fotelje za dalje pljackanje.
D

Dzimi 89

pre oko 1 godinu

Ko sme,taj moze ko ne zna za strah, taj ide napred dobro je rekao Zivojin Misic ako si vec usao u trku sta se povlacis kao neka kukavica.Bolje da si i izgubio na izborima nego sto si ovako uradio.
1

12355

pre oko 1 godinu

A dobro šta ima veze , Džaja je mlad čovek pred njim je svetla budućnost😂
G

Gostionicarcic

pre oko 1 godinu

znači ima i fascikla s tvojim imenom u fioci... šteta..
M

Monteeooo

pre oko 1 godinu

Izbor nemanje vidica znacio bi kraj bata djori,bjeki,zeki,surbatovicu,miljanovom potomku,zuci jankovicu,nesku,curcicu,svim kvazi trenerima u mladjim kategorijama fss zbog kojih nemamo igraca ni za madjarsku I jos 200 poslusnika koji klimaju glavom za 2000e mesecno... Nemanja zato nema sansu...

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Evo da si sve u pravu, reci mi samo gde i kako će on iz šešira da izvadi komplet novu strukturu ??? Da nema u C marketu da se kupi ??? Godine su potrebne da se sistem promeni a dotle će sistem daga provuče kroz veš mašinu ko prljave čarape. I samo akobsistem hoće od svake sitnice i od komarca će praviti magarca dok ga ne kompromituju i vi isti ga govnjivom motkom ne oterate.
@

@gema

pre oko 1 godinu

Marš nazad na mešalicu!
b

bice dobro...nekad

pre oko 1 godinu

Pa gde da mu dozvole da postane predsednik, prvo sto bi se desilo za vreme mandata, pojedini bi se vratili na interpolovu poternicu, sto znaci da ne bi videli stadion, sem iz zatvorske kantine, na tv-u.
t

tole robija

pre oko 1 godinu

@bice dobro... jel to pricas o vasem toletu koji proveo 10.god u zatvoru u spuzu?
m

micura

pre oko 1 godinu

NEMANJI LEGLA UPLATA TEK JUTROS , A STA ĆE STARAC FOČO OD 80 GODINA SVE MORATI DA RADI I POTPISUJE TO CEMO TEK CUTI..... A KOKEZA MILJAMA DALEKO OD SRPSKOG PRAVOSODJA
I

Ima nade....

pre oko 1 godinu

Nema šta,majstorski start kao u najboljim danima pa neka sutra "glasaju"!Neka se busaju u prsa sa "uspjesima" u nikad gorim vremenima.
T

TP-1

pre oko 1 godinu

Tako je pobego i kad trebalo da se igra za Srbiju! Bravo junace,jedini moralni potez. Vidicu,pokazao si koliko vredis odavno.
b

bel

pre oko 1 godinu

Pokazao je on koliko vredi u UTD a ovi sto ce ti opet doci pokazuju koliko vrede vec 20godina u FSS,blistamo..Raduj se sine,samo napred...
D

Dovoljno

pre oko 1 godinu

Je napisati slovo Dž, i kreću -
F

FIFA02

pre oko 1 godinu

Fudbalski Đinđić
D

DS Beograd

pre oko 1 godinu

Sram te bilo!
Б

Бибарс

pre oko 1 godinu

Свечани дочек штафете младости у част Драгана Џајића одржаће се на стадиону Рајко Митић. Живела младост.
A

Alo bre

pre oko 1 godinu

Ovo na svetu nigde nema,samo u Srbiji ima.Iskljucivi krivac je narod ne za fudbal nego za sve sto se desava u Srbiji,kriv je jer cuti.
G

Gile 88

pre oko 1 godinu

Očekivano biće on predsednik FSS za 3-4 godine
I

Iz šljivika

pre oko 1 godinu

Od početka se znalo, da je Džaja najbolji izbor.
D

Djuradj

pre oko 1 godinu

Od pocetka se znalo ciji je Dzaja izbor, i da protiv drzave nema sta da trazi bilo koji drugi kandidat.
T

Twix

pre oko 1 godinu

@Djuradj Ostalo je jos da saznamo ciji je Vidic
D

Dr Dragon

pre oko 1 godinu

Dzaja i bata Đoric su mlade nade naseg fudbala .Jos Vucela i Bjeka Bicemo prvaci sveta
m

man. united

pre oko 1 godinu

ziveo nemanja vidic i kraljica elizabeta <3
H

Hermano7

pre oko 1 godinu

Tako radi mafija
d

danas

pre oko 1 godinu

U 13:40 umro je srpski fudbal... Zasto Nemanja , vidis da si podigao narod i ti se povlacis.... Pa ne bi narod dozvolio da oni pobede. Skupljali bi smi se ispred Pazove svaki dan dok ne daju ostavke. Kamion jaja da kupimo ako treba... Za tebe sam bio spreman ruku u vatru da dam, a ti tako.... Samo si me izlozio i povukao se.... F U!!!
h

hahaha 1

pre oko 1 godinu

Ti bi se skupljao u Pazovi ?Daj ne lupetaj .....
N

Narod

pre oko 1 godinu

Sa portala, vas 300.I još mnogi sa više nikova.
m

miomir momir mimora

pre oko 1 godinu

isao bi ti da te skupljaju po pazovi
D

Djuradj

pre oko 1 godinu

Ti si zavrsio sa srpskim fudbalom ovim povlacenjem. 99% naroda je bilo uz tebe. Izigrao si poverenje ljudi. Ako mislis da ce te iko vise ozbiljno shvatiti, nece. Morao si da se boris do kraja, bez obzira na sansu.
D

Djuradj

pre oko 1 godinu

Da li odustaje zato sto je uzeo pare, neko mu pretio, ili neki drugi razlog, nebitno. Mobilisao si mnjenje na svoju stranu, i povukao se. Vise nemas prava da se javljas. Izigrao si poverenje, i odradio posao za one protiv kojih si se kandidovao.
G

GostNezvani

pre oko 1 godinu

Iako bi verovatno izgubio, ne razumem da neće da učestvuje. Barem bi pokoja zverka pokazala trag, ovako svi ostali u rupama i odahnuli. Ne razumem ovo. I počinjem da sumnjam u motiv. Ali, ko me pita...
G

Gost 014

pre oko 1 godinu

Nekada Kokeza, od sutra Nedimović. Kakvi fudbalski znalci!
B

Blaa

pre oko 1 godinu

Danas je I definitivno zaboden kolac u kovceg naseg fudbala.Zbogom zohari...
G

Gost....

pre oko 1 godinu

Treba samo javiti onim kandidatima što ostadoše kod benzinske pumpe prilikom prethodne sednice, da dodju ovog puta slobodno, jer neće biti rata na ulicama Beograda, kao što je svojevremeno najavljeno......sad je tu crveni izbor i Srbija će automatski biti još bogatija, prosperitetnija, cenjenija, sa minimalnom korunpironoscu
N

N1HD1

pre oko 1 godinu

Od danas isključivo za Englesku navijam! Sram vas bilo!
A

Al s

pre oko 1 godinu

Si izabrao, alal vera. Šta sve čovek ovde može pročitati, ovo više nije ni smešno.
S

Snowman

pre oko 1 godinu

Ima posla sa covekom koji je riba/rak u horoskopu znaci sadista sta ce mu da glavu izgubi pametan…
n

navijac123

pre oko 1 godinu

Koliko je Bata Djora strucnjak za fudbal govori cinjenica da covek nije uspeo ni 4 petka da veze kao selektor . Setice se stariji ljubitelji fudbala . A taj isti Dzaja da nije bilo Cveleta ne bi osvojio ni Jelovac kup koji se igra u Zemunu...
@

@ssss

pre oko 1 godinu

To je i moje mišljenje.Veliku Zvezdu je stvorio gospodin Cvetković.Džaja sa svojim kapacitetima bi mogao da vodi neku ekipu na nekom fudbalskom turniru u Ubu,a ne da hara Jugom i Evropom.
G

Gost1977

pre oko 1 godinu

verovatno vidi covek sa kim ima posla!! možda i bolje da se ne bruka.ostaje zal!!
G

Gost87

pre oko 1 godinu

Džaja, Bjeka i Nedim, tri musketara i Bata Đora u ulozi D'Artanjana. Zapamtite moje reči, kad ovi jednom siđu sa vlasti, od države do sporta, ništa od ovog naroda i države neće ostati. Biće kao da su preko nas prešli starozavetni skakavci.
p

popop

pre oko 1 godinu

Zbogom i PRIJATNO srpski fudbale… Neka mi samo neko pomene kvalifikacije za Euro…. SRAMOTA… Napred PANCERI ⚫️🔴🟡
t

tviter.navijac

pre oko 1 godinu

Posle se pitate kako i zasto su neki prodali veru za veceru u vreme Turaka. Evo vam ga primer gore.
Б

Бибарс

pre oko 1 godinu

Можда је човек у праву, ја будала па у пензију, он паметан па у седми мандат.
G

Gost 034

pre oko 1 godinu

Čekaj, bre. Ja sam očekivao da ovo uradi Dzajić, a ne Vidić, i pisah nekoliko puta o tome. Zar nije trebalo Dzajić da povuče kandidaturu?
G

Gost2456

pre oko 1 godinu

Za nasu decu?...na mladima svet ostaje m?
t

tviter.navijac

pre oko 1 godinu

Ulozio sam u srpski sport vise od 10 000 dinara placajuci karte ove sezone, nije previse, ali svakako vise od 90posto ljudi koji ostavljaju komentare. Fudbal nam je sve bolji i bolji, naravno videcete to, ako se otrgnete od korisnih idiota to jest ako prestanete da citate komentare koje sluze za krojenje javnog mnjenaja i odete na stadion. Cak i ne gledate utakmice. Zato proucite sta je koristan idiot, i nemojte da budete to za ime Boga. Puna podrska Dzajicu najvecoj legendi srpskog fudbala.
5

