Komentari na vest

Zoran Savić: ABA jedina liga u kojoj su menadžeri vlasnici klubova, a jedan klub ima dva tima

D

Drmrpr

pre preko 2 godine

Upravni odbor vam je kao Zabela (Spuž)..
s

shommy

pre preko 2 godine

Mnogo se bre uzbudjuju ovi navijači kluba kojem niko ne može da zabrani kako se zove. I ovi sto prete gaženjem, polako bivše komšije, biće bolna ova sezona po vas. Da, malim slovom.
A

Aebre

pre preko 2 godine

ali brate imaju ladno 2 kluba u istoj ligi pa to je neverovatno i opet nemaju sramote niti obraza da makar ćute
B

Buhahaha

pre preko 2 godine

Buhahaha. Ko o čemu ovi o Dr. Čoviću
A

Aba

pre preko 2 godine

Aba liga je davno trebala biti ukinuta.
G

Ganga

pre preko 2 godine

Riknuo vam banana biznis pa ste nervozni?
D

Da nije musavaca

pre preko 2 godine

Ovde bi samo normalni ostavljali komentare.
J

Ja samo...

pre preko 2 godine

...ne znam kada će ljudi da shvate da ako je neko bio vrhunski igrač da to apsolutno ne mora da znači da je dobar i pošten čovek ili da je stručnjak. U ovom slučaju Savić nikakva prava nema, ni moralna ni ljudska, da nekome nešto spočitava, jer ako nije bio upoznat sa dešavanjima od pre desetak, petnaest godina i fuzije igokee i partizana, kada je lopta preskočila Drinu i dobila jedan klub sa obe strane Drine, ne bi smeo ni sada da aludira na takve stvari. Uostalom ako je toliki mudonja zašto lepo ne navede na koje klubove misli, a ne ovako uvijeno kao *ičkica pokušava nešto da kaže. Budi šmeker, kaži jasno i glasno ako smeš! Ako ne, onda bolje ćuti!

Info

pre preko 2 godine

Lopta preskocila Drinu ali Partizan i Igokea nisu, nista se nije desilo tada samo se sklopio sporazum o saradnji razmenjena su imena samo za tu sezonu u kojoj nisu igrali cak u istom takmicenju niti je Partizan igrao kao domacin u Laktasima dok je sa Zvezdom i FMP bilo skroz nesto drugo prekrsena su sva pravila i statuti.
K

Kon

pre preko 2 godine

Čestitka za 10g postojanja ugašenima, prodavcima grba, imena. Za koji klub vi navijate, recite već jednom. Čović je lepo rekao da je C. Zvezda ugašena i kraj priče.
T

TEGI DEBELA STRIPTIZETA

pre preko 2 godine

dali je u franjotizanu ikada radio ili igrao neko ko nije zatrovan mržnjom prema zvezdi?
T

Ti se javi

pre preko 2 godine

I tvoji musavci...sta ste juce pisali o igracima koji su iz Partizanove skole fudbala...oni igrali za reprezentaciji Srbije I to vise nego dobro odigrali.
N

Nema veze

pre preko 2 godine

Kojoj zvezdi , kopiji ili original
K

Kon

pre preko 2 godine

Koja zvezda?
Ж

Жофри Ловерњ

pre preko 2 godine

Партизане, згази их све !
у

ускее1512

pre preko 2 godine

То је парола Делија, не копирај. Нађи нешто своје, аутентично
J

JarJar

pre preko 2 godine

ABA liga jedina liga u kojoj menadžeri vode klubove, reče Zoran Savić košarkaški menadžer
G

Gostovanja

pre preko 2 godine

Ne vode nego su vlasnici. Pročitaj pre nego što lupiš.
G

Gost75

pre preko 2 godine

Nisi ni tekst procitao a naveo si glupost... Nije rekao menadžeri vode klubove nego menadžer ima svoj klub....Mišković Megu gde taj klub niti se bori za trofej niti za Evropu sto ti govori sta je svrha kluba i da time narušava regularnost Aba lige... I molim te drugi put ako nesto ne razumeš slobodno pitaj jer nedostatak intelligencije nije sramota a lupanje gluposti jeste
J

JarJar

pre preko 2 godine

Pošto nijedan košarkaški menadžer nije vlasnik nijednog kluba ABA lige ja sam se osvrnuo na ono što je relevantno, a to je da statut ABA lige kaže da nijedan menadžer ne sme obavljati nikakvu funkciju u klubovima ABA lige. Mega je sportsko udruženje i vlasnička struktura je kao kod KKCZ ili KKP tj udruženje građana. A što se tiče borbe za trofeje ako smatrate da se Mega ne bori za iste u šta ubrajate KKP koji zadnjih godina nije mnogo odmakao on njih.
Ж

Жофри Ловерњ

pre preko 2 godine

Какав клуб, какви навијачи, какав спортски директор, какви дресови, какав тренер! Све лепше од лепшег!
.

....

pre preko 2 godine

Dvoje su se tako smuvali.
s

svedok

pre preko 2 godine

Dvoje se smuvali a ko je koga e to je tek enigma. Savić se namestio a šta će dobiti videcemo.
m

mile ultra bojs

pre preko 2 godine

bila mi je draga titula iz 1993 kad je lale lucic nadmenog zelimira i frranjevce ofuljio u finalu,pa titula iz 1998 kad partizan igraf4 e l , a zvezda je ta koja uzima titulu :) takodje sve titule pod Covicem ali ova sto sledi .ove pare od banana ,ovu predizbornu jsd plastiku,bice mi najsladja titula!.useravamo se!i napred Zvezdo Crvena ZvEZDOOO
G

Gost75

pre preko 2 godine

Slavi svoje titule ali ove godine teško da ces slaviti a sto se tice budžeta potpuno isti
M

Mile moroncino

pre preko 2 godine

Al se nalupeta..kupanje I spavanje.
N

Nema veze

pre preko 2 godine

Ti si neobavešten , Partizan je ugasio zvezdu
a

a ona...

pre preko 2 godine

kada je Simonovic ukrao pehar?
P

Prava istina

pre preko 2 godine

Udjes na google i kucas ovo: prtizan fuzija igokea,procitas prvi link koji ti izbaci i sve ti bude jasno da pokojni kkp vise ne postoji jos od davne 2007 i njegovog definitivnog gasenja te godine nakon sto ga dodik kupio i fuzionisao sa njegovom igokeom,internet pamti sve,ne vredi vam da negirate lepo u tekstu pise FUZIJA a ne "sportska saradnja" ko ne veruje nek procita i sam,dokazi su nepobitni!
G

Gost75

pre preko 2 godine

Postoji fuzija na jednu godinu a postoji i zamrznuti klub 3 godine koji prisvaja trofeje dok je zamrzut ali dobro neko iz frižidera osvaja trofeje od sramote da bi brisao dugove a neko nikada nije išao pod led
N

Nema veze

pre preko 2 godine

A jel i zvezda ugašena
P

Prava istina

pre preko 2 godine

Udjes na google i kucas ovo: prtizan fuzija igokea,procitas prvi link koji ti izbaci i sve ti bude jasno da pokojni kkp vise ne postoji jos od davne 2007 i njegovog definitivnog gasenja te godine nakon sto ga dodik kupio i fuzionisao sa njegovom igokeom,internet pamti sve,ne vredi vam da negirate lepo u tekstu pise FUZIJA a ne "sportska saradnja" ko ne veruje nek procita i sam,dokazi su nepobitni!
G

Gost 453

pre preko 2 godine

samo spinijute cokijevci.. 7 god imate po 10mil..sad KKP je tu negde sa budzetom kao vaš..odmah krece plakanje i naricanje..
P

Parahovski

pre preko 2 godine

Likes this
G

Gost123

pre preko 2 godine

Ti veruješ u deda mraza!?
C

Car trojan

pre preko 2 godine

A po kojoj logici to partizan ima budzet od drzave 10 miliona ili koliko već? Koji je bio 5 ili 7mi? Za šta država daje i pokriva budžete ovih mutanata. Zvezda euroliga ovi drugi i eurokup na mufte i budzeti isti ili čak veći partitzanski. Vućiću stidi se. Kako seješ tako će ti se i vratiti.
O

Optimus Prime

pre preko 2 godine

Haaa hhaah
V

Važi, brt

pre preko 2 godine

Partizan napada top 8 ABA, brt. Hehehe
N

Nema veze

pre preko 2 godine

Bole i to nego da bude ugašen kao zvezda
V

Volim svoj klub

pre preko 2 godine

Bljak!!!
F

Fuzija 2007

pre preko 2 godine

RECE DIREKTOR DODIKOVOG KLUBA IZ LAKTASA!
D

Doce

pre preko 2 godine

I jedina liga u kojoj ekipa na osnovu osvojenog sedmog mjesta dobije budzet preko 30 miliona,na osnovu cega?!
M

Mladići botovi

pre preko 2 godine

Nije to ništa, jednom klubu je obrisano 16 miliona duga, pa su odjednom dobili duplo veći budžet nego klub koji je samo 2 godine ranije igrao Final Four Evrolige. P.S. Tek ćete da cmizdrite. Zmaj udara repom!
G

Gost75

pre preko 2 godine

Ako nisi obavešten budžet Partizana je oko 6 miliona eura a ti možeš napisati i 100 miliona ako ti je lakše da se peres zato što nećete osvojiti titulu
G

Glavni

pre preko 2 godine

Se resio ruzne proslosti I ulaze u svetlu buducnost. Zadovoljan ili trebam jos nesto dodati...
N

Nema veze

pre preko 2 godine

A na osnovu čega zvezda ponovo postoji
H

Hulio

pre preko 2 godine

Igokea - partizan jedan klub u aba ligi... Dinamik partizan jedan klub u aba 2...sada tu jos mladost partizan aba 2...dajem dve godine i rumeni će pobeći u poljski slask ili Rumunija oradea a usati savić negde u nimburg... Zagarantovano... A ostoja kada padne njegova stranka ide u zastavu Kragujevac
S

