Komentari na vest

Čović oštro po Obradoviću: Legenda Zvezde naplatila 645.000 evra za četiri meseca

M

Micas

pre preko 2 godine

COVKE DOKTORE !!! Nek pati i dalje groblje..
G

Gost43

pre preko 2 godine

VODJA TO NADOKNADJUJE ! OVO NIGDE NEMA !
K

Klaster

pre preko 2 godine

Zamislite gosn. Čoviću, čovek se nije odrekao para iz Ugovora? Jel ste Vi nekada radili za džabe? Jel treba od ljubavi da živi? Sigurno da je imao veći novac u Monaku, pa je iz ljubavi za manje novca došao u "svoju" Zvezdu, koja mu nije dala šansu da uspostavi svoj sistem već je oteran.
s

shomiNBGD

pre preko 2 godine

Kakav sistem druze, da li si uopste gledao i jednu utakmicu?
K

KomsijaVeliki

pre preko 2 godine

Podrska za Covica, starog grobara, objasni im koji to klub vodis.
V

VecaBgd

pre preko 2 godine

Dok se vi prepucavate ovde ko je vise trosio i ciji je veci (budzet) oni kradu sakom i kapom, puste vam neku buvu u novinama a vi se lozite kao budale. Smesno i tuzno u isto vreme.
D

Daj faul

pre preko 2 godine

Partizan Ikogea ili Igokea Partizan….ko ste vi ustvari i iz kojih ste tacno frakcija??
D

Dobar pokusaj

pre preko 2 godine

Poistovjecivanja,ali nije to isto..culi ste vaseg legendu Cokija...orginal CZ je u zamrzivacu,ova frankestajn tvorevina je privstna svojina. Legenda vasa moze da je zove kako hoce.bicete iznajmljeni navijaci dok vam se ne odmrzne prava KK CZ. To mi grobari iskreno zelimo da se desi . Derbi bi onda bio pravi..ovako nema drazi one prave.
K

Kon

pre preko 2 godine

Daj faul@dobićeš jedinicu za prepisivanje.
D

Doktor za kosarku

pre preko 2 godine

Dok je Doktor i magistar kosarke Nebojsa u Zvezdi,navijaci fuzionisane igokeje nikad titule i Evrolige docekati nece,to je cinjenica koja traje evo vec preko jedne cele decenije!
B

Beuka

pre preko 2 godine

Kakva crna podrska kad on malo malo pa nas ponizi da smo ugaseni?! Mnogo se se on uzdigao da je klub njegova privatna igracka! Sta vrede trofeji kad on izjavljuje da Zvezde vise nema! Imao je moju podrsku vise je nema! Niko nije iznad kluba. Pre bih prihvatio da nemamo nijedne titule nego takve izjave da stara Zvezda vise ne postoji ili Fmpu niko ne moze da zabrani drugo ime..
K

Kon

pre preko 2 godine

Doktore @izgleda da imaš koronu, hitno na pelcovanje.
P

Podrska za Covu

pre preko 2 godine

TAKO JE COVO,PUNA PODRSKA SEVERA I SVIH PRAVIH ZVEZDASA!
d

da da da

pre preko 2 godine

Tako je bre, covo imas podrsku od svih pantera.
T

Tripla Kruna

pre preko 2 godine

TAKO JE COVO MAJSTORE,PUNA PODRSKA U INAT SVIM DUSMANIMA!
P

Prava istina

pre preko 2 godine

Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca, prtizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će se FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo prtizan Igokea i Igokea prtizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale..Tacka!
M

Miloradov klub

pre preko 2 godine

Udjes na google i kucas ovo: prtizan fuzija igokea,kliknes na prvi link koji ti izbaci i sve ti bude jasno da pokojni kkp vise ne postoji u opste jos od davne 2007 kada ga je dodik privatizovao ugasio i zatim fuzionisao sa njegovom igokeom,lepo u tekstu pise FuzijA a ne 'sportska saradnja' kako igokeasi zbog sramote sto su ugaseni spinuju vec celu deceniju,dokazi su nepobitni i to da promeni niko vise ne moze,kkp je prvi klub u celoj bivsoj jugi koji se ugasio i prestao da postoji u orginalnom obliku jos pre 14 godina!
K

Kon

pre preko 2 godine

Miloradov klub@ Čestitke za 10g postojanja. Ahahaha
M

Mikac678

pre preko 2 godine

Zašto se ovo oko UPPR i stare Zvezde razlikuje od portala do portala
s

soichiro

pre preko 2 godine

@ rsdg koko bih ti razjasnio stanje stvari neophodno je da shvatis nesto....zvezda zamrznuta i fmp se nazvao zvezda...posle par godina ne postoji drustvo koje nije aktivno i onda volsebno fmp kojio je preimenovan u zvezda zapravo preuzima ime zvezda za stalno jer stara zvezda vise ne postoji...pib broj i adresa osnivanja sve govori....ako je stevana zupanca bluzu kalemegdana onda si i ti blizu da budes normalan...sve je delo strucnjaka za malverzacije u privredi i samo je to preneo na sport....uppr je primenjiv na privatne firme ali je pri primeni na udruzenje gradjana klasicna prevara i manipulacija....dobio je istoriju, ime i navijace za male pare....a pare je izvuka kroz zakup prostorijakoje se gle cuda, nalaze u vlasnistvu njegove privatne firme, a malo je i sin naplatio....a malo i kroz plate koje su placane igracima novog fmp preko racuna nove zvezde....
s

soichiro

pre preko 2 godine

ono bese 800000 mnogo za trinkijerija za sezonu....
R

Realno87

pre preko 2 godine

Care obradovic je imao ugovor na još dve sezone i uzeo je pare po odluci suda. To mu nije plata za 4 meseca, već je Šid odredio da mu toliko pripada zbog jednostranog prekida saradnje od strane CZV. Pa je ispalo 645 hilj za 4 meseca. Ako uopšte razumeš šta pričam.
8

800k...

pre preko 2 godine

...za sezonu nije isto što i 650k za dve sezone, razlika je očigledna...
A

Atana

pre preko 2 godine

Obradović je iz svog džepa platio Monaku da bi došao u Zvezdu, tako da njemu ne može niko da zameri što je uzeo svoje pare ugovorom garantovane nakon što je smenjen. Ja više volim Radonjića za trenera od Saše ali je sramota i za Zvezdu i za Čovića što uopšte govori na takav način o Obradoviću.
G

Gza

pre preko 2 godine

Avramovica zaboravio. Pa što se plašite. Aj sad jačine ćorave pokažite se sa manjim budžetom. Jer jeste sad realno. Mada nije, po vašim rečima i kad ste ozbiljne igrače dovodili niste budžet imali. Sofoklis ko Božo Djumić. Pa u to ni budala ne veruje. . Aj sad malo smo jači, pokažite se ćoravi.
G

GROBARIJUS

pre preko 2 godine

Opet oni veci budzet imaju prilicno,saberi koga su sve doveli..mi samo dva igraca top Ledej Panter ostalo mladi igraci i anonimusi..
G

Gza

pre preko 2 godine

@GROBARIUS Ma voleo bi Embida da dovedemo pa makar tad da ćute😁😁 Za 15000000 za sezonu pa da ćute. Da ih polupa ko kantu.
G

Gza

pre preko 2 godine

Gubitak na kartama 1500000,,na putovanjima 500000,a opet stižu iz 2 igrača iz Rusije, gde nemaju nikakvu platu👍 malo sutra. Panatanaikosa. I oni se zaspadaju? Ne bi rekao. I nama došli ali što da ne. Niko ne kuka na vaše. Što vi kukate kad sad i mi možemo? Ne može se se? Volters je jeftiniji od onog iz Kine. Klinja iz Izraela je jeftiniji od Ivanovića. Panter i Kalininić su tu negde. Kurutz je skuplji ali pitanje koliko od Dobrića. Ne fantazirajete, nego aj sad da vidimo mučenicici. I trenera imamo konačno. Armani 4. I Panatanaikosa 4. su samo kod vas ozbiljno različiti. Možda je ovaj naš malo bolji. Pa šta se plašite sad? Treba još 200 0000 jači budžet da imate da se šibamo. Ja za Mozlija, Tomasa, Pejdža, Lengdeja, u životu nisam čuo,dok nisu u Partizan došli. Za vaše bogami i jesam. Mada nije ni to bitno. Samo ne kukajte više. Jel frka malo bliže da budemo po budžetu. Ako nije, onda skinite gaće odma i ćutite.
D

DNO DNA

pre preko 2 godine

Do kad će ljudi poput ovoga i sličnih voditi naš sport?
F

Fmp2011

pre preko 2 godine

Ako vec ne verujes Covketu koji vam je malopre na N1 opet objasnio ko ste i sta ste.. "I da je stara Zvezda ugasena" citiram ga.. Imas dokument sa klubskim pecatom i potpisom legende Covketa, nazalost po vas sve javno ima! Tako da bajke koje si napisao i koje ste pokusali da falsifikujete uz pomoc drzave ne piju vodu! Mislim mozete bi da se tesite i dalje ali opet citiram legendu "Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove" i on vam je to objasnio tada i danas na N1 potvrdio.. Ako zelis da ti prosledim dokument gde se sve vidi i nemoguce ga je falsifikovati, inace bi i njega sredili, samo reci.. Pomirite se sa cinjenicom da Zvezde vise nema sad je Fmp jer legenda vasa Covke vam stalno to objasnjava a vi ne slusate! Hvala Covketu na edukaciji Pantera!
K

Kon

pre preko 2 godine

Reč je reč@ Ako je to klub koji je proslavio 10g postojanja to je jasno. Ali Obradović nije igrao u tom klubu već u izvornoj CZ, ovo je drugi klub. Za koji vi navijate, recite već jednom
m

metalika moj dobar drugar

pre preko 2 godine

za cetiri meseca trener vam uzeo 645 000 evra !!!! pa se vi iscudjavajte i dalje ko moze da plati Panteru milion za godinu dana ?? coki vas uneredio sa ovom izjavom a i sebe sa izjavama " nismo mi CSKA i kod nas nema aviona,kamiona ,itd"
D

Darkokikinda1

pre preko 2 godine

Zbog ovih retardiranih navijaca zvezde i partizana cu prestati da citam i obrisati app..stvarno jbt sta vi iz mocarta radite???bolje ugasite stranicu nego da i deca citaju ovakve bljuvotine,pa da se ugledaju na ove maloumnike.
G

Gsdg

pre preko 2 godine

Koliko su ljudi glupi ovo nema nigdje. Ajmo ovako. Recimo da ste u pravu. Zvezda je ugasena ovo je sada fmp. A sad pogledajmo redosled deaavanja. Stara zvezda ugasena,fmp se preimenivao u zvezda. Ako je to tako onda ni taj novi klub vise ne bi postojao jer je 2015 ta "nova zvezda" ili po vasem preimenovani fmp promjenio ime u Ilr i prestao sa takmicenjem. Ako je ovo sada preimenovani fmp onda onaj tim od 2011 do 2015 ne moze biti preimenovani fmp jer je taj klub preimenovan u ilr i prestao da se takmici. Jedno drugo iskljucuje ljudi moji. Ako je od 2011 do 2015 "zvezda diva/telekom/beograd" preimenovani fmp onda ova sadasnja zvezda nije jer jedno iskljucuje drugo. Daj odlucite se vise i ne blamirajte se pricom da je zvezda od 2011 preimenovani fmp jer je to NEMOGUCE ZBOG GORE NAVEDENE CINJENICE DA JE JEDAN KLUB KOJI SE TAKMICIO OD 2011 DO 2015 PREIMENOVAN U ILR I PRESTAO DA SE TAKMICI !!!!
a

asi

pre preko 2 godine

Niko FMPu ne moze da zabrani kako ce da se zove! Nebojsa Covic.
m

metalika moj dobar drugar

pre preko 2 godine

a zbog cega ljudi misle da se zvezda ugasila i presla u Zeleznik ? da li zbog grba na centru hale u Zelezniku,da li sto igraju tamo ko domacini nekad, da li sto imaju gazdu koji je vodio FMP i da li zbog toga sto je isti rekao"kupite sebi klub pa radite sta hocete "
M