579

pre oko 1 godinu

Sta gledas namestenu ligu i uzivas u vec odlucenim utakmicama ee tugo
G

Gost123456

pre oko 1 godinu

Mora li da se ode na stadion? Ono sto vidimo na Tv nije to? Ili oni pustaju stare snimke. Gledao sam juce Zvezdu jedno poluvreme i Partizan jedno poluvreme. Sasvim dovoljno, mozak mi se oznojio od muke. Bolji fudbal se igrao nekada u Medjuopstinskoj ligi. A to su nasa dva najbolja kluba, nase perjanice.
z

zvezdas vr

pre oko 1 godinu

procitah nekoliko komentara i vec mi je muka.kritikovate ga sto nije probao pa nek izgubi,epa bratanciki posteni ljudi ne igraju namestene utakmice.ja bih mu oredlozio jedan drugi put:Kandiduj se brate za predsednika ali drzave,tu se narod pita,pa polako metlu u ruke pa sa vrha oa do dna.
r

realnost

pre oko 1 godinu

ne moze da prodje ni kao predsednik u svom domu, zena ga nadglasa
G

GostHilti

pre oko 1 godinu

I tad bi izgubio
K

Koan

pre oko 1 godinu

Ahaha,danas je shvatio da je namešteno ,pre neki dan je izjavio da je on borac i da ide do kraja.Tada nije bilo namešteno.😂😂😂
H

Hahahah...

pre oko 1 godinu

Idi gde si cenjen bre čoveče!!! Beži iz ovog RASPADA BRE!!!
G

Gost99

pre oko 1 godinu

Na mladima svet ostaje :)
Z

ZorroS

pre oko 1 godinu

Molio bih ljude da zadrže bar malo dostojanstva. Čuj nije mu dozvoljeno. Jel' se kandidovao? Jeste. Jel' izneo program? Jeste. Jel' dobio istu medijsku pažnju kao i ostali kandidati? Jeste. U čemu je problem? Šta sad, treba svi da mu se sklone jer je on Nemanja Vidić. Boli ih uvo. Prvi mu se ja ne bih sklonio. Pa neka je Nemanja Vidić. I ja sam Neko Nekić i imam plan i ambiciju da vodim FSS. Izađi mi na crtu i pobedi. Nisi pričao ni sa jednim regionalnim savezom, ni sa jednim klubom, nemaš nikoga ko hoće da te podrži, pa kako misliš da budeš odabran? Tako što si ti Nemanja Vidić? Evo sve me zabole. A sad neka krenu minusi. Jedino to i znate...
i

istripovo si se

pre oko 1 godinu

Mozda mi znamo za minuse, ali ti nista drugo ne znas osim da budes poltron. Vidi ti njega sto se raspisao. Ti se ne bi sklonio? Ko te je bre pitao bilo sta? Prati reprezentaciju i uzivaj. Svako normalan ubuduce nece otici na stadion. Srecno fss-u sa covekom od 99 godina na celu.
i

iz sljivika

pre oko 1 godinu

A ti si naivan kao francuska sobarica pa ne razumeš kako ovde sve funkcioniše.
5

579

pre oko 1 godinu

Ma bravo sve si u pravu aj sad setaj....
D

Djinobili

pre oko 1 godinu

Pa dajte sansu Dzajicu sta odma kuknjava
M

Marragun

pre oko 1 godinu

Perspektivan je, treba mu pruziti sansu...
i

iz sljivika

pre oko 1 godinu

Misliš Nedimoviću?
h

haha

pre oko 1 godinu

Kom Dzajicu??? Pa pitace se kao i ti....
3

33 titula

pre oko 1 godinu

Prošle nedelje sam napisao jedan komentar i zbog toga dobio popriličan broj minusa. Naime znajući s kim se hvata u koštac napisao sam "Nemanja šta ti je sve ovo trebalo"? Kasno je shvatio i on i svi koji su mi nalupali minusu. Ne daju mu da pobedi na izboru oni kod kojih su pare i tu je kraj priče.
J

Ja sam bre komsija

pre oko 1 godinu

Zvanicno od danas za mene zvezda i reprezentacija vise ne postoje

Bojank91

pre oko 1 godinu

Prvo Vidić je zaradio više para nego što može za 2 života da potroši, a drugo da su hteli da ga podmite novcem uradili bi ti i pre kandidature. Ovo su klasične pretnje i ucene, neka im je na čast. Ko ode na utakmicu reprezentacije neka ga je sramota jer je fudbal ukraden od običnog naroda
N

NoName 1

pre oko 1 godinu

Ne mogu da pobedim i neću da se igram. Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha Što nisi ustupio kandidaturu Ostoji?
M

MVPČAČAK

pre oko 1 godinu

Da li je ovo realno, e Srbijo međ šljivama, dokle dogurasmo???
G

Gost72hwu

pre oko 1 godinu

pa što ne izgubiš nem veze, bolje nego kao kukavica da se kandidujes i sklonis nije sramota izgubiti
Г

Госттт

pre oko 1 godinu

Јел би ти играо са Џорданом баскет у 1000€ а да знаш да не можеш побредити
p

profesorss

pre oko 1 godinu

Strah zivotu kalja obraz cesto! Idemo Dzaja do pobede
a

aubrebato

pre oko 1 godinu

meni nista ovo nije jasno sad.....
N

Nikola44

pre oko 1 godinu

Hvala Nemanji Vidicu sto je svoj autoritet ulozio u ovu kandidaturu i raskrinkao i Duleta Savica i Dzajica, i Binica i Tumbakovica i Bata Djoru i Toleta Karadzica i celu tu bulumentu parazita i mediokriteta. Iako nije uspeo, sam vrlo hrabar cin da se kandiduje iako je znao kakvo je to osinje gnezdo neznalica i kriminalaca, je za svaku pohvalu. Budi nadu da u Srbiji jos ima hrabrih ljudi koji ne savijaju kicmu pred mediokritetima. Jako cenim ovaj njegov pokusaj da poboljsa stvari. Ja kao obican navijac siguran sam da reprezentacija Srbije moze mnogo bolje samo kad bi pravi ljudi bili na pravim mestima.A Nemanja Vidic je sigurno pravi covek za srpski fudbal, zato ga se talog iz Stare Pazove jako boji.
D

Dobio si

pre oko 1 godinu

minus od mene,jer si se nalupao mnogo gluposti a pritom ispada da su svi Losi koje si nabrojao samo je Vidic dobar.
G

GostHilti

pre oko 1 godinu

Da si ti u igrom slučaja u ovoj ekipi Džaja... dali i da imaš koristi od fudbala dali bi pustio Vidića ili bilo koga da te pobedi? Nebi sigurno
d

dzaja nacionale

pre oko 1 godinu

Podmiren Vidara..

Otvarac_za_oci

pre oko 1 godinu

Da bre, nema para on pa je trebalo samo da ga podmite i to je to. :D
p

paulo

pre oko 1 godinu

Koliko znam Ljajic je pricao da mu je ponudjeno mesto podpredsednika toliko o tome da je podmiren.
E

EuroDollar

pre oko 1 godinu

Dobio kintu da odustane. Svaki drugi razlog je priča za malu decu.
q

qnde

pre oko 1 godinu

I ja mislim, kazu da mu fali kinta, u Junajtedu je igrao za topli obrok..
A

Alessandro

pre oko 1 godinu

Najpre hvala ti Nemanja što si pokazao razliku izmedju tebe i njih i što si ih uplašio i naterao da makar bajatog Džaju kandiduju umesto sremačkog paora. Isterao si sve krtice na površinu da se pokažu i da sav narod vidi ko je odgovoran za ovakvo stanje u fudbalu. Srpski fudbal zaslužuje jednog Nemanju Vidića i to nadam se uskoro a moja želja je da to bude baš u našem klubu koji je zaposeo jedan mnogo namazan tip koji će se naći tamo gde treba da se nadje. Do tada želim ti sve najbolje i dajem apsolutnu podršku u svemu što radiš!
B

Bnm

pre oko 1 godinu

Jedan poziv i cao svima... Znaci ni on da je pobedio npr ne bi nista uradio! Podlegao bi pritiscima i radio kako drugi kaze, dokaz tome je i ovo povlacenje koje nije trebao da uradi vec da izadje i izgubi ko covek i pokaze nam da je jak. Isto tako je i Piksi dosao i rekao ne moze niko da utice na njega, pogledajte samo spisak igraca sada i lepo vidite da li neko ne utice na njega!!!
S

Srbija 1990

pre oko 1 godinu

Hahha...Da li se vraća u trku ministar :)
4

40+

pre oko 1 godinu

NISTA OD NAS BITI NECE ,NEMA OVDE SRECE, SACUVAJ BOZE ,,,
s

samo jedan covek

pre oko 1 godinu

Pa kako to, zar dzaja nije rekao da su ovo demokratski izbori i da niko ne zna ko ce pobediti?
D

DP

pre oko 1 godinu

Kako si se danas izjasnio, takav si bio i kad si igrao za repku za razliku od Mančestera gdje si ginuo i bio manji od makovog zrna. Imaš sinko ego do neba i čisto sumnjam da bi ginuo za fudbal u Srbiji.. Na žalost, Djajic je još gori..
j

jasta

pre oko 1 godinu

Bolje cuti,mene je sramota tebe.
B

Bintas

pre oko 1 godinu

Hahaha! E Srbiji, kad ćeš se probuditi? Hoće li ista ostati od nas do tog trenutka? Vidara, tebi kapa dole majstore, jasno je svakom iole pametnije mozgu da si nateran da se povučes. Možda neki drugi put, u nekim lepšim vremenima, do tada, svako dobro.
d

davno rekao neko

pre oko 1 godinu

sta se kacis kad si slabiji..Sad je vidio gde je dosao..Narednih 100 godina sigurno nece pokusavati.
d

doci ce za 35

pre oko 1 godinu

godina sa 75 godina zivota, onda ce ga izvredjati, da sta je cekao do sada i izabrace Lalatovica..
G

Good ridance

pre oko 1 godinu

U Vidićevoj kandidaturi nismo videli ništa novo osim želje da kao i prethodnici ostvari ličnu dobit koju će podeliti sa svojim saradnicima. No harm no done.
j

jasta

pre oko 1 godinu

Osoba koja ima slobodno razmiljanje nema sanse da ovako nesto izjavio kao ti. Srami se, ustvari piuni tako rade.
3

3579

pre oko 1 godinu

A шта видимо код Драгана?
s

seltic

pre oko 1 godinu

Bolje da nije povlačio kandidaturu i da je pustio da se bezobraznici do kraja pokažu u svom najgorem obliku
Н