Sasa_PFC

pre preko 2 godine

Zasto bi oni bezali sledece sezone iz Partizana...pa oni su ove sezone i dosli da nista ne osvoje vec samo ako uspeju da se plasiraju u Euroligu kroz neko takmicenje.Dakle nije im prioritet ova sezona sto se vidi i sa igracima koje su doveli kao i ugovore koje su napravili sa istim...svaki na 3.sezone...sto ces priznati nije isto kao i u C.Zvezdi koja pravi ugovore sa igracima na jednu sezonu.
N

Nema veze

pre preko 2 godine

Brini ti šta će biti sa FMP 3 kada ode čovek i potraži svoje pare
B

Boban 1970

pre preko 2 godine

Od danas smo jedan klub..igokea- samo zvana institucija...nekad se tako govorilo...ne vide balvan u svom oku, a vide trn kod drugog...lažna institucija...
G

Gost75

pre preko 2 godine

Hahaha... Vrlo smešan lik mora da je ta duhovitos nastala u zamrzivaču one tri godine pa je humor tako leden
W

Walldorf

pre preko 2 godine

Saviću, bolje je da razmišljaš o dugovima KK Partizan. Eno, onaj vaš Pantić jasno kaže da ste egal po dugovanjima sa KK Crvena zvezda iz 2010 i 2011. godine. Pa, na primer, o tome što pola Evrope, po kuloarima, govori o prljavom novcu koji se pere kroz tvoj klub. Pominju se raznorazna imena, Saviću, u vašem Upravnom odboru i njihova povezanost sa nekim drugim imenima iz kriminogene zone. Jednog dana, daće Bog ubrzo, moraćete otvoriti vaše finansijske i poslovne knjige, koje su veća tajna od FBI i DEA secret files. Što se Zvezde tiče, koju indirektno pominješ, na svaka tri meseca ljudi iz EL češljaju njene poslovne knjige, kao i ostalim Evroligašima. Dakle, EL preko evropski verifikovanih finansijskih subjekata kontroliše Zvezdu i ostale Evroligaše. Ko kontroliše vaše poslovno-finansijske knjige? Pogledaj šta o svemu tome govori vaš guru, Pantić. Ostavi se ti Zvezde i gledaj da sebi pribaviš odstupnicu za D day. Obradović je to pametno smislio. Radi "na crno", bez ugovora, pa će jednog dana reći i da, zvanično, nije ni bio trener KK Partizan, što je, de jure tačno. Samo što tu postoji jedan "mali" problem. Rad na crno je protivzakonit i podleže kaznenim merama. Dalje, KK Crvena zvezda je zvanično deo SD Crvena zvezda. KK FMP nije. O kakvoj to povezanosti govoriš, Saviću? Možda o KK Budućnost i KK Studentski centar? E, vidiš, ovaj drugi subjekat je direktno razvojni klub KK Budućnost i naredne sezone će igrati istu, ABA Ligu. Zato, budi odredjeniji, Saviću. Da narod ne nagradja i ,eventualno, zaključi pogrešno. I još nešto, za kraj. KK Crvena zvezda je eksplicitno protiv političara, bilo kojih boja, na vrhovnim pozicijama u košarci. Zato se i ne valja u dvadesetak miliona evra, poput tvog kluba, Saviću. Tek toliko da se zna. Sportski pozdrav!
G

Gost75

pre preko 2 godine

Pa Covic je 4 covek u Sns-u ako ces o politicarima znači pada u vodu jedno tvoje obrazlozenje... Drugo i u Evrokupu se proveravaju knjige redovno isto kao i za Evroligu... Treće pitaš za povezanost evo ti zvanični podatak iz APR-a Fmp je prošle godine dobio od države 1,7 miliona eura i od toga 1,5 milona prebacio Zvezdi zbog poslovno tehničke saradnje... Prvo kako privatni klub dobija državnu pomoc? Drugo kako ta pomoć ide skoro sva drugom klubu... Treće pravis se lud da je Zvezda i Fmp pod vođstvom istog coveka ali dobro imas primer prošle godine koliko su glupi tvoji iz uprave gde prrdcednik Fmp-a, inače zet Covica zvanično predstavlja Zvezdu u Srpskoj ligi a prrdcednik Fmo-a u Aba ligi... To ti je zvanični podatak... To sto ste glupi da pravite takve greške to je već nedostatak intelligencije a to da su isti klub Fmp i Zvezda to zna i malo dete jer Zvezda i njen podmladak trenira u Zelezniku.... To sto je nelegalno da 8 godina neko ima upisane 2 pobede pre početka šampionata je neregularno i narušava integritet Aba lige i dovodi u pitanje sve trofeje koje je osvojio neko od ta dva kluba
T

Tvrtko1

pre preko 2 godine

Hahaha operisani od politike a maskota olimpiskih igara u sarajevu visi u svakoj vasoj kancelariji.a tek doktor covkins zvani preletac taj je ima clansku kartu svake stranke u Srbiji.
W

Walldorf

pre preko 2 godine

@Gost75 Nakon tvoje prve recenice i lazi iz tvog odgovora, dalje nisam citao. G. Dr Nebojsa Civic je vanstranacka licnost. Nije clan ni jedne partije i ja ne znam cemu obmane kojima se sluzis. Ako se ne varam, 2017. godine, g. Dr Covic je odbio ponudu iz samog vrha sns-a, da kao vanstranacka licnost bude kandidat za Gradonacelnika Beograda. Od tada je na "crnoj listi" one stranke iz koje je predsednik tvoje "instalacije". Ostavi se lazi, "goste", od toga postanes Pinokio...
1

1,2,3

pre preko 2 godine

Mega,FMP1 i FMP2 to su tri kluba
V

Važi, brt

pre preko 2 godine

Partizan, Igokea, Cedevita i Olimpija su dva kluba, brt. Hehehe, ti mislio F4
j

jaman

pre preko 2 godine

A ja mislio napokon u Partiznu iole normalni ljudi. Kad i ovaj poceo da truje. Gazi ovo Radonja…
Z

Zole

pre preko 2 godine

Covek (koji je inace i zvezdas) je samo izneo cinjenice a ovi se odmah nasli prozvani pa besne ovde, stvarno ste smesni. I vama je jasno da su zvezda i fmp klub jednog gazde i da je fmp zvezdina filijala, u kojoj se kale igrači za prvi tim (lazic, dobric, davidovac, guduric, duop rit itd). Aba liga je samim tim neregularna, zamislite u fudbalu da Partizan i teleoptik igraju istu ligu?! Kada je fmp dobio zvezdu zadnji put? Zvezda automatski sezonu kreće sa unapred upisanim skorom 2-0, to nema nigde!
K

Koma

pre preko 2 godine

Kad je Partizan dobio Zvezdu zadnji put kad je bilo važno u bilo kom sportu?
R

Reč je reč

pre preko 2 godine

Ako je ABA liga neregularna zašto je igrate i samim tim podržavate tu nazovi neregularnost.Istupite iz takmičenja i svojim primerom date do znanja svima da ne želite igrati u takvoj ligi.Naravno da se kojim slučajem desi da je osvojite tada vam nebi smetalo i sve bi bilo ok.
G

Gost222

pre preko 2 godine

Pa zar u aba ne igraju Igokea i Partizan, a u košarkaškoj ligi Srbije Mladost i Partizan!??
x

xyz

pre preko 2 godine

APR ne kaze tako, no lakse je pricati nebuloze nego verovati svojim ocima.
O

Opa DJURDJA

pre preko 2 godine

Vi ste jedini klub sa trenerom bez ugovora? Kako kad euroleague kaze da to nije moguce, jer ne ispunjava uslove takmicenja, gdje moraju svi biti pod ugovorom ukoliko zele biti dio takmicenja? HEHE
Л

Ложач

pre preko 2 godine

И једини клуб који се 100% финансира од нарко трафикинга
.

....

pre preko 2 godine

Ima još jedna liga. Srpska. Poslednja sezona, prvo kolo KK Partizan protiv svoje filijale. Ali gle čuda iz KK Parizaи Igokea se niko nije oglasio. Treba da kažu Saviću da čovek zna pa da proširi svoje kritike.
a

asi

pre preko 2 godine

Koja je to filijala?
G

Gost75

pre preko 2 godine

Pa cekaj vi cigani zadnjih 8 godina igrate protiv Fmp i u kupu i u Srpskoj ligi znači zadnjih 8 godina da se oduzmu titule Zvezdi?
.

....

pre preko 2 godine

@asi ne znaš ni ko vam je filijala?
s

sve ce to lane biti....

pre preko 2 godine

rece to nekada cuveni samozvani trenerski mag....a ovaj moze pricati i pisati svasta...verovatno on kao i rumeni nije potpisao ugovor...nateeeee ljubav je to prema instituciji...
R

Rumeni će

pre preko 2 godine

da ti ugasi i ovaj klubić, inspirišu ga takve njuške. Vidim ja da ćete da bežite kod novog gazde i to vrlo brzo.
n

neshha

pre preko 2 godine

I jedina liga gde su sudije NEKAZNJENO prebijane u svlacionici,stipane i udarane na terenu.Jedina liga gde su igraci naprasno,preko noci dovodjeni iskljucivo u jedan klub,pod cudnim okolnostima.Jedina liga gde je uvek jedan klub napustao teren nekaznjeno,itd.Mogao bih ovako do sutra da nabrajam.Za razliku od Savica,postoje ljudi koji nemaju pamcenje kao kisna glista i nisu ljigavi i licemerni.
I

IQ30

pre preko 2 godine

Hahahahaha, to nije bila ABA liga. Hahahhahahaha.
n

neshha

pre preko 2 godine

@IQ30 A znaci ipak se dogodilo,samo u domacoj ligi?
V

Vladaz

pre preko 2 godine

Jedina liga gde je vlasnik dva tima, Jedina liga gde Crvenoj z. niko ne moze da zabrani kako ce da se zove, jedina liga gde navijaci drmaju koseve celu utakmicu i ostaju u hali, jedina liga gde jedan covek odlucuje da li ce finale kupa da se nastavi, jedina liga gde covek ubacuje otete pare, jedina liga gde covek jasno stavlja do znanja da ce se u Srbiji bolje ziveti kada Zvezda bude sampion, jedina liga gde navijaci vise ne znaju za koji klub navijaju, jedina liga gde ce stoka opet da vas nabije 30 razlike.....
.