Mile Delija

pre preko 2 godine

neboojsa covic je pozvao u emisji sve delije na vakcinaciju,idemo svi braco!!
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

Pozvao je i Obradović Željko pa ti sa svojom braćom idi pod obavezno .Ako nisi upućen pogledaj intervju koji je dao za aldzaziru.
V

Varela

pre preko 2 godine

Da li je veca bruka to sto su ugasili svoju zvezdu i presli da navijaju za privatan klub coveka koga su prezirali ili to sto su igraci i navijaci pred izbore iyneli tortu kod severne tribine sa znakom 1 i otvoreno agitovali da se glasa za onoga ko im je dozvolio status apsolutno privilegovane ekipe u drzavi
S

SamoPartizan

pre preko 2 godine

mrtva trka brate
D

Drmrpr

pre preko 2 godine

KK i FK su razlicite firme i gazde. Zna se ko je iznosio tortu u FKCZ a zna se ko se ogradjivao od navijaca FK Partizan. Ciji su Vazura, Nedic, Ostoja, Vucela!? Nesvrstani! Covic jeste bitanga ali nije ih pustio u klub još...
V

Varela

pre preko 2 godine

Ljudi pa on panterima moze da slaze bukvalno sve.Oni su promenili klub za koji navijaju zasto ne bi poverovali ovome kad kaze da je budzet manji od onoga sto evroliga dozvoljava.Bitno je bilo samo da se izadje posle Ostojine recenice gde kaze da je budzet 6 miliona i da on namerno kaze da ima manji iako svi dobro znamo da je sportsko drustvo crvena zvezda apsolutno privilegovano u ovoj drzavi i da im se daje vise nego svima ostalima zajedno.Ajmo sad tortu jednu i da se opet agituje polako sa igracima i navijacima da se glasa za onoga ko im je sve to omogucio
K

Kon

pre preko 2 godine

Reč je reč@ Istina boli ugašeni, pa bi kao da malo vredjaš. Bolje je biti konj nego ti, navijač kluba koji ne postoji, kluba koji prodaje ime, grb, krade pehare. Ko ste vi i kako ime vaše?
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

Ako ne znas kako se zovemo dovoljno je da uđeš na zvaničnu stranicu EL i pročitas kako se zove tim koji predstavlja osvajača Aba lige i kao takav igra EL.Ako ti i tada ne bude jasno kontaktiraj EL i njima objasni ko je ko.Oni verovatno nisu upućeni pa ih prosvetli.
R

Rec je rec odgovor

pre preko 2 godine

Pise i na tarabi znas sta pa ne mozes da ...
R

Rec je rec

pre preko 2 godine

E ako su oni napisali onda je tako! Hahahahaa Komedija ste!
M

Mrš

pre preko 2 godine

I to sve sa godišnjim budžetom od pet miliona?
V

Vanzemunac

pre preko 2 godine

"Ne volim da pričam o tome, ali je neverovatno da legenda Crvene zvezde za četiri meseca naplati 645.000 evra. Priče o ljubavi u sportu, to je ljubav do poslednjeg evra kako bi napunili sopstveni džep." Ovo saopštava pudlica koja je s ljubavlju prisvojila preko 10 miliona evra namenjenih za raseljena lica s Kosova i Metohije. I još ima m00da da kaže: "Nemam šta da krijem." Cigani oterajte to zlo bićete jači!
G

Gza

pre preko 2 godine

Još je gora fora da ste od 1750000 bili bez navijača cele sezone pa ste samo 50000 u manjku. Ljudi, ljudi. Ko bre tu laže? Opet 1400 je platio koliko bre? Ili ste ozbiljan novac izgubili, a jeste već i kad poluprazna Arena bila ili ovde neko nije normalan. Nama u EK pune tribine bile. Vama teško.
C

Crvke

pre preko 2 godine

Glupane jer ti čitas intervju ili čitas samo cifre koje ti odgovaraju da puno lajes,znaci lepo pise da se ocekivalo 1750000milku eura od ulaznica a mi smo dobili samo 50000xiljada eurica a koliko je klub nadoknadio štetu nigde ne pise i sta nije jasno,,,,,,
G

Gza

pre preko 2 godine

Izvini. Glupo je. Pa ja bi si obesio da sam u pravu. Odlično je uživati. I jel si Zvezdu cepnuo.
G

Gza

pre preko 2 godine

Pa crvljivi NADOKNADIO 1500000 evra blesavi. Ko ko? Aj objasni? FMP opet 8 milke uložio? Dečko ne lupetaj molim te i ne naziva aj druge glupa ima. Glupak si za medalju. Možda i nisi i nisi ali kako za putovanja 500000,za karte još gomila para a kao došli iz Zenita, Pao-a,
G

Gza

pre preko 2 godine

Pa crvotočino ozbiljna je to razlika. Si ti platio.
G

Gost55

pre preko 2 godine

Dule vas je ugasio pa da bi se spasli morao je da vas kupi FMP tj ovaj tip "pošteni". Tolika mržnja prema Duletu je samo odraz vaše frustracije i uništenog detinjstva i mladosti a oni mislili da su nas ugasili a nas vodi najbolji i najtrofejniji trener Evrope. Neću sada ali smejaću se na kraju sezone 😉
D

Drmrpr

pre preko 2 godine

Jeste bas nas je ugasio! Gde je on a gde je Zvezda!? Radonja ga penzionisao kao sto ce i sns rumenka...
s

shommy

pre preko 2 godine

Negde su pare bile ostavljene i on je uzimao kad i koliko mu treba? JEL TAKO GOSN OLICENJE POSTENJA?
C

Crvkee

pre preko 2 godine

Najjace sto izjavi legenda po treci put na N1 kako je ovo nova Zvezda a da stara vise ne postoji. Kakav doktor, Covke legendo samo ponizavaj Pantere!
D

Drvo

pre preko 2 godine

Za sve koji ne znaju na slici je čovek koji je ugasio Partizan i pretvorio njihov klubčić u plastičnu igračkicu.
K

Kon

pre preko 2 godine

Obradović je legenda prave C. Zvezde a ne kluba koji je nedavno proslavio 10g.
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

Zaboravio si slovo "j" na kraju nika.
C

Crvke

pre preko 2 godine

Obradovic Sasa je legenda prave stare KkCz koja ce uvek ziveti pa makar nas vase zute lopurde deset puta pokusale da ugase ali nije im se dalo zato vas u poslednjih deset godina gazimo gde krenemo a sve da bi nadoknadili dulovo zlo koje je trajalo trinaest godina ali nikada se vise nece ponoviti,,,,,,
C

Crvkee

pre preko 2 godine

Sta znaci onda Covketu legendi malopre na N1 stara Zvezda vise ne postoji ovo je nova Zvezda.. Ako ti nije dovoljno objasnio citiracu ga i ranije izjave: "Fmpu niko ne moze da zabrani kako ce da se zove" Covek vas spusta na maks, legenda! I vi dalje mislite da se niste ugasili! Najjaci ste Panteri! Pozz za mog brata moju losu kopiju Crvketa!
h

hmm

pre preko 2 godine

dana 17.08.2007.partizan i igokea postali jedan klub. tacka. vi ste izmislili fuziju. jos mnogo leta palicete masinu. ali titulu videti necete. ima covke jos u steku.
h

hmm

pre preko 2 godine

isto i ovaj obradovic. njegov klub se od 2007 zove igokea
h

hmm

pre preko 2 godine

isto i ovaj obradovic. njegov klub se od 2007 zove igokea
S

SD Partizan Beograd

pre preko 2 godine

Nakrao si se ti dosta debeli, izjavu da si ugasio 'Crno Beli Svet nije ti uspela gnjido jedna.
H

Hehhehe

pre preko 2 godine

Nije popio tabletu pred gostovanje pa se mnogo zbunio i izgovorio istinu da je Zvezda bivši nepostojeći klub… to mu je treća istina u životu 🤣
K

Kratka pamet

pre preko 2 godine

Partizan je Vujoševiću dugovao 600 000 evra za tri sezone! Čoveku koji je odveo Partizan na final four, i koji je osvojio šta je osvojio. Naspram ove Zvezdine legende, on je stvarno primao stipendiju umesto plate...
D

Drvo

pre preko 2 godine

400k po sezoni je imao rumunski general
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

Po tvojoj logici Vujošević radio tri godine a nije primio nijednu platu. Tih 600 hiljada je novac koji nije isplaćen u periodu od tri godine a ne trogodišnja plata.
K

Kratka pamet

pre preko 2 godine

To je premalo u odnosu na ono šta je dao Partizanu i šta je sve osvojio...
s

shommy

pre preko 2 godine

Taj rumunski general je oteran da bi ova personifikacija postenja mogla da radi sta joj se hoće, inace bi vi i dalje mislil da se kosarka igra na saljaci. Poyy
p

plavac

pre preko 2 godine

smejurija,s' obzirom šta vam je napravio
N

Nekoizmase77

pre preko 2 godine

Znači na godinu dana milion i po!
5

57

pre preko 2 godine

Matematika ti nije jača strana. Uzeo je pare za koje nije radio jer je imao takav ugovor.
P

Pentraksil

pre preko 2 godine

Kako su smanjili troskove kad nikoga nisu prodali?
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

A koga je prodao Partizan pa odjednom zaradi tolike milione u godini korone?Koliko si zlonameran i neupućen pa mlatis gluposti.Navedi mi jednog igrača kog je bilo koji klub iz naše regionalne lige prodao za neke pare.Košarkaški klubovi ne prihoduju od prodaje igrača već od sponzora,ulaznuca tv prava i slicnih stvari.Ako se i desi da neko uspe da proda nekog svog igrača to se desi jednom u pet godina.Prema tome ne piši gluposti i budi malo objektivan i ti i svi drugi koji pišu samo da bi nešto napisali i nekog za nešto optužili na osnovu priča rekla-kazala.
P

Pentraksil

pre preko 2 godine

@Rec je rec Ovde u tekstu nije rec o Partizanu, zasto izvrces i spinujes? To nije lepo.
P

Pirlo

pre preko 2 godine

@Rec je rec Evo ja cu ti navesti vise od jednog igraca: Lovernj, Milutinov, Bogdan, Bertans, Vesterman, Vilijams-Gos, Lafajet, Mekejleb, Lucic, Marinkovic... Jel si zadovoljan? Partizan je zaradio na svim tim igracima.
P

Pirlo

pre preko 2 godine

@Rec je rec Evo ja cu ti navesti vise od jednog igraca: Lovernj, Milutinov, Bogdan, Bertans, Vesterman, Vilijams-Gos, Lafajet, Mekejleb, Lucic, Marinkovic... Jel si zadovoljan? Partizan je zaradio na svim tim igracima.
p

plavac

pre preko 2 godine

kmeee

Wolfasin

pre preko 2 godine

Gledam ga jutros i čovek kaže budžet 5 miliona. Pa ni naš nije 6 miliona nego više sigurno, ali Zvezdin ide sigurno za par miliona više od 5mil.
S

Saśa_PFC

pre preko 2 godine

Kada je u pitanju gospodin Čović i njegove izjave...onda treba to gleda po principu nije važno sta je rekao već ko je rekao.Prica se o otimacini novca od strane bivseg trenera i legende kluba Obradovica..prica osoba koja je na najbezobzirniji nacin oteo od Srbskog naroda na Kosovu 10.mil.evra za stanove koji su na Kosovu trebali da se grade,taj isti narod koji mu je platio te stanove i dalje zivi kod rodbine ili u metalnim kontejnerima jer za te stanove jos ni temelj nije izliven.Pljuje se Obradovic koji je iz svog dzepa platio raskid ugovora sa prethodnim klubom da bi rizikovao i dosao u SRB da bude trener ekipe koja je posle petogodisnjeg mraka i brisanja istorije postala miljenik vlasti i gde se novac vadi kao iz bunara i dotira u klub.
A

Akju Toni!

pre preko 2 godine

Citas li ovo Nebojsa Covicu? Kad narodu padne mrak na oci, ni botova 300 nece ti pomoci.
I