НС БОЈ

pre oko 1 godinu

У Видићевој кандидатури смо сви видели нешто много више од кандидатуре за председника фсс.Видели смо шансу да у једном сегменту нашег друштва дођу професионалци,да победи политика здравог разума,ал не,у Србији је то немогуће,не уклапаш се.Ништа фудбал ће да тоне,слушаћемо Бата Ђору,демагогију најјефтинијих флоскула,Пижона перСоналитија,марионету Џају,све испушене ликове. Не бира се овде већа легенда,бољи играч,већ визија,идеја. Ал где да дираш у организацији,савезе и подсавезе,колико ту има организација,округа,градских савеза, где седи брдо људи и узима неке паре за нерад,а ништа не функционише,и сад би ти то да мењаш. Невероватна је подршка јавног мњења Видићу и неподршка окружних савеза,то је Србија данас,земља апсурда.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Da je to istina već bi bile demonstracije po ulicama. Nego svi misle da dok su napisali komentar i admin odobrio, patriotska dužnost obavljena. Ne valjaju oba kandidata jer ni jedan niti može niti će nešto promeniti a bez države niko i ni jedan program ne mogu da uspeju. Veliki je problem što su se ljudi utripovali kako će makar ovom sitnom pobedom da se malo osvete Vučiću.
Z

Za s

pre oko 1 godinu

Sedam dana, niko neće ni znati ko su bili kandidati. Jedna vest, pojede drugu, i tako u krug. Hteli smo digitalni svet, evo nam ga sad. Mislite da oni koji su ovo napravili, nisu znali šta rade. Samo vi udarajte po tastaturi, ali to ništa ne menja. Ljudi su teške ovce. Kao da nekog moćnika dotiče, šta ljudi pišu na tastaturi.
A

Ale, ale

pre oko 1 godinu

Ali zato na sledećoj utakmici reprezentacije na tribinama će se pojaviti maksimalno 5.000 ljudi. To će im biti poruka šta običan čovek misli o svemu.
@

@ale..

pre oko 1 godinu

Znaš i sam, da od toga neće biti ništa. Biće kao što je i uvek bilo.
S

Svakome po zasluzi

pre oko 1 godinu

Vidicu od srpskog naroda dobio si cipelu! Sad idi placi svojim Englezima
T

Tesla, Pupin...

pre oko 1 godinu

Tako smo slali poruke svim mislećim ljudima koji su karijere pravili u inostranstvu, a koliko vidim, mi smo ti koji plaču.
D

Dejček

pre oko 1 godinu

Mislim da nam se drustvo nije promenilo naglavačke, da su sada isplivali oni sa dna kace i nesto odlucuju. Uvek je tako bilo, samo su ranije partije bile drskije i javno sklanjali neistomisljenike. Jedino se promenila kultura i medije, tu nikad nismo bili tanji nego sad, pogotovo medije. Ako sam na nesto navikao to je da primitivci i gangsteri grebu za funkcije i dilove oko drzave. Al nekako im se to uglavnom lose vrati. Da l na njih, da l na decu, sto su ih lose vaspitali, a uvek imali dosta para. Jadan je to put.

Otvarac_za_oci

pre oko 1 godinu

Bilo je nerealno da pobedi u ovakvim uslovima ali ko zna kakve pritiske su imali ljudi iz njegovog tima. Zivimo dan mrmota.
G

Gfjk

pre oko 1 godinu

Ovo se zove metla!Obrisani su!
s

sportski ppzz

pre oko 1 godinu

Verujete da je Dragan Djajic sa skoro osam "banki" sposoban da vodi tako veliku organizaciju kakva je fudbalski savez sa svim selekcijama, ligom, reperezntacijim itd? Verujete da Nedimovic, kome je poverena funkcija "najvaznijeg potpredsednika" nece zapravo biti predsednik? Verujete da vrh politike nema nista sa tim? Verujete da su sva ona imena koja su u Dzajicevom timu "novi ljudi" koji nemaju veze sa sadasnjim stanjem u srpskom fudbalu? Verujete da je njih birao sam Dzajic? Verujete da ova tisina iz Zvezde i cutanje Terzica /cak i kada ga Vidic javno proziva/ nije rezultat naredbe iz vrha - da suti i da ne kvari vec sredjene izbore? Verujete da ce ova ekipa da sredi stanje u srpskom fudbalau - da napravi postenu ligu, da svi klubovi budu ravnopravni, da se ispitaju finansije svih timova prve i druge lige itd itd...Ako sve ovo verujete - onda verujete i da u radiju zive "mali ljudi koji pricaju i pevaju". Ako verujete, onda ste vi onaj idoit koji se pominje u poznatom romanu Dostojevskog . Sportski pozz
P

Prijatno

pre oko 1 godinu

Legende ne prave penale skokom u prazno i namernim promasajem penala za plasman na prvenstvo
L

Laži, maži

pre oko 1 godinu

Legende ne mažnjavaju lovu od kluba u koga se zaklinju.
h

hunter

pre oko 1 godinu

Kakvu nam je kolektivnu stetu napravio time? Nikakvu, to je sport, desava se. A kakvu su nam stetu napravili don Terzinjo i 40 razbojnika? Ali jedina istina je da smo mi krivi zato što dopuštamo, k**** bi oni bili ovakvi kad bi takve kakvi su besili po ulicama ili, blaža varijanta, strpavali u ćorku na 40 godina.
O

Odbranjen FSS

pre oko 1 godinu

Bezi, bezi, bezi, spasavaj se ko moze ahhahaha
@

@odbranjen

pre oko 1 godinu

Od koga odbranjen?! Bila hajka na Bjeku, on se kao povukao...medjutim, eto njega na mestu podpredsednika kad Dzaja preuzme FSS! I pogodi! Vise ce Bjeka odlucivati od Dzaje! Isti onaj Bjeka sto "ne zeli" vise da bude deo saveza, ali prevelika lova je u igri punjenja dzepova pa zasto bi se sklonio?! Ala ste ga odbranili...
G

Gost200

pre oko 1 godinu

Sad će džajić da izdgradi sa svojih deset staračkih prstiju Nacionalni stadion u Surčinu od 600.000.000 evra, gde će se piti šampanjac, jesti kavijar, dovoditi "elitne" dame, gde će terzić, bata djora, bjeković, vučelić, vazura i tončev da uživaju kao gospoda, možda i slet naprave onom koji ih je sve tu doveo, možda mu i štafetu daju. A ti obični narode bleji, muči i njači gledajući "čari" domaćeg fudbala.
G

Gost2345

pre oko 1 godinu

Vi svi kompletno niste normalni.Sta vi mislite da ce Dzajic ili Vidic doneti bolje rezultate reprezentaciji ili klubovima.Sta vi ocekujete da budemo konkurencija reprezentacijama koji imaju vrhunske igrace i klubovima koji ulazu svake godine min 80mil u igrace.Evo da sastavite ekipu sa najboljim igračima iz nase lige ne bi usli u LS.Gledajte bar nesto sa realne strane.
P

Polako, ali sigurno

pre oko 1 godinu

To što trenutno situacija ne valja ne znači da se ne može popraviti. Šta je potrebno da bi se popravila? Jednim delom potreban je novac, ali ono što je još bitnije potreban je sistem. Mora da se zna ko šta radi i ko je za šta nadležan.
В

Видић

pre oko 1 godinu

Би макар кренуо да нас води ка путу оздрављења србског фудбала у целини. За разлику од маторог деде, који се и онако ни за шта неће питати, уосталом као што се ни у Звезди ни за шта не пита.
D

Dominacija

pre oko 1 godinu

Dzajic - Vidic 85:0
g

ghoust13

pre oko 1 godinu

Fudbalska mafija i menadžeri sada mogu mirno da spavaju...
m

mikuli

pre oko 1 godinu

Da nije odustao bila bi kora od banane malo zesca

Otvarac_za_oci

pre oko 1 godinu

Svi mi znamo ko kroji javno mnjenje i iluziju da vecinska Srbija misli kao ovi koji pisu komentare po sajtovima.
p

postdamus

pre oko 1 godinu

O ne, sad ce strasni Branko da nas izbaci iz svoje Top Eleven igrice hahahahahahahhaha
h

hjkjh

pre oko 1 godinu

Pa napravi ti nešto u životu. Kad si toliko pametan.

1992

pre oko 1 godinu

Branko ima po milijarde, ti negdje crnčiš i ti se smiješ Branku. Zabole Branka baš.
b

bob.f

pre oko 1 godinu

Samo neku Eu utakmicu pogledati..ostalo je bzv gledati...Ljudi svima nam je u interesu da svoju decu ,unucice kroz sport naucimo da je postenje,cast na prvom mestu...Pozz svim dobrim ljudima..

gemathegreat

pre oko 1 godinu

U eu utakmicama nema casti i poštenja već više para a profesionalni sport nije reper za cast i poštenje jer je za pare a treće i najvažnije časti i poštenju se deca uče kod kuće. Nekad se to zvalo kućno vaspitanje. U tvom eu sportu u italiji nestalo 50 miliona evra, Barcelona je na stubu srama bez da ulazim u detalje. Jel to čojstvo i junaštvo iz sporta kome bi ti da učiš decu. Ja bih krenuo od terena iza zgrade i na dva golića ne znam za tebe.
h

hanter

pre oko 1 godinu

SVI UZ NEMANJU!!!!
m

mikac678

pre oko 1 godinu

Opet je normalna Srbija izgubila po ko zna koji put, Vidić je imao ogromnu podršku javnosti ali džabe kad ona ne bira već neki starci i korumpirana družina koja ne želi da se odrekne svojih kombinacija. Nikad nama neće biti bolje
@

@mikac

pre oko 1 godinu

Dzaja koji se nece pitati nista, Bjeka podpredsednik nastavlja tamo gde je stao, bata Djora, Tole pocasni predsednik, Surbatovic ex huligan sa tribine. ... To je razradjena sema, Nemanja nije imao nikakve sanse...
G

Gostivar

pre oko 1 godinu

Video Vidic da nema vajde pa reko da se ne bruka.
Š

Šta b

pre oko 1 godinu

Bih dao, da se sad i Džaja povuče.Pa neka Piksi sve vodi.
U

Upravni Odbor

pre oko 1 godinu

Baš mi žao što Mažić i Branja Nordeus nisu uspeli. Pogotovo Branja. Toliko ljudi upregao da mu ovde udaraju pluseve i minuse - i ništa! Bar još uvek ima svog Ostoju.
h

hhnh

pre oko 1 godinu

A u ala si duhoviti. Sa druge strane su sve poštanjačine jel da.
I

Iznenadjenje

pre oko 1 godinu

Taj Branja, kako ga ti nazivaš, je svoj novac zaradio pošteno i to van granica ove države. Reci mi gde su novac zaradili Terzić i kompanija? Da nisu možda igrali u Real Madridu ili Mančester Junajtedu. Pazi, jedan od ovih što se kandidovao je igrao u Mančester Junajtedu, a nije Džaja.
G