.....

pre preko 2 godine

@IQ30 A jel? A pa onda ništa, onda je sve ok. Ta liga da se ne spominje onda.
K

Kontraudar

pre preko 2 godine

A neki su malo pljuvali ali u stvarnom značenju, neki su učili da drmaju koševe (strancima se nije moglo objasniti KAKO) a neki da aktiviraju i PP aparat.
s

sd prepostena crvena

pre preko 2 godine

Ima jedna odbojkaska liga u kojoj Boričić ucenjuje odbojkasice,preti da nece videti reprezentaciju ako ne dodju u zvezdu,oprastanje dugova se podrazumeva,ugasio Poštar koji je bio tri klase iznad,unistio JedinstvoUzice,onaj ljigavi Terzic mu dosao ko kec na 11 ista slina ko Boricic,oterao Djerisilo,Anju Spasojevic,Suzanu Ćebić,sumnjiva je i "povreda" Brankice Mihajlovic,a forsira onu Bušu,koja joj nije do kolena.
!

!!!

pre preko 2 godine

jbt ovi Franjevci kukaju svakodnevno! alibi,sta li je !!!
S

SOUNESS

pre preko 2 godine

Svi mi koji se radujemo što će Dr sutra da odgovori + ovi ostali bezveznjaci - pa to će biti šou
G

Gazda Srba

pre preko 2 godine

Poliva Savic po njegovima, tj po Panterkama....a one kmeeeeeeeečeeeeee.....kao kalimero.....nepravda....nepravda...vi imate veci budzet....kme...kme...pa sta ste mislili panteri...da ce vasa vecno goreti. Pa nece.....uskore se gasite, ako ne ove sl godine sigurno. Spremite se na jos jednu promenu prebivalista....kmeeeeee!!!
V

Važi, brt

pre preko 2 godine

Vi ste najjači, brt, KK Sledeća sezona Partizan. Dodji juče, brt.
G

Gost75

pre preko 2 godine

Ljudi ovde svašta pišu a čovek je izneo činjenice o nelegalnim radnjama koje narušavaju integritet takmičenja Aba lige.... Kaze on je bio menadžer tacno ali to nema veze sa tim da ni u jednoj ligi u Evropi i okruženju postoji tim ciji je predsednik menadžer i da taj klub niti igra za rezultat niti za izlazak u Evropu nego jedini cilj je da bilduje statistiku igračima jer samim tim narušava svrhu tog takmičenja... Drugo i vrapci na grani znaju da su Zvezda i Fmp klub jednog gazde i mlad8 igrači Zvezde se kale u Fmp-u za Zvezdu... Zadnjih 8 godina Fmp nije pobedio Zvezdu!!!!!! Prošle godine po APR-u Fmp je dobio 1,7 miliona eura od države od čega je 1,5 miliona eura prebacio Zvezdi jer imaju poslovno tehnički sporazum!!!! Prvo od kada privatni klub Fmp dobija pomoć od države? Drugo dal je nekome normalno da skoro ceo iznos prebacuješ drugom klubu zbog bilo kakvog sporazuma????? Da ima postenog sudstva ovo bi bilo u najmanju ruku sumnjivo i bilo ispitano
K

Koma

pre preko 2 godine

U Srbiji ne postoji zakon o privatizaciji u sportu. O čemu ti pričaš?
B

Boban 1970

pre preko 2 godine

Tebi javili...u rupu samo zvana lažna institucija...ne znam kako bi vas nazvao...cepter igokea ...
G

Gost123

pre preko 2 godine

Ako to nema nigde u Evropi..čemu polemika i ovoliko komentara?
G

Gost75

pre preko 2 godine

Zato što nemaju argumente ovi koji su protiv izjava Savica koje su zasnovane na čistim činjenicama da sve to narušava regularnost Aba lige a videćete doći ce i dani kada ce Aba liga izgubiti prohodnost u Evroligu upravo zbog tih stvari kao i skandala Zvezde i Budućnosti u finalima-kada su navijači setali po terenu i hteli da biju protivnicku ekipu i to i u Podgorici i u Beogradu a posle toga Bokan i Covic podržavaju jedan drugog u svakoj odluci a dotle se pljuju saopštenjima
G

Gost1098222

pre preko 2 godine

da ti nije odredjenog menadzera-vlasnika, Partizan ne bi imao 90% tima
S

Stefnik

pre preko 2 godine

Izgleda da ko god dodje u Partizan pocinje da boluje od neizlecive bolesti? Zavist, pakost, sumnje... Sad se setio(mozda po necijem nalogu) da kao ima ekipa koje vode menadzeri, ili dva kluba u istom sistemu( koja koliko god Vi Grobari tvrdili da jesu to ipak nisu). Zasto nije spomenuo da je i on u tim menadzerskim vodama, zasto nije spomenuo da uz Buducnost u ABA ove sezone igra njihov razvojni tim Studentski centar, zasto nije spomenuo spregu Partizana i mladjeg Dodika? 1000 zasto ali ni jedno zato! Savicu spusti loptu na zemlju a nemoj se spustati na nivo nekakvog limara i njegovih marioneta i budi i sad kao u vreme kad si igrao i ljudska i sporska velicina.
o

opravdanje...

pre preko 2 godine

a haaaaaa znaci to je razlog u nenormalnom ulaganju za ekipu patlidzana......ne pamti se ikada na ovim prostorima o tolikom budzetu,,,e sada pocinje spin masinerija...kako se mora velikim budzetom udariti na fmp...Zvezdu..Buducnost...menadzere,,strukturu aba lige.....vanzemaljce....itd..a taj isti patlidzan kada je godinama osvajao nista tada vama nije smetalo....koji ste vi licemeri..demagogija na delu...i sa pravom se pise da ste najgora sekta na ovim prostorima..
X

Xyz

pre preko 2 godine

Misko je nešto najgore što se desilo u istoriji srpske košarke. Deca igraju za Megu umesto Partizana i Zvezde jer igraju rasterećeno, nabijaju statistiku i znaju da će ovaj da ih uvali negde. Takav sistem ne stvara reprezentativce i igrače sa karakterom kao Bogdan, Rakočević, Danilović već stvara razmažene sise kojima je mrsko da se odazovu pozivu za reprezentaciju.
n

neshha

pre preko 2 godine

Rekao bih da je ipak malo vece zlo Raskovic.
ш

шумадинац

pre preko 2 godine

Па да су Звезда и партизан способни да направе играче овај не би успео у својој намери, али зарад учествовања у Ел доводе по 8 странаца и не развијају домаће играче. Једини спас за нас је да се укине аба лига и да немамо проходност ка Ел. Онда би можда опет могли да гурамо нашу децу
M

MirkoK1977

pre preko 2 godine

A kad je bio Parizan Igokea i Igokea Partizan onda je sve bilo kako treba
G

Gost222

pre preko 2 godine

Zaboravio si da je Igokea - Partizan takođe dva kluba u aba ligi, ali i Mladost-Partizan zajedno u košarkaškoj ligi Srbije pa ti to ne smeta!? I dalje si menadžer i ako ne vodiš agenciju... Bolje je nekad ne praviti se pametan, čisto da ne ispadaš glup u društvu.
M

MalingaTheSlinga

pre preko 2 godine

Jedan covek ima 2 tima, jedan se zove FMP, a drugi zovu Crvena zvezda, iako je taj naziv zamrznut jos pre 8 godina.
R

Rare

pre preko 2 godine

Kako vas onda gaze ako ne postoje?
s

sns nordeus

pre preko 2 godine

Prvo savicu da objasnis javno narodu u Srbiji otkud tvom klubu igokei 50 miliona budzet i to preko noci bas pred izbore da mozete da dovodite igrace od cak 3.mil evra poput puntera i ledeja najskuolje u istoriji kosarke na balkanu,to narod hoce da cuje!
g

gazda dodik

pre preko 2 godine

U PRAVU JE SAVIC,JEDAN COVEK IMA 2 SVOJA PRIVATNA KLUBA,IGOKEU U LAKTASIMA I IGOKEIK U BG!
g

glavurda mu

pre preko 2 godine

ko mesarski panj
Š

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre preko 2 godine

Mislio je na Budućnost i Studentski centar ...
A

Akisan

pre preko 2 godine

Joj sto ste dosadni bre, pa kako mozete ici protiv svoje zemlje i kluba iz srbije, pa treba da nam bude cilj da sto vise srpskih klubova udje u aba 1 i da budu stabilni i da se bore za srbiju i da iznedruju nove mlade igrace, da nije taj FMP Mega od nedavno Borac ko ce pre da pravi igrace za reprezentaciju ?? Partizan jos od Bogdana Bogdanovica nije napravio reprezentativca a Zvezda jos od Kalinica i Jovica, u poslednje 3 sezone ne gleda mi se kosarka jer u Zvezdi i Partizanu ima kombinovano 15 strana igraca a rezultati nula !!!! Zato je srpska kosarka tu gde jeste, daj boze da i mladost i Dunav i Vojvodina i Sloboda Zlatibor svi da dodju u situacije makar jedne sezone da igraju aba ligu 1 umesto da se to zalagate oni zapeli za FMP brukee
f

fuzija laktasi

pre preko 2 godine

Rece direktor kluba iz laktasa nastalog fuzijom pokojnog kkp i igokeje 2008 koji titule i EL video nije cak 12 godina pa sad drzava mora sa 50.mil budzetom da pokusa da im na silu kupi titulu!
B

Bogdan58

pre preko 2 godine

Još jedan Janjičar koji je prodao veru za večeru !!!
.

