Komentari na vest

Veliki udarac za Partizan: Panteru dve, Lesoru jedna utakmica suspenzije

N

Nikada

pre oko 1 godinu

Šut nije mogao sa rogatim. Tamo neki klub iz Srbije pa to je nedopustivo. Pitam se ko ce suditi i kako?
B

Boban1

pre oko 1 godinu

Hice li i sad navijači skupljati pare da se plati kazna Evroligi?? Pitam za druga.
S

SAMO MALO REALNOSTI

pre oko 1 godinu

Sramota, šta je to? Sada se vide svi moralisti koji osuđuju kazne i kako za nasilničko ponašanje protivnički igrači, nisu adekvatno kažnjeni, a koji su do koliko juče to isto podržavali kada se dešava drugima i u obrnutim ulogama. Sve se vraća sve se plaća, samo neki zaslepljeni mrznjom to nikada neće shvatiti!!! A vi sada možete da pričate i komentarišete šta god haoćete, ionako je sve to uz vetar!
N

NDCZ

pre oko 1 godinu

Serija se seli u Madrid, to je realnost jer bez Pantera, Lesora i Egzuma u trećoj i bez Pantera i Lesora u cetvrtoj Partizan nema sanse. A u petoj utakmici Real ce biti ubitacan. Zivi bili pa videli. A onda kreće kukanje na EL, koja je po grobarima izuzetno ozbiljna organizacija i nije to Coviceva ABA liga. Tako pricase zimus, ali deveti maj ce promeniti sve.
М

М21

pre oko 1 godinu

Очито ниси схватио, или не знаш да читаш, Лесор је кажњен једну утакмицу и да дође до 4. он ће играти, а Ексума ће већ оспособити да буде спреман и за трећу, јер пред 25.000.000 људи има да их прегазио као плитак поток, онај Љуљ неће знати где се дошао ... Живи били па видели А ви се не бринеите, можда и освојите Аба лиги, али догодине
O

Ohica

pre oko 1 godinu

Vratilo vam se za tuzakanje , za slanje Vildosinih slika njegovoj devojci, za lobiranje protiv Kampaca... Posteno razbili ste Real, al su vas i posteno nasankali.
G

Gost4

pre oko 1 godinu

Partizanu je mozda najbolje da izgubi 3 mec. A onda u 4 sa Lesorom da napadne i da dobije. Isto tako se onda Panter moze da igra F4
v

vlada1961

pre oko 1 godinu

Zaboravljate 1. Lesorov udarac kolenom u misic Kampaca u Nisu kada je utakmica vec zavrsena . Udarac je bio za zatvor jer je namerno zeleo da povredi igraca setite se udarca takvog udarca Menegina u misic Kicanovica. 2. A o kaznama setite se mudrog cutanja Partizana kada Zvezdi nije dozvoljeno registrovanje Kampaca. Zaigrala mecka i pred vasom kucom
b

banjaluka bih

pre oko 1 godinu

Nista sljedece sezone nek dovedu Željku nekoga iz NBA i jednog, dva igraca iz ekipe koja osvoji Evroligu. Mislim da je to pošteno. I Zvezdi nek rasture ekipu ponovo na kraju sezone...
M

Miroslav68

pre oko 1 godinu

A ko to vama sastavlja i rastura ekipu?
Р

Рајс

pre oko 1 godinu

Greota za evropsku košarku je što FIBA ne vodi Evroligu ili Ligu Šampiona kao u fudbalu, ovako osnivači ove Evrolige mogu da rada šta i kako hoće!!!
G

Gost 1999

pre oko 1 godinu

Bodiroga kralj.
z

zauzeto ime

pre oko 1 godinu

znači izgubimo treću i dobijemo četvrtu, taman da prodju kazne .... mada bi ja voleo da izgubimo 2 kući pa da dobijemo majstiricu u madridu, nešto tipa druga utakmica, da ih baš pregazimo i ostavimo ih nemoćne kući, sa 15-20 razlike (voleo bi 30+ al ne treba biti pohlepan)
g

gost224

pre oko 1 godinu

Jedino zbog čega bi želeo utakmicu broj 4 je isključivo da Partizan zaradi još na kartama
a

ako su ruze, procvetace...

pre oko 1 godinu

lincovati ljulja, neka nas kazne, neka nas izbace. ne moramo da je igramo, videli smo da znamo, da mozemo i da smo najbolji. ovo sibicarenje nam ne treba. gde agresor prodje pomilovan, a zrtva kaznjena. FIBA liga sampiona, imam sezonske od 2003, imacu i dalje.
T

To sa Fmp-om

pre oko 1 godinu

Idi u Fibu
b

banjaluka rs bih

pre oko 1 godinu

Pa i jeste za fibu ls bez vucicevih para
k

kukuruz 444

pre oko 1 godinu

situacija se menja partizan bez centra realu se vraca tavares,realno namestice madridjani partizan a iz sujete mozda ga nameste da ne igra el sl sezone..zivi bili pa videli
p

pst

pre oko 1 godinu

Ne sme se tako sa institucijom. Dobro je kad kazna nije na tri meseca kao Kampacu ali sreca da tamo imate coveka.
B

Bane15

pre oko 1 godinu

Sramna presuda. Lesor je trebao dobiti najmanje tri utakmice za oo bacanje na zemlju igraca Reala. AV ce sada morati i novcanu kaznu sto su dobili platiti.
n

neshha

pre oko 1 godinu

Kakav crni udarac, ovo je nagrada. Kazne su morale da budu duplo veće, da ima bar malo pravde u Bodiroginoj EL.
А

Алекса977

pre oko 1 godinu

Сачекајте 10ак година када ваше чњгенде Лазић и Симоновић буду на челу ЕЛ. :))) Дочекаће их са WTFAY!!! :)))
G

Gost1303

pre oko 1 godinu

Kakav zaokret u misljenju o Realu.Kad je bio slucaj Kampaco onda je bilo ,,ma gde bi Real kuvao,, ,,. ma jok,kraljevski klub da se bavi spletkama,,I sad isti Real zeli istog Kampaca.E pa Braco Grobari ubili ste ih na parketu,a kuhinja je otvorena od danas.Ipak je Zvezda potrebna Partizanu i Partizan Zvezdi.
p

psy

pre oko 1 godinu

Koreo za utakmicu na slici Grobar Panter kako gazi krunu.
0

0211

pre oko 1 godinu

cccc sad mora Srbi da igraju
a

ahahaha

pre oko 1 godinu

Grobari moji, pamet u glavu! Ponasajte se kao da ce biti 4. mec sigurno! Ne reagujte na provokscije, sudijsle odluke, cekace se i najmanji incident da se isprazni hala, i potrncijalni 4. mec bude pred praznom arenom!
G

Gostza

pre oko 1 godinu

Ukoliko udje Tavarez, castiti ga suptilnim kontaktom kolena o koleno i to sa strane. Sta ces, sudari kolenima se desavaju. Cisto da uzvratimo na pravi nacin domisljatim spanskim fuksama. Pa da bar bude tri na tri u na ovaj ili onaj nacin suspendovanim igracima..
O

Ognjen Drinski

pre oko 1 godinu

Tipično za vas jugoslavene.
1

123567

pre oko 1 godinu

Pa već ste to učinili u prvoj utakmici.
D

Dr. Mr.

pre oko 1 godinu

Tako je Vujošević naredio svojim igračima da udaraju u kolena Bobana Marjanovića. Ali i to vam nije pomoglo...
G

Gost555

pre oko 1 godinu

Nerealne kazne.
B

BCS Šabac

pre oko 1 godinu

,,Gostoprimstvo" prirediti na aerodromu,zatim na putu do hotela i cele noći na smenu ispred hotela buka da vide gde su došli.U Areni armosfera koju će pamtiti dok su živi,noge da se tresu dok ponovo ne uđu u avion.Napred Partizan.🏆🇷🇸.
d

daaaaa

pre oko 1 godinu

im se tresu noge dok ulaze u avion nazad za madrid,da se pripreme za 5 utakmicu
V

VALJAK I NAVIJACI

pre oko 1 godinu

Hajka u korist REALA. SRAMITA STA MAFIJA RADI ! STA JE LJULJ DOBIO !? POHVALNICU , JER JE POCEO REZIJU !
L

Ljulj

pre oko 1 godinu

Tehnicku, to je i zasluzio.
R

Realizam

pre oko 1 godinu

To se zove nesportska.
l

lion zion

pre oko 1 godinu

karma d.v. traje i dalje ,,,tj melje.real dobija sa tavaresom pa i okrece seriju...neka se sve zavrti hahaha idemo jako
m

malo radosti za tebe

pre oko 1 godinu

Malo radosti za tebe pre tekme kao i svih do sad. Posle ces pevati drugu pricu...
M

Musavkoo

pre oko 1 godinu

Igrace Aba ligu
M

Marinjo1

pre oko 1 godinu

Partizanu svaka cast od Zvezdasa za pokazanu igru ALI... Zeljko uporno ponavlja da smiruje situaciju, a ekipa mu je sve vise problematicna kako sezona odmice. Ovo su smesne kazne ali nema Partizan sta da trazi u trecoj utakmici. Dobije li Real trecu, videce da mogu i pred punom Arenom. Ima sezona da vam sklizne jer kapiten nije mogao da se Ljulju nasmeje u facu i privede mec kraju. Jedva cekam nastavak kao neko ko je neutralan.
M

Mr.

pre oko 1 godinu

Svaki vas komentar se na dovezuje na onaj sa pocetka plejofa, "Lagano 3:0 za Real"

Marko Pavlovic

pre oko 1 godinu

Lopovi
К

Крки

pre oko 1 godinu

Звездаш сам, али свака част Партизану! Без обзира на казне, Жоцов тим има муда да већ у уторак разбије ову смејурију звану Краљевски рвачки клуб из Мадрида. Ајмо, момци, НАЈБОЉИ СТЕ!!! Видимо се у Ф4! Ко је следећи за чвргу?!
G

Gagarin zamalo

pre oko 1 godinu

Ti si zvezdaš kao što sam ja astronaut
i

i sta sad

pre oko 1 godinu

On je Srbin sto ti ne razumes. Jadna Srbija sa takvima kao ti. Inace i ja sam Zvezdas. Napred nasi. 4C
S

Svabo

pre oko 1 godinu

Ko je iole normalan treba da skine kapu igracima Partizana za njihove rezultate. Ove kazne su presmijesne ali i velika skola. Imas 15 razlike i moras ostati miran. Partizan je mogao van terena da izgubi utakmicu. Za dlaku. Ne svidja mi se sto moc Partizana ne dolazi iz Srbije - vecina igraca su stranci. Da li je to dobro ili ne ne znam. U svakom slucaju Partizanu zelim uvijek sve najbolje. Osim kad igraju sa Zvezdom 😉 sad ce me moji Cigani popljuvati ali sta da radim 🙂 vidimo se u LS
L

Lady

pre oko 1 godinu

U sustini kada se pogleda cela Evroliga,nosioci igre i glavni igraci u svim timovima koji su u top 8 nisu njihovi domaci igraci vec stranci
G

Gggg

pre oko 1 godinu

Kako da izgubi van terena?
s

srka

pre oko 1 godinu

Vidim da neki ljudi ostavljaju komentare po pitanju suspenzije igrača, u smislu da se kazne ne računaju za finalfour. Pa bih zamolio vas koji ste zaista dobro upućeni, da taj detalj pojasnite. Da li je istina, ili ne? Može li se dobiti pouzdana informacija?
R

Realno87

pre oko 1 godinu

Dek suspenziju protiv partizana Al hvala Bogu može f4 igrati, Yabuselea ne ide na završni turnir.
R

Repac Plandiste

pre oko 1 godinu

Kako vas samo nije sramota. Pa Teodosić je kaznjen sa dve utakmice neigranja zbog vredjanja sudije Javora. I vama su ovo postene kazne, ma jok jos vam mnogo. Znaci kazne su smesne i ocigledno se ovde radi o nekom mitu ili trgovini uticajem. Sa ovim su se složili.
M