Iks Tb

pre preko 2 godine

Kome je Budo banana bio u upravi kluba? I, ko se finansira iz njegovog 'biznisa'? Bolje o tome nesto recite posteni grobari..
З

Звездаш

pre preko 2 godine

Само 5,1 милион евра? A Партизан који игра Еврокуп 20 милиона, и онда причају о апартхејду.
G

Gost75

pre preko 2 godine

A ja tebe pitam jesi ti video papire na kojima pise da vam je budžet samo 5,1 milion? Znači tvojom logikom ako Covic kaže nešto bez papira to je istina a ako Ostojić kaže nešto bez papira to nije istina???? To je ona fora samo mi pričamo istinu svi ostali lazu a niko nikakve papire ne iznosi
f

franjo 24041902Gost

pre preko 2 godine

imam samo jedno pitanje:gospodine covicu a jel vi radite u zvezdi za dzabe?
G

Gost1121

pre preko 2 godine

Nije problem to, posto ne kapiraju pre svega navijaci partizana,problem je sto je hteo premije za kup i jos neke stvari nije ucestvovao u njima,

Mladen Mladenovic

pre preko 2 godine

Nema veze to, verovatno je imao ugovor na 2 godine i 350 hiljada godisnje, kad je dobio otkaz, trazio sve, kao sto i ide. U svim sportovima, kad dobijes otkaz, sleduje ti sve sto bi zaradio za to vreme (bez bonusa), osim ako sam ne oprostis ono sto ti duguje klub. Iskreno ne vidim sta je Obradovic lose uradio, zvali ga, ponudili mu ugovor, on prihvatio, radio koliko je znao, dali mu otkaz i treba da mu se isplati. Drugo je da li je on los trener i greska uprave... Meni smeta sto se izjednacava necije voljenje necega sa parama. To sto on navija i voli Zvezdu, ne znaci da treba da radi dzabe. I to vazi za svakoga, noto branim njega, nito napadam niti Zvezdu, jednostavno to je poslovni odnos, tako i treba da bude. A i da se razumemo, saradjivao je sa Covicem, ko zna sta je sve tu bilo...
a

asi

pre preko 2 godine

Kaze na toj tv jutros Covic sledece. Taj dug ne postoji,to je nesto sto je bila bivsa Zvezda hahahaha!!! Pa koja je vasa gani Zvezda?! Koliko ih imate?! Izgleda jedna za svaki dan a jedna samo za svadbe i sahrane,hahaha!!! Jadni ste!
G

Gost ali bukvalno

pre preko 2 godine

I treba, trebao je još da vam uzme. Oterali ste ga bezveze.
G

GostVB

pre preko 2 godine

Kako klub od 10 godina može da ima legendu? 🤔
h

hmm

pre preko 2 godine

kad moze klub od 13 godina sto ne mozei ovaj od 10
G

Gost12345

pre preko 2 godine

Šta li je mislio kada je rekao bivša zvezda. Jeste da fmp niko ne može zabraniti kako da se zove.
n

ngolo kante

pre preko 2 godine

Ljudi,da budemo iskreni,ne zna se ko vise laze ostoja ili čović
e

eskobar

pre preko 2 godine

ma koj obradovic nema pojma isto kao kokoskov nemaju veze
D

Drvo

pre preko 2 godine

To je prošlost. Važno je da Zvezda trenutno ima ubedljivo najboljeg trenera na Balkanu i jednog od najboljih u Evropi.
K

Komedija 2011

pre preko 2 godine

Od evropskih trofeja ima samo trofej "Vazno je ucestvovati"!
A

Asi

pre preko 2 godine

Daaaa,on i Zeljko Obradovic imaju 9 osvojenih EL titula!😂😂😂
j

ja sam jaaa

pre preko 2 godine

Sto ne smete da napisete da je rekao da je dug preuzet od BIVSE zvezde?
p

primorska

pre preko 2 godine

Evo link za sve oni koji spinuju da je 7 miliona obavezujuc budget za 2022/2023 - Lepo pise na dan 1 jula ove godine da je budget za narednu sezonu 2021/2022 minimum 7 miliona https://www.mozzartsport.com/kosarka/vesti/evroliga-objavila-minimalni-budzet-za-sezonu-je-7000000-evra/392511
N

Nista sporno

pre preko 2 godine

Ne vidim nista sporno. Covek doveden kao profesionalni trener, ne kao navijac Zvezde. Niste mu dali sansu da izgura svoje do kraja, oterali ga kao kera i jos ocekuje da ce oprostiti nekom tamo Covicu sto se uporno krije iza imena Crvene Zvezde, ali samo kad mu to odgovara. Proci ce i ova vlast, pa ces ti Covke objasnjavati neke druge stvari koje si radio svojevremeno, a ne da pljujes po ozbiljnim ljudima koji samo rade svoj posao.
m

mikan_zec

pre preko 2 godine

Ista stvar kao i sa Ostojicem. Treba prilikom ovakvih intervjua izaci sa tacnom cifrom u evro koliko sta iznosi.
G

Gost111

pre preko 2 godine

Iako je tezak lopov, respect za potez da se podele sezonske proslogodisnjim sezoncima. Fk se zesce izbrukao obnovom sezonskih ove godine. Nije problem novac, nego te nateraju da se zapitas, Covic je lopovcina, a ipak se odlucio na ovakav potez, koliki onda lopovi sede u upravi fkcz...
G

Gost1212

pre preko 2 godine

Šta on to priča da se ne igra iz ljubavi. Zaboravio na Kalinića, čovek odbio milione od Barcelone da dođe da iz ljubavi pomogne drugovima. Možda je to bila laž ili sada laže da se ne igra iz ljubavi.
I

Ivan333

pre preko 2 godine

Kalina igra za milion i 200 hiljada aplauza godisnje.
S

Sramota.

pre preko 2 godine

U Srbiji izgleda nikada nece nauciti da je ugovor obavezujuci dokument i da te niko ne tera da ga potpises. Zar Covic nije citao to sto je Obradovicu dao da potpise? To Covic treba da objasni a ovo sto izjavljuje sada je suplja prica.
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

Kako je obavezujući kada Željko Obradović u partizanu radi na reč?
G

Gost65778

pre preko 2 godine

Slazem se u potpunosti da je covicev propust, ali je sasa ispao smrad nevidjeni- ukanalio nas sa rezultatima sjebo sezonu i nasao se pametan da trazi naplatu a kao voli ovaj klub.
a

argh

pre preko 2 godine

Nigde Čović nije rekao da nije tako, sli ako nešto voliš, naplatiš oboliko koliko si radio, a ne celu sezonu, pa tražiš i sledeću, a i bonuse za titule. Razumeo bih Obradovića da je sve bilo sjajno, pa dobio otkaz. On je birao igrače, dobio sve koje je želeo, nije hteo neke koji su mnogo bolji, a rezultati i, što je još važnije, igra su bili katastrofa. Ko voli Zvezdu, ne bi tako postupio.
G

Gostionicarcic

pre preko 2 godine

dakle ovo je poruka svim 'legendama' koje bi da dođu u klub... ako potpišete ugovor, ne računajte na njega, ako hoćete svoje pravo, ima da vas nablatim i napadam... pa vi izvolite dođite u klub
B

Blajvčo

pre preko 2 godine

Znači kad Ostoja kaze da je budzet Partizana 6mil, onda je lažov, a kad Ćorkan kaže da je Fmp-ov budzet 5.1mil, onda mu panteri automatski veruju. Sta reci o sektašima.
n

neshha

pre preko 2 godine

Kao prvo,nemoj da spinujes kao tvoj limar.On je rekao da je budzet za CEO klub 6 miliona,a Covic je rekao da je budzet za seniorski tim 5,1.To je jaaaako velika razlika,ali znam da je vama to tesko da shvatite jer vam je baratanje cinjenicama potpuno strano.
N

N1

pre preko 2 godine

Da li mu isto tako veruju za izjavu od malopre da je Zvezda ugasena i da je ovo nova Zvezda?! Na N1 ima.. Car ih spusta na maks!
П

Пантери

pre preko 2 godine

Па лажу и један и други шта је ту спорно, Чова је искусно чекао да Остоја први изађе у јавност са цифром да би он сутрадан могао да каже мању.
a

argh

pre preko 2 godine

Prvo, ovo je bruto budžet prvog tima, bez omladinske škole. Ostoja je rekao da je to vaš budžet i to ukupan, sa svim kategorijama i zaposlenim. Kada uporedite vaše i naše igrače, videćeš da je to nemoguće, osim ako ne misliš da je Partizanov tim od pre 2 sezone bio 3-4 miliona skuplji od ovog. Druga stvar je što Obradović radi bez ugovora, što je kršenje zakona. Mada, već smo navikli da za vas zakoni ne važe.

Wolfasin

pre preko 2 godine

Meni je kao Grobaru smešno i jedno i drugo.
G

Gost 24

pre preko 2 godine

neko je zeljko obradovic neko obradovic "procenat"
H

Hhh

pre preko 2 godine

To je onaj bez ugovora što prima brdo love na crno. Jaki mi ti vaši ovaj sadašnji gori od Vujoševića i njegovih "časova ljubavi" do zadnjeg evrića, 10 godina plaćan nakon što ga Radonja najurio.
H

Hulio

pre preko 2 godine

Rumeni može da priča šta god, ko mu veruje? Priča o ugovoru a sto ne kaže koliko love je dobio... Manite te vaše prazne price o časovi ljubavi pa posle tužbe, Bat itd itd.. Tako je u dulo iz Rumunija pričao pa posle tužio vas... To za rumenog i njegove transfer bombe to ćete videti za jedno 3g posledice.. Pa ćete spasti na vrabca, bozu djumica itd
D

Djordije Cvarkov

pre preko 2 godine

Kako Covic ima obraza da prigovara nekome oko novca. Covic se nakrao drzavnih, narodnih novaca, svi smo tome svedoci, sada debelo muze Zvezdu, njegova ljubav je FMP kao, a Zvezda krava muzara. Nekada se znalo, o domacinstvu moze da ti drzi slovo veci domacin od tebe, o sportu veci sportista, o novcu imucniji, o kulturi kulturniji i obrazovaniji, a danas svako sebi daje za pravo da kritikuje i savetuje. Mi jesmo tihi, ali smo velika vecina u Srbiji, negujemo prave vrednosti, ne one sa kojima je najlakse, nego one po kojima je ispravno. Pomenuta kultura i vrline nam nas koce da se raspravljamo i nadvikujemo sa ovim lopinama i kriminalcima, ali to sto smo tihi ne znaci da smo slabiji, naprotiv i snaga i pravda je na nasoj strani, pa kada pocne ciscenje nece nasa deca pitati zasto deca lopova voze BMW, letuju po svetu, zasto je Farma najgledaniji program, zasto radni i učeni ljudi odlaze, zasto zakoni postoje ali se ne primenjuju. Nece, jer ce da radi motka, jedino sto lopovi i siledzije razumeju, postena sudjenja sa postenim tuziocima i sudijama, a onda za narod manje bitna robija za lopuze i mnogo bitno oduzimanje bespravno stecene imovine i punjene budzeta. Trenutno nas omalovazavate sa ponudom politike i politicara, ali pojavice se neko castan ko hoce da radi za narod, za platu i nista vise, ko ce da bira saradnike po obrazovanju, obrazu, vrednoci i ljudskim vrlinama, pa ce ga narod prepoznati i glasati za njega, posteno po zakonu. Nije vise cilj da nas vode posteni, nego i hrabri, hocemo da naplatimo svima koji su nas pokrali, bez revansizma i zle namere, samo vracaj oteto.
S

Svaka cast

pre preko 2 godine

Napokon nesto onako bas normalno procitati u svim silnim komentarima.
N

NOB

pre preko 2 godine

18 anti narodnih elemenata lupilo minuse. Bog ce vam suditi.
N

NOB

pre preko 2 godine

18 anti narodnih elemenata lupilo minuse. Bog ce vam suditi.
f

franjo 24041902Gost

pre preko 2 godine

djordjie BRAVOOO MAJSTORE za komentar 🇷🇸❤️💪🍺😂
F

Firga

pre preko 2 godine

Ne tropaj.
P

Prle & Tihi

pre preko 2 godine

Bravo čvarak,koliko ja vidim ostaćeš ti tih do kraja tog tvog jadnog života.Nije ti internet mesto da pametuješ već ulica.Izađi mudonjo,ti i tvoji tihi pa budite glasni već jednom!Muka mi je od vas tihih!
G