Grrrristic

pre oko 1 godinu

E moji botovi, dok ste vi menjali sliku predsednika kako se menja vlast ovaj dečko je ostvarivao san i veličao svakog dana svoje prezime i bio nam veliki ambasador. Sad neka vam dele po stranci karte za utakmice jer normalan čovek neće podrzavati smrt srpskog fudbala.
G

Gost999

pre oko 1 godinu

Shvatio Nemanja da nema sanse kad je saznao da Dzaja ima novi kuk i da mu mozak radi 300 na sat.. Tuzna li si Srbijo..
p

pappa

pre oko 1 godinu

Sleedeci potez Gobeljic u REPKUUU !🤡
8

82102192

pre oko 1 godinu

Srećom dobro je pobedilo zlo i ovog puta. Ima nade za naš fudbal.
S

Sandu91

pre oko 1 godinu

Treba da te bude sramota ,novac je obican papir gde ti je cas
G

Gost0000

pre oko 1 godinu

OCEKIVANO kad je lopovluk i korupcija na svakom koraku
F

Flaunders444

pre oko 1 godinu

Ovo se kaže što se kačiš kad si slabiji
M

Mentalna higijena

pre oko 1 godinu

E pa neka ti jači vide na prvoj reprezentativnoj akciji koliku će podršku imati. I nemoj samo ono ne igra se za Džaju već za državu. Ovo u fudbalskoj organizaciji odavno nije sportska struktura već krimogena, a publika treba da bira društvo.
@

@menta...

pre oko 1 godinu

Tako ti je od 1945.I tako će biti do kraja, fudbal i politika= stvoreni jedno za drugo. Mislim na globalnom nivou, gde su pare, evo ih i ovi.
M

Motel Radmilovac

pre oko 1 godinu

Ha, ha, ha i šta sad? treba da padnemo u nesvest, umesto jednog-drugi, kao velika razlika. Ciganska posla
l

likoblik

pre oko 1 godinu

Pa manje vise ocekivano, poraz mu je bio neminovan na ovaj ili onaj nacin.Navijac sam Crvene Zvezde od kada znam za sebe a to ima vec skoro 40 godina. Njen cu navijac ostati dok sam ziv ali mislim da su sadasnja garnitura ljudi koji je vode i mocni branioci moralnih vrijednosti sa severne tribine doveli do jednoumlja i nekog bolesnog autokratskog vladanja nasim klubom koji meni nije ni malo privlacan. Pamtim ja i maglu sa Milanom, Mirka Marjanovica i njegovu svitu, Toleta, katance, poraze od kojekavih Slovana i cuda ali nikada nisam osjecao bijes i sramotu kao ovih dana. Pa zar jedan covjek koji nikada nije krocio nogom u nas klub odlucije o tome ko je Zvezdas a ko nije, naziva covjeka koji je kao kapiten dao gol za prolaz protiv onih Danaca i otrcao na sever da umre grobarom i navodnim rusiteljem Crvene Zvezde. Jos da kazem da mi je iskreno zao zbog ovoga sto se dogadja sa Partizanom, ne znam koja je poenta da igramo fudbal bez protivnika u Srbiji, iskrenim grobarima zelim da ponovo vodimo muske bitke na terenu i tribinama kao sto smo i cinili toliki niz godina. Sada se najezim kada se sjetim huka sa severa i juga u nekim mozda ne sretnijim ali sigurno iskrenijim i spontanijim vremenima. Pozdrav preko Drine!
m

mosa pucko

pre oko 1 godinu

Vidic legenda zvezda ???? Po cemu sta je uradio za klub ? Dzaja je i kao igrac i kao rukovodilac stavio zvezdu tu gde jeste medju velikanima . Nije on kriv sto je evropski fudbal dosao tu gde jeste gde se vrte milijarde dolara i gde se sve svodi da najbogatiji uzmu sve sto mogu od trofeja .
@

@mosa pucko

pre oko 1 godinu

Cvele je bio kreator te famozne ekipe. Džaja je uvek bio marioneta. Vidić je ginuo za dres i o tome nema spora.
N

NBGD

pre oko 1 godinu

Bravo!
L

LakiBG

pre oko 1 godinu

Odlično.Sada naš fudbal može u bolje sutra.Idemo na EP,sa verom u Orlove i Pixija!
J

JakartaPs

pre oko 1 godinu

Nemanja je klasican klovn uvek bio. Sve sto covek radi je samo licne promocije i koristi radi. Takav je bio kao i igrac, egocentrik, pa nije ni cudo sto su ga u kampanji podrzali svega par saigraca iz reprezentacije.
@

@Jakarta

pre oko 1 godinu

Siguran sam da si ti ovde najveci klovn. .
S

Stav

pre oko 1 godinu

Podržali su ga oni koji imaju svoj stav, koji imaju svoje ja. Podržali su ga oni koji nisu uvlakači i ljudi za sva vremena i sve politike. Jasno je da dosadašnji sistem ne valja i da ga treba menjati. Ko će da ga menja? Novi ljudi poput Nemanje ili stara garda u vidu Džaje, Bata Đore i Terze Mađije? I treba da je sramota sve tzv. legende koje imaju ime u fudbalu, a koji se nisu oglašavali. Oni su saučesnici u ubijanju srpskog fudbala.
G

Gost10

pre oko 1 godinu

Bojkot potpuni, neka plaćaju navijače.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD (ONAJ PRAVI)

pre oko 1 godinu

Tako je Nemanja, tamo gde si hteo da uradiš nešto dobro, tamo takve kao što si ti neće. To je i zverinjak i osinjak,,, tamo se biraju oni koji sa nepodnošljivom lakoćom mogu da uđu i iz prvog cuga nalegnu u kalup koji se ne menja od 1945. do danas. Za "tamo" je izabran Džajić, koji će SVE DA PROMENI DA BI SVE OSTALO ISTO,,,, ISTO I NETAKNUTO, tamo se niko ni na kog ne gadi, nikom se od nikog ne povraća, svi savršeno jedni drugima odgovaraju i pašu. Ti si za njih Nemanja uljez, strano telo,,,, ili kako su to drugovi godinama zvali - PORAŽENA SNAGA- Zato poštovani Nemanja, ZAKOLJI I ISPEČI VOLA OD 500 KG I NARUČI CISTERNU PIVA, I POZOVI SVE PRIJATELJE, GOSTE ZNANE I NEZNANE I ČASTI ŠTO NISI OTIŠAO "TAMO".
Z

Ziveo fudbal!

pre oko 1 godinu

Lepsa vest ovog dana nije mogla da se desi! Bravo Dzajo! Do pobede!
M

Manche

pre oko 1 godinu

Jos jedan dokaz da je tuzno braćo gde mi zivimo. Hvala ti Nemanja sto si pokusao barem, ali mafija ne dozvoljava, to je bilo jasno od prvog dana.
E

Excalibur

pre oko 1 godinu

Ne bih rekao da mafija ne dozvoljava, jedan čovek iz senke ne dozvoljava i to je opšte poznato. Malo pažljivije iščitajte i Vidićevu izjavu. Nije se zauvek povukao, čeka drugo vreme. Dalje neću.
L

Ljudi su nerealno

pre oko 1 godinu

Kao i u svemu, kod nasih ljudi je sve ili crno ili belo. Ako neko kritikuje Vidica, automatski je za drugu stranu. Da budemo realni, Vidiceva kandidatura je neozbiljna. Prvo ne mozes da budes predsednik bilo cega NORMALNOG a da nemas dana radnog iskustva. Vidic ne moze da bude predsednik fudbalske organizacije jer nema dana radnog staza u istoj (bilo klub bilo savez). Drugo, svidjalo se nekome to ili ne, ne moze da bude predsednik bez podrske najvecih klubova. A on nije obavio razgovor i izneo program ni jednom “bitnijem” klubu iz super lige. Proverena informacija. Trece, nema ni bog zna kakav tim ljudi. Sem Muslina i Sose Babica nema ni jednog iskusnog fudbalskog radnika. Najvise me nervira sto odjednom u javnosti Danko Lazovic i Lane Jovanovic postadose perspektiva srpskog fudbala. Za prvog su pricali da je jedna od vecih dijabola koja igra fudbal, a za drugog da je to najveci selj… koji je igrao u engleskom fudbalu. Ko prati fudbal, njemu je dovoljno da shvati da je sve ovo uradjeno bas adhoc sa njegove strane. Pa on je za clana izvrsnog odbora planirao Ivana Karapetrovica iz Uzica. Goreg “fudbalskog” coveka iz njegovog Uzica nije mogao da nadje. Lik je tipican primer svega onog sto Vidic kritikuje i protiv cega se bori.
Š

Škrabotina

pre oko 1 godinu

Mogao je Šuker. Zato su oni tamo gde su i zato smo mi tu gde jesmo. Pametnom dosta. Kapiram da ne kapiraš.
@

@škra...

pre oko 1 godinu

Druže, Šukera su jedva oterali, teška lopovčina. Tako su hrvati pisali. Inače sad je njihov predsednik političar. I još i član njihove skupštine ili ti sabora. Čovek hdz-a.
Š

Škrabotina

pre oko 1 godinu

Da da da..."tako kažu hrvati"...a šta kaže fudbalski svet za njih, a šta za nas? Šta govori njihov uspeh, a šta naš? U tome je suština. Opet, kapiram da ne kapiraš "druže".
D

Dexaman

pre oko 1 godinu

Očekivano...
P

Pritisak

pre oko 1 godinu

Realno, odradio pos'o, sto se kaze. Prijavio se, uspeo da skloni Nedimovica, povuko se i to je to.
@

@pritisak

pre oko 1 godinu

Sklonio Nedimovica??? Dzaja ce se pitati u savezu kao i Toza u Zvezdi! Njegov podpredsednik Bjeka ce imati vecu slobodu, a upravo Nedimovic ce odlucivati iz senke!
R

Rodman1986

pre oko 1 godinu

Zašto šok? Treba čovjek da se blamira i valja u blatu domaćeg fudbala i ove ovakve države. Svaki normalna čovjek bi odstupio. Odavno slabo pratim srpski fudbal, a od danas nikako. Ima ljepših liga, reprezentacija za gledanje, tako da široko mi polje. Nadam se da će većina pravih ljubitelja fudbala okrenuti leđa domaćem fudbalu, kao što već i jeste veliki broj.
Z