....

pre preko 2 godine

Cigani bre,sjasite sa nasih vesti....ajde sikter "delije"!!😁
K

Kimi Car

pre preko 2 godine

Šta znači sikter?
B

Berkov

pre preko 2 godine

Seljacic zenicki pijacar.Sad ce I bokan imati dva kluba,ali njemu Misko smeta jer je pametniji sto i nije tesko od ovog nazovi coveka
L

Lepi B

pre preko 2 godine

Savicu beskicmenjaku stari.Volio Split pa pobegao.Navijao za CZ pa u kkp,imas li ista posteno u tih 5kg obraza i usiju???
G

Gost111

pre preko 2 godine

A kapiten kanadjanin,navijao za Partizan,a sad kapiten u zvezdi,ljubi grb,histerise,hteo da se pobije sa Sumom na derbiju,a dok je bio u Ludogorecu,tada se zaletao na klupu zvezde da se pobije i pokazivao srednji prst.....a sad ljubi grb,vi ga obozavate,kacite transparente o vernosti ? !? Kojoj vernosti? Kome? Hahahahaha cirkus.
V

Važi, brt

pre preko 2 godine

Grobari ne postoje u Kninu, brt. Tamo je to pitanje časti i srpstva. Hehehe
S

Sve vas otkucao

pre preko 2 godine

"Važno je i da ne upoređujemo ono što je bilo pred 30 godina, jer to nisu isti klubovi." Evo čovek lepo kaže da je u pitanju Zepter pardon Igokea pardon Dinamik pardon Mladost Zemun pardon Dunav St. Banovci
G

Gost9

pre preko 2 godine

Sta je bilo, zaplena "banana", pa ste malo u frci? Hahahaha
L

Lepi B

pre preko 2 godine

zenicki licemerni pracovek.
S

SOUNESS

pre preko 2 godine

Saviću našao si da se šepuriš danas kad je nedelja znaš da Dr odmara sutra je radni dan očekujemo odgovor Dr-a.Za sve nas koji očekujemo sutrašnji odgovor Dr-a 😀 samo jako Dr-e💪
L

LadnoPivo

pre preko 2 godine

Reci im Zoki hehehe, dosta više ovog mutantskog kluba iz Železnika. Večiti fenjerasi Evrolige
s

savet

pre preko 2 godine

Care,odi malo na youtube,pa pogledaj finala tvog partizana protiv jugoplastike,89. i 91. kako vas je taj smrad procirao i radovao kad su vas dobijali.Veruj mi, iako sam zvezdaš,tada sam navijao za vas jer sam oduvek mrzeo hravate. Tada mi se i zgadio, veruj mi.
S

Savet da ti dam

pre preko 2 godine

Nikad ne navijaci za nas...nasi navijaci su okupani ...pali muso Mali.
D

Dzi

pre preko 2 godine

Iako svi komunisticki, jedino je Partizan jugoslovenski klub.Pa vam opet dopustaju da se takmicite iako ne postoji ta izmisljena zemlja iz koje dolazite.....doduse sa sve manje i manje i manje uspeha...ali vam se dopusta...
D

Danilovic Predrag

pre preko 2 godine

Mi smo sada jedan klub i tako nas treba posmatrati.
S

Srpski samuraj

pre preko 2 godine

Kakva izjava.... Na nivou nezrele osobe od 15 god! Samo da bi raspalio vatru i da se klinci loze. Jad i beda, i spinovanje za sve pare koje su dobili od drzave! Ni jedan jedini sportski radnik ovo ne bi smeo ni da pomisli da kaze, a kamoli da to uradi, o kome god da se radi!
I

Istina boli

pre preko 2 godine

Iznajmljeni navijaci...
l

lelenud

pre preko 2 godine

Čini mi se da Zoki Zvezdaš priča o Megi, Partizanu i Igokei?
T

Toreador

pre preko 2 godine

U zemlji gde ne postoji zakon o privatizaciji u sportu, niko nije vlasnik kluba bilo kog, a kamoli dva.
f

fancy

pre preko 2 godine

Ma duvaj ga i ti seronja, sve vidim polomiste se da je osvojite
R

Realno123

pre preko 2 godine

Partizanovci imaju veliki kompleks od zvezdasa. Veci su kompleksasi od suprotne strane, ne gledaju toliko sebe koliko tudje dvoriste. Toliko godina dominacije i titula i raspadnes se toliko da u 6 godina jednom udjes u play of. Zapitajte se koji je razlog toga, ko u vasim redovima radi takve stvari? Mozete svasta pricati o Covicu ali on je sve uradio da bi njegov voljeni klub opstao i uzdigao se toliko i dominirao godinama. Njima je problem FMP, a sve sto se uradilo i sve sto sad postoji pravno je legalno i legitimno. Da nije po propisima i legalno davno bi to regulisala evroliga, fiba i ostali. Dynamic igra aba 2 i da uddje u aba isto bi bilo legalno i ako ptz tamo salje igrace na usavrsavanje i nazad. Gledaj svoje dvoriste, ne trazi razlog tudje krivice u drugom nego kreni od sebe. Czv je kriva sto je bolje poslovala i kvalitetnije igrala poslednjih 6 7 god? Kazu upumpavan novac, a u ptz kao nije, a onda odjednom tim koji 8 god nezz za titulu ima veci budzet od evroligasa koji je u 6 sezona osvojio 5 titula ccc.
B

Bizon

pre preko 2 godine

Koji li su to klubovi? Da nisu oni bivseg gradonacelnika i lidera svih vlasti od nastanka sveta do danas.....
G

Gosst

pre preko 2 godine

Dok ovaj drugi crni ima i državu...kako te bre nije sramota.
Л

Ложач

pre preko 2 godine

А да уместо дубровачких трубадура цепате банетов хит: 'кокаин, кокаина кокаин...'?
p

primorska

pre preko 2 godine

Za sve one koji jos nisu upuceni, Partizan je raskinuo ugovor sa Mladoscu iz Zemuna. Sada ima ugovor sa KK Dunav, morate ljudi malo da se updatujete, dakle nije vise Igokea, Dinamik, Mladost sada je KK Dunav ! A one sa malo IQ koji ne razlikuju fuziju od ugovora o poslovno-tehnickoj saradnji ne vredi komentarisati !
Z

Zasto?!

pre preko 2 godine

Zasto ne kazes da je uprava Partizana nudila da plati gorivo kada su skidani kosevi?! Zasto cutis za takav bezobrazluk? Znas ti to, dobro znas. Nikada necemo biti isti.
a

ab

pre preko 2 godine

zlo su ovi jugosloveni, nevidjeno....svaka cast drazenu, sve vas ostale Jokic i Doncic ce nabiti na jednu stvar i davati koseve...
V

Voldemor

pre preko 2 godine

Zlo ste vi sa onu stranu Drine. Nosite svoju nekulturu, primitivizam i nacionalizam gde god da se pojavite. Unosite politiku i mržnju u sport. FUJ!!!!!
S

Sasa097

pre preko 2 godine

Pa bas ako ce da bude posten i on je u nekoj vrsti sukoba interesa.I on je vlasnik menadzerske agencije koju sada vodi njegov brat.Da li si vlasnik kluba ili sportski direktor nije bas neka velika razlika.E sad da li on Miska napada kao kolegu ili da se Zocu(zna se da je u sukobu sa Miskom) uvuce u zadnjicu procenite sami.Ali da bas ima postene namere nisam siguran.
G

Gosti le

pre preko 2 godine

Ti, takva veličina, nisi siguran? ok brt. 🤣
D

Drvo

pre preko 2 godine

U Zvezdi gospodin inzenjer dr. Nebojsa Covic i dzentlmen, strateg, mastermind, astrofizicar i geneticar godpodin dr Dejan Radonjic, u Partizanu muljare i sitnicari, stranacki djaci Obradovic, Savic i Mijailovic. Unapred se zna pobednik.
A

A tek bronza

pre preko 2 godine

Pa dobro šta sad, ima i to srebro zlatnog sjaja, videli smo juče
G

Gza

pre preko 2 godine

Gospodin? Onaj crv je klinja, onaj@951357 je bolesnik. Koji je tvoj problem?
M

Mirotvorac

pre preko 2 godine

"Gospodin" Dr. Covic...dalje nisam citao tvoj komentar, sve je jasno
K

Kasapin

pre preko 2 godine

Upravo to mili. Nebojša je inženjer, znači on mota kablove, projektuje klonje, radi momente sile i otpore oslonaca, nosi šlem na glavi i gilje sa ojačanim prstima. Hm...
M

Mc Lovin

pre preko 2 godine

Savica i Obradovica ne znam kako mozes u istoj recenici staviti sa Covicem. Sta je doneo nasoj drzavi Covic, a sta su Savic i Obradovic? Cccc...
R

Rare

pre preko 2 godine

Ne stavljaj u istu rečenicu doktora mašinstva i Žoca i drugi polusvet.
G

Gost111

pre preko 2 godine

Gde si bio do sada da komentarises stanje stvari i pokusas nesto da promenis? Sto sad odjednom nije nista normalno?
P

PurpleHead

pre preko 2 godine

Zato što je odjednom, neočekivano, prvi put u istoriji pao finansijer KKP sa 1.5 tona 'banana'

Forzza

pre preko 2 godine

ISKRENO NE TREBA OVO SAVIĆU KOJI JE DO JUČE MENADŽERISAO I NAVIJAO ZA ZVEZDU, VEĆ SADA POČINJE DA TRAŽI ALIBI I OPRAVDANJA A DOBIO OZBILJAN BUDŽET PARTIZAN OVE SEZONE A NIJE IZBORIO EK NA TERENU, TAJ FMP JE IGRAO I OSVAJAO ABA LIGU I IZBACIO TOP IGRAČE ZA REPREZENTACIJU PA MOŽDA VIŠE I OD ZVEZDE I PARTIZANA TAKO DA I ZASLUŽENO IGRA ABA , EVO SAD I BOKAN UBACIO SVOJ RAZVOJNI TIM KOJI CE IGRATI OD OVE SEZONE TAKO DA IZAĐI I BORI SE NA TEREN SAVIĆU SA KVARCOVANOG TRENERA AKO VERUJEŠ U SVOJ TIM OD 15MIL. A NE DA SMRDIS I TRAZIŠ ALIBI. RADONJA JE ZA SVE NJIH GOSPODIN AKO CEMO REALNO!!!
G

GrobarKosmet

pre preko 2 godine

Sto danas ne izbacuje taj isti FMP? Cirbes, Lojd, Djenka, Beron, Faje, Wilijams, Miler… Kad poceo Partizan sa vise od 1 (2) stranca odma kukanje…
G

GrobarKosmet

pre preko 2 godine

15 miliona? Ti si decko za lecenje! Jos ako ti gospoda Covic i Radonja pre Zeljka i Zorana onda ne znam, msm da ti nema pomoci! Ma da kad se sve sabere vi ste pukli do poslednjeg pantera to govori da vam legende kluba familija Covic
L