Gza

pre preko 2 godine

1400 ulaznica, sto sezonskih sto pojedinacnih, su jedva 50000 evra prihoda. Sam je rekao da je toliko ljudi platilo. I ovom se coveku veruje. Pa makar da je digitron kupio da se malo sracuna lazov.
G

Gza

pre preko 2 godine

Sezonska 5,ili 6 maks da bi 1 pojedinačna karta bila euro. Zemljo otvori se. Jel ste normalni bre? Koga bre vi lažete više. Vas Čović. Mene baš i neće ovo.. 50 000 evra, prihoda, 1400 karate plaćenih se trebaju vratiti. Jel to realno? Jeste ali u svetu bolida
G

Gza

pre preko 2 godine

Sezonska 5,ili 6 maks da bi 1 pojedinačna karta bila euro. Zemljo otvori se. Jel ste normalni bre? Koga bre vi lažete više. Vas Čović. Mene baš i neće ovo.. 50 000 evra, prihoda, 1400 karate plaćenih se trebaju vratiti. Jel to realno? Jeste ali u svetu bolida
9

951357

pre preko 2 godine

Objašnjenje za sve stručnjake - 1) Da ste lepo pročitali tekst kao što niste, videli biste da je rekao da je ovo budžet PRVOG tima. Dakle, ne budžet kluba, već samo prvog tima. Budžet kluba je sigurno preko 7 miliona, što EL i traži. Dok je juče Ostoja Istina rekao da je budžet kluba Partizan, sa mlađim kategorijama i svime ostalim 6 miliona. Pa sad vi vidite ko laže. 2) Novac koji je Obradović dobio je za celo trajanje njegovog ugovora, dve godine, čini mi se. Dakle, imao je oko 300k po godini. Tužio je, i dobio, i isplaćeno mu je sve, iako je radio samo 4 meseca. Dakle, ovo nije plata za 4 meseca, već za 2 godine, da ponovim još jednom. I to je dobio jer je imao ugovor, za razliku od avangardinog Obradovića koji radi na crno. Sve je lako i razumljivo kad se informišeš.
G

Gost007

pre preko 2 godine

Pa kad su maloumni..bitno je naci razlog za pljuvanje i prepucavanje..
M

Misko ti li si

pre preko 2 godine

Raznatovic na Mozzartovim vestima :)
b

bruka

pre preko 2 godine

Nije tacno da Evroliga trazi 7 miliona budzet, to pravilo je od sledece sezone. I sezona jos nije pocela, ne vidim kakav je ovo spin rada na crno, pa jer to znaci kad neki igrac dodje na probu u klub, mora sa istim da potpise ugovor?? Ne, ima pravo da trenira klub na nezvanicnim(pripremnim) utakmicama kad god pozeli, nije dozvoljeno u ligi, tj. profesionalnim utakmicama, koje jos mesec dana sigurno necemo gledati. Ali Covke mnogo voli da pecka, a gani da se primaju
n

neshha

pre preko 2 godine

Prijatelju,ne vredi im objasnjavati,za njih postoje samo Tegi i Pantic.Ne umeju oni da prepoznaju razliku izmedju te dve stvari.
G

Gza

pre preko 2 godine

Ej. Aj ćuti više. Obrećeš stvari kako ti odgovara. Ćuti molim te. Aj tamo u stranku pa pali bolide. Smaraš za 5 olimpijske medalje. Jebala nas i Partizan i Zvezda. Ti si bolesnik ali ozbiljan. Ovde je sport isto politika. Ne pravi se pametan jer ozbiljno lupetaš. Tužan si mučenik.
P

Paralelepiped

pre preko 2 godine

A kad je to isplacen Sale? Nijedan medij to nije potvrdio. Ti si sampion kad su spinovi i laganje u pitanju. Ako ste i isplatili Obrada, odakle vam pare kad nemate prihode, posebno ne u vreme korone?
v

vajdu

pre preko 2 godine

A nisam znao da Zvezda ima i drugi tim? Ili je to Fmp?

Aleksandar Trajkovic

pre preko 2 godine

Ti si mu dao tolku godisnju platu ...Covek naplatio sto je njegovo jbg Covke dosta ljudi rade za platu...
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Свугде на свету осим у ЈККП, тађо тренери немају уговоре, они бивши радили из љубави, па кикирики, па пљеске и кајмак... Замисли колико мораш бити малоуман да поверујеш у то! Хвала Богу на БАТу, више је урадио за српску кошарку него сви други заједно
O

Opet isto

pre preko 2 godine

Moje pitanje za sve navijace da li ovaj covek namerno nas ponizava i govori na N1 da je stara Zvezda ugasena a ovo nova?! On je mozda predsednik ali nije njen privatni vlasnik, ili mozda jeste?!
G

Gostitus

pre preko 2 godine

To sam i ja pomislio
I

Istinu je rekao

pre preko 2 godine

Prava Zezda je ugasena...nova zvezda njegova privatna svojina . Ste tu nije jasno...lepo covek rekao da moze svoj klub da zove kako zeli.
Š

Šefket Ramadani

pre preko 2 godine

Produkt velikog zla i nesrece koja nas je zadesila 90-ih. Politicar. Preletac. Hohstapler.
O

Opalaa

pre preko 2 godine

Covic lepo objasnio svoju viziju posla/poslovima kojim se bavi. Kakva Zvezda, kakvi igraci, treneri trofeji... Kad bi znao da sutra napusta kosarku prodao bi FMP, tj Zvezdu i srpsku kosarku za dinar. Samo pare su bitne. Ko je Covic najbolje znaju igraci ponikli u FMP... Ne mogu ocima da ga vide.
S

Sima1

pre preko 2 godine

Da,da,ne mogu očima da ga vide,pa mora puškom da ih tera u Zvezdu(ove bolje)😉
O

Opalaaa

pre preko 2 godine

Pricam o eri pre nego sto je FMP promenio ime. Hvala bogu da ce igrac da iskoristi jedinu sansu da napreduje... Znam ih druze puno, neki propali a neki su postali igraci preko FMP-a. I dalje daju "krv" u "dobrotvorne" svrhe.
E

Ea

pre preko 2 godine

Budzet zvezde milion ipo milki, Partizanov 15😂😂😂 Kakve lazi Covketa
p

pace

pre preko 2 godine

znaci na mesecnom nivou 160000 evra plata pa koliki je bio budzet na godisnjem nivou
C

Covic Kosovo

pre preko 2 godine

Brt Covic je socijalista starog kova. Zarobljen u 90-im kad su mogli da otimaju i bahate se. Gde je ovo drustvo otislo kad jedna takva osoba deli lekcije o postenju a do lakata ogrezla u nemoral.
C

Covic Kosovo

pre preko 2 godine

Brt Covic je socijalista starog kova. Zarobljen u 90-im kad su mogli da otimaju i bahate se. Gde je ovo drustvo otislo kad jedna takva osoba deli lekcije o postenju a do lakata ogrezla u nemoral.
h

humska...

pre preko 2 godine

Ahahahahahahahahahahahahahaha juce kad je Partizan izdao saopštenje koliki mu je budzet tj. ponudio sam drugu okorelom zvezdasu opkladu od 50e da sutra krecu 4 skakaonice i Covic krece da gostuje.. Budzet 5m, a najmanji budzet 7m da bi igrao EL!!! A jel znate sto ovako prica, jer misli da su svi navijači polumozgasi kao ovi njegovi i da nam je ispran mozak kao ovim njegovim pa da moze da lupeta ovako i da mu veruju.. Ako ih je ubedio da fmp nije zvezda, zasto nebi ovo.. I daa, nije tebi manji budzet zbog korone, i prosle god je bila korona pa si imao budzet 15m i isto gostovao po televizijama i najavljivao napad na fajnal for, nego sto brukas Srpsku kosarku pa si sa 15m bio 17.. a i pre toga deset god budzet zvezde je bio izmedju 10m i 13... e drzavi je to doslo preko glave vase brukanje
D

Dojke

pre preko 2 godine

.. i sad ta država daje 30 mil raspalom partzanu da se bahati? Jel to tvoja poenta ovog nesmislenog komentara?
N

Nemke 1020

pre preko 2 godine

Evo dokaza da je stara Zvezda ugasena! Vas vlasnik to sam priznaje
U

Ugasena

pre preko 2 godine

To samo budalama nije jasno..pod hitno odmrznuti pravu KK CZ,a ovoga manipulatora zatvoriti i svu nelegalnu imovinu dati pravoj Zvezdi.
k

kad porastem bicu kimba

pre preko 2 godine

to i nije neka prevara ako te tvoj ne prevari
k

kenta

pre preko 2 godine

ko ce koga ako nece svoj svoga da prevari
R

Red White Warrior

pre preko 2 godine

Nebojša Čović: "Bruto budžet prvog tima KK Crvena zvezda za ovu sezonu je 5,1M€. Kada oduzmemo poreze, menadžerske provizije i ostalo, to ispada nešto ispod 4M€". Dakle, Zvezdin budžet kao Evroligaša je čak 4 puta manji od budžeta kk partizan Sns koji nezasluženo igra cipiripi kup!! Strašno!!
M

Mozak

pre preko 2 godine

Koristi me ...znam matematiku.
i

ikis

pre preko 2 godine

Da je Mihajlovic rekao 5 miliona, Covic bi rekao 4,2. Nije poenta u istini nego reci manje od Partizana. A lazu obojica.
9

951357

pre preko 2 godine

Objašnjenje za sve stručnjake - 1) Da ste lepo pročitali tekst kao što niste, videli biste da je rekao da je ovo budžet PRVOG tima. Dakle, ne budžet kluba, već samo prvog tima. Budžet kluba je sigurno preko 7 miliona, što EL i traži. Dok je juče Ostoja Istina rekao da je budžet kluba Partizan, sa mlađim kategorijama i svime ostalim 6 miliona. Pa sad vi vidite ko laže. 2) Novac koji je Obradović dobio je za celo trajanje njegovog ugovora, dve godine, čini mi se. Dakle, imao je oko 300k po godini. Tužio je, i dobio, i isplaćeno mu je sve, iako je radio samo 4 meseca. Dakle, ovo nije plata za 4 meseca, već za 2 godine, da ponovim još jednom. I to je dobio jer je imao ugovor, za razliku od avangardinog Obradovića koji radi na crno. Sve je lako i razumljivo kad se informišeš.
B

Brojcanik

pre preko 2 godine

Dzaba se trudis..vec svi znaju za tvoje lazi.dosadio si jednoj i drugoj strani.
Ј

Јован 84

pre preko 2 godine

Ко о чему Човић о поштењу!Ову персону треба показивати деци по школама као пример какви не треба да буду .
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Наравно у данашње време је најнепожељније бити образован, интелигентан, стручан и неосуђиван. Има један други председник једног другог клуба који је необразован, неителигентан, нестручан и осуђиван и као такав је одличан пример данашњој деци како да постану успешни бизМисмени и угледни чланови болесног српског друштва
K

Komsija mali zauvek

pre preko 2 godine

@jovan 84A treba prikazivati svinjoševića,,koji je davio svoje Igrače,gepekivao sudije,divljao svaku utakmicu....On treba da bude uzor...Pa kad ode u inostranstvo,najure ga posle par meseci...Tek ćete vi sanjati Čovića...Samo polako...
T

Transilvanija

pre preko 2 godine

A generala davitelja pokazivati deci kao primer kakvi treba da budu. Kako da dave, vataju za gusu i popravljaju kragnu.
p

podesen

pre preko 2 godine

Cinjenice su da gde je ovaj kao sef kordinacionog tima za KIM kupovao placeve za gradnju kuca Srbima, sada tamo nema ni placeva, kuca a ni Srba. Novac potrošen a gde je zavrsio razmislite. Nestalo od 10 - 15 milke evra. E braco Srbi, sto bi rekao Arkan, stoko jedna kad ovi nisu u Zabeli.
@