Zašto

pre oko 1 godinu

Se onda, uhvatio ovoga. I sad se povukao, niko ga terao nije, on je poslao ono pismo. Razmišljate malo glavom.
O

Octopass

pre oko 1 godinu

Za Vidica nije bio niko, razumno je sto se povukao, Dzajic bi pobedio ogromnom razlikom. Plan i program pobedio protiv "dajem vam svoje ime"
R

Rodman1986

pre oko 1 godinu

Koji plan i program?
D

Djalminja

pre oko 1 godinu

A koji to plan ima Dzaja?
G

Ghoust23

pre oko 1 godinu

Hvala Bogu. Idi prijavi se u Mancester mozda te tamo prihvate
G

Gost200

pre oko 1 godinu

Srbija je to brale, ovde pošten čovek može ili da se učlani u komunističku partiju (da taj sistem je od 1945. pa do dana današnjag) ili da se odseli iz Srbije. Do nekih srećnijih vremena. Samo, moram da podsetim ljude da nije sve u ovozemaljskom životu, ima i onaj nebeski, hrišćanski i večni, a tamo nema izvlačenja i laži, ko je i kako radio u svom životu, tako će mu biti u večnosti a to je jako dug period, beskrajan, pa neka se zamisle oni koji uništavaju sve pred sobom zarad lične koristi (ne u fudbalu, u svemu) i neka stave prst na čelo, dok nije kasno.
G

Gosty

pre oko 1 godinu

Бата Ђора, Терзић, ВВ против великог Немање Видића... и овако се заврши, не заслужујемо те као нација.
P

Pera genije

pre oko 1 godinu

Krajnje očekivana odluka, koliko god to nama, mislim na veliki deo naroda ne odgovara i osećamo dozu razočarenja. Iskreno sam i očekivao da će se desiti jer od podnošenja kandidatura bilo je jasno da Vidić nema nikakve šanse. Za Džajića su bili svi regioni, veterani, trenerska i sudijska organizacija. Naravno verovatno i političke strukture mada se one nisu direktno oglašavale ali opšte je poznato da jedna takva organizacija kao FSS ne može ni posredno ni neposredno da funkcionišu bez političara. Ipak je ovo zemelja Srbija. Koliko god sam navijao za Vidića moram da kažem da sam bio malo iznenađen odlukom da u svoj tim dovede npr. onog iz Nordeusa, pa Sosu Babića, pa Lazovića, pa Mažića, o Vukadinoviću tek ne bih diskutovao. Mislim da ako bi ponovo krenuo u ovakvu neku akciju da bi mu bilo bolje malo više da razmisli, da proba da nađe zaista prave ljude, ovi gore pobrojani ipak su bar za mene za diskusiju i da proba da napravi valjani plan i program koji bi možda nekom zagolicao maštu. Naravno ni Džajić nije izneo nikakav program, ali trenutno ima mnogo, mnogo jača i veća leđa.
R

Rodman1986

pre oko 1 godinu

Za diskusiju su ti jer su navijači Partizana. Samo zbog toga. Ako je tako, onda tebi i odgovara da bude Džajić.
R

Rome 2009

pre oko 1 godinu

Uplasio se da ce biti izblamiran jos vise nego kada mu je Mesi obe noge zavrnuo
T

Trolo

pre oko 1 godinu

Vidic od pocetka se igra politichara...Prvo je pljunuo po Terzi, nichim izazvan- sam je rekao da je to poslendnji covek kome bi se on poverio bla bla bla..>Nije dosao na stadion 20 godina, nema dana radnog staza i sada igra ove igrice - shatro se povukao zbog sistema..>Pa jel si se povukao zbog sistema i protiv Drogbe? Ne, nisi bato nego si krvario da pobedis a sada furas neku praznu politicku pricu tipa Terza kriminal a program ti je NULA sa sve MAZICEM , TOletovom Pudlicom.
J

Jaaaaa

pre oko 1 godinu

Ja vam rekoh pre 20 dana da nema prolaz ... Ljudi, sistem sve vodi, a on je vam toga, plus viđen sa nekim ljudima opozicije i ćao. To vam je u najkraćem sva istina. Idemo i dalje po starom 😔
B

Bravo za FSS

pre oko 1 godinu

Jadno. Shvatio da je manjina pa kukavicki pobegao. Daleko ti lepa kuca, nazad u Mancester.
U

U

pre oko 1 godinu

Milano, ko će to da živi u Engleskoj, a ima para. Stranac neće ni jedan.
t

tenkista

pre oko 1 godinu

Boljeg nemamo, goreg nećemo naći!
H

Heavy metal

pre oko 1 godinu

Sve je ovde jasno kao dan. Čekamo te, Nemanja, verujem u skorije vreme.
T

Terzinjo

pre oko 1 godinu

Likes this!!

Nemanja

pre oko 1 godinu

TUZNO I STRASNO.
Z

Zvlat BG

pre oko 1 godinu

SVETLO JE UGAŠENO! MRAK!

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Al si se ti javio iz mraka. Aj nam sad lepo i pošteno reci koji interesnu grupu je Vidara predstavljao i ko mu je pritiskao taster. Ja znam da ti to znaš, zanima me samo imaš li muda da kažeš glasno. A ovu celu priču Vidić bez mentora nije radio.
G

Gost1111

pre oko 1 godinu

E da hoce više da se zaradi...
P

Profa08

pre oko 1 godinu

Džajo, Đoro i ostali metuzalemi, zakucajte poslednji ekser u sanduk srpskog fudbala...
r

raul

pre oko 1 godinu

verovatno nije hteo da radi po upravljnju drugog dzajic je marioneta. Tako da sve ce biti isto boljitka nece biti
V

Vini Gogniti!!!!!!!!!!!!!!!

pre oko 1 godinu

Jedini ovde sok kako vi kazete je sto se kao neko iznenadjuje.Ovo je bruka i sramota!
G

Gost Djape

pre oko 1 godinu

Citam komentarw i ne mogu da verujem kakav smo mi to narod. Moj odabir je bio Djaijic, zbog svog iskustva u fudbalu, u upravljanju zvezdom, i FSSom, zbog ideje da je najvaznije poboljsati infrastrukturu, to jet oranice na nasim stadijonima. A sto se tice nekog velikog riseta u politici naseg fudbala, ne budite smesni, to jedan Nemanja vidic, ma koga da je okupio u svom timu ne bi mogao resiti, to samo moze da resi sutstvo, i kiminolosko korupcijso odelenje u nasem MUPU, ali ocigledno oni to ne zele. Jer bi to bilo diranje u osinje gnezdo, jer nas FSS je najorganizovanija organizacija, koju ne moze da razbije niko iz nutra a ni izvana osim vlasti, koja to naravno ne zeli. A sad o vama koji ste uzdizali Nemanju Vidica a sad ga bacate u blato, sram vas bilo. Covek je dao celog sebe za svoje vidjenje buducnosti srpskog fudbal, izasao bez straha pred azdaje, da kaze da nesto ne stima, i kada je shvati da je to nemoguc misija, povukao se, a vi koji sedite kuci na tastaturama, i do juce ga kujete u zvedae sada ga pljujete. Mogu samo da kazem izreku velikog Branka Copica o nama srbima "Znam ja nas, .ebo nas".
B

Bg

pre oko 1 godinu

Šta li bi Branko Ćopić rekao o "stadijonima" ?
G

Gost Djape

pre oko 1 godinu

@BG- druze skorojevicu, iako navodis BG, ima nas srba i izvan BGa. Ziveo sam u Beogradu oko 10 godina, devedesetih, perdivan grad, mnogo dobrih ljudi, ali i mnogo skorojevica cije su se familije naselile iz krsevitih predela nase divne zemlje, da bi stvorili bolju buducnost, a njihovi potomci danas glume neku aristokratiju, zaboravljajuci da su im roditelji vezali koze u kupatilima. Toliko o prasvopisu, jer srbi pisu i ijekavicu isto kao i ekavicu i ostala narecja sirom nase divne zemlje, gde se jos uvek moze naci normalnih ljudi, nisu svi u Srbiji podrumasi, ima Srbija i domacinskih ljudi. Ali u svakom smislu neka si ti nama ziv i zdrav, i neka ti smeta necije narecje a ne sustina problema, a Branko je rodjen i odrastao u mojim krajevima gde isto zive srbi, i sigurno mu "stadijon" ne bi smetao, ako ti vise odgovara stadion, eto tebi za srecu.
c

cobi99

pre oko 1 godinu

Stadijon nije narecje nego nepismenost
m

micura

pre oko 1 godinu

novi predsednik jos malo 80 godinica .......,,bivsi predsednik -,,milioner iz blata ,,nestao i niko ne zna gde je........verovatno se radi po nekom modelu iz razvijenih Afričkih fudbalski saveza
М

Мрцина

pre oko 1 godinu

Зашто шок одлука?Ово се могло очекивати.Замислите какве је претње човек добио и колики је притисак извршен на њега?Ко оде на следећу утакмицу репке нека га буде срамота.БОЈКОТ!
s

samo se pitam

pre oko 1 godinu

Čekajte zar po statutu nije zabranjeno da predsednik bude stariji od 75 godina? Otkada se to promenilo? Do pre mesec dana je to bio glavni kontraargument protiv Bjekovića. Daleko od toga da mislim da je Njena išta bolji od Džajića, samo se pitam dal je ovaj narod lud ili stvarno imaju svi pamnjeće kao kolibri?

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Pa nije, ukinuli su taj član da bi Bjeka mogao da bude predsednik.
G

Gost Djape

pre oko 1 godinu

Bjekovic i skupstina FSS, usvojili kada se on kandidovao, pa sad im se to obilo o glavu.
1

1983

pre oko 1 godinu

Jbg Vidicu kad nisi zainteresovan za razne kombinacije i saradnje sa mendzerima ti bi posteno a toga u našem fudbalu nema
Z

Zainteresovan

pre oko 1 godinu

Je on za kupovinu zemljišta, to mu ide od ruke. I još kad je jeftino.
m

misijazavrsena

pre oko 1 godinu

Ej sendvicari odradili ste svoje svakodnevnim pljuvanjem po portalima nema potrebe sada da pisete kako vas je razocarao.
M

Mogli

pre oko 1 godinu

Pametno. Jasno je bilo da mu nece dati. Da je ostao i pokusao, presli bi u valjanje u blatu. Ovako je otisao neukaljan, a oni ce da nastave da se valjaju u blatu. Kad im ponestane marioneta poput Dzaje, morace da se sklone. Samo da svi Vidici dotle ne digunu skroz ruke od naseg sporta. Kad sam neki dan video da se i Bata Djora oglasio, sve mi bilo jasno. Izjava koja najbolje opisuje apsurd nas4eg fudbala - sta je on tamo zavrsio u engleskoj te trenerske skole, umesto kod nas? Doaso ovde i video da mora da se uci. Uostalom, koliko engleskih trenera trenira timove u EPL, a koliko nasih u nasoj ligi? Dokaza Djora da su nam treneri bolji od engleza, zato nam valjda i liga jaca... Dok ne odu Djore i ne dodju Vidici, bicemo "bolji od Engleza"...