Limasti

pre preko 2 godine

..zanimljivo je da koliko god bili ostvareni i imali para ste još alavi na iste..i koliko Vam u to ime ništa nije teško..bilo koja i kakva mantra..jer je bitni da nešto kazete i opijate mase..ako su Vam Mega i FMP uzrok svih problema pa dajte da ukinite zabranite rešite ih i da vidimo taj procvat..bestidna g**** koja ni ne razmišljaju o posledicama reci izgovorenih sa odgovornih pozicija..koje god boje da nosite cilj Vam je bio i ostao samo jedan..kako još dolara staviti u svoj džep..da nije možda problem srpske košarke činjenica da ste 10+ godina krali otimali tukli u ime tog “ino prepoznatog brenda”..kada ste se takmičili sami sa sobom..takvi likovi su kancer i srpskog sporta i drustva u celini..oni koji su oduvek izvore svih problema nalazili samo i jedino u drugima..gospodo em ste jeftini em pateticni..
G

Gost75

pre preko 2 godine

Kako tebe nije sramota... To je svugde u svetu nelegalno i nemoj jednog dana da se iznenadis ako bude posteno sudstvo da vam oduzmu te titule u poslednjih sedam godina zbog dva kluba jedan vlasnik
L

Lozac

pre preko 2 godine

Ovaj Savic i on prsko! Sta li mu treba da se spusta na Ostojin nivo... Opet bolest
B

Buruchaga

pre preko 2 godine

Vidim rvati opet udaraju na srpske klubove
T

Talični

pre preko 2 godine

Da li je problem što je vlasnik tog menadzerskog kluba covek koji je Spanulisa prebacio u Olympiakos pa Robija nije mogao da osvoji ništa? A taj klub koji ima dve ekipe je klub za koji navijas
D

Dingo

pre preko 2 godine

A kad ste vi drzali pola klubova u nasoj ligi tada nije smetalo? Licemeri=grobari
@

@ssss

pre preko 2 godine

Pa Savić nije grobar. Čovek govori iz neutralnog ugla onako kako jeste.
m

milittao

pre preko 2 godine

kakvih komentara ima da umreš od smeha. evo u pravu ste, čovek je navijao za Zvezdu pa došao da bude sportski direktor Partizana. isto tako jedan drugi čovek mrzeo Zvezdu, trenirao u Partizanu,voleo FMP i na kraju kupio sebi zvezdu za dinar.
D

Dr Čović

pre preko 2 godine

"Ja nemam, jednostavno, šta da krijem i cifre koje su se vrtele po medijima bar kada je KK Crvena Zvezda u pitanju nisu tačne jer je njima pridruženo nešto što je bila bivša Zvezda". 28.08.2021. Tv Prva
K

Koma

pre preko 2 godine

Mi smo sada jedan klub i tako nas treba posmatrati. Predrag Danilovic
d

d.g.

pre preko 2 godine

Aba liga jedina koja ima klub sa neogranicenim drzavnim budzetom.
M

Markp 88

pre preko 2 godine

Bravo za komentar !
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Није неограничен, око 350 милиона евра су имали пројектовани буџет! Толико су коштале Будове банане, ал сад нема ни банана ни пара а обрадоглу и даље шљака на црно
b

bingosale76@gmail.com

pre preko 2 godine

Pa budi
R

Rare

pre preko 2 godine

Džaba se trudite, ništa od titule ni ove godine. Mali ste klub i to je to.
A

Antonije F

pre preko 2 godine

A kako sedmoplasirani klub igra EK? Zar to nije za 2,3,4 na tabeli?
u

utatatata

pre preko 2 godine

jesi ti glup ili sta vald kard imbecilu
A

Antonije F

pre preko 2 godine

A ko vam je kupio tu kartu?
t

tori

pre preko 2 godine

A tvoj direktor je došao na svoju funkciju fer i demokratskim izborima?
S

SNS Insajder

pre preko 2 godine

Došlo je do manjeg zastoja u pregovorima između našeg državnog vrha i novog državnog vrha CG, dok je bio Milo sve je išlo ko po loju ovako će naš predsednik morati dobrano da se pomuči da dobije odštetu za zaplenjenu količinu banana za koje ekskluzivno pravo uvoza poseduje jedino kum dula vujoševića i bivši zvanični član UOa naše crno bele košarkaške sekcije, a sada najveći donator iste
K

Kimi Car

pre preko 2 godine

Pa tuži ih u Lozani ako je tako. Znaš i sam da nije.
a

asi

pre preko 2 godine

Kad lazes druge nije problem al kad lazes sebe vec si u problemu.
K

Kimi Car

pre preko 2 godine

Slažem se, treba da ide u Lozanu i dokaže te tvrdnje. A ne da laže sebe i druge.
К

Косингас

pre preko 2 godine

Пази, прича причу човек који је до јуче менаџерисао и радио исто што и Ражнатовић. Па, колико лицемер и нечовек мораш да будеш, па да се овако излупеташ. Опет, не чуди. Кад продаш веру за вечеру, не може другачије. Има његових изјава о Звезди за коју је навијао колико хоћеш, а сад кад је у Партизану, почео је да кефће као и сви остали. Сезона није ни почела, а притисак никад већи. Шта ће бити кад Румени не буде ништа освојио, а добио буџет од 15 милиона евра државних пара?
D

DelijaNS

pre preko 2 godine

Da nije napredni licemerni kompleksaš ne bi ni bio u klubu u kojem je sad, već bi došao u instituciju srpske košarke, ovako neka ga tu, međ svojima

Sakur

pre preko 2 godine

Ja ne znam jel ste vi panteri toliko glupi ili se pravite samo,kakve veze ima tvoj komentar u vezi menadzera sa njegovom izjavom da menadzer je vlasnik kluba i da to nigde u svetu nema,prosto neverovatno koliko likovi utripuju sasvim nesto deseto od onoga sto je covek izjavio
@

@sakur

pre preko 2 godine

Kakve veze imaju budo, dulo, banane, marina, pazova, kkpartizan i danilović?
V

Važi, brt

pre preko 2 godine

Što ne kažeš imena tih klubova,brt, pa da budeš na poternici kao lažni general? Hehehe
G

Gza

pre preko 2 godine

Mega, FMP. Jasnije sad? Hehehe 🤮
V

Važi, brt

pre preko 2 godine

Treba stati imenom i prezimenom iza te tvrdnje, ali da ne pobegnes posle, brt. Hehehe
i

ivko svemirko

pre preko 2 godine

Buzdovan bio i ostao.
d

dodji da ti ja dam krtinu

pre preko 2 godine

Jel moguce da onaj nepismenko crvke i dalje ostavlja komentare? Deca u trecem osnovne su pismenija. Plus pise takve gluposti i to sve na isti kalup godinam.Kako su ugnjetavani jadni pod svak om vlascu.Sve zarad sendvica
A

Anunaki

pre preko 2 godine

A coravi i zalizani kadar nevera
G

Gost007

pre preko 2 godine

Kao Zvezdas slazem se sa tom izjavom,al i partizan i buducnost imaju svoje razvojne timove ne samo zvezda...stim sto niko jos nece javno da obajvi sa dokazima odakle i pare za transfere (zvezda,partizan)
D

Draža Kumodraž

pre preko 2 godine

Partizanov razvojni klub je u istoj ligi u kojoj je i Partizan?!? Sve titule koje je Ćoki osvojio će nakon pada režima biti poništene, kao i lopovskom Juventusu, sve će biti oduzeto.
S

Sumnjivo Lice

pre preko 2 godine

Nije normalno ni da neko ko je navijač Zvezde preuzme funkciju sportskog direktora Partizana, ili obrnuto, ali kao što reče čovjek, ovdje je sve moguće...
G

Gistara

pre preko 2 godine

Sve i da jeste, apsolutno je normalno. A zbog takvih kao ti se mi danas i mrzimo ovoliko
J

Japi

pre preko 2 godine

Znajte grobosi da vam necemo dati ovu namestenu titulu uz ovoliki budzet, boricemo se ko lavovi i naravno opet ce biti Kalemegdan!

Sakur

pre preko 2 godine

Jel ti cova rekao koliki je budzet hahahahahaha
B

Budo Krstović

pre preko 2 godine

Trenutno je nula dok ne povratimo zaplenjebu belu tehniku
C

Crvke bolid

pre preko 2 godine

Meni nije jasno sto se gurbeti pale kad se pomenu dva kuba istog vlasnika i kad se pomene fuzija.Covek tako reaguje samo zna da je to tacno pa krene da demantuje.Pomen nase fuzije ide od kad su se oni ugasili.Mi da smo isto uradili ne bi cekali 5 godina da nam prebace to.
K

Koma

pre preko 2 godine

Partizan se ugasio 1953, ti se nisi ni rodio.
G

GV

pre preko 2 godine

Nismo je pominjali jer vi nas ne interesujete ni malo. Tek kad ste vi, koji više pratite Zvezdu više nego klub za koji tvrdite da navijate, počeli o fuziji, mi smo vas podsetili na vašu. Šta je sporno? Inače, Partizan i Igokea jesu uradili fuziju, to su tada potvrdili Danilović i Dodik.
G

Gostttt

pre preko 2 godine

jedno je biti vlasnik kluba, covic je vlasnik fmpa, a predsednik zvezde,dakkle u zvezdi je samo na funkciji koja mu je ove godine istekla proslavom titule, tako da se trenutno sami njegov klub nalazi u aba ligi a to ne fmp
K

Koma

pre preko 2 godine

Čovke nije vlasnik FMP.
?