@podesen

pre preko 2 godine

Presavijes tabak i tužiš i izgubiš kao i prethodnih 100, ako te doktor ne preduhitri pa optuži za klevetu i dobije te na sudu kao i prethodnih 100. Kod limara je stvar jasna jedna tužba, jedna presuda i jedna snsn fijoka
r

rea

pre preko 2 godine

Nije on to naplatio od Zvezde, već od privatnog kluba Nebojše Čovića. Ćoki je lepo skontao kako može da nastavi da posluje privatni klub, a da dobije i navijače i "državne subvencije" i neplaćanje poreza, komunalija...
F

Filip Cepter

pre preko 2 godine

Da pričam il da ćutim?:)
M

Muskron

pre preko 2 godine

Gde si Pantelijo legendo nasa... Najveci Zvezdasu...
G

Gol u derbiju iz gol auta

pre preko 2 godine

Ako je 645k za 4 mesexa, pa kolika mu je bila godisnja plata?? E moji cigosi 😀😀😀😀 Covke, svetski i belosvetski manipulator... bio dok je radio i bio u pregovaravkom timu za KiM PRVI COVEK, ostao i u Zvezdi... sta se taj napapoljio para, sam Bog zna 😘
С

Скуби Ду

pre preko 2 godine

Наплатио цио уговор.
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

E to što si napisao je klasicno spinovanje.To ti je ono kada hoćeš da izvrnes stvari onako kako hoćeš da vidiš a ne onako kako je stvarno stanje.Tih 645 hiljada je godišnja plata sa svim mogućim bonusima za tu sezonu a ne primanje za četiri meseca.Obradović je tražio da mu se isplate svi bonusi za tu sezonu bez obzira što nije vodio ekipu prilikom osvajanja bilo čega.
М

Мрвица

pre preko 2 godine

Да имаш нешто у лобањи схватио би да је то плата за две сезоне, на колико је био потписан уговор. Одрадио је 4 месеца али је тражио да му се све исплати (и треба да се исплати)
G

Gol u derbiju iz gol auta

pre preko 2 godine

Daj ostani LEGENDO, gde ces sad kad je najsladje 😉 Ima ŽoC da vas trpa i puni k'o sarmu.... 🤣
9

951357

pre preko 2 godine

Nešto mi se javlja da ćete vi na kraju da plačete...
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Жоц је од јуче екстра нервозан, пао Крста с његовом платом на црно(од белог)
G

Gost Pele

pre preko 2 godine

Minimalni budžet EL ove godine 7 mil.€?
G

Gost365

pre preko 2 godine

od sledece konju neobavesteni
D

DečijaNS

pre preko 2 godine

Šta znaju jugosloveni oni košarku prate tri ipo godine od kad im je 'idi ostoja zakasnićeš na utakmicu' prvi put prošao pored košarkaškog teren
i

indijanac

pre preko 2 godine

Jel se javio 951 da objasni kako legenda prica samo istinu i da je ovo zaista budzet tima koji igra EL
Џ

Џими Џими

pre preko 2 godine

Ко је договорио и потписао уговор са њим? КК Црвена Звезда или сте се договорили онако другарски, као "дођеш ми 650000"?Човек потражује оно што сте обојица потписали и ти га смеће блатиш. Зар се тако поштују уговори?
S

Sramota

pre preko 2 godine

Sram te bilo Covicu da tako vredjas legendu Crvene Zvezde, mnogo srece nam je taj covek doneo i krvario za nas klub. Jos povrh svega na N1 izjavis da je ovo nova Zvezda a da stara vise ne postoji. Oprostili smo ti izjavu za "Fmp klub kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove" , ovo je drugi put da govoris da je ovo nova Zvezda, zapamti niko nije iznad kluba!
G

GosttsoG

pre preko 2 godine

Ne razumem. Jesti li vi imali usmeni dogovor oko primanja ili pismeni? Ko je potpisao taj ugovor, Obradović i ...? Otpustiš trenera i čudiš se zašto traži novac iz ugovora koji si potpisao sa njim? O kakvoj ljubavi u sportu se govori ovde? Sve je čisto kao suza.
I

ISTINA NEMA CENU

pre preko 2 godine

Najveći sportski poreski dužnik u zemlji je KK Partizan, koji državi duguje 492.224.453 dinara ili oko 4,1 milion evra. Na drugom mestu je FK Partizan sa dugom od 468.952.340. dinara ili oko 3,9 miliona evra. Sledi FK Crvena zvezda sa dugom od 409.173.119 dinara ili oko 3,4 miliona evra, a odmah za njima i KK Crvena zvezda koja državi duguje 30.000.000 dinara ili kada se prevede u evre 254.000.
G

Gost....

pre preko 2 godine

Ma šta kažeš, ti si neki radnik PU kad sve znaš? Majstore što ne pitaš šta je bilo sa vaših 16 miliona eura u kosarci, preko 50 u fudbalu....jebote dal je vas ikad sramota icega? koliki je vas obraz debeo, pa stvarno ste za najvecu ciganliju dno
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Немој истином на њих то их највише боли. Кад нестане лажи, спина, демагогије и патетике нестаће и југословенског зла званог партизан
G

Gole23

pre preko 2 godine

pa kad su vam otpisali 30 mil duga i u FK i KK koji je i smrznut zbog 30 mil duga pa Partizan vise duguje.
D

Duh koji lebdi

pre preko 2 godine

Pa lako je vama nema ko da oprasta dugove kao vama 2011 god. 20 miliona eura duga prema drzavi i u fudbalu isto.. Mi nemamo duhove koji lebde nad Marakanom.. Mi sve sami placamo
K

Kon

pre preko 2 godine

Neko ko proda grb, ime, koševe, krade pehare, pokrade Srbe na Kim, taj nema ni obraza a ni srama ni stida.
B

Boban 1970

pre preko 2 godine

Nije ga trebao ni dovoditi...kad je bio igrač,celu sezonu bio povređen i uzeo sve pare..Kada se oporavio otišao u Budućnost..kakva crna legenda...Čoviću takve što dalje od kluba..sam si pao sam se i udario..nema sada kukanja...
B

Bratee

pre preko 2 godine

Ako mislis da je Covic veca legenda od Obradovica onda i neka smo se ugasili.. Taj Covic opet na N1 govori kako je ovo nova Zvezda i da stara vise ne postoji.. Imao je moju podrsku ali ovo je brukanje grba.
n

nek ugasi svetlo kad izadje

pre preko 2 godine

Video da ce morati opet da fuzionise klub dolaskom velikog zoca pa razmislja o penziji. Legenda kluba koji ne postoji,lopov sa Kosova,Slobin covek kao i veliki dobrotvor na celu drzave.

Mr 007

pre preko 2 godine

Covke i Radonja su osnova Zvezde u kosarci💪💪. Max podrska.🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔥🔥🔥
G

Gost366

pre preko 2 godine

Hahahahahahahaha Zaboravio si Sicve-a i celavog Nebojsu da pomenes, bez njih nema nista.
a

asi

pre preko 2 godine

A Nesa Ilic prvi tapsac dupeta Zvezde i reprezentacije?!
M

Mala Zvezda

pre preko 2 godine

Pa čekaj,zar taj Obradović nije sam platio obeštećenje Monaku da dođe u Zvezdu 😀

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Sliks17

pre preko 2 godine

Tupavi, informisi se prvo pa lupaj.
S

Sima1

pre preko 2 godine

Kažu da ćete biti najbogatiji klub na svetu,kad se napravi turistička atrakcija od bunara gde su vam boravile vođe koji su osakatili i ubili između 15 i 20 ljudi!!!
d

d.g.

pre preko 2 godine

Coviceva laz je neuporedivo manja od Ostojine.
G

Gost sa mozgom

pre preko 2 godine

tvoja mržnja i glupost su ogromni. lepo kaže BUDŽET ZA PRVI TIM. ima i omladinaca,radnika,putovanja,organizacionih troškova,itd. to su dodatni delovi budžeta. ali ko će tebi i sličnima to objasniti? reci ti nama ,koliki je budžet partizaia?
G

Gost11111

pre preko 2 godine

Druze,ubedio ih je da navijaju za zvezdu,sto ne bi da imaju najmanji budzet
a

argh

pre preko 2 godine

Prosto je neverovatno koliko si glup, a i svi ovi koji ti daju minuse. Glup si, jer je rekao da je 5,1 milion budžet prvog tima, a EL zahteva 7 miliona sa sve mlađim kategorijama. Glup si jer misliš da u budžet spadaju samo plate, pa odbijaš poreze i doprinose od oko 60% i dobijaš 3 miliona. A tu spadaju i putovanja, hale, struja, voda... Tu se plaća samo PDV, ali ti si glup, pa ti je teško to da ukapiraš. Glup si ako misliš da onaj Zvezdim tim vredi 15 miliona, a ovaj Partizanov, koji je skuplji, vredi 6. Na kraju, glup si jer misliš da je normalno da isti budžet imaju tim koji 10 sezona igra EL i duplo više navijača, kao i klub koji je bio 7. u ABA ligi. Ako to pravdate vašim boljim rezultatima kroz istoriju, zar ne bi Zvezda u fudbalu trebalo da ima 5 puta veći budžet od Partizana?!
G

Glupiargh

pre preko 2 godine

Posto si ti toliko pametan, procitaj tekst ili bolje poslusaj tog tvog idola. Rekao je bruto, sto znaci da su tu uracunati i porezi i sve te stavke koje si navodio. Posto si toliko pametan, evroliga je bas mislila da je 7 miliona budzet ne samo prvog tima, nego i omladinaca, kadeta, pionira, skola kosarke i sestrinskih klubova, kao fmp npr, a mislili su i na druge sekcije klubova, atletski klub, sahovski, karate itd. Kada je Partizan igrao EL i isao na F4, a zvezda igrala EK, grad je dao pare i jednima i drugima podjednako, pa se Vujosevic bunio i pitao da li je to u skladu sa rezultatima, tada je coravom to smetalo, a sada mu ne smeta, a i tebi pametnom isto? Pametan si isto ako mislis da je zvezdin tim jeftiniji, ali dobro trebace vam opravdanje ako izgubite, pa razumem kukanje. Da zakljucimo, glup si za medalju, steta sto nemaju neke igre pa da je stvarno i osvojis.
H

Hebeheheheh

pre preko 2 godine

Au kakvo opterecenje Žocom u ovim izjavama hehehehehehhe
V

VSVSVS

pre preko 2 godine

Lebron da je dosao ne bi poludeli kao sto jesu kad je stigao ZOC. Ali da li je realno da covic, COVIC, covic prica o postenju, parama, sve transparentno itd. Moji drugovi koji su zagrizeni Zvezdasi okrecu glavu kad se on spomene. Da li je Vujosevic bio suvo zlato, nije, da li je od blata pravio respektabilnu ekipu, jeste. On je na terenu dokaz
Д

ДулеЕ

pre preko 2 godine

@vsvsvsvs тачно, Дуле је од блата правио топ екипе, на пример са ЦСКА, добро тамо није ништа урадио, али зато Лимож чекај па и тамо је пропао, али сад у Клужу кида. Добро, само да доведе плеја и пали се машина...
I

IVAN 82

pre preko 2 godine

Cudno kako to u zvezdi i u kosarci i u fudbalu se cifre znaju, sve je transparetno. Ali kad dodje neko da tuzi, ond te plate nisu po 400,500hiljada nego mnogo,mnogo vise. To je ono sto i ptice znaju da se u zvezdani sipa kapom i sakom. Pa se u havnost prikaze plata od 400hiljada a ona je u stvari 700,800. Volio bi gospodin Coki( tako ga valjda jos uvek zovu zemunci) da objasni kolika je to onda Obradovicu bila plata, ako potrazuje 600hiljada i nesto za 4 mjeseca???
G

Gost e

pre preko 2 godine

A da odes ipak ti do skole,mozda ti neko bar nesto objasni,tesko ces sam nesto ukapirati.
b

bgcz

pre preko 2 godine

proveo 4 meseca, naplatio celu sezonu i 3 bonusa za 3 trofeja. Naravno da ti nije jasno kad si neobrazovan.
G