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Dok Sky, čitaj država nije gurnuo svoje milione i oni su bili k na biciklu. U premijer Ligi verovao ili ne Sky je taj koji vedri i oblači a ne fudbalski savez.
T

TP-1

pre oko 1 godinu

Mislis ko onda kad je Vidic digao ruke od dresa reprezentacije? Da,ne bese to davno.
G

Gosthjk

pre oko 1 godinu

Ej gemo ajde umukni vise ti sve znas, mi smo svi glupi samo si ti pametan, ajde jedi tu podrigusu i nazad na mesalicu tu si najjaci.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

@gosthjk Nikad nisam ni rekao da sam najpametnijini da sve znam a za sky je lako proveriti. Na mešalici ne radim tu moram da te razočaram a imam svoj stav i svoje mišljenje i stojim iza njega i nikakvi populistički cirkusi ko ovaj Vidićev minne menhaju stav i mišljenhe. Od prvog njegovog pisma sam pitao i dan danas pitam ko mu je mentor jer Vidić sam bez mentora može jedino na pijac da ide a ne da preuzme državnu i to važnu funkciju. Men se čini da je mešalica izgleda tebi prikladnija.

VrloZadovoljanTip

pre oko 1 godinu

Kad je bio intervju sa Vidicem,bas ovde na Mozzartu,neko je(izvinjavam se,ne secam se nicka),napisao da ce se desiti bas ovaj scenario,odustajanje.I eto.I sada imamo situaciju da se jedni te isti vrte u krug.Prvo treneri,sad i funkcioneri,bas kao sto su u politici jedni te isti 20-30 godina.I oni koji su i doveli fudbal,sport,drzavu na ove grane,bore se da popravljaju?Tako nam i treba.

Marko Pavlovic

pre oko 1 godinu

Očekivano
K

Kleo

pre oko 1 godinu

I posle se neki cude kada ljudi navijaju za strane klubove, i prozivaju ih kako mogu to da rade pored Zvezde, Partizana, itd. Daj Boze da se i ostali opamete i pocnu da prate strane lige, a ne ovaj cirkus od fudbala i drzave. Kako bi bilo lepo da svi navijaci u potpunosti krenu da bojkotuju bilo sta vezano za srpski fudbal, pocevsi od vecitih i ostalih klubova, preko reprezentacije. Pa onda neka igraju za sebe i gadjaju se saopstenjima i optuzbama do mile volje. Ja mogu da razumem da neko voli Zvezdu i Partizan, ali da ti ides na utakmice i prakticno time podrzavas ljude poput Terzica, Mrkele, Vazure, Vucelica, Ilijeva, itd., to nikada necu moci da shvatim.
p

pregalac fudbalski

pre oko 1 godinu

to nisu navijaci to su fanovi
T

Ti

pre oko 1 godinu

nastavi da navijas za strane klubove ko ti brani.
N

Najbolje

pre oko 1 godinu

Da prate Špansku ligu, tamo sve poštenjačine.Vidi se na priloženom. A fudbal pratim samo zbog kladionice, kad ne igram i ne pratim. Ovo više nije fudbal, nego prevara. Volim pogledati Argentinsku ligu.
K

Kleo

pre oko 1 godinu

Niko mi ne brani, niti tebi ili nekom drugom bilo ko moze da zabrani da pratite srpski fudbal. Ja samo konstatujem da mi je neverovatno da neko ima zeludac za sve to, malverzacije, saopstenja, kukanje zbog nedosudjenog auta, itd. O kvalitetu samog fudbala da ne pricamo, o svakom derbiju se prica mesec dana unapred, a kada isti dodje efektivno se igra 15 minuta, ostatak prodje u cekanju da dim od bakljada prodje, 40 faulova, prepiranju sa sudijama, itd. Ja volim fudbal ko fudbal, mogu da gledam i trecu kinesku ligu ako ima sta da se vidi, a da gledam nas fudbal samo zato sto je nas, i nemamo bolji, kako neki uporno potenciraju mi ne pada na pamet.
F

Fulvio Bernardini

pre oko 1 godinu

Na terenu se borio do kraja i kada jr pobjedjivao i kada je gubio... Znao je u ta ulazi i u sta se upusta, i rekao sam da ima muda kad se uhvatio u kostac sa bagrom, ovim potezom je "pobjegao", a razloge nikada necemo saznati, sigurno je bilo i ucjena i prijetnji i svega i svacega... Bez obzira na ovaj cin, smatram da je on najbolji kandidat mozda i u istoriji saveza, ali zaista ne razumijem zasto se sad povukao, kad je od starta znao u sta se upusta i koje su moguce posljedice...iskreno se nadam da ce preko uefe i fife uspjeti nekako da makne ovaj mulj iz srpskog fudbala. I pored svega smatram da Nemanja Vidic nije i da nece izgubiti na kredibilitetu zbog ovakvog poteza.
M

Mogli

pre oko 1 godinu

Pa nije se povukao. Samo je odlucio da ne ukliza u blato i ispadne iz odbrane. Ovde sansu nije imao. Da je ostao i uklizao uvaljali bi ga u blato i dzaba mu sve posla. Ovako je mudro izbegao to blato ui ceka bolju priliku za start. Kad ponestanu marionete iza kojih ce da se kriju, taj klizeci nece moci da izbegnu.
F

Fulvio Bernardini

pre oko 1 godinu

Uklizao je u to blato onog trenutka kada je podnio kandidaturu! Tako da sam ja licno tada pomislio da ima nade za oporavak saveza i srpskog fudbala, i da je Vidic spreman na svs sto ga ceka, ali ocigledno da su ucjene i prijetnje bile prejake.
K

Koan

pre oko 1 godinu

Ali Vidić je stavio svoje ime u funkciju srpskog fudbala ,buahaha.To nikada nisu izjavili ni fudbalski majstori ,Pele,Maradona,Bekenbauer...Neki nisu ni bili predlagani za mesto trenera,predsednika(Pele,Maradona..)Neki (Bekenbauer,Krojf,Platini ..) su bili treneri ,predsednici ali niko se nije usudio ,iz kućnog vaspitanja ,da tako nešto izjavi.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Upravo tako, cela priča je cirkuska predstava.
G

Gostrrr

pre oko 1 godinu

Samo tako.. Drzite metuzaleme svugde.. Da se jedan u drzavi sve pita
G

Gost312

pre oko 1 godinu

Bravo fudbalska Srbijo, veci poraz od Katara, Juzne Afrike, Slovenije kako god... Naterati Vidica da se povuce ste unistili i bilo koju nadu da ce biti bolje.
z

zvezdašpravi

pre oko 1 godinu

a možda nije nateran? možda je povučen jer je postojala šansa i da nešto uradi??? možda je Vidara njihov čovek za zveckanje???
G

Gost241

pre oko 1 godinu

Neka si na mladima svijet ostaje. Treba dati sansu Dzaji, Zecevicu, Bjekovicu, Bata Djori itd. Tako i treba da se sklonis i da ne smetas omladini.
N

Nervozni Poštar

pre oko 1 godinu

To je to.Gasi svetlo,motaj kablove.Kraj.Srpski fudbal,koji je odavno na aparatima,sada je definitivno mrtav.Stavite na usta hanzaplast,pacovi iz podruma uzeli su vlast.Svaka čast.Davno napisana pesma Riblje čorbe je,nažalost,i danas itekako aktuelna.THE END.
G

Gostić

pre oko 1 godinu

Eh da je samo fudbal...
N

Nord

pre oko 1 godinu

Branko drugi put izvisio za FSS. Treca sreca legendo!
D

Dinara91

pre oko 1 godinu

Bio sam za njega, ali ovo je kukavički. Nemora se dobiti izbore nema veze, ali ovako samo svojim protivnicima daje vjetar u ledja i pokazuje nezrelost. Znali smo svi da nece dobiti izbore ali se nije trebao povući
d

darkok

pre oko 1 godinu

Jel misliš da se mirno povukao ili je ima razgovor sa nekim u 4 oka,Aj opet razmisli malo kome je uskočio u džep
S

SukiBb

pre oko 1 godinu

Ne nisi bio nikada za njega to vam je stara satro prica ko vas ne zna skupo bi vas platio...
@

@suki

pre oko 1 godinu

A ko smo mi? Niti sam ti političar nit imam nešto od ovog, ja kao navijac zvezde sam za vidica u ovome nisam ni sad za džajića kad je jedini ostao jer je vidic upravu stime kad kaže da ce ljudi koji su stvorili te probleme sad biti zaduzeni da reše ali nije se trebao povući tako ja to gledam sta je tu sporno? Povukao se sad ce ovi reci kako je sve regularno i otkud zna da nebi dobio kad izbori nisu ni bili još, evo ko da gledam. Dao ljudima argument koji ga nisu imali sve ovo sto je rekao mogao je poslje izbora reci isti efekat bi bio i rekli bi svi tako je nemanja znamo mi to svi ali eto
Y

YayaT

pre oko 1 godinu

Ne znam sta je ocekivao sa 0 radnih dana kao funkcioner..>Valjda je mislio da se i dalje lozimo na Manchester iz devedestih , da su sankcije i nemamo predstavnika u Evropi...
h

hkjh

pre oko 1 godinu

Imaš predsednika sa 0 dana radnog staža ne vidim tu problem.
D

Daj faul

pre oko 1 godinu

Koliko je funkcionerskih dana imao Dzajic kada je dosao u Zvezdu? Pa i taj Vazura pre Partizana? Koliko je dana kao trener Mladen Krstajic imao kada je preuzeo reprezentaciju? Koliko Vujadin Savic kada je postao pomocni trener Zvezde? Nemoj da pricamo prazne price, to su price za idiote…
D