????

pre preko 2 godine

Partizan- igokea Buducnost-student da da samo zvezda i fmp koji su inace samostalni klubovi nezavisni jedan od drugog i po apr i svemu
m

musavi klinac

pre preko 2 godine

Sto posto si u pravu
j

jalatan

pre preko 2 godine

Je l bilo normalno da predsednici Hajduka,Metalca i Banata sede u upravi i skupštini fk partizan,a u istom rangu igraju?
Л

Лицемерје

pre preko 2 godine

То је партизан
P

Pixi10 10

pre preko 2 godine

Nemoj da ti se Zeta i Borca naljute molim te!
Л

Ложач

pre preko 2 godine

+сартид
M

MarkoBeograd

pre preko 2 godine

To se ne računa , nije se ni desilo , nisu ni Džomba , Tole i ostali talatabisi tog vremena bili tu , Rasim Ljajić , sudije , Milijašev ofsajd itd itd. Onda se danas u propagandnu masineriju uključi Željko Pantić , profesor pedofil i drugi eksperti. Najlicemerniji klub u istoriji sporta. Zato Radonja i Deki , zasucite rukave , uzmite titule i obesmislite lažnu instituciju i gromadu
j

jos gore...

pre preko 2 godine

ti gore su bili vlasnici kluba...pa je ovaj posle postavio zenu da bude vlasnica u banatu zbog sukoba interesa...sta reci za Sartid..od 11 igraca 10 patlidzanovih...uprava sps isti ljudi koji su u upravi patlidzana...znaci u ligi koja je imala 14 klubova skoro 50 posto patlidzanovih...da li se secaju toga licemeri i te lazne vladavine...ili recimo 1000 dinara karta za delije u Kuli..kako je radio taj gazda tako je licemer i zavrsio...najgora su sekta na ovim prostorima..
I

Istinah

pre preko 2 godine

Kolko moraju zvezdasi da budu zaludjeni i naivni, da lupaju minuse na ovu izjavu. Pa svaki covek sa gramom zdravog razumom moze samo da podrzi ovu sto je Savic rekao.
l

linoleum

pre preko 2 godine

po cemu su mega i fmp na koje je aludirao savic ,kancer srpske kosarke,ja bas mislim suprotno?ne razumem
k

kaboom

pre preko 2 godine

Kao jedan menadzer, sad na funkciji sportskog direktora, koji je svojevremeno, bez obestecenja otimao srpske talente nasim klubovima i unistavao im karijere, nema pravo da daje bilo kakve izjave, a da se ticu pravde i morala. Posebno ako se zna da je njegov klub, na celu sa trenutnim direktorom, upravo glasao da B timovi u slucaju plasmana u ABA 1 mogu i da je igraju. Sobzirom da njihova filijala nije uspela da izbori plasman u visi rang, sad slusamo ovo moralisanje. Bruka i sramota, kakvi likovi se nalaze u svojevremeno najvecem klubu iz Srbije! Uz sve to tekst je maliciozan, jer je on aludirao na Zvezdu, a nije recimo na Buducnost i njegov B tim Studentski centar koji takodje igra ABA ligu ili mozda Igokeu sa kojom je Partizan svojevremeno bio fuzionisan, a na cijem celu sedi veliki navijac Partizana!
S

Serbona

pre preko 2 godine

Pa botovi.... Kako ti nije jasno. Nije bitna istina, oni su brojevi a ne ljudi
I

Istinahh

pre preko 2 godine

@linoleum Problem je u tome sto je u startu neregularno takmicenje. Ne moze da bude regularno takmicenje ako za sve ne vaze ista pravila. U svim ozbiljnim drzavama i svim sportovima je zabranjeno da glavni klub i njegova filijala igraju istu ligu. Ako barsslona 2 osvoji segundu u fudbalu, ona se nece plasirati u primeru, nego po zakonu ostaje u segundi. Zvezda moze da uzme bilo kog igraca fmpa bez da plati obestecenje za njega zato sto ti igraci imaju potpisane ugovore ss zvezdom, to je bukvalno filijala, kao barselona i barselona 2. Isto tako niujednoj ligi ne moze menadzer da bude vlasnik kluba, jer onda postoji 1001 mogucnost za malverzacije.
a

asi

pre preko 2 godine

kaboom@Toliko si zaludjen da i ne kapiras da ovo sto je izjavio se apsolutno odnosi na studentski centar cim prica o ulasku iz Aba2 u Aba1.Fmp nije ulazio iz abe 2 pa znaci ni da nije na njega mislio. Al vas boli ta vasa fuzija u kojoj se ne zna ko ste a Covicu ne smete ni da pisnete kada kaze da je Zvezda bivsa i da Fmp niko ne moze da zabrani kako ce da se zove.
@

@asi

pre preko 2 godine

Zašto KK Partizan nije bio član JSD godine 1953?
t

tebra...

pre preko 2 godine

eto vidis licemeru..nije poenta u tome ...vec kada ste vi osvajali sve sto je moglo...nebitno je bilo ko je ko..ko sa kim..menadzeri....samo je vazno bilo da ste vi sve osvojili...a onda se desilo sto je trebalo da se desi i vi ste tu gde treba da budete,,,vas treneski samozvani mag gde god je radio osim kod vas bio je najuren posle par meseci...a vi to pravdate nasim frustracijama koda smo slepi kod ociju..bolesne ugovore koje imate pravdate da to nije istina da ste vi institucija da se igra iz ljubavi i za koju karamelu..pa vas i to demantuju ugovori..zabrane...problem je kako to vama objasniti mozgom punom surutke..
P

Poppaa

pre preko 2 godine

Pa?
O

Orao

pre preko 2 godine

Ima Covke da uzme i ovu vec namestenu grobarsku titulu.. dzaba vam novci sinovci

Sakur

pre preko 2 godine

covke najveca legenda kosarkaskog kluba crvena zvezda,mora da ste vi zvezdasi jako ponosni na to ahahahahahahahahahahahahahahahahah
G

Gost za sakur

pre preko 2 godine

Da je meni legenda kao tebi Vujosevic,iselio bi se u Bocvanu, ako se ne bi obesio.
P

PurpleHead

pre preko 2 godine

Lepo je videti da se kokainska plastika polako topi! Ustoličenje Mitropolita, pa sad ovo, definitivno lep dan za srpski narod, daće Bog da se ovako i nastavi
S

Sima Arauho

pre preko 2 godine

Pa kako Savicu da kazes ISTINU da jedan covek ima DVA KLUBA?!TO SE NE SME!
K

Koma

pre preko 2 godine

Partizan i Igokea, na njih je mislio.
S

Sani Boj

pre preko 2 godine

99% komentara licemera mutant kluba. Ko sto reče Ivo Andric dodje vreme kad pametan zacuti, a fukara progovori. Sve same neistine iznose pacenici. Bilo im lepo dok je Partizan unistavan. Navijaci kluba kome je oprosten dug od 20 mil evra, koji svake godine ima budzet od oko 10 mil evra drzavnih para, koji je gasen pa fuzionisan, pa menjao ime, koga vodi postenjacina, imaju obraza da nesto kazu. Au ni malo srama. Prvo zar mislite da oni koji su unistavali Partizan 8 godina sad daju pare, gluposti, Zoc radi bez ugovora i para, pare za pojačanja su od pula navijača, legendi i dr. I dosta vise o Igokei, znaju licemeri i sami da je to bio ugovor o poslovno tehnickoj saradnji, oba kluba su uvek postojala, dok je FMP preuzeo ime Zvezde, a Radnicki basket postao FMP. Istina koju licemeri mutant kluba znaju i koja ce ih boleti dok su zivi. Neka boli jos jace kad ste takvi beskicmenjaci.
B

Budo Krstović

pre preko 2 godine

Likes this
e

esex

pre preko 2 godine

evo mene ne boli al stvarno.u nedostatku titula za nesto se morate uhvatiti..tako u fudbalu izmisljate da su uspesi kluba prodaje igraca a ne trofeji.hvalite se bonusima sadika ahahaha a ne pamtite kad ste uzeli titulu.
K

Klein

pre preko 2 godine

Lupetas kao otvoren prozor. " Pare daju navijaci i pul legendi...." Navijaci ne kupuju karte ,a kamoli sponzorisu klub.Navedi ime i prezime koji bivsi igrac daje svoj novac Partizanu. Zna se odakle novac i za Zoca ( on da radi besplatno ne veruju ni veverice) i za pojacanja. Blize se izbori , treba umiriti navijace Partizana, napraviti balans sa Zvezdom. Sever ne sme da zucne , pod kontrolom je Ultra kopa. Sve je jasno, a bajke su na drugom spratu.
G

Gost123

pre preko 2 godine

Ti si druze budala...
C

Cloudy boy

pre preko 2 godine

da bi sve to sto si napisao imalo bilo kakvu tezinu i osnova, i da si pravican koliko mislis da jesi, trebalo je da se vratis prvo u period kad je partizan otimao Zvezdi igrace( Tomasevic, Vujanic, Luka Bogdanovic i mnogi drugi), kad su sudije gepekovane i kad Zvezda nije smela da ima sponzora, kad su odnoseni kosevi, pa je iz tih razloga i upala u dugove, a sve sa ciljem da se unisti, sto je Dule Vujosevic i potvrdio izjavom. Tako da prica o partizanu od pre par godina kao nekoj zrtvi ( a u to vreme se npr potpisuje Parahovski za 550k + 570k dolara i avion se salje u Barselonu po Renfroa( to je samo delic)), je stvarno smesna i to je samo izgovor neobjektivnih navijaca... sto se tice FMP i Zvezde, sve je jasno napisano i proverljivo (UPPR + ugovor o fransizi) i uradjeno u skladu sa zakonom, ali lakse je napisati nesto, nego prvo procitati sta znaci UPPR i fransiza, jer se verovatno misli da ce sto puta izgovorena laz postati istina... a to ko finansira partizan ove godine ce se videti za par sezona, kad navijaci partizana budu zauzeti citanjem i znacenjem UPPR itd... sportski pozdrav
G