Mop

pre oko 1 godinu

Ko se slozio? Covic i ti? Udavi sa poslednjom recenicom u svakom komentaru
P

Preža

pre oko 1 godinu

Ciganin sam ali Partizan igra trenutno moćno, mora se priznati.
g

gost1689900

pre oko 1 godinu

Partizan sam sebi pucao u noge, steta...
D

Drake

pre oko 1 godinu

EL daje blaže kazne nego Aba. Još se i isplati izazvati incident i potući se.
M

MI SMO PARTIZAN

pre oko 1 godinu

IMA BOGA ,POBEDICEMO !
i

info iz prve ruke

pre oko 1 godinu

potvrđeno, igra egzum sigurno. prišijo mu dr momo prst u šaragama avijona, u ponedeljak skida konce, u utorak je ko nov
V

Voip

pre oko 1 godinu

Dr Momo mu i prsljenove namestio, sad je visociji 10cm, menjace Lesora na mestu centra.
Б

БаНе 2

pre oko 1 godinu

Све вас поздравља Кампацо!
b

buduci

pre oko 1 godinu

realov igrac...i njega cemo puniti sl.sezone

Kalčopolista®

pre oko 1 godinu

Mislis sve penzionere pozdravlja Kampmaca, a? I ne pozdravljao ih koliku platu ima!!!
g

gost0

pre oko 1 godinu

Gazi Partizane, idemo u Kaunas bre!!!! Ajmooooo breeeee!!!!!

list list

pre oko 1 godinu

grobar sam ali obradovic je krivac
W

Wij

pre oko 1 godinu

???
O

Oumuamua

pre oko 1 godinu

Poruka, nasilje se isplati. Smešne kazne za oba tima.
i

igor978

pre oko 1 godinu

Sada je trenutak da Aleksa i Naneli uzmu veću minutažu i odigraju po 30 minuta, da Papapetru odigra nešto i u napadu, a valjda će i onaj Anđušić da odigra nešto, ili neka vrati 80% plate Partizanu, sramota šta gledamo od njega u EL, dve krštene utakmice nije odigrao za sezonu. Za Lesora se ne sekiram, Smajli će namučiti Tavaresa brzinom, Koprivica može koji faul da napravi i odigra neke minute, Vukčević takođe na Četvorci može kada nema Jabuselea, biće zanimljivo. Da oh odjavimo u Utorak pa bez Pantera na Barsu, šta je tu je.
s

srka

pre oko 1 godinu

Andjušić nije igrao toliko, jer na njegovoj poziciji 1-2, imamo previše dobrih igrača. Ne treba njega potcenjivati. On je iskusan igrač, reprezentativac, imaće sigurno u narednom meču značajniju minutažu. Može da pogodi trojku, ume da odigra agresivnu odbranu, zna da iznudi faul, dobar je sa linije slobodnih bacanja. Ovo je dobra prilika za njega da pokaže da nije zaboravio da igra košarku. Takodje i mali Trifunović, ne treba ni njega zanemariti. Imaće priliku da dokaže talenat. Ako Egzum ne bude spreman, a po svim informacijama, deluje da će biti bar u protokolu, pa ako bude stani-pani, sigurno će i on pomoći koliko može, imamo pet bekova za ovu utakmicu. Naneli, Madar, Avramović, Trifunović i Andjušić, koji su zdravi i moraće da nadomeste izostanak Pantera i sigurno minimalnu minutažu Egzuma, kojeg svakako treba sačuvati što je više moguće, jer ipak je zdravlje tih ljudi najvažnije.
b

bel

pre oko 1 godinu

Ekipa koja provocira i igra prljavo dobi manju kaznu oni su vec oko 5min do kraja poceli da biju prljavo i provociraju,Dek prvo provocira Alena pa udara Exuma i sve snage po prstima onda ulice i pesnicom udara Exuma i jedan mec svaka cast o Ljulju necu ni da pricam on treba za ponasanje prema sudijama 1utakmicu da dobije,prelazi pola sa loptom lopta ga udara u nogu vraca se na njegovu polovinu i on se dere na sudiju ja nzm koliko smece treba da budes da toliko ne postujes samu igru...
Ć

Ćinarv

pre oko 1 godinu

Sramota koliko su male kazne. Trebalo je panteru pet, lesoru četiri a sa druge strane Jabusele deset, Dek pet i domaćinu 50000 a gostu 100000 evra.
G

Gost1234

pre oko 1 godinu

🤣🤣🤣 Crći ćeš od muke 🤣🤣🤣
i

igor978

pre oko 1 godinu

i trebalo je da prijave Lesora policiji, to si zaboravio, botu
r

realista 2023

pre oko 1 godinu

Ljudi budite relani Ljulj je napravio nameran i grub faul,a Panter je zapoceo incident.Svakako su kazne realne sem za onog sumo rvaca iz Reala koji je trebao da dobije suspenziju na godinu dana.Dokle vise da opravdavate igrace Partizana za ovakvo ponasanje????
e

epox76

pre oko 1 godinu

A kako je.Panter započeo incident? Njegova reakcija posle grubog faula i unošenje u facu protivnika je nešto što se često viđa na utakmicama,verovatno bi dobio tehničku grešku zbog toga ali neko drugi je.poleteo ka njima i započeo incident.
M

Mance.

pre oko 1 godinu

Pantera oterati i lesora na kraju sezone,
a

a goci

pre oko 1 godinu

Volio bi....
s

soko

pre oko 1 godinu

za navijace zbezde ne lupsjte a obrazlagat vama je glupost. za navijace partizana oflicno smo prosli kakbu smo glupost napravili. to sto je ljulj napravio sa tak.icsrske strane je poklon ,a partizan ali mi da to koristimo mi pr avimo takbu glupost za koju nema objasnjenja.
Š

Šahmat

pre oko 1 godinu

Ljulj jeste napravio nesportski faul,ali je za sve ostalo kriv Panter.
G

Gost101

pre oko 1 godinu

Hajde sad Srbski inat da pokažemo i uzmemo ih BG-u.
b

banjaluka bih

pre oko 1 godinu

Kako mislis partizan a srpski inat?
@

@ssss

pre oko 1 godinu

Ovde 90% navijača Zvezde komentariše!Ajde ljudi oladite malo.Partizan da se ovo nije desilo gotovo izvesno bi uzeo EL.Trenutno smo ekipa u najboljij formi u Evropi.To je zasluga najboljeg trenera ikada Obradovića.Činjenica je da imamo tanji roster i da će nas ovo poremetiti.Možda sada i ne odemo na F4.Ali ne znam šta ste se vi raspisali toliko na vesti o Partizanu.Eno imate vesti vezano za ABA ligu i vaš klub pa tamo komentarišite.
m

mord

pre oko 1 godinu

Idemo druže Možda ne možemo baš u trećoj bez lesora i potencijalno exuma, ali već u četvrtoj ovaj upokojeni real pakuju ovi momci. Jedino incidenti u publici mogu da nas poraze. Ali imam vere u grobare Šteta ako ne budemo kompletni za barsu. Tu su nam svi neophodni i da vidiš i finala
E

E bas necemo

pre oko 1 godinu

Hocemo ovde da komentarisemo europskog prvaka 2022/2023
V

VeritaS

pre oko 1 godinu

Vi Barselonu na F4 ne bi prosli da se 3 dana igra.I ovaj osakaceni Real bez Poarijea, Tavaresa, Kornrlija sa 6 igraca od 38 godina, jedva ste dobili u meci broj jedan.O sudjenju tek necemo.Pa nije Barselona Real, Barselona ima kvalitet za razliku od doma penzionera iz Madrida.
R

Realnost

pre oko 1 godinu

Jel to onaj isti trener od prosle i pretprosle godine koji nije osvojio nista pa ni cipiripi kup i koga ste terali
G

GROF OD MILUTOVAC

pre oko 1 godinu

MALOPRE NA VESTIMA NA N1,MEDJUNARODNI SUDIJA EVROLIGE OBRAZLOZILA DA SE KAZNE NE PRENOSE NA F4,ZNACI KAO U FUDBALU BRISU SE KARTONI U POLUFINALU
N

Nemanja898989

pre oko 1 godinu

Navijam za Zvezdu,ali ova kazna je sramotna…Panter 2 a Ljulj 0? Ma nemoj da se zajebavamo…Jabusele 5? Njega je trebalo da suspenduju na godinu dana za onaj MMA potez…Sramota! Ali uvek je bilo lakse siljiti ga na male nego na velike…Ispade da je Partizan napravio incident a ne Real,strasno…
L

Luja

pre oko 1 godinu

Ljulj je dobio namernu zbog udaranja Pantelića a onda je ovaj nasrnuo na njega i tako je sve krenulo....
S

Soichiro

pre oko 1 godinu

Ovo je isplanirano na poluvremenu ako realu ne krene da is provociraju po svaku cenu lesor I pantera I ako moze I exuma. Ili da povrede nekog od njih...
f

fgdfds

pre oko 1 godinu

Nešto kao povređivanje Tavaresa? Šteta što je umesto sportskog nadigravanja postalo ratno nadmudrivanje.
V

Voždovac

pre oko 1 godinu

Samo ću reći da je kazna Jabučilu takva da se lik lagano vraća za F4 ako Real preokrene seriju. Dok Panter potencijalno može i da ne zaigra F4. Kadija te tuži, kadija ti sudi.
i

ivan3333

pre oko 1 godinu

Matematicki nemoguce
V

Vraca se

pre oko 1 godinu

Jabuka vec sledecu, odradice 5 utakmica kazne na treninzima narednih dana
s

soko

pre oko 1 godinu

za navijace zbezde ne lupsjte a obrazlagat vama je glupost. za navijace partizana oflicno smo prosli kakbu smo glupost napravili. to sto je ljulj napravio sa tak.icsrske strane je poklon ,a partizan ali mi da to koristimo mi pr avimo takbu glupost za koju nema objasnjenja.
G

GostNezvani

pre oko 1 godinu

Iskreno, trebalo je da se iskulira Panter na prekršaj Ljulja. Krivica je isključivo njegova. Evroliga još i blaga bila, verovatno zbog blizine F4. Šta je -tu je. Samo hrabro!
b

bih j

pre oko 1 godinu

Kriv je Petrušev
А

Алекса977

pre oko 1 godinu

јооој што волем мој Партизан!
s

samo ga ti

pre oko 1 godinu

Vole jer Partizan samo volovi mogu da ga vole.
D

Draks

pre oko 1 godinu

Ispade da smo se tukli između sebe, a oni gledali. Koji cirkus. Sami smo krivi što smo im onako nokautiranim pružili ruku spasa.
d

def

pre oko 1 godinu

Sto se mene tice moze da ih nakantamo i 5.u sred Madrida sa Panterom i Lesorom !
D

Decenija bez EL

pre oko 1 godinu

Ajde malo realnosti i manje lazi i spinovanja, Panter je upaljacem gadjao navijace Zvezde, Lesor se zaleteo na navijace Zvezde na tribinama. Lesor u finalu kupa saplece namerno kampaca, potom ga udata u ledja(dva kontakta namerna) Lesor pesnicom udara dva puta Petruseva...Pa zatim Lesor je u finalu kupa mnogo veci icident zapoceo nego Ljulj. Ovde se opravdava reakcija Pantera? Pa sta bi trebalo da se radi ako Tavares dva puta zabode pesnicom Li Deja kao sto je Lesor radio Petrusevu? Sta bi trebalo da se radi ako Dek namerno sutne SmajilAgu i udari ga potom u ledja? Igraci fuzionisane igokeje su poznati po skandačima hteli to da priznate ili ne... Oni cele sezone provociraju i spunuju lazi a sada kada je neko njih konacno isprovocirao i vratio im istom merom e onda su to "nasilnici iz Spanije" haha...Smesni ste!
B

Bok

pre oko 1 godinu

Ti si smešan, prestani da petljaš svoje u ovo visoko društvo. Možda ne znaš, igraju Partizan i Real, koga još briga za vas. Slavi top 10, i pusti ove što se tuku za F4.
a

all gtobar

pre oko 1 godinu

Taj upaljac s kojim vas je Panter gadjao sigurno je krio celu utakmicu u gacama, nije to doslo s tribina. Te pesnice Lesora nad Petrusevim su ti bas realne (mada je i to bilo odvratno). Pozdrav realni ostrasceni navijacu nebitnog kk klubica.
I

Istine radi...

pre oko 1 godinu

...Partizan nije izborio ovaj plasman na terenu, nego mu je kupljena licenca.
t

ta zvezda nije

pre oko 1 godinu

ovaj nivo, nema u istoriji pobedu u top 8 a skrkala 120 miliona
m

mirko anakonda

pre oko 1 godinu

A odakle upačjac na terenu, nosio ga panter u patici
b

banjaluka vrbas

pre oko 1 godinu

Rasprava sa ljudima koji navijaju za kk partizan nije moguca. Ljudi imaju odsustvo realnosti i svi odreda misle da su oni i njihov klub bogom dani i jedini predodredjeni na uspjehe. Ne rezonuju uopste logicki i realno.
B