Daj Faul

pre oko 1 godinu

Pretpostavljam da znas Vidicev program i da su ti poznati likovi poput Mazic-a? Ovo ovde je samo groblje koje komentarise PROTIV Terze- nema ovde nikakve sushtine, programa itd, samo budi PROTIV nekoga i to ti je kampanja.>Vidic misli da mu je ovo izbor za Miss univerzum i da ce izaci sa Fergusonom na binu a mi u nesvest kada izadje starac Focho..Apsolutna podrska za Dzajica, Terzica i sve ljude sa Marakane koji su klub digli od shampona do direktne LS -RADOM NON STOP.
R

Realan navijac

pre oko 1 godinu

@Daj faul, Za Dzajica si lupio. On je spreman za tehnickig (sportskog) direktora u Zvezdi. Tako se tada radilo u Zvezdi. Planski. Predsednik (sto mu je najveca greska) je postao posle skoro 20 godina rada u Zvezdi.
S

Skakadak

pre oko 1 godinu

Rekoh ja onomad da je Džaja samo delegat, neće se on kandidovati. A vi zapenili...
Y

YayaT

pre oko 1 godinu

Inace, minusi su automatski - znaci neko ih placja..
G

Gostxxx

pre oko 1 godinu

E vidara...pao je na dno u mojim očima. Pre 10 dana nije znao,sad zna?Ma jelte? Namešteno od starta izgleda...I on je u toj mutnoj bari,nisam znao...Sad znam.
S

Sima Arauho

pre oko 1 godinu

Da li je dobio "ponudu koja se ne odbija"?!
G

Gost3556

pre oko 1 godinu

Ooo Fransise Ford Kopola nisam te prepoznao.
D

DraganKojic

pre oko 1 godinu

Svi će oni da podele pare, a vi se ložite i dalje . Boli njih kolektivno sve k za fudbal . Valja uzeti pare od stadiona.
B

Bruka

pre oko 1 godinu

Pa naravno, izvršen je i dodatni pritisak, za svaki slučaj, jer ipak Terzic ne bi mogao da sa Vidicem manipuliše kao sa piunom Dzajicem. Uostalom kao i u prvenstvu, zna se prvak pre početka prvenstva, ali za svaki slučaj da mi unistimo klub koga patoloski mrze pojedini ljudi, a tu su i sudije zlu ne trebalo. Sve poluge su stavljene u službu jednog kluba. Farsa od prvenstva, izbora predsednika FSS, sudijske organizacije i šire. Zar se sad neki ne plaše da ce navijaci Partizana izaci na ulice, kao što se pričalo da ce izaci zvezdini navijaci ako Bjekovic bude izabran za oredsednika. Ovo je sve toliko bedno, jadno, ogavno da se normalnom coveku gadi i povraca od svega, ali tako je to. Samo ima ona narodna možeš sad sta god hoćeš, ali ne možeš dokle hoćeš.
r

ranGo

pre oko 1 godinu

za puno stvari si u pravu sem da neko spolja zeli da unisti partizan... partizan ti unistavaju vasi ljidi pocev od zeke i bjeke pa sve do vazure i vucelica... a zeka je jos uvek tu samo iz pozadine preko damjanca i ostalih mesetara
Z

Zašto Vidicu

pre oko 1 godinu

Dakle evo preseka činjeničnog stanja. Vidić je došao iz Engleske i kao da je pao sa marsa pomislio je da će svi da skinu gaće jer je on bio kapiten Mančester Junajteda. i da će odjednom da svi profili ljudi koji su se bavili korupcijom i muljanjem u savezu da prestanu to da rade i da se odreknu beneficija. Veoma naivno razmišljanje za zrelu osobu. Ovo povlačenje u zadnji čas tek nema smisla, pa meni ništa nisi dokazao ovime, znao sam već da su prevaranti sa druge strane, trebao si lepo da ostaneš do kraja i da se svetu pošalje slika da je jedan Vidić izgubio od jednog Nedimovića, ovako povukao si kandidaturu i vuk sit i ovce na broju.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

Aj sad ti ako imaš mozga, vrati film hronološki i razmisli. Vidić je nečiji taster i bukavac po potrebi. Sva ta arogancija, ne pričanje sa medijima, sa savezima je u startu bila farsa. On je zadatak obavio, i povukao se. Svakome iole normalnom je bilo jasno da ova priča ne prolazi iz milion i jedan razlog. Na način na koji je on guran kroz nos mogao je i Alen Delon da se kandiduje, poznat je, mnogo voli fudbal i želi dobro srpskom fudbalu naravno nema veze što je padobranac.
A

Apoel

pre oko 1 godinu

Ko zadnji izadje neka ugasi svetlo!!! Sad ce nam se smejati i evropa i svet... Ovim matuzalemima ce biti malo i jedan mandat!
S

Soko

pre oko 1 godinu

Jasno je iz komentara da u ovoj drzavi narod i narodno misljenje ne postoje.Ovi sto ce pobedit sluze nekom drugom a ne fudbalu i navijacima.
r

rajfajzen

pre oko 1 godinu

Joj, a kako cemo sad bez Rajfajzen banke koja je trebala da preuzme finansije FSS a. Kako cemo sad bez nemacke banke iz vidicevog upravnog odbora. Joj kuku nama.
h

hahaja578

pre oko 1 godinu

Gde ti živiš čoveče. Ne postoji Srpska banka sve su kupili stranci. A to bi znao da imaš više od 13 godina.
K

Koan

pre oko 1 godinu

@ hahahj Ni to ne znaš ..AIK banka je u vlasništvu MK grupe ili Miodraga Kostića ako ti je bitan pojedinac.
G

Gost7777

pre oko 1 godinu

Najveca sramota za drzavu Srbiju IKADA !!!!!! SRAM DA NAS BUDE SVE
K

Koan

pre oko 1 godinu

Sportski nema šta.Ako ne može da pobedi onda bolje da odustane.Da li je to poruka za sve one klubove,reprezentacije da ako naiđu na Real,Barcelonu,Bajern ili Argentinu ,Španiju..ne treba da igraju meč?
k

koji bre sport?

pre oko 1 godinu

Nema ničeg sportskog tu. Koji bre Real, Barsa... Džajić je jedan Notingem Forest, ako je i to, potpomognut političkim moćnicima, koji drže svoje delegate isto dokone penzionere na uzici. Da se Vidić nije sklonio isto bi bilo, pobedio bi starac Foči od stotinu ljeta.
x

xyz

pre oko 1 godinu

Da, prava poruka, ako vidis da je namestena utakmica ne trebas da je igras. Ako uporedjujes ekipu iz fss sa Realom, Barsom, Bajernom.....treba ozbiljno da se zamislis
r

ranGo

pre oko 1 godinu

jedno je boriti se sa jacim protivnikom i casno izgubiti ali je druga stvar ulaziti u borbu sa slabijim protivnikom a znati da moras da izgubis
K

Koliko

pre oko 1 godinu

Ste svi naivni, on je ovo znao odavno. Što se odmah nije povukao, nego sad pred izbore. Da bi što duže, slušali i čitali bajke. Kad si već došao do kraja, onda si trebao i da ostaneš, a ne da se ko p... a povučeš.Razočarao si me, nisi ti tolika poštenjačina, kako se predstavljaš.
M

MarkoTB

pre oko 1 godinu

Bojkot.
G

Gost1978

pre oko 1 godinu

cestitke svim zvezdasima koji mu nisu dali podrsku. Pokazali ste se ko ste i sta ste po hiljaditi put
m

matoriekspert

pre oko 1 godinu

Oni bi mu pružili podršku da im je tako rečeno! Pa neće valjda da misle svojom glavom kad se zna zašto su i osnovani onomad- da služe svakoj vlasti kakva god ona bila!
S

Sekcija

pre oko 1 godinu

Jok glasacemo za promene sad kad je Zvezda nikad jaca, i kad redovno igra ligu šampiona ili ligu Evrope. Naivno razmišljanje! Vida je legenda, ali legenda je i Dzaja!
l

lol12

pre oko 1 godinu

Ti da znas ko je Dzajic u Zvezdi a ko Vidic u Zvezdi bilo bi kao da poredis sta je Mesi uradio za Barsu a sta Sergio Roberto
G

Gost101

pre oko 1 godinu

Ovo ne liči na stamenog Vidića iz igračkih dana. Kad je došao do dana za izbore,trebao je izaći pred delagate pa neka oni glasaju. Povlačenjem kandidature dan pre izbora gubi povjerenje svih onih koji su ga podržavali.
r

rea

pre oko 1 godinu

Kako ne liči? Čovek se na isti način povukao i iz dresa reprezentacije.
a

aliii

pre oko 1 godinu

tu je veliki dzaja sa novim kukom xxaxaxaxaxaxaax ma idi ovo samo u srbiji ima jadna si srbijo
A

Avenger

pre oko 1 godinu

Dosta je pametnije sačekati, Sledeći put kad ne budu imali veliko ime iza kojeg će se skrivati, podleći će pritisku javnosti. Mada me ne bi začudilo da sad opet Nedimović krene samostalno i dobije protiv Džaje.
G

Gost1244

pre oko 1 godinu

Uvek ce oni naci veliko ime druze...