Gost17

pre preko 2 godine

Ne napisa ti kako je doslo do toga da je taj klub ugasen..a pominješ navodno gasenje svog kluba u poslednjih 8 godina..Zvezda do 1990.god i ratova je imala najvise titula u zemlji..i kada je dosao Sps krenulo je da se ista urusava..gde ste vi imali sve pare od drzave i kupovali redom. A ta ista drzava dozvolila da se taj brend Zvezda ugasi zbog dugova poreza i sl i skidaju joj se obruci na Kalemegdanu..igraju sa juniorima protiv vase evroligaski placene drzavnim novcem ekipe i Dule pobedjuje 40 razlike i likuje..to je bila bruka..Covic je, verovatno iskoristio pomoc drzave i olaksice, da klub vrati na noge..jer Zvezda se ne sme ugasiti, kao ni Partizan..jer su nasi brendovi..pa i poslednjih godina imate silne pare od drzave..plus vam otpisuju dugove..isto kao i nama sto su..sada ste dobili velike pare, cudi se i Mesina, gde jedan evroligaski italijanski klub nije imao para za Pantera, a sam trener rece da ste mu dali velike, velike pare..pa on nije Zvezdas da naginje ka njoj..plus otkud pare za ostale..a igrate Evrokup..verovatno vam drzava dala, nema Ostoja svoje pare sigurno..ne znam da bi neki privatnik ulozio tolike pare u korona sezonu..gde mogu da ukinu publiku ubrzo..i pitanje kako ce se zavrsiti..srecno vama sa Žocom, a ti veruj da on radi gratis i da su svi dosli iz čuvene ljubavi..i neka se Savke ne bavi da li je legalno da Mega i Fmp igraju Aba ligu, jer su oni najveci rasadnici talenata od 1990.godine na ovamo..bolje da se ti klinci kale u jacoj ligi..nego da igraju B ligu.
P

Par

pre preko 2 godine

Kako je lako zapaliti navijače zvezde. Bilo ko, bilo šta da izjavi, eto odmah 100 komentara. Npr. Falko da kaže ne svidja mi se hrana koju jedemo na zvezdinom sportskom centru, išlo bi odmah 150 komentara pljuvanja, da neko izjavi dobar sam prijatelj sa tim i tim igračem Partizana, 200 besnih komentara. Mnogo ste bre neki nervozni ljudi, opustite se malo, prošetajte, lep sunčan dan, izvedite devojke/žene na ručak, koncert, igrajte malo fudbal u nekom balonu idite da pecate, dobro je za zdravlje. Ne mogu da verujem da vam je jedina misao 00-24h Partizan???
G

Gost Lk

pre preko 2 godine

A da mi svi odigrano sa kadetima liigu,pa da se prostate do titule ili ce i tada nesto da vam smeta?Ima nas narod jednu poslovicu bas za vas:Rdjavom....................smeta.
X

XD

pre preko 2 godine

Izgubili prijateljsku i već počeli da kmeče. A kada ćete vi izneti kolike su plate vaših igrača i odakle konkretno dolazi novac? Od osvajanja polufinala kupa Srbije?
S

Serbona

pre preko 2 godine

Rekao glupost u svakom smislu, ostao ziv, botovi bez mozga aplaudiraju i daju pluseve... Srbija 21 veka

Sakur

pre preko 2 godine

Pa zasto da iznesu kada vi panteri sve znate ko koliku ima platu hahahahahahahahahah
G

Goster

pre preko 2 godine

Obradović je u pravu za aba ligu to je lakrdija od lige hrvatski klubovi zbog zakona EU ne mogu da placaju igrace kao zvezda,partizan,budućnost,pa cak i mega i FMP jer ide 50 posto porez na platu i niko nije lud da da nekom igracu milion i na to plati 500000 porez,zvezda godinama partizan takodje neograničen budzet o porezu drzavi da ne pominjem to izio vuk magarca,u redu je da država pomaze da se ne lazemo pomaze i CSKA,feneru Efesu jer neisplativa je Evroliga i kosarka u Evropi zato je postala poligon za razvoj NBA i razvodnjavanje NBA propalih igraca,cak su i koledzi dobili dozvolu da placaju igrace i sponzori da ulazu do sad nije moglo bile su samo stipendije,ocekuje. da ce sve vise klinaca ici na koledze iz Evrope...aba liga mora da bude zdrava sredina za razvoj mladih igrača i igrace za reprezentaciju,ovo dovodjenje amera da bi nekad usao u top 8 Evrolige je bacanje pare i kamen u patikama domaćih igrača,Jos samo na Balkanu su talenti u 25 godini i cekaju se jer jbg neko mora da popuni roster
v

vauuuu...

pre preko 2 godine

kako si ti nama pametan ....evo jednog prostog pitanja za tebe...ako je aba liga jedno veliko sranje....lakrdija..sukob interesa...cega vec....kazes rece to Obradovic...zbog cega je on dosao...a da zbog ljubavi i ne potpisanog ugovora...
S

Sasa 79

pre preko 2 godine

I Srbija je jedina zemlja gde klub sa slabijim rezultatima dobije veci budzet od tima sa boljim rezultatima. Samo u Srbiji poatoji klub koji za eurokup dovede dva igraca iz EL u naponu snage i 3-4 iz NBA, pa ti to ne smeta. Kao sto rekoh kada je pricao o mladim igracima a on ih odvodio odavde, tezak licemer.
D

DDz

pre preko 2 godine

Zasto tako niste pricali kad ste vi pravili skuplje timove od partizanovih a niste imali uspeha?Sta ste vi osvojili do 2015?Odakle su stigle pare i ko je vratio zvezdin dug?Ako moze neko da mi odgovori na ovo sve pa onda pljujte po partizanu.Hvala.
K

Koma

pre preko 2 godine

Zvezda je skoro celu istoriju trofejniji klub od Partizana, o čemu ti pričaš, druže?
G

Gost zaDDz

pre preko 2 godine

Pa vi sami kazežte da smo se mi ugasili zbog tog duga ili zamrzli nekoliko godina,sto se vi za slican dug ne gasite nego jos pravite budzet za EL.Odgovori ti ako Mozes.
S

Savke u srcu zvezdaš

pre preko 2 godine

Ovaj Savić je prvi navijač zvezde a evo sad je pljuje . Sramota!
H

Hhh

pre preko 2 godine

Tako mu napisano da kaze, inače ništa od love.
D

DelijaNS

pre preko 2 godine

Reče Zoki i primi platu od firme Marine Krstović iz Pazove, koja je uzgred budi rečeno jedino ovlašćena za uvoz banana u Srbiju!
p

pfc barsa.

pre preko 2 godine

sta je pisac hteo da kaze... bitno da nisu narodne iz budzeta kao vama sto se godinama daju
J

Jos jedan Mustafa

pre preko 2 godine

Nema veceg Turcina od poturcenog Srbina. Kad ne moze u klub koji voli i za koji navija , onda ide logikom daj sta das. I onda je veliki partizanovac i laje kao pas .. Bilo i bice. Ee moj Savicu, Mustafo ..
m

mikan_zec

pre preko 2 godine

Toliko o smanjivanju tenzija. Da se ne vracamo a zaostavstinu velikog trenerakog maga, sta ste trazili to ste i dobili. Savicu, ako ti se ne igra ovakva liga, daj otkaz. Dosao si svojom voljom, ako ti nije po mjeri idi isto svojom voljom. Ovaj monolog je pretpostavljam zbog centra Mege, a sada Efesa i naravno, zbog toga sto ste konacno osjetili kako smo se mi osjecali godinama, bez trofeja, dinara i perspektive. Price o talentu trenera i skautingu i svim ostalim budalastinama su pale u vodu i jedino sta ovdje kao i svuda u svjetu kupuje uspjeh je lova. Ili je imas ili je nemas, cao zdravo. Opet sta ste trazili to ste i dobili, ajmo sada da se izmjerimo kad smo opet mi u nepovoljnijoj poziciji sto se love tice, ali ne tako drasticno kao ranije. Dosta kuknjave.
C

Crvke

pre preko 2 godine

Ovo znaci da nisu dovoljni ogromni drzavni novci SNS-a nego treba i preko medija pljuvati i blatiti drugi veci klub a njihova filijala igra Abu2 i sta bi bilo da udje u Abu1 zasluzeno jer bi to bilo dozvoljeno i da li bi igrali sa njima ili bi odbili kao sto je FK CZ trazila da FkGraficar ne igra u super ligi a naravno da bi dozvolili i odmah bi promenili naravno plocu a ovde lazno moralisu da bi se dodvoravali njihovim sledbenicima bez mozga,,,,,
B

Boom77

pre preko 2 godine

Rece Zvezdas Savic od glave do pete. A setimo se njegovim izjava od pre: "Ja sam uvek navijao za Zvezdu. Pre sam iz Zenice uvek išao, gotovo svakih 15 dana da pratim fudbalere Zvezde. Na košarku nisam često išao, ali na fudbal jesam od malih nogu. Tako da mi je nastup u Zvezdi sigurno jedna od neostvarenih želja u karijeri" - rekao je svojevremeno Zoran Savić, koji je i javno pričao o tome za TV kamere svojevremeno.
Z

Znači...

pre preko 2 godine

...počelo je, sigurno nešto nije u redu kada su počeli da plaču, daj Vučiću još malo miliona da avangarda još više učvrsti "ljubav" prema klubu!
Z

Zezinjo

pre preko 2 godine

Kako istina zaboli crveno preradjivacku sektu.
D

DejocevamjebatiRumenog

pre preko 2 godine

Ti uzmi srpski pasos, pa zajedno sa Mustafom u arapske zemlje ako ti se ovde ne svidja !
C

Cupin

pre preko 2 godine

Sebe meri, drugog seci! Pametnom dosta.
K

Kambodzanac

pre preko 2 godine

Nije samo FMP 1 i 2, i Milogorci imaju svoj drugi tim u ABA ligi...
C

Crvke

pre preko 2 godine

Da li ce zabraniti Mladosti filijali KkIgokee da igra Aba1 ako zasluze pa naravno da nece ali najvaznije je da se glumi moral i lazno postenje lazne zrtve sistema a uz to sledi dodvoravanje njihovim sledbenicima kojima je odavno opran mozak od ovakvih partijskih funkcionera vladajuce stranke,,,,,,
S

SOUNESS

pre preko 2 godine

Dr Mašinskih nauka može da ima koliko želi klubova u ABA ligi jel ti jasno Saviću.Što bi doktor rekao pre par godina Lažna legenda 😀😂 Dr 💪
R

Red White Warrior

pre preko 2 godine

Pitanja za Zorana Savića velikog Zvezdaša koji za platu od 300.000 evra mora da se dodvorava malom broju navijača partizana: Jel mogu u Aba da učestvuju klubovi kojima su u upravi sedeli šverceri droge? Ili čiji je predsednik sa Šarićem na jahti sunčao pedu?
K