Bokec

pre oko 1 godinu

Ljulj ništa, Musa ništa. Ma bravo. Moraćemo opet da ih oderemo u sred Madrida. Ako ispadnemo ništa strašno, bićemo odmorniji jer imamo ovdje još neke ne završene poslove.
A

Ako...

pre oko 1 godinu

...opet ne pobegnete ili prodjete kao u Nišu.
g

glok

pre oko 1 godinu

Pa i Egzum nista koji je Ljulja udario sa ledja.
+

+-786

pre oko 1 godinu

Lesor je za Petruseva dobio 3 utakmice cini mi se, pa ni to nije odradio do kraja. Yabusele tezi prekrsaj, samim tim poptuno opravdanih 5 utakmica. Exum posle toga trcao po terenu pa tek kad su se setili da bi mogli da suspenduju neke igrace Reala onda kao stake, ludilo, povreda koja zavrsava karijeru... Jutros opet spreman i oran za nove radne pobede, vidjen je u gradu kako se seta.
r

reb8888

pre oko 1 godinu

...sa samo jednom za lesora da pevate...do juce ste velicali postenje evrolige i smejali se na pomen da bi real radio nesto iza kulisa a danas je evroliga mafia i real je ovo planirao unapred. jedna utakmica promeni tako jaka ubedjenja jer kada je po tudjim ledjima, udri - a kada osetis trunku po svojim onda su olosi, uvek bilo i bice...
b

bebs

pre oko 1 godinu

ne zaboravimo da su do juce zvali hezonju i musu u partizan :)
G

Gost123

pre oko 1 godinu

Reb888888, bebs-bravo braćo!!!!!!!!!!! Do juce pisali kako je evroliga savrseno pravedna sto je Zvezdi upropastila sezonu besmislenim i nepravednim kaznama, a sada im ne valja!!! ¡!!!! Ponosili se napadom na srpskog klinca i reprezentativca, a kad im je neko odgovorio istom merom i nalupao ih, placu i traze nekakvu pravdu????????? Samo cu reci piiihhhhh........
R

Realne ocene

pre oko 1 godinu

Svi sto prozivaju Ljulja, samo jedno pitanje, a sta je uradio? Napravio je jak faul, nameran, dobio bi nesportsku gresku i to je to. Dalje se nije uplitao, i samim tim nema osnova za suspenziju. Niko nije terao Pantera da boksuje Musu kao krusku i time zaradi si suspenziju.
Š

Šljaka

pre oko 1 godinu

Nažalost velika šansa za Real, da poravna na 2:2 daj boze da grešim, kod njih ima ko da zameni kod nas teško, ali idemo do pobede.

Jedan je Zoc

pre oko 1 godinu

Gde je sada Bodiroga da stane u nasu zastitu ako je on kao predsednik Evrolige samo da podsetim sta se pise od kako je Paritzan zaigrao Evroligu .I Djordi pre njega se nije mnogo pitao nego veliki klubovi medju kojima je i Real su donosili odluke i ovo je jos dobro jos vise bi se ponizili da su bas ukanalili Partizan koji ih je na terenu otresao mislim u igri i rezultatu ne ono sto je bilo u prekidu.
b

bebs

pre oko 1 godinu

pomogao vam kao i nama

srbirusib@gmail.com

pre oko 1 godinu

Pantera i lesora po 5 minimum
G

Gost997

pre oko 1 godinu

Smejali ste nam se za Kampaca, sad uzivajte u carima privatne lige
t

torbicis

pre oko 1 godinu

Nista,idemo dalje,Real je i dalje favorit. Mislim da Panter ovo nije smeo da dozvoli ali nije mi toliko krivo zbog njega i te dve utakmice koliko Egzuma,nadam se da ce se sto prije vratiti i bez obzira kako se završi serija,da niko ne završi povredom jer ove godine i pored vrhunske kosarke koju igramo prosto nemamo dugačak roster,nadam se da je ovo prilika za Balsu i Andjusica..sve čestitke igracima,treneru, navijačima!!!!
V

Vlada79

pre oko 1 godinu

Kao Zvezdaš vas molim da pregazite Real u Beogradu kao plitak potok. Sramne kazne od strane Euroleague.
V

Vlada79

pre oko 1 godinu

Kao veliki prtizanovac svim srcem sam uz Real do pobede!
M

Mbojke

pre oko 1 godinu

Neutralac sam, navijam za Vosu, ali prvenstveno volim sport, narocito kosarku te cu komentarisati kao potpuno nepristrasna osoba. Prvo, neverovatno mi je da se navijaci Zvezde utrkuju da ostave negativan komentar, dosli smo do tog stadijuma da je navijacima Zvezde draze da Partizan izgubi nego li da oni osvoje (nesto blaza je obrnuta varijanta), sto nam pokazuje koliko smo zatucan i glup narod. Drugo, opet dvostruki arsini prilikom kaznjavanja, da se ovo desilo u BG (da li Zvezdi, da li Partizanu) sta mislite kako bi se to docekalo u bordu Evrolige? Minimum nekoliko meceva bez publike ili suspenzija domacinstva i igranje na neutralnom terenu, kazne za slabu organizaciju i propuste u bezbednosti, a o igracima da i ne pricamo. Iskoristili su situaciju da za "zelenim stolom" poguraju Real, kad vec na terenu ne mogu, Yabusele ja morao biti mnogo rigoroznije kaznjen, 5 tekmi je cirkus, a da li je iko iz Evrolige pogledao citav mec (pa cak i prvi mec) i shvatio koliko je ovaj lik isfrustriran, koliko je agresivan i bukvalno izaziva protivnika na incident (i ne samo on)... Ono sto nije uspeo u igri, uspeo je u ovom prekidu. Uz to Ljulj je takodje morao dobiti neki vid kazne za onakav nameran prekrsaj kojim je izazvao sve ovo, Exum je reagovao ishitreno ali ga razumem, trpeli su batine i provokacije citav mec, morao je neko da eksplodira, a prekrsaj Ljulja je bio idealan za to. Panteru 2 meca kazne za sta? Za to sto je ubio ove preplacene zvezde u 2 meca. Posto su hteli da izbalansiraju kazne, morali su drugacije, a ne da direktno uticu na samo jedan tim. Da su odredili po jedan mec kaze Panteru i Lesoru, kao i Ljulju i Musi, Yabuseleu ostavili ovih 5 meceva (iako je moralo i zesce), verujem da se niko ni sa jedne strane ne bi bunio i bilo bi pravedno. A ovako namerno osakatiti Partizan u 2 meca i dati izravno sansu Realu da se vrati u igru na ovakav nacin je skandalozno i sigurno da je radio spanski lobi. Sramota za kosarku.
м

мања

pre oko 1 godinu

Навијач Воше..Па Воша нема кошарке ахахххахаха.партизане како си
s

srka

pre oko 1 godinu

Sada bi idealan scenario bio da prvu utakmicu izgubimo, a drugu pobedimo i onda smo uz, Bože pomozi, oporavak Egzuma, kompletni za Barselonu. Naravno da niko ne razmišlja o porazu u prvom meču i da Željko sigurno neće dozvoliti da bilo ko pokuša da odigra na takav način. Ali samo kažem, ipak bi mi bila velika želja da na finalfour-u budemo u kompletnom sastavu.
b

bb+

pre oko 1 godinu

kazna ne vazi xa f4..proveremo
Y

Yui

pre oko 1 godinu

@Gost 87-odmori sa crnom hronikom,ovo je i dobro kako je bilo
J

Jova1245

pre oko 1 godinu

Slava Panteru! Definitvno igrac za nasu reprezentaciju! Jos kako kaze nije ni kriv. Bas mi zao Kalimera! Umesto da uzme dva bacanja i napad napravi ovo! Direktno on i niko vise!!!
s

srbobratele

pre oko 1 godinu

Operacija milosrdni andjeo. Bodiroga fikus obican.

Kalčopolista®

pre oko 1 godinu

Lesor je dobio 3 utakmice za onu cusku petrusevu, a Jabusele samo 5 utakmica za pokusaj ubistva Egzuma! ABA liga mafija!!!
q

qarampolistu

pre oko 1 godinu

Svim srcem uz Real do 2-2 ali bukvalno svim srcem!
s

srce jedno

pre oko 1 godinu

I da sad svi bili svim srcem.uz Real. Samo.motiv vise. Nastavite tako...
M

Mauro Tasoti

pre oko 1 godinu

Ovo je bilo tako očekivano.Real ima preveliki uticaj u Evroligi.I sad će da popune roster ona dva Momčića koji su igrali kup u Nišu.Bez Pantera,Lesora i Egzuma plašim se da su nam male šanse za pobedu u prvoj utakmici.Sad je trenutak i da Anđušić,Trifa i Tristan pokažu zašto su u Partizanu.U drugoj se vraća Lesor,uz božju pomoć možda zaigra i Egzum i tada su šanse realne.Gledaoci su bitan faktor ali ne i odlučujući.Nema veze,ako dođe do pete dobićemo ih tamo jer ćemo tada biti kompletni.Ima Boga.
B

Baxter88

pre oko 1 godinu

Ako dodje do pete, realno bolje da i ne idete za Madrid! Niko nece dozvoliti da velikan Real ne ode na F4, u to budi siguran!
Л

Лк

pre oko 1 godinu

Пантера нису требали казнити, а овог Лесора бар једно две године.

Sakur

pre oko 1 godinu

Meni je najvise od svega zao Zeljka,kako je covek spremio ove dve utakmice i tako da mu kapiten vrati ja ne verujem
3

38-ica

pre oko 1 godinu

Da su kljucni igraci bili na klupi na 15 razlike na minut do kraja ne bi bili kaznjeni prosto.Posto ste se osilili da ih razbijete bez potrebe desi se ovo.Navukli vas ko mlade m.
s

srka

pre oko 1 godinu

Naći će doktor košarke način da nadomesti sve ove nedaće i da nas odvede ne samo na finalfour, nego i do Evrotitule. Bez brige!
G

Gile 88

pre oko 1 godinu

Blage kazne na obe strane obzirom na ozbiljnost incidenta Jabusele minimum 10 utakmica ostali od 3-5
m

mord

pre oko 1 godinu

Najbolje je i izgubiti prvu Ljudi, ovaj real je kanta, dobijamo drugu u bgu ili majstoricu i ako bude sreće za exuma idemo kompletni na barsu Nema od tavaresa ništa, ostali su im svi u kontraritmu
p

pfc

pre oko 1 godinu

Ljudi moji sve je ovo dobro,mi najbolje funkcionisemo kad je gusto.Pre tuce je sve bilo idealno da bi bilo stvarno ne bi se mi tu snasli nesto bi zajebali,ovako smo na svom terenu u svakom smislu.Kazu da je Kaunas najlepši u proleće vidimo se na F4.napadaj Partizane napadaj.
P

Panter ego

pre oko 1 godinu

Panter svojom sujetom napravio od izvesnih 3:0, da je moguće da bude 4 ili 5 utakmica

Stoska92

pre oko 1 godinu

sramna kazna za pantera i lesora, minim 5 meca suspenzije su trebali dobiti
G

Gost31

pre oko 1 godinu

Da u pravu si! I da ih kazne da ne igraju ni ABA Ligu! Xaxaxa
L

LeoLajke

pre oko 1 godinu

Zakuvao je Panter,jer da on nije reagovao onako ne bi bilo tuče!
G

Gost22

pre oko 1 godinu

E jbg a da nije Ljulj onako udario iz sve snage
S

Saša_PFC

pre oko 1 godinu

Nebrinite...biće uložena žalba tako da će Panteru biti smanjena kazna takodje na jednu utakmicu...
G

Goyt978

pre oko 1 godinu

Nema žalbe ako si čitao saopštenje Evrolige

Stoska92

pre oko 1 godinu

generalno gledamo nekoliko incidenta unazad u reziji partizana glavni i odgovorni krivci za svaki prekid su lesor i panter, po meni njima trrba da se trajnu zabrani da se bave ovim sportom, ako vole fajt brobu imaju boks i svasta nesto drugo
C