Aleksandar Trajkovic

pre oko 1 godinu

Naravno da ne treba da odustanes, sad lepo vodi neki klub malo, stekni iskustvo i za 5 god se vidimo opet, i mani se sumnjivih likova.Ti mozes biti buducnost, sledeci put prvo iznesi program javno i trazi podrsku lako ce navijaci da izvrse pritisak na klubove.Ja se nadam da ces u sledecim izborima uraditi sve kako treba i da ces dobiti svoju sansu da se dokazes.
p

perinco

pre oko 1 godinu

Mislis da ce ULTRAKOP da izvrsi pritisak na Terzica!?hahahahahahaha
t

tviter.navijac

pre oko 1 godinu

Korisni idioti jel krece pljuvacina?
a

a ste ste ocekivali

pre oko 1 godinu

da Zvezdi i Partizanu teeba na celo fss covek koji ce da radi posao kako treba?
A

Avenger

pre oko 1 godinu

Nisu samo Zvezda i partizan, mnogo je tu ostalih mešetara kojima ne treba neko ko talasa. Prvi su ti menadžeri, a tek posle ostali kolektiv.
D

Dex911

pre oko 1 godinu

Kakav sok??? Ocekivana odluka. Probao je, mislio je da ce moci i da ce pritisak naroda za fer izbore biti veliki ali pritisak politike i strah su ocigledno veoma jaki i ne zeli ni sebe ni ostale iz njegovog tima da izlaze daljem pljuvanju i maltretiranju
G

Gost241

pre oko 1 godinu

Neka si, na mladima svijet ostaje. Treba dati sansu Dzaji, Zecevicu, Bjekovicu, Bata Djori itd... Skloni se i nemoj da smetas.
p

perinco

pre oko 1 godinu

Terzicu pre svega!!!
Y

YNWA

pre oko 1 godinu

Podrška za Nemanju! A bolje da ne pišem sve ostalo što mislim
E

E moj Vido

pre oko 1 godinu

Znao sam da će se ovako nešto desiti i iznenadjen sam da je Vidić uopšte i bio kandidat . Vidić je previše tvrdoglav lik, ko je zaboravio, za vreme dok je igrao za reprezentaciju dao je maksimum 3 intervjua, bio je u svadji sa novinarima jer mu nešto nije bilo po volji. Dok je bio takav prema našim novinarima, u Engleskoj je svake sedmice davao intervju. Sada kad je naivno pomislio da živimo u državi gde će on i njegov tim moći da dobiju neku autonomiju i da se svi ovi drugi koji parazitiraju godinama samo sklone na pomen njegovog imena, razočarao se. Vido majstore, trebao si bar da ideš do kraja pa sve i da izgubiš, ovako povukao si se dan pre izbora samo da bi ti u svojoj glavi ispao džek kao nisam dozvolio lopovima da me pokradu, a izbušili su te svakako.
M

Mislim i

pre oko 1 godinu

Isto, kao i ti. Ništa postigao nije, samo je ispao naivan.
Ј

Јосиф

pre oko 1 godinu

Сличну изјаву је рекао и Дарко Панчев када је изгубио на скупштини за сапредседника фудбалског савеза македоније са 2:83! На овим нашим просторима, нема ништа бес политике. Зна то Немања, нажалост!
Č

Četnici 1989

pre oko 1 godinu

Tako je Nemanja! Shvatio si da je u ovom trenutku to najpametnije. Dzaja je legenda, i treba ga ispostovati da narednih nekoliko godina vodi srpski fudbal, posle toga mozes i ti da se kandidujes.
T

Tereza, Džaja, Kokeza

pre oko 1 godinu

Hahahah nije ni čudo što nam zemlja propada pored ovakvih mislilaca... Nema Vidić kvalifikacije za prvog čoveka FS Srbije. Tu moraš da imaš bar jednu optužnicu protiv sebe, po mogućstvu Interpolovu poternicu i da te hapse pod stare dane zbog lopovluka. Pa posle ti zauzvrat zakopaju dosije, ali iskoriste tvoje ime koje si stekao dok si još bio neko, da te koriste kao lutku.
T

TP-1

pre oko 1 godinu

Jedina moralna i ispravna odluka. Nemas znanja Nemanja,nisi obrazovan,a patriotizam ti nije jaca strana. Kako si uopste imao obraza da se kandidujes kad si reprezentaciju ostavio kad si joj najvise trebao. Jos neverovatnije od svega je to sto ti kao takva licnost imas ovoliku podrsku naroda. Ludilo. Sramota. Svako ko misli dobro srpskom fudbalu je da kaze "NE" i Vidici i Dzajicu i Nedimovicu. Ima Srbija pametne ljude. Vidici su se pokazili i ja se sa njima vise ne bi bavio.
r

rea

pre oko 1 godinu

Dok je Džaja izuzetno obrazovan, ima 4 razreda osnovne škole, gotovo potpunu funkcionalnu pismenost i dokazani je patriota - bio u zatvoru.
A

AV?

pre oko 1 godinu

Kako jedan poziv menja sve, Srbijo stidi se
A

Asad

pre oko 1 godinu

Mi imamo mitrovića, farmu, parove, cece, jece, dare, dagda daga rrr rrrr, jovanu jeremic, risticevica, marica, pun youtube strucnjaka od rata u ukraini do vakcina i ravne ploce, nama treba neko takav, nama treba neki šljam koji će da ispuni sve kriterijume sa dna kace, to nama treba a ne jedan Nemanja Vidić
p

perinco

pre oko 1 godinu

E moj Vidicu,pa gde ces na mafiju!? Terzic i saborac mu Nedimovic preuzimaju fudbal u Srbiji,Dzaja ce se pitati kao i ja sto se pitam!
T

Ttttttt

pre oko 1 godinu

Bravo majstore Ispravi si uradio Ti si veći čovek od Džaje Matorac mora
S

Sve najgore FSS-u

pre oko 1 godinu

Neka, šta će nam Nemanja. Vodiće nas izlapotina Džajić, poslušnik Zvezdana Terzića i njegova bulomenta penzionera koji bestidno grebu i rukama i nogama da se pod starost ovajde još malo i na gomilu dodaju još koju hiljadu evra, da ih ponesu na onaj svet. A nama će ovde da ostave rasulo u fudbalu, još veće od onoga koje su do sada izazvali. Ovo je ogledalo Srbije, samo poslušni uspevaju, nema veze imaju li znanja ili ne.
S

Sve najgore FSS-u

pre oko 1 godinu

Neka, šta će nam Nemanja. Vodiće nas izlapotina Džajić, poslušnik Zvezdana Terzića i njegova bulomenta penzionera koji bestidno grebu i rukama i nogama da se pod starost ovajde još malo i na gomilu dodaju još koju hiljadu evra, da ih ponesu na onaj svet. A nama će ovde da ostave rasulo u fudbalu, još veće od onoga koje su do sada izazvali. Ovo je ogledalo Srbije, samo poslušni uspevaju, nema veze imaju li znanja ili ne.
B

Bijeljinac

pre oko 1 godinu

Od ovog momenta, kao okoreli Zvezdas izjavljujem, dok je madjija tu i njegov lebdeci duh , mene vise ZVEZDA ne zanima u fudbalu. Makar 20 titula za redom osvojili.

gemathegreat

pre oko 1 godinu

To samo pokazuje tvoju ograničenost. A Vidić nikad nije ni mislio da bude predsednik. Ja uporno pričam da je on nečiji taster. Javlja se samo kad neko pritisne dugme. E sa ovime je ta farsa kompletirana za šta god joj je bio cilj.
K

Koan

pre oko 1 godinu

Potresli smo se...😂😂😂🤣
r

realno85

pre oko 1 godinu

druze bez sns clanske nema ni funkcije. ne mozes biti ni predsjednik kucnog saveta a ne predsednik fudbalskog saveza. opusti se i uzivaj u zivotu, ne ulazi u ovo blato i mulj.
M

Manuel Briga

pre oko 1 godinu

Sell sell sell.
G

Gostarevic

pre oko 1 godinu

Ko izađe poslednji, nek ugasi svetlo.

bojke

pre oko 1 godinu

Nazalost svi smo znali da svejedno nece pobediti i da dodje do izbora jer ne moze jedan covek protiv drzave odnosno bande u ovom slucaju. Nadam se samo da ljudi nece ici na utakmice reprezentacije i da ce praznim tribinama pokusati da dobiju naklonost fudbalera i selektora jer je to jedini nacin da se stane ovoj bandi na put
O

OkosBokos

pre oko 1 godinu

13.03.2023. srpski fudbal je umro po ko zna koji put. Ozaloscenih nema, svi zajedno smo svojim prihvatanjem, cutanjem i odobravanjem svega ucestvovali u ubijanju gorepomenutog. Sto kaze Pera Bozovic u onom filmu “Cao slepci”.
r

rajfajzen

pre oko 1 godinu

Hahahahajahhahahahahahahah bas mi je zao sto nece da dodje bankar Rajfajzena. Uh mnogo sam se nasekirao.
г

гегенпресинг

pre oko 1 godinu

То је тај карактер! Нарцис, повлачи се јер не жели да прима ударце, у преведеном значењу, он је калкулатор. Живео Џаја, живела Србија!
R

RangoNS

pre oko 1 godinu

A sta ocekujes da mi kao narod uradimo?
N

Nesmajnik

pre oko 1 godinu

Istina, glasanjem na lokalnim, nacionalnim i predsednickim izborima smo mi i ovo odredili.
E

E moj vi

pre oko 1 godinu

E moj rango da su tako nasi preci mislili kao ti ne bi danas bili
R

RangoNS

pre oko 1 godinu

Pogresno ste me razumeli, ja sam na vasoj strani. Pokazalo se da glasanje nije resenje jer ljudi ustuknu pred pretnjama i nagradama. Da je glasanje resenje ne bi nam ovako bilo oduvek. Hteo sam da kazem da je nama kao narodu tesko da izbegnemo ovakve Dzajic scenarije na svim nivoima drustva. Mnogo je vise onih koji ce da se povinuju pretnjama odnosno nagrada od nas koji necemo.
z

zvezdašpravi

pre oko 1 godinu

povlači se zato što je ispunio zadatak.pobudio masu,pokrenuo lavinu i kad su videli da možda i ima šansu,povukli ga,za svaki slučaj.Vidara je njihov čovek-bot
k

kidalicaa

pre oko 1 godinu

Ko li gura ovog lika da mi je znati... koji priajtelji iz evrope? koji je njihov cilj? dobrobit srpskog fudbala? tesko. Pre ce biti lova- nasa lova, posto ostale saveze vec drze u svojim dzepovima.
p

porel

pre oko 1 godinu

Ma sigurno je cilj da kao špijun Mosada,možda čak i CIA-e dodje da razvali srpsku državu,ekonomiju,prizna Kosovo i ograniči Srbiju na Beogradski pašaluk.
@

@porel

pre oko 1 godinu

Oh wait...imamo mi coveka za sve to, ali se ne zove Nemanja Vidic
h

hdjdjsjsjsjsksksjsjsjsjs

pre oko 1 godinu

Sve dok TATA vlada ovom zemljom nece se nista menjati,pa ni u sport,dovidjenja
O

Odumiruci fudbal

pre oko 1 godinu

Ajoj! Pobedi Dzajka i ostala banda.
S

Sega89

pre oko 1 godinu

Znači da će dobiti neku funkciju u Zvezdi i svima dobro…Terzi,Džaji,Djori,Miti itd.
l

lol12

pre oko 1 godinu

Nit bi mu posle svega Terza ponudio a jos manje bi Vidic prihvatio.
&

&

pre oko 1 godinu

Ako prvorodjeni kaze da Tvorza leti a Vidara preuzima, itekako ce se povuci!
B

Bolest

pre oko 1 godinu

Sram te bilo! Prodaješ veru za večeru.