Gost007

pre preko 2 godine

Za one sto se prave pametni nek prvo se raspitaju sta je bruto a sta neto pa nek onda komentarisu

Sakur

pre preko 2 godine

Vidite kako covek prica istinu a ne tamo neki ostoja laze za budzet,5 milki je budzet i to je to,nema veze sto evoliga trazi da je minimum 7 ako cova kaze da je 5 onda je 5 hahahahahahahahahahahahahah
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Од сезоне 2022/23 је седам, али џаба неписменој југословенштини било шта објашњавати, они и даље верују да су угњетавани и да бранкић сипа у партизан
L

Leeesgooo

pre preko 2 godine

Strucnjaci, obavezan budzet od 7m vazi od naredne sezone. Citajte nekad saopstenja, a ne samo naslove.
K

Kiks

pre preko 2 godine

Grobari su to brate, čitanje im nije jača strana 😉😂
M

Mikri

pre preko 2 godine

Nemojte samo vi avangardo komentarisati trenera. Doveli ste coveka koji bez brdo para nece da dodje na trening. 2005 krah na EP igraci krivi, pljuje po njima kao da su najgori (podseticu ista ta ekipa uzela EP i SP sa pesicem) trenirao panatu dok je onaj ludak od vlasnika sipao kao u nerotkinju, cim se pojavio konkurent u vidu olija odma pedala. Dolazi u tursku tada banana liga realno najveci konkurent mu galata, efes osrednja ekipa, opet se sipa lova na tim on je najjaci baja. Pojavljuje se efes koji ga dve godine siluje, gazda reze budzet, sta se desava? Svi znamo bezi...bezi jer nema para za tim i ima konkurenciju. Pa ostani bajo pa se potuci sa tim sto imas. Bolno ce vam biti prizemljenje kad bude svhatio da be jos ovoliko para nece uzeti EK i nece igrati EL pa zalivadi....
G

Gost....

pre preko 2 godine

To nisi normalan.....prosto sta reci za tvoj slučaj.....pa drugi nemaju para? Pešić izvorni grobar, uzeo i svaka cast....Zoc 2006 malo se raspitaj za sranja koje su napravili Rakočević i Jarić, vaša nazovi legenda i vas navijac....sta su uradili te godine državnom timu.....a drugo ti misliš da u zivotu postoje samo uspesi, e pacenice, pa vi nemate jednog ni blizu kao Zoc a mi ih imamo puno ....puno legendi puno...jadni ste i "siromasni"....lopine, plagijatori, gebelsi....A Žoc je najveći i najuspešniji trener Evrope a ti možeš da mrzis, puknes po boku i eventualno mu pljunes pod prozor
J

JuniorGong

pre preko 2 godine

Naši časovi ljubavi nemaju veze sa vašim. Tačka😂😂😂😂
r

realan 2

pre preko 2 godine

kad je dolazio bio je legenda koja je sama platila obestecenje a sad sram ga bilo, hoce svoje pare.... a kljucno pitanje, koje niko ne postavlja, je sta covic ima od svega ovoga i koliko zaradjuje kad godinama gine i bori za kosarkaski klub... po koju cenu urusava svoje zdravlje i obleće po televizijama svaki treci dan....
G

Gza

pre preko 2 godine

Platio čovek obeštećenje sigurno ne manje od šestocifrenog. Šatro potpisao za malo više od 300 000 godišnje. Volden isto platio otprilike toliko obeštećenje, da bi za Zvezdu, po vašem mišljenju, za manji novac igrao. Ljudi ja verujem da ste vi samo zlonamerni. Glupi valjda baš toliko niste. Ni Ostoja nije bolji ali ovaj Čović je čudo. Kako vas pali, pa to je čudo. Zloba iz njega izbija iz svake rečenice,ali vas to ozbiljno pali očigledno.
V

VSVSVS

pre preko 2 godine

To je to. Od reci do reci. Muljaju svi, ali ovaj njih nadrazuje. Hahahhahahaha, kako ce Zeljko da odrzi predavanje u igri pod obrucima, on to zna i zna da ovaj nece sa njim u blato kao Dule (inace mislim da je Vujosevic car careva koji je nabio toliki kompleks), ali ZOC ovog nece da pomene nikad. A i sto bi, najtrofejniji trener, igrac, svetska klasa a sa druuuuuge strane neki fmp, fuzija, pare, mulj, blato.
G

Gospodin Chaki

pre preko 2 godine

Apelujem na tv tastatura simpatizere kk partizan Sns da budu obavešteni i da provere neke informacije pre nego se dohvate tastature i počnu da besomučno udaraju po njoj. EL JE USVOJILA PREDLOG DA BUDŽET UČESNIKA EL NE MOŽE BITI MANJI OD 7M EVRA B R U T O ALI OD SEZONE 2022/2023!! Zvezda ove sezone ima BRUTO BUDŽET od 5,1M evra (uslov je najmanje 5M ) i ispunjava uslov za igranje u EL!! VIŠE ČITAJTE, A MANJE KUCKAJTE ČISTO DA SE NE BRUKATE!!
G

Groblje

pre preko 2 godine

Lagao je, ali vrlo malo. U budzet prvog tima ulaze samo plate igraca i nista vise. Strucni stab, plate zaposlenih, mladje kategorije.... potpada pod budzet celog kluba. Tu zaboravljamo i originalnu fabriku iz Zeleznika koja ima odvojen buzdet, ali veci deo istog velikodusno prebacuje na racun KKCZ kao "poslovnu saradnju", kako je navedeno pred poreskim organima.
N

Neutralni

pre preko 2 godine

Jel stvarno verujes u ovo sto si napisao? Onda verovatno verujes da navijas za KKCZ. Isto kao tvoje komsije koje veruju da im je budzet 6 milki, a samo jednom igracu daju sestinu za sezonu.
Z

Ziveo Cova

pre preko 2 godine

Dok je Doktor i magistar kosarke N.Covic u Zvezdi za nas zvezdase i delije nema zime u opste,jer to automatski znaci da igokeik klub nastao u laktasima fuzijom pokojnog kkp i igokeje nikad titulu i EL videti nece,to najbolje pokazuje i dokazuje cinjenica da igokeik nije igrao EL i video titulu celih 12 punih godina od kako je Doktor kosarke Nebojsa na celu KKCZ,za pametne dovoljno!
Z

Zvezda i kosarka

pre preko 2 godine

Au ala si se namlatio za sve pare...lazovcino kojih bre 12 godina?! Mene uopste ni ne cudi da ne znate da ste prvu ABA ligu osvojili 2015.kao i titulu prvaka Srbije posle 17.godina! Razlog toga je sto tada kosarku niste ni pratili.
G

Gebels junior

pre preko 2 godine

Partizan je bio sampion ABA lige 2013.-e, sampion Srbije 2014.-e. To je 'punih 12. godina'?! Matematika je jedan od najbitnijih predmeta. Vreme ti je, skola samo sto nije pocela.
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Oni računaju sve od nove vlasti.
P

Panter limenog mozga

pre preko 2 godine

A na koje navijače zvezde misliš..one stare bivše zvezde ili ove nove, kako kaže vaša legenda ćoki..pošto on kaže da ona stara zvezda nepostoji da postoji ova nova tj fmp kome niko ne može da zabrani kako će da se zove...Znate li vi uopšte ko ste i za koga navijate..vi ste u stvari navijači ćokija tj njegove verne čivave..zvezdaši postoje u fudbalu a u košarci su se ugasili 2011 god.
M

Mrčela

pre preko 2 godine

Ako je Obradović uzeo ovoliko, koliko je tek porodica Čović koja ima dva privatna kluba (FMP I i FMP II). Valjda je on dogovorio ovako basnoslovnu platu za Obradovića, Previ se, kao i obično, lud. Razmišlja da se povuče jer zna da pored KK Partizan može samo da sanja trofeje. Projekat tzv. "evropske Zvezde" je definitivno propao. Pokušaj da se osvoji makar jedna od četiri evropske Partizanove titule je bio samo u sferi teorije. Bitno je da je Čovke obezbedio preko ova dva tima sebi i porodici lepu i sigurnu budućnost. Samo on zna koliko je novca od raznih sponzora prebacio na svoje privatne račune.
0

00000

pre preko 2 godine

645.000e? Znaci Lojd milion minimum
C

Cokili

pre preko 2 godine

Pa to se zna odavno. On i Valensija su se razisli jer je on trazio povisicu sa 800k na 1m. Nije sigurno dosao u zvezdu da igra za 400k.
Ж

Жорж

pre preko 2 godine

И то за 4 месеца...
L

LadnoPivo

pre preko 2 godine

Ma ne, radiće iz ljubavi čovek za ovaj veštački stvoren klub FMP 1 hhahahaha
C

Crvke sektas

pre preko 2 godine

Plus izmenili 3,4 igraca u sred sezone. I kazu usna ne daje
G

Gost Pp.

pre preko 2 godine

Ovi komentari samo pokazuju da su u pravu oni sto kazu da smo medju nekoliko najglupljih nacija na svetu.Nije mu plata za cetiri meseca 645 hiljada,nego je covek uzeo sve sto je mogao iz tog ugovora.
w

webad1984

pre preko 2 godine

4 meseca x 3 (koliko traje jedna godina)...dakle 3 x 600.000e (da zaokruzimo na manju decimalu) = 1.800.000e za se zonu ...Panter kosta Partizan po sezoni 1.200.000e i konstantno nas napadaju za to...
D

Džabe ste krečili

pre preko 2 godine

Dobro bre Ćoki ko ga je doveo, jel JA ili TI. Što sada kmečiš. Daj batali to, daj pojačanja. Centar, najbolje Monro, i dobar bek šuter.
S

Srbenda PFK

pre preko 2 godine

Zaboravio sam da kažem. Izgleda da ponovo kreće turneja 4 skakaonice

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Jastreb

pre preko 2 godine

Ti si druže ozbiljno bolestan čovek,koji od prevelike mržnje prema Zvezdi to ne vidi.Zato otvori oči i trk kod doktora ,ako već nije kasno...........

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Jastreb

pre preko 2 godine

Ti si druže ozbiljno bolestan čovek koji od mržnje prema Zvezdi to ne vidi........

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....
D

Djurigo

pre preko 2 godine

Malo razuma upotrebite pre nego komentarisete ovu vest. Obradovic nije uzeo 645000€ za cetiri meseca nego je naplatio sve plate sto ga sleduju za 2 godine. U praksi je uzeo tu cifru za 4 meseca rada, to je Covic hteo da kaze. A ti komentari kao kolika mu je plata kada je za 4 meseca uzeo 645000€ su zlonamerni i van svaka logike. Da ne upotrebim neku težu rec.

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....
D

DelijeBg

pre preko 2 godine

Reci kolika je tvoja plata i koliko si do sada uzeo klubu, posto je Obradovic makar igracka legenda bio a ti?

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....
D

Dio

pre preko 2 godine

Obradovic je dobro vodio ekipu, mogao je još malo da bude sačekan kao legenda kluba i neko koje platio izlaz iz ugovora da trenira Zvezdu. Ja jesam zvezdaš ali ne bih ni ja trpeo da me neko tako ponizi, a realno ni Čović nije u Zvezdi iz ljubavi

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....
e

esex

pre preko 2 godine

vadi pare sta si se stiso,ne sramoti klub i sebe.