Chica

pre oko 1 godinu

Bože koliko ti lupetaš. Pa što se oni. Isu uzdržali? Što nisu ostavili Pantera Ljulja da to reše? Svi su kao po komandi, podmukli latini, krenuli na igrače Partizana. Ovo je bio dogovor da na ovako podmukao način završe utakmicu. Marka je sve lepo opisala.
g

grobarijus

pre oko 1 godinu

Bez pantera pobede nema.....I zasta je on dobio kaznu? Lesoru ajde jeste musu za vrat sa ledja ali ovo., Ona trojka u facu na 3 sek do kraja,u facu ljulju ih je pogodila kao ove garagane svaki uspeh Partizana
D

Dobio...

pre oko 1 godinu

...je kaznu zbog udaranja protivnika i odlično je prošao sa samo dve utakmice. Nije vam to Srbija da radite kako hocete.
A

Aco NS

pre oko 1 godinu

Koji to uspeh Partizana?
I

IS1389

pre oko 1 godinu

Kao navijac Zvezde zelim da kazem da mi je iskreno zao zbog Partzana, velika steta i za Partizan i za nasu kosarku. Pisao sam kada je izrecena zabrana Kampacu da Zvezda i Partizan treba da se drze zajedno i pruzaju podrsku jedni drugima u Evroligi i da vrlo lako moze i Partizan biti kaznjen ako se Spanci osete ugrozenim. Nazalost to se i desilo. Spanci ako ne mogu da te dobiju na terenu, dobice te van njega. Zvezda i Partzan se ne drze zajedno vec se u nedogled prepiru. Zvezdi kad je izrecena kazna svi spanski klubovi su se ustremili kao lesinari, potom se i Valensija zalila zbog Topica itd... Nas Srbe ne zele u Evropi, nije bitno o kom sportu se radi. Evroliga je privatna liga spanskih klubova i klubova sa velikim kapitalom, ideje o klubu iz Katara, Londona... Mozda bi bilo malo bolje da se drzimo zajedno i da imamo normalan odnos izmedju dva kluba. Mnogi mi je krivo i ne gledam da li je neko grobar ili delija. I Zvezda i Partizan su nasi klubovi i njihovi uspesi su uspesi cele Srbije! Rekao bih samo jos da mi je neshvatljiv potez Pantera koliko god je bio isprovocira. Pa zar nije mogao izdrzati jos nepuna 2 minuta, svakako su nas provocirali celu utakmicu??? Ovako od 3-0 dolazimo do toga da je izbacio iz igre sebe, Lesora i Egzuma, koliko bespotrebno i neinteleginteno. Zelim Partizanu puno srece, da se Egzum sto pre vrati i da zgazi ove prljave Spance! Verujem da ima jos normalnih navijaca koji iskreno vole i podrzavaju svoj klub ali i postuju vecitog rivala, a ne da mrze Partizan ili Zvezdu i raduju se tudjoj nesreci.
S

Saša_PFC

pre oko 1 godinu

Čitam danas ceo dan komentare i čudim se da niko ne primećuje razliku a uporno svi skoro pa isto pišu....naravno tu mislim na navijace C.Zvezde.Trebate i morate da razdvojite kazne za Kampaca i ove od sinoc...kao prvo Kampaco uopste nije kaznjen vec je kaznjena C.Zvezda zbog tuzbe 9.igraca prema klubu za neizmirena dugovanja kao i predaju Euroligi lazno finansijsko stanje kluba.Dakle kaznjen je klub registracijom novih igraca dok se neizmire dugovanja prema igracima pa cak to nije ucinjeno kada je istekao rok vec je klub kaznjen jos drasticnije sa novom kaznom.Ono sto se veceras desilo nije kaznjen klub već igrači koji su ucestvovali u tuči na terenu.Dakle direktna kazna za igrače bez kaznjavanja kluba.Sinoc se na terenu branila čast kluba kao i igraca Partizana a za kaznu C.Zvezde je iskljucivi krivac N.Čović i njegov džep.
G

Gost123

pre oko 1 godinu

Druze molim te objasni zbog cega ti je zao????????????? Oni su uzivali kad je Lesor napao Petruseva, da li si ih i tada podrzavao??? Njihov trener i sportski ditektor su ulozili sav svoj autoritet da se nas Kampaco kazni samo zato sto je potpisao za Zvezdu!!!!!!!!!! Skoro tri meseca nije igrao covek zbog toga!!!!!!!!!!!!!! Da li si ti svestan toga??????????????????? Objavite komentar
G

Gost123

pre oko 1 godinu

Druze ti nisi svestan da su upravo ljudi koji vode Partizan insistirali na kazni za Kampaca!!!!!!! I time nam naneli nemerljivu stetu. A zasto??? Iz ciste pakosti............... I mi treba da saosecamo sad kao nesto sa njima?????????????
g

gost978

pre oko 1 godinu

Bruka i sramota. Čvek koji je pesnicom udario Egzuma i prvi sve započeo je dobio jednu utwkmicu kazne, a Panter koji nikoga nije pevi udario dobio 2! Šta je bre ovo, hohštapleri jedni!? Napali nas na gostujućem terenu i vi nama kazne dajete jer smo se branili, pu gadovi jedni
K

Kokisa

pre oko 1 godinu

Svako realan je vidio da je Panter taj koji je skočio prvi na igrača Rala, jeste bio faulirao i dobio je faul, nije smio odreagovati i od njega je sve krenulo. Ispao je naivan i ovo može koštati Partizan.

Kalčopolista®

pre oko 1 godinu

Evroliga mafija!!!
U

Urgija

pre oko 1 godinu

😂😂😂😂😂😂😂 ma ajde odkud sada pa to 😂😂😂😂😂😂
G

Gost123

pre oko 1 godinu

I Bodiroga??????????? I oni koji su kaznili Kampaca tri meseca samo zato sto je potpisao za Zvezdu? Bravo!!! Napreduje vam svest polako.............
S

Smislov

pre oko 1 godinu

Ma drago mi zbog cigana, već su bili premrli od straha da ćemo biti prvaci Evrope.
h

hahahahahah

pre oko 1 godinu

bukvalno nikoga ne zanima sve i da vam nba prsten daju sve dok vas lupamo gde god vas vidimo
T

Trenutno...

pre oko 1 godinu

...niste ni kup osvojili. Prvo skoci pa reci hop.
L

LJUDI MOJI

pre oko 1 godinu

1000000 vesti, bar da su nesto osvoili, neki trofej nesto, ovako dosadise i BOGU I NARODU. Kakav je to uspeh top 8 u svim naprednijim zemljama Evrope kosarka se skoro pa i neigra. Dosadili ste vise, isto kao i za onog sto je otisao u Almeriu.
G

Gost31

pre oko 1 godinu

Vidim ti ne pratis?! Jos na to i komentare ostavljas. Bravo bravo
G

Gost123

pre oko 1 godinu

Kosarku grobari pokusavaji da naprave bitnom da bi imali tu neku kontratezu svemu onome sto je Zvezda postigla u fudbalu. Kosarka je realno u Evropi nebitan sport. Trecerazredan, sekundaran, nebitan, izaberite sami. Fudbal pa 50 mesta prazno, pa moze da se dopise sport zavisno od zemlje do zemlje. Najbolja kosarka se igra u Americi, a najbolji fudbal u Evropi. Mada cak i u toj Americi je poslednje evropsko prvenstvo u fudbalu bilo gledanije od plejofa NBA!!!!!!!!! Najbolji evropski kosarkasi ne igraju u Evroligi vec u NBA!!! Sve to govori o nebitnosti kosarke u Evropi. Da zaustavite 100 ljudi u svakom velikom evropskom gradu mozda bi troje znalo sa kaze ko je osvajac evrolige, ili evropski prvak u kosarci.... Pa cak i kad se to sagleda, Zvezda je prvi klub iz bivse Jugoslavije koji je osvojio evropski trofej!!!! Kup pobednika kupova...... A trofej kojim se grobari toliko ponose ima i sarajevska Bosna)))))))) Cuj Bosna)))))) Da li moze neko da zamisli da neka Bosna ima osvojenu ligu sampiona???))))
@

@Gost31

pre oko 1 godinu

Pa za info bas i nepratim, ali nema covek neku normalnu vest da procita, na Mozzartsport.
М

Марјан

pre oko 1 godinu

Чекај,а шта се дешава ако Партизан изгуби прву,победи у другој без Пантера ,а са Лесором и одради суспензију,још један спектакл у Арени,Остоја узме још један камион пара.....? 🤔
H

Hej

pre oko 1 godinu

I onda s Panterom na F4.
W

Www

pre oko 1 godinu

Pustiti Real da pobedi, nije Zadar da se razumemo jednostavno odigrati muski, ja verujem u pobedu u prvoj utakmici, pusti cigane oni se ne pale na ovo ali top 8 je odlican uspeh i da ne uspemo da prodjemo real znamo da smo bolji jednostavno smo ih unistili i pola sveta ih ismeva zbog svega i ostace zapamceno izgledali su pored nas kao studenski centar uz duzno postovanje igrali smo se sa njima. Barselona sledeci protivnik prejaka bili sa panterom ili ne ali da nam je neko rekao pre pocetka top 8 i unistavanje reala u Madridu ne bi verovali. Tako da odigrati muski bez pantera i lesora te 2 utamice i svaka cast momcima na sezoni. A eto i sanse za ostale da podele paanterovu minutazu pa da vidimo sta mogu da urade, samo se nadam da nece da utice na mentalitet za aba ligu..
P

Prijedor

pre oko 1 godinu

Da li ova "španska" inkvizicija koja sebe zove komisijom, zna da je tu negdje bio Ljulj. Musa je dobio što je tražio, nije se on zaletao u Pantera tek tako. Bila je rasturačina u normalnim uslovima sada neka,"kraljevi" uživaju u nenormalnim. Partizan nema šansi u Beogradu, a u petoj ako Egzuma ozdravi, zna se.
H

Hej

pre oko 1 godinu

Zašto Ljulj? Čovek je napravio nesportski faul, čest slučaj u košarci, 2 slobodna plus lopta sa strane. Nije trebalo ništa od ovoga da se desi, nemoćni Španci bi popili 100 i bio bi im to jedan od najtežih poraza.
P

PP-Država

pre oko 1 godinu

Aa za Ljulja ništa? Nema šta, baš pravedna odluka, sad pakao u Areni, pa nek se spreme španski šminkeri!!!
L

LeoLajke

pre oko 1 godinu

Ljul se nije tukao,jeste napravio nesportski faul.Njega je u startu udario Exsum sa ledja,ko ne veruje ima snimak.
j

jooooj

pre oko 1 godinu

a sta cete im radit,jojj jadni,nek se speme,kqko ce podneti zvizdanje uhhhhhh,ne znam
Z

Zivkovic

pre oko 1 godinu

Ovo su kazne na nivou neke amaterske lige ali razumijem one koji su odlucivali,da su donijeli rigorozne kazne pola igraca i jednog i drugog tima ne bi mogli igrati na naredne dvije tekme. Oboris covjeka rvackim zahvatom na parket,gdje je mogao da dozivi tesku povredu,i dobijes pet tekmi zabrane?!Nije dobra poruka za ubuduce!
k

kako da ne

pre oko 1 godinu

Od skoro mu je kicmu polomio stigli smo do stadijuma da moze maraton da trci i to sve u razmaku od 12 sati.Kakvi spin majstori.
J

Jasta28

pre oko 1 godinu

Smajli 1 mec stavlja Tavaresa u dzep. Uzivaj te, njemu je problem bio ovaj yabusele jer se izvlacio na trojke. Ovog ima da pojede.
E

Eskobar

pre oko 1 godinu

toliko o partizanu Real dobija obe tekme u Beogradu sigurno
К

Као Звездаш

pre oko 1 godinu

Партизан је горе прошао , Реал зна да је готов !!! Али Партизану ова пресуда је за мене скандалозна , они губе много са изостанком ове двојице играча !!!
ј

јел

pre oko 1 godinu

Па кога да казне, Копривицу и Дреновца?
a

abc

pre oko 1 godinu

Za udaranje se dobijaju tri utakmice neigranja, vidi se da je Bodiroga tumačio video snimak. Sramota, Evroliga sa novim rukovodstvom je sa ovom odlukom sama sebi pucala u nogu, nije bilo ovakvih slučajeva opšte makljaže u Evroligi celu deceniju, sad će ih biti sigurno.
4