KROJF

pre preko 2 godine

Konačno da neko ukaže na činjenično stanje. POZDRAV
С

Само

pre preko 2 godine

Сипај сипај сипај нек боли још јаче ма јел могуће да је лажна институција кренула да плаче мало вам је жоц 'без уговора( продавање магле)) мало вам је пантер од 3,5 милиона мало вам је ледеј још леброн и да се угаси лажна институција
M

Mladići botovi, devojke vrele

pre preko 2 godine

Kućo, jedini koji plače ovog leta ste vi. Ugasiće vam Žoc i ovaj klubić.
Л

Ложач

pre preko 2 godine

Обрадоглу, Киза менагер и Остос тхе бос имају мање година образовања него што доктор машинства има научних радова! О криминално-кривичним досијеима да не причамо...
A

Avangarda

pre preko 2 godine

E vidite, ovako izgleda kad je neko navijač jednog kluba, pa postane funkcioner večitog rivala. Dobro je Zoki, znamo se :)
1

1244

pre preko 2 godine

Обрадовић без уговора....како плаћате порез? Неограничен буџет...
9

951357

pre preko 2 godine

Krenula je kuknjava! Pa zar posle toliko para koje su upumpane u drzavni projekat vi i dalje kmecite? Nego, objektivni Savicu, zasto nisi rekao i da je to "jedina liga gde drzava sponzorise samo jedan klub"? A to sto ste igrali protiv Mladosti kup ili prvenstvo, ne secam se vise? To nista? I nista o tome sto istu ligu igraju i Igokea Partizan i Partizan Igokea. Licemeri bili i ostali. Samo jos jedan dokaz da ste oduvek bili i da cete zauvek ostati mali klub, ma koliko da vam daju para.
s

slepac

pre preko 2 godine

Kralju,znas li kada ti igra klub?? Za koji satro navijas
D

DVA

pre preko 2 godine

"Ja sam uvijek navijao za Zvezdu. Pre sam iz Zenice uvek išao, gotovo svakih 15 dana da pratim fudbalere Zvezde. Na košarku nisam često išao, ali na fudbal jesam od malihnogu. Tako da mi je nastup u Zvezdi sigurno jedna od neostvarenih želja u karijeri", završio je Zoran Savić..
v

vladano79

pre preko 2 godine

Aj glavonja pljuj po Zvezdi. Nego reci odakle pare??
M

Mladići botovi, devojke vrele

pre preko 2 godine

Čeka još malo da se žderete od nerviranja. Jel već počela da vam opada kosa na pečate?
R

Raki1

pre preko 2 godine

Po kojoj Zvezdi? Postoje zvanicni dokumenti da Crvena Zvezda ne postoji od 2011te godine shvatite KONACNO. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ U ABA ligi igraju 2 tima u privatnom vlasnistvu porodice Covic i to je ISTINA.
T

TebiJesteMeniNije

pre preko 2 godine

Tebi je pocela da opada kosa, meni nije. Da li si zato iskompleksiran?
б

баш

pre preko 2 godine

Лупетало...
M

Mikis

pre preko 2 godine

Savic pravo u centar
B

Budo Krstović

pre preko 2 godine

Zoki je malo nervozan, šćer mi stopirala plate avangardi dok ne stigne sledeća tura banana
9

951357

pre preko 2 godine

Krenula je kuknjava! Pa zar posle toliko para koje su upumpane u drzavni projekat vi i dalje kmecite? Nego, objektivni Savicu, zasto nisi rekao i da je to "jedina liga gde drzava sponzorise jedan klub"? A to sto ste igrali protiv Mladosti kup ili prvenstvo, ne secam se vise? To nista? Licemeri bili i ostali. Samo jos jedan dokaz da ste oduvek bili i da cete zauvek ostati mali klub, ma koliko da vam daju para.
t

ti si subjektivna budala

pre preko 2 godine

Ovo je surova istina, nebitno da li je epicentar Zvazda ili Patrizan
D

Dojke

pre preko 2 godine

Čekaj, a jel ti misliš da on zna uopšte šta izjavljuje? Ne, naravno. Čita kako su mu napisali jedan, šta će? Razmislite malo pre nego što ga počnete ovde ismevati i zezati
G

Gos

pre preko 2 godine

Još jedan kompleksaš što mora da se pravda pred marvom "navijača" zbog svojih ranijih izjava o navijačkom opredeljenju hahahahaha. Uvek je lepo videti ovakve bednike kako pljuju sami po sebi da bi se dodvorili drugima.
T

Tibo

pre preko 2 godine

Pa vi se povucite iz aba lige ako vam ne valja
D

DelijaNS

pre preko 2 godine

Bi oni, al njihovo(hrvatsko) prvenstvo nema prohodnost ka Evroligi
G

GostГост

pre preko 2 godine

@DelijaNS Неће они бураз ни кроз АБА видети Евролигу.
D

Ddddd

pre preko 2 godine

Nisi smeo Zoki to javno da kazes, znas da istina najvise boli. Ali ne brini, nece tako doveka, svakom zlu dodje kraj!
Г

Гишка

pre preko 2 godine

А ком ће се директор ЈСД-а жалит на Звезду, нег својим Загрепћанима, не? Кужиш?
Ц

Цопе

pre preko 2 godine

ХАХАХАХАХАХАХ
H

Henry Hill

pre preko 2 godine

A jel još uvek ideš na utakmice fudbalske ekipe tog kluba koji pljuješ? Koliko su samo jadni ovi koji dokazuju svoju pripadnost trenutnom klubu sa ovakvim izjavama, a čovek pre godinu dana kaže kako zove kuma da se šali sa njim kad Zvezda dobije derbi.
F

Fiume

pre preko 2 godine

E moj Savicu nema ni to da neko nema da plati veceru a onda dovodi igrace za rekordne sume u Srbiji i trenera cija ljubav moze da se meri milionima
R

Rodman1986

pre preko 2 godine

Ima li to da klub koji je igrao redovno top 8 Evroligu bude pretvoren u prosjaka, a da klub koji se ugasio dobija milione za skupe Amerikance i ostale strance iz Evrolige?
r

rodmane

pre preko 2 godine

legendo, pogledaj kakvom ekipom je Zvezda pobedila Partizan pa onda pricaj nesto
R

Rampage

pre preko 2 godine

Tako je Savicu,sve si u pravu,od 2007 je tako Partizan-Igokea je ustvari Igokea-Partizan,zajednicki budzet,dve drzave,dva predsednika su glavni sponzori i svi srecni i zadovoljni.
p

poceli.su

pre preko 2 godine

da kukaju, spinuju, placu, 2-3razvojne ekipe imaju, napunili im klub paricama i opet ne valja ali dobro avamgarda je avamgarda sta cemo...
D

Dr Čović

pre preko 2 godine

28.08. "Ja nemam, jednostavno, šta da krijem i cifre koje su se vrtele po medijima bar kada je KK Crvena Zvezda u pitanju nisu tačne jer je njima pridruženo nešto što je bila bivša Zvezda".
G

Go

pre preko 2 godine

Pravo u centar, sve je receno.
I

Ivan FCRS

pre preko 2 godine

Kalimero ideologija je jaca od njih, to im urezano u DNK.
G

Gospodin Chaki

pre preko 2 godine

Dok se vi bavite Zvezdom i Fmp, dok sami sebe lažete i kao papagaji ponavljate da to nije Zvezda već Fmp, Zvezda naređala 17 trofeja i 8 igranja EL, a vas nigde nema. Bavite se i dalje i lažite se međusobno. Laku noć.
R

Raki1

pre preko 2 godine

Koja Zvezda???? Zvezda NE POSTOJI shvatite vec jednom PANTERI. NEMA ZVEZDE OD 2011te.
j

jedan klub, a dva tima

pre preko 2 godine

Budućnost i Studenski centar, a mozda je mislio na Partizan-Igokeu ili Igokea-Partizan kako god.
k

kakve bljuzge ova deca

pre preko 2 godine

Sto posto,ajde klinac idi pali za zeleznik
F

Franjo i

pre preko 2 godine

Upravo tako na njih je i mislio.......
C

Crvke

pre preko 2 godine

Mislio je na njih i Mladost iz Zemuna koji igra Abu2 ali da li bi dozvolili da igra Abu1 ako zasluzi pa naravno da bi dozvolili pa bi promenili plocu a ovo nista nije slucajno jer se vrši pritisak na sponzore da nam ne popune budzet na skupstini naseg kluba da ne bi popunili roster za El,,,,,
R

Ratata

pre preko 2 godine

Verovatno se misli na Igokeu
G

Guesttutt

pre preko 2 godine

Možda si zaboravan, pa bih te podsetio na par činjenica. Ima još jedna liga sem Aba lige gde igraju prvi tim i filijala, a to je KLS iz ove sezone, gde je mimo FMP-a nastupila Mladost. Čekaj malo, pa ti si bio sportski direktor kluba čije je filijala igrala!
i

ioio

pre preko 2 godine

Koliko vidim nisi pogodio drugi tim na koji aludira novinaru. Jasno se vidi da misli na Studentski centar.
R

RealNo1

pre preko 2 godine

Partizan Igokea? Na te klubove mislis?
M

Ma kakva dva kluba

pre preko 2 godine

Pusti me s' tim glupostima, dok se vi tu vijate ko ima jedan a ko dva kluba nacija slavi srebro koje sija kao zlato u nekom paralelnom univerzumu
s

savić legenda partizana

pre preko 2 godine

Aba je jedina liga gde moze da igra klub koji nije prodao igrača 3 godine, koji je dužan 10 mil evra kupuje evroligaske igrače, i koji ne navodi odakle mu pare za budžet od 15 mil evra.
1

12345689

pre preko 2 godine

I jedina liga u kojoj 7. tim ima veći budžet od šampiona koji igra Evroligu
R

Rodman1986

pre preko 2 godine

Dok je jedan šampion igrao top 8 Evroligu, jedan klub koji se ugasio je naprasno vratio 15 miliona duga i počeo da dobija lovu za skupe strance iz Evrolige. Poznato?
1

1244

pre preko 2 godine

...и један тим неограничен буџет,и тренера без уговора,само онда како порез плаћате???
C

CileMile123

pre preko 2 godine

SrAh u VaMa IzMiCe KoNtRoLi 🤡🤡🤡🤡