Pantelija

pre preko 2 godine

Minimum za EL budzet je 7 milionaaa i onda dodje najveci lazov i podguzna muva svakog rezima i kaze imamo 5 miliona budzet i to pazite sad BRUTO, sto znaci da je budzet oko 3 miliona NETO haahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahahahahahaahahahahahahahaahahahah OVO NE BI PROSLO NI KOD najzagrizenijeg i najzatrovanijeg navijaca mutant kluba iz Zeleznika. Kako ih se zatrovao coravi ovo je neverovatno, svake godine od dolaska vrhovnog vodje imaju budzet minimum 8,9 miliona a pre 3 god imali i 15 kad je OTVORENO receno i od strane coravog i od strane gradskih vlasti a navijaca ugasenog kluba da se juriiii fajnl for koji je bas te godine doveden u Bg i sve s jednom namerom aliii ne vredi....Imaju 3 legende i svaka od njih ih se odrekla i oni se njih odrekli, Moka Slavnic sam izjavio da mu zao sto nije igrao u Partizanu, Obradovica evo u najvece pljuju a Kari Pesic izjavi da nema problem nikakav da trenira Partizan, toliko o ovoj vestackoj tvorevini i kanceru ovog drustva....
S

Slovenac

pre preko 2 godine

Lagao je, ali vrlo malo. U budzet prvog tima ulaze samo plate igraca i nista vise. Strucni stab, plate zaposlenih, mladje kategorije.... potpada pod budzet celog kluba. Tu zaboravljamo i originalnu fabriku iz Zeleznika koja ima odvojen buzdet, ali veci deo istog velikodusno prebacuje na racun KKCZ kao "poslovnu saradnju", kako je navedeno pred poreskim organima.
S

Slovenac

pre preko 2 godine

Lagao je, ali vrlo malo. U budzet prvog tima ulaze samo plate igraca i nista vise. Strucni stab, plate zaposlenih, mladje kategorije.... potpada pod budzet celog kluba. Tu zaboravljamo i originalnu fabriku iz Zeleznika koja ima odvojen buzdet, ali veci deo istog velikodusno prebacuje na racun KKCZ kao "poslovnu saradnju", kako je navedeno pred poreskim organima.
C

Coravi Kvazimodo

pre preko 2 godine

Opet kvazimodo laze...EL ne bi mogao da igras da nemas najmanji budzet od 7 miliona, i ovo nistavilo koje je ojadilo narod na Kosovu govori bez trunke srama o 5 miliona budzetu...
R

Red White Warrior

pre preko 2 godine

Nebojša Čović: "Bruto budžet prvog tima KK Crvena zvezda za ovu sezonu je 5,1M€. Kada oduzmemo poreze, menadžerske provizije i ostalo, to ispada nešto ispod 4M€". Dakle, to je 4 puta manje od budžeta KKP!! Strašno!!
A

Auuuuuuuu 85

pre preko 2 godine

" Vakcionisani ce imati OZBILJAN POPUST". PA GDE MI ZIVIMO??????
S

SUŠTINA

pre preko 2 godine

Zašto su Čović, Vučela, Vazura i Terzić na funkcijama na kojima jesu?
G

Gost5qt

pre preko 2 godine

budžet za el je 7 miliona, minimalni, kako onda pošteni fmp igra???
9

951357

pre preko 2 godine

Procitaj lepo sta je rekao, to je budzet prvog tima, ne budzet kluba.
D

Dragance TS

pre preko 2 godine

ako citate,rekao je oko 5 miliona BRUTO...NETO je nesto sasvim drugo
G

Gostqqqq

pre preko 2 godine

od sledece sezone je 7m...prvo procitaj pa pusti komentar... to je slika vas grobara, komentari bez pokrica...
b

bije dareglo

pre preko 2 godine

isto onako kako igokeik igra kup seje kalaca da 60.mil drzavnih i punterom od 3.mil ugovorom!
g

gorica3456

pre preko 2 godine

@DraganceTS pa bruto je uvek vece od neto ako nisi znao, sto bi znacilo da ima i manje od 5 mil sto je prosto nemoguce.
S

Srbenda PFK

pre preko 2 godine

Samo se čekalo kad će samoproglašeni doktor da se javi. Ajde pudlo bez kukanja hehehe, krivo ti je što je sad i Partizan konkurentan
p

primorska

pre preko 2 godine

Ne moze da se igra Evroliga ako je budget manji od 7.4 miliona evra, neka neko informise Covica da se to promenilo.
9

951357

pre preko 2 godine

I ti procitaj lepo, to je budzet prvog tima, ne budzet kluba.
L

Laktasi 2007

pre preko 2 godine

Neka neko informise sns limara,da drzava ne mora da daje 50.mil u igokeu da bi se igrao amaterski cipiripi kup,to moze da se igra i sa samo 3.mil.
N

NoName1

pre preko 2 godine

Sineeeee, to važi tek za sledeću sezonu.
N

Neutralno

pre preko 2 godine

Gospodine Čović, prema propozicijama EL za ovu sezonu, minimalan budžet evroligaških timova je 7m. Samo kažem...
9

951357

pre preko 2 godine

Da si samo procitao, video bi da je on rekao da je budzet prvog tima 5 miliona. Dakle, samo prvi tim, ne budzet kluba. Dok je juce vas Ostoja rekao da je budzet cele ekipe sa svim mladjim kategorijama 6.
N

Neutralno

pre preko 2 godine

Da si ti pročitao vidio bi da je rekao bruto cifru. Ja mladiću nemam namjeru da ti objašnjavam ekonomske pojmove. Samo kažem...
K

Kasapin

pre preko 2 godine

Nebojša diže ruke od svega... Po 68 put... Sledi gašenje sekte
s

sektu..

pre preko 2 godine

..je dr.Nebojsa vec ugasio onu iz laktasa i to za sva vremena!
N

N1

pre preko 2 godine

Malopre izjavio na N1 da je stara Zvezda ugasena i da je ovo nova Zvezda.. Kakav car! Covke mi te volimo!
L

Lele klubu

pre preko 2 godine

Dje je Covic najveca legenda. Sasa uzeo sta mu pripada .
k

koricanac23

pre preko 2 godine

Sto se ne kaze da li je to iznos celog ugovora, ili je to za 1 godinu ili je to samo za ta 4 meseca. Da se zna za šta je naplatio taj iznos
9

951357

pre preko 2 godine

Za celu duzinu ugovora, dve godine cini mi se.
V

Vojkan16

pre preko 2 godine

Kuka za 650 000€? Seljak
Y

Yika

pre preko 2 godine

Ti si mu dao taj ugovor, zar je trebalo da se odrekne u tvoju korist. Prestanite više da kukate, dosadili ste svima i vi iz kk i fk i zvezda i partizan zar igrači i treneri trebaju da igraju za dzabe, ako imate kes platite ako nemate igrajte sa igračima za koje imate keš. Da li ekipe po evropi kukaju da im država da pare
P

Perinco

pre preko 2 godine

Na koju foru igra Euroligu ako po propozicija Eurolige budzet ne sme da bude manji od 8 miliona!
G

Go

pre preko 2 godine

Minimum za evroligu budzet je 7 miliona, oni navodno imaju 5 100 000. hahahahahahahahahahahhahahahahahajajajajajjajajajajaa
C

Cveleee

pre preko 2 godine

Pa kada bi nešto znao o budzetu i kako funkcioniše jedan klub ne bi tako komentarisao... Priča čovek o budžetu za prvi tim, dakle bez stručnog štaba, iznajmljivanja hala (jer nama niko ne poklanja nesto na korišćenje 50 godina dok vlada aparthejd nad nama), putovanja, mladje selekcije i njihove obaveze, zaposleni u klubu i njihove plate, organizovanje utakmica u EL itd itd. Da ne pričamo što na sve to porez treba da se plati. Kapiram da si klinac, ali nauči se na vreme, nemoj da si zatrovan kao neki, ima vas normalnih..
G

Gost i

pre preko 2 godine

Pa valjda ce naci Jos dva,ako ne nece igrati,igracete vi,vi imate pare.
A

Ajzak

pre preko 2 godine

Kako se smeškaju na slici.Okrene se sve to lako o čas posla
П

Преко Дрине 058

pre preko 2 godine

Волимо те Човке докторе! Само гази... Следећи је Руменко!
E

E moj sine

pre preko 2 godine

Preko Drine,obrisi sline,malo si alav,za ovaj sport balav.
c

crvena zvezda 45

pre preko 2 godine

Čovek plati sam obeštećenje da dođe, daš mu ugovor na 3 godine, kuješ ga u zvezde a da ni pripreme još nisu počele, najavljuješ neke Top 4 napade, vrh Evrolige, šta znam, otpustiš ga na kraju posle 4 meseca pošto imaš strpljenje 10-godišnjaka i na kraju se još začudiš što čovek traži da mu se isplati taj ugovor koji si mu ti sam sastavio i dao...
S

Sima1

pre preko 2 godine

Pa??Treba da ga trpimo i uz igrače koje je sam doveo,gledamo borbu za 5 mesto??Da je kao "veliki "zvezdaš imao mrvu obraza,otišao bi sam i izvinio bi se za one tužne partije,a ne da potražuje nešto što nije odradio!!!
C

Cokili

pre preko 2 godine

Spremi se da budes rastrgnut od cokijevih pudlica iz Zeleznika. Av av av av...
O

Ognjeeeen

pre preko 2 godine

Pa ti si mu ponudio takav ugovor.Šta trebao je tebi da ostavi pare?Uglavnom lažu i jedni i drugi u principu za 90% stvari.Ali Čoki je nenadmašan godinama
p

punter 3.mil

pre preko 2 godine

Tako je Covicu puna podrska svih pravih Zvezdasa i Delija,da ostanes i dozivotno u klubu svi pravi Zvezdasi bi odmah potpisali garantujem zivotom,dokle god si ti u Zvezdi fuzionisani dodikov klub iz laktasa titule i EL nikad videti nece,oni to vrlo dobro znaju pa su zato sad pred izbore sklopili dogovor sa rezimom i drzavom da im sns na silu kupi titulu dajuci im najveci budzet u celoj evropi od 50.mil evra,jer na posteno titulu ne mogu da osvoje evo vec punih 12 godina! Ziveo ti nama Covo jos 100 godina,u inat svim dusmanima,puna i apsolutna podrska za tebe i Radonju!
S

Svi glupi

pre preko 2 godine

A ne pravi...suti bleso.
S

Sima 1

pre preko 2 godine

Hahahhahahh,bravo doktore,sve potpisujemo sa mojim stažom na Mari od 88!!!Pozdrav braćo sa Novog Beograda!!❤️
S

SD Partizan Beograd

pre preko 2 godine

Ne seri lek i na spavanj

Sakur

pre preko 2 godine

Pa vi izadjete na te izbore i glasate protiv rezima,kazete da vas ima mnogo vise nego nas,u cemu je onda problem hahahahahahahaha
Л

Лукаку 98

pre preko 2 godine

Ћелафуту би требало забранити прилазак дворанама када Звезда игра.Обична нула од човека, и то не кажем због ове вести..
P

Posteni

pre preko 2 godine

Sta tebe muci...pare je drzava dala.
K

KROJF

pre preko 2 godine

Navijač Partizana ovde.Isto što sam rekao za TRINKIJERIJA važi i za ovaj slučaj.Potpisali ste šta ste potpisali morate da snosite odgovornost.Nema priče.Ugovori zato i postoje jer UGOVORIO nešto.Neverovatno je da slušamo ovakva prenemaganja.I smisao je šta? Da se prikaže Saša Obradović kao da ne napišem šta.Da ga omrznu ljudi a ti MIRIŠEŠ CVEĆE NA LIVADI. ODVRATNO PONAŠANJE. POZDRAV
O

Onako posteno

pre preko 2 godine

Koliko uze od onog naroda napacenog...iz ljubavi .
G

Gospodin Chaki

pre preko 2 godine

Hvala ti Nebojša za 17 trofeja i na 8 igranja EL. Hvala ti i za njihovih 0(nula) igranja EL i na 0(nula) titula u zadnjih 8 godina. Hvala ti što si stavio tačku na crno beli svet i što si ugasio najveći kancer košarke u Srbiji. Hvala ti što si uništio zlo. Hvala ti što si im srušio snove i što su im face izobličene od bola, patnje i suza. Hvala ti što ne postoje na košarkaškpj mapi. Hvala ti što si ih doveo do ludila i šizofrenije čim te ugledaju. Hvala ti što su zaboravili kako zvuči himna EL pa je slušaju na YT. Živ i zdrav ti nama bio i da još dugo vodiš Zvezdu ka osvajanju novih trofeja i velikim slavljima na Kalemegdanu. Bog ti sreću i zdravlje dao doktore.
G