446

pre oko 1 godinu

Neverovatno mi je da na na svaki partizanov kom dolazi botina da udari minus,bolesna raja
T

Ti to

pre oko 1 godinu

Svoje misljenje iznosis zbog pluseva,e svasta.
u

uzalud pitaš...

pre oko 1 godinu

Svega ovoga ne bi bilo da je mali Perica (Lesor) onomad otišao u policiju...
p

pjer

pre oko 1 godinu

3-0 metla Kaunas,nazalost sa Kevinom tek u Finalu protiv Makabija ,bilo bi idealno 3-1 ali smem ruku u vatru staviti da u punoj areni Zeljko ne moze da izgubi od ove kanta ekipe Reala,nije nikad niti ce ,Kampacu ne zelim da slomi butnu kost i veceras zavrsi karijeru,ne zelim 😀
I

Izludi čovek načisto

pre oko 1 godinu

Šta uradi mozgu kada ne igraš 10 god Evroligu..
g

gossst

pre oko 1 godinu

I Lazić je u onoj play of seriji aba lige dobio udarac u stomak od Murića pa šta je trebao da obriše patos sa njim ali ga je ikulirao i zvezda dobila seriju a vi ste nahebali
M

Magistar Obradović

pre oko 1 godinu

....u prvpj utakmici bez dve udarne igle da opipa puls Reala i u neizvesnoj završnici da prepusti pobedu Realu. U 4.utakmici svim snagama jer zna da i bez Pantera i Lesora su KLASA za ovaj Real,krenuti i nokautirati ih jer ce biti puni sebe! Sa 3:1 idemo na F4 i kompletni na Barsu!!!!
K

Komedija...

pre oko 1 godinu

A toliko su se radovali kada je Evroliga kaznila zvezdu ne registrovanjaj i to na 3 meseca a sada ocima ne mogu da veruju kakvu kaznu Panteru dali cak dve utakmice neverovatno ahahahha
R

Ros

pre oko 1 godinu

A vi ste tada mrzeli i Real i EL, sad se opet volite, je l'?
m

malivuk

pre oko 1 godinu

Sad da se prikupi novac i za kaznu kao za porez
X

Xyz

pre oko 1 godinu

Kme, kme, lepo bilo kad su suspendovali Kampca
a

asi

pre oko 1 godinu

Izgubiti trecu pa ih dobiti cetvrtu utakmicu. Da Panter odradi kaznu i kompletni na F4.
g

gostte

pre oko 1 godinu

Da gubiš namerno nikad. To je sport vraćaju ti se takve stvari. Bolje i na barsu bez pantera nego kalkulacije neke.
Г

Гост

pre oko 1 godinu

А Муса ништа...
B

Borky10

pre oko 1 godinu

Musa samo moze dobiti odstetu koliko su ga isamarali i bacali po dvorani.
G

GostRadan

pre oko 1 godinu

Spanci su eksperti za igre van terena. U svim sportovima. Sve moguce disciplinske komisije su na njihovoj strani. Utakmica u utorak je vec izgubljena, jedino sto cekaju da publika napravi neki incident da bi se cetvrta utakmica igrala bez publike. E sad, reci cu nesto, sto se mnogima nece dopasti, ali Partizan treba da raskine ugovor sa Panterom, jer koliko god bio dobar, uvek moze da nas upropasti. Kao sto je sada. Namerno ili ne, nije vazno. Lesoru dati poslednju opomenu i doneti pravilnik sa ostrim kaznama za sve koji na bilo koji nacin ugrozavaju ugled kluba. Na kraju da kazem da se na onakav faul ne reaguje nacinom kapitena. Nadam se da Zeljlo O. zna kako da resi ovo.
W

Www

pre oko 1 godinu

Ili ga poslati u zvezdu po tvojoj zelji da pravi "incidente''.. ☺️ Da se razumemo panter nije uradio nista posebno da je hteo da se bije udario bi na prvu ljulja ali se zaustavio, medjutim deck koji je i ranije bio spreman na to sa smailagicem
п

пеђа Ана

pre oko 1 godinu

Жао ми је што сам прочитао овако глуп коментар
p

panter kapiten

pre oko 1 godinu

Sa ne bi tog pantera gospodine nebitni di bio bio partizan.pravi navijac partizana je uz partizam i svog kapitena.panter nikoga nije udario.15 sek pre tog faula bio je takodje faul.jel reagovao.nije.zatim opet dovljacki.nije reagova ali se uneo igracu ok.ovaj ga opet udara.nista ne bi bilo da se nisu zaletili dek i jabusele.onda nastaje haos.3 mim ore toga kakav faul deka.sta si gledao.
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Izgubimo treću a onda ih dernemo u četvrtoj i protiv Barse smo kompletni....Oni dve u Areni ne mogu da dobiju....
t

tattoo

pre oko 1 godinu

Bez pantera itekako mogu
Y

Yika

pre oko 1 godinu

Tako nam i treba
Г

Гробар54

pre oko 1 godinu

Готово сам сигуран,да је Реал имао план А и план Б.План Б је управо овај виђени,уколико Реал губи и другу утакмицу!Изазвати инцидент,где ће страдати најбољи играчи Партизана,Пантер и Егзум!Ту је и Лесор и његов темперамент!
а

а

pre oko 1 godinu

Шта то фали Егзуму?

Dragan Arsenovic

pre oko 1 godinu

Pa,ako se bude igrala PETA U MADRIDU,REAL TREBA DA BUDE KAŽNJEN DA SE IGRA BEZ PUBLIKE.ZBOG POVIKA OD STRANE REALOVIH NAVIJAČA "EVROLIGA MAFIJA"...PA NAŠE KLUBOVE KAŽNJAVAJU ZBOG RATKA MLADIĆA,ZBOG ZASTAVA I POVIKA KOSOVO JE SRBIJA...GDE JE SAD PRAVDA...
b

bebs

pre oko 1 godinu

steta za Lesora i Puntera, mogli su komotno na Kampaza da prebace zabranu
V

Viola

pre oko 1 godinu

Sigurno će biti 2-2, jedino ne znam kroz koju će mišju rupu izaći iz Arene.
d

doce kornjace

pre oko 1 godinu

I resiti problem za tri minuta isto kao protiv Cukarickog.
4

446

pre oko 1 godinu

Pa onda najbolje obe da izgubimo I na F4 u punom sastavu...peta se dobije u Madridu.....
T

Trololo

pre oko 1 godinu

Zasto bi gubili obe? Prvu izgubis, drugu dobijes, ako mozes bez Pantera i to su odsluzene suspenzije.
B

B.C

pre oko 1 godinu

I Exuma! Veoma bitnog igrača za vas! To zaboravljate! Teško da bude spreman za ove 2 utakmice! To je već previše, on i Panter , dva najraspoloženija igrača trenutno! U svakom slučaju velika glupost Pantera!
T

Trololo

pre oko 1 godinu

BC to ne znamo jos uvek, ali ako zrtvujemo prvu utakmicu, svakako Exum ne bi trebao da igra, cak i da je spreman, za svaki slucaj.
T

Tvorza

pre oko 1 godinu

Dobro smo prošli...moglo je više i za Lesora i Pantera, takođe Dek je mogao da prođe bez kazne. Jabuselea sam očekivao i više.
a

ahahaha

pre oko 1 godinu

Del bez kazne? a zakucao exuma!
9

999

pre oko 1 godinu

Bilo je ocekivano da ce Partizan gore proci. Nema veze, poslozice to Zeljko.. Utakmica idealna da iskoci junak iz sjenke, da se proslavi nakon jako skromne sezone.. Idemoo Daniloo, ti i brat Naneli da ih izresetate😍
P

PurpleHead

pre oko 1 godinu

Sramotno, moralo je bar dve utakmice kazne za Kampaca, ovo zaista nema smisla
G

Gost123

pre oko 1 godinu

I ja se cudim kako nisu kaznili Kampaca??))) Covek nije mogao da igra dva meseca samo zato sto je potpisao za Zvezdu!!!!!!!!!!! To ne smemo nikad zaboraviti 'nasem' coveku na celu eurolige!!!!
9

999

pre oko 1 godinu

Niste bitni u ovoj fazi EL..kad se budu igrale neke kvalifikacije, mozda neko i obrati paznju na vas😂
G

Gost123

pre oko 1 godinu

999-u pravu si druze, nismo. Jbg cinjenica. Kao sto ste vi nebitni vec skoro 80 godina u planetarno najvaznijem sportu. Bez i jednog rezultata vrednog pamcenja........
9

999

pre oko 1 godinu

Posteno. Samo ja nisam nigde ni rekao bilo sta za fudbal, niti sam igde rekao da je Partizan u istoj ravni sa Zvezdom. Cinjenica da nije, a nisam citao ni komentare grobara da na bilo koji nacin ospore Zvezdinu Euro titulu.. Tvoji saborci osporise svaku Parrizanovu pobjedu ove godine, osporise ABA ligu, evropsku titulu i udavise o nekim glupim stvarima.. Budi covjek pa priznaj da sam realno u pravu😁

PFK NIŠ

pre oko 1 godinu

Real je jedan od vlasnika, Partizan nije taj nivo, ovo je cuveno pokazivanje moci... Nema pravde naravno, od kukanje takodje vajda nema, tako da ostali neka odrade sta treba, imace preko 20 000 ljudi u areni.
B

Bok

pre oko 1 godinu

Nakon što smanje na 2-1, tražiće da se igra pred praznim tribinama, i tako će biti, a nakon toga su budale ako budu išli u Madrid.
v

vldblk9a

pre oko 1 godinu

Rekoh ja juce, nedino im je ostalo da naprave incident, pokusavali celu poslednju cetvrtinu, na kraju uspeli i debelo profitirali.
B

Bzvz

pre oko 1 godinu

Da se pitaju novinari Mozzarta tuču je izazvao Ljulj koji nije dobio kaznu.
G

Gost123

pre oko 1 godinu

Uzas kakav nedostatak profesionalizma........ Pih
b

barselona...

pre oko 1 godinu

će nas odrati bez Pantera! Ovo je šou program,kakva crna kazna...bolje da izgubimo treću,ali znajući Obradovića...
G

Grobar21

pre oko 1 godinu

Sramna odluka gde su kazne za ljulja, musu, hezonju koji je u pocetku tuce na povlacenje pantera iz grupe zamahnu rukom dva puta Ne treba ih pustiti u trecoj utakmici treba da se igra kao da su svi tu smajli neka pokrije izostanak lesora a umesto pantera u prvi plan izacice sigurno naneli sad mu je sansa i za andjusica da se malo pokazeda ne bude da je dzabe dolazio jeste van forme ali trebo bi malo da pokaze svoje kvalitete Ostoja treba da pises zalbu IDEMO PARTIZAN ZA 3:0
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Ne za 3:0 već za 3:1...Računaj malo...
m

miki33

pre oko 1 godinu

Ovo je cirkus, za onaj sumo zahvat lesor samo jedna utakmica... svaka cast bodirogi, al posle ove sezone on je gotov zato grobari iskoristite ovo guranje jer ce spanci da ga oteraju na kraju sezone.
d

d. g.

pre oko 1 godinu

Hvala Žocu i Bodirogi. Tako se to kaže.
9

999

pre oko 1 godinu

Nije te sramota javljati se nakon sto si danima prognozirao 2:0 za Real u Madridu i metlu na kraju?? 😂 Ti i tvoja misljenja, vrlo relevantno 😂
M

Mr.

pre oko 1 godinu

Ma jok hvala Covicu koji je bio u kontaktu sa Pablom Lasom…
C

Capo di tuti capi

pre oko 1 godinu

Situacija ni najmanje dobra, imali smo sve na samo 2 min do kraja, i dali im reakciju koja ce nas vrlo verovatno kostati cele sezone, mi bez pantera i lesora sledecu nemamo sta da trazimo, da je kopeivica 100 posto spreman pa da makar ima rotaciju sa smajlijem ovako, tavares i porije, realno koliko god bio lud za partizanom treba biti realan, ovo je moglo mnogo drugacije da se zavrsi, bukvalno je sezona u pitanju, ako real dobije, mi smo sezonu zavrsili, 3 zeljka obradovica ih nece motivisati i dici posle ovoga, kako trenutsk nepaznje moze da znaci, to je necerovatno.
S

Smislov

pre oko 1 godinu

Znači igrač utakmice i junak cijele serije je Ljulj. Riješio čovjek sve divljačkim faulom. Ovo nije komisija ovo je inkvizicija, koja i jeste nastala u Španiji. Kada izjednače na 2-2, nalupati ih dobro za ono sinoć, jer tamo ići nema smisla. Neka igra Ljulj, kada ga već nisu kaznili.

Scholes

pre oko 1 godinu

Vodis 15 razlike i onako ispadnes glup na najjadniju mogucu provokaciju.
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Slažem se s tobom....To je propust Obradovića...Tolike godine je u Evropi.. Kako ih nije upozorio da ne podležu provokacijama...
B

Bnm

pre oko 1 godinu

BLABLABLA I OPET VAM REAL FAVORIT. PANTER ISPROVOCIRAN 2 MECA, DEK DOSAO IZ SARAGA I SPICIO PESNICU 1 MEC. OVO SU I HTELI JER SU VIDELI DA OVAKO NE IDE, TAKO DA PRICE O PRIJATELJSTVU TREBA ZABORAVITI. U SVAKOM SLUCAJU POJESCEMO IH U UTORAK SA SVE TAVARESOM!!! PA I KAD JE ON IGRAO BILI SMO U PLUSU. GAZIIIIII IMA KO DA POBEDI, PROGUTACE IH ARENA. A PANTER CE IGRATI U POLUFINALU POSLE ZALBE, VIDECETE JER JE NEVEROVATNO DA LJULJ I DEK BUDU DOBRICE U ODNOSU NA NJEGA!!!!
G

Gotovo sad

pre oko 1 godinu

Prvo, pravo žalbe ne postoji u ovom slučaju. A drugo, ovde je najviše kriv Panter jer je ispao naivan i glup. Da je iskulirao mogli su španci da se slikaju.
B

Bnm

pre oko 1 godinu

GDE PISE ADVOKAT DA NEMAS PRAVA NA ZALBU. MALO SE OBUCI I NAUCI PA KOM. KAD SE SERIJA ZAVRSI I TO AKO BUDE 3:0 IMAS DOVOLJNO VREMENA DA SE ZALIS, MADA JE U OVOM SLUCAJU ROK PODNOSENJA ZALBE 48H A ODLUKA BI SE DONOSILA PO ZAVRSETKU SERIJE!!! I ONAJ STO UBIJE I DOBIJE 40G IMA PRAVO DA SE ZALI SHVATI TO
G

Gost Gro Bar

pre oko 1 godinu

Mi imamo svoga boga,ime mu je Bodiroga; hvala Bodiroga !!!
S

Sima Arauho

pre oko 1 godinu

Nebojsa Covic da je ovo sudio rekao bi mnogo je dve Panteru pa ne bi umao obraza da dosudi tako.
Г

Гостгост

pre oko 1 godinu

За овакву тучу су благе казне. Очекујемо да гледамо кошарку а не кечере. Небитно је ког су штитили благим казнама. После ових казни биће још туче на кошаркашки утакмицама.
G

Gost123

pre oko 1 godinu

Nisam nista drugo ni ocekivao, pokusava se kraljica vratiti u zivot, al' nece im ni to pomoci !
C

Cole Manojle

pre oko 1 godinu

Prolazi Real opusteno
B

Bnm

pre oko 1 godinu

COLE TI SI SE OPUSTIO U 26 KOLU EL JER SI SAMO REKREATIVAC! PA JOS CE VAS VISE BOLETI JER OPET SE NADATE DA ISPADAMO HAHAHAHAHA SAMO NAS PRATITE SVE DO 21 MAJA OKO 22H BUDITE TU!!!!!
G

Gost123

pre oko 1 godinu

Dace dobri i dragi Bog!!!!!
s

samo satara

pre oko 1 godinu

i ovako cemo ih dobiti trecu

Gradinaboys

pre oko 1 godinu

Nadam se da su se navijači KKP konačno uvjerili o kakvom mafijaškom takmičenju se radi. Dosta puta je ponovljeno na ovom portalu šta su Zvezdi uradili ove sezone, a sada ste to osjetili i na svojoj kožu. I ovako bi bilo teško igrati sa njima ako im se vrati Tavares. Bez Lesora, Pantera i Exuma drastično rastu šanse Reala da ovu seriju vrati u Madrid, što i jeste glavni cilj ovog takimičenja. U tom slučaju jedina prednost Partizana biće publika i trener Obradović. Kazna je u najmanju ruku nerealno odrezana i ispada da je jedinu korist iz ovoga izvukao Real jer njima Deck, a pogotovo Jabusele nisu nosioci igre. Ako se ne oporavi Exum, Partizan će ni kriv ni dužan biti drastično oslabljen i osuđen da izgubi dobijeno, što je moglo da se desi samo na ovaj način.
A

Aebre

pre oko 1 godinu

Grobar sam ceo zivot ali klub Partizan treba novcano da kazni Pantera i to zestoko!
t

tr trt

pre oko 1 godinu

Svaka čast Bodi, Lesoru samo jedna, vodi nas do trofeja mutnim radnjama u privatnoj ligi Bodi.
l

lupetas

pre oko 1 godinu

on ne odlucuje nista.. Nije tocoki i zvezda gde 1 covek sve .Imaju komisije..Bodiroga je samo mesenger za sve.zna se ko su vlasnici evrolige..Vlasnici druze znaci da su je osnovali, da odlucuju ko igra a ko ne, da kaznjavaju koga hoce kako hoce..i ako ti se svidja ok, ako ne mozes da ides..ima ko hoce..
G

Grobarija

pre oko 1 godinu

Samo da nam obezbedi Boltauzera u četvrtoj, i onda Radović polufinale, pa Bolt finale, i trofej je naš
m

missisipi

pre oko 1 godinu

Bre da je tvoj klub bio bi bitan i imao bi legende i mozda bi oni vodili EL sada, ovako koga iz nekadasnje zvezde sadasnjeg fmp 2 da izaberes? Mislim vama su legende Kvinsi Miler i Alen Omic.
З

За мисисипи

pre oko 1 godinu

Још само да те неко обавести да Бодирога има везе са Партизаном као и Дончић са Звездом. Чуј легенда му неко ко није никад играо у његовом клубу.
S

See

pre oko 1 godinu

Prica se da je Panter namerno sabotirao ekipu sinoc. Dobio je ponudu od Reala koja se ne odbija. Mozda i nija tacno, ali kazu iz uprave da su besni na njega bas, bas. Kraj igrice
S

Sta lupas

pre oko 1 godinu

Da i on im pogodi trojku za pobedu i juce 4/6 za tri poena, protom to sto ne igra 2 je minus u napadu ali plus u odbrani, dobijamo ih sledecu 75-70
a

ahahhaahha

pre oko 1 godinu

Prica se da ces dobiti po nosu
P

Pazite se Karme

pre oko 1 godinu

Udarice vas kad se najmanje nadate!!!
Č

Čekaj

pre oko 1 godinu

A Ljuj nista, dal realno ovo.
@

@Čekaj

pre oko 1 godinu

Kolko beše dobio pecaroš za dupli jači i gori faul na igraču bez lopte???
I

IVAN 82

pre oko 1 godinu

OVO JE SRAMNO!!! Ovaj Jabusele tesko povredio Egzuma i dobio 5 meceva, Panter sto se branio 2 i plus jedni i Lesor?? Sto znaci protiv Reala bez 3 najbolja igraca u ovoj sezoni, bez 3 startera!!! Obavezno da se uputi zalba, posebno zbog w utalmice Pantera.
G

GrobarNBGD

pre oko 1 godinu

Koji je treći?
I

Istine radi...

pre oko 1 godinu

Ne znam da li si cuo ali Egzum danas ko nov .Izgleda da je dr Moma malo lagao,a Egzum malo glumio.A meni ga bilo zao jer je jedini normalan u partizanu
D

Dosta spinovanja

pre oko 1 godinu

Toliko ga je trsko povredio sa ce igrati trecu utajmicu
5

504

pre oko 1 godinu

Prevelika kazna za Jabuselea, Lesor je za goru stvar dobio samo tri. Euroliga mafija!
D

Druže

pre oko 1 godinu

O čemu pričaš ti? Pa onakvo bacanje se retko u UFC-u vidja... 😂
G

Gost 1999

pre oko 1 godinu

Izbaciti obe ekipe
B

BCS Šabac

pre oko 1 godinu

Kada bi se ti pitao,verovatno bi ubacio tvoju C.Zvezdu.
g

gost1989

pre oko 1 godinu

Prvu gubimo tesno i onda ih dobijamo za kraj i igranje Pantera na F4. Sada će morati da se pokažu Papapetru, Smajli, Anđušić a pitanje je u kakvoj je formi i fizičkoj spremi Koprivica koji bi mogao da visinski parira Tavaresu. Njima su sada ostala dva igrača Musa i Hezonja mislim da lagano idemo dalje.
g

gunnersi

pre oko 1 godinu

Bice zanimljivo ako se Tavares vrati za sledecu.
t

trulo u državi Srbiji

pre oko 1 godinu

Kazne ovako i onako, moglo je i više igrača da bude obuhvaćeno. Ali srpska narodna da komšiji crkne ne samo krava, nego ako može i sve redom. Bez obzira na poznat nivo netrepeljivosti "navijača" dve strane, ovo "skandiranje" Jabuseleu, seirenje nad povredom Egzuma pa čak i tvrdnja da folira, "traženje" na snimku nečega što nije bilo pa nisu ni sudije videle... Ovo nema veze sa rivalstvom i sportom, teška psiho anomalija.
G

Gost87

pre oko 1 godinu

Jel ti vidiš gde mi živimo? Samo u dva dana su se obesila dva mladića, a da nisu ni zakoračili u život. Pre neki dan, brat ubo brata nožem u vrat, više ne znam koliko je žena ubijeno od početka godine. Narod puca po šavovima. Živi u Matriksu gde mu sa jedne strane govore da je sve dobro i ok a sa druge oseća i vidi da ništa nije kako bi trebalo. Ne mogu da dođu do onih koji su sve zakuvali i koji su krivi, pa u toj frustraciji jedni druge hvatamo za gušu jer nekoga moramo. Ja uhvatim sebe da me spopadne neka netrpeljivost prema sportskim rivalima ko da su mi dušmani. Pa kažem sebi, stani saberi se jesi li normalan. Ne vredi. Mnogo nas pritiskaju. I onda negde frustracije i bes moraju da izađu. Još je i dobro dok je na internetu.
i

iskreni Zvezdas

pre oko 1 godinu

Bolelo bi nas uvo za ovu situaciju da je Lesor posteno bio izbacen iz ABA lige do kraja sezone za dva napada na Petruseva (i to nakon opasne nesportske and Kampacom i napada na Vildozu, a jos ranije nakon sramnoh transparenta sa glavama Petruseva i Kalinica). Ovako nam je drago da grobari osete kako je kad te politicki tlaci klub koji ima jaci uticaj u takmicenju koje igras. A sto se Egzuma tice to su gluposti, de ko ce igrati vec sledecu utakmicu, to je svima jasno od starta...
0

077

pre oko 1 godinu

Na zalost 3-0 metla,zao mi je polufinala bez Pantera ali Kaunas je prelep grad ,plasim se da cemo ih najlakse dobiti u utorak ,bilo bi savrseno 3-1 ali tesko,oni du kanta ekipa,Zeljko ne moze izgubiti od njih 🖤🤍🖤🤍🖤🤍🇨🇲
V

Varela

pre oko 1 godinu

Kad su ista Srbi dobili za zelenim terenom?
o

odgovor

pre oko 1 godinu

F.K. Crvena Zvezda osvojila Evropu ZA zelenim terenom!
S

SSSR

pre oko 1 godinu

SRAMOTA,Panter 5 utakmica,Lesor 7 utakmica,Madar 1 poluvreme.BANDO,opet ste se izvukli.ZVEZDA.SAMO ZVEZDA.
D

Družeeee

pre oko 1 godinu

A sta zvezda samo zvezda, bilijar, kriket, klizanje?
R

Realno...

pre oko 1 godinu

Opet se predstavljaš kao Zvezdaš? Providan si.
r

realnoo

pre oko 1 godinu

Vidim pise se kako za Ljulja nema kazne. Pa nema jer je faul bio kosarkaski i nesportski, to je bila kazna za taj udarac. Nakon toga on se nije tukao ni sa kim, sa druge strane ova 4 koji su kaznjeni su direktno nabadali nekog. Manje vise realne i ocekivane kazne. Sta da vam kazem grobari, vise bih se ljutio sto kapiten nije reagovao smekerski i samo se nasmejao, sad bi vi slavili F4... Ovako iskreno mislim da necete moci da dobijete real 3 puta u Madridu, posto je izvesno da bez Pantera tesko mozete da dobijete...Sportski pozdrav
N