Gospodin lazov

pre preko 2 godine

Nista on nije ugasio...on samo pali,ali ti si slinavko mali.
K

KK MUTANT

pre preko 2 godine

Hahahahahahahah znaš li klub za koji sad navijaš, kako se zove? hahahahaha
D

Djuka pogrebnik

pre preko 2 godine

Au brate lud li si

Sakur

pre preko 2 godine

8 igranja el i sta ste uradili za tih 8 godina hahahaha bili samo ucesnici i nista vise
Г

Гост

pre preko 2 godine

Колико је теби мозак изопачен....
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Treba pogledati snimak. Negde je citirano da je Čović u ovom intervjuu rekao da je dug rešen kroz UPPR ali da je to ona bivša Zvezda?!
a

asterixis

pre preko 2 godine

Nema bivseg Zvezdasa i legende kluba a da ga ovaj nije popljuvao. Ocigledno je da je Sasa Obradovic necim nezadovoljan i smatra da je izigran cim je tako postupio. Koja je tu prica u pitanju znaju on i Covic. Ja ipak vise verujem Sasi. A Covic neka nastavi turneju pod imenom cetiri televizije.
S

SOUNESS

pre preko 2 godine

Zamislite u NBA ovakav scenario.Otpusti NBA tim glavnog trenera i onda Generalni Menadžer piše saopštenja održava vanredne konferencije gde kaže:"Taj i taj je lažna legenda zamislite traži novac iz SVOG ugovora" Nezamisliva situacija.NIKO NEĆE DA SE BRUKA u NBA.Platiš čoveka koliko mu duguješ i ćao.Kakav je ovo cirkus.
a

argh

pre preko 2 godine

Zato što se tamo niko ne kune u ljubav, a ovde mnogi to rade.
S

Srki1

pre preko 2 godine

Pa cekaj Covke,zar nije Trinkijeri bio najplaceniji sa 500k po sezoni? Otkud sad Obradovic 645k? Covke legenda! Vidimo se u jutarnjem programu.
9

951357

pre preko 2 godine

To su pare za celo trajanje ugovora, dve godine ako ne gresim. Tako da, da, vas Trinki je najplaceniji ;)
l

letecagugutka

pre preko 2 godine

I opet budzet manji od Ostojinih laznih 6m.

Sakur

pre preko 2 godine

Oni su lazni ovi su tacni hahahahahahaha
g

gostic47

pre preko 2 godine

pa manji je jer je i ovo lazni budzet papane, ove sezone ne moze da se igra EL bez budzeta od 7mil. Ali mi sve verujemo sta nam serviraju samo da bi se svadjali i oni tako u krug nas voze i otimaju.
p

panterii

pre preko 2 godine

u ovih navodnih 5 miliona ne ulaze plate trenera, stručnog štaba, niti novog centra. Evroliga ne može da se igra ukoliko nemaš 7,5 mil, a vaš je 12 miliona i to je opšte poznato. Džaba sve, sa duplo manjim budžetom bićete ugašeni.
W

Ww

pre preko 2 godine

Pa mora covek da nadoknadi sto je sam platio obestecenje
D

Ddddd

pre preko 2 godine

Tako se ophodi prema "legendama" kluba, bravo! Zato nikada i nećete biti veliki klub, jer vas vode mizerni ljudi
M

Misterno3

pre preko 2 godine

Hvala Bogu pa vasa legenda dulo ne pokusava vec 10 god da naplati sve one casove ljubavi i igranje za kikiriki.

Wizard

pre preko 2 godine

Treba da budemo "veliki" klub poput vas, pa da vas čovek, vaša najveća legenda koji vam je doneo najveće radosti, bolestan moli za svoje pare, a vi ga godinama zavlačite, jel tako?
d

djile

pre preko 2 godine

Zar vam najveća legenda Vujošević nije isto uradio.? Ili ste zaboravili, koliko samo igrača vas tuzilo BAT_u
M

Mrsoja

pre preko 2 godine

Mi vec jesmo veliki klub,cim konstantno igramo evro ligu,a tu igraju veliki timovi zar ne?
D

Ddddd

pre preko 2 godine

Da li neko Duleta osudjuje? Da li ga proziva po jutarnjim programima zato sto hoce da naplati? Ne, samo je klub doveden u tesku situaciju zbog SPOLJASNJIH faktora i morao je da ide na reprogram jer nije bilo para. Za razliku od ove ljige kojom se ponosite (mene bi bilo sramota), koja vam razvlaci bivseg trenera sto hoce da naplati, a ne znate ni sami koliko para imate. Ocigledno mu ne godi jer bi radije stavio te pare u svoj dzep. Kao sto je rekao jedan decko dole u komentarima, ne postoji normalan covek i navijac koji bi se ponosio ovim covekom i koji ga podrzava
P

Panter limenog mozga

pre preko 2 godine

Op trt..jel to onaj što je sam platio obeštećenje da dodje da trenira frankeštajna?? I to za 250.000 po sezoni...a za četiri meseca uzeo ovoliko, znači godišnja plata 2.000.000....A ovaj budzet od 5.100.000 jel i on samo za četiri meseca ili..??
G

Gosttt

pre preko 2 godine

Druze obradovic je naplatio ceo ugovor
S

Sine

pre preko 2 godine

Ukljuci mozak. Lik govori o tome da je za 4 mjeseca naplatio sva zasotala potrazivanja! Kontas??
7

777

pre preko 2 godine

To znaci da nisi bio na casovima matematike Sasa Obradovic je potpisao na 3 godine. Kada ovih 600 i nesto hiljada podelis sa 3 dobijes 200 i nesto hiljada godisnje. Vas fizioterapeut ima vecu platu nego nas trener. Tupsone jedan Obradovic je isplatio ceo ugovor nije on za 6 meseci trebalo da zaradi 600 hiljada nego za 3 godine, tuzio je Zvezdu i dobio je na Batu i ceo ugovor mora da mu se isplati. Vrlo si inteligentan momak da znas...
a

asumsao

pre preko 2 godine

Ovi sto ti pisu da je naplatio ceo ugovor lazu! Naplatio je jednu godinu ugovora plus bonus za osvajanje kupa zato sto je u tuzbi naveo da je i on doprineo tome. I to je istina. A ovi botovi Covicevi sto spinuju lazu!!!
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

@Sine, zaostala ili buduća?
z

zeleznik

pre preko 2 godine

covece nemoj da lupas. Ma igra on za 100k godisnje, gde vi živite. Čovek je naplatio 1 godinu ugovora, a ne 3.
D

Danilo91

pre preko 2 godine

Sta je poenta njegovih gostovanja na tv-u?
P

Pfc

pre preko 2 godine

Upravo to... Ne vidim da iko drugi gostuje po tim nazovi jutarnjim programima iz bilo kojeg drugog sporta ili kluba...?? Ovaj svaki treci dan na nekoj drugoj televiziji... Aj razumem ako ima problema sa snom (ko i ne bi imao na njegovom mestu)...
G

Gost75

pre preko 2 godine

Covic priča o budžetu a nikakve papire nije pokazao i naravno svi cigani veruju da je to tačno a od Ostoje traže papire... E to je cigansko poštenje
G

Gost Pp

pre preko 2 godine

Zato sto u EL nema laganje,sve ce oni objaviti ne brini se.To i jeste razlog sto vi niste dobili licencu za vreme Vujosevica.
P

PoPo

pre preko 2 godine

Covke jel ti radis za dzabe?
D

Djooreza

pre preko 2 godine

Pa on je legenda Crvene Zvezde,a ne mutanta...Niko da postavi pitanje koliko je legenda srpske politike naplatila od devedesetih pa na ovamo...
I

Igokea, Laktaši

pre preko 2 godine

Svi požurili brže bolje da komentarišu Zvezdu. Samo kažem gledajte u svoje dvorište. Imaćete prilike i vi da komentarišete kad vam posle malo lošijih rezultata ode i ova vaša legenda, msm kao što je uvek i svuda radio. Samo polako. A o tome ko koliko plaća trenere i igrače, to nećemo. Sigurno je i Rumenige došao za kikiriki i semenke, kako to obično biva kod vas.
M

Mutant

pre preko 2 godine

Kakve legende imatee, KK Batočina da vam pozavidi 😂😂😂
f

fancy

pre preko 2 godine

Dal ste stvarno toliko nepismeni? Za 4 meseca koliko je trenirao dok nije dobio otkaz. Dakle za ug na 2 godine plus bonus za kup, sve je naplatio!
R

Raki1

pre preko 2 godine

645 000 evra plata za 4 meseca i onda se navijaci FMP Zvezde USUDJUJU da nama nesto prebace. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
B

Brate

pre preko 2 godine

Jel se pravis glup ili si stvarno glup?
V

VAR

pre preko 2 godine

Šabane, 645000 je plata za dve godine plus bonusi koje je tražio za kup. Zvezda nema bunkeraše, pa da posle prijateljskog razgovora sa njima, igrači i treneri opraštaju dugove.
9

951357

pre preko 2 godine

Care, on je naplatio platu za dve sezone, cini mi se, dakle za celu duzinu ugovora. A radio je 4 meseca. Informisi se malo. Drugo, on je to dobio jer je imao ugovor sa Zvezdom. A kako ce ovaj vas sto nema ugovor da izvuce svoje milione, to cemo tek da vidimo.
O

Okei

pre preko 2 godine

Pesic je jedini gospodin tu uz Radonjica naravno
T

Tripla Kruna

pre preko 2 godine

TAKO JE COVO MAJSTORE,PUNA PODRSKA SEVERA U INAT SVIM DUSMANIMA!
R

RAZUM

pre preko 2 godine

Nikakva podrška severa.
Х

Хероји

pre preko 2 godine

Ти знаш кога подржава север папане. Због њега ни не идемо на Евролигу
M

MareCZBGD

pre preko 2 godine

SVAKOG ISKRENOG NAVIJACA CZ JE SRAMOTA OVOG BICA KAO I ONOG NA CELU FK CZ.PAMETNOM DOSTA.
9

951357

pre preko 2 godine

A je l' se ponosis tvojim Ostojom i Vazurom? Zavili su vas i ovaj i onaj iz FK u crno, nije ni cudo sto ih toliko mrzite.
P

Pera12

pre preko 2 godine

Au zeljko sta im radis.. Pa od kad si se vratio kuci njima nije dobro
h

hmm

pre preko 2 godine

otice i zeljko, zato i nije potpisao ugovor. samo dok pocnu casovi ljubavi a para nigde.
V

Vojnik

pre preko 2 godine

O skracenju...itd
O

OK so that

pre preko 2 godine

Ko je pravio ugovore ti ili on? Neće više ni treneri iz ljubavi, a ti, Ostoja Miško da obrcete milione
L

Legendo

pre preko 2 godine

Koliko st ti strpao...onako iz ljubavi.
h

hshsjdjsjss

pre preko 2 godine

nemate vi legende
A

Antinarodni element.

pre preko 2 godine

A onda dodje panter i priča ti o POŠTENJU. 😂
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

Kontroverzni čovek. Sve staje u jednu rečenicu da je NEVEROVATNO da neko naplati što mu po ugovoru pripada. I to kaže javno, po onoj narodnoj "za malo ti ne rekoh".
z

zvezda le

pre preko 2 godine

Znači plata mu je bila 800k. Precenjeno za Obradovića. Sećam se kad se pričalo da radi za 30k mesečno.
Z

Zn

pre preko 2 godine

Ne, nego nije hteo da da otkaz iako se igra i rezultat raspadao, a kad je dobio otkaz naplatio je i onaj period koji nije bio trener, ako razumes. Sasa Obradovic legenda koji je i kao igrac presao u Buducnost tada najveceg konkurenta, ali tek posto je u Zvezdi zalecio povredu kolena, sramota
p

podesen

pre preko 2 godine

Isto kao sada za Dragovica, pricaju 600 000 e da ima.
G

Gost23

pre preko 2 godine

Sad je on kriv covek sto hoce platu za to sto radi. Pa najbolje bi bilo da radi za dz samo zato sto je Zvezdas. Gluposti...
S

Sporti

pre preko 2 godine

Sto ne bih, jel ste potpisali takav ugovor?Zapratitet jutjub politika i sport