Nenad B.

pre oko 1 godinu

A Musa nije nikoga "nabadao", je li objektivni?
n

nik1212

pre oko 1 godinu

izgubite trecu, zgazite ih četvrtu sa 20000 ljudi iza sebe pa se vidimo grobari u finalu ABA...srećno
0

011

pre oko 1 godinu

Znaci opet ih dobijamo u Madridu za prolaz dalje...
S

Srle1

pre oko 1 godinu

Prijaviti Yabuselea policiji i tužiti ga sudu, naneo je teške povrede, koje nisu sportske.
e

egzum

pre oko 1 godinu

istegnuće ligamenta nije ni lakša telesna povreda, foliranti najobičniji
T

Trololo

pre oko 1 godinu

Odlicno, izgubiti prvu, ne rizikovati Exuma i to je to. Ako drugu utakmicu ne mozemo da dobijemo bez jednog igraca, ma koji igrac to bio, onda i ne treba da prodjemo.
L

Laki92

pre oko 1 godinu

Ja stvarno ne razumem mnoge ovde koji se uporno pitaju "A kazna za Ljulja?" Zbog čega njega da kazne, zbog nesportskog faula? Čovek je napravio nesportsku(deo igre), nakon toga nisam video da je udario bilo koga, a to sto su debili nakon njegovog faula poskakali( tj zamahivanja pesnicom Pantera, koji je u suštini i napravio ceo haos, jer nije imao mozga da iskulira), to svakako ne moze biti krivica Ljulja i sem nesportske za njega, ne vidim razlog za vecu kaznu, pogotovo ako se uzme u obzir da je kaznjeno samo 4 igrača, a barem 10 je imalo fizički kontakt sa protivnikom.
G

Gostinjo

pre oko 1 godinu

Za Lulja nisam ni ocekivao kaznu, ali za Musu jesam svakako, makar jednu tekmu. Ali dobro, ocekivao puno gore po nas, Real i Spanci su to
N

Ned19

pre oko 1 godinu

Po tebi u igri ja mogu da te obogaljim i to je to( gori si nego kamen kad padne u vodu)
r

realno 555

pre oko 1 godinu

Evroliga gura i rukama i nogama Real, to je jasno ko dan. Odstraniti Partizanu dva ponajbolja igraca , a domacin kriv za incident , uzas. Da se tako nesto desilo u Areni ,Partizan bi diskvalifikovali na 5 god ...Sramota

Gradinaboys

pre oko 1 godinu

Apsolutno tačno! Stalno sam pisao da treba čestitati upravi KKP kako se izborila za ovakvo suđenje u EL. Jasno je da je uticaj Obradovića na sudije veliki, ali nije realno da jedan tim bez licence ima onakvo suđenje protiv Reala u Madridu. Neko odozgo je to skontao i sada imamo situaciju da se Real na silu gura na F4. Mislim da bi ih i sa Tavaresom u ekipi kompletan Partizan uz ovakvo suđenje izbacio. Sada ako se ovaj Tavares vrati može svašta sa bude i da se ostvare želje EL da na F4 imaju Barsu protiv Reala, što se kažu planiralo od dolaska ovog Glikmana.
Н

Нико из масе

pre oko 1 godinu

Реал гурају ови из ЕЛ, како тако што у првој измисле два бацања за Партизан 35 секунди пре краја и при нерешеном резултату, а по инструкцијама Обрадовића ( сугерисао судијама да Муса при шуту избацује ногу напред)?!? А уопште није битно што то Пантер ради целу сезону и при контакту са њим он буде фаулиран??? Ако тако гурају Реал а при том вас саботирају благо теби и твојој глави!
G

Gost2456

pre oko 1 godinu

A cekaj,Ljulj je konkretno udario koga? Za namernu licnu da dobije mec suspenzije?? Jeste li vi citali sta pisete? Nisam znao da se za namernu dobija mec suspenzije. Pozdrav u potpisu Glikman!
@

@ssss

pre oko 1 godinu

Realno bi bilo da je Dek dobio dve utakmice,a Panter jednu.Sve u svemu sami smo krivi.Šanse da odemo na F4 i osvojimo EL su bile velike.Sada su šanse da odemo na F4 poprilično male.Bilo bi idealno da dobijemo Real u drugoj utakmici u Beogradu.Ti bi bilo savršeno,ali su male šanse.
k

kvalo 373

pre oko 1 godinu

ovako su trebale kazne da se podele: Jabusele - 5 meča Deck - 2 meča Panter - 3 meča Lessor - 2 meča Exum - 1 meč
s

srxx

pre oko 1 godinu

I zvezda da igra na final-four umesto Partizana....
M

Mop

pre oko 1 godinu

Za šta Egzum? Trebao na glavu da padne ali omašio? Ljulj ništa provokator španski. Eee
@

@moppp

pre oko 1 godinu

@mop Exum je gurnuo Llulla i zato ga Deck pesnicom udario zatim MMA potez Jabusela.
J

Jao

pre oko 1 godinu

5 meča, trebao, ne umeš ni da pišeš a delio bi pravdu.
P

Partizan ne moze

pre oko 1 godinu

Dobiti Real ni jednu bez Pantera u ekipi

Bojan Urosevic

pre oko 1 godinu

Pa doslo je vreme da Andjusic pocne da zaradjuje platu da ne prima cele sezone nizasta nek pogodi dve trojke dosta je
A

Alcatraz

pre oko 1 godinu

Može može brat NANELI će da resi
g

gostbre

pre oko 1 godinu

nebitno je ko moze da igra...natrpace ih neko sa klupe videcete dobijamo u utorak
T

TUNA 09

pre oko 1 godinu

Ljilj nista, Musa nista, kriminal, OSTOJA ako ne podneses zalbu, podnesi ostavku. NEMA PRASTANJA
n

noleeeeeeee

pre oko 1 godinu

Kako da podnese zalbu kada ti fino pise da se zalbe nece gledati I uvazavati
j

ja sam jaa

pre oko 1 godinu

Dek koji je prvi od svih udarao pesnicama Egzuma dobio jedan mec, a Panter koji je pesnicio Musu dobio dve. Presmesno
d

dobro je

pre oko 1 godinu

kako je moglo, navuklo se za real naravno..u najgorem slucaju dobijamo u majatorici, svakako pustiti sledecu..ako uopste bude moralo jer smo bez lesora i puntera puno slabiji ..neka im ovo bude skola...
A

Andrija89

pre oko 1 godinu

O kakvoj majstorici druze pricas i sigurnoj pobedi u istoj???Resavajte prolaz u Bg-u inace vas nece pustiti da dobijete u majstorici,a mogu da vas sprece na vise nacina.
R

Realno...

pre oko 1 godinu

Kako po 2 igrača... Vi grobari i ae, ali oni, bar 5 učestvovalo...Pored dvojice navedenih...Minimum Musa, Hezonja i Ljulj!
X

Xaxaxx

pre oko 1 godinu

A naneli i exum slucajno bili tu? XD
A

Asad

pre oko 1 godinu

Mala kazna
9

9999

pre oko 1 godinu

E ovo je ozbiljan problem za Partizan jos ako Exum ne bude u stanju da igra to mi deluje kao nemoguca misija da pobede ali nikad se ne zna dok se Realu vracaju Tavares i Kozer i ne znam zasto ne igra Korneli koji je odlican suter.
m

mile led

pre oko 1 godinu

Izgubiti prvu, dobiti drugi meč i eto Pantera na fajnl foru
.

.....

pre oko 1 godinu

Ili na petoj utakmici u Madridu. Opasno je taktizirati.
L

Laki92

pre oko 1 godinu

I sta sad raditi? Ako se kalkuliše i čeka cetvrta utakmica, tu moze da bude svasta, oni kompletni sa Tavaresom, a Partizan bez Pantera. Ako se odigra maksimalno treća i dobije, onda polu finale bez Pantera...Ne bih bio u kozi Žocu, mada mislim da će ici na pobedu, preveliki je rizik vraćati ih u zivot, pa makar i na F4 bez Pantera. I da, dosta toga zavisi od Exuma, ako on ne bude igrao treću, mogao bih reći da je Real sa Tavaresom favorit, i ako će biti paklena atmosfera...
K

Kakvu crnu pobedu

pre oko 1 godinu

Kad nam dva kljucna igraca od 8 koji igraju nece biti u sastavu .. ko ce cuvati Tawaresa Balsa ,Tristan?!
p

pungas

pre oko 1 godinu

Nema tu price i kalkulacija, svaki mec se ide maksimalno pa makar se svi povredili i prvi sledeci mec igrali juniori. Da Zeljko drugacije razmislja ne bi bio tu gde je i ne bi postigao sve sto je postigao za 32 godine.
Z

Zvezdas sam

pre oko 1 godinu

I ovim Partizan zavrsava nazalost seriju i nece proci dalje.. e to vam je Evroliga.
E

Eto toliiko

pre oko 1 godinu

Ti zvezdas nisi
S

Stribor

pre oko 1 godinu

Dobro pa nisu odlučili da Partizan oba puta počinje u Areni sa minus 20 poena ili da se dvojici košarkaša u prvoj petorci stave lisice na ruke. Ovo je SPRDNJA.
C

Czz

pre oko 1 godinu

Uzas ! Pa partizanu se ni ne isplati da dobije u beogradu. Tako su namjestili da vam je bolje da izgubite obije kuci jer bez pantera na barcelonu je veliki hendikep. Eto zasto ova evroliga treba da se gasi. Evropo, sve u vezi sa tobom smrdi podebelo.
D

Dmh

pre oko 1 godinu

Pa ako dobiju drugu kuci panter moze da igra protiv barse, odradio obe utakmice suspenzije
G

Grobar NBG

pre oko 1 godinu

Real MNOGO bolje prošao! U trećoj teško dobijamo, ali četvrtu moramo! Tako najidealnije... Jer sa 3:0 gubimo Pantera u top4!
E

Evroliga mafia !!!

pre oko 1 godinu

Panter 2 , namerno da nas oslabe bar za Final for ako prođemo. Dek 1 , smešno,Ljulj ništa... Uvek su se prema malim zemljama tako ponašali u svim sportovima. Da je bilo obrnuto i da se ovo desilo u Beogradu izbacili bi nas. Ali ima Boga. Još jače do kraja !!!!!!!
B

BNCZ

pre oko 1 godinu

Idealan scenario. Jabusele dobija otkaz u Realu, i na leto u Zvezdu
i

idealno

pre oko 1 godinu

tako nece u zivotu imati pobedu u top 8 evrolige jer cela zvezda nema nijednu
D

Dzo Black

pre oko 1 godinu

Ccc, nepravedno sto je Panter dobio dve utakmice zabrane, a videli smo da su Realovi igraci izazvali sukob!!!

Sakur

pre oko 1 godinu

Ovo je sramota
I

Igokea 2008

pre oko 1 godinu

Najzad malo pravde stiglo ....
G

Gosthjk

pre oko 1 godinu

Sve ocekivano. Mislio sam samo da ce Dek, Panter i Lesor dobiti po jednu utakmicu vise
b

bisko

pre oko 1 godinu

Da li ste stvarno mislili da ce biti pošteno? Igrači Partizana su naseli i po meni velike šanse imaju da ispadnu i posle 2:0. Skočili sami sebi u stomak, degeni.
G

Grgurr

pre oko 1 godinu

Tako je...igras se sa Realom, ne mogu yi nista i dopustis da van terena dodju u priliku za prolaz. E Panteru Panteru

ValensijaKK

pre oko 1 godinu

Stara priča o Panteru, krava koja da 50 litara mleka, a onda se ritne i prospe kantu. Partizan je bez Pantera i Lesora, a pogotovo bez Egzuma, ako do toga dođe, ekipa koja više nema ni glavu ni rep, a Realu će se vratiti Tavares. Šta vam je napravio čovek, neverovatno, od gotovog veresiju...
S

Stribor

pre oko 1 godinu

Znači Jabusele ipak neće moći igrati u finalu Evrolige na F4.... Mudra odluka.
i

iks oks ipsilon

pre oko 1 godinu

Dva SIGURNA poraza u beogradu,odlucice ce NAZALOST u madridu,da je partizan ostao kompletan,sve bi bilo gotovo vec u trecem mecu,nego tu je bio ljulj,da sve to zakuva bezobrazno na samo njemu pogan nacin,😡😡😡😡😡
S

SASTAV

pre oko 1 godinu

Nadam se da 3. meč KKP igra u sastavu: Koprivica, Mikić, Vukčević, Plisnić, Trifunović, Anđušić, Madar, Drezgić.
G

Gost navijac

pre oko 1 godinu

U ovom sastavu igra KLS.
@

@ssss

pre oko 1 godinu

Evo sada Delije imaju konačno crno na belo da vide da li Partizan ima koristi od Bodiroge.Naravno da nema i da je to samo njihovim glavama.
b

bruka...

pre oko 1 godinu

Bodiroga odlucivao kazne Lesor je trebao da dobije 3 utakmice....
R

Ref

pre oko 1 godinu

I na kraju naravno uvek su Srbi krivi
P

Pele4

pre oko 1 godinu

Pa nisu Srbi! Dva Francuza, po jedan Amerikanac i Argentinac.
D

Djape45

pre oko 1 godinu

Kazna za Ljulja je sviran nesportski faul ljudi ? Ovakvih faula ima na svakoj utakmici, to što je Panter odgovorio burno pa ona divljak iz Reala skočio, nije Ljuljova krivica.
g

glede

pre oko 1 godinu

nek dodju u Beograd....
A

Ab

pre oko 1 godinu

Udarajte se nogama u guzove!!!
V

VRAĆAJU SE DANI POBEDE!!!

pre oko 1 godinu

SAD ĆE ANĐUŠA DA IH DOKRAJČI...
r

retro

pre oko 1 godinu

Opet lesor.. haha
a

a sta je

pre oko 1 godinu

Sa onim ko je sve izazvao-Ljuljem??Znalo se da ce biti ovako nesto i sad je sve jasno ako ne bude mogao ni Egzum Partizan ce ispasti.Znaci disciplinski sudija je nagradio Real-da li to nekog cudi???
G

Gde su sad

pre oko 1 godinu

Strucnjaci koji su pisali da se ne moze dobiti manje od 3 utakmice suspenzije? Ili izgleda u ovoj smesnoj ligi ne vaze ista pravila za druga iz kafane
i

i

pre oko 1 godinu

Taman ce biti brat odmoran za finale Napred Partizan
M

Mjv

pre oko 1 godinu

Navijam za zvezdu i propratio sam samo tucu, ovaj njihov divljak je mogao i vise da bude kaznjen, lesor je svakako trebao vise da bude kaznjen, jer je uradio slicni stvar ali volim sto nije, sto ceo zivot sta god da se desi srpski klubovi su najgori, a ostali nevinasca. Tako da sad podrzavam da se iz partizana prave blesavi i da nemaju pojma sto su kaznjeni ovoliko, a ove glumce iz madrida treba da kazne desetostruko
M

Mr.

pre oko 1 godinu

Zeljko smekerski pusta realu pobedu sledeci mec, da osvetlaju obraz i onda ih odvaljuje cetvrti i za fajnal for svi igraju! Zivi bili pa videli!
C

Cro fan

pre oko 1 godinu

Kakva sprdačina,Punter dobio 2 tekme,Yabusele 5..presmiješno..nakantajte ih u utorak i završite seriju..a onda po naslov..Lp iz Hrvatske
R

Raša77

pre oko 1 godinu

Pa ako je Lesor onda je trebao bar i Musa...
d

dezurn1 kr1vac

pre oko 1 godinu

Deck dobije JEDNU a Panter dobije DVE utakmice zabrane a Deck nasrnuo na Pantera i glavni je krivac za ceo haos ! Ovo nema smisla .
G

GrobarNBGD

pre oko 1 godinu

Glavni krivac je manjak IQ našeg kapitena, koji je trebao da legne i valja se od bolova, a ne da se majmuniše, steže i maše pesnicama! Ali oprošteno mu je za sve! Rešavamo ovo u četvrtoj kad se vrati Matijas
G

Grobarija

pre oko 1 godinu

Realno, jedino nas Boltauzer vadi u trećoj, u četvrtoj je 50-50
g

gost188

pre oko 1 godinu

E moj Panteru
M

Milojko Arsenić

pre oko 1 godinu

Prvi put u životu ću navijati da izgubimo prvu a da drugu dobijemo. Sramotne kazne za Real...
3

357d

pre oko 1 godinu

A ljulj,musa,i ostali akteri,po cemu je SAMO panter kaznjen,a ne i GLAVNI INICIJATOR ljulj😡😡😡😡😡😡😡😡kakva su to pravila😡😡😡😡😡😡
@

@357

pre oko 1 godinu

Sa koliko utakmica neigranja je kažnjen onomad pecaroš za mnogo gori faul?
х

хахаха

pre oko 1 godinu

Сем фаула, шта је Љуљ урадио?
P

PurpleHead

pre oko 1 godinu

Svaka čast, ipak je odlučivao Bodiroga a ne video snimak!
D

Dingo

pre oko 1 godinu

Slabe kazne,pogotovo za lesora
J

Japp

pre oko 1 godinu

Bruka i sramota,sad je sve gotovo nazalost
D

Dakara

pre oko 1 godinu

Na to dodati i povredu Exuma, sto definitivno znaci da Real dobija 3:2 i odlazi u Kaunas. Kapiten se poneo kapitenski. SRAMOTA
g

gostgg

pre oko 1 godinu

ti sa takvim stavom gledaj pink sledecu utakmicu
B

Baxter88

pre oko 1 godinu

Nadajmo se da si u pravu prijatelju...
p

pfc!

pre oko 1 godinu

Izgubiti namerno u utorak a onda u četvrtak sa Lesorom i Exumom ih uništiti i poništiti Panterovu kaznu. U najgorem slučaju moraćemo da ih ponizimo ponovo u Madridu. Idemo u Kaunas!

Igx

pre oko 1 godinu

Tako bi nam najvise odgovaralo pod uslovom da Exum bude dobro da odigramo i cetvrtu utakmicu i onda u punom sastavu na f4 ali treba pobediti bez Pantera mozda i ne bude lose za njega da malo odmori.
l

lordcrni

pre oko 1 godinu

Serija se vraca u Madrid
A

Aleksakg

pre oko 1 godinu

Možda u tvojim snovima...mi smo toliko jači od Reala da ćemo ih pustiti u trećoj a onda opet odvaliti u četvrtoj jedno 20 razlike da bi mogli kompletni da oderemo Barsu u polufinalu u Kaunasu...a ti nastavi da kmečiš.
B

Badi

pre oko 1 godinu

Dobro su prosli, moglo je gore.
И

Име госта

pre oko 1 godinu

Толико сам пута опсовао од синоћ...и опет ћу

nikosnikos942@gmail.com

pre oko 1 godinu

Al su ih kaznili. Jabuselea su trebali doživitno da izbace, Ljulj ništa, sramota!!!
Л

Ложач

pre oko 1 godinu

Човек је направио намеран фаул, који би вероватно био преиначен у искључујући! Него јел се сећаш која је казна била када је пецарош једног тима ударио капитена другог тима без лопте дупло јаче на много незгодније место?
w

web Queen

pre oko 1 godinu

E moj Panteru, samo da si izbrojao do 3 i da si se smirio, znao sam, kraj....
g

gostgg

pre oko 1 godinu

samo da su mi na tiketima 5 puta dali gol u 90 minutu bio bi milioner, ali nisu
D

Delija91

pre oko 1 godinu

Hahahah a da je ulogu Reala imala Zvezda ili Partizan kao inicijator, izbacili bi nas sve. SRAMOTA! CU 5 MECEVA ZA Jabuselea. Ovi se sprdaju sa svima.
Х

Х Х

pre oko 1 godinu

Звезду би, Партизан не би, као што видиш. Они у Евролиги имају убедљиво најбоље суђење ове сезоне.
r

real madrid 3:2

pre oko 1 godinu

Tako jeee. Yabusele ubicaa
I

Izgubimo

pre oko 1 godinu

Namerno u utorak, dobijemo u četvrtak i idemo svi na F4! A tamo, zna se: "UZMI ŽELJKO EVROTITULU, EVROTITULU!!
N

No.1

pre oko 1 godinu

No.1 | 28.04.2023. U 12:07 Realna kazna: Jabusele 5+ Dek 4 Ljulj 1 Panter 1 I mnogo para obostrano. Živi bili! Blizu 😉
G

GrobarNBGD

pre oko 1 godinu

Manje više očekivano, i nažalost ispravno, moglo je i bolje moglo je i gore! Treću bez lesora teško dobijamo, pogotovo što im se vraća Tavares, ali u četvrtoj imamo šanse da konačno završimo s ovim lažnim kraljevima. Sreća u svemu je da Dante nije ni kažnjen ni povređen
B

Baxter88

pre oko 1 godinu

Kako mislis nije povredjen?! Kako ce da trci, na rukama? Manje vise obe tekme u BGu bez 3 glavna igraca...
N

Nenad Stara Pazova

pre oko 1 godinu

Ako je Dek dobio jednu, mogao je i Panter, ali uvek mora da se navlaci za ovakve timove...
S

SRAMOTA

pre oko 1 godinu

Sramna odluka! A Ljulj i Musa?
m

musa37373

pre oko 1 godinu

Musa zato sto je pokušavao da smiri situaciju i da se tuca prekine? Zbog toga ga Panter udario jedno 3 puta, pa Lesorov MMA potez.
š

šta bre

pre oko 1 godinu

pričaš pa musa je dobio batine za sve pare a nikog pipnuo nije!
E

EL dzank

pre oko 1 godinu

Znaci Ljulj za udarac nista?! Poruka deci, nije strasno ako prvi nacinjete nesportski potez, vazno je da ako niste Real Madrid, ili neki drugi spanski klub, onda morate da cutite.. Prakticno je Partizan kaznjen za to sto su Realovi igraci zapoceli, nastavili, i nesportski ponasala.. Odlicna odluka, odluka koja ima za cilj da iznervira nase navijace da reaguju u Beogradu, kako i nas za zelenim stolom izbacili..
R

Real_no

pre oko 1 godinu

Dobio je namernu, odnosno nesportsku licnu gresku i nije ni bilo nista vise od toga. Da je Panter iskulirao, verovatno bi dao 2 bacanja, a Partizan dobio loptu sa strane. Ovako je kapiten ucinio medvedju uslugu svom timu i skratio rotaciju....
D

Da im je pisao

pre oko 1 godinu

Zeljko licno, rigoroznije bi prosli.
0

06089

pre oko 1 godinu

Najbolje namerno izgubiti treću. A, Ljulj bez kazne... Neverovatno.

Kalimero90

pre oko 1 godinu

Ok, mislio sam da ce i gore kazne biti, jedino mi nije jasno kako za ljulja nema kazne? Kasnije su se svi umesali, ne vredi ni pricati, al onaj zbog koga se sve zakuvalo, prosao nekaznjeno, nebuloza al ajde...
t

trupci

pre oko 1 godinu

Pa prošli ste sjajno. A egzum stavio bandažu da i njega ne bi kaznili. Axaxa jeste komedija ova el i bodi rog.
u

uzasno

pre oko 1 godinu

Ima li zalbe na ovo? Ljulj ništa???? jabusele za oni 5 utakmica???
Л

Ложач

pre oko 1 godinu

Реално партизан је одлично прошао. Морам признати маестралан потез са симулацијом егзумове повреде како би избегао казну, јер ипак је он први гурнуо/ударио љуља са леђа!
p

pa naravno

pre oko 1 godinu

tako i treba..
A

Aron

pre oko 1 godinu

Jeste gurnuo ali nije rvackim zahvaton bacio igraca kao njega Jabusele. Nema veze, i ovako smo duplo bolja ekipa od Reala!
к

курии

pre oko 1 godinu

реалне казне.

Aleksandar Trajkovic

pre oko 1 godinu

I dobro su prosli.
c

cv

pre oko 1 godinu

pazite sad kad yabusele dobije samo 1 utakmicu suspenzije .
N

No.1

pre oko 1 godinu

Trenutno nema pravo žalbe!! Trenutno pre kraja ove faze takmičenja!
C

Cuj ove

pre oko 1 godinu

Veliki udarac, da se sutaju u dupe sto su prosli ovako. Sramna odluka jos sramnije lige na celu sa njenim predsednikom